joko nyt onnistaisi

MOIKKA JÄLLEEN,

MINNUSKA: Sulla on kyllä aika outoa tuo oireilu ja varsinkin noin pitkäkestoinen huonovointisuus [&:][8|]
Kannattaisiko kumminkin vielä tehdä yksi r.testi varmuuden vuoksi?
Jos se näyttää negaa,niin sitten kannattaa ehkä kysäistä lääkäriltä,että mistä tuollainen huonovointisuus oikein johtuu!!
Paljon jaksamisia ja voimia sinulle [:)][:)][:)]
Niin ja tietysti peukut pystyyn,että sieltä tulisikin ylläriplussa [:)]

BANDIDA: Vilkutus ja halaus

KIRAFFE: Kävin siis yksityisellä varhaisultrassa tänään.
Neuvolan kautta meilläkin on ensimmäinen ultra eli np-ultra vasta rv12 eli olikos se mulla ihan elokuun alussa.
Ja sitten seuraava ultra onkin rakenneultra.
Koitahan jaksella ensimmäiseen ultraan asti [:)]..tiedän varsin hyvin,että se on vaikeaa [;)]

Ultrakuulumiset:
Eli tulin ultrasta ja siellä oli kaikki hyvin [:)]
Minin pää-perämitta oli 8mm eli vastasi hienosti viikkoja 6+5.Eli tämä minun rv 7+0 pitää hyvin paikkansa,kun tässä vaiheessa ei vielä saada täysin varmoja mittoja.
Syke näkyi selvästi
Kohtu oli ok sekä munasarjat.
Hyvä mieli on nyt itselläni ja miehellä!

KIITOS SUURI KAIKILLE TUKIJOILLE JA TSEMPPAAJILLE NÄINÄ MONINA KUUKAUSIEN AIKOINA..OLETTE MAAILMAN PARASTA ELIITTILUOKKAA [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
En viitsi täällä enään teitä käydä kauheesti kiusaamassa,etten pahoita kenenkään mieltä näillä raskausasioillani [&o]
TOIVON TEILLE KAIKILLE NIIN PALJON SITÄ PLUSSAA [:)][:)][:)][:)][:)][:)]
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde ja Mini rv 7+0

Yönsäde, olen myös itsekin sitä miettinyt että olenkohan raskaana kuitenkin kun vain vuotaa niukasti ja pärjää yhdelläkin siteellä monta tuntia kun ei täyty,noh,huomenna vien miehen töihin ja otan auton ja menen neidin kanssa käymään 8:lta aamulla apteekissa kun aukeaa ja ostan sen testin sieltä vielä kerran ja teen sen aamupissasta ja jos se tosiaan näyttää sitte negaa niin kyllä soitan lääkäriin ja kyselen mistä johtuu tämä minun olotila..Toivotaan että se olisi se ylläriplussa minkä saisin huomenna,välillä kyllä nipisteleekin vuorotellen kummaltakin puolelta alavatsasta,mutta saapas nytten nähä sitten mitä testi näyttää aamulla.Ja kiitoksia sinulle ystävä rakas ja et saa lähteä pois tältä foorumilta,tuot aina niin paljon iloa meille muille[:)] Onpas ihana kuulla että ultrassa kaikki oli hyvin ja sykkeet löytyi ja että mittakin piti paikkansa,varmasti on hyvä mieli teillä kummallakin,onnea[:)] Et sinä ainakaan minun mieltäni pahoita sinun raskausasioillasi vaan kiva on lukea niitä kuinka sinulla raskaus etenee päivä päivältä lähemmäs h-hetkeä[:)]

Hei hei Yönsäde! Oli mukava tutustua. Ja nyt kun sä poistut (vaikka ilmanmuuta saat täälläkin käydä), niin meillä muilla on yksi tsempitys lisää raskautumiselle: Päästäis pian taas sinun kanssa jutustelee raskautuneiden puolella [:D] Mutta toivottavasti sun elämäsi jatkuu mukavasti tästä eteenkin päin. Ja muista aina hymyillä, vaikka yököttäiskin [;)]

Itse täällä odottelen, että menkat alkaa. Kohta nekin alkaa. Ja harkitsen tässä soittamista lekurillekin, kun tää tiputtelu ennen menkkoi on mulla edelleen. Huokaus. Jospa huomenna sitte soittelis lääkäriin - vaik puolet niistäki taitaa olla lomalla.

mie liityn tänne tein joukkoon jossai vaihees alkaa uus yritys vaikka usko alkaa mennä 2 kertaa on jo raskaus epäonnistunu ekalla kerralla epäiltiin kohdun ulkopuoliseks ja nyt oli sitte vaa istukka ja pussi kohdussa :( koh kuha oon saanu tän hetken kondikseen ni sitte pitää alkaa koittaa vaikkei varmasti tuu onnistaankaa

Bandida, oot ihan oikeessa, kp18 onkin mahdoton plussaus [:)] Sen kun tiesinkin niin en tehny testiä ajatellen että nega siitä syntyy vaikka olisikin tärpänny ^^ Viime viikon ke-to yönä tunsin ainakin 99%varmasti ovulaation... No, keskiviikkona ja torstaina sitten oltiin pupuiltu molempina päivinä [;)] Vaikka tuntuukin oudolle että joku kp11 olis tullu ovis, mutta kuitenkin pillerien takia voi oikeestaan tullakin, kun ne nakattiin mäkeen... [:D]

Kiraffe, onnea neuvolaan ja ultraan (sitten kun se on) ja erittäin paljon tarrasukkia ! <3

Yönsäde, mukavaa kuulla että ultrassa kaikki hyvin. tarrasukkia sinne myös^^

Minnuska, voihan nuo raskaustestit näyttää negaa, jos hCG ei vaan erity tarpeeks virtsaan ja verikokeet näyttäis moisen sitten, tai sitten huomenna tulee yllätysplussa ^^ sitä kyllä toivon sulle erittäin paljon ! +++++ Phuuh...

Omaa napaa:
Päänsärky jatkuu... sunnuntai illasta tähän asti. Muutama panadoli syöty mutta ei auta [:@]
Ja sitten tänään, herranjumala sentään, nännit on kutisseet kun pahempikin hyttysenpurema. Ei haavoja, ei mitään muuta kun kutisevat ihan tajusti vaan. Joku sano että kutiseminen on kivun esiaste mut en iloitse mitään vielä. Voi, kun tuliskin se plussa. Oon jo ihan melkein helisemässä. Lämpö on ollu koko ajan 36,9-37,4 mutta siitäkään en vedä johtopäätöksiä, kun kuitenkin odotettujen menkkojen alkupäivään pitäis kuulemma mittailla. Mut mistä tiiän millon mulla muka pitäis menkat alkaa -.-
Joo ja jos nyt sit hedelmöittyminen tapahtukin 24.6 olishan se siistiä, niin tässä nyt viikon kattelen miltä olo tuntuu, tuleeko ns. kuuluisaa kiinnittymisvuotoo, tai jotain muuta vastaavaa ennen ku testailen. Ja sit jos mitään ei näy, niin ajattelin ootella siihen kp30 ..? Jos vaikka täti ei oliskaan siihen päivään mennessä tullut kyläilemään. [8|]

Tiituliini, siis näin epäilen, pillereitä syöneenä en oo semmosta kipua tuntenu, jotkut naiset tuntee oviksen just kipuna ja jotain muitakin oireita voi olla rintojen arkuudesta monenlaiseen. Itse epäilin sen kipuilun olevan ovulaatio, tosin voin olla väärässäkin, mutta kesken kiertoa en oo ennen semmosta tuntenu=)

Hei kaikki ja aurinkoista kesäkuun viimeistä päivää! [:)]
Kiitos kaikille pahoitteluista ja tsempeistä! Ja kyllähän tuo juhannuksen täteily itseäkin naurattaa vieläkin [:D]

Uusille tervetuloa! [:)]

Minnuska: Harmistus kun se täti nyt sinnekin tupsahti. Kuten itsekin sanoit niin uuteen kiertoon mielin iloisin [:)]

Yönsäde: Ihana kuulla et kaikki oli pikkuisella hyvin! [:)][:)][:)]
Kiva on ollut kuulla kuulumisiasi, vaikka kuumeilu on odotukseksi vaihtunut. [:)] Sinun juttujasi tulee ikävä! [:)] Niin positiivinen aina olet. Tsemppiä paljon odotukseen! [:)]

Tiituliini ja Dark91: Itselläkin tuo oviksen tunteminen/ajankohta on mietityttänyt, koska kierrot heitelleet. Jos alkaisin kroppaa kuunnella niin tuntisin varmasti joka päivä oviksen "oireita"  [:D] Ja vähän myöhemmin raskautumisen merkkejä. Oikeastaan tämän takia tähän kiertoon ostin ovistikkuja. Eihän se sitä kerro et tapahtuuko ovista, mut ainakin tiedän että jos tapahtuu, niin milloin tapahtuu. Tietää sit et milloin ootella tätiä kylään, ei kulu r-testejä turhaan [:D] Tuo 21kpl ovistikkuja 15€ kun vähän halvemmaksi tulee. Peitot on kyllä aina heiluneet täällä vähintään sen kerran päivässä, eli raskautumisen kannalta tieto oviksesta ei kovin tärkeä [:D]

Omaa: Tää mökillä nyt viikon ollut. Ihanaa ollut olla pois Helsingistä. Ollaan oltu soutelemassa ja mato-onkimassa sekä saunottu, vihdottu ja uitu on yllin kyllin. Ruuat voi kaivaa maasta eikä hakea kaupasta, tätä on ollut ikävä [:)]

Kp6 näköjään itellä, täti pois lähtenyt niin pikkasen mukavampi olla.

Tää laittaa nyt hevosen alle ja lähtee kylillä käymään! [:D]

Plussia kaikille puhaltelen! [:)][:)][:)]

Vielä viimeisen kerran [;)],

MINNUSKA: Voi kumpa olisit saanut nyt sen plussan [:)][:)][:)]
Joko kerkesit tehdä r.testin?
Paljon ihanaa vointia sinulle ja ennenkaikkea sitä plussaa sinulle toivon!!!!!!!
Halaus ja vilkutus
Niin ja KIITOS SUURI onnitteluista [:)]

ÖRKKI: Heilutus ja halaus
Pidän sinulle aina peukkuja,että saat sen plussan [:)][:)][:)]

DARK: KIITOS SUURI [:)]
Hei,mulla oikeesti kutisi nännejä plussauksen jälkeen heti ja ihmettelin,että mikä hemmetti noissa nänneissä oikein on [8|][:D][:D]
Enään ei ole kutissut.Mutta se oli jotenkin jännää,kun nännejä kutitti ja niitä ei oikein halunnut kunnolla raapia [:D].
Peukkuja hirveesti,että saat nyt sen plussan!!!!

TIITULIINI: KIITOS SUURI
No voihan yövuorot [&:]..
Sun on ihan pakko laittaa miehen mehumukiin kofeiinitableteita,kun hän tulee väsyneenä yövuorosta kotiin.Ja tietty laitat sitten itsellesi vielä päälle pitsiset stringit,niin ei mies millään pysty nukahtamaan [&o][8D][;)][:D]
Hyödynnätte siinä pika pikaa oviksen ja sitten annat miehellesi luvan nukahtaa,jos häntä enään nukuttaa [;)][:D]
Peukkuja sullekin tähän kiertoon ja paaaljon [:)]

MANQUE: KIITOS KIITOS SUURI YSTÄVÄ *halaa*
Onnittelut tädin poistumisesta [:)]
Wau..siis aivan mahtavan ubeelta kuulostaa tuo teidän mökkielämänne [8D][:)][:)]
Sinullekin vilkutus ja halaus ja miljoonasti peukkuja tähän kiertoon [:)][:)][:)]

No,nyt hän poistuu [:D][:D]
Tulkaa te aina välillä kertomaan kuulumisia tuonne Helmimasuihin [:)][:)]
Oikeesti mun tulee teitä KAMALA IKÄVÄ [:(][:(]

VOIKAAHAN RAKKAAT HYVIN JA PALJON PALJON NIITÄ PLUSSATUULIA [:)][:)][:)]
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde ja Mini rv 7+1

Helou.

Minnuska: no voi höh... ehdin jo niin toivoa ja jännätä plussan puolesta. Mutta hei, lyhyt kierto on kerrankin elämässä positiivinen asia! Ja yrittäessä voi olla ihan hauskaakin [;)]

Hippu76: teretulemast mukaan. Mites... kiertopäivien perusteella ois joko plussa tai täti näinä päivinä? Kuinka kävi? *utel*

Tiltuliini: Tervetuloa. Ja hah! Anoppikeskustelu... huhhuh [:D] Simpsan tavoin pyrin olemaan tukkimatta koko foorumia tarinoilla anopista... Vaikka ei se edes ole mikään kauhutapaus, hieman rasittava vaan [8D]
Ja tuosta ovulaation tuntemisesta: se tosiaankin tuntuu sellaisena kuukautismaisena kipuna aika selvästi munasarjojen kohdalla. Tosin ei kaikki sitä tunne, taitaa olla kovin yksilöllistä. Itselläni kipu säteilee välillä reittä pitkin polveen saakka... [:'(]

manque: Toivotaan, että tädin "värikäs ja vauhdikas" vierailu jäikin sitten viimeiseksi ainakin vuoteen [;)]

Yönsäde: Kateeksi käy tuota ihanaa tilannettasi <3 Toivottavasti täällä tullaan pian perässä hurjan raskausoireluettelon kanssa [:D][:D]

Omaa: tänään on tasan viikko oviksesta. Eilen oli alavatsassa jotain todella kummaa tunnetta... vähänniinkuin täti olisi ilmoitellut tulostaan, mutta ei mitään varsinaista kipua. Semmonen hankalasti kuvailtava "lämmin" tunne, vähän niinkuin saattais alkaa kipuilemaan mut ei sit kuitenkaan. Yön jälkeen se olo onkin sitten poissa. Outoa.
Nyt sitä on niin tuntosarvet pystyssä kaikkien pientenkin tuntemusten kanssa että helposti alkaa vähän ylikuuntelemaan kroppaansa [:D]
Saas nähdä tunnenko olevani raskaana tällä kertaa jo ennen testiä, niinkuin esikoisen kanssa. Tein sillon testin päivää ennenkuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa mutta olin jo siinä vaiheessa aivan 100% varma, että plussaa tulee näyttämään. Niinkuin sitten näyttikin.

No mutta, nyt testiä kannattaa alkaa harkitsemaan vasta kuuden päivän päästä, ellei sitten osottaudu turhaksi hommaksi. Viikonlopun mökkireissulle pitänee pakata siteet ja tampoonit mukaan. Sen verran sekasin on kierto että ei vielä uskalla luottaa laskuihinsa.

Lämpöistä viikkoa kaikille! Antaa plussatuulten kutitella vatsanpohjaa! [;)]

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Cava

manque,Niin se on harmitus mutta pakko yrittää jaksaa uuteen kiertoon iloisin mielin.[:)]

Yönsäde, no aamun testi oli nega,ei ollut mikään yllätys vaan pikimmitenkin pettymys,suuri sellainen.Oleppas hyvä vain onnitteluistani[:)]

Cava,niin jännitin itsekin sitä testipäivää mutta joo negahan sieltä tuli niinkuin jotenkin osasinkin päätellä..Eli suuri pettymys taas mulle..[:(][&o]

Omaa, en tiedä pitäisikö tässä soittaa lääkäriin ja varata uudestaan aika sinne kun musta tuntuu että mulla ei ole tuota ovulaatiota tapahtunut 3-4kk ja nyttenkin on menkat toisen kerran samassa kuussa..[8|] Olen niin turhautunut tähän hommaan jo että huhhuh..Ei vain kerta kaikkiaan jaksa oikein innostua kohta enään yhtään mistään.[:(][&o]

Minnuska kyllä sun minusta pitäisi tosiaan mennä lekurille, jos vatsa kasvaa, etkä ole raskaana niin kyllä syy pitää selvittää. Toivottavasti kaikki kuitenkin niinkuin pitääkin oll.

Minusta tuntuu että kipuna havaitsen oviksen jokatoinen kuukaus - tai en ainaka joka kerta. Mutta valkovuoto on runsasta ja jossain vaiheessa sitä kanamunamaista, ja haluttaa kovaisti... silloinkin on ovis lähellä ainakin. Tikuttanut en ole koskaan.

Pitänee varmaan alkaa mittaileen tuota lämpöä että tietää ovuloiko todellakaan ollenkaan enään..Ja jos ei niin tietää sitten vasta varata aika lääkärille ja osaa silloin kertoakin paremmin,ovistikkuja en saa enään käyttää,lääkäri kielsi silloin kun kävin niissä kilpirauhas kokeissa yms..Sen takia etten ala sitten yrittämään liikaa..Vaikka ihan normaaliin tahtiin tässä on menty kokoajan,että tulee kun on tullakseen raskaaksi,tervetullut se on silti[:)]Ajattelinpas pistää meidän neidistä kuvan tänne kun se on jo iso tyttö[:)]

manque, mistä ostit noita ovistestejä? aattelin et ens kierrossa viimestään vois kattella tuleeko ovulaatiota vaiko eikö [:D] Hyvä, että on mukavampi olla, toiv. tässä kierrossa olis tärppi [:)] Hyvä että oot päässy rentoutumaan, ja nyt sit rennosti kannattaa ottaakin, limakalvot voi paremmin, ja vois olla että helpommin tärppäis[;)]

Yönsäde, sullakin O_O voiskohan tätä pitää mahdollisena raskausoireena [:D] Kun ei viitihe raapii, etteivät rikki mee [:D]

tiituliini, voi hitsi yövuorojen kans [&:] toivottavasti jostain raosta löytyy aikaa peittojen heiluttelulle... [;)] onneks sentään siittiöt on pikkusen pitkäikäsempiä kun munasolu! kolmekin päivää ne voi siellä sinnitellä, jotkut jopa neljä [;)]

cava, voi että kun sullekin plussa nyt sit tulisi [:)] kehon ylikuuntelu on melkein pahasta, kun jokaisen pikkujutun voi mieltää oireeksi, joillakin jopa pelkkä jalkapohjien kutina on ollu oireena (naurettavaa [:D]) mut se, että aina oireet voi johtuu jostain muustakin, mut toivottavasti nää onkin sitten niitä oikeita [;)]

Minnuska, voisithan sä soitella ja varata aikaa gynelle ja ne osais sit vähän pähkäillä tilannetta paremmin, niin sitten pääsee siitäkin sitten,kun tietää miten jutut menee. Harmi ettet voi tikutella [&:] siitä kun tietäis tuleeko sitä vai ei, mut stressi kun ei oo koskaan hyväks.... [:@]

Mä oon kans tullu mahottoman riippuvaiseks tästä keskustelupalstoillapyörimisestä, ja erityisesti nyt sit täällä, muualle en ookkaa kirjotellu [:D] Tää piristää niin mahottomasti [:D] Varsinkin nyt kun tarttinkin muuta ajateltavaa^^

Omaa,
Tänään ollu outo päivä. Nännit kutisseet jälleen, lämpö ollu kohtuullisen koholla 37 about ja valkovuotoa tulee enemmän ku ikinä O_O Siis on pakko pikkuhousun suojaa pitää ettei housut kastu. Ja se on semmosta valkosta ei kirkasta. Joo, ja suutuin ihan vietävästi yhdestä asiasta, ja se potuttaa vieläkin!

no, kerron lyhyesti.
Muutin pois yheltä paikkakunnalta 300km päähän ja yks mun tärkeimmistä ystävistä, miespuolinen on ollu tosi outo.
Alkuun se oli ihan normaalia, että nähtiin kerran vuoteen/puoleen vuoteen.
Nyt sit kuitenkin vaikka oon 6 päivää kyseisellä paikkakunnalla, 500m välimatkaa asunnoilla (oon parhaan ystävän luona) ja silti ei ehdi 10min tulla juttelemaan. Näin on tapahtunut nyt liiankin usein!
Enkä oo ainoo jolle on tehnyt tuota. Toinen miespuolinen kaveri, joka on myös tämän ärsytyksen kohteen ystävä, on ihan kyrsiintynyt koko ukkoon, aina vastauksena on ollu, ei pysty tai että joku toinen kerta. Vaikka kuitenkin asuvat lähellä toisiaan. No, suivaannuin sitten totaalisen paljon... Oon ollu jostain 21 asti niin raivoissani etten ikinä! O_O

Vaikka oonkin hyvin hyvin ymmärtäväinen ja suvaitsevainen ihminen, en suutu helpolla... vaikka onkin ihmiset puhuneet että välitetään eikä koskaan poikkasta ystävyyttä ja nähään niin usein ku mahollista... Ja sitten teko on toinen. Osoittaa minimaalisen verran mitään kiinnostusta siihen, että kerkiäisi 10minuuttia olla ja vaihtaa kuulumiset. Kun tämä mies ei puhelimessa puhele. Kenelläkään koskaan tuskin niin paljon kiireitä, ettei 5 päivän periodilla löytäisi aikaa 10 minuuttia tärkeälle ystävälle! Joo, ja kun sitten soitin suivaantuneena, pyysin että nyt päätät joko mä tuun sinne tai sä tuut tänne tupakalle ja puhutaan. Kahden.

Mut helvetti soikoon se tuli sen tyttöystävän kanssa!!!! [:@] vaikka nimenomaan sanoin että kahden. Ja kun tunnen tämän henkilön niin hyvin, nään millon se valehtelee... JA nyt valehteli niin että korvat heiluu oksennelleensa, ja näyttelykoulussa käyneenä osaa näytellä, mutta ite käyny samaa koulua (siis no ei koulua, mut siis semmosta. joo.) niin tiiän millon esittää, nään sen eleistä! V***U! se esitti niin huonovointista mut näin niin sen läpi että joo eipä ole. [>:][:@]

Sit ku ei tullu yksin, en voinu sitten puhua sen kanssa kahden niin en uskaltanu sitten oikeestaan sanoo kaikkee mitä oli mielessä. Ja helkutti sentään jos ei suostu kahden näkemään (tai sitten on liian omistava tyttöystävä) niin hermo menee, koska olis tärkeetä saada tietää mikä mättää, että onko se syy siinä, ettei tää tyttöystävä vaan anna sen lähtee mihinkään murjottamati.

olipa lyhyt...jooo... oon kauheen jotenki pissed off. [:)]

Nyt oon vaan niin sairaan suivaantunu, normaalisti olisin sivuuttanu tän asian silleen että joskus toiste... Mut nyt. Kiehuuuuuuuuu!
Moodswings? totesi tämä toinen tosi ihana miespuolinen kaveri kun juttelin sen kanssa (olin kertonu, että yritetään miehen kanssa lasta). Se on biologiaa lähössä opiskelemaan

Eli nyt sit "oireita" runsas valkovuoto, nännien kutina, poskien kuumotus, kuumat aallot, törkee hikoilu, jännä fiilis että olis tärpänny (mut vielä sitä voi erehtyä), huimaus (ei herranjumala kun yhtäkkiä rupesikin huimaamaan )... Ja nämä oireet tulleet sen jonkun kivun jälkeen mitä epäilen kiinnittymiseksi JOS (ISO JOS) olen raskaana. Tosin en tiiä, enkä uskalla iloita, mutta toiveet korkeella... Nyt pitäis sit ootella testaamista. Itteni tuntien en pysty olemaan testaamatta, sunnuntaina viimestään on yks nega varmaan tullu - ellei sitten oliskin ... *koputtaa puuta*

suurkiitos jollekin, joka jakso muka lukea loppuun asti [;)]

Iltaa tai yötähän tämä jo...

ilmoittaudun taas palstavahvuuteen kuumeilijoiden joukkoon. 3kk vauvanyrityskaranteeni päättyi eilen 30.6 ja oon niin HAPPY :) Aika meni kuin siivillä enkä ehtiny edes murehtia yrittämistä tai muutakaan. Nyt meillä ei enää niin täysillä yritetä vauvaa, vaan rakkauslapsemme saa tulla jos on tullakseen rennoin fiiliksin.

Niille jotka ei mua tunne tiedoksi että sain keskenmenon (tuulimuna) 10/09 ja kohdunulkoisen raskauden 02/10, joka keskeskeytettiin 30.3 sytostaatilla, jonka vuoksi meillä oli totaalinen yrityskielto. Nyt siis lupa yrittää taas uudelleen.

Halauksia ja tsemppejä kaikille!

Heissan.

Täällä jatkuu edelleen tää todella huono vointisuus ja väsymys/huimaus..Täti täällä on vielä kyläilemässä..Aloin tässä laskeskelemaan paremmin että jos olisin raskaana niin eihän mulla olis viikkoja vasta kuin 3+5[:)]Maha on kyllä turvoksissa kokoajan,eilen illallakin oli ihan älyttömän huono olo,meinasin jo kiirehtiä vessaan mutta ajattelin kuitenkin että se menee ohi kohta,no käänsin kylkeä niin se vähän helpotti.Tänään aamulla taas on ollut yhtä huono olo kuin joka päivä,tuo huono olokin on aamulla ja illalla,päivällä ei mitään.Ja vaikka syönkin niin ei lähde pois vaan jatkuu ja jatkuu ja vaikka kuinka vettäki jois nii ei..En tiiä sitten mitä hemmettiä tää on..Apteekissa silloin kun kävin ostamassa sen raskaustestin niin sanoi että se ei välttämättä näytä raskautta jos on menkat tjn..Että se veri sotkee sen jotenkin tjn,noh,ajattelin kuitenkin odotella vielä ja katsoa mihin suuntaan tämä olotila lähtee tästä vielä.Jos pahenee niin sitten meen käymään lääkärillä yms ja teen testin uudestaan.[:)][:'(][&:]

Moikka!

Tatjuska: Tervetuloa mukaan ja kovasti paljon onnea raskautumisyrityksille [:)]

Dark91: Toivotaan, että nuo sinun oireet tietää hyvää[;)]

Minnuska89: Ihana tuo teidän tyttö! Minkä ikäinen hän on?

Cava: Toivotaan, ettei mökkireissulla niitä siteitä tarvita[;)]

manque: kuulostaapa ihanalta tuo lomailu!

Omaa: Tätihän se sieltä eilen saapui...kierto oli säännöllinen 28, mutta kun oviksen bongasin vasta kp 18, oletin kierron olevan pidempi, mutta eihän se sitä sit ollut - eli tuhoon tuomittu oli tämän kierron raskautuminen.

Mä itse olen tuntenut joka toisen kierron oviksen aina hyvin, melko kovanakin kipuiluna ja muutenkin "merkit" pitäneet paikkansa kun joskus olen ovista testaillutkin. Tässä kierrossa päädyin taas testailemaan, kun mulla se on niin, että kun testailen ovista, niin stressaan vähemmän kuin silloin kun yritän vaan kovasti "kuunnella" kroppaani (sitä tulee väkisin tehtyä, vaikka yrittää ottaa rennosti)...

Plussatuulia tämäkin toivottelee kaikille tasapuolisesti[:)][:)]

- hippu76

tatjuskan bongasin, tulin sulle moikkaamaan ja lähettämään vauvapölyä<3

Niinkuin teille kaikille muillekin !!!

Ite kävin tänään ultrassa, siellä köllötteli
pieni ihmisen alku jonka sydän pumppaili<3

Kukkuu, huomenia^^

Tatjuska, pahoittelut tuulimunasta ja kohdunulkoisesta. [&o] Tsemppiä nyt sit uuteen yritykseen [:)]

Minnuska, noniin, jos sulla viikkoja vasta 3+5 niin ei testi tossa vaiheessa välttämäti mitään näytä^^ voi hyvinkin pärähtää plussa vähän ajan päästä[;)] Testaa vaikka sitten viikon päästä niin jos sit näkyis jo tarpeeks... Sanoo se, joka meinas jälleen testata tänä aamuna [:@] olen niin kärsimätön [:D]

hippu, kiitoksia [:)] ja sinne tsemppiä uuteen kiertoon[:D] oikein paljon plussatuulia ja tarrasukkia (että siis pääsis kiinnittymään, niin että raskaus alkais oikeasti ^^)

wastis, ihanaa kuulla että ultrassa näkyi ihana pikku masukki, jolla sydän pumppaili<3 tarrasukkia, miljoonittain![:)]

Omaa,
Oireet jatkuu... Tissien kipeytyminen eilen illalla... Ja nyt aamullakin ovat olleet tosi arat. Jännittää! Okei ei tässä sais liikaa jännittää. Ja nyt sit kans semmonen nivusista säteilevä kipu alaspäin, lievää. Ja selittämätön onnen tunne [:D] Vaikka eilen olinkin jo siis niin raivoissani että... [;)] mut nyt yhtäkkiä kaikki tuntuu niin kivalta ja hyvältä ja mukavalta. vaikka nyt siis pientä kipua ja arkuutta väsymystä (vaikka heräsin hitsi vieköön tunti sitten [:D]) Mut saa nyt nähdä. Aijoo ja lämpö nyt 37.4 O_O
Meinasin siis tosiaan taas jälleen tänä aamuna testata, kun kerta jos oireita on, mut sit muistin taas että ei ei ei [8|] täytyy odotella. Viikonloppuna varmaan päädyn kyllä testailemaan anyway, mut voihan olla ettei testi sillon mitään ees näytä. [;)] hitsi vieköön Mut toivon tosi paljon että nyt olis oireet sit sitä itteensä [:D]

Plussatuulia sinne kaikille! Phuuh.... ++++++++++++++++++++++++++

yk1 kp20

Takaisin