Heippahei... [:)]
uusille tervetulotoivotus ^^
Fuyu
Ite ainakin oon ollu hiljasena kun on ollu niin paljon touhuttavaa, koulussa sitä sun tätä, kotona koiran kans, miehenkin kans ja sit kaikkee muuta säätöä... [:D] Testaatko HCG:n laskun tekemällä jossain vaiheessa uuden testin? Mullakin sillon 8.10 keskenmenosta parin viikon päästä näytti negaa...
Outoja noi sun himot [:D] Mahtais sun miehes ihmetellä, kun herättäisit sen, ja sit toteaisit että haluut... [;)]
Miplis
Voi ei [&o] Pahoittelut tädistä! Olisin niin toivonu sen plussan sinne... [&:]
kuitenkin jossain vaiheessa teidänkin odotuksen odotus palkitaan, ja loppujen lopuksi teillä on rakkaimmista rakkain nyytti sylissä. [:)]
Oon varma, että teille se onni suodaan! [:)]
mixuliini
Sinuna uskoisin kyllä kroppaan... [:D] Laskurit on vaan oletettu että on kellontarkka kierto ja sitten oletettu ovispäivä sillon ja sillon. Oma kehohan se yleensä kertoo millonka se ovis on. [:)]
palleroinen
Mä oon jotain kuullu (mut mua ei varmaan tässä asiassa kannata kuunnella, kun ei oo itellään kokemuksia) että kun tulee kohtuullisen tumma viiva niin sit on ovis, mut emmä noista reunoista tiiä [:D]
omanapa
Taitaa olla meillä suurimmalla osalla jonkinsortin kaamosmasennus, kellotkin siirtyi, joulua ootellaan jo (ja kovaa vauhtia aika taapertaakin)... Huhhuh.
Ittellä on ollu kiireitä ja kaikkea muuta hassua suunnitelmaa yms.
Koira on sopeutunu hyvin, ollut tänään meillä 3 viikkoa, aikalailla kaikki on menny hyvin. Ainoona vaan miehen suhtautuminen (eihän se oo herraisäsentään viettäny koskaan ns. "pentuelämää") tähän arkeen, sitä kun ärsyttää pissat ja kakat lattialla. Toisinsanoen opetan miestä käsittelemään koiraa (huom; lue; tunteitaan) ja sitten koiraa talon säännöille. No, kaippa tuo mieskin (putkiaivo prkl[>:]) tajuaa jossain välissä, että pentu on pentu, ihan niinkuin vauvakin, eihän vauvatkaan kaki ensimmäisinä vuosinaan vielä pyttyyn (;ole "sisäsiistejä") [:D][:D] Taitaa tolla toi aikakäsitys olla vähän vinksallaan... [:D]
Nyt Toby kuitenkin on lääkekuurilla, vatsalaukku ärtynyt jostain syystä. Vinkui, oksensi, ei syönyt, mutta muuten ok kunnossa. Lekurillahan se oli pakko tänään sitten käyttää: lääkärissäkäynti, lääkekuuri, ja joku "koiranruoka herkkävatsaisille, suosittelen"-ruoka (yht 100e [b[>:]d])...
Kissojen kanssa on vielä vähän hommat hakusessa. Kaneli sähisee ja mätkii Tobya päähän, Pippuri kiusaa juoksemalla karkuun ja hyppäämällä johonkin korkealle ja katsoo sillä "hähhähhää"-katseellaan. Ilmeisesti kuitenkin nauttii siitä. Tobyhan on ihan innoissaan siitä taasen [:D]
Koulussa lattianpäällystystä... [:D] Ihan kivaa hommaa. Ja jopa osaan! [8D]
Hain nyt sit itelleni osa-aikasta työtäkin ja kappas, nyt on kaks paikkaa, joista voin valita kumman haluan. Taidanpa ottaa sen paikan, jossa oli viihtyisämmät tilat, mukavampi pomo ja muutenkin kaikki vähän paremmin [;)] Ens tiistaina 14.30 pitäis alkaa työt sitten, jes!! Ja noin 500e/kk lisää rahaa [8D] (jos vaikka vois ostella sitten oikeesti joskus kivan paidan kerran viikossa ja niin kerryttää tota tooooosi huonovalikoimaista vaatekaappia.
Kiloja multa on lähteny 6![:D] ja aika semmoinen kuin 5 viikkoo [:D] Aloin pyöräillä kouluun ja syön pienempii annoksia, niin ja tietty pissatan koiraa [8D]. Heti huomaa kunnon nousun, tuntuu jotenkin paremmalle kaikki [:D] JIPPII!!!![8D][8D]
Ja sitten sain kuningasidean [8D]
Tää meidän nykyinen halpiskolmio riittää meille ihan hyvin, mutta... Täältä täytyy nyt vuoden sisällä muuttaa pois (koko rappu menee remonttiin) ja sit täytyis viimeistään ens syksynä muuttaa. Kuitenkin jos lähetään tällä lössillä kämppää hakemaan (koira, minä, mies ja kaks kissaa) niin kestää jonkin aikaa ennenkuin mitään tapahtuu. Käytiin me tossa kattomassa aika täydellistä asuntoa eilettäin, alue kiva, ja huoneistossa huoneita 4 [8D] Tiiän, pärjättäis me pienemmässäkin, mutta onpahan sitten asunto, jossa voi asua pidempään... Ja millä hinnalla! 650/kk neliöstä. (pienikokoinen neliö). Ihan mukava alue... Saas nyt nähdä saadaanko asuntoa, maanantaina pitäis välittäjän soitella.
Hääsuunnittelut edenneet, ja pikkuhiljaa alkaa toteutus... [:)]
Joo ja nyt on menossa kp29.
Olin tuntevinani oviksen tossa pari viikkoa sitten, ja nyt tällä viikolla:
mulla on ollu joka päivä pää tajuttoman kipeä, vatsa vuoroin löysällä ja vuoroin ummettaa... [>:] Herään pissalle joka aamu ennen klo viittä. Oviksen olin tuntevinani oikeella puolella ja nyt välillä nippasee vähän lähempänä keskiosaa, mut kuitenkin oikeella puolella. Saas ny nähä. jos oireita satelee, ja tissit kipeytyy, ja siitä ei viikon sisässä menkat ala niin sitten teen testin [:)]
kp29/28-35-80
Koittakaas nyt naiset hyvät jaksella tän pimeyden keskellä, nauttikaa kynttilöistä, teestä, omasta ajasta, sitä kun sitten kun vauva on niin ei ole (ainakaan paljoa)! [:)]