joko nyt onnistaisi

ALKUPERÄINEN: Kcatri
Jäin miettimään semmoista, kun luin viikonlopun Iltalehdestä joltain palstalta sellaisen lauseen, että jos toivoo raskautta niin ei pitäisi peseytyä heti seksin jälkeen. Mitä ootte mieltä, pitääkö paikkaansa? Olen kuitenkin kuullut, että sänkyynkin on ihan turha jäädä jalkoja ylös nostelemaan, siitä ei kuulemma ole tutkitusti hyötyä?! Joten muutenhan ne mönjät ( [:D] ) heti valuu pois, joten itse ainakin tykkään käydä sen jälkeen pesuille... Vissiin ei sitten kannattaisi?! Ihmettelee tää täällä...

Oma empiirinen kokemukseni sanoo että pitää paikkansa [:D], meillä oli yritystä 1½v takana ja oon fanaattinen toosanpesijä kyllä heti seksin jälkeen, ÄLLÖÄ vaikka käydä nukkumaanki ku mehmat valuu ympäri sänkyä.. No jostain syystä sitten laiskistuin tuossa vuoden vaihteen jälkeen, kipsi kun oli jalassa niin oli hankalaa könöäminen vessaan ja oli reilu kk kun en pesulla käynyt (siis seksin jälkeen) ja saman tien lasahti plussa testiin..

Marrasmuruista täällä huutelen!
Mä voin kans omasta kokemuksesta kertoo et sessyilyn jälkeen passitin aina ukkelin eka pesuille ja ite jäin töröttämään jalat seinää vasten :) Kolmannesta yrityskierrosta sitten tärppäsi!

[font="microsoft sans serif"]Huomenta.

Täällä täti edelleen vierailulla.. vähän erilaisempana kuin yleensä. Johtuu varmaan synnytyksestä ja kaavinnasta, että nyt on erilaisemmat menkat.

Minnuska: Tulehan jo kertomaan miten testin kanssa kävi ?

Tuosta mönjien pois valumisesta ^^ [:D]
Mä en voi kokemuksen syvällä rintaäänellä mitään sanoa, mut Ruotsin tunnetuin parisuhde- ja seksiasiantuntija Katerina Janouch kirjoittaa mm. raskautumiseen keskittyvässä kirjassaan  näin:

" Siemensyöksyssä siittiöt lähtevät heti liikkeelle, ja ne, joilla on mahdollisuus, kiinnittyvät välittömästi kohdunkaulan eritteeseen. Kohdun erite suojaa siittiöitä, eivätkä ne voi "valua" pois. Sen sijaan ne jäävät kiinni. Sitten ne uivat kohti kohtua ja sen sisään huolimatta siitä, missä asennossa nainen on."

Ja kai se siemenplasma aina valuu pois kun sillä ei tuota uintikykyä ole [:D]

Meillä joka tapauksessa ei ole ehkäisyn pois lopettamisen jälkeen lisätty itse seksiin mitään raskautumisen todennäköisyyttä lisäävää kikkaa. Ja muutenkaan ei ole puuhaillessa ikinä sellainen olo, et tehdäänpä tässä lasta, vaan oman ja miehen nautinnon takia siinä ollaan. Toisin sanoen, pannaan silloin kun panettaa [:D]

Mulla tais käydä niin kun vuosi sitten alettiin raskautta yrittää että kahtena ekana kiertona en maannu seksin jälkeen, mut sit kolmannessa makasin ja tuli tärppi. Vaan sehän meni sitte kesken. En tiedä vaikuttiko raskautumiseen vai ei mut kyl mä tärppipäivien kohdalla jään hetkeksi makoilemaan ja nostanpa välillä jalat seinällekin. [:D][:D][:D][;)]

Meillä on testattu molempia keinoja eri kierroilla, mutta ei ole tärppiä vielä kuulunut. Olen myös lukenut useammasta paikasta, että peseytymisellä ei olisi vaikutusta, ellei sit pese ihan sisältä asti, jolloin ne kiinnittyneet siittöt irtoavat.

Nyt on kesäloma lomailtu ja arkeen palattu. Meillä sattu viime keväänä miehelle aina iltavuoroviikko, kun olisi ollut tärppipäivät. Nyt tuossa laskeskelin, että tärppi osuisi just edelliselle viikolle ennen miehen iltavuoroa, niin olisi ainakin aikaa puuhailla. Sitä on töitten jälkeen niin väsynyt, että melkein nukahtaa heti, kun mies tulee kotiin, niin jaksa siinä sitten innostua petipuuhiin. Harvoin se mieskään enää silloin jaksaa.

Miltäs Minnuskan testi näytti?

Heippa hei rakkaat ystäväiset![:)]

Täällä huvikseni testasin eilen illalla ja sain roskishaamun,tänään aamulla uudelleen testailin ja sain haalean haamuviivan joten vielä odotellaan eteenpäin ja jos tätiä ei vieläkään kuulu niin loppuviikosta testailen sitten digitestillä[:D][:)] Ja siinä eilisessä roskishaamussa oli vähän väriä[:D] Mutta jooh,katsellaan vielä joko täti alkaa tai ei..[:)] 28.päivä onkin kuukausi siitä kun viimeksi oli täti täällä joten jännäillään edelleen miten käy,testi ei varmasti vielä kovin vahvaa plussaa näyttäisi kun viikkoja olisi vasta 4+0 joten perjantaina uusiksi sitten testaus jos ei täti ala[:)]

Kp 29/23

Moikka teille kaikille!

Paljon on jengi vaihtunut- hyvä niin! Ja tietenkin toivon, että muillekkin se plussa pärähtää vaikka jo eilen!!
Joitain tuttuja Tatjuskan ja Örkin lisäksi lienee vielä linjoilla..

Sellaista vain halusin tulla kommentoimaan että, kun meillä tämä raskaus lähti käyntiin, oli vehnänalkioöljy, vitamiinit, greippimehut ja jalat katossa makoilut mukana.
Muutenkin molemmat terveellistettiin ruokavaliot ja aloitettiin säännöllinen urheilemaan.

Että ei ainakaan mitään haittaa ollut noista[:D][:D].
Naitiin ja nautiskeltiin hommasta ja mä tein kaikkeni, ettei olisi mennyt yrittämällä yrittämiseksi.
Varmin keino saada nega..

Tää palsta on hyvä, mutta kannattaa olla "varuilllaan", helposti alkaa liikaa pyörimään raskautumisen ympärillä noi ajatukset..

SUPERISTI ++++++++++++++++ kaikille!!

Minnuska89: Siis millainen toi sun kierto normaalisti on (tai muutamat viimiset on ollu) kun muistelin että teit jo viikko sitten haamun ja kerroit silloin että on 3+5 ja tänään 4+0... Sori menin jo hieman sekaisin??? Ajattelin vaan, että jos sulla säännöllinen kierto on tosiaan 23pv vaan niin pitäishän nyt näyttää jo komeesti plussaa, varsinkin jos viikko sitten oli jo haamu [;)] Kunhan varmistelen että ymmärränkö oikein.

Täti on nyt kunnolla täällä tai ei vieläkään isosti vuoda mut sen verta että tartti ihan suoja laittaa :)

Hei kaikille!! [:)]

Halusin tulla täällä käymään ja lueskelemaan teidänkin kuulumisianne. [:)]

Minnuska89 : Kuulostaa erittäin lupaavalta!! [:D] toivottavasti se täti ei tule, ja se viivakin vahvistuu testissä [:D]
Tosin suosittelen todella sitä digitaalista testiä, niin eipähän tarvitse miettiä tulosta. [:D] Mutta tsemppiä kovasti. Mitenkäs nyt, menisitkö jo huhtikuisiin vai vielä maaliskuisiin? [:D]

Tännekkin on paljon uutta porukkaa saapunut, hienoa. [:D] on se vaan niin mukavaa, että ihmiset tekee lapsia. : )

Toivotan oikein paljon tsemppiä kaikille,
ja plussatuulia +++++++ !!!! [:)]

Tatjuska, no tuo mun kierto on vaihdellu 20-39pv ja viimeksi oli kp 20 ja nytten oli viimeksi kierto 23.No tein reilu viikko sitten roskishaamun ja sitten se muuttui negaksi ja ajattelin että no oottelen tätiä alkavaksi ja ei tätiä sitten kuulunut ja ei kuulu vieläkään joten tein sitten testin uudelleen ja sain roskishaamun eilen illalla ja tänään aamulla sitten haalean haamuviivan,siis just silmällä erottuva.No Vau:n laskurin mukaan mulla olis viikkoja nytten 4+6 ja muiden laskurin mukaan on 4+0..Ei ole esikoista odotellessakaan näkynyt näin alussa vielä plussaa..Ja toista lasta silloin kun odotin niin tein vasta testin rv 6+0 ja sain vahvan plussan..Joten jos tätiä ei huomiseen mennessä kuulu niin kyselen että olisko mahdollista käyä verikokeissa katsomassa tuota hcg:tä että nouseeko se vai mitä..Kun täti huomenna tasan viikon myöhässä eikä edelleenkään mitään täti oireita ole.Se ihmetyttääkin.[8|][&o] Jos mulla esim vaikka tuo raskaushormooni kehittyy hitaasti niin se ei testissä sitten vielä näy[8|]

kiraffe, Niin..No kova tunne on täällä että tuo täti pysyy poissa kun on jo huomenna ollut viikon myöhässä ja tämä onkin ensimmäinen kerta kun on näin kauan myöhässä[:D][:)] Niin ja kiitoksia paljon,menisin just ja just ehkä maaliskuisiin,vau:n laskurin mukaan mulla olis laskettu aika 30.3.2011 ja toisten laskurien mukaan taas 4.4.2011..Ja esikoinen syntyi mulla 29.3.2009[:D][:)] Joten odotellaan rauhassa tätä hommaa ja katellaan mitä tästä tulee,tuleeko tätiä vai ei.[:)]

[:)]MOIKKA[:)]

MINNUSKA: Varovaiset onnittelut jo haamuplussasta [:)][:)][:)][:)]
Nyt sitten peukut täpöillä pystyyn,että nyt se haamuplussa muuttuu ihan oikeaksi plussaksi [;)]

Heh..munkin on pakko ihan nopeesti kommentoida tuota teidän sessy-siittiö-tärppi-asiaa [;)][:D] ( anteeksi änkeilyni [&o] )
Olen aika paljon niistä lukenut ja sehän nyt on ihan selvä asia,ettei peseytyminen sessyn jälkeen vaikuta raskauteen mitenkään [;)].
Mutta tuosta naisen orgasmista miehen siemensyöksyn jälkeen on erilaisia näkökulmia [;)]
Ja minä itse henk.kohtaisesti olen sitä mieltä,että kun nainen saa orgasmin joko samaan aikaan kuin mieskin tai miehen siemensyöksyn jälkeen,niin se voisi edes vähän edesauttaa tuohon raskautumiseen??
Kumminkin orgasmin jälkeen naisen kohtu supistelee hienosti ja nämä supistelut voisivat vaikka kuljettaa näitä siittiöitä vähän paremmin sinne oikeaan paikkaan [;)]

KAIKILLE TEILLE IHANUUKSILLE ISOT HALAUKSET JA PALJON PLUSSATUULIA
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde ja Mini rv 10+6

Yönsäde: Ihana kuulla sinusta! [:)] Itsekin törmännyt moniin näkökulmiin tuosta orgasmiasiasta. Samalle linjalle minäkin kallistun, jos juurikin maalaisjärjellä pohtii. Varmuuden vuoksi, yleinen ohjeistus vois olla:
"Tee kaikkesi että saat orgasmin ennen miestä, miehen kanssa samaan aikaan sekä miehen jälkeen."
Ja johan alkaa vauvoja satelemaan [:D]

Taas täällä [;)]

MANQUE: Moikka rakas ystävä
Heh..ymmärsinkö ihan oikein tuon sinun "yskäsi",että naisen on hyvä saada orgasmi ennen miestä,miehen kanssa samaan aikaan ja vielä miehen jälkeenkin [8D][:D][:D]?
Heh..eikö vähempi riittäisi [;)][:D][:D][:D] *nauraa kippurassa*
En mää ainakaan pysty kuin siihen yhteen kertaan ja sitten on pakko pitää ainakin pienen pieni tauko [8D][:D]

Hei,mitkäs sinulla on nyt kiertopäivät?En juurikaan ole täällä kerennyt käydä lukemassa teidän kuulumisia [&o]
Mutta olkoot kiertopäivät mitkä tahansa,niin LÄHETÄN SINULLE ROPPAKAUPALLE NIITÄ TAIKAPUHALLUKSIA ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Ja edelleen kaikille muillekin PALJON PLUSSATUULIA
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde ja Mini rv 10+6

Yönsäde: Juurikin tuo oli yskä! [:)] Mut kyllä kieltämättä se toteutus ei ihan niin helppoa olisi [:D] Noh, jos sattuu saamaan ennen miestä niin sit voi mielessään antaa kohdulle käskyjä alkaa supistella heti kun huomaa et mies saa [:D]. Kohtu on kivempi kuin täti niin luulis tottelevan! [:D]

Mulla se eka ovisplussa ei pitänyt paikkaansa, ja toisen ovisplussan mukaan ois kp 32/38-40 suunnilleen. Ens viikon keskiviikkona testailen, KUN täti on myöhässä [:)]
Kiitti taikapuhalluksista, niin toivon et vauvataiat nyt tuottaisi tulosta.

Sullahan on tuo raskaus edennyt jo noin pitkälle! Tai siis kun tuntuu että juuri vasta plussasit [;)] Onnellista odotusaikaa, ja tule toki tänne huhuilemaan aina kun siltä tuntuu [:)]

Minnuska: Ok, toivotaan siis, että muuttuu vielä vahvaksi plussaksi. Mut siis sulla noi pitkätkin kierrot on mahdollisia jos joskus ollu 39:kin. Eli sikäli ihan kaikki on mahdollista vielä jonkin aikaa [:)]

Ihania nää helteet, mut ei tässä vielä kaikki tältä kesältä. Sovittiin, että vielä tänään (kun saan lapset kohta maate) katsotaan sitä rakkausmatkaa elokuun alkuun. Me ei naimisiinmenon jälkeen olla tehty vielä häämatkaa, joten tämä olkoon sellainen. Eka hääpäivä oli siis 12.6. Todnäk lähdetään 5.8 viikoksi Kreikkaan ja laskureiden mukaan (mun kierrot on 26-28) ovis on n. 5-7.8, joten....[:D] ja nyt sunnuntaina lapset lähtee isälleen kahdeksi viikoksi niin sit meidän ei kyl tarvii ees laskee päiviä koska minä päivän aikaan tahansa seksi on mahdollista. Siis mä en malta oottaa [:)][:)][:)] Täti ehtii komeesti poistua jo tän loppuviikon aikana.

Täti on poistunut keskuudestamme, toivottavasti ei tulekaan vierailulle seuraavaan 9 kuukauteen vähintään.. täti siis nujerrettu tältä erää, toiv se tajuaa pysyä poissa.. Huomenna soittoa neuvolaan, netin mukaan täälläpäin ne hoitaa kaikki raskauteen ja sen yrittämiseen liittyvät asiat siellä, saas nähä pitääkö paikkansa.. Testeihin siis mars mennään heti kuin vain suinkin päästään.. ei täst muuten tuu yhtää mitää.. n. 1,5 vuotta yritystä takana ja jouluna tuli se helvetin haamu joka ei sitten johtanutkaan mihinkään.. muuta ei oo tullu tän pitkän taipaleen aikana.. paitsi se, että mun kierto on ollu nyt monta kuukautta samanpitunen [:)]

Musta ei taas ainakaan viikkoon kuulu mitään.. Lähdetään huomenna maalle, Virroille vähän viettämään kesää, vielä ennenku miehellä jatkuu opiskelut.. Ite kovasti etin töitä. tuntuu vaan et turhaan tässä täytellään työhakemuksia et mihkään ei päästä, ei edes 4 vuoden työkokemuksella HUOH.

ehkä tämä tästä.. hyviä vointeja kaikille ja laukokaas niitä plussia ny sit urakalla! oon henkisesti mukana, vaik nyt en täällä tuu viikkoon kirjottelemaan..

Miplis kiittää ja kuittaa..

Luin tuolta ylempää et ei kantsis pessä haaruksiaan heti sessyn jälkeen.. hemmetti, ja mähä teen niin joka helvetin kerta.. jos kerranki kokeilis ettei pesis ;) jalkoja yhessä kierrossa oon törröttäny ylöspäin sessyn jälkee, mut silloin se ei ainaka auttanu. noh kehot on erilaisia.. kaikkee sitä tässä kamalan ihanassa kuumeessa kokeilee! ;D

Anteeksi itsekeskeisyyteni, mutta nyt on pakko päästä kirjottamaan tänne omasta navasta.. alkaa muuten hermot mennä ku kaikki vaa hokee et älä stressaa, kyl ne sieltä tulee ajallaan!!!!! *vetää syvään henkeä rauhoittuaksee*

elikkä nyt olis menossa kp 76/30.... juup.. ja kenen korvaan tuo kalskahti pikkasen normia pidemmältä??!! kolme kotitestiä tehty, negoja kaikki (digitaalisia).. kaks kertaa käyny pissimässä purkkiin, negoja molemmat.. kävin toisella kerralla jopa oikei neuvolan puolella kysymässä neuvolan tädiltä apuja.. huoaah.. no tuli semmonen tyypillinen et jos vielä kolmansia kuukautisia ei kuulu niin sitte se laittaa mut henk koht lääkärillä käymään..

alan vaa pikku hiljaa repimään harmaita hiuksia päästä ku ei tätiä vaa näy ja testit näyttää negaa.. no, seuraavan tädin pitäs tulla 5.8.. suurin piirtein..
välillä pystyn olee ajattelematta asiaa muutamanki päivän ja sit se taas välillä jysähtää ku metrinen leka takaraivoon.. pirskatti.. ei tässä enää tiedä itkeä vai nauraako... *raapii hämillään harvaa päänahkaansa*

Anteeksi vuodatukseni, mutta kuten aikaisemminkin auttoi tämä tälläkin kertaa.. heti helpottuneempi olotila :)

KAIKILLE MUILLE OIKEIN ISOJA PLUSSAPUHUREITA!!!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

catja ompas kurjaa, ja toi "älä stressaa" on kyllä maailman raivostuttavampia lauseita. Ja muut samaan menevät. Toivotaan että täti löytäis sut, jos näin voi joskus toivoa[:D][:D] Pikkuinen tietty ennemmin[:)]

Edelleen ekana tuun lukemaan teidän kuulumiset, en osaa olla tuolla odottajissa vieläkään...
Hirmuisesti plussatuulia kaikille !!!!!
Älkää tehkö raskautumisesta liian vaikeeta silti.
Ite luovuin ovistikuista ja muista, meni liikaa tekemiseks.

PLUSSATUULIA PUUUUUUUHHH

Catja85 Onko mitään sellaista joka voisi selittää kierron venymisen? Esim. pillereiden lopetus. Oon huomannut, että stressi on yksi mikä saa kuukautiset kaikkoamaan. Ja siihen ei todellakaan auta kehoitus "älä stressaa". Jos täti on noin myöhässä ja testit näyttää silti negaa, niin tuskin olet raskaana (ainahan on ihmeen mahdollisuus). Kun asia kuitenkin mietityttää jatkuvasti, sinuna varaisin ajan vaikka yksityisen puolen gynekologille, joka osaa katsoa onko paikat kunnossa jne. Itselläni meni alkuvuodesta kierrot peräti 106. päivään asti, eikä olis varmasti vielä silloinkaan alkaneet ilman Terolutteja. Itse kävin gynellä, joka sanoi että limakalvot olivat niin paksuna, minkä takia vuoto ei ollut alkanut. Itsekin kerkesin tehdä lukuisia negatiivisia testejä ja kuvitella vaikka mitä. Mutta kyllä asia selviää, tsemppiä sinulle!

Omaa: Tää täällä istuu tuppo suussa. Tulin juuri viisaudenhampaan poistosta. Nyt on hyvä syy tänä päivänä ottaa vaan rennosti ja syödä illemmalla jätskiä. [:)] Muuten joutuis joka päivä puuhastelemaan puutarharemontin kanssa... Täti on ollut taas hyvin kummallinen. Kolme päivää vuoti kuin seula ja nyt jo toista päivää ei tule juuri mitään... "Ennen vanhaan", silloin joskus 8 vuotta sitten, ennen pillereitä saattoi täti vierailla hyvin runsaana viikonkin. Mutta jotain tartteis ehkä tehdä näille kierroille. Kp 40, nyt ekaa kertaa tänä vuonna "luomuna". Ja viime vuonnakin kierrot oli pillereiden lopettamisen jälkeen 44-58. [:'(]

Takaisin