Minnuska89
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Heipsan,täällä ollaan oltu vähän taka-alalla tästä keskustelu hommasta..Täällä ollaan hyvin pärjätty ettei ajattele raskautumista tai edes yrittämistäkään enään..Niin on kait parempikin..[:)] Kummaltakin puolelta munasarjasta välillä on jomotusta tai kipuilua.[8|]Oliskohan se ovis jo sitten lähellä tulossa..hmm..[8|]Toivottavasti ei ole mitään vakavaa ja ettei tarvitsisi lääkäriin mennä..[&o]Saattanee johtua tietty tuosta mun Redol Comp yskänlääkkeestä kun jouduin ihan lääkäriltä hakemaan reseptin siihen kun meinaa tuota hengenahdistusta olla tämän siitepöly-ja koivuallergian rinnalla,heti kun tuli tämmöinen ihanan helteinen ilma ja aurinko paistanu koko päivän niin nenä tukossa..[>:]Pitää mittailla tuota lämpöä että tietää sitten paremmin sen tärppipäivän..Norm.lämpö mulla on 36,6 ja nytten on 37,0,saas nähä nouseeko vielä..Entisen kierron mukaan mulla ovis on 29.5..Voi olla tosiaan että tuo ovis on tuloillaan kun on kyllä semmoinen tunne mahassa,alkaa pienellä kipuilulla pikkuhiljaa..[:D]Olisinkin onnellinen jos se niin olisi ja että tuo ovis tuliskin..[:)][:D]Ja kivuista huolimatta pitää kyllä sitten heilutella vähän peittoja,enskuussa saan varmaan ajan sinne lääkärille vihdoinkin näiden mun epäsäännöllisten kiertojen takia ja kun viimeksi kun oli täti käymässä niin kyllä ne kivut oli välillä niin kipeät että ihan alaselässä tuntui jomotuksena...[:)]Täti ei olisi kyllä jatkossa enään tervetullut tänne ollenkaan..Johan sitä on kestetty jo reilu vuosi,tai no mitä nyt viime raskaudessa kerkesin olla 3kk ilman..[&o]
Paljon onnea plussanneille ja tsemppiä testauksiin ja yrittämisiin ne joilla ei vielä ole onnistanut ja pahoittelut kaikille negasta!!!!

Paljon onnea plussanneille ja tsemppiä testauksiin ja yrittämisiin ne joilla ei vielä ole onnistanut ja pahoittelut kaikille negasta!!!!