joko nyt onnistaisi

Pitkästä aikaa minäkin täällä taas... Ei vaa ole mukamas huvittanut tulla, ku ei ole ollut mitää kirjoitettavaa. Kalenteriaka en ole pahemmin vilkuillut. Suunnilleen arvannut mikä hetki on meneillään ja tiputtelua tosi pienesti oli eilen, joten menkat pian alkaa. Sivuille kirjautuessani huomasin hämmästyksekseni, että menkat todella ovat jo laskurien mukaan ovella ja yhden päivän kuluttua testi voisi näyttää positiivista. Mutta turhaan testaan, odotan menkkojen alkavan. Rinnat eivät ole kyllä olleet kipeet, eikä oikein muutaka oiretta.... paitsi kurkku kipee ja pientä lämpöä, josta johtuen en mennyt tänään töihin, ja terkkari antoi kahden päivän saikun. Eli tätiä täällä odotellessa.

Simpsalle onnittelut plussasta.

Mä join greippimehua jossain vaiheessa. Sitä rybb&deckerin ja tykkäsin. Sitte mä join saman valmistajan ananasappelsiini mehua ja greippimehu ei enää maistunutkaan.... tarttis varmaan syödä ihan hedelmänä sitä greippiä.

Ihanaa ku Dark tekee sitä mitä tahtoo.... tsemppiä kätilökoulun hakuihin! Elämää pitää elää, ei voivotella.

Onnea manquelle plussasta!

Heippa kaikki! Olen joskus n. vuosi sitten tänne pikkuisen kirjoitellutkin, tosin toisella nimimerkillä, johon en enää näin pitkän tauon jälkeen muistanutkaan edes salasanaa. [:o] Tein siis reippaasti uuden nimimerkin itselleni. Kirjoittelu ja palstan aktiivinen seuraaminen silloin jäi, vaikka itse yrittämistä ei mihinkään ole lopetettukaan. Piti vain saada ajatuksiin muitakin asioita kuin vain tämä vauvaprojekti.

Ja sitten se syy, mistä syystä tänne palstalle taas palasin: Se plussa taisi viimeinkin löytää myös tänne meillekin! Olen nyt sulatellut asiaa muutaman päivän, ja jännittää niin pirusti, tuleeko tästä varmasti jotain. Kaikkina niinä yrityskertoina en ole saanut edes haamua niihin miljooniin testeihin mitä on tullut tehtyä. Ja oireitahan olen ollut bongaavinani useita kertoja, mutta aina ovat osoittautuneet vääriksi hälytyksiksi. Nytkin ajattelin, että kuvittelen taas lievän huonovointisuuden ja oudot nipistelyt mahassa, ja kun lämmötkään ei olleet mitenkään normaalia korkeammalla... Jokin sai minut kuitenkin ostamaan elämäni ensimmäisen digitestin, ja päivä sen jälkeen, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, testasin, ja siihenhän pamahti saman tien teksti "raskaana" ja parin minuutin päästä viikot 2-3! En ollut uskoa silmiäni! Enkä oikein vieläkään voi uskoa tätä todeksi. Ehdin jo miettiä, onko minussa jotain vikaa vai miksi ei "ikinä" tärppää. Mutta luulen, että suurin syy onnistumiselle oli se, että viime aikoina en ole ehtinyt edes miettiä tätä yrittämistä, kun on ollut kaikkea muuta toimintaa elämässä.. se siis yllätti, kun sitä vähiten odotti!

Itse olen ensimmäiset päivät nyt kulkenut pää pilvissä ja ihmetellyt uutista, mutta pikkuhiljaa se epätietoisuus on alkanut hiipiä mukaan, että löytyykö massusta varmasti asukki siellä ekassa ultrassa.. Olen kuitenkin onnellinen jo siitä, että se elämäni ensimmäinen plussa tuli viimeinkin. [:)]

Eli tsemppiä erityisesti teille, jotka olette jo pidempään yrittäneet, kyllä se varmasti vielä yllättää, kun vähiten sitä odotatte! Plussia, plussia!

manque, hui mä jännään täällä niin sitä sun digin tulosta! [:)]
Niin tai sun lämmöt on vaan ollu jotenki alhasemmat tai jotain... [8|][:D] no, ei voi tietää mitä tarkoittaa ja mitä ei, mulla ainakin kesällä raskaana ollessa näytti lämmöt alhasempaa kun oletin [:D]

Minnuska89, varmaan ihan terojen aiheuttamaa kaikki... [8|] kuiskaten ettei plussa pääse pakoon: jos onkin jo tärpännyt, mistäs sitä sitten tietää... [:)]
Kauanko terokuurin lopettamisesta pitäis viimeistään tädin kyläillä? Jos kato testaat sitten kun täti on myöhässä ja jos se oliskin eksyny jonkun ärsyttävän mieslääkärin riesaksi [;)]

Cava, no, selvinnee tällä viikolla tai sitten viimeistään kokonaisuudessaan lokakuun lopussa/marraskuun alussa... [:)]

Paapi, vähänkö hienoa! [:D] Onko sulla kellontarkka kierto? Tai tunsitko oviksen? Jos et, niin kyllä mä sinuna testaisin jo sit kun menkat on viikon myöhässä, joka on aika pitkä aika, mut sit ainakin varmempi, jos täti tulee niin oli vaan myöhässä, etkä saanut negaa pahastuttamaan mieltä... [8|] Ja jos tätiä ei kuulu niin sit kun testaat niin plussakin tulee varmemmin, eikä mikään haaleatuhruviiva [;)]

Paapero,
Jos testaat perjantaina aamupissistä? Ehdit vielä päivittää tilanteen tänne [;)] heh...
Nojoo, mulle on sanottu just jotain tommosta, että jos plussaa tulee, niin pitäis se HCG-määritys tehdä, mutta kun oli kyrsiintyny hoitsu, niin oli taas vaihteeks... Ja sit sama hoitsu tänään miehen passitti kävelemään 2km sairaana hakemaan 2 päivää saikkua, kun sen olisi puhelimitsekin täällä saanut. Ollaan molemmat saatu nimittäin ennenkin se 2 päivän saikku puhelimitse! ARGH[:@]

Bamboo,
Siis hui hui hui hui hui!
Siis nyt mua kyllä jännittää jo niin monen puolesta et ei herrankiesus [:D] ja tietty omastanikin, mutta päällimmäisenä te! [:D] Ootko jo valinnut mahdollisen testipäivä?

örkki,
mä ihmettelinkin ku susta ei ollu kuulunu mitään... [:)] No, hyvä että oot maisemissa, vaikka hiljaiseloa vietitkin vähän aikaa [:)] (sanoo se, joka käy monesti päivässä lukemassa, joko on uusia uutisia, joko joko joko! [&o])
Mä oon kyllä kans ylpee itestäni, vähän mietitytti, mutta nyt oon valmis tekeen kaikkeni että pääsen uuteen kouluun ja oikeesti alalle, joka kiinnostaa. [:D] Kätilöksi voinee sitten s-hoitaja koulutuksen jälkeen sitten lukea, ja hyväksilukea jo suoritetut opinnot, joten ei paha, ei paha [:)]

johc.jc
Onnea plussasta [:)]

no, jos sit omanapa tähän vielä, vaikka romaanihan tästä jälleen tulee.... [&o]
Nyt on sit raskaustestejä tilattu 11kpl... Jos ne antais jotain selvyyttä ja sitten uskaltaa sen diginkin hankkia sen jälkeen. Pitänee tulla tällä viikolla postissa[:)] PIAN PIAN PIAN! [:)] Oottelen että perjantaina aamulla pääsen nyt sit testailemaan...
Täti yhä loistaa täällä poissaolollaan: kp78 menossa... [:D] jotenki kummasti mä en tosissaan enää ees oottele tätiä, vaan niitä testejä... [:)] Nännitkin on olleet kipeet jo kohta yli viikon! [:D] Ja tänään huomasin tissien turvonneen, oon äksyilly miehelle ihan sairaasti (anteeks rakas...[&o]) ihan mitättömistä syistä, ja se on vielä kipeenäkin... [&o] Joku vatsalenssu ilmeisesti, joten täytyypä omaa olotilaa sitten taas sivuuttaa, paha olo ei kerro raskaudesta näiden seuraavan kolmen-neljän päivän sisällä... [:D] Tosin tänään oli paha olo aamulla, ja miehellä iski paha-olo kun pääsi töihin ja oli siellä ollut jonkun aikaa, eli sillon ku mulla iski. Vitsaili jo, että sairasti mun aamupahoinvoinnin mun puolesta tänään [:D][:D][:D][:D][:D][:D] HAHA!

Vähän jänskättää toi liuskoilla testaus, että mimmosta viivaa sieltä saa, tosin oon kuullu että näistä liuskatesteistä hyvin harva on saanut kahta samanvahvuista viivaa?

NYT NOUSEE PLUSSAPUHURISYYSMYRSKY JOKA VIE MEIDÄT KAIKKI MUKANAAN TÄÄLTÄ ODOTTAJIIN!

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]+++++++++PHUUUHUHHH++++++++++++++[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Dark, en oikein usko että terot voi aiheuttaa vieläki tämmöstä, kun on lopetettu jo 17.9 se ensimmäinen paketti ja tänään aloitin viimeisen pakkauksen. Ja kun nuo nipistykset,menkkamaiset kipuilut tuli vkl aikana. Sitä toivoisin niin kovasti että täälläkin olisi tärpännyt, johan se olis aikakin. Päivemmällä oli aikamoisia menkkamaisia kipuiluja taas että välistä ihan alaselkään sattui mutta nytten ne on mennyt ohi ja on kokoajan kuitenkin alavatsassa semmoinen tunne että olisi niitä menkkakipuja hieman vielä mutta ne ei kipeitä ole eikä alaselkään satu. Kun istuin koulussa niin tuntui alavatsassa taas nipistys, mutta ihan normaali semmoinen. Päivemmällä kun oli menkkamaisia kipuja niin piti käyä ihan vessassa tarkistamassa että tuliko täti tänne jo mutta ei ollut tullu. [:D] No en osaa kyllä tuohon vastata että kauanko viimeistään tädin pitäis tulla kyläileen kuurin loputtua kun mulla on kierrot ollu niin sekaisin etten itse pysy oikein kärryillä mutta katsotaan tuleeko täti,toivottavasti ei kun en halua sitä tänne. [&o] Aamupäivällä oli ihan sairaan huono olo vaikka olin syöny silloin vasta, meinasin yökätä kun neidiltä vaihoin kakka vaippaa kun haisi ihan hirveen pahalle ja nenä tuntuu tukkoiselta. [8|][>:]

Tulipas aika romaani pitkästä aikaa! [:D]

Plussapuhureita kaikille+++++++ [:)]

YK9

KP 15/23-27

johc.jc, paljon paljon onnea plussasta! [:D]

Dark, hitsi en malta oottaa perjantaita! Tuut sitten heti kertomaan, onko plussa vahvistunut tai pysynyt ennallaan! [:)]

Omaa, pahoittelen etten nyt kovasti kommentoi muita. Mahaa ja alaselkää on juilinu eilisestä illasta asti. Huoh, mitähän tääki nyt on. Ku ei olla edes heiluteltu peittoja pahemmin (mulla välillä sattuu alavatsaan jos ollaan harrastettu tavallista ahkerammin seksiä...). En kyllä yhdistä tätä raskauteen (tai no... kyllähän se on mieleen juolahtanut... [:@]), kun vastahan ne ovisoireetkin loppu. [>:]

Ja sitten vielä todella pahoitin mieleni äsken. Mun hevosella on jaloissa vähän probleemaa ja se on ontunu jo pitkään. Tänään se käveli paremmin ja ajattelin ihan vaan testata että kestääkö se painoa selässä. Noh, en ehtiny ku hipasta jalustinta (noustakseni selkään), kun koko hepo alkoi täristä ja sai ihan hirveen kohtauksen. Ihan huus kivusta. Tuntuu hirveen pahalta, ihan kuin oma lapsi olis sairas. Ja menin vielä ite satuttamaan sitä. [:(] Onneks se ei nyt ihan hirveesti ottanu traumaa. [:o] Täytynee viedä sille porkkanoita hyvitykseks. [8|]

johc.jc ONNEA!!! [:)]

Omaa: Taas joutuu vaan lukemaan näitä toisille sattuneita ihania kertomuksia plussan saannista. Sitä onnea ei tänne taaskaan suotu... Aamulla täti tuli kutsumatta kylään... ilman mitään kipuja tai muita tuntemuksia. Mutta ihka aito täti se on, yhtä ällöttävä ja runsas kuin ennenkin. Vähän oon tässä ajatellut, että aloitan oma-aloitteisen Terolut- kuurin uudestaan. Reseptillä on vielä kolme kuukauden pillerit saamatta. Keväällä kun sain kuuden kuukauden pilleri-reseptin ja ohjeen että jos ei näillä ole tärpännyt, niin tulla uudestaan... Keväällä söin niitä sen kolme kuukautta ja sit pidin niistä oma-aloitteisesti kolmen kuukauden tauon eikä auttanut sekään... ja kierrot on taas kasvaneet --> 37-40- ja nyt 39 päivää... Ihan tyhmää. En tykkää. En jaksa taas... MURR!!! [:@][:@]

Täälläkin menkat tuli, ikävä kyllä täysin ajallaan ja nyt alkaa siis meidän osalta yk 3.

Jostain syystä tädin vierailu tuntuu tällä kertaa todella pahalta, olisin jo halunnut päästä testaamaan plussan. [:(] Tiedän että ei pitäisi valittaa vielä koska ollaan yritetty vasta niin vähän aikaa, mutta tuntuu pahalta kun kaveripiiristä monella tärpännyt jo ekasta yrityksestä tai sitten raskaus on alkanut vahingossa.

Anteeksi omanapaisuuteni ja onnittelut kaikille plussanneille.

Toivottavasti tässä kierrossa tärppäisi ja ensi heinäkuussa olisi oma nyytti sylissä [:)]

Kcatri HÖÖÖÖÖH!!!! Maailman ärsyttävin täti. Tuli kyllä superpahamieli sun puolesta [:@]

Oon Dark aatellu, et testaan vasta viikonloppuna.. Kävin kyllä äsken ostamassa apteekista digitestin, joten saa nähä miten maltan olla testaamatta. Toisaalta kauhistuttaa se mahdollinen nega niin paljon, että en tiiä uskallanko testaa [:D]
Mä pidän sulle huuuuuurjasti peukkuja perjantain testailuille!! Meet kesäkuisiin rytinällä [:D][:D]

johc.jc PALJON ONNEA PLUSSASTA!! Näin se elämä yllättää, ihanaa!![:)]

Paapi ja Paapero: TESTATKAA!! Mä en pysy pöksyissäni täällä, kun niin jännittää!!!!!!

Käytiin miehen kanssa kattomassa Prinsessa. Tykkäsin kyllä, tosin suurimmaksi osaksi siksi, että se perustuu tositapahtumiin. On se Rinsessa ollut melkoinen persoona [:D]

Nyt testipuikot viuhumaan naiset - ja infoa tietenkin tänne sit heti!

- Bamboo

Minnuska89,
Siis no, mähän en tiedä, enkä voi mennä vastaan väittämään... [8|]
oon vaan lukenu teroista just semmosta, että vaikka kuuri oliski lopussa, tai ei just söis, kuitenkin voi tulla raskausoireita muistuttavia juttuja. Sun kohdalla tietty toivon, että toi tarkottaa tärppiä<3
Mä oon siitä kuullu jotain et viikon sisään pitäis tädin tulla käymään terokuurin loppumisesta tai jotain tämmöstä [8|]
Mulla kans aamulla ihan törkeen huono olo kun vatsa oli kovinkin tyhjä silleen jännästi... Eto ja oksetti ja en pystynyt vettäkään juomaan kakomatta. Ruokailussa sitten kans tuli semmonen olo kun broilerin rintafilettä söin, et nyt kohta tulee ylös mut ei onneks tullut... Siinä olis monella ruokailijalla mennyt ruokahalut... [:D]

Ja tää vatsan nippailu on ihan tajutonta! Tossa äsken kun heiluin menossa just suihkuun niin ihan tajuttomia nippasuja alavatsassa... [:o] Toiv. ei nyt sit oo ku... [&o] Toisaalta, en osaa sitä pelätä, kun aamulla ja aamupäivällä nipistelyt kohdistu enemmän oikeelle puolelle, ja nyt sit taas vasemmalle... [:-] HAH ootan kaksosia.. [:D] Heko heko, joo en vitsaile tosta sen enempiä...[:D]

Fuyu,
Voi ei, toivottavasti heppa ei hirveesti pahalla muistele sitä[&o] Tuskin, mutta kyllä se kun omasta eläimestä on kyse, niin tuntuu tosi pahalle, kun huomaa että toiseen sattuu.. [&:]
Joo, mä oon kans ihan jännäkakka melkee housussa perjantaista. Tätiä en kummemmin oottele kylään, mutta kuitenkin tuntuu siltä, että nega sieltä tulee. Pää ei siis anna mun mennä suuntaan taikka toiseen ennen ku oon joko saanu nyt sit puhtaan negan tai vahvemman viivan, tai ylipäätään kolmannen [;)] (tai neljännen, viidennen.... [:)] viimeks tein 8 testiä kun en uskonut... [:D])

Kcatri,
Voi ei!! [&o] Pahoitteluni tädistä! *iso hali* <3
No, jos mä jäänkin tänne teidän muiden iloks (riesaks, kun romaaneja kirjotan...)[8|]

Peikko83,
*iso halirutistus* Pahoitteluni tädistä. Kyllä se plussa teille vielä siunaantuu! Niinhän se menee, että ensimmäisen vuoden aikana 100 pariskunnasta 75 raskautuu, joten tsemppiä sinne! (vaikka välillä monilla onkin usko koetuksella tämän asian suhteen...) Kyllä teilläkin pikkunyytti on sylissä, ja sitten ihmettelet, kuinka nopeasti aika vierähtikään ohi, vaikka nyt odottamisen odotus onkin tuskaa! Joo ja samat sanat tarkoitettu myös Kcatrille! <33

Bamboo,
Hui, oottelen siis viikonloppua! [:D] Ja oikeen innolla, haluun että saat plussan! Tai haluun että kaikki saa, mut tää on kyl niin jännää![:D][:D] Toivoisin kyllä pääseväni tonne kesäkuisiin, sit täytyy miettiä mitä häiden kanssa tehdään [:-]

nojosnytvieläpientäomaanapaa...
Hirveeeeeetä nippailua täällä menossa! Heti kun liikkuu, juilivaa nippailua aina kun liikahtaa ! [:)] Voihan nää olla ovisoireitakin tai tätioireita, (ja sydän sanoo: hei haloo, testi on jo jotain viivaa näyttäny, miksi olis vain ovisoireita tai tätioireita???[:D]) Järki vaan sanoo toista näköjään. Hope's high... [:D] Kunnes mut tönästään takas maahan... "Se ken kuuseen korottaa, se katajaan kapsahtaa..." toivottavasti nyt ei kuitenkaan[:D]

Ja just ku postasin tämän viestin, sain idean mitä tehdään jos lapsi onkin syntynyt ennen häitä[:)]
Jos joku luotettava lapsenhoitaja vaikka hoitelis mun häissä meidän vauvaa ja sitten yhtäkkiä kuin yllärinä mun ja miehen avioliittoon julkistamisen jälkeen siviilivihkijä toteaisi että tässä onkin sitten toinen suuri asia toteutettavana...[:)] Ja sitten oliskin meidän tyt...(siis mitä helvettiä?!)[8|] lapsen ristiäiset samaan syssyyn! [:D] Vähänkö varmaan muutaman vieraan ilmeet valahtais, varsinkin jos heille ei asiasta kerrota ennenkuin häissä vasta [:D]

Suuret kiitokset vielä kaikille onniteluista! [:)] Kiertopäivät on täynnä vasta perjantaina, mutta kun tää testaileminen on jo lupaavasti aloitettu niin kyllä se digi käyttöön aamulla menee. Kyllä mä noihin haamuihin uskon, mut tuon lyhyen luteraalivaiheen takia pelkään ettei ole kiinnittynyt kunnolla ja hcg ei nousekaan ylemmäs vaan täti tulee kylään [&o] Toisaalta taas todella toiveikkain mielin ollaan, vähän heittelee fiilikset [:D]

Mua jännittää ihan kauheasti teidän puolesta keillä jännäpäivät käsillä! Testatkaa, testatkaa jo! [:D] Tai no, ei tietysti tarvi, ihan silloin kun itsestä siltä tuntuu (huomenna!! [:D]) En ole kärsimätön en! Vahva fiilis et niitä plussia tällä viikolla satelee [;)] PUUH ++++!

johc.jc, Onnea paljon plussasta! [:)]

Kcatri, voi ei [:(] Pahoittelut siitä helkutin tädistä! Jos ne terot nyt tällä kertaa avittaisivat sen toivotun tuloksen myös teille!

Ja Peikko83, pahoittelut myös sinne, ja tsemppiä heinävauvakiertoon!

Huomenta! Oon ollu taas monta päivää ihan hissukseen.. Se on aina nää kierron alkupäivät ku tosiaankaan ei oo sillälailla mitään uutisoitavaa tms. En mä kyllä oo kerinnykkä kauheesti koko koneella olla. Jotenki työ on alkanu viemää mun aikani ja mehuni. UGH.. No tilipäivänä on sit kiva hymyillä et prkl mä oon sentää jotain tehny tän rahan eteen!

Toisiin asioihin. Nyt menossa kierron 8 päivä.. Laskeskelin et 15.10 mä alan tikutteleen sitä ovista. Saas nähä kuin pian se nyt tulee.. Onneks noita ovistestejä vielä tuolla laatikossa on. Oon yrittäny soitella neuvolaan jotta saisin sen hemmetin puhelinajan sille neuvolalääkärille et saisin tietää ne verikokeiden tulokset joissa pari viikkoa sitte kävin. Niin ja papakokeen tulokset sun muut.

Mulla siis oli sittenkin ihan normaalit menkat.. Se alku ny oli vähän outo.. kesti normaalisti ja oli normaali vuoto yms. Noh, Kylhän mä sen tiesin ettei viime kierrossa voinu tärpätä! No jos täs kierros olis parempi tuuri eikä mitää ihme juttuja tulis just oviksen aikaan!

Mä en nyt kerkii kauheesti rupeen ajatuksella lukemaan ja kommentoimaan teidän kirjoituksiin, Mä yritän jos päivällä töitten jälkee kerkeisin [:D]

Eipä kai tässä nyt sit muuta ku et työ/kouluiloa kaikille jotka tänä aamuna joutunee lähtee jonnekkin päin töihin tai kouluun!

Miplis kuittaa YK n. 20, KP 8/33-34-39

tissit ei oo kyl kipeytyny vielkään mut muita oireita on jonkin verran... ootan niin sitä 20 päivää.... jännittää niin pirusti... eile ravasin vissii tunnin välein vessassa tyhjentääs rakon...

APUA!!!!
"Gravid Raskaana 1-2"
sanoi aamun testi!![:)] ??

Oon ihan puulla päähän lyöty, olin ihan varma siitä negasta.
Hyvin epätodellinen, mutta äärettömän onnellinen olo!

Kumpa tyypillä olis tällä kertaa oikeen kunnon ihmisliimamassa ympärillä [:D]
Niin alussa tosin ollaan vielä, että mitä vaan voi käydä. Sen tähen en täältä vielä mihinkään karkaa.

Huh ?

Joko manque testasit????[:D]

- Bamboo

Bamboo, AIVAN MAHTAVAA! [:)] Onnea ihan älyttömästi! [:)]

Meillä on sit ollut vähän samanlainen aamu,
"Gravid Raskaana 1-2" pärähti täälläkin [:D]

Toivotaan et on ihmisliimamassat kohdillaan! [:)]

MAHTAVAA manque!!!!![:)][:)][:)] Paljon paljon onnea! ?
Meni ihan kylmät väreet, kun luin sun viestin!![:D] Hyvin ollaan samoissa fiiliksissä oltu tämä aamu [;)]

onnee bamboo :)
meillä on samat toiveet enkä itekkää meinaa täältä varmaa poistuu enneku on se 12 viikko täynnä

Paljon paljon paljon onnea kaikille plussanneille!!!! Niin ne on tännekin palstalle taas vaan pärähtäneet viime aikoina [:)] Ihanaa! Peukut on täällä niin pystyssä, että kaikki menee hyvin ja plussa-aalto jatkuu jatkuu vaan!

Terveisin,
Satunnainen Palstaterroristi [:)]

Onnea Bamboo ja onnea vielä manque! Suojelusenkelit pienille matkaan.

Voitte lakata jännittämästä osaltani. Eilen alkoi taas tiputteluvuoto. En saanut nukuttua kun harmitti, ja alkuyö menikin itkua tihrustaessa. Tänä aamuna tuli sitten varsinainen täti. [:(] Mie pitelen sitä pirulaista täällä, kuristan ja vedän vessasta alas, niin eipähän ainakaan tule kiusaamaan teitä muita!!

Että osaa olla vaikeaa tämä lapsen alkuun saaminen!! [:@] Ja paskat enää mitään päiviä laske, korkeintaan seuravien menkkojen alkamiskodan merkkaan kalenteriin. Tulkoon lapsi sitten jos on tullakseen.

Takaisin