joko nyt onnistaisi

Kiitos kaikille jotka ovat tervetulotoivotelleet takaisin, täällä on aina niin ihana vastaanotto. Ja kiitos kannustuksesta ja uskotaan ja toivotaan, että tällä kertaa meillekin on onni myötä, ettei tarvitse enää leikkiä hengellään jne... Melko positiivisin mielin ollaan.

Dark91: Onnittelut plussasta, olikos teillä ihan tuore tämä yrityskin eli heti tärppäs?

Ja Wastis, ONNEA Rakas ultrakuulumisista, olet tämän onnen ansainnut todellakin :)

Yönsädekin oli jo käynyt neuvolassa ja moni muukin, mut oon vielä vähän pihalla kaikesta, yritän taas päästä ruotuun :)

HEIPPA JÄLLEEN,

Anteeksi,kun jälleen tänne änkesin,mutta jotain plussaa olin näkevinäni täällä [;)]

DARK91: JEE..tulihan se sieltä [:)]
SUUREMMOISET ONNITTELUT PLUSSASTA
Määhän sanoin,että mullakin kutitti nännejä [:D][:D]..selvä oire näköjään [;)]
Pitäisiköhän se lisätä noihin julkisiin raskauden ensioireiden opuksiinkin [;)][:D][:D]
Tarrasukkia ja Enkeleitä matkallenne mukaan!!!!!!!!!

TATJUSKA: Moikka ja tervetuloa tänne jälleen [:)][:)][:)]
Paljon hyviä vointeja sinulle sekä hirveesti plussatuulia ja ennenkaikkea niitä hyviä uutisia teille toivon [:)][:)][:)]..Tulikohan jotenkin sekaisesti [;)][8|]

KCATRI: KIITOS SUURI RAKAS YSTÄVÄ
En millään viitsi täällä enään hillua,etten oikeesti pahoita jonkun mieltä [&:]
Joku kumminkin voi loukkaantua,jos täällä kokojan pulisen,kun en oikeesti tänne enään kuulu.
Kauhee ikävä teitä on aina [:(]..Käyn täällä kyllä aina "salaa" kurkkimassa ja onnittelemassa plussauutisista!!
Eli kohta kyllä tulen sinuakin tänne onnittelemaan [:)][:)][:)]!!!!

MANQUE: Mitä..Oliko sinua kosittu [:)]??
SUUREMMOISET ONNITTELUT KOSINNASTA....IIIK IHANAA

MINNUSKA: Niin sinulle toivon,että viikonloppuna se ylläriplussa pärähtää [:)][:)][:)]
Paljon peukkuja peukkuja peukkuja [:)][:)][:)]

JA KAIKILLE VIELÄ KERRAN YHTEISHALAUS
JA NIITÄ TAIKAPUHALLUKSIA PAAALJON ++++++++++++++++++++++++

Yönsäde ja Mini rv 7+3

Juu, kuulostaa hyvältä liikunnalta tuo vatsankasvatusliikunta. Eiköhän me Cava yhdessä kohta olla vatsat pyöreänä sitten. [:)]

Mukava kuulla Tamistakin, vaikkei mukavia uutisia, mutta kuitenkin. Tsemppiä eteenpäin!

Onnittelut kihloista manquelle! Tosi kivaa!

Plussa se on se haamukin, kunnes toisin todistetaan. Onnea Dark91!

Mulla se punainen nestemäinen valuu housuihin kuin mistäkin koskesta.... ja mieliala tuntunut menneen sen mukana. Mutta kyllä tästä taas noustaan uuden kierron eteenpäin kulkiessa. Mikäs se olikaan Yönsäteen viimeisin tädin nirhaamiskeino? Taidan seuraavaks kokeilla sitä, ku näköjään se toimi. En vaan muista mikä se oli.[8|]

Kiitos Tatjuska vastauksesta...kai tätä sitten täytyy vain "kärsiä". Mä en ole kipeä ja onneksi molemmat kaavinnan jälkeiset kierrot on toistaiseksi olleet säännölliset, tasan 28 päivää. En vain oikein jaksa uskoa, että oviskaan tulis enää normisti, kun ei muutenkaan tunnu nämä jutut olevan ok. Noh, täytyy vain malttaa odotella...

Dark91: Joko plussa on vahvistunut, vai oletko vielä testaillut uudelleen?

Ihanaa, kun te jo plussaneetkin käytte täällä herättelemässä meidän vielä jännäävien toivoa[:)]

- hippu76

HUOMENTA,

Unohdin eilen,joten anteeksi olen täällä taas [&o]

TAMI: Sinulle piti eilen sanoa [&o]
Sinulle EXTRA-SUURET VOIMAHALIT [:)][:)][:)][:)][:)]
Sinä olet kyllä kokenut jotain niin surullista ja tuskallista,etten voi edes sitä ymmärtää [:(][:(]
Mutta todella hienosti olet noussut ja ihanan positiiviselta vaikutat kaiken kokeman jälkeen [:)]
Paljon peukkuja,että saatte pian sen plussan,kun lupa yrittämiseen tulee [:)][:)][:)]

ÖRKKI: Todella suuren suuret pahoittelut siitä p***rkeleestä [:@][:(][:(]
Olisin niin sinulle sitä plussaa jo toivonut!!!!!!!
Todella ikävää,että gynetkin ovat kesälomalla,etkä vielä pysty aikaa sinne saamaan.
Koitahan jaksella rakas ystävä [:)]
No mullahan toimi tämä nirhaamiskeino [;)]..eli upotin tädin minun mieheni hyvin pahan hajuiseen aamukakkaan ja vielä upottamisen jälkeen raahasin sen kuolleen akan kauas tuonne autotielle ja siellä se "reppana" jäi rekan alle.Muistoksi jäi vain asfaltille pahat hajut [:D][:D]

PLUSSATUULIA KAIKILLE TEILLE IHANUUKSILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde ja Mini rv 7+4

Heips ^^

Yönsäde, kiitos onnitteluista[:)] Niin tosiaan, kai pitäis toi nännien kutina kans lisäillä oirelistaan [;)][:D] oli se aika kummallinen oire mut no, vielä jatkuu, mut nyt ei voi koskee ku nännit on kosketusarat [:)]

örkki, oon ihan tota mieltä, että plussa se on plussa haamujenkin haamu mutta toi kun ei ollu ainakaan mun mielikuvituksen tulosta, niin melkein vois sanoo ettei haamu ees ollut. Aikarajan sisällä testi katsottiin. Ja se, että ystäväkin näkee yhdellä katsomalla, niin kertoo etten mä vaan nää sitä viivaa, koska halusin nähä jotain [:D] vaikka tosin pelottaa jos se ei siitä tummene.. [&:]

hippu, ei en oo vielä testannut. aattelin testaamisen ajottaa huomisaamuun ja jos plussa näkyy yhtään selvemmin, soittelen varmaan maanantaina sitten neuvolaan ja varaan aikaa, kun sinänsä kuitenkin viikot tiedossa, niin tietääpähän olla sopimatta sit neuvola-ajan päälle mitään.. Jos sitä ees tulee, pelottaa aivan törkeästi.

yönsäde, vielä sulle hyviä vointeja^^ ja kyllä mun puolesta saat täällä höpistä, tsemppi huonoina hetkinä on niillekin, jotka eivät oo mitään haamuja saaneet, henkireikä. Itselleni ainakin [:)]

Omaa,
OuTo olo. Ihan ku plussa ei oliskaan ja pelkää saavansa negaa huomenna. Outoa. Painajaisia yöllä nähty, tissit vieläkin kosketusarat. Lämpö pysyy mutta niin sen vissiin oviksen jälkeen kuuluukin pysyä menkkoihin asti, joista mulla ei oo mitään hajua. Toivottavasti ei oikeesti vaan tuu täti kylään, vaikka pahahan mun on sanoo, kun yk1 tärppäs (jos tärppäs) [&:] Anteeksi siis kaikille tasapuolisesti jos on jotenkin häiritsevää tämä meikäläisen puheet vaikka vasta yk1 menossa [8|]

Dark91 Onnnea plussasta!!!!!! [:)]

Yönsäde Mukava kun käyt aina välillä meitä täällä piristämässä! [:)] Eikä tarvii kenenkään siitä suuttua, voipi sitten hypätä sen kohdan yli jos kismittää. [;)]

Omaa: Täällä on tänään vietetty 1- vuotis hääpäivää. Käytiin miehen kanssa päivällä syömässä ja sain lahjaksi Nomination- käsikorun, josta olin kauan haaveillut. Nyt on emäntä tyytyväinen. [:)]

YÖNSÄDE: Siis mulla oli pari päivää myöhässä menkat ja tein viiva testin ja näytti haamua.. sen jälkeen oon tehny pari digitaalista (joista toinen parin päivän päästä haamusta) ja molemmat negaa..
pari päivää sit kävin labrassa pyytämässä et saisin pissiä purkkiin ja siellä näytti negaa kans..
hoitaja sano vaan et vaihtoehdot on et antaa lähetteen lääkärille nyt tai odotan seuraavaa tätiä..
No, eihän kolmen viikon jälkeen puoltoista viikkoo tunnu enää missää joten ajattelin odottaa seuraavaa tätiä.. jonka pitäs tulla ensi viikonlopun aikana tai viimeistään seuraavana tiistaina..
joten ei, mun kierto on ollu kaukana säännöllisestä.. no okei.. noitten keskenmenojen jälkee ollu vähä säännöllisempi.. mut ennen vanhaa oli normia et oli jopa se kolme viikkoo myöhässä ja sit alko.. alias pitkä kierto ja se heitti 28 päivästä 49 päivään.. noitten keskm. jälkee ollu aika lailla 28-32 päivän tienoilla mut ei näköjää enää..
toisaalta yks oire kyllä on mikä mua häiritsee erittäin paljon........... mun maha on kurninu normaalia enemmän, mut se voi taas johtua siitä etten ehdi syödä kunnolla.. (tai ainaki niin toitotan itelleni)
huumori vaan alkaa olla aika kaukana tästä talosta.. niin paljon ku haluisinki omaa nyyttiä, niin.. en välttämättä tähän tilanteeseen.. sen takia mua pelottaaki.. koska jos oon raskaana keskeyttäminen ei edes oo mun listavalinnoissa missään aikamuodossa..
perhana.. mun pää on niin sekasin tällä hetkellä et.. äääääääh.. toisaalta noitten menkkojen poisjäänti voi johtua siitäki et stressaan sitä et oonko raskaana :P tai sit mieshormooni on päässy voitolle ja oon kasvattamassa munat XD *naur* just.. mitäköhän tuo ukko siihenki sanois.. *wirn*

mut nyt oon kiusannu teitä ihan tarpeeks.. kattoo jos joudun viimestään loppuviikosta tulee purkaa taas tunteita tälle palstalle..

mutta teille kaikille muille toivon oikein isoa plussa-aaltoa [:)]
ja kaikille plussanneille kaikkea hyvää ja parasta [:)]

nyt tämä yökukkuja tosiaan lähtee nukkumaan XD öitä

Huomenta leidit[:)]
Kaikille iso kiitos onnitteluista [:)]
Tein testin uudelleen, viiva tosin ei ollu paljoa tummempi, mutta viiva siinä oli. [8D]
Täytynee viikon päästä kattoo uudelleen, et se ei sit vaan oo sitä nousua että alkio olis hipassu seinämää. Ettei olis taas kemiallinen [>:]

joten siis, plussa mut osaanko olla onnellinen? [&o]

Jälleen neiti etsivä iskee [8D]
http://metku.net/~pesu/faq.php
Tuollakin sanotaan että raskaushormonia on elimistössä viikolla neljä vain 3-426 (vaikka nyt toi taulukko ookkaan suoraan jostain tutkimuksesta emt. [:)]

eli jos mulla herkkä viiva tulee, niin kai se sit meinaa että oon [:D] mutta sit täytyy tosissaan toivoo ettei oikeesti vaan oo nyt sit se kemiallinen [:(] toinen perään heti, olis aika .. jaa en osaa sanoo mitä.

Huomenta ja kiitos kaikille onnittelijoille! [:)] Tässä jo sormuksia mukavasti katselemassa käyty, eiköhän pian ne parhaat löydy [:)]

Dark91: Plussa se on haamukin, mutta jos (ja kun) asia sinua häiritsee, niin itse ainakin kävisin ostamassa apteekista digitaalisen testin, ehkä jopa viikkonäytöllisen. Ei tarvi viivoja tulkita. Mut tosiaan peukkuja pidän pystyssä, että masukki on kyydissä, uskon vahvasti että on! [:)]

Omaa: Tänään ovistikkuun pärähti selkeä vahva viiva [8|] Jännä sinällään, nyt kp10 ja edellinen kierto oli 38 pv, jonka perusteella ovikseen pitäis olla vielä pari viikkoa. Oijoi, vähänkö tuli loistofiilis, eka plussa ikinä, vaikkakin ovistikkuun [:)] Lähden kylläkin nyt päivän tai parin reissulle, vähän huonoon saumaan. Tuli onneksi vedettyä äsken kunnon vauvantekosetit [:D] Ja ehkä tuun jo huomenillalla niin voi varmistaa pikkusen tulon [;)]

Eli ei tuu ainakaan synttärihuhtivauvaa, vaan tästäkin kierrosta tavoitellaan maalisvauvaa! [:)]

Mä olen Dark91 kuullut sanonnan "haamu on plussa, kunnes toisin todistetaan" tällä palstalla usein, joten uskon siihen itsekin... mutta omaa kokemusta ei ole mistään testistä, joten en voi sanoa oman kokemuksen syvällä rintaäänellä.

Kiitos Yönsäde. Tarviiks toi toimenpide ulkohuusin?

Tule vaan Catja85 valittamaan toisteki, sitä vartenhan me täällä ollaan, että valitetaan ja kuunnellaan toisten valituksia... ja onnen hehkutuksia. Tsemppiä nyt, ett olisitkin raskaana, etkä muuttumassa miheksi [;)]

haamuista on monella ihmeellinen käsitys. Mä luin jostain et jos viiva tosiaan on värillinen niin siinä vaiheessa sitten on se hormoni mut siinä vaiheessa jos liuskan tausta on värillinen ja haamu silloin olis sit sellainen vaalea kohta testissä. Joten siis näillä mennään, raskaana ollaan ^^"
tosiaan kun mun viiva oli ihan värillinen mutta haalea ^^
ne on vain haaleita plussia sillon, joka tarkottaa että hormonia on ^^ ja jos myöhemmin näyttää negaa niin on sitten ollu kemiallinen jolloin on sitten yrittänyt kiinnittyä mut ei ole pysyny kiinni ^^ nyt kun pysyy kiinni vielä niin kaikki on hyvin ^^

MOIKKA,

ÖRKKI: Halutessaan voi käyttää molempia vessavaihtoehtoja [;)]..riippuu ja roikkuu monestakin asiasta [;)]
Minä käytin ihan maalaisittain sisävessaa [;)]

CATJA85: Halauksia ja vilkutuksia paljon
Ja toivon sinulle/teille kaikkea hyvää [:)][:)][:)][:)]
Jaksamisia rakas ystävä!!!!!!!!!!

KAIKILLE MUILLEKIN VILKUTUKSET JA PALJON NIITÄ PLUSSATUULIA [:)][:)][:)]
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Tänään vietettiin meidän Esikoisen rippijuhlia [:)][:)][:)].Olen aika onnellinen äiti [:)]
Juhlat olivat onnistuneet,mutta meikäläistä ne väsyttivät aika paljon..huh.
Kiitos ökäolon [;)]
VOIKAAHAN HYVIN KAIKKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yönsäde ja Mini rv 7+5

Yönsäde, kiitoksia todella paljon [:)]

Omaa, en sitten kerennyt testailemaan nytten viikonloppuna kun oltiin meidän mökillä koko vkl kuitenkin ja tulitiin vasta kotia eli kaupat kerennyt mennä kiinni ja eilen unohdin ostaa testin valmiiksi..Joten en ajatellut testailla ollenkaan kun ei tässä kerkiä ja kun huomenna ollaan lähdössä mieheni mummon mökille viikoksi ja tullaan vasta sunnuntaina 11.7 takaisin..Ovis pitäis olla keskiviikkona 7.7..Mutta saas nähdä tuleeko sitä ovista ollenkaan..No mutta plussanneille paljon tarrasukkia,enkeleitä ja onnea matkaan täältä ja kuumeilijoille paljon tsemppiä että tärppäisi..Itsellä varmaan menee monta kuukautta että tärppää uudelleen..Joten sitä odotellessa..[:)] Mutta lähdenpäs tästä nytten paikkailemaan huomiseksi kamppeita mukaan ja pesemään pyykkiä että saa huomiseksi vaatteita että pärjää viikon sielä mökillä[:D]Niin ja paljon onnea plussasta Dark91[:)]

Heipä hei!

Dark91: oo, hienoa, onnea!!! Kyl se nyt tärppäs, ihan oikeasti eikä vaan kemiallisesti [:)] Ymmärrän kyllä levottomat ajatukset, mutta silti.

Omaa: taitaa täti tulla tänään käymään... hmpf. Tyhmä täti.
Ja vielä pari päivää etuajassa. Hankalaa kun kierto on aina jotain 26-29 päivää, ei oikein voi etukäteen juuri ennakoida. Tosin, on täällä "hieman" epätasaisempaakin kiertoa joillakin, että pidämpä sittenkin suuni kiinni tästä asiasta. Pitänee vaan nöyrtyä niiden ovistikkujen käyttöön. Tosin nuo RFSUn tikut on kyllä aivan paskoja...niistä ei ota selvää sitten millään.

Noh, se oli siis yk1. Toiselle kierrokselle lähdetään sitten ihan hyvillä fiiliksillä. Tosin jos nyt tämän päivän vähäsen mököttäisin asiasta... [8D]

Cava

Mää jo luulin että olis tärpännyt mutta ei mitään, menkat alko. Ehkä siirrymme käyttämään taas ehkäisyä jos sitten tärppäisi!

Dark91: Käypä ostamassa digitesti niin pääset välittömästi piinasta. Ne näyttää plussan jopa 3pv ennenku menkkojen ees pitäisi alkaa. Mä ainakin tekisin ja heti :) toi epävarmuus on raastavaa.

Omasta ei kerrottavaa vielä, kierto aluillaan ja ensin toi mies meinas että jatketaan vielä kumittelua kun se sytostaattikaranteeni päättyi vasta, mut mä olin sit kumminkin jo niin innokas että sain ylipuhuttua. Eihän se ekasta tärppää kummiskaan, molemmilla kerroilla menny se 3kk, toisesta tais mennä neljäkin. Nopsaa siis todellakin mut ne siis epäonnistuneita...

Taas jälleen joku ihan sairas masennusahdistuspaniikkikohtaus iskee...
Voi huoh [:(] itkettää ja sit taas hetken on kivaa ja sit taaas uudelleen. Mä oon raskaana. Oon. en oo. oon. en oo. en oo. oon. Tein taas testin aamulla ja viiva ei hirveen paljoo tummempi oo... mut joo. aika outoa tekstiä taas. Vaikuttaisko se, että vaihteeks yksin kotona..? tissit oli niin kipeet viime yönä että kävellessä sattui. Ja pissalla tuli käytyy 4 kertaa ennen nukahtamista... joku 3h aikana about.
Alavatsaa nippailee ja nivusia kans. Nälkä... jos nää ei oo sitä mitä nää on himskatti.
Joo ja onhan se viivakin taas nähty siinä testissä. Nyt kun uskaltais olla onnen kukkuloilla.[:(]

anteeksi jos pahoitin jonkun mielen.

juu siis ajattelin tuon digitestin tehdä viikonloppuna ... mut toisaalta vois tehä hetikin mut sit pelottaa jos se ei havaitse ku liuska herkimmästä päästä... missä vaiheessa se digi viikkonäyttö ees näyttää plussaa. menkathan mulla pitäis kai alkaa tällä viikolla mut ku plussa kerran saatu ja sitten on viikkoja kasassa niin vähän niin .. jostain ihmettelen miten toi näyttää 4 viikkoa tuo tickeri muut laskurit näyttää 3+2-5 ARGH. eikä viittihe soitella mihinkää terveyskeskuksiinkaan ku en sinne aio lähtee... niin kaukana ovat.

Takaisin