joko nyt onnistaisi

Iltaa. [:)]

Tatjuska, Sulle/teille on kyl sattunu niin kaikenlaista.. :( no mut nyt nokka kohti uusia tuulia ja tsemppiä yritykseen ja sydämeni pohjasta toivon että myös te onnistutte niiku toivon omalta kohaltani.

wastis, kyllähän se on auttanu. en oo kerinny paljoa aatteleen koko vauva asiaa. Kylhän se aina välil kävi mielessä. enkä mä varmaan vielkä olis taas innostunu asiasta jos en olis tikulla pongannu sitä ovista. kerranki nettilaskuri oli mun kehon kanssa samaa mieltä!

Yönsäde, Joo mulla tossa meinas mennä hanskat nurkkaan lopullisesti koko yrittämisen suhteen.. Mut sit se ihanainen ovis tuli! ja testasin juuri oikeella hetkellä ovistestillä. Nyt sit jänskätää miehen kans et auttoko tää meiän kauhee seksinhimo tässä kierrossa. Ihan meidän mielenterveyden takia toivon sydämeni pohjasta et tässä kierrossa tärppäis! ja, TODELLA PALJON ONNEA raskaudesta!!! <3 aijaijaij.

örkki, hehe on se kiva et mä tuun mielee jossain Lidlissä ollessa x)) :D uusin iloisin mielin mielelläni jaksaisin kirjotella ja seuraillakki tätä palstaa taas.. nyt ku se innostuski nosti päätään.. [:)] tsemppiä uuteen kiertoon!

OMAA: Mä oon hiukkasen pihalla noista teidän jutuistanne.. Mikä ihmeen paketti??? O_o [:D] menee ihan ohi.. heh. Viellä 2,5 viikkoo olis kesätyötä jäljellä. Joo ihan ok työ mut en kyllä jaksais työkseni tehä, ihan liian ykstoikkosta. Tuntuu ku päivät olis koko aika sitä ja samaa. jossei sit lääketilausten ottamista vastaan ni sit tukkukuorman purkua tai paperin pyörittämistä.. HUOH. noh kyllä tällä kuukausipalkalla kuukauden jaksaa! Sit onki tulevaisuus ihan auki, töitä olis ihan jees saada. Oman alan töitä nyt en kyl ehkä saa ku ei oo sitä hemmetin ajokorttia.. [:@] Kaupan työki kelpais näin väliaikasesti et sais autokoulurahat kasaan ja kävis sen. no nyt meni taas ihan muuhun asioihin ku raskautumisen yrittämiseen. Tänää oli ovistikussa enää todella haalea toinen viiva. (joo pitäs kans harkita digi testejä ni ei tarvis tihrustaa). kattoo ny kahen viikon päästä et tuleeko se samperin täti kylään.

YK 17??? tms menossa :D enää ees laskenu. Kp 22/34

Iltaa kaikki [:)]

Miplis: Kiva että taas olet täällä! [:)] Tais mennä niin, et silloin kun sinä hiljenit, niin minä aloin avautua [:D] Mulla ovis oli tänään tai eilen et saadaan samaan aikaan jännäillä!

Yönsäde: Mun puolesta saat tulla tänne joka päivä kuulumisia kertomaan! [:)] Jos susta ei ole pariin päivään kuulunut niin olen mennyt helmikuisiin vakoilemaan [:D]

Omaa: Nyt tuli vain lyhyt katsaus mitä täällä puhuttu, sillä kaamea häslinki päällä, koska meille tuli tänään kauan odotettu koiranpentu! [:)] Ihanista ihanin, nyt jännäillään myös et miten kissat sopeutuu..
Jos vähän vauvakuumettakin helpottais, kun tuota paijailee [:)]
Pitää myöntää et viime viikolla muutama vauvanvaate lähti alesta messiin, kuten myös vauvalehti [:D] Ja tosiaan, ovis ilmeisesti tänään tai eilen tikun mukaan.

Heih! ^^
Miplis, hei sullekin täältä päin, vaikka ei olla vielä oltu samaan aikaan tällä palstalla ^^ joo ja plussapuhalluksia miljoonittain, kyllä se tärppää[;)]

Yönsäde, mä oon ihan samaa mieltä, että höpise niin paljon kun haluat, ainakaan mua se ei häiritse.. (tosin joo, oonhan mäkin ite plussannu, mut vielä epätodellisuus pistää mut tänne [:D] Lauantaina varmistus vielä ja sit soitto neuvolaan, ihanaa<3 En malttais oottaa ^^

manque, ihanaa koiranpentu<3 meillä on hakusessa welsh corgi pembroke miehen kanssa, ja mies on hirveessä kuumeessa ollu, siis koirakuumeessa. Nyt oon päättäny et teen kaikkeni että mies saa sen koiran ja onhan siitä mullekin iloa, ja syy lähtee ulos koiran kanssa raskauden aikana[;)] Oi hyvä ovis! ^^ nyt lähetän miljoonaplussatuulet sinne että tässä kierrossa tärppää![:)] ++++ phuuh...+++ [:)] Ite en oo uskaltanu viel ostaa vauvanvaatteita... Aattelin et sit ku eka ultra on käyty niin sit ostan vaatteita vasta

Omaa:
Intuitio vahvistuu päivä päivältä. Nyt on henkisestikin olo että raskaana ollaan... Oireet vaan vahvistaa mun henkistä tietosuutta asiasta[:)]
Tänään aamulla herätessä koin nyt ekaa kertaa sitten oikeesti pahoinvointia. Oksetti ja sit hieman myöhemmin päätä alko särkee. [:D] Mut ei ollu mitään semmosta hirveetä, makasin sit sängyssä heräämisen jälkeen vähän aikaa ja helpotti niin join vettä ja söin myslipatukan[:D]
Joo ja sit amk:Sta tuli sit postia... En päässy sisään, mut en oottanukkaa sitä. Pääsin kuitenkin pisteillä 46/52 varasijalle 6! \,,/ vielä voi varasijan saaha [8D] mut tuskin. Ens vuon uudelleen ja jatkuu ammattikoulun maalinhaistelu. Täytyy vaan neuvolassa kysellä mitä saan koulus tehä ja mitä en [:D] huih[:D]
joo ja sit ku olin pari tuntia ollu hereillä.. mies tuli töistä ja sit nukahdin samantien sohvalle... olin väsyny vaikka olin 10h jo nukkunu ja nukuin lisää sit 4h ja silti väsyttää[:)]

Teki sit päikkäreiden jälkeen syömisen jälkeen mieli köyhii ritarei ja oli sit pakko lähtee kauppaan^^
Tisseissä kivat muutokset taas... Aikasemmin huomannu pienen turvotuksen, mut nyt ku laitoin rintsikat, ai että ne kinnas pahasti... Ja miehen ilme oli unohtumaton[:)]<3 Pitänee kohta siis siirtyä herranjestas b-kuppiin ...
Joo ja nännit tooosi arat ja ilman rintsikoita kävellessä tuntuu tosi inhottavalle. Ja sit noi a:t kinnaa [>:]
Joo ja mies ne nännien värinmuutoksen ekana huomas... Sano vaan muina miehinä et ohhoh ompas sun nännit tummuneet...

Ja nyt sit ite huomannu sen, että vasempaan tissiin nännipihaan noussu kummallisia nappuloita, mitäs ne mahtaa olla? O_O kummajuttu. Joo ja hiukset rasvottuu kauheen paljon nopeemmin.. [:)] kuumat aallot, pissalla juokseminen...
Mielialavaihtelut... khih voi miesparka sentään.. tänään joku sairaalloinen mökötyskohtaus ku jutteli jonku bimboblonditutun kanssa facebookissa... siis bimbolla tarkotan nyt vaan ihmistä, joka mua ärsyttää kauheesti, en loukkaavasti ketään kohtaan ^^

Joo ja alavatsa nippailee... Mies toteaa aina "se sisustaa, meidän piskuruinen sisustaa! täytyy sillä olla hyvä paikka 8kk eteenpäin..." ja sit silittäny mahaa...[:)] joo ja sit ku kysyin et entä sit ku oon kauheen kokonen valas niin sit se sano että "rakastan sua silti, ehkä vielä enemmänkin, sä kuitenkin siinä vaiheessa kannat meidän lasta"... <3 ihanin kommentti vähään aikaan.. <3

mut juu, plussatuulia extrasti nyt kaikille! ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
phuuuh....!

Heippa kaikille! Tunkeudun tänne teidän joukkoon uutena jäsenenä. [:D] Vauvaa täällä myös kovasti toivotaan ja yritetään ja olisi todella käyttöä tiedolle, kokemuksille ja neuvoille!

Marraskuussa lopetin pillereiden syömisen, jonka jälkeen kierto aivan kuutamolla :/ Menkat tuli tammikuussa ekan kerran, helmikuussa ei taas kuulunut mitään ja maaliskuussa sitten aloitin keltarauhashormonikuurin, jotta alkaisi oma kroppa toimia. Ja viimein sitten kuurin loputtua tulivat menkat itsestään viime kuussa, tosin pari viikkoa myöhässä, mutta tulivat kuitenkin! Nyt menkat taas jo reilu viikon myöhässä... Viime viikolla oli nännit parin päivän ajan tosi arat ja iski ihan hirvittävä väsymys ja jatkuu edelleen kuitenkin hieman lievenpänä. Lisäksi alavatsassa on välillä ollut menkkamaista juilintaa, mutta menkkoja ei vain kuulu... Uskaltaiskohan tässä toivoa että olisi viimein tärpännyt...?? Ajattelin kuitenkin odottaa vielä ensi viikkoon ennen kuin teen testin, koska voihan se kierto vielä olla vähän epäsäännöllinen ja kun niitä testejä on tullut tässä talven ja kevään aikana tehtyä jo melkoisesti ja aina pettymys :/ Kai sitä tulee jo kuviteltua ittelleen kaikkia oireita kun niin kovasti toivoo että olisi raskaana..Onko kellään kokemuksia/tietoa kierron sekoittumisesta pillereiden lopettamisen jälkeen? Mulla oli ihan säännölliset ennen pillereitä, mut parin vuoden käytön jälkeen kai menee jonkin aikaa ennen kuin alkaa oma hormonitoiminta kunnolla käynnistyä.... 

HUOMENTA TÄNNEKIN,

TATJUSKA: KIITOS SUURI ihanista sanoistasi [:)]
Mun raskausfiilikset ovat tällä hetkellä armoton pyörrytys ja pöntön halailu [;)][:D]
Että näin positiivisia ajatuksia [;)]..Ei vaiskaan..henkinen olotila on onnellinen,mutta oikeesti kyllä tämä fyysinen olotila on aika heikko [&:].Mulla on joka raskaudessa ollut aina tätä rankkaa pahoinvointia sekä väsymystä.Nyt on vielä hirveetä pyörrytystäkin.
Mutta tieto siitä,että masussa kasvaa vaavi auttaa jaksamaan nämä oireet [:)]
Sinulle toivon sydämestäni,että pian saatte sen plussan ja kaikki menee loppuun asti hyvin [:)][:)][:)]
Sinulla on niin positiivinen asenne kaiken kokemuksen jälkeen,että sillä pääsee vielä pitkälle elämässä!!

ÖRKKI: Saitko eliminoitua tädin?Voin lähettää sulle postissa mieheni aamukakkaa,jos epäilet ettei sinun miehen kakka ole tarpeeksi väksyä [;)][:D]..juu juu,huono juttu taas [&o]
Mutta onnittelut tädin poistumisesta ja peukkuja paljon uuteen kiertoon [:)]

MIPLIS: KIITOS SUURI onnitteluista [:)][:)][:)]
Toi oli kyllä todella hienoa,että sait bongattua tikuilla kunnon viivat [:)]
Hei,oletko laitatuttanut hiustenpidennykset [:)]??Todella hieno toi sinun tukkasi!
Peukkuja edelleen ja paljon [:)]!!

MANQUE: KIITOS SUURI [:)]
Kiva,että käyt kuikuilemassa Helmimasuissa [:)]..
ONNITTELUT koiranpennusta..ihanaa!!Minkä rotuinen haukku on kyseessä [:)]?
Jokos muuten olette lyöneet Hääpäivän lukkoon?
Peukkuja peukkuja [:)]!!

DARK91: KIITOS [:)]
Sinä muuten olet aika aikaisessa vaiheessa plussannut!Vai onko nuo sinun viikkosi ihan oikein tuossa?
Mutta kyllä sinä ihan selvästi raskaana olet,kun oireesi ovat ihan ja just raskausoireita [:D]
Peukkuja nyt kuitenkin vielä lauantain testaukseen [:)]!!

JA JÄLLEEN LÄHTEE IISO KASA TAIKAPUHALLUKSIA
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
VOIKAAHAN KAIKKI OIKEIN HYVIN [:)][:)][:)][:)][:)]

Yönsäde ja Mini rv 8+1

huomenta... [:)] nukkua vois oikeesti melkee vuorokauden ympäri... [:)]
enemmänkin kyllä siis hyvää päivää tässä vaiheessa päivää[:D]

Yönsäde, joo oon mä testannu ihan törkeän aikasin... ensin testasin huvin vuoksi tietäen et nega tulee 29 päivä vertailun vuoksi. Se oli ihan kirkas ja puhdas nega, ei tullu minkään näköstä viivaa paitsi se kontrolli. Sitten testasin 2päivä ja se viiva nyt oli tositositosi haalee, enkä kuvitellu sitä kun kaverikin näki sen, mutta kuitenkin. Sit sunnuntaina 4päivä toinen ja sitten oli jälleen haalea. Ja maanantaina, haalea... ja nyt sit taaaaas tänään xP haalea. Ei pitäis testailla tällai... Mutku oireet ja tuntemukset on sanelleet taas mun tekemisiä. [>:]

Mä oon sairaan kärsimätön![:@] jos vaan vois oikeesti ihan rauhassa ottaa ja ei olla näin kärsimätön niin ei menis hermot niin usein, varsinki ku mulla viikkoja vasta 3+4 herranjumala sentään! [:@][:D] Naurattaa ihan tää oma kärsimättömyys jo. Joo, testasin jälleen (ei pitäis olla noin halpoja paskoja liuskatestejä kaapissa koskaan montaa) ja jälleen haaleaa plussaa näyttää. Pitäis ny neljällä testillä jo uskoa, mut kun ei osaa [:D] Oon erittäin huvittunu omalle testailulleni. Enhän mä ensinkään tiiä tuleeko se kierto nyt sit oikeesti oleen ees sitä 28 mut ovis omien havaintojen mukaan oli 24päivä... Niin sit nyt on kulunu oviksesta... 13päivää... [:-] joo ja oli se näkyvissä mut sit sen 10min jälkeen haaleni pois O_O no niin on kyllä tehneet nuo toisetkin... Mut sen aikarajan sisällä kuitenki viivaa tuhrusteltu... Mun pitää opetella oikeesti jotain mielenhallintaa.

Joo, nyt on ollu ihmeellinen painontunne alavatsassa... Ja nippailee välillä. Etos taas aamulla ja päätä särkee. Nukkunu oon melkeen vuorokauden ympäri ja silti väsyttää... Haluis vaan nukkua. Ei tee mieli tällä hetkellä mitään syödäkkään, eikä mikään oikeen innosta. Kaikki tuntuu tooosi typerälle, mut silti on se joku kummallinen aavistus siitä, et noi testit vois pitää paikkansa...

Päivää kaikille.

Huhhuh ku onki hiostava ja painostava ilma ollu koko päivän :S nihkeetä yökshh.

manque, Meilläpä on kierto samoissa näköjään. Kiva. Nyt vaan pidetää peukkuja et molemmat pongais sen plussan raskaustestistä parin viikon päästä [:)] Oijoij, minkäs rotunen koira teille tuli?

Dark91, Kiitos. toivoa kyllä tarvitaan tällä suunnalla, en uskalla ees ajatella et kuinka mä reagoin jos ei vieläkään se plussa pärähdä.. Oijoij onnea raskaudelle ja tarrasukkia matkaan että pienokainen pysyis loppuun asti matkassa.. Sulla on hellyyttävä mies.. =)

nansku, Oma kokemus pillereiden lopettamisen jälkeen oli semmonen että meni melkein vuos että kierto olis säännöllinen ja vieläki se saattaa vähän pomppia, nyt tosin lähiaikoina kierto on lyhentyny 39 kp:sta 34:ään.. mut tosin kaikki kehot on erilaisia, mut kyllä luulisin et siin menee vähintään se ½ vuotta.. tsemppiä yritykseen.

Yönsäde, HEH [:D] Ihan ite oon nää hiukset kasvattanu. Aidot on joka hiussuortuvaa myöten [:)] oon mä näitä 8 vuotta jo kasvattanu.. en oo siis 8 vuoteen leikannu lyhyiks, muutaku et latvoja välil käyny näpsimässä. En osais kyl varmaan olla edes pitkillä hiuksilla [:D] Mä olin ihan innoissani ku sain ovistikkuun kaks viivaa, hyvä etten raahannu miekkosta koko loppupäiväks makkariin x) Kyllä se ovis on nyt sit hyödynnettykki ihan urakalla, paaaaljon paremmin ku missää muussa kierrossa. Jostain ihmeestä se innostus taas nous tähä vauvan yritykseen!

Paaaaljon plussatuulia kaikille jotka niitä tarvitsee. =)

kääk! Täti pörähti tänne ilman mitään ennakkovaroitusta kp27! Enpä muista että olis näin lyhyt kierto ollut koskaan. Toivottavasti ei enteile mitään kierron sekoittumista kun lyhenee ja lyhenee. Nyt jo 5pv lyhyempi kuin ennen keskenmenoa. Eipä päästä vielä seuraavastakaan oviksesta kokeilee. Mutta kuukauden päästä [:D]

Kiva kuulla Miplis sustakin taas. En tie muistatko mua mutta mä muistan sut.

nasku Mulla on kokemusta kierron sekoittumisesta pillereitten lopettamisen jälkeen! Itse lopetin pillerit elokuussa viime vuonna ja sen jälkeen kierrot heittäneet härän pyllyä.  Aluksi vaihteli 44-56 välillä, kunnes sitten meni jo yli sadan päivän eikä menkat alkanut ilman Terolut-kuuria. Kiertopäiviä kerkesi kertyä kaiken kaikkiaan 106. Nyt kolmen Terolut- kuurin aikana kierrot on olleet 24-36 ja nyt on menossa 24. kiertopäivä ja odottelen menkkoja... Pidän nyt taukoa Teroista ja katson, mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään... [;)] Jos ei tärppää eikä tätiä näy, niin pitää sitten aloittaa uusi kuuri... Gynekologilla käynti oli paikallaan kyllä siinä vaiheessa, kun täti oli kadonnut kauaksi aikaa ja kuitenkin testit näytti negaa. Samalla katsoi, että paikat on kunnossa yms. Mullahan tuota lievää ylipainoa on kertynyt pillereitten lopettamisen jälkeen semmonen 7 kg... jotenkin vaan tarttunut paremmin. [:'(] Se pitäisi saada pois, niin sitten onnistuisi ehkä raskautuminenkin paremmin...

Dark91 Kyllä sinä varmasti raskaana olet, usko nyt hyvä tyttönen. [:)] Jos vielä mietityttää, niin tee se digitaalinen, niin tulee varmuus. Itse olen jo valmiiksi ostanut digitaalisen kaappiin... joskus kun pääsee testailee, niin se on jotain mihin voi varmastikin uskoa ja luottaa, paremmin kuin viivojen tulkitsemiseen...

Dark91: Hienoa et nyt ei niin epäilevä mieli [:)] Pikkuinen varmasti matkassa, oireet ovat enemmänkin kuin lupaavia [:)]  Ihana et mieskin noin messissä mukana, vaikka vähän aikaa vain siitä kun aiheesta teillä keskustelua syntyi [:)]

nasku: Tervetuloa tänne joukkoomme oikein lämpimästi! [:)] Toivotaan et ois jo tärpännyt! Ymmärrän niin hyvin, et ei niitä negoja tahdo testailla. Mieluummin odottelee sitä helkutin tätiä, ja jos ymmärtää olla jonkin aikaa tulematta niin sitten vasta sitä testiä (ja plussaa) kehiin [:)]

Yönsäde: Kiitti peukutuksista! Tuo koirahauva on tuollainen laika-kultainennoutaja-terrieri koiruliini. Saa nähdä minkämoinen tulee, lisäisin pentukuvan jos osaisin [:)] Ihana pälli [:D] Hääpäivää ei ole lukkoon vielä lyöty. Ensi vuonna todennäköisesti. Rahaa aletaan heti laittamaan sivuun häitä varten. Mietinnässä kovin, et minkälaiset häät tulee. Suuri osa suvusta ja kavereista olisi enemmän kuin innoissaan, et olisi lähes vain juhlimismeininki "pippalot", kun taas osa suvusta haluaisi perinteiset kirkkohäät. Tietenkään ei muiden mielipiteet vaikuta, mutta mietinnässä itselläkin. Emme kumpikaan kuulu kirkkoon, mutta kirkkohäistä aina haaveillut. Silti erilaiset rennommat häät eivät pahalta kummastakaan kuulosta. Todennäköisesti menee niin, että ensin ns. yhteiset polttarit tai hääkemut kavereiden yms. kesken, ja sitten kirkkohäät. Saapi nähdä [:)] Tärkeintä kuitenkin, että se oikea on löytynyt, ja yhdessä ollaan loppuun asti [:)]

Juuri tuntuu että eilen vasta plussasit ja nyt jo reilu 8rv kasassa! Oih, niin iloinen olen puolestasi [:)]

Miplis: Kiva päästä jännäilemään samaan aikaan! [:)] Ja plussailemaan tietty [:D]  Laika-terrieri-kultainennoutaja pentu tuossa sylissä kellii [:)] Aivan ihana!

Tami: Typerys täti! Ei ymmärrä sanaa porttikielto! [:@] Kuukauden päästä sitten tärppää! [:)]

Kiitoksia kaikille. [:)]
Mä en vaan ite ymmärrä kuinka ihmismieli voikin olla näin.. näin rassaavan kärsimätön ja helposti spekuloivana oon toooosi skeptinen. Välillä hetkiä, jolloin ei usko tähän mihinkään, niinku taas jälleen, mut 4 positiivista kertoo jo raskauden ainakin yrittäneen alkaa joten kai sitä tässä pitää vaan ootella. jos sitä vaikka oottelis et jos tätii ei kuulu kylään ens viikkoon mennessä niin testaa vahveneeko niin sit näkee vähän paremmin. Huomiselle siis karsee siivouspäivä tiedossa! Ja perjantaina leffapäivä.. ja sitten lauantaina espooseen niin maanantaina ennen reissuun lähtöä jos täti ei oo piipahtanu teen taas testin..

Kävihän se tässä mielessä että soittais jo huomenna tk:hn tai siis neuvolaan ja varais aikaa vaikka silleen et sais verikokeeseen mut turhaa se on vielä tässä vaiheessa. Ja vaikka menkat tuliskin niin jos ovat niukat niin en heitä vielä kirvestä kaivoon. Näin mennään. pitänee lukasta tää teksti itekkin moneen kertaan ku tulee epäilevä olo et saa taas hetkeks mietintävapauden. [:)]
Tänään taas järkky väsymys... päikkäreitä ei tänään ja sit väsymys piikittää päänsäryn kera... joka ei oikeestaan oo migreeniä mut ei kuitenkaan semmosta normi pään särkyä. outoa. hmm [:)]

Plussatuulia ja tarrasukkia ja kaikkea mahollista tsemppiä ja peukkuja kaikille<3
+++++++++++++++++++++++

HUOMENTA JÄLLEEN,

MIPLIS: No hitsit..Mää muistin,että sun aikaisemmissa kuvissa sulla oli lyhyet hiukset [8|][:D].Tai sitten sulla oli vain hiukset kiinni niissä kuvissa tai sitten mulla on vaan dementia [;)][:D]
Hyvä,että ovikset on urakalla hyödynnetty [8D][8D][8D]

MANQUE: KIITOS
Oi,varmsti ihana tuo teidän koiranpentu [:)]
Jos onnistut,niin laita kuvaa!!
Meillä on uros rotikka ( 5v ) ja uros Englannin sprinkku ( 4v ).Koirat ovat ihania [:)]..tai siis määhän rakastan kaikkia eläimiä [;)]
Häiden suunnittelun aloitus on juuri tuota [;)]..Mutta sitten kun alkuun pääsee,niin siitä se lähtee suttaantumaan .
Koitahan jaksella [:)]

JA JÄLLEEN PALJON TAIKAPUHALLUKSIA KAIKILLE
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde ja Mini rv 8+2

Yönsäde, pitää koittaa tuota kuvaa pienennellä ajan kanssa, niin ehkä jopa onnistun [:D]

Omaa: Helsingin tulva aiheutti mukavasti ongelmia. Auto sammui ja jäi kelluun sillan alle. Niin jäi kymmenen muunkin. Siellä sit lähes napaan asti vettä ja työnneltiin autoja pois. Moottori ainakin hajos ja vakuutus ei korvaa. Hinausjono tällä hetkellä 4 tuntia joka paikassa. Mies sinne jäi, nyt kun tulin kotiin niin täälläpä sitten rapun palovaroittimet soi. Kaamea ääni. Tuohon viereen iski salama, mut ei näytä olevan mitään savua tai vastaavaa missään niin toistaseksi sisällä olen. Huh.

Mut oli meinaan aika hieno puolen tunnin sade [:D]

manque mulla on kokemusta tosta tulvimisesta. Porihan tulvi myös tässä vuos kaks sitten. Ihan hullua oli, joka paikassa helposti puolikin metriä vettä. Upein oli ehdottomasti yksi alikulku, oli meinaan metriä vajaa katossa vesi, siellä porukka ui ja veteli kumiveneillä[:D][:D][:D]  harmillisia noi vaan kun ei vakuutukset korvaa. Meni silloin Poristakin tosi useesta paikasta kellarit ja muut. Me asuttiin onneks vähän "korkeemmalla" ettei meen taloa vaurioittanu

Mites täällä muuten? Onko kellään jännäpäiviä tulossa ?

Puhaltelee plussatuulia !

wastis: Muistan kanssa Porin tulvat! Itse en paikalla ollut, mutta kuvia vieläkin selaillut jälkeenpäin [:)] Oon Porissa syntynyt ja ekat 14 vuotta asunutkin. Muistaakseni se poliisiaseman lähellä ollut sillan ali menevä syvänne ainakin oli aika täynnä vettä, ja sitten se rautatieaseman alikulku, missä kumiveneellä tyypit veti [:D] Ja btw, minähän oon aivan hullu Ässät-fani [:)] 3-vuotiaana ekoissa peleissä käynyt ja siitä asti fanittanut.

Tuntuu, että juurihan sinä plussailit ja nyt jo juurikin 8 viikkoa kasassa! Aivan mahtavaa [:)]

Heips.

Tulin vaan sanomaan, että täällä yhäkin, YLLÄTTÄEN, odotellaan ovista.
Kp5/26-28 ja yk2. Ensi viikolla alkaa tapahtua [8D]

Lueskelen päivittäin tytsyjen kuulumiset täältä kyllä, mutta eipä tässä ole ihmeempiä mietteitä itsellään.

Hengessä mukana ja plussatuulia puhaltelemassa. Toivottavasti puhaltelu saisi ilman liikkumaan edes vähäsen - kohtalaisen tukalaa on näin lämpötilojen puolesta. Ei jotenkin oikeen oo ekana mielessä liimautua toiseen kiinni romanttisissa aikeissa, kun on niin nihkee olo koko ajan. [:D]
Mut en valita, en. Ainakaan ihan kauheesti.

Cava

ääh kun mä inhoan tätiä! Kunnon tulvat. . . Kaupungilta kotiin tullessa taas kunnon tulvavahinko. . . Nää sais lailla kieltää.

Ihanaa että olet taas täällä meidän joukossa Miplis ja todella paljon plussapuhureita sulle että tärppäis jo[:)]

Omaa, Täällä kotiuduttiin tänään mökkireissulta ja ovis oli 7.7 laskurin mukaan ja se käytettiin hyödyksi.[:)]Saapa nähä kuinka kauan tässä saa yritellä ja raskaaksi ei tule vaikka ei ajatteliskaan koko asiaa.[8|][&o]

[font="microsoft sans serif"]Yhdyn täysin Minnuska89 sinun sanoihisi. Että mitenkähän kauan tässä saa yrittää, kun [font="microsoft sans serif"]raskaaksi ei tule vaikka ei ajatteliskaan koko asiaa. Sanotaan, että kun lakkaa stressaamasta ja ajattelemasta koko asiaa, niin sittenhän se kyllä tärppää... No, ei ole toiminut, tai sitten en ole kunnolla ollut ajattelematta. [:D]

Täällä nimittäin menossa kp 27 ja kun ei yhtään tiedä, milloin tätiä edes odottaa kylään Terojen jälkeen, niin tää miettii vaan että oliskohan aamulla testaillut... Kavereiden häitä nimittäin lähdetään juhlimaan... Mutta vähän on kyllä semmonen fiilis, että en testaa. Tästä tulee kuitenkin vain pitkä kierto. [:@] Olin vaan niin tuntevinani oviksen 11 kp, mutta en ole siitä enää kyllä niinkään varma. Sillä samanlaista limaa kuin silloin on valunut melkein päivittäin tässä viikon verran. Oonkin ihmetellyt, että mitä tää on. Ei silleen haise, että mitään tulehdustakaan olis... [:-]
Kesäflunssakin tulossa. Ääni käheänä .  Eilen koski koko päivän kurkkuun ja tänään meinasin ääni kadota... Olen tosiaan töissä päivähoitoalalla, jossa ääntä tarvitaan aika paljonkin... Yritin sinnitellä aamulla töihin, kun ei olisi ollut pitkä päivä. Mutta pomo sanoi sitten aamulla, että eiköhän ole viisainta että lähden kotiin lepäämään. [:)] Välillä ääni alkoi ollakin jo aika kimakan kuulloinen, ja kadota kokonaan... Olis pitänyt olla koko ilta hiljaa ja säästää ääntä huomiselle, mutta ei oikein onnistunut.  Vähän väliä on jotain asiaa miehelle, jota ei voi olla sanomatta. [:D]
Tästä kuitenkin pikkuhiljaa vetäydyn yöpuulle, huomenna sitten juhlimaan... [:)] Hyvää viikonloppua kaikille! Ja ilmoitahan Dark91 mitä digitesti näytti tuloksena... [:)]

Heippis kaikille ^^

No siis nyt on usko vähän vielä vahventunu, menkat 2 päivää myöhässä... Ja sitten hihii, viime yönä tunsin jotsit et olivat  vuodot ei oo alkanu, niin aattelin sit et olivat kohdun kasvukipuja, kun voivat näinkin aikasessa vaiheessa tulla tai jotain muuta. Koska tuntuivat liikkuessa ja yskiessä yms. Nyt uskon vielä enemmän. Tein tänä aamuna jälleen herkän testin, joka nyt näytti jo selvempää viivaa, mut päätin nyt sit maanantaina soitella neuvolaan ja pyytää ajan verikokeisiin... ^^ niin sieltä sit on 100% varma tulos, jotenki jos herkkä ei mulla näytä vielä vahvaa, niin jotenkin pelkään digitestin negaa... =D päätin nyt sit odotella vähän kauemmin, mutta ilmoittelen teille että miten nyt sit menee.. [:)] jos vaikka en maltakkaan oottaa neuvolaan ja sit teen sen digin tossa viikon päästä... [:D] Mut siis nyt kuitenkin uskon siihen plussaan minkä tänään sain, se oli sen verta selvempi... [:D][:D]

Plussatuulia kaikille muillekin !!++++++++++++++++++++++++++++phuuuuuuuuuuuuh.....++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Takaisin