joko nyt onnistaisi

Tervetuloa takaisin Tatjuska! Toivottavasti pian onnistaa ihan oikeesti!

Mulla alkoi tänään 9. yk. Ajattelin sitä lekuria tiputteluvuotojen takia, mutta ovat kesälomalla. Jospa sitte elokuussa kysyis uudestaan. Nyt on ihan turvonnut olo. Ja vaaka kertoi totuuden: kuukaudessa tullut syötyä grilliruokaa 3 kg:n edestä! Apua... ei pidä enää laiskotella! Mutt niin meinaa käydä ku on kesälomalla ;)

Tervetuloa Tatjuska takaisin. Sulla vähän samanlainen tilanne tuon yrityskiellon kanssa kun meillä täällä toisin meillä johtuu miehestä. Sai lievää sytostaatti hoitoa ja nyt odotettava 3kk että siittiöt uusiutuu kokonaan. Vielä kuukausi odottamista. Lääkitys aloitettiin mun odotuksen aikana joka siis päättyi sikiön kuolemaan raskausviikolla 18. Tai oli jo kuollut aiemmin mutta tuolloin huomattiin [:(]Tsemppiä sulle yritykseen.

Tervetuloa kaikille uusille jännittäjille.

Omaa: täällä siis odotellaan edelleen yrityskiellon päättymistä. Onneksi maanantaina alkaa 4 viikon kesäloma niin aika menee nopeasti. Ovis taisi olla tässä kierrossa aiemmin, ainakin alamahaa nipisti ja poltti jo kp 15 ihan kamalasti. Katsotaan lyheneeko kierto. Ennen ollut noin 32. Viimeksi 29 ja tää menis tuntemukse mukaan samaan.

Tami,pahoittelut <3 ja tsempit jaksamiseen, ei ole helppoa tuo [&o] vaikka tiedän, etten voi koskaan täysin ymmärtää, niin tsemppiä kuitenkin<3

Dark91,niin ajattelin odottaa siihen saakka kunnes vuoto loppuu kokonaan ja testailen sitten uudestaan[:)]

Tatjuskalle oikein paljon tervetuloa takaisin tänne ja onnea teille nytten sitten uuteen yritykseen kun on lupakin jo yrittää uudestaan.Kiva saada sinutkin takaisin tänne juttelemaan meidän kanssa[:)]

Omaa,tuossa juuri äsken kuorin perunoita ja olen tietenkin allerginen raa'oille potuille että mulla alkaa ahdistaan henkeä ja aivastuttamaan jos kuorin noita prkl raakoja perunoita..Noh,jouduin sit aivastaan ainakin sen 3 krt peräkkäin ja sattui ihan hirveen kipeesti tuohon alavatsaan aivastuksen yhteydessä ja sitten kun yskäisee ja tuossa perunoita kuoriessa huomasin että mulla kummastakin nännistä tuli vähän jotain märkää,kun täällä saa kotona piettää rintsikatonta päivää ja on helpompikin kun ei purista mistään[:D][:)]Ja tänään on kyllä väsyttänyt niin maan prkl:sti että olis voinu nukkua vaikka koko himpskatin päivä,nukahin tuossa aamupäivällä vähäksi aikaa ja heräsin sitten eikä millään jaksanu nousta ylös mutta pakkohan se oli ja tuossa telkkaria kattelin jokuaika sitten ja makoilin sohvalla ja kattelin väillä ku neiti leikkii leluilla tuossa lattialla niin sitten piti nousta tekemään tuota nakkikeittoa ja silloinki oli vähän sellanen väsyny olo,tunsi heti kun nousi ylös..[:D][8|][&o] Niin ja se mun piti vielä tulla kirjoittamaan ennenkuin ukkonen taas tulee jyllään tänne päälle ja kone on kiinni silloin[:D] Eli täti on täällä häipymässä näköjään varmaan huomiseen tai sitten iltaan mennessä kun ei ollut enään tullut siteeseen kuin ihan pikkiriikkisen verta[:)]Huh,johan se saiski loppua,kestänyt jo 28.6-1.7,eli ei kovin montaa päivää[:D][:)]

Minnuska89 Sulla on niin selkeät oireetkin, toivon kovasti että saisit plussan!! Nyt pian testailemaan, en malta odottaa uutisia! [:)]

Yönsäde Et saa hävitä minnekään tältä palstalta!!! On niin mukava lukea kuulumisiasi, ja tuot tänne niin paljon positiivisuutta ja plussa-tuulia, että ikävä tulee muuten! [;)]

Tatjuska Tervetuloa takaisin, ja paljon tsemppiä yritykseen! [;)]

Dark91 Hyvältä kuullostaa nuo sinunkin oireet. [:)] En halua lannistaa sinua, mutta itsekin olen monessa kierrossa ollut tuntevinani selviä raskausoireita, mutta tätien tultua ne ovat paljastuneet vain hurjan mielikuvitukseni tuotokseksi. [;)] Taidan olla ihan yhtä malttamaton kuin sinäkin. [;)] Ja samoin olen nähnyt miljoonia raskausunia (viimeisin toissayönä) ja vauvanhoitounia, ja aamulla on aina karu todellisuus kun tajuaa, että se olikin vain unta. Itse kun olen vielä päivähoitoalalla töissä, niin ei pysty olemaan ajattelematta lapsia päivääkään... [:)] Pitäisi malttaa vain antaa ajan kulua... mutta kun haluaisi tulla raskaaksi nyt!! [;)]

Omanapa: Ollaan oltu kolmisen viikkoa reissussa akselilla Ruotsi-Tanska-Saksa-Belgia-Hollanti-Luxemburg-Ranska, ja nyt laivalla tulossa kohti Suomea. Vielä yksi yö laivalla, ja huomenna pääsee kotiin. On jo ikävä omaan sänkyyn monien hotelleissa ja yhden autossakin nukutun yön jälkeen. Ikävä myös "vaavelia", koiraneiti (isotyttö 5v, äidin vaavi [;)]) on ollut hoidossa anoppilassa. Vieläköhän tuo muistaa äitin... [;)] Anoppi-keskusteluun voisin lisätä, että itselläni on käynyt melkoisen hyvä tuuri anopin suhteen. Suhteet on kunnossa, ja koirahoito toimi kumminkin päin (välillä meidän koira sinne hoitoon ja välillä heidän koira meille hoitoon), ja muutenkin olen pystynyt puhumaan asioista hänelle... jopa ehkäisyn lopettamisestakin kerroin anopille, en tosin sitä että nyt yrittämällä yritetään vauvaa, ettei turhaan innostu ennenkuin on aihetta. [:)] Appiukko puolestaan on semmoinen, ettei paljon puhu eikä pukahda. Hyvä että tervehtii... Mutta ilmeisen samanlainen suhtauminen kaikkiin... välillä sitten on puheliaampikin, riippuu miten hyvä vointi...
Täällä kp 18 eikä hajuakaan milloin edes osaisi odottaa tätiä kylään, kun nyt menossa Teroista tauko... Toivon, että oletettu ovis ja lakanoiden heilutukset olisivat osuneet kohdakkain. [:D] Ei auta kuin odottaa....

tatjuska, ihan älyttömät tsempit sulle täältä ihan roppakaupalla!!! toivottavasti tärppäisi pian ja kaikki menisi sillä kertaa hyvin!!! peukut on pystyssä!

wastis, mahtia et masussa kaikki hyvin! toiv kaikki sujuu loppuun asti hyvin!!!!!

Tatjuskaaa!!!!
Hihaa- mahtavaa kuulla sinusta!
Ihanaa, että saatte taas yrittää raskautumista.
Paljon tsemppiä!

wastis- Onnittelut sykkeen löytymisestä- sehän jo sinällänsä vähentää keskenmenoriskiä, kun syke löytyy [;)][;)][:D][:D]

Ja tulitikkukin on jo puolenvälin ylittänyt...huh!

Kaikille muillekkin paaaaaljooon +++++++++++++++++++++tuulia!!!!!

Heh,
näin viime yönä unta että tein raskaustestin, joka näytti plussaa. Havahduin siitä unesta niin hyvällä tuulella, että en meinannu malttaa enää käydä nukkumaan [:D] Kello oli ehkä neljä. [:)]
Mutta äh, en halua olla yltiöoptimistinen... Eka yritys vasta ja ei mulla ainakaan nyt oo mitään oireita mitä voisi edes hyvällä mielikuvituksella tulkita raskausoireiksi. Tosin... eihän ne oireet yleensä alakaan kun vasta sillon kun sen raskauden on todennäköisesti jo todennut. No juu, ensi viikolla tähän aikaan tiedämme jo enemmän.

Dark91: joko sulla on niin käsittämättömän hyvä mielikuvitus, että se vaikuttaa jo kehoonkin tai sitten tosiaan oot raskaana! Sen verran lupaavilta kuulostaa oireet. [8D]

Minnuska: Samat sanat sulle! :o Ihan hassua että on niin selvästi kropassa jotain toisin kuin ennen, mut sit täti vaan tulee itsepintaisesti kyläilemään, eikä tuntemukset lopu siihenkään... Tosi erikoista, tätä tilannetta seuraan kyllä mielenkiinnolla! [:D] (Ps. suloinen tytsi! ISOT silmät! <3)

Tatjuska: Oho, oletpas joutunut juttuja kokemaan. Mutta ainakin voit siis tulla raskaaksi. Huono tuuri loppuu nytjust tähän paikkaan ja seuraava raskaus menee mitä ihanimmin ihan loppuun saakka, eiks jeh?! [:)] (Ja alkaakin pian!)

Wastis: voi ihanaa... täällä itsekin haaveillaan varhaisultrapäivästä ja toivottavasti yhtä hyvistä uutisista! (Jahka nyt eka siitä tikkuun tulevasta plussasta... [8D] )

Örkki: Oon kuullut semmosesta tosi hyvästä ja mukavasta liikuntamuodosta, josta voi tulokseksi saada kyllä vain alati kasvavan vyötärönympäryksen. Siihen liittyy liikuntakumppani ja heiluvat peitot... [:D][:D][:D] Että siitä vaan grilliherkkuja yhdessä sulattelemaan ja suurta vatsaa tarkoituksella puuhaamaan... [;)]

Tami: huhhuh, onpas siinäkin tainnut kyynel ja toinenkin vierähtää. Nyt tyttö tsemppiä kovasti, kyllä kaikki vielä onneksi muuttuu!

Taidan vetäytyä nauttimaan kesäillasta. Minkäköhänlaisia unia sitä ensi yönä näkisi... Vissiin alitajunta käsittelee tätä vauvakuumetta myös silloin kun ite ei sitä aktiivisesti tee. [:D]

+++++++++++++ Puuuuhhhhhhhh ++++++++++++++++

Cava

Cava, itsellä sama ongelma, unia nähty moneen otteeseen ja semmoiseen oikeen kunnon onnentunteeseen herätty [:D] Tosiaan, joko mulla on erittäin hyvä mielikuvitus tai sitten oikeesti se sunnuntaina tuntema pikkukipu yöllä oli kiinnittyminen [:D] mut sit jos ei, niin sit selitän että joo, voihan nää olla ovisoireita (ömm ikinä mulla oo mitenkään tämmöstä ollu oviksen aikaan koskaan O_O, vaan sit ensimmäisen raskauden kanssa oli tämmöstä samaa (se meni kesken, olin sillon 16)

Mut tissien kipua en kyllä voi kuvitella [:D] ja tota kutinaa, se häiritsee [;)] enkä kyllä valkovuodon määrää ja muotoakaan voi kuvitella, jote jotain tapahtuu [;)] mut valkovuoto ei oo ovismaista, sen mä tiedän. Aina oviksen aikaan ollu mulla kirkasta, aina. Mut nyt on semmosta siis.. oikeesti valkosta [:D]

Ja nyt lämpö on pysyny tasasesti semmoset.... ömm... 37.33 ja yli O_O Vaikkei oo flunssaakaan! aamulla oli 37.33 ja sit iltapäivällä 37,61 O_O [>:][>:][>:]

tänäkin aamuna niin lähelläetten testannu [:D] onneks oon kaverilla joka on kyl enemmän ku isosisko xD niin se sai taas järjen mun päähän. Mut jos oireet on tulleet ja vaikka plussaisinkin vasta myöhemmin, niin kun oon pitäny kirjaa niin tiedänpä sitten lääkärillekin sanoa että tiiän jotain xD vaikken kierron pituutta tietäskään... ja niinku jotkut on sanoneet että pillerien poisjätön jälkeen hedelmällisyys nousee hitusen (mitäs vittua?? kai se voi ollakin niin mut jotenki siis niinku... bizarre..! =D) mut nyt ku ei kiertoo tiiä niin päädyn varmaa testailee viikon välein, jos kierto onki joku 2kk pitkä xDDDD

Hey taas kaikki [:)]

Dark91: Ostin tuolta kotitesti.fi Liuskia kylläkin, mutta mulle on aivan sama onko tikku vai puikko. Kauheen monimutkaiset ohjeet kyllä (r-testeihin verrattuna). Paljon tarkkoja kellonaikoja yms. Olin ajatellut töissä aina samaan aikaan testailla, mut enhän mä voi siellä pissaa pitää purkissa 20 min [:D] Huomenna kp8 niin voisin jo varmuudeksi aloitella kun tosiaan noin halpoja ovat [:)] Sorruin myös ostamaan greippimehua et jos vaikka tehoaisi ja tärppäisi. Tää touhu kyllä on ehkä pikkasen mennyt mulla yli [:D]

Tatjuska: Turhan kovia olet joutunut kokemaan. Tervetuloa uudelleen, halaukset sinne! [:)] paljon tsemppiä ja plussapuhalluksia! [:)]

Tami: Tsemppiä ja halaukset sinnekin! [:)] Toivotaan et yrityskielto päättyy mahdollisimman nopeasti!

wastis: Ihana kuulla sinusta, ja varsinkin että syke on löytynyt! [:)]

omaa: Mökiltä kotiuduttu, tänään kävin töissä ja ilmoitin et oon myös seuraavan viikon lomalla [:D] Liian nättiä keliä luvattu siihen et toimistossa istuisi. Yli 27 astetta joka päivä. Vähän jo liikaakin ehkä.

Eilen mies yllätti parvekkeella. Juteltiin jotain henkeviä saunatauolla ja mies tunteili oikeen urakalla.
Hmm, niin, tätä tyttöä siis kosittiin [:)] Sormusta ei ollut, mies yllätti myös itsensäkin [:D]
Aika mahtava fiilis [:)]

Manque: ei vitsi, onnea ihan hurrrrjasti! <3 Ihana juttu!

Ja hei: FIKSU mies kun ei ollut sormusta valmiina! Itselläni on ainakin niin tarkka maku, että aivan varmasti olisi pieleen mennyt jos olisi mies itsekseen hankinnan tehnyt (vaikka miehellä onkin aivan älyttömän hyvä maku itselläänkin). Sormuskaupoille siis [;)]
Niin ja hei: jokaista sormusta saa ihan helposti sitten suurennettua ja pienennettyä, eikä ne siitä kärsi (semmonen 50-90€ maksaa).
Eli ihan vinkvink vaan kun kohta alkaa käsissä ja jaloissa olla raskauden aiheuttamaa turvotusta [:D]

Jospas se elämä hymyilisi kohta plussaavan raskaustestinkin muodossa! [:)]

Cava

Ainiin ja testeistä vielä: itse oon tilannut täältä: http://mammaksi.fi/
Saa suoraan kotiin, ni ei tarvii edes sitä apteekkireissua tehdä. Ja ostin jonkun paketin missä oli kaksi raskaustestiä ja koko hoito maksoi vaan 8€.

Kcatri,Niin on kyllä minustakin selkeät oireet ja toivon itsekin että saisin sen plussan vielä,pakko odottaa siihen että täti häipyy kokonaan niin voi testailla,viimeistään lauantaina tai sunnuntaina testaan uudemman kerran ja jos nega tulee niin pakko sitten uskoa että mahassa ei ketään ole.[&o][8|]

Cava,Niinpä,en tiiä mistä nämä oireet johtuu mutta on just semmosia oireita kuin esikoista odotellessa että väsyttää ja on ihan sika huono olo kokoajan,tälläkin hetkellä oksettaa kokoajan ja on muutenkin vähän sellainen "veto pois" olo..Haluttais vain nukkua..Ei ole kipeä olo eikä mitään,väsyttää vaan ihan älyttömästi.Kohtahan se selviää onko mun oireiluihin jokin syy ja jos ei ole niin sitten on kyllä pakko soittaa lääkäriin ja kysästä ja kertoa näistä mun oireista jos sais jonkin selvyyden näihin.Ja kiitoksia,kaikki sanonut että meidän neidillä on ihanan isot silmät[:)]Mulla normaali lämpö on 36,6 ja tänään oli päivällä jotain 37,0 ja nytten illalla mitattuna lämpö näyttää 37,0 eli samaa kuin päivällä,ite näin toissayönä unta että olin saanut r-testiin kaksi tummaa viivaa.

manque,oi ihanaa,todella paljon onnea kosinnasta[:)]Uskon että on mahtava fiilis[:)]

Minnuska89 Tule sitten heti kertomaan viikonloppuna, mitä testi näytti. Pidän sulle peukkuja!! [:)]

manque
Onnea kosinnan johdosta!!

Cava Pidän myös sinulle peukkuja, että saisit plussan! [:)]

Dark91 Pian testailemaan, täällä jännätään jo sun puolesta, mitä testi näyttää! [:)]

Kcatri,Joo minäpäs tulen sitten kertomaan viikonloppuna mitä testi näytti[:)]Kiitoksia peukutuksista[:)][:)]Toivotaan että se plussa sitten nyt pärähtäis..Mulla paino vain näköjään nousee kokoajan..[8|][&o][:'(] Huomenna mennään ainakin meidän mökille yöksi että varmaan testaan sitten lauantaina viimeistään aamulla tai sitten sunnuntaina aamulla,riippuu tullaanko lauantaina pois mökiltä päivällä ja jos tullaan niin sunnuntaina testaan heti aamulla

Heips!

Osaako teistä joku valaista? Kokemuksia?

Mä olen nyt ihan pihalla...?

Niinkuin kirjoittelin aiemmin, täti tuli kylään siis keskiviikkona - nyt kahden päivän aikana tullut ehkä yhteensä kahden siteellisen verran niukkaa, rusehtavaa vuotoa??!! Mä en käsitä, voiko tämä johtua huhtikuisesta kaavinnasta, kun kuitenkin edelliset menkat oli ihan normit[8|] Vai voisko tämä johtua jollain lailla siitä myöhäisestä oviksesta (kp 18)?

- hippu76

manque, ens kierrossa vois kyllä itekin kokeilla jotain, että tietää tuleeko sitä ovista vai ei [:D] siis jos mahtaa tarvita.... [;)]
Onnea kosinnasta<3 Ihana uutinen ^^ Tommonen spontaani on kaikista parasta. Oma mies yllätti lontoossa ollessamme syntymäpäivieni jälkeisenä päivänä [:D][:)][;)]
Oli kyllä paras juttu ikinä... Ja nyt Lontoo on meille, semmonen paikka <3
Mun mies osti sormuksen valmiina, kun olin edellisenä päivänä testaillut jotain sormuksia silleen et haluun jotakin, ja vähän kattellu että minkäkokonen sormus mulle menee... [:D] Osti semmoisen yksinkertaisen hopeisen, tosi kaunis mun mielestä, joka sit kumma kyllä menikin mun sormeen...
Oli niin kaunis päivä sillon... Ensin aamulla sato kaatamalla ja sitten kun päästiin maanalasella Camden Towniin, aurinko paisto kirkkaalta taivaalta O_O pulutkin suki toisiaan, kaikkialla soitettiin romanttista musiikkia... xD ja sitten mentiin joen päällä olevalle sillalle, jossa puut kivasti kaartu siihen ylle... Halasi mua ja kysyi: Haluatko olla mun? Ikuisesti? Ja sitten otti sormuksen taskustaan ja sanoi "tää ei tarkota sitä että mennään vuoden sisällä naimisiin, olisi ihanaa jos tällä lupautuisit olemaan mun, en oi elää ilman sua".. Arvatkaa tuliko itku? [;)] ja sitten sormusten laiton jälkeen kappas vaan joen toisella puolella oli mainos häistä [:D] Pikkulapset osotteli meitä ja huus äideilleen että "kato äiti ne on ku sadusta" [:D] khih.  Sori en halunnu millään lailla ylpeillä[:o]

Cava, lähetän plussia sinne<3

Minnuska, voi toivottavasti oliskin masuasukki siellä<3 Toivon sulle plussaa ihan mielettömän paljon [:)]

Kcatri, testailinkin jo tänä aamuna [;)]

hippu, vuodon kaikennäköiset muutokset on sinänsä aina merkki jostain, voi olla stressiä tai jotain muuta. tee testiä jos epäilyttää että olisit raskaana, tai sit soitat gynelle ja varaat ajan että kattovat että kaikki on esim. se kaavinnan jälkeen kunnossa, ettei vaan oo siitä sitten johtuvaa, sitä kun ei osaa epäammattilaisena sanoa [;)]

Omaa,
Kamalaa unta (kamalan ihanaa, mut herätessä karu todellisuus) näin viime yönäO_O
Olin jossai terveyskeskuksessa, ja sit pyysin varhaisultraa jostain kumman syystä. Sit ne teki tutkimuksen ja sano vaan että joo oot raskaana ja menin odotushuoneeseen. Sit aattelin et mistä helkutista ne muka tietää ja pyysin sit oikeesti et olisittte ultranneet. No sitten sanoivat että jo tehtiin, ja pyysin kuvaa... Sain sen kuvan käteen ja no, itkin onnesta unessa ja heräsin sit siihen, että itkin ihan oikeestikin[:(]

Aamulämpö 37,10 ja jotenki etovainen olo. risti ja alaselkä hieman kipeet, nännit erityisen arat. Kutisevat myös.. Ja kuumia aaltoja heti. Hikoilen niin saakelisti jälleen. Kohta palelee taas. [:D]

Ja sitten siitä aamuisesta testistä....
Haalea plussa... [:)] Mutta toisaalta, en menis luottamaan vielä. sunnuntaina testaan kyl uudelleen ja jos viiva vahvistuu niin sit vois luottamus vahvistua kans [:D] mut ei helkutti [:)]

Dark91: Kiitos vastauksesta[:)] Niin ja onnea kovasti haaleasta plussasta. Plussa on plussa[:)][:)]

Lueskelin tässä vähän tästä omasta tilanteestani...voi näemmä tuo niukka vuoto tosiaan johtua melkein mistä vaan. Ei ole vaan aiemmin itselläni tällaista ollut. Täytynee odotella pari päivää ja tehdä sitten varmuuden vuoksi testi...jos siltä vielä tuntuu[;)]

- hippu76

hippu76: Mulla oli kaavinnan jälkeen menkat tosi oudot, just tollasta tiputtelua mut kauheen kipee, suht säännölliset kyllä. Nyt vasta kohdunulkoisen jälkeen on alkanu vuotaa taas enempi ja on ihan säännölliset. Silti nää ei oo ollenkaan sellaset mitä oli nuorena ennen kierukkaa ja noita keskenmenoja. Siksi pelottaa aloittaa taas yritys, olisin tyytyväinen kun vuotais kun saavista (10v sitten raskautuminen helppoa ja täysin ongelmitta menneet), tosin mulla on nyt aika paljon ylipainoakin ja sen eteen aloitan nyt taistelun..

Kaika, kiitos <3 Niin mäkin oon tässä ajatellu, että plussahan on plussa, ja toivo on korkeella että viiva siitä tummuu sitten sunnuntaina [:)] näin untakin viime yönä että saatiin miehen kanssa poikavauva <3

hippu, kiitos sulle myös <3 kuitenkin kaikki taitaa tietää sen epäuskosen olon ja pakko testailla moneen kertaan että varmistuu että odottaa oikeesti [:D][:D]

tatjuska, paljon tsemppiä jälleen<3 kyllä sieltä vielä teillekin plussa pärähtää, lähetän sinne plussapölyä paljon ja sitten heti perään tarrasukkia, ettei kesken mee <3[:)]

Miehelle soitin (tosiaan nyt kun reissussa sitten oon.. ) niin se kuulosti tosi onnelliselta, vaikka töissä huono päivä mut plussa sen sai hymyilemään [:)][:)] oi että kuinka rakastankaan sitä miestä[:)]

Takaisin