Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä!!! Niin mahtavaa!Ihanaa Vaiana pääsit tänne puolelle!!![]()

Kiitos!<3Vaiana tervetuloa! Hienoa että viivat vahvistuu. Mä vähän jo oottelinkin sua tänne et olis edes joku vähänkään tutumpi.
Mulla vielä yks Digi johon toivon saavani 3+
Tervetuloa Vaiana! Meillä onkin ihan samanikäiset noi esikoiset 7/16 :)
Onko teillä mitään vinkkejä millä sais tän nälän pidettyä kurissa? Kunnon ruoka ei pysy sisällä (puolet tulee poikkeuksetta ulos) minkä takia sillä ei nälkä lähde. Tunnin välein on nälkä jos pelkällä leipä/karjalanpiirakka menolla jatkuu. Aiemmin leipä on hyvin pitänyt nälän pois monta tuntia ja siksi nyt pulassa :/
Aloin tuossa miettimään, että onko oikeasti joulukuun raskauksia ja varsinkin loppukuun raskauksia näin paljon vähemmän. Kävin pikaisesti laskemassa ja viime vuonna tällä päivänmäärällä oli täällä vau.fi:ssä joulukuun listassa noin 94 käyttäjää. Nyt meitä on 50. Huomattava pudotus!
Kaikki ei välttämättä vielä uskaltaudu listalle, esim minä :) LA on 17.12, mutta katotaan miten etenee :)Aloin tuossa miettimään, että onko oikeasti joulukuun raskauksia ja varsinkin loppukuun raskauksia näin paljon vähemmän. Kävin pikaisesti laskemassa ja viime vuonna tällä päivänmäärällä oli täällä vau.fi:ssä joulukuun listassa noin 94 käyttäjää. Nyt meitä on 50. Huomattava pudotus!
Hei täällä ensimmäistä odottava, la 6.12 Nyt uskaltauduin mukaan kun on ensimmäinen ultra takana. On tää jännittävää![]()