ginessa, tännekkö sinä taas No mutta eipä tuo haittaa.. kyllä tähän maailmana lapsia mahtuu! JEE Taidat saada odottaa aikamoisen tovin enneku ees voisi kuvitella että raskautuisit..
Tännehän minä [:D]
Ei voi todellakaan sanoa että koska onnistaa, sitä voidaan olla jo raskaana tai sitten vaan ooooooooooooootellaaaaaaaa koska raskautuis [:D]
Ainahan se on ihme,tapahtui nopeesti tai hitaasti.[;)]
Yönsäde esimerkiksi on tullut silleen raskaaksi että täysimetti ja toisella kerralla ei ollut kuukautisia vielä tullut.[:-][8|][;)]
Mutta mä nyt en usko omalle kohdalleni sellaista onnea ja ihmettä.[:-][;)]
Voihan se toki ollakin että laantuu tää "mania" jossain vaiheessa ja sitten pistetään pillit pussiin.[:-]
Itellä on ekan kerran raskautunu 4 :nnellä yrittämällä (kk)
Toka 8 kk
kolmas heti
ja tämä neljäs 4 kk..
Ja olen ollut joskus raskaana ja keskeyttänyt, ikävä kyllä.
Elämäntilanne oli hyvin hyvin,hyvin raskas ja karu silloin..
Olen myös ollut raskaana ihan alussa ja saanut spontaanin keskenmenon..en tiennyt raskaudesta ...Onneksi meni kesken, en tahtoisi siihen isä ehdokkiin olla missään tekemisissä,hyvin raskas ja paska suhde.
Kaikkea sitä kestääkin joskus.Silloin kun oli parisuhderiippuvainen...
Kcatri
Niin sinä vielä täällä..hö, monesko yk sinulla on?
Toivottavasti tärppää pian![;)][:)]
Mulla myös ollut anorexiaa ja bulimiaa(en oksennellut mutta tein suolihuuhteluista parikin kertaa päivässä jolloin tuhosin yli vuodeksi normaalin vatsantoiminnan)
Nyt tiedostan että on liikaa ympärillä,kiloja siis..yritän vaan olla ajattelematta ja kartan vaakaa.[;)]
Ihan retuperälle en kuitenkaan itseni anna mennä vaan liikuntaa ja terveellisesti syön sitten.!
Ihanaa viikonloppua kaikille [:)]