manque, hui mä jännään täällä niin sitä sun digin tulosta! [:)]
Niin tai sun lämmöt on vaan ollu jotenki alhasemmat tai jotain... [8|][:D] no, ei voi tietää mitä tarkoittaa ja mitä ei, mulla ainakin kesällä raskaana ollessa näytti lämmöt alhasempaa kun oletin [:D]
Minnuska89, varmaan ihan terojen aiheuttamaa kaikki... [8|] kuiskaten ettei plussa pääse pakoon: jos onkin jo tärpännyt, mistäs sitä sitten tietää... [:)]
Kauanko terokuurin lopettamisesta pitäis viimeistään tädin kyläillä? Jos kato testaat sitten kun täti on myöhässä ja jos se oliskin eksyny jonkun ärsyttävän mieslääkärin riesaksi [;)]
Cava, no, selvinnee tällä viikolla tai sitten viimeistään kokonaisuudessaan lokakuun lopussa/marraskuun alussa... [:)]
Paapi, vähänkö hienoa! [:D] Onko sulla kellontarkka kierto? Tai tunsitko oviksen? Jos et, niin kyllä mä sinuna testaisin jo sit kun menkat on viikon myöhässä, joka on aika pitkä aika, mut sit ainakin varmempi, jos täti tulee niin oli vaan myöhässä, etkä saanut negaa pahastuttamaan mieltä... [8|] Ja jos tätiä ei kuulu niin sit kun testaat niin plussakin tulee varmemmin, eikä mikään haaleatuhruviiva [;)]
Paapero,
Jos testaat perjantaina aamupissistä? Ehdit vielä päivittää tilanteen tänne [;)] heh...
Nojoo, mulle on sanottu just jotain tommosta, että jos plussaa tulee, niin pitäis se HCG-määritys tehdä, mutta kun oli kyrsiintyny hoitsu, niin oli taas vaihteeks... Ja sit sama hoitsu tänään miehen passitti kävelemään 2km sairaana hakemaan 2 päivää saikkua, kun sen olisi puhelimitsekin täällä saanut. Ollaan molemmat saatu nimittäin ennenkin se 2 päivän saikku puhelimitse! ARGH[:@]
Bamboo,
Siis hui hui hui hui hui!
Siis nyt mua kyllä jännittää jo niin monen puolesta et ei herrankiesus [:D] ja tietty omastanikin, mutta päällimmäisenä te! [:D] Ootko jo valinnut mahdollisen testipäivä?
örkki,
mä ihmettelinkin ku susta ei ollu kuulunu mitään... [:)] No, hyvä että oot maisemissa, vaikka hiljaiseloa vietitkin vähän aikaa [:)] (sanoo se, joka käy monesti päivässä lukemassa, joko on uusia uutisia, joko joko joko! [&o])
Mä oon kyllä kans ylpee itestäni, vähän mietitytti, mutta nyt oon valmis tekeen kaikkeni että pääsen uuteen kouluun ja oikeesti alalle, joka kiinnostaa. [:D] Kätilöksi voinee sitten s-hoitaja koulutuksen jälkeen sitten lukea, ja hyväksilukea jo suoritetut opinnot, joten ei paha, ei paha [:)]
johc.jc
Onnea plussasta [:)]
no, jos sit omanapa tähän vielä, vaikka romaanihan tästä jälleen tulee.... [&o]
Nyt on sit raskaustestejä tilattu 11kpl... Jos ne antais jotain selvyyttä ja sitten uskaltaa sen diginkin hankkia sen jälkeen. Pitänee tulla tällä viikolla postissa[:)] PIAN PIAN PIAN! [:)] Oottelen että perjantaina aamulla pääsen nyt sit testailemaan...
Täti yhä loistaa täällä poissaolollaan: kp78 menossa... [:D] jotenki kummasti mä en tosissaan enää ees oottele tätiä, vaan niitä testejä... [:)] Nännitkin on olleet kipeet jo kohta yli viikon! [:D] Ja tänään huomasin tissien turvonneen, oon äksyilly miehelle ihan sairaasti (anteeks rakas...[&o]) ihan mitättömistä syistä, ja se on vielä kipeenäkin... [&o] Joku vatsalenssu ilmeisesti, joten täytyypä omaa olotilaa sitten taas sivuuttaa, paha olo ei kerro raskaudesta näiden seuraavan kolmen-neljän päivän sisällä... [:D] Tosin tänään oli paha olo aamulla, ja miehellä iski paha-olo kun pääsi töihin ja oli siellä ollut jonkun aikaa, eli sillon ku mulla iski. Vitsaili jo, että sairasti mun aamupahoinvoinnin mun puolesta tänään [:D][:D][:D][:D][:D][:D] HAHA!
Vähän jänskättää toi liuskoilla testaus, että mimmosta viivaa sieltä saa, tosin oon kuullu että näistä liuskatesteistä hyvin harva on saanut kahta samanvahvuista viivaa?
NYT NOUSEE PLUSSAPUHURISYYSMYRSKY JOKA VIE MEIDÄT KAIKKI MUKANAAN TÄÄLTÄ ODOTTAJIIN!
[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]+++++++++PHUUUHUHHH++++++++++++++[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]