Itse pitäisi vaihtaa kuopuksen 1v neuvola aika niin mietin josko varais jo nyt samalla tai sitten kun käy kuopuksen kanssa ensi viikolla (mikäli saan sen sinne siirrettyä).
Mulla on nyt muutaman päivän ollut turvotusta ja viime raskaudessa lähi suku tajusikin jo siitä raskauden joskus rv.9-10 tienoilla (esikoisen syntymäpäivillä)josko nyt pystyisi turvotuksen peittämään paremmin.
Mulla on nyt muutaman päivän ollut turvotusta ja viime raskaudessa lähi suku tajusikin jo siitä raskauden joskus rv.9-10 tienoilla (esikoisen syntymäpäivillä)josko nyt pystyisi turvotuksen peittämään paremmin.

Tai ainakin ahdisti aika reippaasti. Muuten maha pullahti ulos ihan yhtäkkiä joskus viikon 16-17 tienoilla, siinä olikin sit peittelemistä..
Normi oli tehty 3+5 ja digi 4+3. Jos huomenna 5+1 kokeilis että tulisko kolmeplus mittariin... eiks se vois kuudennella viikolla jo näkyä? Vai huolestunkohan vaan jos mitään ei näykään...

Mutta onhan tässä myös sulateltavaa 

Tänään viimestään ois menkkojen pitäny alkaa. En ymmärrä miksen pysty yhtään luottamaan siihen että oisin raskaana. Alaselkää särkee koko ajan. Onko muilla samaa? Oispa jo kesäkuu ja ois eka kolmannes ohi