joko nyt onnistaisi

Fuyu, mulla oli silloin tosi kipeä maha pari päivää ennen positiivista testitulosta. Alavatsa oireili viikon, sellaista jomotusta joka tuntui nivusissa asti, ja sitten pari päivää ennen plussaa yöllä mulla koski niin kovaa oikealle mahaan, että heräsin siihen, enkä pystynyt nukkumaan oikein missään asennossa. Sitä jatkui vielä seuraavana päivänäkin siten, että jos esim. kumartui tai nosti jotain niin sattui. Sit se meni kyllä ohi itsestään, mutta sillä hetkellä olin varma, että mun umpisuoli puhkeaa tai jotain.

Pari päivää myöhemin yhdistin noi oireet sitten siihen positiiviseen raskaustestiin.

Eli voihan toi olla hyvinkin just sitä! Pidän peukkuja!

Ei ole Dark sullaka helppoa ollut. Varmaan tiesitkin, kun sitaatteihin tuon kasvattamisen kirjoitit, ettet sinä pysty toisia muuttamaan - hyvä jos itseäsi. Mitä sun mielestä on rakkaus? (Voit lähettää mulle henk.kohtasenki viestin, ku jos kaikk ei tykkää ett pureudutaa tällasii asioihin tällä palstalla.)

Plussatkaa ny joku ku mä en sitä tehny!

Mites sen Mipliksen soittoajan kävi?

En tiiä kiinnostaako ketään, mutta tuun nyt tänneki ilmottamaan
kun täälläkin tuttuja, että nyt on rakenneultra takana ja
kaikki oikein mallikkaasti kunnossa.
Myös haaroväli näytti siltä, että olis poika tähän osotteeseen tulossa.

PUUUUUH- plussatuulia !!!!

omaa,täti prkl tuli kylään eilen ja kunnon vuodolla[&o] ei sais masentuu, mut masentaa silti. Onneks mies on ihana ja kuuntelee ja ymmärtää. Tarttis vaan panostaa siihe mitä jo on. Plussia kaikille ja ihanaa raskausaikaa kaikille raskautuneille[:)]

täälä seurailtu jännityksellä miten muilla menee [:)]

onnitteluita ja pahoitteluita tasapuolisesti kaikille !

tänne ei oikeen ihmeempiä muutakun ihme tuntemuksia vatsassa noin viikon verran.... eipä viitti hirveemmin ajatella asiaa kun kumminkin mönkään menee...

Sainpa juuri kuulla että tuttu oli plussannut... surettaa vaan että lapsi tulee parisuhteen pelastajaksi kaikkien ongelmien päälle... [:(]

ei se lapsi minun mielestäni ole oikea ratkaisu kun suhde ei toimi ja ei tule toimimaan... mutta jokainen päättää itse miten asiansa hoitaa....
edellinen lapsi olisi varmaan kaapissa pölyttymässä jos sen sinne voisi laittaa kun ei kiinnosta... ja kun ei ensimmäinenkään kiinnosta niin miksi toinen lapsi kaiken riidan ja ongelmien sekaan?? lapsi parka.... [:(]

ei viittis oikeen tutulle asiasta mainita... vaikka haluisikin...

en oikeen tiiä mitä asiasta pitäisi ajatella ....

poika

Wastis paljon
onnea pojan odotukseen [:D][:)] <3

En nyt varsinaisesti oo hurjassa odotuksessa kun tuskin tärppääkään heti..mutta
tännekin tiedoksi että antaa viidennen tulla sitten kun tulee jos on tullakseen [:D]
Vanhemmat kuumeilijat ja tärppiä odottavat mut ehkä muistaakin [:)]

Ei mulla oo edes menkat alkaneet ja 5 vkoa kesti jälkivuotokin..
Täysimetän eli sekin on varmaan pikkasen esteenä.[:-]
Niin ja tietty sitä on usein hyvin väsynyt vaikka tyttö onkin ihana
ja antaa äidin nukkua..jotta sitä ÄSSÄÄ harrastais-harvoin jaksaa.[:D]

Plussaa ja paljon tänne !![:)]

örkki
Joo lähetin sulle viestin. [:)]

w.astis
Vaaleansiniset onnittelut sinne teille <3

kitty80
Pahoittelut tädistä [&o] Tsemppiä ja voimia sinne <3
Saa se masentaa, kunhan ei liikaa anna masennuksen ja tädin käydä päälle.. Tsemppiä uuteen kiertoon nyt sitten <3

palleroinen
No huh... Meillä on kumppanin kanssa vauvanyrityspuuhat jäissä sen takia, että suhde on vähän menossa vuoristoradallaan alaspäin. Pelastajaksi vauvaa meidän suhteeseen ei tuu.. Harmi että sun tutulla nyt on näin...
Jos hän on kerta plussannut jo, niin asiasta huomauttaminen vain aiheuttaisi jonkunsortin harmia... en osaa sanoa sen tarkemmin, enkä tunne tätä tuttuasi, joten sitä ei osaa koskaan sanoa. Paha tilanne [&o]

ginessa
Tervetuloa takaisin tänne siis [:D] Tosin itse muistan sut vaan tuolta kuumeilijoista odottajiin-puolelta, mutta tervetuloa kumminkin [:D]

Omanapa
Huomenna huomenna huomenna<333
Huomenna Tobyn-hakureissulle [:D]
Jänskättää vähän, että sittenhän sitä ollaankin kokonaan koira-arjessa sen jälkeen... [:)]
Voisi olla että tuo mieskin saisi siitä piristysruiskeen [:D] Pakko saada, hänhän sitä koiraa enemmän on halunnut... [:D]

Tänään nukuinkin sitten pitkään, ja täti poistui keskuudesta ilmeisesti jo kp 4/5,
joten tädittömyydestä nautitaan siis jonkun aikaa [8D]
Käytiin sitten miehen kanssa päivystyksen puolella hakemassa mulle lisää sairaslomaa tää ja huominen päivä, kun olo on sen mukainen, ettei seiniä maalaamaanlähteminen innosta [X(]
Miehellä tietty alkaa nyt tulemaan sitten myös pikkuisen kipeä olo, samantien aloitettiinkin oikeen kunnon parannuskuuri, lepoa, limpparia, hyviä leffoja ja läheisyyttä tarjolla jos vain kelpaa.
Asioista pitääkin jutella enemmän, kuin kerran että niihin saadaan joku selvyys. Mutta, jossain vaiheessa aloitettava, saa nähdä mitä mies tykkää kun aion tänään puhua pikkuisen luottamuksesta ja yhteisymmärryksestä... [;)]

wastis Hurjasti onnea pojan johdosta!! [:)][:)]
ginessa Sinä täällä jo "toista kierrosta" minun aikana... vaikka taitaa olla enemminkin viidettä! [:)] Minä edelleen yritän ensimmäistä..
Dark Tutulta kuullostaa tarinasi! Itsekin oon ollu koulukiusattu suunnilleen eskarista lukioon asti; nimittelyä ja syrjimistä. Nykyäänkin tosi vaikeaa luottaa ihmisiin tai saada uusia kavereita (joihin luottaa), suurin osa kavereista on ollut selkään puukottajia... tai yhteydet on hiipuneet heti kun on ollu elämässä vaikeeta... Niin sitä lopulta vaan näkee, ketkä on todellisia ystäviä... Itsetunto on aika kehno, ja elän jatkuvaa kamppailua syömisen ja laihduttamisen kanssa... Masennus on sairastettu täälläkin. Ei kannata häpeillä taustaansa. Täällä kyllä voi kertoa mitä tahansa.

löysimpä sitte yhen toisen paikan jossa saa halvemmalla ton varhais ultran ja pääsen siihen jo päivää aikasemminkin joten peruutin sitte siit toisesta paikasta ajan ja meen siihen toiseen paikkaa ultraan :P ei malta oottaa tiistaita pääsen sinne heti 8 aikaa aamulla... tuun sitte kertoon teile hyvät tai huonot uutiset.

Iltaa! Mulla on hyviä uutisia [:D] Tänään se neuvolalääkäri soitti ja sano että kaikki labrat oli normaaliarvoissa.. Ainoo et yks oli raja-arvoissa mut sano et sillä ei oo merkitystä koska ei ollu yli raja-arvon. Maksat sun muut oli ok.. En nyt enää muista mikä se oli mikä oli raja-arvoissa.. Noh tää sit pisti mulle gynelle lähetteen, et sielt tulee aikasintaa kuukauden päästä mulle varattuna aika mikä on hamassa tulevaisuudessa.. MIKS SE LAITTO MULLE TOLLASEN? jos kerta kaikki on ok.. Mies pääsee soitteleen TOIV pian simppatesteihin et se pääsis tekeen sen ja kattoos et onks sillä jotain häikkää.. Mutsi sano kyl tosin et meil on aika paljon ollu raha-asioista stressiä et se on aika iso este tulla raskaaks.. Ehkä se stressi tästä hälvenee ku mäki sain niitä töitä. [:)]

Alan huomenna sit tikutteleen TAAS sitä ovista.. Sais ny PERKELE tärpätä jo, kyllästyttäääääääää.. HUOH.. joka kierto sama homma.. ovista pongaillaan, sit sessyillää hullun lailla ku se pongataan, sit odotetaan ja sit joko täti tulee tai sit kerkeet tehä sen negatiivisen raskaustestin ja sit taas odotat sitä tätiä kylään ja TAAS alusta.. HUOH.. Ehkä tää kohta! jos täs kierros vaik onnistuis! [;)] Ennen joulua olis kyl tosi kiva.. [:)]

w.astis, OIJ IHANAA.. todella ihana kuulla et kaikki on hyvin! voij ja oij.. poikaako pongailit sieltä asukkaana? noh saas nähä ;) Mut eiks se tärkeintä oo et olis TERVE?! Tai niin terve ku tähän maailmaan voi syntyä [;)] haha. Ja tietenki mua ainaki kiinnostaa et mitä teille jo raskautuneille kuuluu!!!

kitty80, HÖH pahoittelut negasta [:(] tätin tulo kyllä masentaa aina.. mitä ny viimeks ku itel tuli ni ei masentanu koska TIESIN ettei voinu tärpätä.. mutta normaalisti se masentaa AINA! jaksamisia ja pää pystyyn uuteen kiertoon! [:)] *voimahali*

ginessa, tännekkö sinä taas [:D] No mutta eipä tuo haittaa.. kyllä tähän maailmana lapsia mahtuu! JEE [:)] Taidat saada odottaa aikamoisen tovin enneku ees voisi kuvitella että raskautuisit.. [:)]

Dark, jaksamisia sulle sinne kipeytes kanssa JA sen miehes kanssa (tai siis anteeks, 5 vuotiaan pojan) [;)][:D] nauttikaas nyt jos ette riitele ni yhteisolosta! [:)]

Minäkin olen koulukiusattu. Mua on kiusattu jostain kerhoajasta lähtien.. Milloin mistäkin.. Yläasteella kiusaaminen alko huvittaa, koska mua alettiin kiusaamaan mun äitin etunimestä! [:D] Ihanku se muhun mitenkää liittyis tai ihanku mä oisin siihen voinu vaikuttaa.. Mä yläasteella ja amitsussa oon rampannu kuraattorilla (amitsussa tosin en kiusaamisen takia) ja no mulla oli ainaki ihan kiva kuraattori. Se oli vaan siinä huono homma yläasteella et ku se alko tuntuu liian tutulta ni jotenki alko sulkeutuu.. mun oli helppo puhua sillo aikoinaa tuntemattomille.. Noh, nyt mua ei oo sitte yläasteen jälkeen ainaka päin naamaan kiusattu.. Paskaahan sitä lapsuudenkaupungissa on AINA puhuttu seläntakana, mut sen nykyää osaa ottaa huomiotta..
Darkin kanssa myös samaa tuo raiskaus. Mä menetin neitsyyteni raiskauksessa 15 vuotiaana.. Aika surullista [:@] Oishan se ollu kiva se eka kerta jotenki kivemminki hoitaa.. O_o
Olen mä ollut raskaanaki.. Sitä iloa kesti silloin n. 3kk. Keskenmeno todettiin pääsiäisenä 2006. Tai no pääsiäisen olin synnyttämässä kuollutta sikiötä pirkänäperjantaina ja keskiviikkona neuvolakäynnillä todettiin et sikiö ei hengitä ja laitettiin siis lähete päksiin ja siellä sit kunnon vehkeillä todettiin kuolleeks.. [:(] Pakko se on sanoa, että tulee sitä vieläkin mietittyä et mimmosta olis jos nyt oli 4 vuotias muksu tossa pyörimässä jaloissa.. oishan se aika kiva! johonki tähän aikoihin se olis just täyttäny sen neljä jos siis lasketun ajan mukaan miettii.. Pääsiäistä oon vihannu siitä lähtien ku toi on tapahtunu.. [:'(]

Mutta nyt mä lopettelen tai täst tulee koht yhen sivusen kokonen kirjotus! [:D]

Milla kuittaa YK n. 20 KP 16/33-34-39

Tosi kauheeta kuinka paljon täällä on koulukiusattuja...[&o] Tulee ihan suru puseroon että minkälaista se kouluhommat on teille ollu [:(] Itsellä on ollut aina kivaa koulussa ja se on ollut mieleistä, ja ihan vieläkin on! ...toisen puolen asioista muistaminen auttaa taas arvostamaan omaa elämäänsä enemmän...

Täällä on tänään pongattu ovis! Siis mitäs hittoa? Ovis mutta ei menkkoja...whaaaaat?!?! ehkä täti kävi mutta mitään vuotoa ei tapahtunut...mene ja tiedä... Ainut harmillinen juttu on, että avokki tekee kausiluontoista työtä ja kesäkausi ny virallisesti on loppunut (tännään satoin 20cm lunta/loskaa täällä [:@]) ja avokki lähti talvitöihin 400km päähä...[:o] Mutta viikonlopuksi tulee taasen kotio niin sitten päästään peittoja heiluttelemaan, toivottavasti ei oo vaan liian myöhäistä!

Fuyu: ai kauhee miltä sun kivut kuullostaa!!!! Toivottavasti liittyisivät jotenkin raskautumiseen niin etä kärsi turhan takia![:D]

Dark: Pistähän sitten kuvia sessusta!!! Ja jos koira on uros (villi arvaus nimestä [:D]) niin kannattaa nyt varoa kun käy ulkona ettei vehkeet palellu!!! Meillä nimittäin heti kun oli pieni niin sairastettiin pissitulehdus, tuli tällee lokakuussa meille, ja ei ollu kauheen kiva tauti [&:] sen jälkeen meillä onkin ollu ulkona aina vaatteet päällä[:D] Toivottavasti saatte asiat puhuttua läpi ja poikkis kuuntelee sunkin mielipiteet!!!!! Sä oot kyllä sen arvoinen että sua kunnioitetaan ja susta välitetään sillä tavoin kuin sen ansaitset! Kaikki ihmiset on ansainneet sen!!!

Mulla on kans sellainen tuttupari josta palleroinen kertoi... Se on vissiin aika yleistä että ensimmäinen lapsi joka aiheutti "ongelmia" ja parisuhde muutenkin meni alamäkeen niin siihen sitten tehdään korjausliikkeeksi toinen... Mutta kun muiden parisuhteeseen ei voi oikein mennä puuttumaan... Tottakai voi asiasta keskustella mutta siinä vaiheessa saattaa olla vähän kaveruus/tuttavuus vähän katkolla....

Plussatuulia kaikille!!!!!!! Toivottavasti jännääjillä tärppää!!!!

ginessa, tännekkö sinä taas No mutta eipä tuo haittaa.. kyllä tähän maailmana lapsia mahtuu! JEE Taidat saada odottaa aikamoisen tovin enneku ees voisi kuvitella että raskautuisit..

Tännehän minä [:D]
Ei voi todellakaan sanoa että koska onnistaa, sitä voidaan olla jo raskaana tai sitten vaan ooooooooooooootellaaaaaaaa koska raskautuis [:D]
Ainahan se on ihme,tapahtui nopeesti tai hitaasti.[;)]
Yönsäde esimerkiksi on tullut silleen raskaaksi että täysimetti ja toisella kerralla ei ollut kuukautisia vielä tullut.[:-][8|][;)]
Mutta mä nyt en usko omalle kohdalleni sellaista onnea ja ihmettä.[:-][;)]

Voihan se toki ollakin että laantuu tää "mania" jossain vaiheessa ja sitten pistetään pillit pussiin.[:-]

Itellä on ekan kerran raskautunu 4 :nnellä yrittämällä (kk)
Toka 8 kk
kolmas heti
ja tämä  neljäs 4 kk..

Ja olen ollut joskus raskaana ja keskeyttänyt, ikävä kyllä.
Elämäntilanne oli hyvin hyvin,hyvin raskas ja karu silloin..
Olen myös ollut raskaana ihan alussa ja saanut spontaanin keskenmenon..en tiennyt raskaudesta ...Onneksi meni kesken, en tahtoisi siihen isä ehdokkiin olla missään tekemisissä,hyvin raskas ja paska suhde.
Kaikkea sitä kestääkin joskus.Silloin kun oli parisuhderiippuvainen...

Kcatri

Niin sinä vielä täällä..hö, monesko yk sinulla on?
Toivottavasti tärppää pian![;)][:)]

Mulla myös ollut anorexiaa ja bulimiaa(en oksennellut mutta tein suolihuuhteluista parikin kertaa päivässä jolloin tuhosin yli vuodeksi normaalin vatsantoiminnan)

Nyt tiedostan että on liikaa ympärillä,kiloja siis..yritän vaan olla ajattelematta ja kartan vaakaa.[;)]
Ihan retuperälle en kuitenkaan itseni anna mennä vaan liikuntaa ja terveellisesti syön sitten.!

Ihanaa viikonloppua kaikille [:)]

Hei pitkästä aikaa taas!

Nyt on viimeistä työpäivää 4t jäljellä ja sit alkaa virkavapaa. Melkein pompin kattoon!! [:D]

Eilen iltapäivällä vihlas tosi rajusti vasemman nivusen yläpuolelta, veti oikein kaksin kerroin. Sen jälkeen on lyhkäsiä vihlasuja tuntunut samalla kohtaa vähän väliä. Oisko ollut kiinnittymistä, kun tapahtu viikko oviksen jälkeen...?  Tissit on taas olleet arat, mut ei niin arat kun edellisessä kierrossa. Viikon päästä sit testaillaan, toivottavasti![;)]

Ginessa, tervetuloa taas mukaan kuumeilemaan!

Plussatuulia kaikille!

Hyvää, kaunista keskipäivää kaikille!

Mä iskustelen olohuoneessa ja katselen lumisadetta sekä täysin valkoista maisemaa ikkunoista. Taustalla soi joululaulut. [:)] Rakastan joulua! Nyt kun ukko on töissä niin voin sitä tunnelmoida superajoissa ilman että saan osakseni outoja katseita. Ihana rauha.

Kirjotin eilen hirveen pitkän viestin, mutta postaus epäonnistui. Netti katkes just kun olin painanu lähetä. [>:] Koitetaan nyt uudestaan. [:D]

johc.jc, lohduttavaa kuulla että sinullakin on ollut kovia vatsakipuja. Vaikka eihän näitä tietenkään kenellekkään toivoisi. Ajattelin tehdä ens viikon alkupuolella testin ja jos näyttää negaa niin menen sitten lääkärin puheille näiden kipujen takia.

w.astis, hirmuisesti onnea! Ihanaa että kaikki on hyvin ja pikkuinen prinssi on tyytyväinen. [:)]

kitty80, pahoittelut tädistä. Onnea alkavaan kiertoon. Ja todella, muistetaan nauttia siitä mitä meillä jo on. Niin moni asia kuitenkin on hyvin. [:)]

ginessa, tervetuloa tänne uudestaan. [:)] Mä en oo tainnu täällä ollakkaan sillon ku sä oot ollu, mutta mukava päästä tutustumaan. [:D] Ja onnea uudesta vauvasta! [;)]

Dark, paljon onnea koiranhakureissulle! Ja puruluun makuisia tervesiä pennulle. [:D] Joku täällä tais aikasemminki kysyä, mutta minkä rotunen pentu teille tulee? Meillä on valkonen paimenkoira narttu, nyt 7 kuukautta vanha. Sen nimi Ninja kuvaa sitä täydellisesti. [:D] Toivottavasti saitte juteltua poikkiksen kanssa.

simpsa, täällä ootellaan innolla uutisia! [:)]

Miplis, hyvä että kaikki oli testeissä hyvin. Toivottavasti myös miehen simppatestit on puhtaat. Täytyy sanoa että on sulla kyllä rohkea mies kun suostuu menemään testeihin. Se on varmaan tosi kova paikka. Itse en osaa edes kuvitella miten oma mies reagoisi samassa tilanteessa. Meilläkin on rahahuolet aiheuttaneet paljon stressiä ja itse ainakin reagoin tosi voimakkaasti tuollaisiin asioihin. Uskon kyllä että stressi vaikuttaa raskautumiseen. Tsemppiä sinne! [:)]

Paapi, mä kanssa tosiaan toivon että nää liittyy raskautumiseen. Marssin kyllä ens viikolla apteekkiin, teen testin ja jos on nega ni sit lääkäriin. Tuskin tää kuitenkaan mitään hirveen akuuttia on kun välillä kuitenkin helpottaa. [:)]

Pöppis, saatto hyvinkin olla kiinnittymiskipua. [;)] Täällä peukut pystyssä sulle. Ja ihanaa virkavapaata! [:D]

Omaa: Elikkä tosiaan, kovat kivut alko toissapäivänä siinä klo 13 aikaan ja helpotti klo 20 aikaan. Eilen aamulla oli vielä vähän tuntemuksia, mutta menivät ohi kun menin takaisin nukkumaan. Illalla siinä 20 aikaan sitten alkoi UUDESTAAN. Ai perkele! Menin sitten jo 22.30 nukkumaan, kun pääsin sänkyyn niin alkoi oksettaa. [:'(] Ei tarvinnu kuitenkaan vessaan asti mennä (enkä tiedä oisinko päässy edes alakertaan asti kun sattu niin perkeleesti).

Noh, tänään sitten on maha ollu pallo, siis ihan turvonnu. Vatsalihakset on tosi kipeet, oon varmaan yöllä jännittäny niitä kun on sattunu. Alavatsaan sattuu kokoajan, nyt ei tosin kovaa vaan menkkamaisesti.
Tissikipu on kadonnu, ja näin siis enteilis menkkoja. MUTTA nännit on tavallista herkempinä pysyneet kokoajan. [:-]

Ens viikon alkupuolella testi, jännittää. Teen testin niin ajoissa vaan näiden kipujen takia, jos tulee nega niin marssin sitten lekuriin. Vau:n laskurin mukaan ens maanantaina pitäis olla 4+1, eli testaan varmaan ti tai to... En oo varma millon mulla pitäis täti tulla, mutta viimestään 21. pvä eli ens torstaina.

Nyt ihanaa viikonloppua kaikille! Oon tän päivän kotona, huomenna Tampereelle puoluekokoukseen ja sunnuntaina sinne ristiäisiin, josta mahdollisesti äidin luo Helsinkiin. Mulla ois keskiviikkona luokkatapaaminen jonne haluisin mennä. [:)]

Ginessa, tervetuloa takaisin [8D] Ihanaa, suurperhe tulossa sinnekin... Mä haluaisin / halusin kans 5 lasta mut nyt tuntuu että kun edes yhden saisi... Mä nykyään lähinnä kirjoittelen tuolla pitemmän kaavan puolella, lueskelen tätäkin ja kommentoin jos on asiaa [;)]

Kiva kuulla kun toivotellaan takaisin näin ihanasti <3

Bandida, sulle myös ja sassiin se taimi masuun !![:)]
Kauankos sinä olet nyt yrittänyt?[:-]
Mä vähän samanlainen huikkaan jos on asiaa, paljon luen juttuja kuitenkin kommenteeraamatta niitä.
Niin eikä kauhiast oo aikaakaan,välillä harmittaa kun ei ehi ja sitten jo unohdankin...

Nyt hetki hiljaisuutta,tyttö ulkona vaunuissa nukkumassa ja miehen puolelta vaari tulossa ekaa kertaa tänään kylään..muutaman tunnin päästä.[:D]
Huoh.[;)](ei vaan jaksais kestitä)

ginessa, meillä jo puolitoista vuotta yritystä takana... [:@] Sassiin olis kyllä taimi tilauksessa! [:D] Helppohan mun on sanoa kun ei oo lapsia jaloissa mut mä voisin kestitä pientä kylääkin - musta on ihana laittaa ruokaa ja leipoa (varsinkin leipoa, ja syödä tuotoksia, hehehe). Onneks tänään ja huomenna tulee vieraita kun me ei miehen kans saada ikinä kahdestaan syötyä kaikkea jos mä alan huhkiin keittiössä... hih.

Juu, rakastan itekki leipomista ja ruoan laittoa..Onneks olin pakastanu mustikkapiirakkaa,korvapuusteja,donitseja...
mä vaan oon sit sellanen et tarttee olla sen lisäksi siistiä yms..[;)]
aika paljon ollu nyt noita vieraita..huomenna lisää [:)]
Mulla on pikku pulma kanssa tuossa ruuanlaitossa...teen pataljoonalle aina ja sitten sitä syödään ja syödään... [:D]

NYT, en muista tarkkaan sun stooria, ootteko käyny tutkimuksissa tai jotain häikkää kk kierros tai???
Meillähän mies kävi simppatesteissä, seuraavalla viikolla tein positiivisen raskaustestin..ai vähänkö nauratti !![:D]

Hih, tuo lisääntyminen on oiva keino saada vieraita käymään [8D]

Meillähän on ollut kierto-ongelmia, sitä sit tutkittiin vuoden yrityksen jälkeen ja hormoneilla saatiin tasattua, ei ilmeisesti oikeen luonnostaan tuo ovis halunnut tapahtua (lievä PCO). Simpat onneks laatutavaraa ja munanjohtimet auki. Nyt on kohta puoli vuotta yritetty niin et oviksetkin tulee, joten seuraavana ohjelmassa kai keinosiemennystä mahdollisesti jo seuraavassa kierrossa - jos täti ei nyt vihdoin jättäis sitä käyntiään väliin ja saisin vihdoin sen plussan... Meillä ei valitettavasti tämä taktiikka oo vielä toiminut et kun saadaan lääkäriaika varattua niin plussa tulee saman tien [;)] Ei auta kun jatkaa lääkärissä käymistä, heh.

Tuntuis nyt olevan enään tosiaan raskautumisesta kiinni, jos sulla on systeemit nyt toiminnassa ja toivottavasti raskautuisit pian!![:)]
Väärin sanoa niinkin että lakatkaa yrittämästä, nii sit se tulee..
Mä pidin jalkoja kohti kattoa, söin kaikenmaailman pillerit ja mehut, en juonu alkoa jajaja..
Hammasta purren aattelin että nyt se peeeeeeerrrkele tapahtuu tai sit ei ikinä..
ja niin siinä sit kävi.[:D]

Mut kuitenkin stressi ja sellanen on pahasta.. kaikkee sattuu,kaikkeen tottuu.
Ootko käyny vyöhyketerapiassa?
Varmaan olet kyllä aatellu kaikkea ja kokeillutkin kaikenmoista,eiks ni?[;)]

Takaisin