joko nyt onnistaisi

Onnea hirmuisesti Yönsäde!!! ...sellainen tuuletusvideo oliskin tosi hauska idea [:D] Ja älä nyt hölmöile siellä, tottakai sä käyt täällä meidän kanssa raataamassa jatkossakin! Ja mä ainakin haluan myös kuulla miten sulla ja minillä menee joten siitäkin saa puhua, heh. Taitaa olla jo raskaushormoonit vauhdissa kun tippa nousee linssiin yhtenään?

Wastikselle paranemisia! Mäkin muistelen et täällä palstalla on muutama muukin saanut "hirmuisen lentsun" ja sit on plussannut heti perään... Jatkahan sitä perinnettä [;)]

Jatkakaahan joku nyt plussa-aaltoa ettei se taas tyrehdy kokonaan, Yönsäde ja Chak laittoi sen taas hyvälle alulle...

ON: Täällä ei mitään erityistä, päänsärkyjä ja lievää herkkänahkaisuutta ilmassa ollut ehkä normaalia enemmän - laitan clomien piikkiin [;)] Ovis ehkä vois olla viikonloppuna jos se suvaitsee yleensä olla ollenkaan...

YÖNSÄDE: OIKEIN PALJON ONNEA [:)][:)] meni oikein kylmänväreet käsissä kun luin sun ilouutiset [:D]

ja oikein paljon onnea myös mulle plussan saaneille [:)]

Omaa: ei ihmeitä, täti oli tosi kivuliaalla ja erittäin oudolla käynnillä... mutta nyt onneks häipyi ja ensi viikolla onkin jo se t.leikkaus... tuntuu ettei tässä parin viikon aika olekaan kun muuta kun lääkärissä käyntiä... kerroinkin jo että sain sen vakityöpaikan ja sen takia pitää mennä terveydenhoitajalle, verikokeisiin, lääkäriin.. sit on vielä leikkausta ennen lääkäri.... eli tää tyttö tosiaan käy tutkituttamassa terveyttään [:)]

Puhaltelen kaikille plussatuulia.....

YÖNSÄDE: ihanaa! Mahtavaa! Onnea todella paljon Nyt vain onnea matkaan että kaikki menee hyvin.

Yönsäde: SUURET ONNITTELUT! [:)][:)][:)]
Olen vain lueskelemassa täällä käynyt ja kirjoittelut jäänyt vähille. Sun tilannetta erityisesti jännäillyt, kun noin positiiviselle ja tsemppaavalle ihmiselle plussaa kovin paljon toivonut! Todellakin saat hehkuttaa! [:)] Kamalan työpäivän jälkeen tämä uutinen sai hymyn huulille.

Minnuska89: Pahoittelut tädistä. Ei ymmärrä poissa pysyä. Helpottaa kuitenkin varmasti kun lääkärille juttelemaan pääsee. Inhottavasti kierrot heittelee [:@]

Chak: Isot onnittelut myös täältä!  [:)][:)]

wastis: Paranemisia paljon paljon! Kipeänä niin kurja olla. Ja minä jaksan uskoa että täti vihdoin ymmärtää, että sillä on porttikielto! Viikonloppuna plussa kylään! [:)]

IhaNainen: Ymmärrettäviä tuntemuksia. Tottakai sitä muiden puolesta onnellinen on, mutta kyllä sitä väkisinkin pistää pohtimaan miksei itselle samaa onnea meinata suoda. Plussapuhalluksia paljon! [:)]

omaa:
Täällä on muuttopuuhat vielä käynnissä, mutta aika loppumetreillä kuitenkin. Kämppä on aivan ihana, tykkään niin paljon! Neliöt lähes kolminkertaistuivat, joten kissat myös aivan fiiliksissä kun on tilaa temmeltää. Täällä meneillään kp21/28(?), niin paljon toivon että täti ei kyläilemään ens viikolla tulisi. Pikkuihminen olisi niin tervetullut helmikuussa! En tiedä miksi, mutta koko ajan ollut todella vahva fiilis et plussa tulee. Toivottavasti ei liian korkealta tipu...

Suuret plussapuhallukset kaikille! [:)][:)][:)]

ILTAA RAKKAAT ..En se minä ole taas [;)]

BANDIDA: KIITOS SUURI RAKAS YSTÄVÄ onnitteluista [:)][:)][:)]
Kiitos,mielellänihän minä täällä teidän kanssanne käyn juttelemassa.Te olette kumminkin niin tuttuja ja mahtavia ihmisiä,että [:)].Ja ilman teidän tukeanne ja tsemppaustanne en olisi enään varmaan järjissäni [;)][:D]..heh,no olenko minä nytkään järjissäni *viheltelee*
Kyllä mulle ennenkin on tullut itku silmään,kun tällä palstalla on jotain ihanaa kirjoitettu.
Mutta nyt tosiaankin voi jo olla,että nämä raskaushormonitkin aiheuttaa vielä enemmän tätä liikuttuneisuutta?
Paljon peukkuja sulle ovikseen [:)][:)][:)] *peukuttaa peukuttaa*
Tottakai sulle tulee ovis ja plussa ja tulet sinäkin sitten tuonne Helmivauvoihin!!!!!
Taidat sinne vielä juuri keretä,etkä "joudu" mennä Maalisvauvoihin [;)][:D]

SUSSU: KIITOS SUURI RAKAS YSTÄVÄ onnitteluista
Sinulle todella paljon tsemppiä ja peukkuja tulevaan tähystysleikkaukseen [:)][:)][:)]
Pikaista toipumista siitä!!!!!
Olet ajatuksissani [:)]
Ja wau..paljon ONNEA VAKITYÖPAIKASTA..hienoa!!!!!!!

TAMI: KIITOS SUURI ONNITTELUISTA [:)][:)][:)]
Ja sinulle paljon voimia toipumiseen!!!

MANQUE: KIITOS SUURI RAKAS YSTÄVÄ onnitteluista ja ihanista sanoistasi [:)][:)][:)]
Teillä siellä muuttopuuhat loppusuoralla..jee [:)]
Muuttaminen on niin raskasta,mutta se lopputulos on sitten ihanaa!!!!
Nyt teillä on siellä sopivasti tilaa lapsellekin,jos toisellekin [;)][:)]
Aivan mahdottomasti pidän sinulle peukkuja,että sinäkin sen plussan nyt nappaat ja tulet tuonne Helmivauvoihin [:)][:)][:)]

OMAA: "Ja täyttykööt Helmivauvat" [;)][:D]..Mulla on oikeesti sellainen kutina,että teistä monet nyt plussaa ja siirtyy tuonne Helmivauvoihin [:)][:)][:)]
Niin paljon täällä teille pidän peukkuja,ettette uskokaan!!!!!!!!!!!!!

Jeps,meidän Esikoisella on Rippijuhlat 4.7.Meikäläinen kun on tällainen "hidas hämäläinen",vaikkein hämäläinen olekaan.Niin Eilen vasta varasin juhlapaikan ja sapuskat.Ja tänään vasta laitettiin kutsut postiin [&o][:D].
Nyt en millään kerkeä itse järjestää kotona juhlia,vaan nyt on pakko turvautua ulkopuoliseen apuun [&o].Vähän harmittaa,kun täällä olisi iso piha ja sisälläkin tilaa,mutta kun tämä kesä on niin kiireistä aikaa meillä,niin en millään pysty tehdä täyssiivousta muksujen kanssa..saati sitten leipoa ja kokkailla vieraille.
No,onneksi sain varattua kivan juhlapaikan.On sellainen maalaismiljöö..vähän niinkuin tämä meidän kotipaikkakin [:D].Eli menemme maalta maalle juhlimaan [;)]
Eikä tule edes kalliiksi [:)].Melkein kalliimmaksi olisi tullut itse järjestää juhlat.Tein aika halvan sopimuksen tämän pitopalvelupitäjän kanssa [:)]

JA JÄLLEEN MAAGISET VOIMAT KEHIIN JA PLUSSAPUHALLUKSIA TEILLE KAIKILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde ja Mini rv 4+0

OI ihanaa yönsäde!!!oon kuikullut sua aina silloin tällöin ja peukkuttanut kovasti ja ihanaa että noin nopeasti perässä tuut?!! ja peukkuja myös kaikille muillekin!!

Yönsäde : ONNEA erittäin erittäin paljon!! Ihana uutinen!! [:)]

wastis : voih, toivottavasti paranet pian... on kurjaa olla kipeenä, varsinki näin kesällä.. itsellä piipahti pieni flunssan poikanen myös mutta sain sen onneksi karkoitettua! [:D]

OMAA: noh, ajatukset nyt on taas rullannut ihan ympäri rataa. Ollut paljon juhlia ja muuta menoa ettei ole vauva-asiat kerennyt muutaman päivän aikana päässä pyörähtääkkään.. joka on ehkä ihan hyvä. [:)] Paitsi eilen, ja tänään. Eilen koko päivän kamalan paha olo.. koko päivän.. samoin tänään.. ei mene millään pois. Maha on ihan turvoksissa, en tiedä, varmaan tullut syötyä ihan miten sattuu.. [:D] heti jo kuvittelin näitäki raskausoireksi, mutta se on lähes mahdotonta tässä kierron vaiheessa. Ja sitten selkäkivut. Mulla ei oo aikasemmin ollu mitään ongelmia selän kanssa, mutta nyt jo puolen tunnin seisominen alkaa koskemaan selkään,alamahaan ja lantion seutuun.. sitten kun pääsee istumaan niin helpottaa...

Ja yks, jota mietin, että tulikohan mulle ovulaatiota ollenkaan. Ensimmäisen testin tein perjantaina; ihan haalean haalea viiva. Toinen lauantaina; hieman tummempi, mutta ei huomattavasti. Sunnuntaina; Tummempi viiva, mutta vielä huomattavasti haaleampi kuin se toinen viiva. Maanantaina; lähes samanlainen viiva kuin sunnuntaina. Ja tänään; haalea viiva.. [&o] ja luulen että se vaan haalenee siitä, kun se jo talkoi tummeta mutta sitten ei kuitenkaan. Eli testien ohjeiden mukaan miulla ei LH-taso saavuttanut sitä "huippuu" ollenkaan, kun ovulaatiotesteissähän haamuja ei lasketa. Aikaisemmissa kierroissa olen kyllä saanut ihan positiivisen tuloksen, mutta nyt en jostain syystä.. Ja mitään ovulaatio-oireita en ole huomannut lainkaan. Valkovuotoa on vain ollut hieman enemmän ehkä kuin yleensä.. mutta se ei ole ollut limamaista.. ja pieniä pistoksia ollut mahassa.. mutta en tiedä mitä tämä on. Painoa on tullut 2 kiloa lisää.. parin viikon aikana.. vaikka olen kyllä liikkunut ja syönytkin (grillikaudesta huolimatta) ihan normaaliin tapaan.. ja tämä hirvittävä turvotus!!!! maha on ku jalkapallo.. [;)]

Nooooh..täytynee seurailla mitä tässä tapahtuu. En usko että nytkään käy tärppi, kun ei siitä ovulaatiosta nyt ollut tietoa.. [&o] miten se nyt yhtäkkiä on voinu lakata tulemasta.. tai sitten testeissä on joku vika. [:)] Mutta pitänee varautua odottamaan jo seuraavaa yritystä, kun ei tästä miun kropan toiminnasta ota näköjään mitään selvää.
kp 12/25-29

YÖNSÄDE: ONNEA ONNEA ONNEA MILJOONA KILOA! [:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Hengissä siis ollaan ja taustaillut, mutta en oo jaksanu kirjotella kun ei oo nyt vauveli yrityksessä ja mun käynnit on satunnaisia niin en aina oikein pysy mukanakaan. Sen verran omaa että karanteenin loppu häämöttää, enää 3vkoa, HCG meni sytostaatilla nollaan kuukaudessa ja sen jälkeen alkoikin heti menkat eli niitä on nyt kohdunulkoisen jälkeen ollut kahdet suht normaalit ja säännöllisellä kierrolla. Me ei olla vielä kyllä aloittamassa uutta yritystä koska mun kätilöystävä suositteli pidempää väliä ja mä kun oon omasta halustani työtön (otin firmasta vapaaehtoisen lähtijän paketin ja karkasin 12v uran jälkeen uusille urille) tällä hetkellä ja etsin töitä niin ois kiva saada uus duuni ennenku alkaa taas tohon proggikseen. Hyvillä mielin kuitenkin, nautin lomailusta ja ilmoista ja olen onnellinen kun mulla ei oo kipuja ja vuotoja enää. Tossa hajos kumikin kivasti viikko sitten mut onneks oli just täti tuloillaan niin ei ollu raskautumisvaaraa. Huonoja tollaset ultra thinit ja mä en halunnu yrityskiellon ajaksi ottaa mitään pilsuja tai muuta hormonaalista, omat hormonit kiitos vaan riittää.

Kaikille Yönsäteen lisäksi plussanneille tasapuolisesti ONNEA ja yrittäjille, pettyneille ja kovia kokeneille halauksia ja onnea tulevaisuudelle. Mä palaan tänne varmaan pidemmäksi aikaa syksymmällä.

Kesäterveisin Tatjuska vihdoin taas terveen paperein [;)]

yönsäde: [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] JEEEEEE, Ihanaa MAHTAVAAAAAAA, oikein paljon Onnea plussasta!!!!! tarroja ja enkeleitä mukaan!!!!!!
iso Halitus rutistus sinulle!
ja toki sun tarttee käydä täällä ilmoittelemassa itsestäsi ja kertomassa MYÖS miten raskaus etenee! [:)][:D] mistä mä saan pusu smailin? [>:] pusu sinne [;)][:D]
Oon niiiin onnellinen sun puolesta!!
miten me tääl pärjätään ilman sun kannustavia puheita [:o]  no perässä tullaan [;)][:D]

wastis: Kiitos! tämä sai sit ihanan siskonpojan perjantaina [:)] nyt olen kymmenen lapsen täti.! [:D] peukut sulle ettei se punanen täti sinne saavukkaan ja pääset myös helmikuisiin! pikaista paranemista myöskin!

Muillekkin peukut kiertoon!!![:D]

Omaa: tätiä ei vielä näy mut kyllä se täs illanpäälle ilmestyy. aika tarkkoja on nää tero kierrot ollu, jokainen 26päivää joten eiköhän se vielä ilmesty.

ja helmikuiset täyteen nyt eli ++++++++++++++++++

tämä kipeä nopeasti tuli käymään...

ronny on sulla tätinä kunnon katras !! mulla on vasta tuo yksi tädin prinsessa[:)] Onnea kympistä[;)]

kiraffe sehän voi olla, ettet ovuloinut koska olet ollut kipeä? kroppa tietää nää hommat ja saattaa siirtää ovikset sen takia jos sattuu kipeä olemaan.

omaa joo edelleen kipeänä, lekurissa kävin ja tuomiona keuhkoputkentulehdus. En ole huomannu tätinippailuja ollenkaan eikä tissitkään ole juurikaan kipeät. Taitaa olla oireeton täti taas tulossa. Mutta kunhan parantuisin tästä flunssasta ennen tätiä, ettei tarvisi yhtä aikaa kärsiä.[;)]
kp.25/28/21

ALKUPERÄINEN: örkki

Hienoa kuulla ultrauutisistasi Yönsäde! Miten jatkossa? Seuraillaanko niitä hyvänlaatuisia imusolmukkeita? Tai leikataanko? Ja kiitos kovasti tuestasi. Tsemppaan sinut sinne helmikuisiin, ku ite en päässyt [;)]

Mä tiesin jo tuolloin... että siinä käy noin. Onnea mielettömästi Yönsäde! Ja enkeleitä matkaan!

yönsäde, mä käyn täällä joka päivä kurkkimassa ja oon kokoajan toivonut sulle sitä plussaa!!!!! aivan mahtavaa, paljon onnea koko perheelle!!!!!

tatjuska,kiva kuulla et säkin oot palautunut noin hyvin! pidän teille peukkuja et sit kun alatte yrittää niin kaikki menee niin kuin pitääkin.

muille kans +++++++++++++++++++++++ tuulia! mahdollisimman moni nyt yönsäteen mukaan!!!

Tatjuskalle halusin tulla moikat sanomaan- olipa kiva lukea kuulumisiasi!
Ihanaa, että olet taas kunnossa[:)]
Rentoa lomailua ja työnhakuun tsempit.

PALJON ONNEA YÖNSÄDE!!!! Sinulla on vihdoinkin tärpännyt, ihanaa! Älä katoa kauas, sinun juttujasi on tosi mukava aina lukea ja kiva on myös kun jaksat tukea toisiakin niin paljon. [:)] Toivottavasti kerkäisin vielä mukaan Helmivauvoihin. [:)]
Täällä odotellaan vieläkö täti näyttää naamaansa... 30. kiertopäivä tuntuu pitkältä, viimeksi olleeseen kp 24 (sitä ennen kierrot 44-44-58-106) ja nyt siis Terot käytössä (tosin aion pitää niistä vähän taukoa).
Jospa täti tajuaiskin olla näyttämättä naamaansa täällä enää... [:'(]
Ylihuomenna vois sitten testailla, peukut pystyyn että minun huimaamiselle ja vessassa juoksemiselle löytyisi eräs looginen selitys. [;)]

Hellou Yönsäde,Kiitos kiitos rakas ystävä peukutuksista,mutta luulen että en pääse enään sinne helmivauvoihin vaan siirryn sitten kun tärppää niin tuonne maaliskuisiin,ainakin noiden laskureiden mukaan kun tutkiskelin kaikkea laskureita.[:)]Ja esikoinen syntyi maaliskuussa..[:D][:)]Jos tärppäis tässä kuussa niin laskettu aika olis 4.3.2011-12.3.2011,tuolta väliltä ja esikoinen on syntyny 29.3.2009[:D]

wastis No se voi olla että on vieläkin tuon KM takia pakka sekaisin..Ai se voi olla noinkin pitkään sekaisin,kiva tietää[:)]Toivotaan että jotakin tolkkua ja apua tähän saa sieltä lääkäristä.Meillä oli äiti käyny kans lääkärillä joskus aikoinaan saman ongelman takia ku oon ite menossa mutta se oli ollu sittenki raskaana ja ei ollut ottanut niitä lääkkeitä.[:)]Olis aika kiva jos itellekki kävis tuommoinen tuuri että oliski raskaana ja ei tiiä sitä ja menee lääkäriin hakemaan lääkkeitä..[:D]

manque
Kiitoksia,ei se näköjään ymmärrä pysyä poissa,se vaan tahallaan haluaa tulla joka kuukausi kiusaamaan.No helpottaa paljonkin kun pääsee juttusille lääkärin kanssa tästä hommasta ja tiedän että nuo kierrot heittelee inhottavasti,siks olikin pakko varata viimekuun lopuilla aika lääkäriin että sais jotaki normaalia tähänkin kiertoon.[:)][:)]

Omaa Tänään on se lääkäri käynti klo:13.00 ja tätikin häipyi onneksi jo,sopivasti ennen tuota lääkäriä.[:)]Mulla on välillä ollut ihan ihme kramppauksia alavatsassa ja semmoista nipistelyä..[>:][8|][&:]Toivottavasti ei ole mitään vakavaa,noh,tänäänhän se selviää näkyykö siellä mitään tulehduksia tjn semmoista.[:D][:)]Huhhuh,kun jänskättää tuo lääkäri käynti jo nytten näin aamusta..[:)]Eihän siihen ole kuin 5h enään[:)][X(]Täällä ovulaatio olis 3:n päivän päästä laskurien mukaan ja sopivasti just kun tänään on lääkäri..Pitää yirttää pitää peukkuja pystyssä itsekin että jokos tärppäis jo.[&o]

JA YÖNSÄTEELLE VIELÄ TODELLA IHANAT JA SUURET ONNITTELUT PLUSSASTA,IIIIHANAA!![:)]

TE OLETTE IHANIA MURUT ,

...Voiko aamu alkaa paremmin,kun avaa nämä sivut ja lukee teidän ihania onnitteluita [:)][:)][:)][:)]

MIRPUTIN: KIITOS SUURI RAKAS YSTÄVÄ onnitteluista
Mitenkäs sinä olet voinut?Ja paljonkos sulla jo onkaan noita viikkoja?
Jutellaan nyt joskus tuossa yleisessä raskausketjussa,että voidaan jutustella samassa ketjussa [:)]?Huh..Olipas taas sekavasti kirjoitettu [:D]
Ihanaa vointia sinulle [:)]

KIRAFFE: KIITOS SUURI onnitteluista [:)][:)][:)]
No voi ei tuota sinun tilannettasi [&:]..
Voisiko sinulle ovis vasta olla tuloillaan [8|]??Mullahan oli ovis joskus vasta kp18 ja silloin kierto venyi kp31-32 mittaiseksi.
Tässä kierrossa mulla oli ovis kp16.
Sulla on kumminkin vasta kp12 menossa,joten ihan hyvin sulle voi vasta ovis tehdä tuloaan [:)]
Ja jos sinulla on ylimääräisiä raskaustestejä,niin teeppä aamupissasta testi [:)]
Paljon peukkuja sinulle!!!!!!!!

TATJUSKA: KIITOS SUURI RAKAS YSTÄVÄ onnitteluista
Olipas kiva kuulla pitkästä aikaa sinunkin kuulumisiasi [:)]
Ihanaa,että olet palautunut ja parantunut noin nopeasti hyvään kuntoon [:)][:)][:)]
Paljon peukkuja työpaikan etsimiseen!!!!!!!!
Ja muutenkin ihanaa kesää teille [8D]

RONNY: KIITOS SUURI RAKAS MURUSENI onnitteluista
Tuo pusu-juttu tulee tuosta vasemmasta ikkunasta "lisää hymiöitä..."[;)]
Suuremmoiset onnittelut tuoreelle tädille [:)][:)][:)][:)][:)]
Toivottavasti se perkele ei vaan ole sinne eksynyt [:)][:)][:)]
Niin sinulle toivon sitä PLUSSAA ++++++++++++++++++++++++++
Olet kokoajan ajatuksissani [:)][:)][:)]
Plussaa plussaa Ronnylle [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

WASTIS: Voi ei,että keuhkoputkentulehdus sulle sitten tuli [&:]
Onneksi antibiootit auttavat aika äkkiä [:)]
Paljon paranemisia sinulle [:)][:)][:)]
Ja sullahan nyt oireettomuus ja lentsu tarkoittaa sitä PLUSSAA [:)][:)][:)]
Peukkuja peukkuja!!!!!!!!!

ÖRKKI: KIITOS SUURI RAKAS YSTÄVÄ onnitteluista [:)][:)][:)]

TULITIKKU: KIITOS SUURI RAKAS YSTÄVÄ onnitteluista [:)][:)][:)]
Ihanaa on nähdä tuo sinun tickerisi,kun viikkoja on jo noin paljon [:)]
Kuinka olet voinut?
Ihanaa raskausaikaa sinulle [:)][:)]

KCATRI: KIITOS SUURI RAKAS YSTÄVÄ onnitteluista [:)][:)][:)]
Kipin kapin nyt mun makaani Helmivauvoihin [;)][:)][:)]
Sullahan on huimat kiertopäivät jo ja noi sinun oireesikin ovat todella lupaavia [:)][:)]
Paljon peukkuja testaukseen!!!!!!!!!!!Kyllä sinä nyt sen plussan saat [:)][:)]

MINNUSKA: Moikka moi
Ja KIITOS SUURI vielä onnitteluista [:)][:)][:)]
Olispa ihanaa,jos sinulle kävisi samalla lailla kuin äidillesi *peukuttaa*
Mullahan tuli kova alavatsakramppi viime viikon lopulla ja sitten alkoi menkkajuilinnat.Luulin myös,että nyt on jotain pahasti pielessä.Mutta Minihän se siellä aiheutti sen krampin [:)].
Peukkuja pajon lääkäriin [:)][:)][:)]

OMAA: Nautin vielä aamukahveesta,kun voin [;)][:D]
Tässä jo "odotetaan",että koska se 24h kestävä pahoinvointi alkaa [;)]
Mutta otan mielelläni kaikki vaivat vastaan..lupaan etten valita [;)]

Ihana ilma jälleen [8D]..Pitää nauttia vielä tästä kauniista ilmastakin,koska viikonlopuksi on lupailtu kylmää ja vesisateita [:'(]

Te olette niin ihania kaikki [:)][:)][:)][:)][:)][:)]
Ajattelin teitä illalla ja mielessäni toivoin,että kumpa teistä jokainen saisi sen plussan!!!!!

JA JÄLLEEN LÄHTEE TAIKAPUHALLUS,JOKA PLUSSAT KAIKILLE ANTAA
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde ja Mini rv 4+1

Kiitos Tulitikku ja Kaika, teidän kanssa tunnen suuresti yhteenkuuluvuuden tunnetta ja teidän raskausviikot tuo mulle lujasti uskoa siitä, että kyllä se meillekin vielä tulee.... Ihanaa kun ootte päässy jo noin pitkälle. Isot halit täältä [:)] En voi sanoin kuvalla miten upeelta musta tuntuu kattella noita teidän viikkoja... haluu kanssa [:D]

Kiitos Yönsäde myös sulle ja jännittävää, että teille siis monesko, viides vai kuudes lapsi? Aika mahtavaa :)

Mua kyllä kauheesti jännittää se hetki kun aletaan taas yrittää... mä en siis tiedä miten mä kestäisin jos joutuisin kokeen vielä samaa kuin tässä aiemmin. Okei kaks kertaa vaan mut molemmat niin tuhottoman vaikean kautta ja vielä niin lähekkäin, että pelkään kyllä, että jos vielä tulis keskenmeno tai kohdunulkoinen tähän perään niin mun yritykset jäis siihen, on ollu niin kauheeta. Ja kun raskautuminen käy nopeasti niin en kyllä nyt halua ottaa mitään riskejä esim ton sytostaattimyrkyn takia, jonka vuoksi ennen on ollu 6kk yrityskaranteeni. Mun on vaan pakko siirtää tota yritystä sinne puolen vuoden tienoolle, että voin olla varma, etten itse aiheuta harmia itelleni eikä tarvii sen takia katua, että on liian nopeesti taas asialla. Vaikeita asioita....

Ja Wastis, mä todella ihailen tota sun asennetta ja kärsivällisyyttä tähän asiaan. Melkein kaksi vuotta ootte yrittäneet ja sulla on vieläkin noin positiivinen asenne. Hatunnosto sulle [:)]

En malttanut sitten odottaa huomen aamuun asti testailun kanssa, ja tein testin: eipä ollut yllättävä negatiivinen .
Silti on lämmöt koholla 37,5 kun yleensä ruumiin lämpötilani on 36-36,5 ja vähänkin yli 37 asteen tuntuu kuumeiselta. Silti nyt vaan välillä kuumottaa ja välillä paleltaa. Eilenkin huimasi vähän väliä ja viime viikon juoksin töissä jatkuvasti pissalla... Jospas se ei vaan näkyisi vielä testissä... [:)] Toivoa on vielä. [;)]
Huomenna lähdetään miehen kanssa reissuun kolmeksi viikoksi, joten sitten minua ei näykään vähään aikaan. Palaan linjoille heinäkuussa. Hyvää kesää kaikki neidit!! [:)]

Kp 31/24-106/yk 10

Yönsäde : Niih, no mulla on kierrot olleet kyllä aika säännölliset, ei koskaan oo ollu pidempää kun 29 päivän kiertoa, joten ihmetten suuresti, jos nyt tulis myöhemmin. [:D] Tosin onhan tässä vielä muutama päivä siihenki.. Tänään testasin taas ovutestin. Ja haalea on viiva. : / raskaustestejäki testailin sillon niitten "menkkojen" aikaan. Mutta pitänee tehdä tässä vielä yks, nii luulis että nyt viimestään näkys jos jotain ois. Mut en kyllä usko.. [:o] Ja viiiielä kerran erittäin paljon onnea!!!!!!!!!!!!! [:)]

wastis : Nii, en minä kovin kipeenä ollu, pientä nuhaa ja yskää mutta ei kuumetta. : S joten en tiiä, johtuuko tää nyt sit siitäkään..

Kcatri : hyvää reissua! ja toivottavasti saat sinäkin sen plussan. [;)]

Omaa : Nooh, alko tänään ottaa jo pikkasen päähän, kun en tajua enää tätä mun kropan toimintaa yhtään. Tänään oli pieniä pistelyjä alamahassa, ja ajattelin jo että jospa se olis se ovulaatio.. mut en sitten tiiä, kun valkovuotoa on kyllä tullut paljon, mutta se ei ole missään vaiheessa ollut limamaista.. ja nyt, noin tunti sitten, alko taas tuntumaan lieviä menkkakipumaisia kipuja alamahassa.. joten en tiedä.. ottaa päähän! tuntuu nyt siltä että tästä miun lapsen teko projekstista tulee paaaaaaaaljon pidempi kuin olin osannut odottaa.

Sellasta muuten, että eikös clearbluen testit pitäs olla luotettavia? Kun testasin ennen jollain ihme "halppis merkillä" ja kun olen itsekkin alkanut hieman epäillä niitä tuloksia.. [:D] mutta nyt tilasin clearbluen, mutta en ole tehnyt sitä vielä.. Ajattelin että siitä voisi saada jopa oikeasti todellisen tuloksen.. :)

Tänään olotila ollut jälleen pahoinvoiva.. olen kyllä ihan pihalla omasta kehon toiminnasta.. ärsyttävää...

Yönsäde; mielettömästi onnea plussasta. olet kyllä sen ansainnut!!! Nautihan olosta ja masusta ja kesästä[:D] Ja vedä sitä makkaraa munkin puolesta.....[;)]

Tatjuska; Ihanaa kuulla että siellä on kaikki hyvin. Onnea työn metsästykseen ja toivottavasti saat plussauutisia heti yritys lähtee jälleen käyntiin.

Nyt Yönsäteen perässä kaikki muut helmikuisiin+++++++++++++++

Orkidea rv 26+0

Takaisin