Yönsäde
Piirimestaruustason postaaja
Aurinkoista sessyviikkoa rakkaat [8D].
ÖRKKI: Siis mitä [;)]..Testaat vasta huomenna..huoh.
Minä täällä olen malttamattomampi näköjään kuin sinä itse [;)][:D][:D]
Sullahan ihan selvästi tuo tiputtelu on sitä RASKAUTTA [:)][:)][:)]
Paljon plussatuulta huomiseen testaukseen ++++++++++++++++++++
Mulla ei ole yhdessäkään raskaudessa tullut kiinnittymisvuotoa,joten siitä en osaa sanoa mitään [8|][;)]..tokkopa sitä nytkään tulisi?
Ihme juttu tuo eilen oli,kun tosiaankaan mulla ei ole ikinä ennen tiputellut.Eilen tosiaan tuli vain noin puoli teelusikallista tuota ruskeaa vuotoa.
WASTIS: KIITOS SUURI tsempeistä huomiseen [:)][:)][:)]
Mikäs sinulla on tällahetkellä tilanne?
Peukkuja sulle hirmuisesti tähän kiertoon!!!!
MINNUSKA: KIITOS peukutuksista [:)]
En kyllä itse millään usko tuohon kiinnittymisvuotoon [8|]??
Ikinä sellaista ei ole minulla tullut.Ja onko kiinnittymisvuoto muka rusehtavan väristä ja sitä tulee vain n.puoli teelusikallista [8|]?
Ovishan mulla oli kp16.
No,oli mitä oli..Onneksi sitä ei tullut enempää.
Oi oi..PALJON ONNEA jo näin etukäteen [:)][:)][:)][:)][:)][:)]
Wau..Miehesi järjestää sinulle ihanat synttärit!!
Toki jätätte neidin mummolaan yöksi ja hyödynnätte synttärijuhlat täydellisesti makkarin puolella [8D][8D][8D].Tiedä vaikka sulla silloin jo olisikin ovis ja vaavi saisi alkunsa synttäripäivänä [;)]
MARICA: Suuren suuret pahoittelut siitä perkeleestä [:@][:(][:(] *halaa ja rutistaa*
Niin sinulle sitä plussaa toivoin!!!!
Mutta otat sen sitten tässä kierrossa [:)]
Koitahan piristyä rakas ystävä [:)][:)][:)][:)][:)][:)]
KIITOS [:)]
Mulla tuli eilen siis ihan vain puoli teelusikallista jotain outoa rusehtavaa vuotoa.Ikinä siis mulla ei ole tiputellut mitään menkkojen välissä.
Huomenna mulla on siis se kaulan alueen ultra.
OMAA: Kyllä on kuuma..mutta en valita en [;)]
Justiin tuossa vähän grillailtiin ja välillä tultiin sisälle viilentymään [:D]
Ei meinaan ruoka maita paljoakaan näin helteellä.Mikä on todella ihme meikäläiselle,kun olen syntymästä lähtien ollut syöppö ( lukekaa SIKA ) [;)][:D]
Eilen siis tuli vain se puoli teelusikallinen sitä rusehtavaa vuotoa ja sen jälkeen ei ole tullut mitään.Olotila on ihan normaali.Ei edes nivusia nippaile [8|].
Taitaa mulla vaan nämä hormonit alkaa heittelemään iän myötä [:'(]..Fyysisesti ja henkisesti olen niin nuori,että [;)]..mutta hormonitoiminta taitaa sanoa jotain muuta [:D] *viheltelee*
Jeps,aamulla sitten meno ultraan.Ei pelota!Luottavaisin mielin olen.
VOIKAAHAN HYVIN [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
JA PALJON PLUSSATUULIA KAIKILLE
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Yönsäde kp 23/28-31 yk7
ÖRKKI: Siis mitä [;)]..Testaat vasta huomenna..huoh.
Minä täällä olen malttamattomampi näköjään kuin sinä itse [;)][:D][:D]
Sullahan ihan selvästi tuo tiputtelu on sitä RASKAUTTA [:)][:)][:)]
Paljon plussatuulta huomiseen testaukseen ++++++++++++++++++++
Mulla ei ole yhdessäkään raskaudessa tullut kiinnittymisvuotoa,joten siitä en osaa sanoa mitään [8|][;)]..tokkopa sitä nytkään tulisi?
Ihme juttu tuo eilen oli,kun tosiaankaan mulla ei ole ikinä ennen tiputellut.Eilen tosiaan tuli vain noin puoli teelusikallista tuota ruskeaa vuotoa.
WASTIS: KIITOS SUURI tsempeistä huomiseen [:)][:)][:)]
Mikäs sinulla on tällahetkellä tilanne?
Peukkuja sulle hirmuisesti tähän kiertoon!!!!
MINNUSKA: KIITOS peukutuksista [:)]
En kyllä itse millään usko tuohon kiinnittymisvuotoon [8|]??
Ikinä sellaista ei ole minulla tullut.Ja onko kiinnittymisvuoto muka rusehtavan väristä ja sitä tulee vain n.puoli teelusikallista [8|]?
Ovishan mulla oli kp16.
No,oli mitä oli..Onneksi sitä ei tullut enempää.
Oi oi..PALJON ONNEA jo näin etukäteen [:)][:)][:)][:)][:)][:)]
Wau..Miehesi järjestää sinulle ihanat synttärit!!
Toki jätätte neidin mummolaan yöksi ja hyödynnätte synttärijuhlat täydellisesti makkarin puolella [8D][8D][8D].Tiedä vaikka sulla silloin jo olisikin ovis ja vaavi saisi alkunsa synttäripäivänä [;)]
MARICA: Suuren suuret pahoittelut siitä perkeleestä [:@][:(][:(] *halaa ja rutistaa*
Niin sinulle sitä plussaa toivoin!!!!
Mutta otat sen sitten tässä kierrossa [:)]
Koitahan piristyä rakas ystävä [:)][:)][:)][:)][:)][:)]
KIITOS [:)]
Mulla tuli eilen siis ihan vain puoli teelusikallista jotain outoa rusehtavaa vuotoa.Ikinä siis mulla ei ole tiputellut mitään menkkojen välissä.
Huomenna mulla on siis se kaulan alueen ultra.
OMAA: Kyllä on kuuma..mutta en valita en [;)]
Justiin tuossa vähän grillailtiin ja välillä tultiin sisälle viilentymään [:D]
Ei meinaan ruoka maita paljoakaan näin helteellä.Mikä on todella ihme meikäläiselle,kun olen syntymästä lähtien ollut syöppö ( lukekaa SIKA ) [;)][:D]
Eilen siis tuli vain se puoli teelusikallinen sitä rusehtavaa vuotoa ja sen jälkeen ei ole tullut mitään.Olotila on ihan normaali.Ei edes nivusia nippaile [8|].
Taitaa mulla vaan nämä hormonit alkaa heittelemään iän myötä [:'(]..Fyysisesti ja henkisesti olen niin nuori,että [;)]..mutta hormonitoiminta taitaa sanoa jotain muuta [:D] *viheltelee*
Jeps,aamulla sitten meno ultraan.Ei pelota!Luottavaisin mielin olen.
VOIKAAHAN HYVIN [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
JA PALJON PLUSSATUULIA KAIKILLE
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Yönsäde kp 23/28-31 yk7