joko nyt onnistaisi

Yönsäde Kiitoksia kiitoksia vielä kerran[:)] No ihan rauhallisissa merkeissä ne synttärit eilen meni[:)]Ei ollut kunnon vuotoa nytten ja itse nytten ihmettelenkin sitä kun ei mulla enään vuoda verta,vuoti vaan sen suunnilleen 2-3 minsaa ja sitä tuli suunnilleen teelusikallisen verran sen jälkeen loppui kokonaan..[8|]Eli ei täti tänne pörähtänytkään ihan vielä kuitenkaan..[:D]Ovis pitäs olla vasta 5pv:n päästä..[>:][&o][8|]

MOIKKA KAIKILLE,

...Hui,ompas täällä ollut tosi hiljaista [8|]

MINNUSKA: Mikäs sulla on nyt tilanne siellä [:)]??
Voisikohan sulla olla kyse kiinnittymisvuodosta??
Jos sulla olisikin ollut ovis jo kp14 tietämillä..voiko olla millään mahdollista??
Peukut on täällä pystyssä,että sulla on kaikki hyvin ja saat sen plussan [:)][:)][:)]

OMAA: Heh..Käytiin lasten kanssa kotieläintilalla [:D][:D]
Siis muo naurattaa ihan itseäni sen takia,koska meillä täällä kotona on ihan oma eläintarha,mutta lapset ja minä silti haluamme käydä kotieläintilalla.
No,tokihan siellä oli enemmän eläimiä kun meillä ja leikkivälineitäkin oli enemmän [:)]

Olotila on aikast normaali..ei mitään raskauteen viittaavaa enään ole [:'(]
Rintoihin sattuu ajoittain tuonne sivuille ja valkkaria tulee paljon.Nälkä on kokoajan eli kaikki viittaa juuri tädin tuloon [:'(]
Nooh,edelleen pidetään toivoa yllä [;)]

PAAAALJON HÄN PUHALTAA PLUSSATUULIA
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 27/28-31/7

Chak: Onnittelut plussasta!!!!! [:)]

Yönsäde: No mulla on kiertopäivät olleet 25-29.. viimekerralla oli ainoastaan tuo 25 päivän kierto mutta muuten on yleensä ollut aika tarkalleen 27-29 päivää. En tiedä, aloitin nyt uuden kierron laskennan siitä päivästä, kun ne minun "menkkani" alkoivat, koska raskaustestitkin olivat kaikki negoja. joten nyt vaan panostamaan tähän kiertoon. JA eritttäin paljon tsemppiä sinulle.. toivon kyllä että saat sen plussan!! [;)] ja kaikille muille toivon samaa!!

OMAA: Noh, ovulaatiotestin tein tänään, ei vielä huippua saavutettu.. mutta testailu jatkuu ja sitä otollisinta aikaa odottelen. [:)] Yritän nyt myös testien lisäksi kuulostella, jos vaikka bongaisin jotain ovulaatio-oireita.. olisi sitten jatkossa helpompi tunnistaa. Muuten ihan normaalisti on nyt mennyt, kivut loppuivat, paitsi liiallisen istumisen seurauksena lievää kohtunipistelyä ollut, mutta se lienee aivan normaalia. [:)] Tänään on siis menossa kp 10/25-29 joten luulisin että tässä kierrossa kierron pituus on enemmän kuin tuo 25 päivää, koska ovulaatiosta ei vielä ollut tietoa.. [;)] Nyt meillä siis menossa vasta yk 4, joten oikeastaan turhautumista ei ole vielä ollut kummanakaan puolelta. Onhan se aina sitten siihen tiettyyn aikaan hieman vaikeaa.. jos tulee taas pettymys. Mutta siitä selvitään ja sitten taas uudelle kierrokselle. [:)]

Ja vielä kerran tsemppiä erittäin paljon kaikille ja jaksamisia!!![:)] Ja lisää plussia! [;)]

hei kaikille!!
ja onnea CHAK -> voithan vielä tikutella muutaman päivän päästä, josko siitä tummenisi.

täällä nyt sitten vko6 menossa, tisukipu jo alkaa helpottaa, muuten sellaista normi nippailua alamasussa. toivottavasti kaikki kunnossa. neuvola ajan sain 28.6 ja varmaan sitten ultraan heinäkuun puolella.
olo on kamalan turvonut, vaikken herkkuja syö, niin tuntuu että vatsaa ei edes saa vedetyksi sisään. eihän se kohtu vielä kasvanut ole mutta olen aina "pömpsähtänyt" heti ku raskasutesti ollut plussaa. ja todella ylitän vältellä ylimääräisiä kiloja. tytöstä 18 kg, pojasta 11 kg ja kun ei imettänyt kauaa niin kyllä tiukkaa teki saada pois. no nyt taas pitää jaksaa urheilla ja katsoa ettei turhaan kerkuttele. eihän se ravinnontarve nouse ku 300 kalorilla/pvä.
että tällaista.
plussatuulia kaikille =))))

HYVÄÄ UUTTA VIIKKOA KAIKILLE,

...Ihana auringon paiste ulkona [8D]

KIRAFFE: KIITOS SUURI tsempeistä ja peukutuksista [:)][:)]!!
Hienoa kuulla,että sulla on kivut loppuneet!!!!
Peukkuja sulle oviksen bongaukseen [:)]
Tuo tikuttelu on kivaa [;)]
Mulla ainakin tulee oviksen aikaan kipeet alavatsakivut ja alaselkäkivut,joten en millään pysty missata ovista.Lisäksi tietysti tulee sitä venyvää munanvalkuaismaista limaa.

MYY: Aivan varmasti sinulla ja masuasukilla on kaikki hyvin [:)][:)]
Tuo mahan nippailuhan on aika yleistä raskauden alussa,mutta tietysti se aina pelottaa.
Todella paljon pidän sinulle peukkuja,että raskaus sujuu hyvin loppuun asti [:)][:)]

OMAA: Mitäs tänne [;)]
Tissejä edelleen vihloo ja nyt alkoi hampaitakin vihloa [8|][:D]..ärsyttävää,kun aina välillä vihloo kunnolla hampaita [:'(].
Eilen sitten alkoi yhtäkkiä kunnon menkkakivut ja ne kestivät noin puolituntia [&:]
Tänäänkin on ajoittain lievästi jomotellut alavatsaa.
Eli huomiseksi "odotellaan" tänne sitä "ihanaa" tätiä [:@][;)]

Mutta nyt muksujen kanssa ulostautumaan [8D]..Mies tekee viimeisiä kylvöjä.
Ehkä tänään jaksan lähteä lasten kanssa tuonne meidän lähimetsään retkelle eväiden kanssa.Ihanaa olla luonnossa ja tarkkailla ja kuunnella lintujen ääniä.Nyt on juuri linnuilla poikasia [:)]

PAAAALJON PUHALLAN PLUSSATUULIA KAIKILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 28/28-31/7

Yönsäde No täällä ei ole mitään kiinnittymisvuotoa ollutkaan..Täti on ihan reippaasti kylässä ja alkoi 5.6.2010 ja laskin tarkemmin tuon kiertopäivän niin nytten kiertopäivä on 21..[8|]Kp39:stä tippui Kp21.[>:]Ovis olis eilen pitäny olla laskurin mukaan mutta eipä voi olla kun on täti menossa ja ei ole eilen ollu ees mitään kipuilua yms..Tuli toi täti nyt häritteen meidän sessyilyä..Eli voi olla että tässä kuussa ei varmaan tulee mitään tärppipäivää..[&o][:o][:(] Ylihuomenna on se lääkäri ja siellä pääsee taas puhumaan ja kattelemaan tätä hommaa.[:)] Muille todella paljon plussapuhureita ja tarrasukkia matkaan plussanneille!!

Kiitos onnitteluista [:)]

Tilasin vielä varmuustestejä netistä, huomena toivottavasti saapuvat. Mutta kyllä olotila on niin selvä, että raskaana ollaan [:D] jatkuvaa kipuilua on alavatsassa, yhteenkohtaan vihloo jatkuvasti ja muuten turvotusta ja särkyä. Lienee normaalia [8|] Tänään en ehtinyt vielä neuvolaan soittaa, mutta jos sitten huomena..

On tää jännää!!

Plussatuulia kaikille!!

Juuri samanlaisia tuntemuksia täällä kuin sinulla Chak! [:)]

Plussa tuulia kaikille [;)]

chak ihan mahtia, onnea paljon ja tarrasukkia pienelle matkustajalle[:)]

yönsäde jos olisikin salanen matkustaja joka on naamoitunut vaan tädiksi [;)] Mutta peukuttelen sulle että se hemmetin kääkkä pysyis poissa ja oliskin toisenlainen vierailija[:D]

minnuska no voi kurjuus sun kiertos kanssa. Tosin se alkuvuoden KM voi sullakin vielä sekottaa pakkaa. Mulla sekotti ekasta puoleks vuodeks vaikka meni kesken ihan alkuviikoilla. Toivottavasti saat apua lekurista[:)]

pisces toivotaan että sielläkin olis tärppi tullut, kuinkas kauan ootte yritellyt ?[:)]

omaa no täti oireita ei ole, yleensä tissikipu tulee kaveriksi tossa  viim. kp23 tienoilla jo ja nippailutkin siitä. Eipä ole näkynyt, piti oikeen äsken kokeilla tissejä varmuuden vuoksi[:D][:D]
Voi tosin olla etten edes huomaa mitään oloni takia...
Mä olen siis kipeänä... Kauhea kurkkukipu päällä ja kai vähän lämpöäkin. Kuinka mukavaan kohtaan tulikaan, kun huomenna pitää käydä koululla opon juttusilla, hieno mennä sinne pää kainalossa[:D]
Tänne tuskin mitään tärppejä tulee, ei ole oireita meinaan. Kyllä se täti sieltä sitten kurvaa lauantaina.
Sitten lähtee käyntiin YK 22... Meneepä se aika nopeasti. Täytyy katsoa miten käy.
kp.24/28/21

Aurinkoista tiistaita kaikille [8D],

MINNUSKA: Voi ei [:(]..Olen todella pahoillani,että se täti kumminkin sinne jälleen tuli [:(]
Luin juuri yhden gynen kirjoituksen näistä naisten hormonitoiminnoista.Niin siinä hän sanoi,että vielä 5kk keskenmenon jälkeen on normaalia,että kuukautiskierto on epäsäännöllinen.
Eli eiköhän sinullakin kaikki ole hyvin [:)]
Paljon peukkuja huomiselle lääkärikäynnille [:)][:)]

WASTIS: KIITOS peukutuksista [:)][:)]
Täältä lähtee sinulle ISO KASA PEUKUTUKSIA takaisin,muttei samoja [;)][:)][:)]
Monillahan juuri tuo oireettomuus tarkoittaa sitä plussaa
*peukkuja peukkuja*
Ja paljon paranemisia flunssaan!!!!

CHAK: Vielä kerran suuremmoiset onnittelut [:)][:)]
Ja ihan selvästi sinä raskaana olet [;)][:)]

OMAA: Aivan ihana ilma ulkona jälleen [8D]
Eilen käytiin rantasaunalla uimassa.Alussa kyllä vesi tuntui todelta kylmältä,mutta sitten siihen tottui hienosti [:)]

Tein tänään aamupissasta testin Mammaksin herkällä testillä.Ja ihan selvä viiva siihen tuli [:)][:)][:)].Viiva tosin oli haaleampi kuin testiviiva,mutta ihan selvä viiva siihen ilmestyi aika äkkiä.Eli mulla sitten oikeesti tuli sitä kiinnittymisvuotoa juuri tasan viikko sitten eli 6 päivää oviksen jälkeen.
Olo on ONNELLINEN,mutta hiljalleen tässä edetään.Koska kaikkea tässä voi vielä sattua.
Mieskin hyppi onnessaan [:)][:)]

Oireina ei siis ole kuin noi tissikivut,jotka painottuu enemmänkin sivuille ja kainaloon.
Nivuskipua..siis ihan samanlaista kuin ennen tätiäkin.
Valkovuoto ei ole runsasta ja koostumukseltaan se on aikalailla ovislimamaista.
Niin ja iltaisin oli paineentunnetta ihan alavatsalla,mikä ei sopinut tädin tuloon.
Jeps,eli nämä oireet ovat ihan samanmoisia kuin ennen tätiäkin.
Laskettu aika olisi sitten 15.2.2011[:)]

En viitti enempää täällä hehkuttaa,etten loukkaa teitä muita.
Niin paljon teille kaikille toivon myös tätä plussaa [:)][:)][:)][:)][:)]
Ette tiedäkään kuinka paljon teitä ajattelen ja teille peukutan täällä!!!!!!!!!!!
Olette kaikki mielessäni aina [:)]

PALJON PLUSSAA TEILLE KAIKILLE
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde ja Mini rv4+0

Tätä ketjua huvikseen paljonkin lueskelleena, nyt sun on Yönsäde aivan oikeutettua HEHKUTTAA ja KUNNOLLA! Sää oon niin kova tsemppaamaan muita että täällä ei varmasti kukaan loukkaantuis vaikka liittäisit videon tänne missä pompit riemusta!

Suuret onnittelut plussasta ja paljon tarrasukkia matkaan! :)

yönsäde nyt sitä tuuletusta kehiin ja kunnolla !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AIVAN MAHTAVAA ONNEA ONNEA ONNEA !!!!!! älä kuitenkaan meitä unohda ja heitteles sitä plussapölyä tännekin[;)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

omaa tällä hetkellä mä oon onnellinen jo siitä et jos jään henkiin, olo on ihan hirveä. Kurkku niin tautisen kipeä että meinaa taju lähteä... Kuumettakin on. Mitään pysty tai jaksa tehdä, edes nukkua ei pysty... [:'(][:(]ÄÄÄÄÄÄHHH, no toivottavasti paranen pian[:)]
25/28/21

WASTIS: [:(]..Tuo oli ilonkyynel,koska sanasi ja onnittelut saivat minut niin liikuttuneeksi!!!
KIITOS SUURI RAKAS YSTÄVÄ *halaa ja rutistaa paljon*
Ja täältä lähtee sinulle suuri PLUSSAPUHALLUS +++++++++++++++
Ja hei,eikös monet juuri ennen plussaa sairastu flunssaan [;)][:)]
Eli toivottavasti sinullakin tuo katala ja todella inhottava tauti merkitsisi juuri sitä [:)]
Paljon paranemisia sinulle ja peukkuja plussaan ja paaaaljon [:)][:)][:)][:)]

SIMPPU: [:(]..Ja sinulle myös rakas ystävä samat sanat,että ihanat sanasi saivat minut liikutuksen valtaan!!!!!
KIITOS SUURI RAKAS YSTÄVÄ ONNITTELUISTA
Heh..Tuo oli hyvä tuo videojuttu [:D][:D][:D]
Eihän siinä videossa kuuluisi muuta,kuin lattian töminä ja narina,kun meikäläinen norsuna hyppisi onnessaan [;)][:D]
Kiitos vielä suuri [:)]

Yönsäde ja Mini rv4+0

Yönsäteelle ihan ensimmäiseksi onnea![:)]
Ja kaikille meille vieläkin positiivista uutista odottaville plussatuulia ja peukkuja![;)]

Omaa napaa: Voi että kun jo jäisi tuo "täti" tulematta! Haluaisin niin kovasti olla pieniinpäin ja tuntuu että vieläkin tulee ihan liian iso harmitus noista isomahaisista äitiytyvistä ja pieniä vauvoja kärräävistä ihmisistä. Miksi ei mulla ole siihen oikeutta? Höh no ei pitäisi antaa masentaa kun asia on iloinen! Tuntuu vaan niin epäreilulta kaikkiaan. En siis missään tapauksessa haluaisi ettei muilla olisi tuota onnea kohdallaan, olen onnellinen kaikkien heidän puolestaan. Toivoisin vaan että meilläkin Hanin kanssa olisi sama onni omalla kohdallakin [:o]

Onneksi on ihanan aurinkoiset säät ja taas on saatu olla monen monta päivää yhdessä, mitä nyt mun täytyy täällä töissä hoitaa hommani. Eilen oli pomon kanssa kehityskeskustelu ja edellisen puolen vuoden arviointi. Hyvää palautetta tuli joten toivotaan että muutkin asiat alkaa pyörähtää eteenpäin ja jotain pientä olisi tarttunut tässä kuluvan kk aikana matkaan! Vielä pari päivää niin sitten asia selviää...

Paljon onnea Yönsäteelle [:)]
Ihanaa kuulla positiivisia uutisia! [;)]

Täällä on menossa ihan ensimmäinen yk. mutta odotukset jo pilvissä asti..
Tuttavapiiriin on nyt 2 viikon aikana syntynyt kolme vauvaa, joten vauvoja saapi hoidella, mutta omaa niin kovasti toivotaan.
Vauvakuume sen kuin asvaa kun näkee niin pieniä nyyttejä :)

Yönsäde, MAHTAWAA, onnea hurjan paljon ja enkeleitä matkaan[:)]

Wastis, yritäs nyt parantua ..kurjaa tuo tuommoinen.[>:]

Kaikille muillekin tänne plussatuulia,menkäähän kipinkapin yönsäteen perässä !![;)]

Yönsäteelle todella paljon onnea ja ihanaa kuulla että sait vihoinkin sen plussan..Täällä olen onnellinen sinun puolestasi että sait sen plussan..[:)]Todella paljon tarrasukkia teille matkaan nyt sitten.[:)]

Kaikki Yönsäteen perään plussailemaan.[:)]

MOIKKA JÄLLEEN,

...Te olette niin IHANIA KAIKKI,ettei teistä millään pysty luopumaan [:)][:)][:)]
Ihan itku tulee ilosta,kun lukee teidän onnitteluita *ryhmähali jälleen* [;)][:)]

IHANAINEN: KIITOS SUURI onnitteluista [:)][:)][:)]
Ihan varmasti teillekin pian se oma onni suodaan [:)][:)][:)]
Tiedän,että odottelu on rankkaa ja raskasta.Mutta sitten kun se plussa pärähtää,niin kaikki odotuksen tuskat unohtuu [;)]
Paljon peukkuja sinulle [:)][:)][:)]Sinulla tuo testaamispäivä lähestyy...

PISCES: KIITOS SUURI onnitteluista [:)][:)][:)]
Mitkäs sulla onkaan nyt noi kiertopäivät??
Ja eikös sinulla jo ollutkin jotain oireita,vai muistanko ihan väärin??
Peukkuja peukkuja,että sinäkin lähdet minun mukaani tuonne Helmivauvoihin [:)][:)]

GINESSA: SUURI KIITOS RAKAS YSTÄVÄ onnitteluista [:)][:)][:)]
Ja ihania vointeja loppuraskauteen [:)][:)]

MINNUSKA: KIITOS SUURI RAKAS YSTÄVÄ [:)][:)][:)]
Sulle kanssa hirveesti peukkuja,että sinäkin pääset minun mukaani tuonne Helmivauvoihin [:)][:)]
Etkös sinä sinne juuri juuri ehtisi..siis Helmivauvoihin [:)]??
Tulehan huomenna kertomaan sitten ne gynekuulumiset!!
Peukkuja peukkuja!!!

FEARSOME: KIITOS SUURI onnitteluista [:)][:)][:)]

OMAA: Te olette kyllä superihania ihmisiä kaikki,että todella kova ikävä tulee teitä kaikkia [:(][:)].
MUTTA enhän minä kauaa teistä joudu erossa olemaan,kun te kaikki nappaatte nyt sen plussan ja tulette mun mukana Helmivauvoihin..eikös??
Täytetään se palsta totaalisesti [;)][:D][:D]
P.S.en viitsi tällä palstalla puhua tästä minun raskaudestani,etten loukkaa ketään.
Mutta voinko silti täällä aina välillä käydä juttelemassa teidän kanssanne??

IHANAA VOINTIA KAIKILLE [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
JA MINÄ LAITAN NYT TAIKAVOIMANI KEHIIN JA PUHALLAN TEILLE JOKAISELLE SEN PLUSSAN ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde ja Mini rv 4+0

Takaisin