örkki
Kuitenkin kun yritätte raskautta, niin liuskoja vois olla ihan hyvä varmuuden vuoksi, jos menkat onkin yhtäkkiä tosi paljon myöhässä niinkun nyt, ilmeisesti eivät sitten sillä tuhrulla alkaneet? [;)]
Ja vaikka nyt liuska näyttäiskin negaa, niin eipä ainakaan tuu digiä tuhlattua [:D]
Ja sit ku liuska näyttää plussaa, niin sitten digi parin päivän päästä, tälleen mä oon sen ajatellu... [:D]
Onko sulla ollu aina ihan kellontarkka kierto? Jos on, niin sit kyllä ehotan että testaat - onhan niitä täysin oireettomiakin raskauksia! [;)] Tai niitä, jotka on alkuun oireetonta ja sit loppuaika onkin yhtä shaibaa - toivottavasti sulla ainakaan ei. Mitäs jos mä hirttäisin sun tädin tohon ostarin kattoon [:D]
Minnuska89
Mä en oikein nää muuta vaihtoehtoa plussalle ja vuodolle, kuin sen, että jälleen meni kesken. Ekan plussanhan mä sain 3 viikkoa sitten, ohhoh onpas siitäkin kauan aikaa jo [:o]
Joten siis, veikkaisin enemmän keskenmenoa, kuin jotain muuta... Kiitoksia<3
Yritäs nyt pysyä housuissas [;)] No heh, toivottavasti toi on sitä ihteään tosissaan tällä kertaa, ja jos noinkin vahvat oireet kun sulla, niin voisin kyllä veikata, että pikkuinen on tarrannut lujasti kiinni. Kuitenkin lähetän jo nyt ihmisliimaa, ettei mee varhain kesken, tai kesken ollenkaan ! [:)] Onneks teillä kuitenkin yks pieni vähän helpottamassa (okei, sori jos tää loukkaa, enhän mä voi sitä tietää) [:)] Meillä kun ei vielä ollenkaan vauvaa [&o] kai sekin vielä joku päivä onnistuu...
Fuyu
Pöpöjen torjuminen ei onnistunutkaan ihan niin mahtavasti... [&o]
Nyt siis sairastetaan [&:]
Kiva kuulla, että vietitte mukavan viikonlopun [:)] ku mähän käskinkin [;)] Entäs jos teillä oliskin nyt tärpännyt oikeasti, ja testi näyttäiskin plussaa päivänä, jollon tädin pitäs tulla kylään, mä metsästän sen tässä parin tunnin aikana ja hirtän sunkin tädin tohon ostarin kattoon, ettei pääse tulemaan sinne [;)]
paapero
kannattaisko sunkin testata varmuuden vuoksi? Jos täti oli noin outo, niin nega kummallisesti varmaan vie ajatukset pois mahdollisesta raskaudesta. Vuotoja kuitenkin kun on yhdellä viidestä raskaana olevalla naisella. [:-]
Ja jos et negaa oo testannut, on hyvinkin mahdollista että oot vuodosta huolimatta raskaana... [8|]
Mä en osaa sanoo mitään syytä, miksi ei pitäis testata, tosin voithan sä oottaa seuraavia menkkoja, jos et halua pettyä negaan. Ehkä kuitenkin kun täti on käynyt siellä, et pettyis negaan niin valtavan paljon [:-]
omanapa:
300euroa olis nyt ihan ku sais miljoonan rahaa. Olis hetken helpompaa ees. Eikä tarttis kitsastella ja syödä pelkkää tonnikalaa ja makaronia... Saas nyt nähdä, vähän pelottaa melkein huominen, että saanko kuitenkaan. Ja että jäänkö jumittamaan tänne malmin ostarille aamuun asti

nää kun lähti vielä käymään lahdessa ja en mahtunu autoon mukaan, eikä asunnolle voinu jäädä.

En saanu hengaa siinä pihalla, pakottivat mut tulemaan tänne malmin ostarille, koska kuulemma olivat musta huolissaan

no, ainakin pääsee vessaan vielä ennen ysiä... Ellei tääl ostarin sisällä oo vessaa [:D]
Tää on toooooosi hurja seikkailu mulle. Jännittää ja pelottaa ja mietityttää ihan kauheesti että miten tässä käy [&o]
Adrenaliini virtaa ja joutuu ootteleen ja sit yön yli kun selviää ja aamulla leppävaaraan pankkiin, rahat käteen, espoon keskukseen ja kotimatkalle!!!!! [:D] varmistuupa sekin sitten, että saanko rahat vai en. Ja sit jos jostain kumman syystä rahaa ei oo, pistän sen käymään sossunvirastossa kyseleen niitten perään ja soittaan yhestä palkasta, että millon se on tulossa, ja kun se mun naaman edessä noi tekee, niin sitten vois vähän kasvaa usko siihen, että rahaa joskus tuliskin... [:-]
Keskiviikkoon asti sairaslomaa, ja nyt keuhkoputkentulehdus, ja erittäin ärhäkkä kun iski niin mahottoman nopeasti. Lääkärikin oli ihan ihmeissään, kun mun keuhkotkin rohisi, kun yleensä siihen menee muutama päivä ennen ku alkaa rohiseen. Ja sano kans et hyvä, että tulin, koska olis menny tosi nopeesti keuhkokuumeeseen asti.

Hengittäminen sattuu, jokainen henkäys ja vingun ku pieni sika. Yskittää mut keuhkoputken limoja tosi vaikee saada pois ja kurkunpää tän takia äärettömän kipeä... Kuumetta nyt onneks tällä hetkellä ei oo, koska on buranaa veressä [:-] Ja jokapaikkaa särkee, pitäisköhän tässä kohta ottaa toinen burana. Antibioottikuurilla oon nyt sit kans... [:@] Hyhhyh ku vihaan sairastamista. [:'(]
Täytynee kohta ostaa uus juotava ja siirtyy täältä mäkkäristä pois, kun on menossa pikkuhiljaa kiinni. [&o] Huoh, joudun nyt sit ootteleen i-k-u-i-s-u-u-d-e-n.... [:@] tän jälkeen tartte olla eksään yhteydessä ei sit koskaan enää. huh. toivottavasti ainakin[&o]
Hyvää alkavaa viikkoa leidit! [:)] Jännäpäiväläiset tulee kertoon heti oireistaan ja testauspäivistä ja tädin eksymisestä, eikös [;)]
Dark
kp3/28-80
virallisesti yk-eimikään