Yönsäde
Piirimestaruustason postaaja
IHANAA LAUANTAITA KAIKILLE,
ÖRKKI: KIITOS KIITOS [:)]
Mitäs sinne kuuluu?Jokos viettelet kesälomaa?
Täältä lähtee ISO KASA PEUKUTUKSIA sinnekin [:)][:)][:)]
MALLA: Myöhästyneet onnittelut plussasta [:)][:)][:)]
Teillä on myös ihanasti tullut tuo plussa [:)][:)][:)]
Sulla olikin todella aikaisin jo näkynyt sydämen syke [:)]
MINNUSKA: Edelleen peukkuja sulle hirveesti [:)][:)][:)]
Kyllä se plussa sieltä tulee..usko vain!!!!
APHRAEL: KIITOS [:)]
Sinullekin lähetän peukutuksia ison kasan,että tekin saatte Juhannuksena sen ihanan yllätyksen eli plussan [:)][:)][:)]
NIA: Jokos olet uskaltanut testailla [:)]??
Vielä miljoonasti peukkuja,että saat nyt sen plussan [:)][:)][:)]
OMAA: Heh..Mää näin viime yönä todella hauskan,mutta jotenkin niin ihanan unen [:D]
Synnytin kaksoset;tytön ja pojan
Olin ä-polilla ja siellä huomattiin,että vauvat ovat perätarjonnassa.Siellä KÄTILÖ [:D] yritti kääntää vauvoja oikein päin.Joo,eli hän käänsi samallalailla kun lehmille tehdään,jos vasikka on väärinpäin.Eli käsi/kädet työnnetään kohtuun ja vasikka käännetään siellä.Juu,kätilö teki tällain käännöksen ja siinä unessa näin,kun vauva oli ulkona ja siinä ulkona se kätilö yritti vielä kääntää vauvaa [:D][:D][:D]
Loppujen lopuksi sitten nämä molemmat vauvat syntyivät.Ja molemmat olivat eläviä,vaikka syntyivätkin etuajassa.Kyllä olikin todella outo uni *viheltelee ja naureskelee unelleen*
Hyvin mulla sekoittuu näihin minun uniini myös nämä lehmä-asiat [;)]
Pari kertaa olen kumminkin joutunut vasikkaa kääntämään kohdussa.
NYT LÄHETÄN TEILLE JÄLLEEN TAIKAPUHALLUKSEN
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Sydämestäni niin toivon,että teistä jokainen sen plussan saisi [:)][:)][:)][:)][:)]
Yönsäde ja Mini rv 5+4
ÖRKKI: KIITOS KIITOS [:)]
Mitäs sinne kuuluu?Jokos viettelet kesälomaa?
Täältä lähtee ISO KASA PEUKUTUKSIA sinnekin [:)][:)][:)]
MALLA: Myöhästyneet onnittelut plussasta [:)][:)][:)]
Teillä on myös ihanasti tullut tuo plussa [:)][:)][:)]
Sulla olikin todella aikaisin jo näkynyt sydämen syke [:)]
MINNUSKA: Edelleen peukkuja sulle hirveesti [:)][:)][:)]
Kyllä se plussa sieltä tulee..usko vain!!!!
APHRAEL: KIITOS [:)]
Sinullekin lähetän peukutuksia ison kasan,että tekin saatte Juhannuksena sen ihanan yllätyksen eli plussan [:)][:)][:)]
NIA: Jokos olet uskaltanut testailla [:)]??
Vielä miljoonasti peukkuja,että saat nyt sen plussan [:)][:)][:)]
OMAA: Heh..Mää näin viime yönä todella hauskan,mutta jotenkin niin ihanan unen [:D]
Synnytin kaksoset;tytön ja pojan

Olin ä-polilla ja siellä huomattiin,että vauvat ovat perätarjonnassa.Siellä KÄTILÖ [:D] yritti kääntää vauvoja oikein päin.Joo,eli hän käänsi samallalailla kun lehmille tehdään,jos vasikka on väärinpäin.Eli käsi/kädet työnnetään kohtuun ja vasikka käännetään siellä.Juu,kätilö teki tällain käännöksen ja siinä unessa näin,kun vauva oli ulkona ja siinä ulkona se kätilö yritti vielä kääntää vauvaa [:D][:D][:D]
Loppujen lopuksi sitten nämä molemmat vauvat syntyivät.Ja molemmat olivat eläviä,vaikka syntyivätkin etuajassa.Kyllä olikin todella outo uni *viheltelee ja naureskelee unelleen*
Hyvin mulla sekoittuu näihin minun uniini myös nämä lehmä-asiat [;)]
Pari kertaa olen kumminkin joutunut vasikkaa kääntämään kohdussa.
NYT LÄHETÄN TEILLE JÄLLEEN TAIKAPUHALLUKSEN
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Sydämestäni niin toivon,että teistä jokainen sen plussan saisi [:)][:)][:)][:)][:)]
Yönsäde ja Mini rv 5+4