joko nyt onnistaisi

Iltaa kaikille!

Oon pysynyt jonkun aikaa taustalla koska koko vauva-asia rupesi stressaamaan ihan hirveästi... Ei siis mitään uutta täällä yk 4 lähti käyntiin ja mennään kp 3/27-31

Tässä kierrossa ajateltiin ottaa käyttöön ovistikut, koska huomaan, että stressaan eniten sitä, etten tiedä koska ovis on.

En ole keskustelua kovin aktiivisesti seurannut, mutta onnittelut plussanneille ja kaikille muille onnea uuteen yritykseen.

ITKU POTKU RAIVARIT!!!!

Mä en ala!! ketuttaa, vituttaa, potuttaa.. Punanenpaholainen tuli punasella ferrarillaan vähä aika sitte tänne, joten voitte laskee ne peukkunne alas mun kohtalta TAAS VAIHTEEKS!!!! Masentava YK 21 alkaa tänää ja ei vois vittuaka enää kiinnostaa.. Sais luvan nopee tulla aika sieltä Naistentautipaikasta et päästäs jatkotutkimuksii tms ku ei näytä silti tärppäävän vaik ei pitäs olla kehoissa mitää vikaa!! Ainaka testien mukaa.. Arvasin ku kotii kävelin shoppailureissulta ku juili mahasta et nyt se pirulainen sitte tuli mun luo.. Ja niin siinä TAAS kävi. En tiiä itkeäkkö vaiko nauraa ku sappi kiehuu niin pahasti..

Mieski on ny töissä ja huomenna ilta ja perjantaina ilta ni ei voi sillekkä kitistä.. x) miekkonen tulee 22.30 kotiin suunnilleen ja oon jo ehkä sillo nukkumassa.. no joo.. en enää usko et tärppää ollenka täs perheessä.. Varmaan tuu ikinä saamaa lasta [:(][:(][:(] Enää huvita mikää.. Kiva fiilis ollu koko päivän ja nyt tollai vitun pirulainen pilas sit koko loppupäivän ja varmaan pari seuraavaaki päivää.. HUOH.

Anteeks omanapaisuuteni... Mut eipä tääl muutenka oo melki kukaa ees mun viime kirjotuksen jälkee kirjotellu.. hiljentyny aika kummasti tää palsta [&:]

YK 21, KP 1/34-39

Miplis Mulla on melko lailla samanlaiset fiilikset ollut monta viikkoa. Varmaan koskaan tärppää... Meinaa jo usko loppua koko hommaan... [:'(]

Omaa: Täällä ei laihdutuskuuri etene yhtään... laiskottaa ja kehtuuttaa kaikki... Terolutit loppui viime viikolla... ja nyt vaan odotellaan tätiä kylään... sillä olis vielä viikko aikaa ilmestyä, ja niinhän se sieltä tulee, ihan varmasti, niin kuin aina ennenkin. Joten ei mitään uutta tänne. Rinnat on olleet kipeenä, paleltaa, väsyttää, ja flunssaoireita on, mutta kaikki ne johtuvat ihan varmasti vain hormoneista, joten vaiennan kaikki muut epäilykset mielestäni.

miplis tulin sulle puhalteleen parempia tuulia !!! *PUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHH*
Mutta toi voi olla maaginen tuo 21 yk, meillä se oli juurikin se passeli[;)] Ja nyt kun oottelen tutkimuksia niin silloinhan tärppää myös usein, kuin myös meillä. Niiiiin oot ansainnu jo sen pienen. Jaksuja, ja luvan kanssa kiukuttelen niin kauan kun siltä tuntuu. Aina ei tartte olla positiivinen [;)]

Nuu_, Heti mieltä piristi.. Jos tää YK 21 olis sit se maaginen x)

Hauska yhteensattuma muuten tässä ku rupes miettii et tän syksyn aikana elokuussa alko menkat juuri sinä päivänä ku mun isosisko täytti vuosia ja tänään alko menkat ku mun pikkusisko täytti vuosia!! x) Ei voi pahempi yhteensattuma olla!! [:D] niiiiiiiin mun tuuria.. Joo en mä nyt kokonaa voi, siis en todellakaan luopua toivosta lapsen suhteen ennenku sen meille lääkäritädit/sedät tuolla arvauskeskuksessa tai missä muuallaka meille sanoo.. Eli siis toivoa on niiiiiin kauan kunnes jos lääkäri ilmoittaa ettei voi siittää tai en voi ottaa vastaan tms [:D] Ja siis kun mun testit nyt ainaki on ihan puhtaat ni ei pitäs hirmuhätä olla.. kauhee stressi vaan noista miehen simpoista :S[&:] Saas nähä, tuskin kyllä mitää vikaa sielläkä päässä [8|]

Miplis, koita vaan pysyä positiivisena ja pitää toivoa yllä. Loppujen lopuksi se on pieni prosentti pareista jotka kokonaan jää ilman lasta. Hoidot on niin hyvät nykyään et jos niitä haluaa ja voi käyttää, niin kyllä teillekin ennemmin tai myöhemmin se nyytti suodaan... Ja yhdyn täysin tuohon Nuu_:n sanomaan et nyt kun se tutkimuksiin pääsy on vain ajan kysymys, niin voitte ihan rennosti miehen kanssa harrastella petipuuhia (tai sohva-, pöytä-, tai muita puuhia[;)] ) ja ottaa sen yllätystärpin ennen kuin tutkimuksiin jouduttekaan! Ja ellei näin käy niin kyllä ne lääkärit löytää sopivan hoidon teille. Vaikka miehen simpoissakin olis vähän vikaa niin siihenkin löytyy konstit. Olen ite muutaman YK:n vähemmän läpikäynyt kuin sinä, mut meillä on jo hoidot päällä, ja koitan myös uskoa lujasti että jos ei tällä kertaa niin sitten jollain seuraavista yrityksistä... [8D]

Täällä tuli täti kyläilemään odotetusti kp 31. Joten tästä starttaa jo YK15, tai jotain laskut jo heittää... [:@]

Voisitteko auttaa mua tässä oviksen bongaamisessa paremmin ku vaikee ite laskea ku ei oo koskaan ollu näin pitkää kiertoa että koska sitä ovista voi testailla ku se tyhjennysvuoto tuli silloi 23.10 ja kesti sen 4.päivää ja nyt olis kp 13 menossa ja ajattelin testailla tässä kuussa tuota ovista että tuleeko sitä ollenkaan kun eilen tuli postissa tilaamani Clearblue:n ovistesti ja ensimmäistä kertaa testailen sillä sitten, en usko tähän vau:n laskuriin että ovis mulla olis vasta 4.12.. [8|][&o] Ajattelin muutenkin testailla tuota ovista nytten tämän ja enskuun että tietää sitten soittaa lääkärille jos ei ovista tapahdu ollenkaan..Niin ja saa nähä miten tää kierto sitten nyt alkaa menemään kun terotkin loppu viime kierrossa..Ainakin tuo tyhjennysvuodon kesto oli aika huimaava uutinen kun noin vähän aikaa vain kesti. [:)] Eli miten lasketaan ovis kun mulla kierto on 56 päivää tän vau:n laskurin mukaan??

YK10

KP 13/56

Mä en kestä tätä odottamista, 7 päivää siihen että näkee että alkaako menkat ja voiko tehdä testiä....
Mulla ei ole ollut juurikaan minkäänlaista tunnetta. Ehkä vatsaa vihloo välillä (kuten menkkojen alussa) voi tosin olla vaan jotain kuvitteluakin.
Voiko näin alussa vielä mitään tunnetta olla? Vai odotanko ihan turhaa?

Olispa kiva kertoo 14.11 miehelle että siitä tulee isi. <3

Ps. Muutin nimimerkkiäni Saakelista Osamaan. Saakeli on vähän negatiivinen...

osama, sulla sitten samat jännäpäivät ku mullaki[:)] nyt on menossa kp23.. huh huh.

omaa, oon käyny taustalla lukemassa muiden juttuja, mut ollu ihan hissukseen. Oon alkanu pyöräilee töihin, siitä sain muuta ajateltavaa [:D] nyt on kova painon pudotus edessä, jee. Työkamut ihania ku kannustavat <3 paljon plussa tuulia täältä ja joulua jo pikkuhiljaa odotellaan.

Mun tartti tulla vähän Minnuska89 tsemppaamaan, kun on välillä käynyt tuolla pidemmän kaavan puolella tsemppaamassa meitä [:)].

Mä sain ovistikutteluun ohjeet aikanaan niin, että valitaan lyhin kierto, jonka mukaan aloitetaan tikuttelee... siitä sitten tikutellaan niin pitkään kunnes tulee hymiöö digitaaliseen. Sähän voit niillä digeillä tikutella vaikka jokatoinen päivä, kun ne näyttää todennetusti aina sen kaksi hedelmällisintä päivää... Lääkäri kyllä mulle viimeksi totesi, että jos ei ole siitiö-ongelmia, niin kun kaksi-kolme kertaa viikossa tapaa miehensä muissa kuin paidan silityksen merkeissä, niin ei pitäs olla mitään ongelmaa osua ovikseen.

Tsemppiä tikutteluun ja toivotaan et kierrot sulla löytää jo pikkuhiljaa kohdilleen [&o].

Pahoitteluni Miplis ja Kcatri [:(] Tiedän että ette varmaan halua kuulla mutta sanon kuitenkin...onnea seuraavalle kierrolle!![:)] Pidetään tsemppiä yllä vaikka mikä olis! Muakin pännii potuttaa vituttaa aina se eka päivä mutta jo seuraavana päivänä mieli muuttuu [:)] Ja veikkaan että täti tulee punaisella ferrarillaan kylään meikäläisellekin parin viikon päästä...on vaan semmonen tunne...[&:] Kyllä se siitä!!!

Osama ja Kitty80 pidän teille peukkuja [:)]

Omaa ei kummempia...outoja tuntemuksia oli alavatsassa toissapäivänä...tuntui kovilta menkkakivuilta, ei ollu ollenkaan kivaa... Laskurin mukaan ovis pitäis olla sunnuntaina.. Huvin vuoks tikutin ovistestiä keskiviikkona ja se näytti 2 vahvaa viivaa... WTF??!! Netistä oon tilannu Wondfo-merkkisiä testejä... En oikee tiedä mitä pitäis uskoa, omaa kroppaa, laskuria vai testejä???!! Peittoa ollaan heiluteltu oikein olan takaa ihan varmuuden vuoksi [:D] ja vielä pitäis "jaksaa" muutama päivä [;)] Saas nähä mitä tuleman pitää...

Onnea ja tsemppiä kaikille!!!!! [:)]

kp 15/30-31

YK 14

Mixuliini, usko tikkua ja omaa kroppaa, älä laskuria. Laskurit kertoo keskimääräisen oletetun ajankohdan, mutta kun naisen kroppa ei tunnetusti toimi ihan kellon mukaan [;)] Jos sait keskiviikkona 2 yhtä vahvaa viivaa tikkuun ja samoihin aikoihin on tuikkinut mahaan niin veikkaan et sulla on ovis aika lailla käsillä nyt - ja ilmeisesti tulee hyödynnetyksi [8D] Mulla itellä ovis ilmoittelee (nyt kun se on saatu yleensä tulemaan) vajaan viikon verran ennen h-hetkeä pienillä tuikkauksilla silloin tällöin, ja ite ovis sit tuntuu kunnolla, mut se on ihan yksilöllistä miten se kenelläkin tuntuu, jos tuntuu. Tikku näyttää kahta yhtä vahvaa viivaa (tai jopa testiviiva vahvempi) n 24-48h ennen ovista. Sulla on vaan pari päivää aikaisempi ovis - ainakin tässä kierrossa - kuin mitä laskurit sanoo.

Minnuskalle myös kommenttia et kannattaa tosiaan aloittaa tikuttelu pari päivää ennen lyhimmän kierron puoliväliä (esim. lyhin kierto ollut 26 pvää -> aloita tikuttelu n kp11 ja jatka kunnes ovis löytyy/vuoto alkaa. Ja jos haluaa säästellä testejä niin testaa vaan joka toinen päivä kuten MK81 sanoi, kyllä se pitäisi löytyä niinkin.

Hyvää aamupäivää arvon naisväki!

Pahoittelut Miplikselle ja Kcatrille tädin tulosta. [:'(] Miksi sen pitää aina tulla? Mä tiiän kanssa hyvin ton tunteen ku ei yksinkertasesti jaksais enää. Jotenki kummasti siinä oviksen aikoihin kuitenki aina alkaa miettiä että mitä jos... [:D]

Osama, tsemppiä nyt, sulla onkin jännät päivät käsillä. [:)] Ja Kitty80, sulle peukkuja kanssa! Toivottavasti nyt tärppäis! [:)]

Mixuliini, voihan olla, että sulla on ovis tullu aikasemmin vierailemaan. [:)] Musta tuntuu että se kävi täälläkin aiemmin. [:D] Peukkuja! +++

Omanapa: Mitähän tää nyt taas on? Mä olen kyllä ihan seksin ystävä, vaikka mies välillä sanookin pihtaajaksi. Meillä kuitenkin harrastetaan seksiä ainakin jossain muodossa (ei siis aina yhdyntää) ihan päivittäin. En oo koskaan kuitenkaan ollu mikään seksipeto, siis että oisin housut märkänä jo kun ukko katsoo "sillä silmällä" (niin ku se välillä olettaa. [:D]). Nyt kuitenki voisin edelleen pupuilla vaikka 24/7. Harmi kun mies on töissä. [>:][:D] Nuorempana bongasin oviksen just lisääntyneistä haluista. Tätä on nyt kestäny jo viisi päivää. [:D]

Yölläkin mies käänty muhun päin, heräsin siihen ja annas olla ku alko haluttaa! En oo ikinä ollu tämmönen. En tosin tohtinu ukkoa herättää, viattomasti kun unissaan kylkeä käänsi. [;)] Monethan sanoo, että tärpin jälkeen ovis jäi "päälle", limat siis. Voiskohan sen luonnehtia toisella tavalla, että halut jäi päälle kanssa. [:D] Vai oisko KM jälkeen nyt sit ovisoireet vaan paaaljon voimakkammat. Mullahan edellisessä oviksessa oli älytön päänsärky ja pahoinvointi, hassua että voi vaihdella näin.

Laskurin mukaan ovis ois vasta huomenna. Tosin se laskee sen nyt 30 pvän kierrosta, uskon et 28 on oikeesti lähempänä totuutta. Parin viikon päästä sen sitte näkee, tuottiko vaimon himot tulosta vai ei. [;)]

Kiitos neuvoista naiset!!! En kyl oo koskaan uskonu mihinkään tietotekniikkaan [:D] maalaisjärjellä niin kaikki sujuu hyvin (tai melkeen kaikki...) Rinnat ei kyl oo arat vaikka yleensä mulla ovat oviksen tienoilla...mutta eihän ne aina tarvii ollakaan... Mehän ollaan kaikki erillaisia ja hyvä niin [:)]
Muakin on himottanu enemmän ku yleensä ja panettaa vieläkin, ja yöllä mut on herätetty mukamas vahingossa ja olen ollut aina-valmiina-meiningillä vaikka yleensä en oo muuta tehnyt kuin kääntänyt kylkeä kun miekkonen on yrittänyt vikitellä mua [:D] ei siinä mitään vikaa oo, ihan mukava lisä tähän peuhasteluun... [;)] Mulla on ollu kroppa täynnä "lastia" koko viikon ni uskois jonku uivan perille saakka ja päässeen sisään minne kuuluukin [:D] tai ainakin yrittäny pysyä hengissä kunnes pääsee sisään... Täytyy kyl sanoo Fuyu et joskus niitten himojen pitäis tuottaa tulosta [:D] Mutta katsotaan kummatkin sitten parin viikon päästä mikä on tilanne...[:)]

kp 15/30-31

YK 14

täällä tikutellaan ekaa kertaa... keskiviikosta asti.... keskiviikkona tuli puhas nega, eilen semmonen vissiin nega ja tänään suunnilleen saman vahvunen mutta reunasta ihan tumma?!?!  jännää kun ei ymmärrä [:)] osaako kukaan kertoa omia kokemuksia noista testeistä...? ja miten niitä pitää tulkita ... laskurin mukaan 2päivän pääst ovis...

ja kertokaas tyhymälle että kun ja jos ovis testiin tulee jonkinsortin viivaa niin tarkottaako se että kaikki toimii niinkun pitääkin vai mihin se perustuu, eli yksinkertaisesti jos testiin tulee viivaa niin sillon munasolu irtoaa jne jne?

ja edelleenkin onnea ja pahoitteluita :)  

täytyy ajalla lukea noita teiän tekstejä läpi niin voisi kommentoidakin.. mutta ei ole ehtinyt... mutta kiireet loppuupi niin sitte paneudutaan kunnolla :)

Heippahei... [:)]

uusille tervetulotoivotus ^^

Fuyu
Ite ainakin oon ollu hiljasena kun on ollu niin paljon touhuttavaa, koulussa sitä sun tätä, kotona koiran kans, miehenkin kans ja sit kaikkee muuta säätöä... [:D] Testaatko HCG:n laskun tekemällä jossain vaiheessa uuden testin? Mullakin sillon  8.10 keskenmenosta parin viikon päästä näytti negaa...
Outoja noi sun himot [:D] Mahtais sun miehes ihmetellä, kun herättäisit sen, ja sit toteaisit että haluut... [;)]

Miplis
Voi ei [&o] Pahoittelut tädistä! Olisin niin toivonu sen plussan sinne... [&:]
kuitenkin jossain vaiheessa teidänkin odotuksen odotus palkitaan, ja loppujen lopuksi teillä on rakkaimmista rakkain nyytti sylissä. [:)]
Oon varma, että teille se onni suodaan! [:)]

mixuliini
Sinuna uskoisin kyllä kroppaan... [:D] Laskurit on vaan oletettu että on kellontarkka kierto ja sitten oletettu ovispäivä sillon ja sillon. Oma kehohan se yleensä kertoo millonka se ovis on. [:)]

palleroinen
Mä oon jotain kuullu (mut mua ei varmaan tässä asiassa kannata kuunnella, kun ei oo itellään kokemuksia) että kun tulee kohtuullisen tumma viiva niin sit on ovis, mut emmä noista reunoista tiiä [:D]

omanapa
Taitaa olla meillä suurimmalla osalla jonkinsortin kaamosmasennus, kellotkin siirtyi, joulua ootellaan jo (ja kovaa vauhtia aika taapertaakin)... Huhhuh.

Ittellä on ollu kiireitä ja kaikkea muuta hassua suunnitelmaa yms.
Koira on sopeutunu hyvin, ollut tänään meillä 3 viikkoa, aikalailla kaikki on menny hyvin. Ainoona vaan miehen suhtautuminen (eihän se oo herraisäsentään viettäny koskaan ns. "pentuelämää") tähän arkeen, sitä kun ärsyttää pissat ja kakat lattialla. Toisinsanoen opetan miestä käsittelemään koiraa (huom; lue; tunteitaan) ja sitten koiraa talon säännöille. No, kaippa tuo mieskin (putkiaivo prkl[>:]) tajuaa jossain välissä, että pentu on pentu, ihan niinkuin vauvakin, eihän vauvatkaan kaki ensimmäisinä vuosinaan vielä pyttyyn (;ole "sisäsiistejä") [:D][:D] Taitaa tolla toi aikakäsitys olla vähän vinksallaan... [:D]
Nyt Toby kuitenkin on lääkekuurilla, vatsalaukku ärtynyt jostain syystä. Vinkui, oksensi, ei syönyt, mutta muuten ok kunnossa. Lekurillahan se oli pakko tänään sitten käyttää: lääkärissäkäynti, lääkekuuri, ja joku "koiranruoka herkkävatsaisille, suosittelen"-ruoka (yht 100e [b[>:]d])...
Kissojen kanssa on vielä vähän hommat hakusessa. Kaneli sähisee ja mätkii Tobya päähän, Pippuri kiusaa juoksemalla karkuun ja hyppäämällä johonkin korkealle ja katsoo sillä "hähhähhää"-katseellaan. Ilmeisesti kuitenkin nauttii siitä. Tobyhan on ihan innoissaan siitä taasen [:D]

Koulussa lattianpäällystystä... [:D] Ihan kivaa hommaa. Ja jopa osaan! [8D]

Hain nyt sit itelleni osa-aikasta työtäkin ja kappas, nyt on kaks paikkaa, joista voin valita kumman haluan. Taidanpa ottaa sen paikan, jossa oli viihtyisämmät tilat, mukavampi pomo ja muutenkin kaikki vähän paremmin [;)] Ens tiistaina 14.30 pitäis alkaa työt sitten, jes!! Ja noin 500e/kk lisää rahaa [8D] (jos vaikka vois ostella sitten oikeesti joskus kivan paidan kerran viikossa ja niin kerryttää tota tooooosi huonovalikoimaista vaatekaappia.

Kiloja multa on lähteny 6![:D] ja aika semmoinen kuin 5 viikkoo [:D] Aloin pyöräillä kouluun ja syön pienempii annoksia, niin ja tietty pissatan koiraa [8D]. Heti huomaa kunnon nousun, tuntuu jotenkin paremmalle kaikki [:D] JIPPII!!!![8D][8D]

Ja sitten sain kuningasidean [8D]
Tää meidän nykyinen halpiskolmio riittää meille ihan hyvin, mutta... Täältä täytyy nyt vuoden sisällä muuttaa pois (koko rappu menee remonttiin) ja sit täytyis viimeistään ens syksynä muuttaa. Kuitenkin jos lähetään tällä lössillä kämppää hakemaan (koira, minä, mies ja kaks kissaa) niin kestää jonkin aikaa ennenkuin mitään tapahtuu. Käytiin me tossa kattomassa aika täydellistä asuntoa eilettäin, alue kiva, ja huoneistossa huoneita 4 [8D] Tiiän, pärjättäis me pienemmässäkin, mutta onpahan sitten asunto, jossa voi asua pidempään... Ja millä hinnalla! 650/kk neliöstä. (pienikokoinen neliö). Ihan mukava alue... Saas nyt nähdä saadaanko asuntoa, maanantaina pitäis välittäjän soitella.

Hääsuunnittelut edenneet, ja pikkuhiljaa alkaa toteutus... [:)]

Joo ja nyt on menossa kp29.
Olin tuntevinani oviksen tossa pari viikkoa sitten, ja nyt tällä viikolla:
mulla on ollu joka päivä pää tajuttoman kipeä, vatsa vuoroin löysällä ja vuoroin ummettaa... [>:] Herään pissalle joka aamu ennen klo viittä. Oviksen olin tuntevinani oikeella puolella ja nyt välillä nippasee vähän lähempänä keskiosaa, mut kuitenkin oikeella puolella. Saas ny nähä. jos oireita satelee, ja tissit kipeytyy, ja siitä ei viikon sisässä menkat ala niin sitten teen testin [:)]

kp29/28-35-80

Koittakaas nyt naiset hyvät jaksella tän pimeyden keskellä, nauttikaa kynttilöistä, teestä, omasta ajasta, sitä kun sitten kun vauva on niin ei ole (ainakaan paljoa)! [:)]

Voisin tännekkin puolelle tulla mukaan, olen jo tuossa äidiksi ensi kertaa. Eli vuosi on nyt avopuolison kanssa lasta yritelty ja vuoden alussa sovittiin että lääkäriin päin suuntaillaan jos mittään ei tapahdu ennen sitä. Ollaan molemmat parikymppisiä eli aika nuoria, ja mies on erittäin uskonnollisesta kodista eli en tiedä minkälaisen vastaanoton saamme jos raskaaksi tulen ennen naimisiin menoa. Olemme olleet vasta vähän aikaa kihloissa koska meidän piti odottaa avokkini vanhempien suostumusta kihloihin menoon.
Olen ollut taas malttamaton tuon testailun kanssa ja tänään testailin. Kiertoni on liikkunut siinä 28-31 pvä. Kerron lopulliset tulokset maanantiana jolloin testailen taas ellei tätiä tule [:)] En nyt kommentoi tämän päivän testiä muuten kuin että ehkäpä ei ollutkaan negatiivinen mutta nyt yritän maltillisesti odotella maanantaihin.

Tsemppiä kaikille yrittäville [:)]

Dark, en tiiä testaanko HcG:n laskua. Kaikki raskausoireet on kuitenkin nyt jo kadonneet. Tosin nyt oviksen aikoihin on ilmestynyt muutamia juttuja (taas), mutta en yhdistäisi niitä kyllä tuohon kesken menneeseen raskauteen. Toki teen testin, jos menkat ei tuu ajallaan tms. [:)] ONNEKSI OLKOON työpaikan johdosta! Munki pitäis varmaan jotain hakea, mut täällä päin ei ihan kauheesti valinnan varaa oo. [:D] Ja kuulostaapa kivalta toi kämppä jota kävitte kattomassa. Vaikka mun mielestä kamalan kallis [X(], mutta mä asunkin täällä perämettässä. [:D]

Nappuliini, tervetuloa mukaan! [:)] Ootan jännityksellä, mitä testi sulle maanantaina kertoo. Jos kerran on jo vihjaillut hieman. [;)]

Omaa, mun tissejä kolotti illalla. [>:] Ei oo yhtään kosketusarat kuitenkaan. Nyt pitäs olla siis ovispäivä, ja eilen illalla oikeelta puolelta alavatsaa nippaili ihan kunnolla. [:)] Valitin tossa yks ilta ukolle, et ois kiva jos tehtäis joskus jotain kahestaan. Käytäis jossain muualla ku kaupassa ja kylällä. [:D] Ni nyt me ollaan menossa Mikkeliin leffaan kattomaan LASKETTU AIKA. [:D]

Takaisin