joko nyt onnistaisi

Kiitoksia paljon Ronny, Oih,ihana kuulla että kirppu oli oikeassa paikassa ja että sydämen sykkeet näky ultrassa[:)] Kyllä se pysyy loppuun asti matkassa[:)]

Omaa, Vieläkin välillä tuntuu menkkamaisia kipuja alavatsassa ja nipistyksiä,kauhea nälkä kokoajan,syön tänään jo varmaan 4:ttä kertaa.[:D][:)] Antibioottikuuri on purenu todella hyvin jo,enään ei ole kuin muutama nappi mitkä pitää vetasta naamaan.3 tablettia päivässä 8h ajan[:)] Huominen ei sinänsä periaatteessa jännitä ollenkaan kun tiedän että joudun pettymään kuitenkin JÄLLEEN.[&o][:(] Närästääkin ihan älyttömästi.[&o]

MOIKKA TÄNNEKIN,

ADARA: Teillä onkin hyvä neuvola,kun siellä on ultralaitteet [:)]
Olispa täälläkin,niin ei tarvitsisi mennä varhaisultraan yksityiselle.

APHRAEL: Ahaa..sinäkin olet sairaanhoitaja [;)]
Minä olen aikoinani ollut syöpäosastoilla töissä ja sitten luin vähän psykiatriaa ja menin psyk.puolelle töihin.Nykyään olen maatalousyrittäjä ja kotiäiti.Joskus sitä ajattelen,että olispa mukavaa olla vielä sairaanhoitajana jossain,niin pääsisi helpommalla [;)][:D]..vitsi vitsi,ainakin vähäsen [;)]
Siis NAMI mitä ruokaa olet siellä grillaillut [8D]..
Ja MITÄ..Sinäkin olet saanut plussan ovistikulla [:)][:)]
Teet nyt Kiraffet ja nappaat r.testilläkin sen plussan!!
Peukkuja!!!

RONNY: Suuremmoiset onnittelut sykkeen näkemisestä [:)][:)][:)]
Tulet sitten Helmivauvoihin,kun uskallat [;)]

JA KAIKILLE TEILLE IHANILLE PALSTAYSTÄVILLE LISÄÄ PLUSSATUULIA
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde ja Mini rv 6+1

KIIITOS kaikille onnitteluista! [:)]

oli kyllä erittäin outoa saada se plussa, kun paria päivää aikasemmin olin ihan varma, että täti tulee. Sitten vasta rupesin miettimään, kun tein sen ovulaatiotestin. :) Nyt oon soitellu kaikkialle.. kun mulla on tää sydän vika, niin sinnekkin polille piti soittaa, ja lupasivat laittaa kontrolliajan postissa tulemaan, että varmistaavat vähän miun kropan oloja. Ja joskus heinäkuun puolenvälin tienoilla on sit ensimmäinen neuvola käynti. Nyt sitä ei voi kuin toivoa, että kaikki menee hyvin. [:)] omituisia pieniä kipuja tuntuu vatsassa, mutta se lienee ihan normaalia, ja varsinki ku tuntuu että ajatukset ihan kirjaimellisesti pyörii "oman navan ympärillä" kokoajan. [:)] on niin hassu ajatus että mahassa on sellanen asukki [:D]

kiraffe onnea onnea onnea !!!!!!!!! Meetkö maaliskuisiin vai tuutko helmikuisiin vielä ?[:)]

Iltaa valoisaa kaikille! [:)] Nopeasti tässä tulin käväisemään.

kiraffe: Aivan mielettömän suuret onnittelut plussasta! [:)]

Aphrael: Heeei, sinähän teet kiraffet ja ovistestiplussan jälkeen raskaustestiplussaa kehiin! [:)] Jos ja KUN sinä sen plussan saat, alan varmaan itekin ostella noita ovistestejä niin halvemmaksi tulee [:D] Jännityksellä ootan et tuut kertoon miten kävi!

Minnuska:
Pidän peukkuja et plussa huomenna pärähtää! Oijoi, ihan sun puolesta täällä tutisen [:)]

Yönsäde: Hei kiitti tuosta tiedosta et milloin plussasit sen kiinnittymisvuodon jälkeen! [:)][:)] Mietinkin vähän sitä, ja sorruin jopa googlettamaan [:D] Niin ristiriitaista infoa oli... Nyt jotenkin tuntuu et kaikki oireet lopahtaneet ihan tyystin [:@]

Miehelläsi näköjään myös ollut vähän ongelmia sormien kanssa [:D] Tuli niin elävästi mieleen se kipu kun desinfioin tuon "reiän", kun kerroit tuosta teidän desinfiointihetkestä [:D]

manque, Kiitoksia kiitoksia,tänään testaan ja jos ei mitään näy niin sitten huomenna testaan uudestaan tai sitten vasta ensiviikolla ja ootellaan sitten tätiä alkavaksi.[:)]

Omaa, Menkkamaiset kipuilut jatkuu edelleen[:D] Maha on niin turvonnu heti aamusta että ihan kuin olisin 6kk raskaana ja tuota turvotusta kestää koko päivän[:D][&o] Kuumia-aaltoja esiintyy myös,välillä kuuma ja välillä palelee ja taas kuuma ja sitä rataa,mulla oli maanantaina ihan älyttömän kuuma ja mies vaa tokas mulle että "miten sulla voi olla noin kuuma ku mulla ei ole yhtään"[:D][:)] Eilen mittasin lämmön kun paleli,mulla norm.lämpö on 36.6 ja mittari näytti piipattuaan 36.9[8|] Huomenna pitäis täti alkaa ehkä,ainakin vau:n laskurin mukaan seuraavat menkat alkaa 25.6 mutta saa nähä onko tuohon laskuriin luottamista tai tuohon kiertoon[:D]No toivottavasti ei ala[:)] Eilen oli ihan älyttömän paha olo,tuntu että pitää lähtä oksentamaan kun teki pahaa,mutta meni sitten kuitenkin jonki ajan päästä ohi[8|][&o][:'(] Oliskohan suunnilleen viikko taakse päin niin nenästäki alko vuotaan verta vähäisen,olin aika ihmeissään kun on vuotanut joskus 8v sitten viimeksi.[:D][>:] Satuinpas syömään eilen 6krt koko päivänä[:D]

Tänään kauppaan joskus 9 aikaan Jasminin kanssa ostamaan jussiksi ruokaa ja herkkuja että tämä "mähö" pääsee syömään grillattavia ja ostamaan kasetti raskaustestejä 2kpl[:D][:D]

Heipä hei,

liityn joukkoonne iloiseen ja kuumeiseen!

Eilen, tänään, huomenna... näinä päivinä voisi tärpätä jos vain onni on myötä. Katsellaan miten käy. Yrityskerta on ensimmäinen, joten en nyt vielä liikoja haluaisi intoilla. Mutta olisihan se kyllä aikas hienoa :P

Olen lueskellut tässä viime aikojen viestejä tässä ketjussa. Kovasti plussapeukkuja kaikille ja onnittelut jo plussanneille.

Hedelmällistä keskikesän juhlaa vaan kaikille ;) Antaa kesäyön tehdä taikansa...

- cava

Tervetuloa mukaan Cava, ja kiitoksia toivotuksista. Meillä tämä keskikesän juhla ei pahemmin pääse hedelmälliseksi (olishan se hauska sanoa sitten isompana lapselle että juhannusyön huumassa alkusi sait, heheh...), kun täti tuli kylään. Prkl. Olisko se nyt sitten YK14 vai 15 mikä alkoi. Ei osaa enää laskea kun on nuo kierrot niin heitelleet. 

Kiraffe mahdottomasti onnea plussasta!! Ja varovaisesti myös Aphraelille, sä oot sitten seuraava plussaaja?!

Hauskaa juhannusta kaikille, ja plussatuulia!!

Täällä liitytään mukaan! YK1 menossa, mutta toiveet esikoisesta kovat ^^ Eilen yöllä tuntui siltä, että mahd. ovuloisin, tosin sittenhän mun kierto varmaan on vaan joku 22 päivää...? mutta anyway, kp8/12 menossa, en tiiä mistä sen nyt sit laskis ^^ Plussatuulia ja hyvää juhannusta kaikille<3 Tsemppiä ja rentoutukaa!

MOIKKA TÄNNEKIN,

BANDIDA: Suuren suuret pahoittelut tädistä [:(][:(]
Niin teille sitä plussaa toivoin,ettet tiedäkään [:(]
*SUURI VOIMAHALI*
Ihanaa Jussia teille ja tsemppejä uuteen kiertoon [:)][:)][:)]

MINNUSKA: Hu huu..Oletko tehnyt jo testin [:)]??
Ihan sinun takiasi tulin tänne kurkkimaan [;)]
Eilen illallakin vielä mietin sinun tilannettasi ja toivoin,että tänään sitten nappaat sen plussan!!!!!
Peukkuja peukkuja [:)][:)][:)]

MANQUE: Jeps,minun rakkaalla ukolla on useasti vähän ongelmia sormien ja muidenkin osien kanssa.Ja aina välillä joudun verestämään vanhoja hoitsun taitojani ja paikkailemaan miestäni [:D][:D]
Koska sulla tulikaan sitä tuhrua?Ja mitkä sulla onkaan nyt kiertopäivät?
Älä tuosta oireettomuudesta välitä!!!Monihan on täällä plussannut ilman mitään oireen oiretta [:)][:)][:)]
Hirveesti sinullekin peukkuja testaukseen [:)][:)][:)]

OMAA: Tänään meidän pitäisi kasata kokko rantasaunalle.Pashaa on vain,että tänne meidänkin alueelle anntettiin tänään metsäpalovaroitus [:'(]
No,kasaamme kokon kumminkin;poltamme sen tai emme.Huomenna kumminkin menemme rantasaunalle Jussin viettoon piki päin.Ehkä poltamme sen kokon,mutta ainakin uimme,saunomme ja grillailemme.
Huomiseksi tosin on lupailtu vesisadetta tänne,joten hyvällä lykyllä voimme kokon polttaa.

IHANAA JUSSIA KAIKILLE [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
JA PALJON NIITÄ TAIKAPLUSSAPUHALLUKSIA
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde ja Mini rv 6+2

No huhuu Yönsäde[:)] En ole uskaltanut tehdä tänään testiä joten ajattelin huomenna aamulla testata,jos uskallan[:D][:)] Tiedän kyllä että se on se prkl:een nega kuitenkin minkä saan,no mutta huomenna aamulla testailen.[:)] Joudutte odottamaan huomiseen aamuun.[:D]

Tervetuloa kaikille uusille [:)]

PALJON ONNEA kaikille plussanneille. Täällähän väki vaihtuu vallan kun ++++++++ tuulet suorastaan myrskyää!

Kaikille oikein rentouttavaa juhannusta.

wastis : kiitos kiitos. [:)] no laskettu aika on 2.3, joten maaliskuisiin menin nipin napin, ellei päätä tulla jo muutamaa päivää aikasemmin ulos. [:D]

Minnuska89 : no sinäpäs laitoit meidät jännittämään.. [:D] pakko on siis tulla huomennakin tarkastamaan tilanne. TSEMPPIÄ!! [:)]

Omaa: paineet on kadonneet harteilta aivan ihanasti, nyt voi vaan nauttia tästä olosta ja miehen ihanan hellyttävästä huolenpidosta. [:)] on se jännä, miten miehistäkin pompsahtaa esiin täysin uusia piirteitä. [:)] mieskin jo kysyi tänään että "mikä ihme me annetaan sille nimeks?" [:D] ehkä ei oo vielä kiirettä sitä miettiä, kun ei saa vielä pitkään aikaan edes tietää onko se tyttö vai poika. [:D] Mutta hellyyttävää, kun toinen miettii sellasia jo valmiiks. Paitsi että on sitä kyllä itekkin ajatellut asiat jo ihan valmiiks, vaikka päivä kerrallaan pitäis vaan elellä värsinki vielä tässä vaiheessa. [:D]

Hyvää juhannusta kaikille.. Ja plussa tuulet puhaltamaan!!! ; D

IHANAA JUSSIA KAIKILLE!!!!!!!!!!!!!

Tulin vain kurkistamaan,että joko MINNUSKA on testin tehnyt [:)]
Täällä onkin muistaakseni nyt monella jännät paikat näin Jussina [:)][:)][:)]
Ainakin MINNUSKA,MARICA,MANQUE....Paljon peukkuja teille testauksiin [:)][:)][:)][:)]+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Ja tietysti KAIKILLE MUILLEKIN TODELLA PALJON PLUSSATUULIA ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

OMAA: Ihana ilma ulkona [8D][8D][8D]
Juhannuskoivut on haettu.Vihta pitää vielä tehdä.Lippu salkoon klo.18.
Ja rantasaunalle Jussin viettoon.

RAUHALLISTA JUSSIA TEILLE KAIKILLE IHANUUKSILLE [:)][:)][:)]

Yönsäde ja Mini rv 6+3

minäkin tulin ja kirjauduin että saan vastata minnuskalle. mut eipä hän vielä ookkaa käyny täällä. hirveesti peukkuja edelleen että se plussa sinne nyt on tullut tai tulee!!!![:)] muillekkin testaajille peukut pystyssä!!

Erittäin mukavaa juhannusta kaikille!! ilimat ainaki taitaa olla kohillaa! :)

yönsäde: erittäin mukavaa juhannusta sinnekkin, toivottavasti saatte kokon poltettua [:)] hyviä vointeja!

Omaa: mikään ei maistu edelleenkään, taitaa pari kiloo tipahtaa täs alus.
tänään heräsin tos vartti sitte [;)] unta riittää, ja nyt ku ukkoki vapaalla niin saan ite nukkua.
pientä pelkoo on tullu et jos tää kirppu ei pysykkää matkassa mukana, mut pitää toivoa parasta!

Tiputteluvuoto on taas alkanut. No mutta nyt alkoi myös loma, joten lomalla on aikaa olla sängyssä... kunhan ne menkat ovat sitte ohi, ni voi "köllötellä" sängyssä vaik joka päivä [:)]

Joo, no sillai meki Yönsäde aateltiin, että nyt kun on vintti tyhjennetty edellisten asukkaiden aarteista, niin voimme viedä sinne omia tavaroitamme, joita jotkut 20 vuoden päästä ihmettelevät [;)]

Kiva kuulla, ettei Minnuska89:llä ole vakavempia sairauksia. Mitenköhän on testauksen kanssa käynyt?

Mielettömän isot ja ihanat onnittelut kiraffelle!! Tosi ihanaa!

Tervetuloa Cava ja Dark91 joukkoon. En jää minä sitten monologejani tänne puhumaan ku uuttakin väkeä tulee, vaik nuo vanhat kuumeilijat kovasti näyttävät "yrittävän" siirtyä tuonne odottajien puolelle. Kiva kun kuitenkin vielä täällä meitä morjestavat.

Hyvää Juhannusta! Me mennään Kauhavalle katsomaan lentäjien Juhannusta.

Hei kaikki  ja hyvää juhannusta! [:)]
Ja uusille tervetuloa!

Minnuskan tilannepäivitystä myös odottelen [:)]

Yönsäde: Tuota tuhrua tuli viime sunnuntaina. Taitaapi olla kp38 tällä hetkellä, mikäli nopeesti oikein laskin. Ei siis mitään aavistusta minkä pituinen kierto pitäis olla. Viimeksi oli 28pv, mut tähän mennessä ei plussaa tai tätiä oo näkynyt. Pitäisköhän sitä huomenaamulla testailla [:)]

Tää lähtee juhannustaikoja tekemään... [:D]

Nyt oli pakko päästä kommentoimaan..

YÖNSÄDE: OIKEIN PALJON ONNEA!!!! Hehkuta niin paljon ku huvittaa, sinä jos kuka olet plussan ansainnu.. [:)]
mä jo ihmettelinki et miten on ollu koko viikon hirveä hinku tälle sivustolle, mut tais meikäläisellä vaisto sanoa et oot plussannu [:)] ei olis voinu oikeemmalle henkilölle osua.. [:)] [:)] olen erittäin onnellinen puolestasi [:)]

itellä en tiiä missä menossa.. tädin olis pitäny tulla jo kaks ja puol viikkoo sitte.. hmm.. ku oli kaks päivää myöhässä tein testin ja sain haamun.. siitä parin päivän päästä tein uuden, tällä kertaa digitaalisen ja näytti negaa.. viikko siitä tein taas uuden digitaalisen ja taas nega..
nyt alkaa kyllä mulla hermot mennä.. plussaa.. negaa.. negaa.. ei näy.. ei kuulu.. ei tuu.. ARG!!!! ja mä ku ajattelin et lähtisin talvella koulun penkille et saisin itelleni oikein kunnon ammatin ku ei töitäkää näy..
toisaalta voihan olla ettei tätiä näy senkää takia ku stressaan sitä ku niitä ei näy [:D] [:-] rasittavaa.. ja niiiiiiin hämmentävää..
Anteeksi vuodatukseni, mutta täällä päässä on alettu jo kunnolla repimään hiuksia päästä.. ( jos joku kylällä käydessä kysyy niin pitää syyttää huonoja geenejä ja ennenaikaista kaljuuntumista [:D] [just, ihan niin ku mahollista.. mulla on sen verran paksut hiukset ettei ne lähtis kyl repimälläkää kaikki :P] )

Kiitos kun kuuntelitte.. taas kerran.. piti tulla vaan onnittelemaan YÖNSÄDETTÄ ja tää meni taas vuodattamiseks.. vaihteeks [8D]

Heip! Tulipa tuo täti kylään tänään. Harmittaa, mutta sinällään oli ihan hauska tilanne. Käveltiin pururataaa juhannusjuhlaan ja yhtäkkiä tunsin että hanat aukeaa oikein huolella. Eikä tietty ollut minkäänlaista suojaa mukana, ja alettiin yhdessä soveltaa miten ei ihan mun housuja sotketa [:D] Olin ihan sitten pikkupyyhkeillä sidottuna vaippapöksyn näköisenä koko juhannustapahtumassa ja oli kyllä älyttömän kiva juhannus kaikin puolin. Naurua riitti.

Eli kp1/28-38 tässä näin. Jos kierto on tuon saman 38 tässä kierrossa ja tärppää, niin ois tuo laskettu aika omana syntymäpäivänä 10.4 [:)] Olisi paras synttärilahja ikinä! [:)][:)][:)]

Takaisin