Yönsäde
Piirimestaruustason postaaja
MOIKKA JÄLLEEN,
MINNUSKA: Sulla on kyllä aika outoa tuo oireilu ja varsinkin noin pitkäkestoinen huonovointisuus [&:][8|]
Kannattaisiko kumminkin vielä tehdä yksi r.testi varmuuden vuoksi?
Jos se näyttää negaa,niin sitten kannattaa ehkä kysäistä lääkäriltä,että mistä tuollainen huonovointisuus oikein johtuu!!
Paljon jaksamisia ja voimia sinulle [:)][:)][:)]
Niin ja tietysti peukut pystyyn,että sieltä tulisikin ylläriplussa [:)]
BANDIDA: Vilkutus ja halaus
KIRAFFE: Kävin siis yksityisellä varhaisultrassa tänään.
Neuvolan kautta meilläkin on ensimmäinen ultra eli np-ultra vasta rv12 eli olikos se mulla ihan elokuun alussa.
Ja sitten seuraava ultra onkin rakenneultra.
Koitahan jaksella ensimmäiseen ultraan asti [:)]..tiedän varsin hyvin,että se on vaikeaa [;)]
Ultrakuulumiset:
Eli tulin ultrasta ja siellä oli kaikki hyvin [:)]
Minin pää-perämitta oli 8mm eli vastasi hienosti viikkoja 6+5.Eli tämä minun rv 7+0 pitää hyvin paikkansa,kun tässä vaiheessa ei vielä saada täysin varmoja mittoja.
Syke näkyi selvästi
Kohtu oli ok sekä munasarjat.
Hyvä mieli on nyt itselläni ja miehellä!
KIITOS SUURI KAIKILLE TUKIJOILLE JA TSEMPPAAJILLE NÄINÄ MONINA KUUKAUSIEN AIKOINA..OLETTE MAAILMAN PARASTA ELIITTILUOKKAA [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
En viitsi täällä enään teitä käydä kauheesti kiusaamassa,etten pahoita kenenkään mieltä näillä raskausasioillani [&o]
TOIVON TEILLE KAIKILLE NIIN PALJON SITÄ PLUSSAA [:)][:)][:)][:)][:)][:)]
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Yönsäde ja Mini rv 7+0
MINNUSKA: Sulla on kyllä aika outoa tuo oireilu ja varsinkin noin pitkäkestoinen huonovointisuus [&:][8|]
Kannattaisiko kumminkin vielä tehdä yksi r.testi varmuuden vuoksi?
Jos se näyttää negaa,niin sitten kannattaa ehkä kysäistä lääkäriltä,että mistä tuollainen huonovointisuus oikein johtuu!!
Paljon jaksamisia ja voimia sinulle [:)][:)][:)]
Niin ja tietysti peukut pystyyn,että sieltä tulisikin ylläriplussa [:)]
BANDIDA: Vilkutus ja halaus

KIRAFFE: Kävin siis yksityisellä varhaisultrassa tänään.
Neuvolan kautta meilläkin on ensimmäinen ultra eli np-ultra vasta rv12 eli olikos se mulla ihan elokuun alussa.
Ja sitten seuraava ultra onkin rakenneultra.
Koitahan jaksella ensimmäiseen ultraan asti [:)]..tiedän varsin hyvin,että se on vaikeaa [;)]
Ultrakuulumiset:
Eli tulin ultrasta ja siellä oli kaikki hyvin [:)]
Minin pää-perämitta oli 8mm eli vastasi hienosti viikkoja 6+5.Eli tämä minun rv 7+0 pitää hyvin paikkansa,kun tässä vaiheessa ei vielä saada täysin varmoja mittoja.
Syke näkyi selvästi

Kohtu oli ok sekä munasarjat.
Hyvä mieli on nyt itselläni ja miehellä!
KIITOS SUURI KAIKILLE TUKIJOILLE JA TSEMPPAAJILLE NÄINÄ MONINA KUUKAUSIEN AIKOINA..OLETTE MAAILMAN PARASTA ELIITTILUOKKAA [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
En viitsi täällä enään teitä käydä kauheesti kiusaamassa,etten pahoita kenenkään mieltä näillä raskausasioillani [&o]
TOIVON TEILLE KAIKILLE NIIN PALJON SITÄ PLUSSAA [:)][:)][:)][:)][:)][:)]
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Yönsäde ja Mini rv 7+0

)... Ja nämä oireet tulleet sen jonkun kivun jälkeen mitä epäilen kiinnittymiseksi JOS (ISO JOS) olen raskaana. Tosin en tiiä, enkä uskalla iloita, mutta toiveet korkeella... Nyt pitäis sit ootella testaamista. Itteni tuntien en pysty olemaan testaamatta, sunnuntaina viimestään on yks nega varmaan tullu - ellei sitten oliskin ... *koputtaa puuta*
Mut toivon tosi paljon että nyt olis oireet sit sitä itteensä [:D]