joko nyt onnistaisi

Yönsäde onnea onnea onnea todella paljon plussasta...paljon halauksia ja tarrasukkia täältä matkaan...enkeleitä raskausajallesi...ihanaa..olen onnellinen puolestasi...

Ronny, Vaikuttaa kyllä todellakin siltä, että raskaustestiin plussa tulee kunhan testaat! Jos aiemmat terokierrot ovat säännöllisiä olleet niin tuskinpa tässä nyt mikään muukaan voi olla syynä kuin pieni salamatkustaja :)

Minnuska89, Hienoa, että mieskään ei välitä pienestä tuhruvuodosta tässä tilanteessa. Toivottavasti tässä kierrossa nyt tärppäisi sitten! :)

Tami, Ihana, että kierto vaikuttaa heti normaalilta. Kamalan paljon tuntuu ihmisillä keskenmenojen jälkeen nimittäin olevan kierto-ongelmia. Enää reilu kuukausi ja sitten taas täysi yritys päälle!

wastis, Josko nyt ei olisikaan täti tulossa kun oireet etuajassa? *peukut pystyssä*

Bandida, Voi miesparkaa jos raiskauksen kohteeksi joutui! No pääasia, että ovulaation saatte hyödynnettyä ;)

Omaa: Luulisin (testeihin en ole itselleni lupaa antanut tässä kierrossa), että ovulaatio oli tänään. Laskurien mukaan olisi huomenna, mutta samalla tavalla edellisessäkin kierrossa oli, että limat ja silloin myös testit osoittivat viitteitä edellisestä päivästä mitä laskurit sanoivat. No oli sitä ovista tai ei niin Terolutit aloitan ensi viikolla.

Mies jäi eilen myös kesälomalle ja töistä tullessaan kysyi minulta, että miksi en voisi jo tulla raskaaksi kun niin kovasti vauvan haluaisi <3 Ihana aina välillä saada muistutusta siitä, että toinenkin osapuoli asiasta haaveilee. Itseasiassa meillä mies varmasti enemmän haaveileekin, koska hänellä ei ole sitä keinoa joka minulla on vauvakuumeen kurissapitämiseen. Minulla kun on edelleen vaikea raskaus ja esikoisen raskas vauva- ja pikkulapsiaika mielessä. Niitä kun pahimpina kuumeiluhetkinä palauttelee mieleen niin putoaa mukavasti pilvilinnoista ;)

Peukut voi lasketa taas mun osalta...
Täti kaahasi tänään tossa iltasella kylään.
Tiputtelulla lähti, huomenna sitten aukeaa taas kraanat kunnolla.
Eli kierto jäi taas 27 päivään.
Eli täällä tulee nyt taukoa yrittämiseen,
koska hoidatan hampaat kuntoon tässä välissä ja
en tiedä yhtään kuinka pitkät on jonot.
Syksyllä sitten tutkimuksiin että mikä ihme mättää.
Olotila aika kamala, niin pettynyt ja surullinen.

Mutta enköhän mä täällä silti pyöri.
Plussatuulia muille, meillä alkaisi yk 22 mikä taitaa jäädä nyt välistä.

Pakko tulla tänne vähän purkamaan mieltään. Kirjottelin siis tossa aikaisemmin ShiruLi -nimimerkillä mut salasana katos enkä tiedä millä säpolla oon itteni rekkaroinut. Helpompi oli sit tehdä näinpäin. [&:]

Mulla siis normaalisti kierto sen 23-26 vrk..toisinaan pikkasen venynyt mutta nyt venytään jo uusiin ennätyksiin jos vaan mun muisti ei pahasti petä. 31 vuorokautta ja tätä pientä vuotoa kestänyt jo viikon.. menkkaoireita ei varsinaisesti ole normaali tosi kivulias vatsa ja selkäkipu on pysynyt tähän asti poissa pientä hetkellistä juilimista lukuunottamatta. Testit antanut Tiistaina ja Keskiviikkona negaa -huomenna aattelin tehdä uudestaan jos eivät ala tänään.

Täytyy sanoa että ihan h-moilasena oon kyllä tän vuodon kanssa. Lekuriin on aika vasta kuukauden päästä -ja se juurikin siitä syystä että vuodan nykyään jo viikkoa ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa. Lekurista tokaisivat vaan että oottelet ens viikkoon ja teet testin -että joko ne alkaa tai sit ei. [8|]

Onkohan mahdollistakaan että tässä vielä plussatesti tulee.. varsinaisesti yritetty ei olla mutta toivottu ylläri se olisi.[:)]

Wastikselle Tsemppiä..mulla ois sama projekti tulossa mitä sulla..hammas remppa nimittäin. Jahka saan rahat kasaan.. [;)]

Ja taas täällä [;)],

WASTIS: [:(][:(] Suuren suuret pahoittelut tädistä [:(][:(]
En osaa muuta sanoa;olen sanaton [:(]
PALJON VOIMIA RAKAS YSTÄVÄ [:)][:)][:)]

BLUEROSE: KIITOS SUURI RAKAS YSTÄVÄ
Paljon halauksia takaisin ja sinullekin aivan ihanaa raskausaikaa [:)][:)][:)]

APHRAEL: Ihan mielettömästi teille nyt peukkuja oviksen hyödyntämiseen [:)][:)][:)]
Ihana mies sinulla [:)][:)][:)]

SLI: Ikävää tuollainen tiputteluvuoto [&:]
Mutta toivotaan,että se johtuisi raskaudesta [:)]
Toivottavasti saat nyt sen plussan [:)][:)][:)] *peuk peuk*

RONNY:
Täällä odotetaan [;)]

IHANAA VOINTIA KAIKILLE
JA PALJON PLUSSAPUHALLUKSIA JOKAISELLE
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde ja Mini rv 4+4

Aphrael No eihän se välittänyt kun itsekin haluaa sitä pikkukakkosta saada jo kehiin.[:)]Toivotaan parasta ja pelätään pahinta[X(]

Omaa Noh niin,nytten on sitten eilen pupuiltu ja tänään on luvassa lisää ja huomenna jne..[:)]Tuhruvuoto loppui heti seinään kun mies tuli sisään[:D][:)]Eilen juotiin miehen kanssa 2 lasillista punkkua terassilla kun ollaan miehen vanhemmilla pitämässä taloa yllä ja hoitamassa koiraa ja kun neiti oli mennyt jo yöunille niin sai olla kahdestaan terassilla[:)] Tänään taas syötiin oikea muhkea ateria,mies grillasi itse tehtyjä jauhelihapihvejä,keitettiin perunat ja siihen lisäksi sipulivoikaste..Nams[8D] Ja ruoan kanssa lasillinen punkkua.[:)] Neiti leikkii minkä kerkiää yksinään ja kauheesti yrittää jutella meille ja hokee aina kun haluaa maitoa että mammaa ja sitten äiti,isää se ei vielä osaa sanoa[:)]

öhh...
mietin pitkään sanonko tänne mitään, mutta...
Oletin siis eilen että täti tuli, no se jäi noin teelusikallisen verran verta kokoiseksi.
Eli siis parit tipat tuli eilen illalla.
No, oletin että kunnon vuoto alkaa sitten tänään, ajallaan.
Aamusta, niinkuin yleensä aina menkat alkaa,
no ei ole näkynyt !!
ei pisaran pisaraa..

Nyt sitten ramppaan koko aika tarkistamassa onko alkanut.
Ostin testin ja aattelin sen huomenna tehdä, jollei tätiä näy silloinkaan.
Nyt on ihan sellanen olo,että nyt kun tän kerroin,niin ihan varmaan alkaa kohta
ja saan tuntea itseni tosi typeräksi...
No... aika näyttää.

Wastis: Noniih!!! Loistavaa.. jospa se siitä. Mulla oli kyl ihan sama tilanne..tai ON sama tilanne jahka testi näyttää plussaa tai ne menkat oikeesti alkaa. Tänään ei ole tullut vuotoa yhtään.. pyyhkiessä tulee vanhaa verta sellasena pikkuisina klöntteinä.. (yök..anteeks) ja tää kuvotus olo tuntuu sillointälloin iskevän samoin kuin päänsärky. Pakkokai se on huomenna testata..kaveri (5:nen vuoden Lääkäri opikelija) sanoi kyllä että toisinaan Raskaustestien plussat saattaa kestää useankin viikon että ilmestyy plussaa..no toki -se tuuri sit mulle osuu että ihminen sekois päästään sitä ennen. [&:]

Minnuska: Toivotaan kovasti tsemppiä sinne. [;)]
Yönsäde: Kiitokset Tsempityksestä. Sitä tarvitaan ku tässä ihmetyksessä mennään.

Voih,tsemppiä sulle wastis ja toivotaan että se täti ei sinne tulisi ollenkaan ja saisit sen plussan vihdoinkin..[:)Täällä pidän peukkuja pystyssä sinulle paljon[:)]

kröhöm...
tää plussas, haalee on viiva mutta selkee.
Kaks testiä tein.
Toisen tommosen mihin tulee plussa, eli se pystyviiva jos on positiivinen.
Ja kyllähän se tuli.
Nyt on ihan[:-] olo [:D]
Toivottavasti tää kaveri jaksais pidempään, mielellään helmikuuhun.
Tätioireet on kovat, toivottavasti ei ylly tädiksi asti.

Ihanaa wastis,todella varovaisia onnitteluja plussastasi[:)]Hirveesti liimaa,enkeleitä ja tarrasukkia matkaasi[:)]Toivotaan että matkustaja pysyy kyydissä loppuun saakka[:)]Ihanaa,onnea[:)] Olen onnellinen puolestasi[:)]

Saas nähä koska itse tässä pääsisin myös plussailemaan,saa varmaan odottaa pitkän aikaa..[8|][&o]

tami: kiitokset! peukut sullekkin et heti luvan saadessaan plussa pärähtäisi ja kaik menis hyvin. hienoa että täti tuli normaalisti eikä kierto ole alkanut temppuilemaan!! jaksuja!

minnuska: hienoa ettei siellä pienet tuhrut peuhailua haittaa! peukut sulle nyt et plussa sinnekkin pärähtäis!! minkä ikäinen teijän neiti on? [:)] ihana kuva kyllä!

yönsäde: Kiitos suuri! ois niiiin mahtavaa ku pääsis sun kans helmivauvoihin
mut tää ei testiä käyny ostaan vaan oottelen sinne maanantaihin, sori kun joudut jännittää viel pari päivää [&o][:D] mut kyl mäki jo oon kallistunu sen puoleen et se plussa saattais tännekki nyt tulla. jos ei tuu niin en kyl tiiä miten päin tuota olis ja mitä pitäs tehä.
ootko sä jo varannut ensimmäisen neuvola ajan? [:)]

aphrael: Kiitos! ihana mies sinulla kun noin tohkeissaan oottaa vauvaa [:)]
mä eilen sanoin kans ukolle et luulen et meille on vauva tulos. en oo sille mitää aikasemmin sanonu noist tissioireesta ja tädin pois jäännistä kun en halunnu turhaa herätellä toiveita, mut nyt alan itekki pikkuhiljaa uskomaan et se plussa voiskin tänne pärähtää maanantaina kun testaan [:)] oltiinhan täälläki et onpa kiva juttu! melkeen myös mies enemmän mielissään ku minä. mut saa nähdä kuin käy.
peukut sullekkin!!!

wastis: AIVAN MAHTAVAA!!!! Onnea onnea oikein paljon plussasta!! sulle sitä jo niin paljon on toivottukkin! niin tietenkin kaikille muillekkin mutta sinulla on yritystä takana jo hirmu pitkä aika joten on jo sen aika et säkin sen pikkuisen saat!! [:)] ONNEA ONNEA, enkeleitä matkalle mukaan!!!

kaikille peukut!!!

Omaan ei siis uutta kun testailen maanantaina jos ne testit tulee! mut tätiä ei näy.

Ronny *Kiittää ja kumartaa*[:)] meidän neiti on 29.päivä 1v3kk vanha jo[:)] Kiitoksia,vähän meinaa vaan olla välillä sellaisia kiukku päiviä neidillä kun taka hampaita alkaa pukkailemaan pikkuhiljaa,ikenet on niin turvoksissa[:)]

Omaa Ihme vieläkin tulee pientä tuhru/tippavuotoa menkkojen jäljiltä,ei tule kuin muutaman tipan verran aina silloin tällöin ja tänään laskurin mukaan oli ovis ja se käytettiin hyödyksi.[:)]

Kp 8/21

Wastis [:D][:)][:D][:)] ihanaa! Mä pidän peukkuja sulle että nyt kaikki menisi hyvin! Onnea ja ilonhaleja!

IHANIA UUTISIA TÄÄLLÄ [:)],

WASTIS: MAAILMAN SUURIMMAT ONNITTELUT PLUSSASTA
Olen niin onnellinen teidän puolestanne,ettet tiedäkään [:)]
Minähän sanoin,että saat plussan...oireettomuus ja kova lentsu [;)][:D]
Paljon tarrasukkia ja Enkeleitä matkallenne [:)][:)][:)]
P.S.Tervetuloa Helmivauvoihin..odotan sinua siellä [:)]

RONNY: Ja sinähän tulet WASTIKSEN kanssa Helmivauvoihin
Määhän sanoin teille molemmille aiemmin,että te tulette nyt Helmivauvoihin [;)][:D]
Sinä peevatti et sitten hakenut Apteekista testiä *heristää leikkisästi sormea*
Sää pidät tätä hullua vielä yhden päivän jännityksessä,vaikka minä tosin jo tiedän testituloksen *HALAA HALAA*
Mää olen niin häppi,kun saat plussan..Olen sitä niin paljon toivonut sinulle [:)][:)][:)]
Terveydenhoitaja tilasi mulle jo kaikki [:D]..Eli ensin menen rv9 veriseuloihin ( katsotaan nämä riskit ) sekä neuvolan verikokeisiin ( veriryhmä,hepatiitti,HIV ja kuppa testit ).Sitten neuvola on rv 10 ja Np-ultra on rv 12.Ja sitten vielä varattiin se sokerirasituskin rv 12.Eli kaikki on hoidettu [;)].
PEUKKUJA MURUSENI JA PALJON

Olen niin onnellinen WASTIKSEN uutisista [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
Nyt Wastis sitten ne plussatanssit kehiin [;)][:D][:D]
Ja kohta RONNYKIN tulee kertomaan meille iloisia uutisia [:)][:)][:)][:)][:)]

JA KAIKILLE MUILLEKIN NÄITÄ TAIKAPUHALLUKSIA PUHALLAN
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde ja Mini rv 4+5

Tulin vain pikaisesti käväiseen eli ONNEA SUURESTI WASTIS!! Tiesin, että se plussa tulee, monta pakettia tarrasukkia matkaan! [:)][:)][:)]

Tää testaili juurikin kymppiherkällä kp 27/28 negan, et helmivauva taitaapi haaveeksi jäädä [:(]

täällä meinaa poru tulla kaikista onnistteluista[:)]
Itse olen vielä vähän varovaisella linjalla,
kun eilen niin pelkäsin että ne menkat alkaakin ja se oli siinä.
No eipä näy edelleenkään,tein tänään aamulla 3. testin kun
en sitten millään uskoisi[:D][:D][:D]

Täällä on oikein kunnon täti tällä kertaa. Viimeksi kesti vain 2pv ja niukka vuoto. Nyt tulee reippaasti ja kolmatta päivää eikä loppua vielä näkyvissä. Nää on siis varsinaiset ekat oikeen kunnon menkat km:n jälkeen. Hyvä niin tietää että kohdunlimakalvot kasvaneet normaaleiksi.

No hitto, itku täällä tulee muillekin! [:D] Nyt se elämä on taas kyllä näyttänyt kauneimman puolensa, onnea vielä kerran wastis!

Mitä ihmettä oikeen tää on..Mulla jo viikon kestänyt täti ja 2-3pv tuli sitä tuhruvuotoa joten olin ottanut siteen pois kun ei vuotanut paljoa,nytten kun menin vessaan tosiaan sidettä ei ollut niin oli tullut verta enemmän kuin tuhruvuotoa että oli sotkenut ihan housutkin,huono olo on kokoajan,siis semmonen oksettava olo,kuumia aaltoja tulee välillä ja välillä palelee ja on pää kipeä..Mikähän mulla on vikana oikeen..Nytten alkoi huolestuttamaan,viimeksi täti kesti 6pv ja loppui heti.[&o][:o][8|]

Takaisin