manque, ens kierrossa vois kyllä itekin kokeilla jotain, että tietää tuleeko sitä ovista vai ei [:D] siis jos mahtaa tarvita.... [;)]
Onnea kosinnasta<3 Ihana uutinen ^^ Tommonen spontaani on kaikista parasta. Oma mies yllätti lontoossa ollessamme syntymäpäivieni jälkeisenä päivänä [:D][:)][;)]
Oli kyllä paras juttu ikinä... Ja nyt Lontoo on meille, semmonen paikka <3
Mun mies osti sormuksen valmiina, kun olin edellisenä päivänä testaillut jotain sormuksia silleen et haluun jotakin, ja vähän kattellu että minkäkokonen sormus mulle menee... [:D] Osti semmoisen yksinkertaisen hopeisen, tosi kaunis mun mielestä, joka sit kumma kyllä menikin mun sormeen...
Oli niin kaunis päivä sillon... Ensin aamulla sato kaatamalla ja sitten kun päästiin maanalasella Camden Towniin, aurinko paisto kirkkaalta taivaalta O_O pulutkin suki toisiaan, kaikkialla soitettiin romanttista musiikkia... xD ja sitten mentiin joen päällä olevalle sillalle, jossa puut kivasti kaartu siihen ylle... Halasi mua ja kysyi: Haluatko olla mun? Ikuisesti? Ja sitten otti sormuksen taskustaan ja sanoi "tää ei tarkota sitä että mennään vuoden sisällä naimisiin, olisi ihanaa jos tällä lupautuisit olemaan mun, en oi elää ilman sua".. Arvatkaa tuliko itku? [;)] ja sitten sormusten laiton jälkeen kappas vaan joen toisella puolella oli mainos häistä [:D] Pikkulapset osotteli meitä ja huus äideilleen että "kato äiti ne on ku sadusta" [:D] khih. Sori en halunnu millään lailla ylpeillä[:o]
Cava, lähetän plussia sinne<3
Minnuska, voi toivottavasti oliskin masuasukki siellä<3 Toivon sulle plussaa ihan mielettömän paljon [:)]
Kcatri, testailinkin jo tänä aamuna [;)]
hippu, vuodon kaikennäköiset muutokset on sinänsä aina merkki jostain, voi olla stressiä tai jotain muuta. tee testiä jos epäilyttää että olisit raskaana, tai sit soitat gynelle ja varaat ajan että kattovat että kaikki on esim. se kaavinnan jälkeen kunnossa, ettei vaan oo siitä sitten johtuvaa, sitä kun ei osaa epäammattilaisena sanoa [;)]
Omaa,
Kamalaa unta (kamalan ihanaa, mut herätessä karu todellisuus) näin viime yönäO_O
Olin jossai terveyskeskuksessa, ja sit pyysin varhaisultraa jostain kumman syystä. Sit ne teki tutkimuksen ja sano vaan että joo oot raskaana ja menin odotushuoneeseen. Sit aattelin et mistä helkutista ne muka tietää ja pyysin sit oikeesti et olisittte ultranneet. No sitten sanoivat että jo tehtiin, ja pyysin kuvaa... Sain sen kuvan käteen ja no, itkin onnesta unessa ja heräsin sit siihen, että itkin ihan oikeestikin[:(]
Aamulämpö 37,10 ja jotenki etovainen olo. risti ja alaselkä hieman kipeet, nännit erityisen arat. Kutisevat myös.. Ja kuumia aaltoja heti. Hikoilen niin saakelisti jälleen. Kohta palelee taas. [:D]
Ja sitten siitä aamuisesta testistä....
Haalea plussa... [:)] Mutta toisaalta, en menis luottamaan vielä. sunnuntaina testaan kyl uudelleen ja jos viiva vahvistuu niin sit vois luottamus vahvistua kans [:D] mut ei helkutti [:)]