joko nyt onnistaisi

Aurinkoista sessyviikkoa rakkaat [8D].

ÖRKKI: Siis mitä [;)]..Testaat vasta huomenna..huoh.
Minä täällä olen malttamattomampi näköjään kuin sinä itse [;)][:D][:D]
Sullahan ihan selvästi tuo tiputtelu on sitä RASKAUTTA [:)][:)][:)]
Paljon plussatuulta huomiseen testaukseen ++++++++++++++++++++
Mulla ei ole yhdessäkään raskaudessa tullut kiinnittymisvuotoa,joten siitä en osaa sanoa mitään [8|][;)]..tokkopa sitä nytkään tulisi?
Ihme juttu tuo eilen oli,kun tosiaankaan mulla ei ole ikinä ennen tiputellut.Eilen tosiaan tuli vain noin puoli teelusikallista tuota ruskeaa vuotoa.

WASTIS: KIITOS SUURI tsempeistä huomiseen [:)][:)][:)]
Mikäs sinulla on tällahetkellä tilanne?
Peukkuja sulle hirmuisesti tähän kiertoon!!!!

MINNUSKA: KIITOS peukutuksista [:)]
En kyllä itse millään usko tuohon kiinnittymisvuotoon [8|]??
Ikinä sellaista ei ole minulla tullut.Ja onko kiinnittymisvuoto muka rusehtavan väristä ja sitä tulee vain n.puoli teelusikallista [8|]?
Ovishan mulla oli kp16.
No,oli mitä oli..Onneksi sitä ei tullut enempää.
Oi oi..PALJON ONNEA jo näin etukäteen [:)][:)][:)][:)][:)][:)]
Wau..Miehesi järjestää sinulle ihanat synttärit!!
Toki jätätte neidin mummolaan yöksi ja hyödynnätte synttärijuhlat täydellisesti makkarin puolella [8D][8D][8D].Tiedä vaikka sulla silloin jo olisikin ovis ja vaavi saisi alkunsa synttäripäivänä [;)]

MARICA: Suuren suuret pahoittelut siitä perkeleestä [:@][:(][:(] *halaa ja rutistaa*
Niin sinulle sitä plussaa toivoin!!!!
Mutta otat sen sitten tässä kierrossa [:)]
Koitahan piristyä rakas ystävä [:)][:)][:)][:)][:)][:)]
KIITOS [:)]
Mulla tuli eilen siis ihan vain puoli teelusikallista jotain outoa rusehtavaa vuotoa.Ikinä siis mulla ei ole tiputellut mitään menkkojen välissä.
Huomenna mulla on siis se kaulan alueen ultra.

OMAA: Kyllä on kuuma..mutta en valita en [;)]
Justiin tuossa vähän grillailtiin ja välillä tultiin sisälle viilentymään [:D]
Ei meinaan ruoka maita paljoakaan näin helteellä.Mikä on todella ihme meikäläiselle,kun olen syntymästä lähtien ollut syöppö ( lukekaa SIKA ) [;)][:D]

Eilen siis tuli vain se puoli teelusikallinen sitä rusehtavaa vuotoa ja sen jälkeen ei ole tullut mitään.Olotila on ihan normaali.Ei edes nivusia nippaile [8|].
Taitaa mulla vaan nämä hormonit alkaa heittelemään iän myötä [:'(]..Fyysisesti ja henkisesti olen niin nuori,että [;)]..mutta hormonitoiminta taitaa sanoa jotain muuta [:D] *viheltelee*
Jeps,aamulla sitten meno ultraan.Ei pelota!Luottavaisin mielin olen.

VOIKAAHAN HYVIN [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
JA PALJON PLUSSATUULIA KAIKILLE
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 23/28-31 yk7

örkki peukkuja testailuun[:)][:)][:)]

minnuska ihanalta kuulostaa suunnitelmas. Toi muodonmuutos homma piristää kyllä mieltä [;)] Itellä ollu hiustenpidennykset viime syksystä. Tai nyt ei ole kun on kuiturastat kesätukkana hetken, mutta ne on ihanat kyllä[;)] Mahtia synttäriä sulle jos en muista enää onnitella myöhemmin[:)]

yönsäde meillä tilanne se, että mennään kesä omalla painollaan, ja syksyllä varaan aikaa lekuriin. Lomailen nyt kesällä kunnolla ensin,jos joutuu johonkin rankempiinkin. Tuskimpa silti,mulla on luottavainen olo, en kyllä yhtään tiedä miksi[:D] Oletettavasti ovis on mennyt ja katsellaan sitä tätiä tuossa reippaan viikon päästä. Ja jos ja kun tutkimuksiin lähetään,niin sillon meillä on sitten alla 2v yrittämistäkin jo.

kp.19/28/21

Apua.. nyt on ollut alavatsassa kamalia kipuja, ja pieniä tiputteluvuotoja. Ja nyt on tää kipuki jo sellasta että häiritsee.. tänään kävin kaupungilla, ja kävellessä sattu mahaan ja selkään ihan hirveesti..
Pitää kai mennä lääkäriin.. pelottaa että on jotain vakavaa.. ei oo koskaan aikasemmin ollu tämmösiä kipuja.. ja niitä menkkojakaan kun ei kunnollisia ees tullu.. vaan yhen yön tuli vähän runsaammin, muuten vaan muutama tippa. En tidä.. vähän pelottaa että mistä on oikein kyse. :(
3 testiäkin olen tehnyt.. kaikki negoja. Tänään kuitenki jo kp 30/25-29 (jos siis niitä tiputteluja ei tuossa välissä lasketa) niin luulisin että olis jo pitäny positiivista näyttää jos olisin raskaana. Kyllä luulen, että tää jotain muuta on.. kun vaan tietäs että mitä...

"Heti luuli kumihuuli..." huuteli täti mulle kylään tullessaan! [:@] Ja minä ku jo melkein aloin miettimään kaikkia mukavaia asioita ku olisin raskaana. Rinnat kipeyty ku puristelin nestettä ulos ja metallia kitalaessa mukamas tuntui. Ainakin opin tietämään miltä tuntui se paljon puhuttu "entäs jos olen raskaana" -tunne. Nii, siis eli suomeksi: Täti tuli tänää, joten en testaa huomenna. Enkä tästedes ajattelekaan testaamista ennenkuin 32 pvää on kulunut... ja säästyi hyvät testipuikot seuraavaan kertaan.

Minnuska89:lle synttärionnittelut!

Mää meen tästä pihalle. Täytyy nyt sitte nauttia tästä miehen kanssa kahdestaan olemisesta - ja lähekkäin olemisesta [:D]

Yönsäde Kyllä se voi olla kiinnittymisvuotoa.[:)] Mulla tuli esikoista odotellessa mutta sitten silloin kuin aloin odottamaan sitä toista niin mulla ei tullut mitään kiinnittymisvuotoa,siks en silloin tiennyt odottavani edes vasta kuin sitten kun alkoi mansikan tuoksuinen tiskiainekin yököttään,silloin tein testin ja se oli positiivinen,olin silloin 6:lla raskausviikolla ja se oli se mikä meni kesken sitten kun olin jo kerennyt olla 3kk..[:(] Kyllä se mun mielestä on rusehtavan väristä ja tulee vain vähän..[:)] *Muistelee esikoisen aikaan* Mies vie minut kiinalaiseen syömään huomenna ja sitten käydään alkossa ostamassa punkku laatikko ja vähän istumme iltaa kahdestaan[:)] Mulla pitäis olla heti lääkärikäynnin 9.6.2010 jälkeen ovis 10.6.2010[:D][:)]Saas nähä mitä se lääkäri mulle sielä sanoo kun meen ja sinne menen tosiaan tuon mun kuukautishäiriön takia..[>:]Kiitoksia kiitoksia paljon[:)]

wastis Niin kyllä piristää,olen ihan innolla täällä jo odottamassa kun mulla ei ole koskaan ollut pidennyksiä[:)]Vähän vaihtelua siksi pitääkin saada ja että saisi muuta ajateltavaa kuin tuota raskautumisen yrittämistä yms.[:)]Ai sulla on ollut niin kauan jo hiuspidennykset,heh.Mulla isosiskolla kans on hiuspidennykset ollut jo kohta parisen vuotta ja se on jääny jo koukkuun niihin[:D]Saas nähä päteekö sama mulla,toivottavasti ei[:D][8|]Sinulle myös iso kiitos[:)]

örkki Kiitoksia kiitoksia[:)][:)]

Hyviä uutisia [:)],

Olen niin onnellinen [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ÖRKKI: Voi ei..Todella todella suuret pahoittelut tädistä [:@][:(][:(]
*halaa ja rutistaa*
Olen todella pahoillani!!!
Niin sinullekin sitä plussaa toivoin!!!!
Suuri tsemppihali sinulle ja paljon peukkuja tulevaan kiertoon!!!!!!!
Ja anteeksi tuo minun hehkutukseni tuossa alussa [&o]..olen vaan niin onnellinen minun ultrakuulumisista [:)]

WASTIS: Ihana asenne sulla *taputttaa* [:)][:)][:)]
Aivan varmasti tuolla asenteelle saatte sen plussan ennen syksyä [:)]
Peukutuksia lähtee täältä lisää sulle tähän kiertoon!!!!!!!!!!

KIRAFFE: Voi ei,mitä kipuja sulla on siellä ollut [&:]
Vieläkö tiputtelee ja kipuilee??
Mullahan oli tuollaisia tosi kovia kipuja,kun kärsin munasarjakystista syksyllä.Kivut alkoivat oviksen aikoihin ja jatkuivat tädin tuloon asti [:'(]
Joka askeleella sattui alavatsaan ja selkään.Istuminen sattui.Sessy sattui ja kaikki sattui.
Mutta mulla onneksi ne vaivat ovat loppuneet *koputtaa päätään* [;)]
Mutta sulla nyt ei varmasti niitä ongelmia ole [:)]..Se mulla tuli vaan mieleen,että oletko lopettanut juuri hormoniehkäisyn?Vai oletko käyttänyt edes hormoniehkäisyä ollenkaan?
Ainakin hormonaalisen ehkäisyn lopettamisen jälkeen monet naiset kärsivät kovistakin kivuista ja välivuodoista ennenkuin elimistö alkaa palalutumaan ns.normaaliin olotilaan.
Mutta kannattaa soitella gynelle ja kysyä asiasta!!!
Koitahan jaksella [:)]

MINNUSKA: Hui..nyt mää oikein "pelästyin",kun kerroit tuosta Esikoisen aikaisesta kiinnittymisvuodostasi [;)][:D].
Kuulosti ihan minun tiistaiselta vuodoltani [:)][:)][:)]
Joo,mutta en siltikään vielä siihen usko;en ainakaan ennenkuin testi näyttää plussaa [;)][:D]
ONNEA ONNEA vielä kerran
Siis ihanaa..kiinalaiseen menette syömään ja sitten sen jälkeen viinilasien ääreen ja sitten tietty kammariin ja ja ja [&o][;)][8D][8D]
Viettäkäähän ihanat ja romanttiset synttärit!!!!!
Ja peukkuja vielä lääkäriinkin [:)]

OMAA: YES..Ultrassa käyty [:)].Vasemmasta soliskuopasta löytyi 2 suurentunutta imusolmuketta,mutta röntgenlääkäri sanoi,etteivät ole pahanlaatuisia [:)][:)][:)]
Ei osannut oikein sanoa,että mistä johtuu?????Lähetteen saadessani ultraan oli silloin vain yksi suurentunut imusolmuke.Mutta mitäs siitä sitten,kun kaikki oli kunnossa..jee [:)]

Mulla on ihan karsee olo [:'(]..Siis etoo kokoajan..Tiedän kyllä,että osa etominen johtuu stressistä ja levottomasta yöstä ja osa etomisesta taas johtuu aina ennen tätiä tulevasta etovasta olosta.Tietty salaa mielessäni toivon,että syy olisi jokon muu [;)]

KAIKILLE HUIPPE HYVÄÄ VOINTIA [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
JA NIITÄ PLUSSATUULIA
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 24/28-31/7

moi moi!

aphrael: jeps en tiedä johtuko mun tätioireet teroista vai mistä, oli siis semmosta juilintakipua mitä yleensä mulla on sillo ku vuoto on tosi voimakasta, ja vielä siis ei edes vuoda. vast tiistaina pitäs lorahtaa. jos on samanlail ku edelliset terokuurit.
aikasemmin mul ei oo ollu terojen aikana mitää kipuiluja, syön siis nyt toista kolmen kuun satsia. mut tiiä sit mistä johtu, ei oo enää kipuillu.

yönsäde: JEE, mahtavaa kaikki oli kunnossa siellä, eikä pahoja uutisia tullut.!!!! hienoa! en kyl yhtää uskonutkaan et tulis.[:D] nyt sit sul ei oo mitää syytä olla ottamatta sitä plussaa JA VIELÄ TÄSTÄ KIERROSTA. etoo etoo, kuulostaa hyvältä ja tää peukuttaa sulle täysiä et se piru ei sinne enää tuuu!!!
ja ku kerran sul tais olla sitä kiinnittymistvuotooki [;)][:D][:D][:D]
Kiitos peukuista ja sanoistasi! en tiiä oliko tääl ovista vai mitä se oli. tiistaina pitäs tätin saapua tänne.
 sua pistäny amppari!!![:o][:o] mua ei oo ikää pistäny ja mul on hirvee ampparikammo!!! mälsää ku ei pysty kesästä nauttii kunnolla ku koko ajan saa kuunnella et pöriseekö jossain.[&o] tuntuu et joka vuos vaa pahenee tää pelko. kävin jo tieten huhtikuussa ostaa kyypakkauksen, arvelin et tänävuonna niitä varmasti tarttee..jossei itelle nii ainaki tolle vilikkaalle kossille joka ei osaa varoa mitään [:D] kävikö kipeetä?

bandida: Kiitos!
hienoa että siellä oli aukiolo tutkimuksessa kaikki niinku pitääkin. ja jospa clomeista olis teille heti apua ja tärppi käy hetimiten!! peukut!! tuuppa sit kertoo enempi noista clomeista ja vaikutuksista? ku itekki tosiaan luulen et syksyllä semmoset saan.

marica ja örkki: suuret pahoittelut tädin saapumisesta!!!
nokkapystyssä uuteen kiertoon vaan!!

Kaikille hyvää mieltä ja onnea yritykseen!!

omaa. ei uutta, tiistaina pitäs täti saapua.
jokseenki oon ollu ärhäkällä päällä ku ukkoki kysy heti töistä tullesaa et mitä mä kihisen. [:o][:o] en tiiä. tylsä päivä vaan, ei jaksa mitään ja väsyttää, saa kai niinki joskus olla.
paitsi systeri lähtee iha minä hetkenä hyvänsä synnyttää joten sitä ootellessa ja jännätessä...[:)]

Yönsäde : No nyt ei oikeastaan tiputtele enää, mutta päivittäin saan kuitenkin sellasia kuukautiskipuja muistuttavia kipuja, tosin ovat alkaneet jo hieman rauhoittua.. ehkä tässä ei ole vielä aihetta paniikkiin. [;)] Lopetin hormonallisen ehkäisyn reilut 3 kuukautta sitten.. sen jälkeiset menkat ovat olleet normaalit (viimeisimpiä lukuun ottamatta) ja muistuttaneet juuri menkkoja aikaan ennen kun aloitin hormonallisen ehkäisyn. Sitäkin käytin vain noin vuoden ajan. Ensimmäiset puolivuotta käytin pillereitä, ja toisen puolikkaan ehkäisyrengasta, koska pillerit eivät sopineet. Mutta seurailen nyt mitä tapahtuu.. josko nämä kivut katoaisivat kokonaan.. [:)] Niin ja mullahan nää kivut alko vasta noiden menkkojen aikaan ja siitä ovat jatkuneet.. yleensä ei menkkojen loppumisen jälkeen ole ollut mitään kipuja. Mutta tosiaan tänään on ollut suht koht kivuton päivä.. ainaki tähän asti. [;)]

Hmm.. On vähän sekavat fiilikset.. toisaalta pelottaa nämä omituiset menkat ja kivut (joita toivottavasti ei enää tule) koska toivon ettei kyse ole mistään vakavasta.. jos vielä ilmaantuu kipuja niin menen lääkäriin [:)] meilläpäin tuo lääkääriin meno onkin sitten toinen juttu. Kun kävelee tiskille (vaikka olis suunnilleen jalka poikki xD ) ne sanoo vaan että "joo sori tästä ei voi varata aikaa, soita huomenna aamulla uudestaan klo 8 niin varataan se aika" [:D] Mutta jospa sieltä jonkun ajan sais.
Ja kummallista vaan... luultavasti kuvittelemani raskausoireet vaan jatkuvat [:D] eilen oksensinkin. Aluksi oli ihan hyvä olo, sitten yhtäkkiä tuli tosi etova olo ja se oli sitten menoa. Vessakäynnitkin ovat nyt lisääntyneet..Ja tuntuu ettei housut enää mahdu jalkaan, tai pitää kokoajan nostaa niitä ylemmäs, etteivät painaisi tuota alamahaa..(voi olla että olen vain lihonnut).. Mutta kuten sanottua, luultavimmin oma kroppa vaan tekee tepposet, kiusaa minua aivan tahallansa.. [:D]

Nooh.. uutta yritystä vaan taas tässä kuussa, niin kyllä se nyytti sieltä joskus vielä tulee.. [:)]

Toivon teille kaikille aivan mielettömän paljon voimia !!!

Hienoa kuulla ultrauutisistasi Yönsäde! Miten jatkossa? Seuraillaanko niitä hyvänlaatuisia imusolmukkeita? Tai leikataanko? Ja kiitos kovasti tuestasi. Tsemppaan sinut sinne helmikuisiin, ku ite en päässyt [;)]

Hienoa, että Yönsäteellä oli hyviä uutisia  [:D]

KP27 / 24-39 Pikainen omannavan päivitys: Tänään on tullut rusehtavaa ja väritöntä vuotoa. Rusehtavaa, ehkä parin kolmen teelusikallisen verran ja vähän enemmän hyvin "juoksevaa" väritöntä. Odottelen siis menkkoja saapuvaksi tulevina päivinä / seuraavan vkon aikana [:-]

hyviä synttäreitä minnuska !![:)]

yönsäteell superonnittelut myös hyvistä uutisista, jos ottaisit sit seuraavan ultran vähän erialueelle ja hyviä uutisia myös[;)][:)]

ronny toi on jännää aikaa. Mullakin sisko synnytti tossa 6 viikkoa sitten. Kyllä sitä sitten jännättiinkin[:)] Onnea jo etukäteen tulevalle tädille<3

kiraffe hyvä että on olo helpannut. Toki jos palaa niin kannattaa lääkäriin mennä. Ja jos esim ruskea vuoto jatkuu ja jos kipua esiintyy hartioissakin niin se saattaa olla oire kohdun ulkopuolisesta raskaudesta. Mutta tuski nyt sentään.

örkille pahoittelut tädistä, miten se pirun ämmä ei tajua ettei ole tervetullut...[:@]

chak jos sulla onkin kiinnittymisvuotoa ja olisikin tärpännyt[;)][:)]

omaa ei uutta. Ei mitään oireita mihinkään suuntaan, mutta harvemmin tähän aikaan täti vielä ilmoitteleekaan. Tossa kp 23 korvilla alkaa varmaan taas tissit kipeytyä. Oon kalenteriin viime kiertoina merkkaillut koska alkaa tissit kipeytyä ja koska nippailla, tietää varautua.
kp.21/28/21

VOI HITSIT,KUN TE OOTTE NIIN IHANIA PALSTAYSTÄVIÄ ,

...KIITOS kaikille ultra-onnittelijoille ja tsemppaajille *ryhmähali*[;)]

RONNY: KIITOS KIITOS MURU
Katsotaan nyt,että tuleeko sitä plussaa ja jos tulee niin koska [8|]??
Itse en vieläkään usko,että kyseessä olisi ollut mitään kiinnittymisvuotoa.
Ihanaa olisi,jos se plussa tulisi ja vielä ihanampaa olisi,kun me kaikki täällä saataisiin se plussa [:)]
Auts..tosi ikävää,jos kärsii ampparikammosta [:o].Meillä täällä ainakin pörisee todella paljon noita ampiaisia.Niitä oli ensin vaahterapuut täynnä..niiden yhteissäestö kuulosti ihan suihkarin ääneltä [:D].Sitten niitä oli omenapuut täynnä ja nyt kukkien lakaistuessa pois niitä pörisee pihakukissa.
Minä en ole sen jälkeen enään pelännyt ampiaisia,kun astuin maapesän päälle metsässä ja 4 ampiaista pisti samaan reiteen [&:].Silloin kyllä sattui niin paljon ja jalka turposi muodottomaksi,etten päässyt kävelemään pitkään aikaan.
Tuo yksi amppari kun pihassa pisti sattui vähän aikaa.Sitten reiteen jäi vain valkoinen kohouma ja vähän punoitti reunoilta.Eli ei paha pistos ollenkaan [:D]
Hei,mitäpä jos se sinun menkkamainen juilintasi johtuikin raskaudesta *peukuttaa peukuttaa* [:)][:)][:)]
Eikös tuo Paipapu ainakin kertonut,että hänellä alkoi heti oviksen jälkeen menkkamaiset kipuilut,kun hän oli raskaana [:)][:)][:)]??!!
Voi kyllä sinulle niin sitä plussaa toivon [:)][:)][:)]
Todella todella paljon peukkuja sinne!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KIRAFFE: Mitkäs sulla olikaan nyt ne kiertopäivät?
Voisikohan olla niin,että sulla ollut ovis myöhemmin ja testi ei vielä näytä plussaa??
Toivotaan ainakin niin [:)][:)][:)]

ÖRKKI: KIITOS RAKAS YSTÄVÄ [:)]
Seurantalinjalla ollaan noiden suurentuneiden imusolmukkeiden kanssa eli niille ei tehdä mitään.Mutta itse pitää seurata,että jos alkaa kasvamaan tai niitä tulee lisää jonnekin,niin sitten heti lääkäriin.
Olen vieläkin niin surullinen,kun et sitä plussaa saanut [:(].Sulla kaikki kuulosti niin lupaavalta.
Mutta sinä se vaan aina jaksat kuulostaa positiiviselta,vaikka noita vastoinkäymisiä tuleekin [:)]
Peukkuja vielä paljon tähän kiertoon [:)][:)][:)]

CHAK: KIITOS SUURI [:)]
Onkos sulla tullut ennen tätiä tiputteluvuotoa?
Sullakin on joskus näköjään noi kiertopäivät venyneet,joten voisiko sulla olla mahdollista,että tuo ruskea vuoto olisi SITÄ KIINNITTYMISVUOTOA [:)][:)]??
Niin ja tiedätkö yhtään,että koska sulla olis ovis??
Peukkuja peukkuja [:)][:)]

WASTIS: KIITOS SUURI YSTÄVÄ [:)]
Jeps,olisihan se ihanaa päästä seuraavaksi toisen pään ultraukseen [;)]
Toivottavasti sulla toi oireettomuus nyt johtuu siitä raskaudesta [:)][:)]
Ihan mielettömästi sinulle nyt peukkuja [:)][:)][:)]
Sinä kyllä jo ansaitset sen plussan!!!!!!!!!!

OMAA: Tulee niin ihana mieli,kun täällä palstalla on niin paljon ihania tukijoita [:)][:)][:)]
Jeps,olotila aikast normi.Pientä lievää etomista aina välillä ja tissien sivuille sattuu [&:]
Kaikki on ihan tätiä ennakoivia oireita,joten odotukset eivät kauhean ylhäällä nyt ole.
Mutta eihän sitä nyt tässä vähän ajan sisällä voikaan paria ilouutista tulla ( ultra ja plussa ) [;)]
Toivotaan silti loppuun asti eli siis toivosta en luovu ennenkuin on pakko [;)][:D]

IHANAA PERJANTAITA KAIKILLE [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
JA SUURI KASA LÄHTEE NIITÄ PLUSSATUULIA
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 25/28-31/7

Minäkin täällä peukutan Yönsäteen puolesta, tietysti kaikille haluaville sitä plussaa toivoisi.
Itselläni on täällä kiertopäivä 26 kun viimeksi kierto oli 24... teroja oon syönyt nyt kolme kuukautta ja ajattelin pitää niistä oma-aloitteisesti vähän taukoa. Eli kokeilen heräiskö elimistö henkiin ilman niitä... jos ei ala tätiä kuulua eikä plussa pärähdä niin sitten pitää aloittaa ne uudestaan, vielä on kolmen kuukauden satsit reseptillä. En niitä vielä ostanut, kun toivon niin kovasti että en niitä tarvitsisi. [:)]
Tällä viikolla on tuntunut, että pissalla on saanut juosta ihan jatkuvasti ja huimaustakin sekä aavistuksen omaista etovaa oloa on ollut... mutta silti en usko että plussaan... en uskalla edes tehdä vielä testiä, kun pelkään että negaa se näyttää kuitenkin. [:@]
Ensi viikolla lähdetään loppuviikosta reissuun kolmeksi viikoksi. Jos ennen sitä ei ole täti tullut, niin sitten kyllä testaan ja otan kyllä varmasti yhden testin mukaankin. [;)]

Kyllä on taas tuntunut, kun on kaupungilla kävellyt, että jokapuolella on vaan äitejä vaunujen kanssa tai sitten maha pystyssä käveleviä naisia. :) Kaverikin sanoi samaa, että mikäs buumi nyt oikein on... [:D]

Toivotaan, että tästä kesästä tulisi monelle ikimuistoinen ja monessa testissä ilmestyis plussat kehiin...

Kiitokset örkki ja wastis[:)]

Omaa Täällä ovis aika varmaan tule ihan pian kun vasemman puoleisesta kipuilee..Ovis pitäis olla vasta 5:den päivän päästä.Saa nähä tuleekos se aikaisemmin,v-vuotoa kait tulee aika paljon kun kokoajan tuntuu että valuisi jotain,ihan kuin menkat olis..Tietää tänään pupuilla kun kotia pääsee,ei viitsi täällä minun vanhemmilla alkaa pupuilemaan kun ei saa rauhassa täällä olla..[:D][:)] Kohta lähetään meidän neitoikaisen ja äidin ja isosiskon kanssa reissuun katsomaan neidin isomummoa ja isopappaa..[:)] Toivon täällä niin paljon että Yönsäde saisi sen plussan pärähtämään piakkoin.[:)] Itsellä tosiaan jännittää se keskiviikkoinen lääkäri[:)]Toivottavasti ei vaan löydy mitään sitten sellaista yllätystä mikä voisi johtaa siihen ettei ole tärpännyt.[8|] Eilen kävin tosiaan aamulla laittamassa sen ripsipidennyksen ja iiihanat kaarevat ja pitkät ripset tuli[:)]

Lauantai-aamua!

Yönsäde, ehkä yhdessä kierrossa on menkat alkaneet tiputteluvuodolla, normaalisti alkavat suht kerrasta.
Sullakin kierto lähenee loppuaan, toivottavasti menkkojen sijasta saat plussan!

Kcatri, jännät paikat sielläkin, toivotaan että menkat pysyy poissa ja plussa pärähtää tauluun!!

ON: En tiedä milloin mulla on ollut ovulaatio. Kiertojen pituus on heitellyt niin paljon, mutta kun edelliset kierrot on olleet 34-25-34 niin siitä yritin päätellä että tuo 34 voisi olla liki "oikeaa" kierron pituutta. Sen mukaan mulla olis ollut ovulaatio 28.5. perjantaina, mutta yritin siis tuolla viikolla ma-to tikuttaa ovista mutta vain maanantaina sain haalean toisen viivan. Siitä päättelin, että joko ovulaatio on jo mennyt tai sitten tämä kierto tulee olemaan lähempänä sitä 39 päivää.

Pakko vähän spekuloida kuitenkin...

Teoria 1:
Ovulaatio oli silloin kun nännit kipeytyi, eli 23.5. Kalenterista katsoin, että niinä kahtena kiertona kun mulla on ollut nännit kipeät, on menkat alkaneet 8.-12. päivänä kipeytymisestä. Nyt rusehtavaa vuotoa tuli 12. päivänä, kesti vain sen päivän ja loppui. Tämän teorian mukaan kierron pituudeksi olisi tullut 26, ja menkat olis nyt toista päivää myöhässä.

Teoria 2:
Ovulaatio ei jostain syystä näkynyt ovistikuissa, mutta olisi ollut silti 28.5. kun mulla oli alavatsa tosi kipeä silloin ja 3.6. ollut tuhruilu olisi ollut kiinnittymisvuotoa. Kierto olisi sen 34 pvää ja menkkojen pitäisi alkaa 12.6.

Mä todella ymmärrän nyt miksi kierron viimeisiä viikkoja kutsutaan vainoharhaviikoiksi [:D] Mullahan on siis tietysti omasta mielestäni raskauden oireita: rinnat hivenen piukeemmat (ei yleensä reagoi ennen menkkoja mitenkään), viime yönä jouduin nousemaan vessaan (johtunee ennemminkin siitä virtsatietulehduksesta mikä alkoi viikko sitten, eikä ole kokonaan vielä häipynyt vaikka ab-kuuri jo loppuikin), vatsa kramppailee ja on välillä oudon oloinen; välillä samalla tavalla kuin menkat alkais ja välillä erilainen kuin koskaan ennen. Väsymys on valtaisa, olen tällä viikolla ollut töiden jälkeen aivan poikki ja lämpö on ollut 37,4 vaikkei ole kipeä olo. Sanottakoon, että koska pessimisti ei pety, ei mulla myöskään ole tapana kehitellä olemattomia oireita, tämä kierto on ensimmäinen [;)]

Järjellisesti kun ajattelee niin yövessareissut, lämpö ja väsymys on varmasti tulehduksen oireita, ja rinnat varmaan reagoi jo pelkästään sympatiasta [;)]

Huh, tulihan spekuiloitua. Mulla on yksi raskaustesti, joka tuli aikanaan ovulaatiotestien mukana kaupan päällä. Hivenen tekis mieli käyttää se pois, mutta en kuitenkaan usko, että tuo ykkösteoria voisi pitää paikkansa ja menkat olis oikeasti myöhässä. Niin kauan kun ei ole sitä negatiivista tulosta eikä menkkoja, on toivoa [:)]

KP29/25-39 / YK6

Mun piti tulla tänne kirjottelemaan taas ja päivittelemään asioita...Ei ne ollut mitään oviksen oireita vaan mulla täti pörähti äsken taas tänne..Viimeksi oli 16.5.2010 ja nytten kierroksi tuli 20pv,tuolloin 16.5.2010 kierroksi tuli silloin tosiaan 39pv..On kyllä aika sekaisin tuo kierto.[&:][&o][:@] Keskiviikkona onneksi on kuitenkin se lääkäri käynti niin voi siellä vähän kertoa ja onneksi olen muistanut laittaa ylös joka kerta koska täti on tullut ja koska loppunut että voi kirjoittaa lapulle ylös ja ottaa mukaan lääkäriin..Toivottavasti ei ole mitään tuolla alakerrassa kun näin heittelee vai tekeeköhän se keskenmeno vielä tepposia tolleen että kierto on ihan sekaisin..[:(][>:]

Davidin liuskatestillä testasin juuri haamun !!! Uskaltaakohan siihen uskoa ? Mies oli sitä mieltä että kun ei ole yhtä vahvat niin voiko tarkoittaa raskautta, mutta eikös raskaustestissä haamukin ole plussa ?

Jo joutui armas aika ja suvi suloinen,

KCATRI: KIITOS SUURI peukutuksista [:)][:)]
Ja minä vuorostani peukutan sinulle täällä ihan täpöillä *peuk peuk*
Sullahan kuulostaa hyvältä nuo oireet ( huimaus ja pissalla juokseminen ) [:)]
Tee nyt pian testi [;)]
Ja sinullahan nyt on täti sen takia myöhässä,kun saat nyt sen plussan!!!!!

MINNUSKA: Ja vielä kerran myöhäiset ONNITTELUT [:)][:)][:)]
KIITOS SUURI peukutuksista [:)][:)]
Mitenkäs eilen meni synttärit??
Aah..teillä oli varmaan tosi ihanaa [8D]
Siis mitä [8|][:(]..ei voi olla totta [&:].Suuren suuret pahoittelut tädistä [:@][:(]
Miten se sinne nyt taas änkesi??
Onko sulla vuoto kunnon vuotoa nyt?Ajattelin vain,että voisiko kyseessä olla kiinnittymisvuotoa?Tietysti ei sitten,jos kunnolla verta tulee.
Olen todella pahoillani *halaa ja rutistaa*
Kyllä sulla kaikki ihan varmasti on hyvin!!!!!!!!!
Mun teoria on se,että tosiaankin sun elimistö on vielä sekaisin keskenmenon jäljiltä!!!
Eikös keskenmenon jälkeen kestä joillakin kauankin aikaa ennenkuin elimistö palautuu normaaliksi!!
Kyllähän synnytyksenkin jälkeen kestää kauan ennenkuin hormonit palautuu ennalleen.
Paljon peukkuja keskiviikon lääkäriin [:)]

CHAK: KIITOS peukutuksista [:)][:)]
Ja nyt minä peukutan täällä sinulle [:)][:)][:)]
Sulla on noin hienot kiertopäivät jo ja kaikenlisäksi noi sinun oireesi ovat todella hyviä [:)]
Eihän ne nyt mistään tulehduksesta johdu,vaan RASKAUDESTA [:)]
Tee nyt heti huomenna aamulla aamupissasta testi [:)]
SIIS MITÄ [8|][:)]..Oletkin jo testannut ja saanut haamun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haamu on haamu ja tarkoittaa aina raskautta [:)][:)][:)]
Siis mielettömästi ONNEA PLUSSASTA [:)][:)][:)]

OMAA: Tänään siis Esikoiselta loppui koulu ja hän pääsi kuin pääsikin yhdeksännelle luokalle [;)].No,ihan hyvä todistus tuli,vaikka keskiarvo laskikin vähän viime vuodelta.
Tuo murrosikä ja mopo on saaneet ajatukset vähän muuallekin kuin koulunkäyntiin *viheltelee* [:D]
Apuva..ajatelkaa nyt,että mun vanhin Poitsu menee jo ysille [8|][:D]..ja musta tuntuu,että mää olen vielä ihan teini-ikäinen itsekin [:D]

Olotilassa ei mitään oikeestaan kuin että tänään alkoi nivusten nippailut ja aina välillä se nippailu säteilee ihan häpyluuhun asti.Ja aina välillä tuonne oikealle ihan alas pistää [&:]
Että eiköhän se täti sitten tiistaina tännekin tule..
Mutta toivo;tuo Toivosta väkevin on päällä kokoajan eli toivosta en luovu ennenkuin on pakko [;)][:D]

IHANAA LAUANTAITA KAIKILLE [8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D]
JA PAAALJON NIITÄ PLUSSATUULIA
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 26/28-31/7

Takaisin