joko nyt onnistaisi

Testasin eilen aamulla negan,mutta en ollut ihan varma oliko siinä viivanpaikka just näkyvissä.[8|]Mutta rinnat on edelleen ihan kipeät tai siis nännit ja huono olo,tänään lähtikin aamulla 6 aikaan viimeinen antibiootti[:D] välillä vieläkin nippailee alavatsasta ja on menkkamaisia kipuja edelleen,täti olis eilen pitänyt alkaa mutta eipä ole vieläkään näkynyt.[:)] Toivottavasti se ei tulekkaan tänne[:)] Mutta katsotaan että näkyileekö tätiä tulevaksi.[:)] Ja vaikka mie en ole vissiin raskaana niin mun maha näyttää aina kun on turvonnut niin siltä kuin olisin raskaana,liitän kuvan[:D]

Minna Kp 2/20-(21)

HYVÄÄ JUHANNUSPÄIVÄÄ KAIKILLE,

CATJA85: Moikka rakas ystävä pitkästä aikaa
Et tiedäkään,kuinka paljon olen sinua ajatellut
KIITOS SUURI onnitteluista *halaa ja rutistaa* [:)][:)][:)]
No voi ei [&:][:'(]..Todella kakkamainen tilanne sinulla siellä.
Eikös sulla ole menkat ollut aika säännölliset aina?Eihän tuo nyt ihan normaalia ole,että menkat 2 viikkoa myöhässä ja testit näyttää plussaa ja negaa??
Voisko sulla olla sellainen tilanne,ettei raskaushormonia ole vielä tarpeeksi elimistössä,että digitestit näyttäisi plussaa [8|][:)]??
Ja tietysti näinhän asia on [:)]..Näinhän me tämä asia ollaan päätetty,eikö niin Catja [;)]?
Joillakin naisillahan testit näyttävät negaa vaikka kuinka kauan ja vasta joskus rv12 testit näyttää plussaa!
Onko sulla mitään oireita?
Mää NIIN TOIVON SYDÄMESTÄNI,että sinä RAKAS YSTÄVÄ SAAT NYT SEN PLUSSAN [:)][:)][:)][:)][:)]
Saadaan sitten läpistä jälleen niitä meidän "tyhmiä" juttujamme tuolla odotuspuolella [;)][:D][:D]
Tulehan kertomaan kuulumisia!!!!!!!!!!!

MANQUE: Voi ei..Pahoittelut tädistä [:(][:(]
Niin jotenkin olin varma,että sinä nyt sen plussan nappaat!!
Heh..Sorry,mutta muokin naurattaa tuo teidän täti-tilanne [&o][:D]
Tuli ihan mieleen ajat ennen vanhaan,kun ei oltu vielä kehitetty mitään terveyssiteitä.Silloin varmaankin juuri naiset käyttivät pyyhkeitä ym.rättejä suojina [;)]
Nyt sitten tähän kiertoon IHAN MIELETTÖMÄSTI PEUKUTUKSIA [:)][:)][:)][:)]
Oi kun olisi ihanaa,jos saisitten sen oman pienen vauvan juuri sinun syntymäpäivänä [:)]

MINNUSKA: Pahoittelut negasta [:(][:(]
Sulla kyllä noi oireet ovat niin lupaavia ja varsinkin TUO MAHA [:-][:)][:)]
Siis se näyttää ihan juuri siltä,kuin raskaana olisi [:D]
Olet varmaankin testannut ihan liian aikaisin [:)].
Mitkäs sulla on nyt oikeat kiertopäivät,kun tuohon olet laittanut kp 2??
Eli kannattaa varmaan testi tehdä parin päivän päästä uudestaan!!!!
PEUKKUJA PEUKKUJA IHAN HIRVEESTI [:)][:)][:)]

ÖRKKI: Pahoittelut tiputteluvuodosta [:(][:(]
Toivon sydämestäni,ettei tiputteluvuoto tuo sitä peeveliä tullessaan [:)]!!!!
Sulla on kyllä ihanan positiivinen asenne *nostaa karvaräyskäänsä*
HUIPPEA KESÄLOMAA [8D][8D][8D]
Heh..Noi vintit pitäisi lailla kieltää [;)][:D][:D]..oikeesti niihin kertyy ihan huomaamatta hirveesti tavaraa [:-]..siis itse ei niitä huomaa,mutta muut varmaankin huomaa [;)]
PEUKKUJA PEUKKUJA!!!!!!!!!!!!!!

RONNY: Mulle taas maittaa ruoka [&o][:D]..mää olen oikein sikasika [;)]
Mutta en minäkään pysty syömään paljoa kerralla.En ole kyllä yhtään lihonutkaan..ainakaan vielä [:D]
TOTTAKAI KIRPPU pysyy matkassa mukana loppuun asit [:)][:)][:)]
Te olette nähneet jo Kirpun sykkeenkin..ihanaa [:)][:)][:)]
KIITOS kysymästä ..Odottelen jännityksellä tiistain ultraa.
Tänään on jopa jo tehnyt vähän pahaakin.En ymmärrä,että miten voin olla onnellinen raskauspahoinvoinnista [;)][:D]
Nyt mulle on alkanut tulemaan finnejä [:'(]..3 isoa pattia on leuassa.Mullehan tulee finnejä aina raskausaikana.
Vatsa pullottaa..näytän ihan siltä kuin olisin raskaana [;)]
Väsymys on rankkaa.
Ihanaa vointia sinullekin [:)][:)][:)]

OMAA: Juhannus oli ja meni..onneksi [;)]
Mää olin eilen illalla aika poikki,kun tultiin rantasaunalta kotiin..huh.
Kyllä muksut oli villejä ja perässä sai kokojan juosta.No,toki rakas mieskin juoksi.
Tänäänkin käytiin vielä uimassa ja saunomassa.Kesken uimisen noúsi mahdoton ukonilma.
Aivan mahtavaa oli terassilla katsella upeeta salamointia ja kuunnella ukkosen jytinää [:)]

KAIKILLE TEILLE IHANUUKSILLE LÄHETÄN PALJON TAIKAPUHALLUKSIA
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde ja Mini rv 6+4

Yönsäde, niin meidän äitikin sanoi että mun maha näyttää ihan siltä kuin olisin raskaana[:D] No kiertopäivä on 20 nytten mutta tuohon laskuriin ei saanut tuota 20 päivää vaan pienin oli 21[:)] Niin ajattelinkin testailla parin päivän päästä uudestaan[:)]

Omaa, päivittelenpäs sellaisen asian tänne että juuri äskettäin kun kävin vessassa niin pyyhkiessä paperiin jäi todella vähän sellaista ruskeaa limavuotoa,mitäköhän se on[8|] Tuohon ei mitään kipua liittynyt mukaan.[&o][8|]Mitä se voisi olla??Kertokaa jos tiedätte kun minä en tiedä[:)]

Höhöö... Kylläpä huvittaa tää oma(kin) kuumeilu. [:D]

Kun lapsenhankinta otettiin puheeksi, vannoin mielessäni että "minähän en mitään ovulaatiotestejä ala ostelemaan". Nooh, arvatkaa vaan miten tuossakin sitten kävi! :D
Lapsi tulee kun on tullakseen, näinhän se menee. Eikä vielä sen raskaustestinkään (kaapissa odottamassa kaksin kappalein... [8|] ) plussan jälkeen kaikki ole niin sanottua ja varmaa. Vaikka kaiken tämän tiedostaa, niin silti sitä vaan intoilee ja kuumeilee.

Niin ja: yrityskerta on todellakin vasta ensimmäinen. Että helppoapa tulee olemaan seuraavat viikot/kuukaudet/kukatietäämitenpitkäaika... [8D]

Minnuska: mites uusin testi (kuitenkin oot jo testannut uudestaan :P)? Täällä seurataan tilannetta jännityksellä. Niinkuin myös muidenkin tilannetta... omasta nyt puhumattakaan.

Hohhoi, tunnistan nousevan vauvahulluuden merkit itsessäni... Voisko olla jo ensiviikon puoliväli että se perhanan täti joko tulis tai JÄTTÄIS TULEMATTA! [:D][:D][:D]

- Cuumeileva Cava

Cava, no en ole tehnyt uutta testiä vielä..Odotan viimeistään tiistaihin ja sitten testailen uudestaan jos tätiä ei kuulu siihen mennessä.[:)] jos jaksan odottaa sinne tiistaihin asti ellen sitten huomenna jo testaa aamulla,saas nähä.Kattoo nyt alkaako täti huomenna sitten[:'(]

Omaa, tänään iltapäivällä huomasin kun oli pakko laittaa side kun luulin että täti tänne tulee mutta ei se tullutkaan vaan tuli siteeseen jonkin verran sellaista rusehtavaa vuotoa ja loppui hetken päästä,ei ole sen jälkeen enään vuotanut eikä ole kipuja että täti olisi alkamassa.En sitten tiedä mikä se tuommoinen vuoto oli.[8|][&o] tosiaan täti 2pv myöhässä.[:)] niin joo ja eilen kun tuli se tipallinen suunnilleen sitä rusehtavaa limaista vuotoa niin eilen oli tasan 3 viikkoa siitä kun oli viimeksi menkat[8|]

Minnuska kun mulla jäi menkat pois siitä ensimmäisestä (ja toistaiseksi ainoasta) raskaudesta, niin juurikin silloin kun olisi pitänyt tolla ekat menkat oli sellaista rusehtavaa limaista vuotoa parina päivänä. Ei siis pikkuhousunsuojaa kummempaa tarvinnut. Eikö sun kierto ollut ainakin aikaisemmin pidempi kuin tuo 20 pvä?

Tervetuloa uusille ja onnen säteitä kaikille jotta nyt tämä aika täällä palstalla jäisi mahdollisimman lyhyeksi! Samoin meille jo pidempään olleille että päästäisiin siirtymään toisiin svääreihin täältä [:)] Ja tietysti jo plussanneille kuten Kiraffe [;)] paljon teippiä ym matkaan että matkustaja pysyy perille saakka mukana.

Omaa napaa: Rakkaan kanssa vietetty ihana Juhannus, saunoineen, kokkoineen ja tansseineen. Grillailtu ja pelailtu kaikenmoista. Ihanaa on ollut. Sain jo synttärilahjankin etukäteen kun huomenna työmatka kutsuu kaukomaille. Uusi todella hieno järkkäri! Ainakin minulle erittäin hieno sellainen. [:)] 

IhaNainen, Eli voiko sitten olla että mulla on ollut kiinnittymisvuotoa tuolloin?Eilen illalla tuli ihan tipan verran sitten v.punaista verta ja jäi siihen sekin,eikä ole sen jälkeen vuotanut mitään,ei rusehtavaa eikä veren tyyppistä.[:)] Juu mulla oli aikaisemmin kierto 39 ja nytten oli 20[:)]

Omaa, täällä alkanut nipistelemää sekä vasemman että oikean puoleisesta alavatsasta ja kuvottava olo senkun jatkuu,saa nähä teenkö tänään vaikka aamupäivällä testin ku en jaksanut/pystynyt aamulla pidättelemään siihen asti että pääsisin ostamaan testin[:D][:)] joten pitää heti kuin apteekki aukeaa niin käydä ostamassa testi ja tehdä se,vaikka näyttäiskin jompaa kumpaa niin testin teen kuitenkin[:)]

Tulin päivittelemään kun tein sen r-testin ja negaa näytti ja äsken täti tuli kylään..Perkules sentään..[:(][&:][:@] Noh katsotaan katsotaan mitä ensi kierto näyttää[:)] nytten tuli Kp 23[:)] Eli aika tasaisena tämäkin uusi kierto lähti käyntiin[:)] Onneksi ei tullut pitempi kiertopäivä[:)] uuteen nousuun vaan lähdetään iloisin mielin[:)]

HYVÄÄ MAANANTAITA,

MINNUSKA: Voi ei,pahoittelut tädistä [:(][:(]
Hitsit,kun sulle(kin) niin sitä plussaa toivoin!!!
No,kuten itsekin sanoit,niin uuteen yritykseen apinan raivolla ja uudella yrityksellä [;)][:)][:)][:)][:)][:)]
Peukkuja siis tähän kiertoon!!!!!!!!!

OMAA: Mulla on huomenna se varhaisultra klo.15.
Aamulla meinasin oksentaa puurot takaisin lautaselle..yök [:'(][:D]
Jeps,olipas mulla taas tosi tärkeetä asiaa tänne [&o][:D]

IHAN MIELETTÖMÄSTI TOIVON TEILLE KAIKILLE PLUSSAA [:)][:)][:)]++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
OLETTE IHANIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yönsäde ja Mini rv 6+6

Hei kaikille!

Ajattelin minäkin kirjoitella tänne, kun vaikuttaa niin kivalta jännäilyketjulta[:D]

Minulla on takana kaksi alkuraskauden keskenmenoa, toinen joulukuulta ja toinen huhtikuulta. Tuonne marrasmasuihin jo ehdinkin kirjoitella...
Nyt menossa eka "luvallinen" kierto kaavinnan jälkeen ja kova yritys on päällä[;)]
Kp tänään 27/28-30.

Yritän lueskella teidän juttuja tuolta aiemmalta osuudelta, mutta onnea tosi paljon minultakin kaikille jo plussaneille ja isot peukutukset muille jännääjille!

- hippu76

heissan.. tulin nyt täälläkin taas pyörähtämään. [:)]

Cava : onnea sinulle paljon yritykseen. [:)] voihan se olla että heti tärppää, mutta kannattaa kuitenkin varauta odottamaan. Itse ajattelen, että olen ollut onnekas kun yk 4 tärppäsi. [:D] mutta toivon tietysti että saat sen plussan mahdollisimman pian. [:D]

IhaNainen : kiitos paljon. [:)] todellakin toivon että pikkuinen pysyis masussa loppuun asti. Jospa ne tarrasukat ja teipit ja muut hieman auttais. [:)]

hippu76 : onnea onnea suunnattomasti yritykseen! [:D] ja toivottavasti tällä kertaa pysyin matkalainen myös mukana.

tiituliini : hih, sinut minä tunnenkin.. [:)] tervetuloa vaan tänne.. mie edelleen välillä joskus käyn täällä kirjottelemassa, vaikka en enää virallisesti tänne osastolle kuulukkaan. [:)] mutta ONNEA ONNEA ONNEA yritykseen ja toivon että plussaat pian!! [;)]

minnuska:suuren suuret pahoittelut tädin saapumisesta! [:@]ehdin jo luulla että sielläkin pikkuinen olis matkassa. ensi kierrossa sitten, eiks niin?? peukkuja!!

yönsäde: peukut sulle huomiseen ultraan!! ihanaa näette tekin pikkuisen! vai tuleeko mies mukaan? mä kävin viime viikon neuvolas yksin ja eipä oo tapana ukon lähtä mukaan, esikon kohdalla tais olla mukana vaan rakenneultrassa ja yhdessä tavis neuvolakäynnil ku terkka tahto nähä ja jutella myös miehen kans[:)]
minäkin uskaltauduin nyt sitten tuonne helmikuisten puolelle[;)] jote jatketaa siel turinoita! Hyviä vointeja!!

hippu ja tiituliini: tervetuloa, ja peukut että pian tärppi käy ja matkalaiset pysyy loppuun asti mukana!!

Omaa: minäkin nyt uskaltauduin tuonne helmikuisten joukkoon joten jätän tämän puolen vähemmälle. mutta edelleen varmasti välillä käyn lukemassa tätäkin ketjua, jännään ja toivon parasta teidän kaikkien puolesta!!!!

Kiitokset kaikille tuesta, piinallisen odotuksen odotuksen aikana.[:)]

Aurinkoiset terveiset kaikille Saksasta Bernkastelista (Moselin laaksosta). Lämmintä on ollut tänään +32 joten hyvin on tarennut... [:)] Ja PALJON ONNEA kaikille plussanneille!!! Täälläkin kovasti toivotaan, että vihdoin ja viimein se ihme tapahtuisi... [:)]
Täällä menossa 15. kiertopäivä ja kovasti on koko reissun ajan (vähän yli kaksi viikkoa jo) pupuiltu joka toinen tai joka kolmas päivä... Yritetään ottaa "rennosti", mutta tietysti odotukset on korkealla. Kolmen Tero-kuukauden jälkeen tauko menossa, ja kova yritys jos ottaisi tärpätäkseen... Miehestä oli niin "hauska" ajatus, että jos täällä ulkomailla tärppäisi, niin ei voisi tietää missä maassa on lapsi saanut alkunsa. [:D]
Jo 11. kiertopäivä olin tuntevinani oviksen, kun valkkaria valui ja kovasti teki mieli... Mutta en tiiä voiko se olla jo niin aikasin... Kun jos olisi 28 päivän kierto niin ovis olis laskureiden mukaan tänään... Mene ja tiedä, saa nähdä sitten miten kävi. [;)]

ei oo ainakaa miulla unelma anoppi mut jos siitä alkaisin valittaan ni tänne mahtus kohta muut enää kirjottaan :D ja jupisen siihe liittyvii juttui aina vissii itelleni :D

Minnuska89, Pahoittelut tädin vierailusta! Minullakin on vatsa jo muutaman kuukauden näyttänyt siltä kuin olisin raskaana. Itse olen päätynyt siihen, että nämä sekaisin olevat hormonit aiheuttavat sellaista kun on ensimmäisen lapsen jäljiltä sitä löysää vatsanahkaa mikä herkästi muutenkin näyttää vatsan turpoamisen..

Cava, Tervetuloa joukkoon! Toivottavasti vierailustasi ei tule pitkä.

Dark91, Tervetuloa sinullekin! Kierron selvittäminen hormonaalisen ehkäisyn jälkeen voi olla hieman haasteellista (tosin joillakin toimii heti aivan kellon tarkasti), mutta toivottavasti sinun ei sitä tarvitsekaan tehdä vaan tärppää heti!

Bandida, Juu ei tullut plussaa, mutta ei myöskään tätiä.. Toivottavasti siellä kierto paremmalla mallilla :)

Catja85, No onpas sinulla ollutkin kummallisia testituloksia. Tai no yhden haamun ja negat vielä ymmärtäisi jos vuotokin olisi sitten tullut, mutta ilman vuotoa vaikuttavat kyllä oudoilta. Toivottavasti saat pian selvyyden tilanteeseesi.

Manque, En voinut olla nauramatta kun luin tädin vierailusta luonasi juhannuksena :) Itse pelkäsin koko juhannuksen mökillä, että käy kutakuinkin noin vaikka olin toki varannut siteitä mukaan, mutta minun tuurillani ne olisivat olleet sisällä mökissä jossa muut jo unessa ja minun olisi pitänyt selvitä koko yö ja nukkua teltassa ilman ;)

IhaNainen, Kuulostipa mukavalle teidän juhannus. Ja ihana synttärilahja!

Yönsäde, Varhaisultrakuulumisia odotellaan.. :)

hippu76, Tervetuloa! Toivottavasti saatte pikaisesti raskauden onnistumaan ihan loppuun asti, jotta vierailusi täällä jää lyhyeksi ja pääset raskautuneiden kanssa keskustelemaan.

tiituliini, Tervetuloa joukkoon! Toivottavasti pian tärppää ja kaikki menee tällä kertaa hienosti loppuun asti! Itselläni on kohtuullisen ihana anoppi, mutta mieheni ei ole samaa mieltä omasta anopistaan ;)

Kcatri, Olisihan se hienoa lapsellekin joskus kertoa, että hän on alkunsa saanut jossakin ulkomailla ;) Toivottavasti nyt tärppää kun taatusti on muutakin ajateltavaa kun pelkät raskaushaaveet!

Omaa, Juhannus oli ja meni. Olimme perheen kanssa mökillä, jossa miehen sukua _paljon_. Söimme hyvin, meillä oli oma kokko, istuimme nuotiolla pitkään yöhön (menin kolmen jälkeen vasta esikoisen, 10v, kanssa nukkumaan), yövyimme teltassa ne pari yötä jne. Kaikenkaikkiaan mukavaa oli aaton parin tunnin sadekuurosta huolimatta.

Ennen juhannuksenviettoon lähtemistä sain ovistestiin kaksi viivaa, joista testiviiva oli vain aavistuksen vaaleampi kuin kontrolliviiva. Samalla tavalla näytti eilen iltapäivällä tehty ovistesti, mutta herkkä raskaustesti näyttää ihan puhdasta negaa myös aamupissasta. Lueskelin sitten netistä, että ovulaatiotesti voi näyttää ihan loppukierrosta melkein plussaa, koska silloinkin on LH:ta melko paljon virtsassa. Tämä siis voisi kertoa siitä, että olen edes ovuloinut tässä kierrossa \o/ Mutta.. Missä ihmeessä se täti luuraa?!

Otin viimeisen Terolutin perjantaiaamuna ja kahtena edellisenä kiertona (eli niinä muina jolloin olen kyseistä lääkettä käyttänyt) on täti tullut visiitille alle 48h sisällä viimeisestä pilleristä. Vaan nyt ei näy eikä kuulu. Lieviä menkkatuntemuksia oli jo viime viikolla ja lauantai-iltana olin aivan varma, että menkat alkavat. Terolutien kanssahan voi osalla mennä menkkojen alkamiseen jopa 14vrk, joten ei kai auta kun odotella sen verran ennen kuin otan yhteyttä lääkäriin. Ihme kyllä noiden edellisten kiertojen perusteella.. TAHTOO SEURAAVAAN KIERTOON NYT HETI!!! Seuraava kierto onkin sitten luomukierto eli jännittää tuleeko siitä yhtään mitään. Tukkupakkaus ovistestejä odottaa valmiina, koska ajattelin testailla ihan kierron alusta asti..

Niin ja mitä ovat nämä ihme oireiluni kuluneen reilun viikon ajalta, huimailu, sydämen tykyttely, kummalliset alavatsakivut (nyt jo helpottaneet), jatkuva näläntunne ilman ruokahalua, lievästi etovaa oloa lähipäivinä, naama kukkii normaalia enemmän ja näppylät ovat todella sitkeitä ja _kipeitä_ jnejne.

Kesälomakin lusittu, keskiviikkona täytyy mennä töihin. Onneksi on sentään vielä viikko lomaa elo-syyskuun vaihteessa mitä voi odottaa. Minun työpaikassani kun kesä on jotakin aivan kamalaa aikaa. Jatkuva kiire, liian vähän osaavaa henkilökuntaa ja liian paljon huonokuntoisia potilaita. No, ei auta muu kun sinnitellä syksyyn jolloin helpottaa ainakin henkilökunnan puolesta kun suurimman osan lomat on lusittuna.

Tulipas pitkä viesti [8|] No, töiden alkaessa ehkä harvemmin tulee taas kirjoiteltua [;)]

Taidan olla täällä jo häirikkö [&o][:D],

MOIKKA JÄLLEEN KAIKILLE,

RONNY: KIITOS SUURI peukutuksista
Meillä mies haluaa ehdottomasti jokaiseen ultraan [:)]
Hän ei jäisi kirveelläkään niistä pois [;)]
Neuvolan käynneille ei häntä saa mukaan.Kerran on ollut ja piti sitä käyntiä hyvin pitkästyttävänä [:D][:D]
Toivotin muuten sinut jo tervetulleeksi tuonne Helmivauvoihin [;)][:)]

HIPPU: Paljon peukkuja teille,että saatte pian sen plussan [:)][:)][:)]

TIITULIINI: Samoin sinulle,että paljon peukkuja plussaukseen [:)][:)][:)]

KCATRI: Kiitokset terveisistä [:)]
Teille toivon tosissani,että saatte nyt ulkomaan tuliaisina sen ihanan ja kaivatun plussan [:)][:)][:)]

APHRAEL: KIITOS [:)]
Pahoittelut negasta [&:]
Mutta kyllä noi oireesi ja tädin puuttuminen kuulostaa paremmalta kuin hyvältä [;)][:)]
Varmasti testi näyttää vielä plussaa vähän myöhemmässä vaiheessa.
Peukkuja hirveesti [:)][:)][:)]

OMAA: Pakko oli tulla täällä vielä käymään ennen ultraa [&o][:D]..se on teidän vikanne,kun olette niin ihania [:)][:)][:)]
Jeps,klo.15 ultra.Tulen vielä kertomaan ultrakuulumiset ja sitten lupaan jättää teidät rauhaan [:D]

OOTTE IHANIA [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
PALJON TEILLE PLUSSAA TOIVON
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde ja Mini rv 7+0

Tulinpas tänne kirjoittamaan vain semmoista että kiitoksia kaikille pahoitteluista[:)] Ja että mulla on jatkunut tätä ihme pahoinvointia/kuvotuksen tunnetta jo kohta kuukauden,se on joka päiväistä,ei mene syönnillä ohi paljon ollenkaan ja jos menee niin vain hetkeksi ja mulla tuo täti on täällä kyläilemässä tällä hetkellä ja sekin tulee vain pienenä määränä että yksikin side riittää vaikka esim koko päiväksi,eli ei edes täyty side ollenkaan,viime kierrossa sain päivän aikana vaihtaa varmaan 20 kertaa kun oli runsasta,lämpö on nytten 37,2 ja eilen aamulla oli 36,0,huimausta on ja väsymystä.Ja tuo huono-olokin on ihan semmoista että tuntuu et vois käyä oksentamassa jos haluaa[8|][&o] Mulla ei ole edes kuukautiskipuja että onkohan nämä kuitenkaan oikeat kuukautiset kun yleensä on ollut menkkojen aikana ihan kauheat kivut ja nämä ei ole tuosta eilisestä asti edes ollut mitkään runsaat vaan aikas niukat,rinnatkin näyttäis että ne on kasvanut,hmmm,mitähän tää on..

Toivottavasti täti nyt pysyis poissa kaikilta teiltä, jotka vielä oottelette =) Itellä menossa kp18 tai kp15 siitä nyt kun olisi jotain hajua =( Toisaalta periaatteessahan mä en tänne joukkoon sinänsä kuulu ku vasta yk1 menossa mut ku on loma ja on tylsää niin sitten tulee lueskeltua näitä niin on vähemmän tylsää [:D]
Ite nähnyt miljoonat unet plussaamisesta, ja eilen meinasin jo tehdä testin, mutta sain onneks mielen muuttumaan, en sentään ihan niin kärsimätön ollu, vaikka kärsimätön kyllä olenkin... [8D] Oon ihan liikaa kärsimätön varsinki tämmösessä asiassa kun ei sais olla kärsimätön.
Nyt kyllä oon aatellu että tuli plussa tai nega, anyway anyhow niin keskityn omaan napaan [:D] Kuulosti hassulta. Ei mutta ajattelin sitä, että pitää huolen siitä, että itse saa syödä mitä mieli tekee ja sit hemmottelee itteään ja rentoutuu vaikka ajattelenkin koko ajan sitä, että missä vaiheessa mahtaa itellä tärpätä. Aattelin pitää kirjaa kaikista pikkunippailuista, niin jos niitä joka kierrossa esiintyy niin sitten tietää mikä nippailu mitäkin... Kun ei vaan tarttis kauheen kauaa kirjaa pidellä.... [;)]

PLUSSATUULIA aivan mielettömästi ja TARRASUKKIA jo tärpänneille <3
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

yk1 kp18 / kp15

Dark91, tokihan kuulut joukkoon, tämähän on yleistä vauvakuumeilua-otsakkeen alla ja kuumeillahan voi vaikka ei edes yrittäisikään vielä [:D] Ja koita olla tosiaan jatkossakin kärsivällinen, kp 18 on ihan mahdotonta plussata jos sulla ei ole ollut ovis heti kun pillerit nakkasit mäkeen [;)]

Mites Yönsäteen ultra??

Aphrael, jospa oireet siellä meinais että kuukautisten venymiseen onkin joku muu syy kuin kierron epäsäännöllisyys... Peukkuja sille! Itse täällä odottelen että sais alkaa tikuttaan ovista... Clomit tälle kierrolle huiviin heitetty.

Tervetuloa uusille ja plussatuulia kaikille!

ÄÄH.. ja taas minä täällä. [:)] no, pitää se pitää suhteet tännekki osastolle kunnossa, koska koskaan ei voi tietää jos tänne vielä joutuski takasin tulemaan. Toivottavasti ei.. toivon suuresti että kaikki menis hyvin.. jännityksellä odotan sitä neuvolakäyntiä.. ja ensimmäinen ultra on vasta elokuussa, joskus rv 12.. miten mie sinne asti maltan oottaa?????!!! [:)]

tiituliini: niinpä, hyvä, että on täällä joku tuttuki... [:)] mie kyllä uskon, että siulla tärppää pian. Päästään sitten yhdessä isojen mahojen kanssa ihmetyttämään ihmisiä. [:)]

yönsäde : onko sulla ultra jo nyt? Kun mulle ne vaan sano suoraan että se on joskus viikolla 12 tai 13 että ei aikasemmin.. minäkin olisin tahtonut aikasemmin.. [:)]

Takaisin