joko nyt onnistaisi

Dark91:

Clearbluen sivuilla sanovat viikkonäytöllisestä et jopa 4pv ennen oletettua kuukautisten alkamispäivää. Ja siellä on se niiden teettämä testissä (en usko et otos kuitenkaan kovin suuri) et 55% naisista sai "raskaana" 4pv ennen, 86% kolme päivää ennen, 97% kaksi päivää ennen ja sit päivää ennen jopa 99%.

Ja onhan siinä se varhaisin teksti 1-2 viikkoa hedelmöityksestä, eli rv3-4.

Minä olisin malttamaton ja hakisin heti testin [:D]

mulla on se testi jo ^^ mut kun uskaltais :P aattelin nyt sit yrittää saada ajatukset pidettyy jossain muualla. Hedelmöittymisestä on tällä hetkellä... ymmm 25päivä varmaan hedelmöittys niin 10päivää tällä hetkellä niin sitten ajattelin et jos lauantaina tekis niin olis menny se kaks viikkoo... Ja nyt laskut on jossain menny pieleen, koska kaikki laskurit on sitä että 3+jotain viikkoo menny eli siis toi lilypie näyttää väärin.. mitäköhän mä mahdoin sinne laittaa O_O
mut ahistuspaniikkikohtaus masennus jatkuu vielä.. täytyy yrittää jaksaa jotenki oottaa... ku en haluis niin kallista testiä negatiiviseen tuhlata xD

Dark91: Okeips, mä kun olin vain tuota lilypie-systeemiä kytännyt. Hmm, minä nyt oikein aloin kalenterista laskeskelemaan kun innostuin [:D] Eli siis kun ne normilaskurit olettaa et ovis ois kp14, vai menikö se niin? Eli  raskausviikkoja on aina tasan 2 ovispäivänä huolimatta siitä et koska on täti viimeksi vieraillut? Eli jos 25.6 ois ollut ovis, niin nyt ois sulla kp24? eli rv3+3, jolloin tuskin sitä vahvaa viivaa kenellekään ilmestyy eli nou hätä [:)]

Ja sori jos jotenkin meni pieleen mun laskut [:D]

Nimenomaan, nyt sain sen lilypien näyttämään 3+2 joten ehkä se on se oikee ja stressata ei vielä tarvii ^^
tai tarvii jos nyt jo näyttää plussaa ja nega viikonloppuna :D

Hmm.. Itellä on herkin mahollinen testi joku 10 mut ei varmaan cb digikään näytä sitten jos tuosta haalee viiva tulee?

Tee se digitesti, Dark91.
Ne ei jätä arvailuille varaa, eikä tarvi vatvoa asiaa enää.
Itsellä näytti digi 3+ viikoilla raskaana ja huvikseen tein liuskatestin viikoilla 7+ ja silloinkin tuli vain haalea viiva..
Mä päätin tuolloin, että en enää ikinä tee muita kuin digitaalisia[:D]

KUKKUU!!

Kuinka monella oli jo ikävä? No, mul oli ihan v*tun ikävä teitä! <3 tai näitä ketä mä "tunnen" (eli siis tiedän) tällä palstalla.

Olin mä pari kuukautta vissiin hiljaa.. tai ainaki kuukauden. En oo täällä edes lukenu. yksinkertasesti mua ei oo vaan jaksanu kiinnostaa.. Tänää kiinnostus nosti taas päätään.. Laskurin mukaan olis tänään ovis.. Tein päivällä ovistestin ja siihen ilmesty kaks viivaa!!!! no se sit hyödynnettiin ja illal lisää sessyä.. [:D]

Mä valmistuin, veljen häät oli, juhannus, viikonloppuna oli Tuska festarit.. Kesätöissä ollu jo viikon. 3 viikkoa vielä olis töitä. Niin, ja ens viikonloppuna mökille mun vanhempien kanssa ja mies tietty mukana!
Tatjuska, Yönsäde yms yms yms tutut keitä vielä täällä on: Mitä kuuluu????? [:D]

kesäisin hymyin Miplis

Teretulemast takaisin Miplis :)

Mäkin oon ollu palstahiljaisuudessa koska meillä oli yrityskielto, mutta nyt lienee yk1 menossa. Meillähän yrityksen alusta täyttyy tässä kuussa vuosi noin niinku oikeesti, mutta kolmannen yrityksen kierto 1 menossa...

Meille kuuluu oikein hyvää. Nautitaan miehen kanssa molemmat lomailusta näissä kauniissa säissä. Otettiin molemmat firmasta vapaaehtoisen lähtijän paketit ja etsitään uusia töitä rennoin rantein ja luottavaisin mielin :) Rakkaus kukoistaa ja perhe voi hyvin ja minäkin vihdoin päässyt eroon kipuiluista ja ongelmista mitä tuo kohdunulkoinen toi tullessaan. Eipä täältä juuri tämän enempää ole tällä hetkellä uutisoitavaa.

Hienoa että pongasit oviksen, mullakin limottelee jo mut ei oo vielä ovisnippailuja ollu. Tsemppiä ja halit sinne [:D]

miplis hei !!! toivottavasti kaikki toi tekeminen on saanu vähän ajatusia muualle, joskus sekin saattaa auttaa [;)]

tulimpa taas poikkeemaan täälläkin[:D][:D]

Huih...
Kaika, siis ihan oikeesti? O_O no johan. Mä oon ollu noissa liuskoissa ja viivatulkintajutuissa tooooooosi ärtyny siihen et viimekskään kun olin raskaana niin negaa näytti ja sitten vasta joskus viikolla 5+ näytti haaleeta viivaa ja nyt sit 3+2 niin haalee et kyl täytyy läheltä kattoo et sen sieltä bongas. Mut kuitenki näkyvä, ei mikään semmonen että siristelin tuntitolkulla että löytyykö viiva. Siis kaukaa katottuna näytti suoraan negatiiviselta, mut sit hieman lähempää (joku 30cm) näytti plussaa... haaleeta mut näkyvää, enkä ollu ainoo ken siinä sen näki, ja vaikutusajan sisällä oli. Mut mielessä käy se, et jos toi herkkyys on 10  ja näyttää haaleeta, niin ei oo sitä 10 mIUta virtsassa ees sitä hormonia niin sit mietin vaan et näyttääkö se ees sit se digi... Tottakai testaisin vaikka heti aamulla, mut pelottaa että pärähtää se ei raskaana kun kuitenkin niin aikases vaiheessa... Vihaan raskaustestejä!
Jonkun pitäs kehittää vähän niinku se on seki missä katotaan verensokeri esim. semmonen testi joka sais suoraan verestä niin sit ei jäis arvailuille varaa:D Pitäisköhän clearbluelle lähettää ehotus että joo, tässä on testi joka sit syrjäyttää kaikki muut xD

Pakko nyt kommentoida tähän raskaustestijuttuun, että se nyt vaan on niin, että digitestit ei valehtele, ne kertoo sanallisesti ollako vai ei. Mäkin oon joutunu pettymään noiden viivatestien kanssa, koska ne valitettavan usein antaa haamuja tai hailakoita plussia miten sen nyt haluaa katsoa ja aniharva viivatesti antaa selkeetä plussaan ENNENKUIN menkat on oikeesti myöhässä. Joten Dark91, tee se digitesti, koska se varmasti tietää :) Siinä jos lukee raskaana, olet varmasti raskaana... Mä en tee enää ikinä viivatestejä, se on niin tasan varma, koska niin paljon huonoa oon niistä kuullu. Niin monta turhaa unelman toteutumista. Enkä sano tätä sillä ettenkö koko sydämestäni toivoisi sulle plussaa, mutta jos nyt teet negan niin ymmärrät mitä moni täällä näillä kommenteilla tarkoittaa. Ei siis välttämättä oo mitään kemiallista tapahtunu jos digitesti ois nyt nega vaan viivatesti on vaan antanut "väärän" positiivisen tuloksen.

Plussatuulia :)

Oon lukenu hieman faktaa
Mut siis joo, mulla on kolmeen testiin ilmestyny toinen viiva, yhden negan tein tosi aikaisin nähdäkseni että tuleeko negaan mitään viivanpaikkoja. [8|] tämmöstä tutkimusta. Mut siis joo. ajattelin kuitenkin odottaa sen testin kans, koska nyt kuitenkin kolme plussaa tullu, mut lauantaina testaan ja jos nega tulee sit on nega ja ootellaan menkkkoja.
JOltain sivulta luin, että hyvin usein raskaudessa, jossa sikiö on poika, testit näyttää myöhemmin (asiasta siis tehty tutkimuksia) plussaa, koska hormonia erittyy hitaammin kun jos kyseessä on tyttö. Joten nyt enää vaikeuksia ootella vastausta lauantaihin asti,...

Dark91, nyt täytyy sen verran ottaa keskusteluun itsekin kantaa, vaikka en ihan tuosta kiertolaskustasi ole perillä (olitko jossain vaiheessa laskenut jo 4+1 itsellesi?) niin tosiaan varman tuloksen saat vasta samana päivänä, kuin menkat pitäisi alkaa (eli dpo n. 14). Sitä ennen ei kannata huolestua/ilakoida, vaan kylmän rauhallisesti odotella. Haamu on plussa, mutta harvinaista tässä on se, että sait sen todella aikaisin.... tämän mukaan voisit odottaa plussan tummumista viimeistään kuukautisten odotettuna alkamispäivänä [:)]

HUOMENTA HUOMENTA,

Minä se taas täällä [&o]..No pakko oli tulla,kun MIPLIS oli huhuillut [;)]

MIPLIS: No moikka ystävä PITKÄSTÄ aikaa
Kyllä minä jo olenkin ihmetellyt,että mihin olet oikein hävinnyt.
Tosi ihanaa,että tulit välillä ilmoittelemaan itsestäsi [:)][:)]
ONNEA ONNEA oviksesta ja kahdesta viivasta [:)][:)][:)]
Nyt sitten kovasti peukkuja,että saatte tässä kierrossa sen plussan!!!!!!!!!
KIITOS kysymästä [:)]..Minä voin hyvin ja välillä todella pahoinkin [;)]
Juu,neljä viikkoa sitten sain plussan ja onnellisia olemme [:)]
Muttei siitä sen enempää..
IHANAA VOINTIA SINULLE [:)][:)][:)]

EDELLEEN IHANAA VOINTIA KAIKILLE [:)][:)][:)][:)][:)][:)]
JA PALJON TAIKAPUHALLUKSIA TEILLE KAIKILLE
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde ja Mini rv 8+0

Yönsäde: Älä sinä siellä yhtään pihtaile onneasi ja jätä kertomatta raskausfiiliksiä. Mua ainakaan ei pahoista kokemuksista huolimatta haittaa yhtään, että täällä poikkeilee raskaanaoleviakin. Päinvastoin se antaa uskoa meille muillekin tulevaan. [:)]

Mun piti vaan Tatjuskalle kommentoida et ihailen & kadehdin teidän päätöstä jäädä vapaaehtoisesti pois töistä ja hakea muita hommia omassa rauhassa. Oon ite töissä ilmeisesti samassa puljussa mistä sä lähdöt otit ja mietin itekkin tuota vaihtoehtoa kevällä. Oon vaan ollut niin vähän aikaa vakkarina että paketti olis ollut sellainen ettei sillä olis pitkälle pötkitty joten ei sitten rohkeus riittänyt (nimimerkillä hirveä asuntolaina niskassa)... Eiköhän tuollaisessa srtessittömämmässä ympäristössä oo tärppikin todennäköisempi... Haen nyt itekkin vähän 'downshiftiä' joko omasta talosta tai sen ulkopuolelta, palkka tippuu mut niin tippuu stressikerroinkin...

Hei taas Miplis, teretulemas takaisin. On meitä vanhojakin täällä vielä, ja roppakaupalla uusia...

Tatjuska & Bandida heh mulla edellee  päätöksentekoaikaa 1kk jäljellä tällä erää... kyllä käy mielenkiintoiseksi! Mulla paketti on täytenä, jos niin päätän mutta ei tämä päätöksenteko ole helppoa! Sivuttaissiirto olisi tosiaan yksi varteenotettava vaihtoehto. Kuitenkin palkka on ok, ja vaikea päästä samoille muualla. Lapsen kanssa kuitenkin pääsisi oravanpyörästä pois kolmeksikin vuodeksi ellei jopa pidempään jos saisi joskus en kakkosenkin sitten. Tulevaisuuden kannalta itse olen ajatellut että olisi parempi olla työsuhteessa kun saa lapsia, mutta mistä sitä tietää ellei saakaan... ja eihän raha ja työ todellakaan merkitse kaikkea, elämässä on isompiakin asioita!

Kiva Miplis kun tulit takaisin! Ajattelinkin sinua taas eilen kun kävin Hyvinkäällä Lidlissä ;)

Mulle ei mitää uutta. Menkat väistyvät.... ja yritän kovasti toteuttaa sitä Yönsäteen menetelmää, jotta eivät tulisi enää takaisin.

IhaNainen ja Bandida: Joo mä sain tosiaan täyden paketin kuten mieheni, koska oli 12v talossa täynnä. Ja vaikka meillä tää lapsihaavekin on niin näiden menneiden tapahtumien jälkeen mä ajattelin, että lapsi tulee kun tulee ja muutkin asiat järkkääntyy, tottakai ois kivempi olla vakiduunissa kun raskautuu, mutta mulle vauva on nyt ykkösenä ja työasiat on työasioita. Rohkeutta se vaati kyllä mutta avioeron ja nämä kaksi keskenmenoa kokeneena voin sanoo, että oon jo aika tiukka mimmi tekeen rohkeitakin päätöksiä. Vain kerran täällä eletään ja otetaan siitä kaikki irti. Mä tiesin heti että otan paketin, mies päätti omastaan kaksi tuntia ennenku hakuaika päättyi. Ja kertaakaan ei olla (vielä... ainakaan) kaduttu hetkeäkään. Tosiaan uskon siihenkin että stressittömämmässä tilassa kun kotona nyt on niin vauvan saaminenkin voi helpottua. Joten IhaNainen, tsemppiä sen oikean päätöksen tekoon, mikä se sinulle ikinä onkaan.

Mutta sanotaanko että nyt on hyvä fiilis. Jo olemassaolevilla lapsi on äiti toistaiseksi aina saatavilla :) Lapsetkin nauttii. Ja mikä ihana kesä tämä onkaan nauttia nyt tästä olotilasta. Ehkä se parempi lehti elämässä on taas kääntynyt... mene ja tiedä [;)]

Takaisin