Joulukuiset 2018

Vaiana tervetuloa! Hienoa että viivat vahvistuu. Mä vähän jo oottelinkin sua tänne et olis edes joku vähänkään tutumpi.

Mulla vielä yks Digi johon toivon saavani 3+

Vaiana tervetuloa! Hienoa että viivat vahvistuu. Mä vähän jo oottelinkin sua tänne et olis edes joku vähänkään tutumpi.

Mulla vielä yks Digi johon toivon saavani 3+
Kiitos!<3
Taidan minäkin vielä hakea yhden digin ja testata ensi viikolla sillä ;D

On kyllä niin ihanaa päästä ”tuttujen” kanssa höpisemään<3

Mutta onhan se tietty mahtavaa päästä näissä merkeissä tutustumaan uusiin juttukavereihin :grin

Hei kaikille! :) Tuolla oire -keskustelussa jo pari viestiä laittelin vähän ennen ja vähän jälkeen plussan mutta kirjoittelenpa nyt tännekin.

Nyt oletettavasti 4+4 menossa ja laskettu aika olis 29.12. Esikoinen kyseessä, joten voihan tuo venähtää tammikuullekin, mutta mennään nyt joulukuisena :) Kohta soittelen neuvolaan varatakseni ensimmäistä aikaa!

Jännittävää! Ihanaa! Ja paljon onnea muille odottajille <3

Onko teillä mitään vinkkejä millä sais tän nälän pidettyä kurissa? Kunnon ruoka ei pysy sisällä (puolet tulee poikkeuksetta ulos) minkä takia sillä ei nälkä lähde. Tunnin välein on nälkä jos pelkällä leipä/karjalanpiirakka menolla jatkuu. Aiemmin leipä on hyvin pitänyt nälän pois monta tuntia ja siksi nyt pulassa :/

Onko teillä mitään vinkkejä millä sais tän nälän pidettyä kurissa? Kunnon ruoka ei pysy sisällä (puolet tulee poikkeuksetta ulos) minkä takia sillä ei nälkä lähde. Tunnin välein on nälkä jos pelkällä leipä/karjalanpiirakka menolla jatkuu. Aiemmin leipä on hyvin pitänyt nälän pois monta tuntia ja siksi nyt pulassa :/

Mitä ruokia olet syönyt ”kunnon ruokana”, ootko kokeillut tuhdimman ruoan sijasta keittoja, että pysyykö ne sisällä..? Entäs leivän ja karjalanpiirakoiden kaveriks hedelmiä, hyviä jugurtteja, jotain välipalapatukoita tms.. Vaikea keksiä :/

Aloin tuossa miettimään, että onko oikeasti joulukuun raskauksia ja varsinkin loppukuun raskauksia näin paljon vähemmän. Kävin pikaisesti laskemassa ja viime vuonna tällä päivänmäärällä oli täällä vau.fi:ssä joulukuun listassa noin 94 käyttäjää. Nyt meitä on 50. Huomattava pudotus!

Aloin tuossa miettimään, että onko oikeasti joulukuun raskauksia ja varsinkin loppukuun raskauksia näin paljon vähemmän. Kävin pikaisesti laskemassa ja viime vuonna tällä päivänmäärällä oli täällä vau.fi:ssä joulukuun listassa noin 94 käyttäjää. Nyt meitä on 50. Huomattava pudotus!

Huh! Ite just eilen huomasin, et tän vuoden helmikuisten palsta on jo aivan hiljentyny/kuollu, vaikka ne on vasta pari kuukautta sitte synnyttäny.. Muutenki niitä tuntu olevan tosi vähä, vaikka toki helmikuu on lyhin kuukausi. Kaitpa se syntyvyyden raju lasku täälläkin näkyy..

Oon syöny ihan perus kotiruokia; lihaa ja perunaa, makaronilaatikkoa, perunaa ja jauhelihakastiketta yms... pitääpä kokeilla noita vinkkejä, kiitos!

Kaikki ei välttämättä vielä uskaltaudu listalle, esim minä :) LA on 17.12, mutta katotaan miten etenee :)

Hei täällä ensimmäistä odottava, la 6.12 Nyt uskaltauduin mukaan kun on ensimmäinen ultra takana. On tää jännittävää ❤️

Tervetuloa! :) Itsekin joskus hetken ajattelin, etten uskalla liittyä tämmösiin ennenku ultra on ohi, mut se ajattelu katos äkkiä, oli pakko päästä jonnekki juttelemaan anonyymisti ja purkamaan näitä piinaviikkoja yhdessä :grin Ultraan alle viikko! Luulis menevän äkkiä kun on vkl ja vappukin katkasee normiarkea mukavasti..

Kai se riippuu ihan ihmisestäki jaksaako tänne tulla höpisee muiden odottajien kanssa. Mulla ei aikasempien kohdalla tullu mielenkään että tulisin höpisee ventovieraille :D
Aikasempien kohdalla jaoin kaiken facebookissa. Nyt tän viidennen kohdalla en haluu jakaa facebookissa ko tiiän et ne hiton negatiiviset "ystävät" tulee kertoo mielipiteensä jota en haluu kuulla heti ko paljastan et oon taas raskaana. Niin tällä kertaa jaan täällä :>
Vähän oon hiljanen, mutta katotaan jos tässä vauhtiin pääsee. Tunnin päästä munuaisultra ja mä vaa mietin et näkeekö ne sillä ultralla kohtuunki ko ei ois varaa varhaisultraan :D

Huiii, nt-ultraan sain just ajan ja 18.5. ois totuuden hetki. :eek: Minua pelottaa, että alkuraskauden olosuhteet (olin eläinlääkäriasemalla töissä, jossa siis altistuin ennen plussaamista mm. röntgenille, eritteille, erilaisille aineille, zoonooseille jne.) on vaikuttaneet sikiön kehitykseen ja tulee ikäviä uutisia. :sad001

Kuinkas monet teidän lähipiiristä jo tietää raskaudestanne? Me ollaan yritetty pitää asia salassa, mutta minun oli pakko kertoa omalle äidilleni ja yhdelle läheisimmistä ystävistäni. Miehenkin oli pakko jollekulle kertoa, joten kertoi parhaalle ystävälleen. Töissä jouduin toki heti kertomaan, koska en voinut enää tehdä töitä ihan samalla lailla. Muille läheisille ajattelimme kertoa vasta kun selviää onko kohdussa edes mitään elämää ja mikä on nt-ultran tulos.

Ei tiedä vielä kukaan ,no mies tietysti ! :) charlotta i feel you ,muakin vähän pelottaa miten muut reagoi kun kuulee että oon taas raskaana ja viides vauva tulossa,toisaalta aatelin olla tällä kertaan ilkee ja vastata samalla mitalla takaisin! :D koska mun mielestä edelleen muille ei kuuluu monta lasta meille on tulossa,oon vastannu vaan aina ku joku kyselee jo synnytyssairaalas seuraavasta,että juu on jo tulossa :D sitten muutenkin kun en mä haluaa mitään negatiivista siinä hetkellä kun odotan,haluan keskittyä tulevaan ,eikä selittää jollekin tutulle miksi oon raskaana ,kuka ymmärtää mua:anyone

Takaisin