Joulukuiset 2018

Toinen vauvauutinen jo tässä ryhmässä, paljon onnea!! :Heartred

Lisää näitä, mäkin haluun jo synnyttämään!! :D :P
 
Hän on tuolla meidän ryhmän salaisella puolella joka synnytti pari viikkoa sitten. :)

Aa, mä en päässy mun tunnuksilla enää sisään, niin tipuin salaiseltakin puolelta. Harvakseltaan kyllä käyny muutenkin täällä, kun ollu haastava loppuraskaus.
Facen ryhmässä oon käyny enemmän.
 
Voin uskoa! Miten sulla muuten on mennyt?

Muuten on mennyt ihan hyvin. Vauvat kasvaa tietty omilla käyrillä mutta oon itsekin yllättynyt miten hienosti ovat saaneet painoa kerättyä, en sitten tiedä liekö sillä osuutta asiaan kun tullut tässä vähä herkuteltua just siksi että saisivat kerättyä vaavit vähän massaa :D Raskausmyrkytyksen oireita ei ole tullut mutta liikkuminen on jo mitä on. Tällä viikolla taas kontrolliaika niin tekisi mieli vinkua jos saisi aikaistettua sektiota kun alkaa käymää selän päälle niin että välillä kiroaa ja tulee itku kun sattuu.
Tänään minusta tuli pienen pojan täti, sitäkin tullut vollotettua:Heartred
 
Tässä vaiheessa hyvä liittyä ryhmään kun äitiysloma on jo alkanut ja synnytys on edessä parin viikon päästä. Mutta tulipahan lueskeltua miten muiden raskaus on mennyt tässä ihan ajankuluksi. Itse olen jo 5 lapsen äiti ja kuudetta siis loppusuoralla odottamassa.
 
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan! Tervetuloa! Tää julkinen puoli voi olla hieman hiljainen mutta yritetään pitää sullekin seuraa että pääset liittymään salaiselle puolelle
 
Takaisin
Top