joko nyt onnistaisi

Minnuska89, Sulla on aika hurja haarukka.. Sun onki nyt vaikee laskee.. Kattoo miten seuraavat kierrot menee.. Sul oli hurjan pitkät menkat [:@] Sul olis nyt niiku KP 30 menossa. En sit tiiä miten tuo sun pitkät menkat vaikuttaa.. Sun keho taitaa olla aiiivan sekasin vielä.. huih.. toivotaan et sun kehos normalisoituu mahdollisimman pian ja olis helpompi noita kiertopäiviäki laskea.. kiertopäivien mukaan sulla siis pitäis 5 päivän päästä MUKA TAAS alkaa menkat (34 kiertopäivän mukaan) mut toiv ei ala [:@] Ku just oot päässy siitä eroon.. Ja jos alkaaki ni toivotaa et ne nyt sit kestäis sen normaalin 4-6 päivää eikä mitää kuukautta!

Ihan Minnuskan viestiä tulin kuikuilee ku huomasin et oli vastannu ;) nyt tää tyttö menee nukkuun et jaksaa aamulla nousta 5:30 ylös sängystä ku 7:00 pitäs olla tuolla huitsin kuukelissa ja kuljen pyörällä [:D] ÖITÄ <3

Miplis, Niin on mutta mitä nyt kuivia päiviä on jo meneillään 4.päivää tänään eli kait mun kierto sit on nytten 4/27. En usko että mulla menkat taas alkaa kun viimeviikon perjantaina loppui, ainakin toivon ettei ala. [:)] Kun en tosiaan jaksaisi taas niitä, tosin mulla on vissiin ovis tuloillaan kun eilen oli tullut v-vuotoa ja se oli normaalia valkoisempaa ja välillä nipistellyt alavatsaa että saa nähä [:)] Mutta laitan tuon kiertopäivän nytten tikkeriin ja katson pitääkö se paikkaansa. Mutta Kp 15 aloitan viimeisen terolut pakkauksen ja syön sitä tuonne kierron 25.päivään asti ja uuden laskurin mukaan mulla kerkiäis olla oviskin päivää ennen kuin aloitan terot. [:)]

YK9

KP 31/34

Minnuska89: joo siis jos sulla on kuivia päiviä nyt neljä niin kiertopäiviä ei voi olla neljä. Sanoitko että sen kuukauden vuodon aikana jossain vaiheessa selvästi lisäänty jossain kohtaa se vuoto (siinä lopussa), että oletit että siinä alko ne oikeet menkat (se muu vuoto oli jotain muuta). Elikkä aloittaisin itse laskemaan kiertopäivät sen kunnon vuodon alusta niin pääset oikeampaan päivämäärään [:)]

Tulin tänne puhkumaan plussatuulia taas [:)]

Pimenevien iltojen myötä onkin kiva virittää tunnelmaa kynttilöin ja mennä vällyjen väliin lämmittelemään... [;)]

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Cava

Tatjuska, kuivia päiviä on nytten neljä. No joo siis silloin kun mulla alko menkat eli 29.8, niin silloin vuoto oli muutaman päivän niukkaa, sitten vähän runsastui, sitten taas tuli niukkaa, taas runsastui. Kunnes sitten muutaman päivän tuli Terolut kuurin loputtua runsaampi vuoto eli ilmeisesti se tyhjennysvuoto.. Eli en oikeen nytten osaa laskea päiviä kun itsekään en ole oikein kärryillä asiassa.. Joten ajattelin antaa ajan kanssa mennä vain eteenpäin, kattoo jos menkat alkaa niin silloinhan ne alkaa ja en kyllä toivo että ne alkaisi edes. Eli onko mulla siis nytten kierto sitten vieläkin tuo 31/34?? Ku en oikeen enään pysy kärryillä.. [8|] Niin pistää ärsyttämään [8|][&o][:@]

Niin ja mitenhän osaisin aloittaa tuon uuden terolut pakkauksenki ku se pitää aloittaa kp 15 ja syödä sinne kiertopäivään 25 asti [8|]

Anteeks nyt ekaks mun omanapaisuus, mut nyt ei anna väsymys periksi.....[&:]
Väsyttää, etoo, huimaa... Vatsa sekasin, päätä särkee... Vatsaa nippailee... Nännit yhtäkkiä hirmuisen kipeet... Niin ja menkkoja ei näy eikä kuulu. Nyt menossa kp71, joka vaihtunee tässä kirjottelun aikana kp72... [:@]
Tän päivän tuntemuksia siis, aamulla ei meinannu päästä sängystä ylös.
Mielialat meni häränpyllyä koko päivän ja sit alko huimata, johon päälle mojova päänsärky. Ainoona hyvänä puolena tänään oli se, että lääkäri soitti ja kertoi HIV- ja Hepatiittitestien olleen negatiivisia, hemoglobiini 133, kilpirauhastestitkin normaalit... Joten ei mitään vikaa... Mut menkkoja ei kuulu [:@]

Seuraavaks koulusta pääsyn jälkeen yhtäkkiä nukutti niin vietävästi, että piti nukkua 1,5h päikkärit, sitten en muuta ookkaan jaksanu tehä ku netin avasin hääjuttuja katsellakseni, mutta mitään saanu aikaseks ku ei pystyny keskittymään... Olin sitten miehen kanssa jonkun aikaa olkkarin puolella ja sitten kun makkariin nukkumaan alettiin tulla, otin rintsikat pois ja kappas, nännit on niin helkutan kipeet. Sattuu ku käveleekin, tai siis kun tissit vähänkään pomppii [8|] eilen käyty suihkussa ja nyt jo tukka näyttää siltä että tarvitaan uutta suihkua.. Ja valkovuoto niin runsasta että oon pitäny sidettä ihan varuilta, jos sattuis vaikka tätikin yhtäkkiä tulla yllätysvierailulle.... ja sitten nyt kun avasin netin, alko etomaan niin vietävästi...[:'(]

Täytynee kai oottaa torstaihin, kaveri lupas tulla testeineen mukaan... Vois siihen asti kattoo jos nää oliski vaikka sitä, että täti ilmoittelee tulostaan, ja torstaina testataan, saas sitten nähdä mitä kolmas testi sanoo...
Niinjoo ja lämpöö ollu yli 37 aika tasasesti aamuisin... [&o]

Anteeks omanapaisuus, mut nyt on mentävä makuulle tän etomisen takia...

Tulin tänne toivottelemaan Darkille voimia! Toivottavasti nyt joku selvyys löytyisi sun tilanteeseen. Harmittaa niin vietävästi sun puolesta, ku kerta testit on negaa, mutta menkkoja ei kuulu.. Voimia sinne! [:)]*hali*[:)]

Dark, toivon todella että saat selvyyden tilanteeseen! Mikään ei ole kauheampaa kuin epätietoisuus. [:@] Paljon voimia!

Bamboo, kerrothan meillekkin heti jos/kun testaat! Minäkin tiedän että odottaminen on kamalaa. Koko lapsen teko on pelkkää malttamista, laskemista, odottamista. [:D] Pidän peukkuja pystyssä! Plussatuulia. [:)]

Pahoittelen omanapaisuuttani, yritän skarpata jatkossa! Oon nyt kohta viikon lipittäny greippimehua ja huomaan aivan selvästi sen vaikutuksen! Limoista en tiedä (odotetaan ovista [;)]), mutta olo on aivan uskomattoman energinen ja aikaansaava (yleensä mulla riittää energiaa, mutta sen kanavoiminen johonkin oikeasti hyödylliseen on eri asia). Siivoan jatkuvasti, leivon, teen ruokaa jatkuvalla syötöllä ja tuntuu mahtavalta! Ukkokin sai hakemansa työpaikan, joten nyt on lapsi enemmän kuin tervetullut. [:)]

Oltiin muuten miehen vanhemmilla sunnuntaina. Siellä oli myös heidän tuttavaperheensä, nainen oli viimeisillään raskaana ja heillä oli myös kolmisen vuotias poika. Mahtoi nainen miettiä että mikä mua vaivaa kun tuijottelin haaveillen hänen mahaansa ja lastansa. [:D] Hävetti joo, mutten voinut sille mitään!

Iltaa.

Tulin päivitteleen.. Tänään tuli sitten saakutin täti kylään. KESKEN TYÖPÄIVÄN! oli taas niin helvetin hauskaa.. no sai tunkee papreia tolkuttomasti pöksyihin ja toivoo ettei tuu läpi. enhän mä täks päiväks varannu mitään siteitä ku odotin sen tädin tulevan VASTA huomenna! Kierto siis lyheni normaalista kierrosta päivän. No joo. Tossa kotona ku imuroin ja kävin sit vessassa vaihtamassa sidettä ni oli ilmestyny ihme klöntti [:-] (joo tiedän todella ällöö) Mulla EI OLE KOSKAAN tullut mitään klönttejä. Mitähä seki sit on? Onko se normaalia? yleensä tulee sellasta lirua eikä mitään paksumpaa ku täti tulee.. Maha kipeenä ja turvottaa, niiku aina menkkojen aikaan. Töissä oli pakko istahtaa hetkeks rappusille (siivoon siis rappuja työkseni) ku vihlas niin perkeleesti pariin otteeseen alaselkää :( sekään ei oo ikinä ollu, aina vaan tasasesti särkeny.. HUOH. Noh uuteen kiertoon ja sitä rataa.. JA siis vuoto on nyt muuten ihan runsasta joten on tää normaalit menkat muuten.. En oo ees pettyny vaik täti tuli O_o tää on uus tunne mulle tädin aikoihin [:D] Kai se on se ku TIES ettei millään voinu täs kierros tärpätä.

Minnuska89, Hmm jos lasket siitä päivästä ku tuli se terojen tyhjennys? ehkä se sit on SUURINPIIRTEIN oikeessa. Tai sit soitat johkuin ja kysyt asiasta.. Tsemppiä kiertopäivien kanssa.

Dark, Paljon voimia <3 Toivotaan et torstainen testi näyttää plussaa tai et se täti tulis vihdoin ja viimein. Epätietoisuus on kaikkein pahinta tässä lapsentekohommassa.

Fuyu, Juotko sä greippimehua ihan raakana? Mä en saanu sitä mehua ees appelsiinimehun kanssa alas :S Ite en pysty sitä juomaa.. :(

Täl palstal on ollu aika hiljasta.. Tosin kaikil varmaa aika kiirus.. Mulla itellä on ainaki ollu.. tai sit oon ollu niin väsyny työpäivän jälkee etten vaa oo jaksanu keskittyy mihinkään. Hassuu et täti tuli päivän ajoissa [:D] Ehkä stressi hävis ton työnalun jälkee ja täti päätti tulla vierailulle ajoissa kerranki! [:D]

Plussatuulia puhaltelee... YK n. 20, KP 1/33-(34-39) <<-- tiiä sit taas et mikä noist olis se oikee [:D]

Bamboo: Voi kun jännää, peukkuja pidän et nyt ois kyytiläinen matkassa! [:)] Maltahan vielä muutama päivä olla testaamatta, ettei vain tule vääriä negoja [;)]

Miplis: Loistavaa et on alkanut töissä kivasti! [:)] Harmi kun tuo papa vähän pilasi viime kierron.. [:@] Papparainen vietteli tädin kylään [:D]  Äh, väsyneet jutut tänään [&o]

Dark: Toivotaan nyt et plussaa torstaina näyttää, tai että täti tulisi kylään. Kurjan pitkä kierto kyllä! [:@]

Omaa: Mä tykkään greippimehusta älyttömästi [:D] Mut enpä mitään vaikutusta oo huomannu. Muutakuin et vieläkään ei ovista kuulu (okei, ei se siitä mehusta johdu). Lämpö pysyy koko ajan samassa, ja kp n.28-30 jo varmaan pian. Ja kierron pituus ollut viime kierrot 35 eli ovista ei sit kai tässä kierrossa tullut [:(] Voisko joku ihana vähän huijata ja kertoa mulle et ovis voi tapahtua vaikka lämpö ei nousiskaan? [:D]

Miplis, no jos laksetaan terojen tyhjennysvuodon ajan niin nyt olis kp10 meneillään sit ja pitäis aloittaa sit 5 päivän päästä terot uudelleen mutta ajattelin huomenna kuitenkin soittaa ja kysellä mitä teen kun en oo varma mun kierrosta että miten uskaltaa sen viimisen terolut pakkauksen aloittaa [:D][:)]

Omaa, vitsit että oon niin onnellinen, tänään tuli postissa kirje koulusta ja Jeee mä pääsin koulutukseen joka kestää vuoden ja alkaa ensviikon maanantaina, iltakoulua ja kaks kertaa viikossa [:)] Näyttäis siltä että alkaa pikkuhiljaa aurinko paistelemaan tänne risukasaan ja kaikki alkaa sujumaan hyvin, vielä kun nyytin sais matkaan niiin kaikki olis erittäin hyvin jopa. [:)] Tässä on muutamana päivänä tuolla alavatsassa kohdun kohdalla tuntunu niin vistolta, en osaa kovin selittää mitä tuntemuksia siellä välillä tulee, vähän niinkuin jotakin rutisevaa tai poreilevaa. Ihan uus asia mulle, mitähän se vois olla ja nännit on aika arat ja välillä rintoja nipistelee [8|][&o]

jeee nyt kaikki peukut pystyy et on pikkunen matkassa ettei oo taas petymys eessä ku miule pärähti tänää plussa tohon raskaus testiin ekana tein haamuviivan halpistestil ja illalla viel digi testillä plussan nyt saa tulla kaikki maholliset tarra sukat matkaan.....

JA KAIKILLE VIEL PLUSSA PUHUREITA +++++++++++++++++++++++++++++[;)]

Ihania uutisia täällä!

Minnuska89:
Onnea koulutukseen pääsemisestä! Nyt vielä se nyytti pian matkaan! [:)]

[align=left]simpsa: Onnittelut plussasta! [:)] Täältä lähtee kaikenlaiset ihmisliimat ja -tarrat matkaan! Olkoot pikkuinen oikein kunnon takiainen joka irroittaa vasta kun rv 40 täynnä! [:)]
[/align]

simpsa paaaaaljon onnea plussasta[:)][:)] tarrasukkia ja ihmisliimaa pienelle matkalaiselle mukaan nyt

Kiitos kaikille <3 olette aivan mahtavan ihania, on niin ihanaa kun kukaan ei tyrmää tai arvostele kerrankin mun elämässä [:D]

hannaton,
mites sä voit? Onko paljonkin oireita? [:)] On se kyllä ihanaa kun sait plussan [:D]

Fuyu, totta, epätietoisuus on erittäin raastavaa, ja sen oon saanu elämässäni huomata enemmän ku vaan kerran... [:@]
Hmm, pitäisköhän munkin alkaa tosissaan litkimään greippimehua, jos tommosen energiaboostin siitä saa [:D] Oi, onnea sinne uudesta työpaikasta ukollesi [:)]
Joo, mä tiiän sama tunne mulla kun kattoo haaveilevasti vastaantulijoiden mammojen mahoja ja lapsia, nolottaa oikeen kun tietää että varmaan muuten huomaa sen [:o] Mutta, toisaalta haaveilukatse on parempi kuin halveksimiskatse eikö totta [;)]

Miplis, pahoittelut tädistä kuitenkin, vaikka et ookkaan niin pettynyt tädin vierailusta [;)] Hmm, emmä sit tiiä tärppipäivien ohi menemisestä, jos sulla oliski tärpänny, mut tulikin kemiallisena ulos? En mä tiiä, en halua lisätä pettymystä tai mitään, mutta mä nyt aina spekuloin kaiken kanssa [:D] Mut nyt onnet tähän kiertoon nyt sit ja lähetän sinne aimopuhalluksen plussia! [:D]

manque, joo mäkin toivoisin sitä plussaa[&o] mut varaudun negaan, jotenki päähän ei mahdu oireista huolimatta (varsinkin tästä tissien kipeydestä!!!) että olisin raskaana, tosin onhan ne menkat loistaneet poissaolollaan [:D] Ja nyt nimenomaan loistaneet, kun ei oo tullut ees pikkupikkutuhruiluakaan siteeseen, jota oon varoiks pitäny... Kaameeta siteiden kulutusta - ihan turhaan [:@]
No, mä en noista lämmöistä tiiä, jos sulla on aina noussu lämpö oviksen aikaan niin sit voi olla ettet ovuloinu, mutta jos oot vähän epätietonen noista lämmön heittelyistä, niin sit en tiiä voiko noihin lämpöihin luottaa - mullakin yli 37 aina mitatessa nyt [8|]

Minnuska89, Oi onnea koulutuksesta ! [:D] Mitä tarkottaa visto? Hmm, jos ne on jotain teron tuomia ovisoireita? [;)]
Ihanaa kyllä kuulla että menee paremmin siellä <3 [:)]

Simpsa, täällä vielä onnet kans ja tarraliimapuvut ja takiaisotteet sinne <3

w.astis, oi ihanaa, enää 2 päivää nii sää oot jo puolessavälissä raskautta <3

omanapa, argh, näiden tuntemusten kans menee hermo. Rupesin koulussa paasaamaan ihan totaalisen vihasena siitä, että kansanedustajat ei ansaitse sitä palkankorotusta ja muutenki mielialat menny miten sattuu. Reidet meni melkee lukkoon ku ajoin kotiin pyörällä, niin pahalle tuntui tänään sekin.. Nettitikun postiin saapuminen nosti mielialaa hetkeksi - mutta ei kauaksi aikaa, siinä liittymässä on jotain vikaa [:@][:@][:@] V*TUN TELEFINLAND!
Ja tissit olleet niin kipeet tänään että pelottaa ottaa rintsikoita pois... [&:] Ja vatsa ollu tosi hellänä. argh. HUomenna testipäivä, iik... [&o]
Mä oon huolissani parhaasta ystävästäni, ei oo saanu mitään yhteyttä siihen viikkoon, ja sit mietityttää koko tää tilanne, potuttaa tää tämmönen kropan toimintahäiriö. SRGH! [:@]

ONNITTELUT PLUSSASTA simpsa!!! Paljon tarrasukkia ja sitä ihmisliimaa matkaan, jotta nyytti pysyisi loppuun asti matkassa! JEEEEEEEEEE...

Jos kerkiin ni teen aamul testin.. hämää se ihme klöntti ni saan sit sillä negalla mielenrauhan.. HUOH.. onneks noit testei on tuol laatikos kertynny ni on varaa tuhlatakki yks testi negaan, jotta saan mielenrauhan [:D]

Nyt tää menee nukkuun. Pitäs töihin mennä 6:30 [:@] viideltä olis noustava ylös, jos en taas vähä nuku pommiin. Tänääki heränny 40 min ennenku työt alkanu [:D] Ei oikee viel oo tottunu noihin heräämisiin!

YK n. 20, KP 1/33-(34-39)

Dark: Vielä ei oireita ole, onneksi. Pientä närästystä ja tissien vihlontaa, mutta sitä oikeeta yök-oloa ei ole vielä tullut.
Viimeksi olen päivyriin merkinnyt, että pahoinvointi alkoi rv 6. Vielä ei ihan siellä asti olla, joten odotellaan.

Onnea simpsalle plussasta ja muille lämpimiä plussatuulia ![:)]

Miplis, joo mä juon sitä ihan raakana. Se on ihan älyttömän pahaa, mutta kyllä siihen kai tottuu [:D] Pahoittelut sinne menkoista ja kovasti onnea alkavaan kiertoon.

Minnuska89, kovasti onnea opiskelupaikan johdosta! Tännekin kelpaisi joku vähän lyhyempi kurssi tms. Haluaisin välillä pois täältä tilalta, mutta en ihan kokopäiväisesti jaksa käydä. Meillä on siis maatila ja tämän hoito kyllä vie aikaa.

Simpsalle onnittelut plussan johdosta! Toivotaan että kyytiläinen pysyy mukana! Vauvaliimaa ja tarrasukkia! [:)]

Dark, kannattaa alkaa greippikuurille! Ei se ota jos ei annakkaan. Mä en keksi mitään muuta selitystä tälle energiamäärälle, kun sen mehun.. [8D] Nyt ihan älyttömästi onnea huomiseen testaukseen. Pidän sulle sormet ja varpaat ristissä täällä! [:)]

Täällä ei ole tänään tapahtunut mitään erikoista. Odottelen hedelmällisiä päiviä, joiden pitäis alkaa kai lauantaina jos oikein muistan. Nyt vielä viimeiselle kierrokselle, laittamaan yöheinät hevoselle ja vasikalle ja koira sisään yöpuulle. Hyvää yötä! [:)]

simpsa, oi ihanaa, oikein paljon onnea saadusta plussastasi, paljon enkeleitä ja liimaa matkaan [:)]

manque
, Kiitoksia [:)] Niin olis se kyl ihanaa jos nyytti tulis vielä matkaan [:)]

Dark, Kiitos kiitos [:)] No siis tarkoitin tuolla vistolla että on ällöttävän tuntoista välillä kun sitä rutisevaa/ porisevaa tunnetta tulee [:D][:)]

Fuyu, Kiitoksia [:)] Joo mullakin oli halu päästä opiskelemaan vaihteeks etten tuu mökkihöperöks [:D] Olis ihan kiva joskus asua maatilalla ja ollaan puhuttukki miehen kans et jos joskus muuttais maatilalle ja hankkis hevosen jota voisin hoitaa [:D][:)]

simpsa: ihanaa, onnea! [:)] Olkoon odotusaikasi onnellista ja ihanaa!

Bamboo: millon testaat? [:D]

Takaisin