joko nyt onnistaisi

IHANAA LAUANTAITA KAIKILLE,

ÖRKKI: KIITOS KIITOS [:)]
Mitäs sinne kuuluu?Jokos viettelet kesälomaa?
Täältä lähtee ISO KASA PEUKUTUKSIA sinnekin [:)][:)][:)]

MALLA: Myöhästyneet onnittelut plussasta [:)][:)][:)]
Teillä on myös ihanasti tullut tuo plussa [:)][:)][:)]
Sulla olikin todella aikaisin jo näkynyt sydämen syke [:)]

MINNUSKA: Edelleen peukkuja sulle hirveesti [:)][:)][:)]
Kyllä se plussa sieltä tulee..usko vain!!!!

APHRAEL: KIITOS [:)]
Sinullekin lähetän peukutuksia ison kasan,että tekin saatte Juhannuksena sen ihanan yllätyksen eli plussan [:)][:)][:)]

NIA: Jokos olet uskaltanut testailla [:)]??
Vielä miljoonasti peukkuja,että saat nyt sen plussan [:)][:)][:)]

OMAA: Heh..Mää näin viime yönä todella hauskan,mutta jotenkin niin ihanan unen [:D]
Synnytin kaksoset;tytön ja pojan
Olin ä-polilla ja siellä huomattiin,että vauvat ovat perätarjonnassa.Siellä KÄTILÖ [:D] yritti kääntää vauvoja oikein päin.Joo,eli hän käänsi samallalailla kun lehmille tehdään,jos vasikka on väärinpäin.Eli käsi/kädet työnnetään kohtuun ja vasikka käännetään siellä.Juu,kätilö teki tällain käännöksen ja siinä unessa näin,kun vauva oli ulkona ja siinä ulkona se kätilö yritti vielä kääntää vauvaa [:D][:D][:D]
Loppujen lopuksi sitten nämä molemmat vauvat syntyivät.Ja molemmat olivat eläviä,vaikka syntyivätkin etuajassa.Kyllä olikin todella outo uni *viheltelee ja naureskelee unelleen*
Hyvin mulla sekoittuu näihin minun uniini myös nämä lehmä-asiat [;)]
Pari kertaa olen kumminkin joutunut vasikkaa kääntämään kohdussa.

NYT LÄHETÄN TEILLE JÄLLEEN TAIKAPUHALLUKSEN
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Sydämestäni niin toivon,että teistä jokainen sen plussan saisi [:)][:)][:)][:)][:)]

Yönsäde ja Mini rv 5+4

SUSSU29: [:(][:(] Voi rakas Sussu [:(][:(]
Olen niin pahoillani [:(][:(]
En osaa mitään sanoa,kun niin olen surullinen teidän vuoksenne.
*SUURI LOHTUHALI JA VOIMAHALI*
Sanat eivät riitä sanomaan,kuinka pahoillani olen [:(]
Toivon sinulle ja teille paljon voimia jaksaa tässä todella ikävässä tilanteessa!!!!!!!
Olet ajatuksissani [:)]

Yönsäde

Wastikselle minäkin tulin Nyytin tavoin toivottamaan hirmusesti onnea plussasta! Toivottavasti kaikki menee hyvin helmikuulle saakka! [:)]

Aphrael, kyllä minäkin muistan sinut! [:)]
2009 keväästä täällä itse aktiivisesti kirjoittelin ja elokuussa sitten plussasin :)
Aika menee tosiaan hurjaa vauhtia, Noakin on jo kohta 3kk ja tuntuu et vasta itse täällä jännitin!
On ollut kiva seurata palstalaisten siirtymistä odottajiin, toki sitä toivoisi paljon useammalle..
Toivottavasti sinäkin Aphrael pian odottajiin siirryt!

Sussu29, suuren suuret pahoittelut.. Ei löydy sanoja[:(]

Sussu29: Oon niin pahoillani! [:(] En minäkään tiedä mitä sanoa.
Paljon voimia sinne, olet ajatuksissani. Halaukset isot sinulle!

Sussu29: Voih, olen erittäin pahoillani! [:(] en oikein tiedä miten voisin lohduttaa.. mutta toivotan sinulle paljon voimia!

marica : Noniin, sinun oireesihan kuulostaa ihan siltä kuin olisit raskaana. [:D] tsemppiä testailuun, toivottavasti saat plussan!! [:)] peukkuja!!

örkki : yritän kovasti pitää päätöksen, houkutus ostaa testejä jo valmiiksi on kyllä suuri, mutta kestän sen [:D] ajattelin tehdä näin juuri siksi, kun aikasemmilla kerroilla kun on ihan innoissaan testaillu jo ennen menkkojen alkamista ja sitten on ollu nega, nii pettymys on ollu ihan kauhee. Onhan se pettymys erittäin suuri silloinki, ku se täti sieltä tulee, mut eipähän oo kerenny innostua liikaa ennen sitä..

OMAA: kp 23/25-29 menossa. Odotukset ei oo mitenkään korkeella.. oon vaan koko ajan ajatellu että "en varmasti tuu raskaaks tässä kierrossa." Ja siltä tuntuu edelleen... [;)] jotenki vaan jo oon miettiny että pitää käydä ostamassa lisää tampooneja, on vaan olo jotenki niin varma että ne menkat sieltä tulee. Tosin positiivinen yllätys olisi aina tervettullut.. [:)]
Eilen shoppailemassa ollessa, silmät kiinnitty koko ajan lasten osaston pienen pieniin töppösiin, ja teki mieli ostaa vauvan vaatteita. [:)] Melkein tuli itku silmään kun kuvittelin mahdollisen tulevan vauvani joskus sellaisiin pikkupikku kenkiin.. [:)]

Sussu29, Voi ei :( Tuollaista ei kyllä haluaisi kenellekään käyvän. Mielettömän paljon voimia toipumiseen, niin psyykkiseen kuin fyysiseenkin!

Sussu, pahoittelut myös täältä. Onpahan todella ikävä tilanne sinulla! Halauksia!

Onpas Yönsäteellä ollut unet... [:D] Mahtaispa olla melekoset fiilikset jos kätilö oikeesti työntäis kätensä kohtuun vauvan kääntääkseen... Kivaa että pääsette jo parin viikon päästä katsastamaanmiten minillä menee [:)]

Nyytille myöhässä tulevat onnittelut pienestä pojasta, mekin kerettiin hetken aikaa palstailla yhtäaikaa ennen kuin pääsit siirtymään odottajiin [;)] Toisaalta vaikka odottavan aika on pitkä niin silti tuntuu hurjalta että aikaa on mennyt jo niin paljon että yhtä aikaa kuumeilleet on jo saaneet vauvojakin...

kiraffe, mulla iskee kans välillä hirveä hinku ostaa 'valmiiksi' jotain vauvalle, kun näkee jotain supersuloista kaupassa. Onneksi oon saanut vielä hillittyä itteni - tulee toisaalta vähän sellainen taikauskoinenkin olo et jos ostaa valmiiksi niin ei ikinä saa sitä vauvaa jolle ne on tarkoitettu [8|]

Mites Nia, testasitko? Manque vissiin testaa uudestaan huomenna?

Omalla navalla on piinaviikot menossa. Avustettu ovis oli kai viikko sitten ja viikko pitäis vielä odotella... Täti tulee kai kylään jussina, tai sitten ei tule - jälkimmäinen olisi tietenkin se toivottu loppu tähän tarinaan... Unelmakämppäkin meni sivu suun niin ei oo paljon muutakaan ajateltavaa. Tästä tulee vielä pitkä viikko...

IHANAA ILTAA KAIKILLE,

BANDIDA: [:D]..Juu,meikäläisellä taitaa raskaana ollessa olla vieläkin lentävämpi tämä mielikuvitus kuin normaalissa tilassa [;)][:D] *viheltelee*
Ikävää,ettette saaneet sitä unelmataloa [&:]
Mutta onhan niitä unelmataloja muuallakin [;)]..Kyllä te vielä sellaisen löydätte [:)]
Sullehan ei nyt sitä tätiä enään sinne tule,vaan saat Jussina plussan [:)][:)][:)]
MILJOONASTI TEILLE PIDÄN PEUKKUJA [:)][:)][:)][:)]

KAIKILLE TEILLE IHANILLE PALSTAYSTÄVILLE LÄHTEE JÄLLEEN TAIKAPUHALLUKSET
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde ja Mini rv 5+5

Sussu29: Niin kovin pahoillani puolestasi! Toivottavasti sentään kohtu ja munasarjat säästyivät. jos näin niin sinulla lienee vielä mahdollisuus ihan alkutekijöillään omaankin vauvaan.

Meillä on tänään varattu Viroon autolle paikka ja meille myös laivaan mennen tullen. Tarkoitus on tehdä noin viikon reissu naapurimaahan. Kylpylää ja Hansa päiviä ja maalaiselämää sukulaisten luona. Aika erilainen loma ja maailman parhaassa seurassa. Minua oikeasti hemmotellaan niin että olen aivan sekaisin onnesta [:)] En vielä vuosi sitten voinut kuvitellakaan että tällaista onnea on! Voi kunpa vielä tärppäisi sellainen pikkukulkija matkaan jossain vaiheessa!

Aurinkoisia plussatuulia ja ihanaa kesää plussanneille!

Iltaa naiset! [:)]

Bandida: Tosiaan huomenna ajattelin alkuun testailla, nyt oon vähän alkanut jänistää. Jotenkin ei haluis sitä negaa nähdä taas. Jos ylihuomenna? [:D]

Omaa: Tänään luulin et täti jo tuli kylään, mut olikin vain jotain tuhrua valkovuodon seassa. Koko ajan vessassa käynyt ja kytännyt et alkaako. Ei ala. Ei tarvikaan alkaa [:D] Jotenkin alavatsassa tuntuu hassulta, nippailee.. Haluis vaan nauttia tästä olotilasta et tuntuu et vois ollakin jotain vauvajuttuja kropassa tekeillä. Siksi ei haluaisi vielä testailla, kun tästä kierrosta niitä negoja on niin paljon saatu. Ärsyttävää kun ei mitään aavistusta et minkä pituinen tuo kierto tulee olemaan...

En mä vielä lomalla ole Yönsäde. Vielä ens viikon ku jaksaa niin loma alkaa. Kiitos peukutuksista, kyllä täältä joskus tullaan kans sinne odottajien puolelle kirjoitteleen. En vain tiedä koska. Muutoin on sitte töitä ja kotona töitä. Tänään tyhjennettiin vintti. Sieltä löytyi paljon jänniä tavaroita: matkalaukkua, muoviämpäreitä...

Peukkuja testaajille!

heipat kaikille!

sussu29: suuren suuret pahoittelut tilanteestasi, en tiedä mitä sanoa [:(] voimahali!!

bandida: pikaista piinaviikon kulkua sinulle ja toivottavasti plussa pärähtää viikon päätteeksi! harmi kun unelmakämppä meni sivu suun. mut teille on sit tiedos vielä parempi jossain [:)]
me rakennetaan parhaillaan omaa, saapahan sellaisen kun haluaa [:)]

ihanainen: oikein mukavaa lomaa, kuulostaa kivalta! [:)]

mangue: täysiä peukutan sulle ettei se täti sinne tulekkaan vaan pääset testailemaan plussaa!!!![:)]

yönsäde: Heissan!! voih mikä uni [:)] tääki on alkanu taas näkeen mitä kummallisempia unia,, samaa teki esikoista oottaessa et unet oli vallan mahtavia [:D]
toivottavasti olet voinut muuten hyvin!! täällä on äklötys oloa vähän alkanu ilmenemään. keskiviikkona ois neuvola [:)]

aphrael: peukut sinnekkin! jospa se täti ei enää kaahailis sinne päin!![:)]

minnuska: mikäs sielä tilanne? toivotaan ettei täti sinnekkään enää kaahaile [:)]

taasen oli niin paljon tekstiä etten kaikkia sivuja jaksa lukea enkä siis vastaa kaikille, [&o] mut kaikille peukut edelleen pystyssä!![:)]

Omaa: reissu takana esikoisen kanssa, oli mukava pikku loma mut on se kiva tulla aina kotiin! äklötys oloa on ollut nyt kolme päivää, ja olot kestäny KOKO PÄIVÄN, ei oo ollu kaukana örkit, mut sisällä oon saanu piettyä. ei kivaa, esikon kohdalla kun ei ollu minkäänlaisia suurempia pahoinvointeja. mikään ruoka ei maistu miltään, ei ainakaa hyvältä ja silti tuntuu et kokoajan pitää syödä jotain..jos on pitkään syömättä niin sit se huono olo vasta tuleeki, kokoajan siis jotain pientä yritän syödä. no mut en valita [;)] [:D] hehe.! keskiviikkona neuvolaan ja saa sit tietää missä viikolla mennään ja onko kirppu oikeessa paikassa. [:)]

Ronny, no täällä ei oikein kummoisia oireita ole,eilen oli vaan ihan hirvee väsymys että olihan se pakko pienet päiväunet ottaa esikoisen kanssa[:D][:)] Ja välillä mahaa nippaillut,lauantaina oli semmoinen tunne alavatsassa että ihan kuin olis ovulaatio kipuja ollut,mutta eihän ne sitä ollut kun kesti varmaan 1-2 minuuttiin ja tuntui ihan tuolla peräpäässä asti ja kun istui alas niin tuntu pieni paine alavatsassa.[:D][8|][>:] 3-4pv päästä pitäis testailla mutta ajattelin odottaa kuitenkin yli tuon että vasta testaan kun 24.6 lääkäri soittelee mulle aamulla niistä kilpisrauhasien tuloksista ja v-vuodon tuloksista..Jos tuloksista ei löydy mitään niin sitten testailen heti silloin 25.6 aamulla.[:)] Huomasin eilen että hieman alko närästämään ku joi 3 kuppia kaffeeta ku oltiin miehen pikkuveljen konfirmaatio juhlissa[:D]Ennen on pystynyt juomaan vaikka 5:kin kuppia kerralla ettei ole alkanu närästämään[:D][:)]

Plussapuhureita puhallellaan++++++ Nytten ei kuin jussin kunniaksi plussia kehiin[:)] Tsemppiä!

HYVÄÄ UUTTA VIIKKOA TÄNNEKIN,

RONNY: Tervetuloa takaisin [:)]
Kiva kuulla,että teidän reissu meni hyvin [:)]
Säähän olet ihan selvästi raskaana,kun noin äklöttää [;)][:D]
Jospa teille tuleekin nyt tyttö,kun oireet ovat noin erilaiset [;)]??
Onko teidän neuvolassa ultralaite?Aivan ihanaa,jos siellä on mahdollisuus ultrata [:)]
Meidän neuvolasta löytyy vain dopplerlaite.Ultrat tehdään sairaalan puolella.Ja sekin tehdään sitten rv 12 ( np-ultra ).
Minähän menen ensi viikolla varhaisultraan yksityiselle.Oli pakko tilata aika sinne,kun olo on jotenkin epätodellinen [:)]
Hirveesti tsemppiä sinulle keskiviikon ultraan [:)][:)][:)]
Kai sen jälkeen sitten jo uskallat tulla tuonne Helmivauvoihin [;)]??

MANQUE: JEE..Sulla kyllä noi oireet kuulostavat TODELLA LUPAAVILTA [:)][:)][:)]
Miljoonasti peukkuja nyt,että saat sen plussan [:)][:)][:)]

ÖRKKI: Jaksamisia viimeiseen työviikkoon [:)]
Vintiltä kyllä löytyy vaikka mitä [;)]..Minä itse olen sellainen ihminen,etten millään raaskisi mistään luopua ja sitten niitä tavaroita raijaan vintille [&o][:D]
Parinkymmenen vuoden päästä lapset saavat tehdä "mukavia" löytöjä täältä vintiltä [;)]
PEUKKUJA EDELLEEN JA PALJON SINULLE [:)][:)][:)]

MINNUSKA: Toivottavasti sait hyviä tuloksia kilpirauhas-ja valkkarikokeista [:)]!!
Toi on hyvä oire ainakin toi paineentunne alavatsalla [:)]
Ihan hirveesti sinullekin peukkuja,että nappaat nyt sen plussan [:)][:)][:)]

OMAA: Meidän Esikko tulee huomenna rippileiriltä kotiin.Keskiviikkona hän sitten lähtee sukulaispariskunnan kanssa ulkomaille.Ainakin Latviaan ja Unkariin.Eivät vielä tarkkaan tiedä,että missä kiertelevät autolla.Käskivät vain passin ja vaatteita ottaa mukaan [:D].
Joo,Esikoisen konfirmaatio on 4.7. ja en ole vielä ostanut hälle pukua [&o].Huomenna sitten joudumme juosten käydä ostamassa hälle puvun juhlaa varten.Sukulaispariskunta kun sanoi,ettei he tiedä,että koska palaavat reissulta.Lupasivat kumminkin palata ennen Rippijuhlia [:D][:D]
Hitsit,kun pääsisi itsekin joskus reissuun [8D]

PALJON TAIKAPUHALLUKSIA JÄLLEEN TEILLE
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde ja Mini rv 5+6

Omaa, lääkäri soitti äsken tuloksista ja kaikki oli kunnossa paitsi että mulla on virtsatientulehdus ja lääkekuurin saan tänään kun lähettää apteekkiin reseptin niin pääsen hakemaan sen sieltä[:D] Huhhuh,eli ei onneksi löytynyt mitään edes kilpirauhasistakaan.[:)][:D] Olen nuorempana harrastanut tuota virtsatientulehdusta aika monesti,nytten olikin aika yllätys kun ei ole muutamaan vuoteen ollut.[:)]

No nyt on viikonloppu takana ja saatu suurimmat v.....tukset ja surut hoidettua miehen kanssa yhdessä olemalla ja juttelemalla! Kyllä taas muistaa, että saa onnellinen olla siitä mitä meillä tällä hetkellä on [:)]
Päätimme kokeilla vielä koeputkihedelmöitystä, lääkäri laittoi lähetteen Tays:iin! Eli täällä taistellaan vielä omasta iltatähdestä [:)]

Oikein paljon onnea kaikille plussanneille [:D]
Ja muille plussatuulia...[:)][:)]

Takaisin