joko nyt onnistaisi

Ronny ja Wastis: Onneksi olkoon!! Tosi hienoa!! [:)]

Täällä tuli eilen aamulla täti kylään.. karmee masennus iski. Enkä ees tiedä miten se noin iski kun ei olla varsinaisesti ees yritetty. Kaipa sitä tässä huomaa vaan sen miten kova vauva kuume on -ja miten paljon sitä tahtoo. Otin 'härkää sarvista' ja varasin ajan yksityiselle Gynelle..pakko saaha tietää mitä nää karseet yli viikon kestävät vuodot oikein meinaa -ja toisaalta karmeen kivuliaat menkat kanssa. Nimimerkillä: Paketti särkylääkettä jo syönyt. Lisäksi vielä epäsäännölliset menkat ei liene kauheen idealli tilanne aloittaa yrittää lasta.

No..asiassa on aina hyväkin puolensa..tais mieheke tajuta että miten kovasti minä tahdon lasta ja toisaalta että taitaa hän itsekkin haluta kun niin apeaksi pisti mielen.[&:]

VAUTSI VAU!!!!

MIELETTÖMÄSTI ONNEA WASTIKSELLE JA RONNYLLE SEKÄ ÄMPÄRIKAUPALLA VAUVALIIMAA TEILLE[:D]

No jopas lähti plussa-aalto liikkeelle. Saas nähdä ketkä on seuraavana vuorossa. Voipi olla helmikuisissa tungosta[:D]

Onnea Ronny!!! Aivan loistavaa, tää lähettää supervahvat teippisukat pikkuisen matkaan! [:)][:)][:)]

Nyt se plussapyörremyrsky on täällä! [:D]

Omaa: Täällä kp 28/28? Saa nyt nähdä mikä tuo kierron pituus tulee olemaan, kun ei tässä vielä paljon ole luomuilla kerennyt. Eilen tosiaan herkällä tuli selvä nega niin odotukset ei kovin korkealla et täti ymmärtäisi mitä porttikielto tarkoittaa.

Suuret Kiitokset kaikille onnitteluista! [:)]
Ei tätä vielä oikein usko todeksi[:D]
aamulla soittelen heti neuvola aikaa ku en yhtää tiiä millä viikolla tuota on, ku tosiaa kiertopäivät ehti taas huidella päälle 80. mut luulen kyl et aika alussa on ja helmikuisiin pääsen ja se on hyvä kuu kyllä [:D]
 tämä lähtee huomena esikon kanssa lomailemaan, tullaan vasta sunnuntaina takaisin joten mua ei täällä näy tällä viikolla enää. mut luen kaikki kun takaisin tulen [:D] ja toivon lukevani täältä sitten lisää plussauutisia joten peukut kaikille!!!![:D]

yönsäde: haluun käydä eka neuvolas ennenku ilmoittaudun helmikuisiin. mut ihana päästä sun kans samaan!![:)][:)] jos nyt siis helmikuisiin meen. kävin jo vilkaseen siel mut oli niin paljo jo tekstiä et pitää ajan kans lukea ne joskus läpi.
oikein hyviä vointeja sinulle!! [:)] mun pitänee aamulla tuhlata viel yks testi kun niitä nyt jäi kolme ylimääräistä [:D]

+++++++++++++++

HYVÄÄ HUOMENTA,

RONNY: HYVÄÄ LOMAA TEILLE [:)][:)][:)][:)][:)]
Ja ONNEA VIELÄ MILJUUNASTI PLUSSASTA
Jään odottamaan Helmivauvoihin [;)]

JA JÄLLEEN TEILLE MUILLEKIN SUPER-TAIKA PUHALLUKSET
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Olette joka päivä ajatuksissani [:)][:)][:)]

Yönsäde ja Mini rv 5+0

Ihanaa Ronny,oikein paljon onnea sinulle ja todella paljon tarrasukkia ja liimaa matkaan[:)]

Omaa
Täällä käytiin klo:9.15 sielä labrassa viemässä näytteet ja otattamassa verikokeet niitä kilpirauhas tutkimusta varten,ensiviikolla voi jo kysellä kilpirauhasen tuloksia[:)]Täällä on vieläkin ihan mini mini tihuttelu vuotoa.[&o]Mutta silti ollaan pupuiltu[:D]Tunti pyörähti labrassakin kun eivät löytäneet suonia ja kun meinasin kaks kertaa pyörtyä kun alko heikottaan ja tekemään pahaa ja vielä tuskahien pukkasi päälle ja olinkin kuulemman kalpea.Siinä tuli heikko olo kun ne neulalla pyöritteli tuolla käsitaipeessa etsien mun verisuonia..Jouduin kaks kertaa menemään makoilemaankin EKG huoneeseen kun sielä oli sänky.Huhhuh,ei psytynyt ollenkaan istumaan vaan makuultaan ottivat sen veren multa kun sanoin että en pysty istua tai en uskalla jos pyörryn,kyllä on oikean käden taive kipeä,hyvä että pystyy just ja just suoristaan käden.[:)]Nyt vain innoissaan odotellaan tuloksia ja katsotaan mitä ne keksii jos jotain löytyy.[:)] Ehkä pääsen vielä tuohon plussa-aallon joukkoon[:)]

Kiitoksia taas tuhannesti onnitteluissa.
Joka päivä käyn edelleen täällä kattomassa mitä teille kuuluu.
En oikein osaa vielä luottaa tähän hommaan vielä.

PAAAAAAALJON PLUSSATUULIA !!!!

Onnittelut WASTIS ja RONNY!!!![:D][:D]

Omaa: olin tänään leikkaavan lääkärin luona (perjantaina menen tähystysleikkaukseen), menin sinne vähän jännityksellä, koska olen flunssassa ja pelkäsin ettei suostu leikkaamaan minua, niin kovasti kun toivoin että meitäkin onnistaisi... mutta siinä kävikin niin että tulin itku silmässä lääkäristä pois... ultrassa näkyi poikkeavuuksia molemmissa munajohtimissa ja lääkäri pyysi jo suostumuksen poistaa molemmat, jos ovat niin tulehtuneet ym.... eli tähystysleikkaukseen mennään ja he katsovat siellä paremmin mikä on tilanne ja sitten jos molemmat joudutaan poistamaan niin se tehdään kunnon leikkauksella samantien... suoraan sanottuna tilanne vituttaa niin paljon, kun saan tietää sen vasta kun herään nukutuksesta...
tälläistä täällä...[:(][:(]

Tsemppiä kaikille ja plussatuulia, olette jokainen plussanne ansainneet [:)]

Sussu29 ihan hirveetä!!!!! [X(]
Mä itken täällä sun puolesta, anteeksi, mutta toi vaikuttaa ihan hirveältä tilanteelta!! Onko mitään mahdollisuuksia keskustella johtimia säilyttävästä hoidosta ennen tuota leikkausta???? Isosti voimia nyt sinulle!

Voi Sussu29, oon niin pahoillani sun puolesta. Todella ikävä tilanne, varsinkaan kun ei etukäteen tiedä miten käy. Niin toivon, että käy hyvin ja ei jouduta kumpaakin poistamaan! Tsemppiä ja oikein iso halaus täältä! 

Sussu29 Kamala tilanne sulla, toivottavasti munanjohtimia ei tarvitsisi poistaa. [:(] Tutullani on jouduttu poistamaan toinen munasarja, mutta silti tuli raskaaksi. Toivoa on aina.

Wastis ja Ronny Hurjan paljon onnea teille plussan johdosta!! [:)]

Ja kaikille muille terveisiä Tanskasta!! Täällä ollaan ukkokullan kanssa lomailemassa, tällähetkellä Billundissa.
Täällä tuli täti eilen käymään, kiertopäivänä 36. ja pettymys oli tietysti sen mukainen. [:@] Kyllä tuntui eilenkin, että oikein reisiä pitkin valuu kun on niin runsaat vuodot (anteeksi näin inha teksti). Mutta ei voi mitään, kaikki pitää ottaa vastaan mikä tulee... Jospa tämä tästä. Nyt meinasin tosiaan pitää oma-aloitteisesti taukoa Teroista, kolme kiertoa niitä syönyt tuloksetta. Tää kokeilee nyt lähtiskö kierrot itsekseen liikkeelle, vai pitäiskö aloittaa taas Terot. Reseptillähän noita olisi vielä kolmeksi kuukaudeksi. Olin jo niin varma, että en niitä tarvitsisi. Mutta ei olisi pitänyt taaskaan yhtään tarkastella mitään oireita etukäteen... Kun sitä on vaan niin malttamaton tämän asian kanssa. Miten sitä osaa taas odottaa monta viikkoa ,voih. Onneksi on ainakin tekemistä täällä reissussa olla. [;)] Palataan asiaan!

Kp 2/24-36/Yk10

MOIKKA KAIKILLE,

SUSSU: Voi ei,että mitä uutisia olit saanut [:(]
Toivon sydämestäni,että kaikki päättyisi hyvin [:)][:)][:)][:)][:)][:)]
Pidän sinulle täällä peukkuja,että toinen munanjohdin säästyisi ja pääsisitte pian yrittämään vauvaa!!!!!!!!!!!!!
Olet ajatuksissani [:)][:)][:)]
*SUURI VOIMAHALI*

KCATRI: Suuret pahoittelut tädistä [:(][:@]
Paljon voimia ja tsemppejä tähän uuteen yritykseen [:)][:)][:)]

KAIKILLE MUILLEKIN IHANIA VOINTEJA JA PALJON TAIKAPUHALLUKSIA
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönäsäde ja Mini rv 5+1

huomenta!

omaa: pitkästä aikaa....masensi tuo täti kun viime kuussa tuli mutta eiköhän se tästä.....aina jaksaa tsempata että jospa nyt.....
tänään ja eilen okse olo....en tiedä johtuuko että vihdoinkin.... vai siitä että olin hammaslääkärissä ja kaksi hammasta poistettiin ja oon joutunut syömään särkylääkkeitä....tänään aamulla ekan kerran ei särkenyt niin kamalasti...äsken siirsin sohvaa kun muksun lelu putosi sen taakse ja meinas lähtee okse siitä kun jouduin ihan tosissani punnertamaan että sain sohvan liikkumaan.

yönsäde: tajusinko oikein? täti ei tullut???????? siinä tapauksessa ISO HALI JA RUTISTUS!!!!!!!! mahtavaa!!!!!

MARICA: KIITOS KIITOS [:)][:)][:)]
Ei tullut ei tätiä,vaan se kaivattu ja odotettu plussa [:)]
Mitkäs sulla on nyt kiertopäivät?
Aika hyvältä tuo sinun oksetuksesi kuulostaa [;)][:D]
Odotan sua tuolla Helmivauvoissa [:)]..Sinähän tulet sinne nyt,eikös?
PEUKKUJA PEUKKUJA IHAN HIRVEESTI

JA KAIKILLE MUILLEKIN VIELÄ PALJON NIITÄ TAIKAPUHALLUKSIA
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde ja Mini rv 5+1

Täällä pitäis testailla 8-9pv päästä mutta tuskinpa mitään onnellista uutista sieltä tulee..Ensiviikolla soitella kilpirauhas tuloksista[:)] Olishan se kiva itsekin päästä tuohon plussa-aaltoon mukaan[:(][&o]

Ronny : Erittäin paljon onnea!!! Todella hienoa!! [:)] Olen niiin onnellinen puolestasi!!! [:D]

Ja wastis vielä kerran erittäin paljon onnea!!! [:D]

Sussu29 : voih, toivottavasti kaikki päättyy hyvin, ja heräät leikkauksesta kuullen hyviä uutisia. Tsemppiä sinulle todella paljon!

Mietin tässä, että nyt on todellakin joku plussakausi menossa.. :D hirmuisesti vielä kaikille onnea. [:D] Ja tsemppiä muillekki että me muutkin pian siirryttäis tuonne plussanneiden kerhoon. [:)]

Omaa : noh, nyt oon ottanu aika rennosti. Tekemistä oon ollu ja oon kaikin voimin yrittänyt olla miettimättä raskaaksi tulemista. [:)] hyvin oon onnistunukki, vaikka kyllä se ajatus välillä aina piipahtaa tuolla päänupissa ja miettii että "josko nyt?" [:D] Nyt on menossa kp 20/25-29 joten tässä on lähipäivät nyt sitten taas jännitystä. :D
Maanantaina kaupungilla ollessa, alamahaan alko koskemaan aika kovasti. Jouduin pysähtymään ja mukana olleet kaverini joutuivat ohjaamaan minut istumaan kun seisominen ja käveleminen sattui. Kun istahdin hetkeksi niin kivut hävis, ja taas oli ihan normaali olo. En tiedä, mistä moinen johtui, mutta tuskin mistään vakavasta , ei ole sen jälkeen enää sellasia kipuja tullut. [:)]
Mutta mutta, minä täällä jännittelen omaa tilannettani ja TOIVON että se täti nyt ei tulisi!! saisi kyllä pysyä poissa.. [:)]

Ihmiset plussailee sitä tahtia et alkaa keskustelukin pikkaisen hiljentyä vai kuvittelenkohan vaan [:D]

Minusta on tullut ihan kahjo [:D] Nyt siis kp 30/28?, sunnuntaina viimeksi testailtu. Vasta yhdet luomut takana niin eihän tuosta kierrosta voi mitään sanoa. Joka tapauksessa, töissäkin ramppaan vähintään tunnin välein vessassa ja pompin ja tuulettelen kun tätiä ei näy [:D] Jotenkin nautin tästä fiiliksestä niin ei viitsi testejä turhaan tehdä ettei mieliala laske. Minkäännäköisiä oireita ei ole mihinkääns suuntaan. En edes tiedä mitä menkkakivut on, saati et jotain oviksia osaisin tunnistaa. Minä vain olen ja fiilistelen [:)][:)][:)] Hölmö minä [:D]

Nätti sää ainakin Helsingissä, nautitaan siitä! [:)]

Plussapuhallukset kaikille tasapuolisesti!

Takaisin