joko nyt onnistaisi

Auringon porottamaa maanantaita,

ÖRKKI: MITÄ MITÄ [:)][:)][:)][:)]
Nyt teet heti testin..Ihan varmasti saat nyt sen plussan..jee [:)][:)][:)]
PEUKKUJA PEUKKUJA ihan mielettömästi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OMAA: Siis hitsit..Nytkö täällä alkoi oikein kunnolla tämä plussa-aalto..jee [:)][:)]
Helmivauvat kohta pursuaa meitä odottavia äitejä [;)]

Huomenna aamulla menen sokerirasitukseen [:'(]
Mullahan oli Kuopusta odottaessa insuliinihoitoinen raskausdiabetes,niin nyt yli vuosi synnytyksestä kontrolloidaan sokerirasitus.
Keskiviikkona on taas sit fysio.
Ja torstaina se ultra.

Ilma on ihana [8D]
Nyt on onneksi lupailtu aurinkoisia päiviä [:)]
Niin ja mulla alkoi nämä tavanomaiset nivusten nippailut [&:].eli nehän ennakoivat minulle juuri tuota tädin tuloa.
En taida tässä kierrossa olla edes kovin pettynyt tädistä,koska ensin haluan "terveen paperit" ultrasta [;)].Tosin en edes pelkää,että mitään sieltä edes löytyy [:D]..mutta silti..tosi vaikeeta ja sekavaa [8|][8D]

OTTAKAAHAN TYTÖT NYT LISÄÄ NIITÄ PLUSSIA
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 21/28-31/7

jos vai
Kiitoksia kaikille. [:D] Mukavaa kuulla että olen tervetullut.. todellakin tarvitsen jonkinlaista vertaistukea joten kiitos. [;)]

Mieheni sanoo, että vaan kuvittelen itselleni oireita. Voihan se toki niinkin olla, on vaan jotenkin sellanen omituinen kutina että jotain saattais olla meneillään.. mutta sen näkee sitten.. joskus. [;)]

enpäs sitten soittanutkaan sitä aikaa tänään.. puhelin aika olis ollu 8-9 ja minä kun nukuin yli 10, niin siinä meni sekin ohi. [;)] jos vaikka huomenna yrittäs paremmalla onnella. Mutta rupesin tässä miettimään, että minne kannattaisi ottaa yhteyttä lapsen yritys vaiheessa? jonnekkin perhesuunnittelu neuvolaan tai jonnekki? Vai ottaako ihmiset minnekkään edes yhteyttä siinä yritys vaiheessa? kun en oikein tiedä.. ei ole kokemusta [;)]

Mulla on vielä sellanen ekstra, että mulla on sydänsairaus.. (ei kovin vakava) ja joudun ottamaan yhteyttä sinnekkin polille, viimestään sitten kun raskaus varmistuu. Lääkäri sanoi silloin kun suunnittelin lapsen yrittämistä, että mitään esteitä sille ei ole, mutta sitä vaan pitää sitten seurata useammin kuin muilla.

Mutta nyt olen kyllä ollut yllättävän positiivisella mielellä. Ajattelin, että kyllä se lapsi sieltä vielä tulee, jos ei nyt jo ole aluillaan niin kyllä se vielä onnistuu. En aijo missään nimessä vielä luovuttaa.. yritystä kuitenkin vielä suhteellisen vähän takana.. [;)]

Mutta voimia paljon kaikille <3

Täytyy vielä kirjottaa.. kävin tilaamassa raskaus- ja ovulaatiotestejä.. :) olen kyllä käyttäny niitä nyt jo aijemmin, mutta vähän huolimattomasti.. ajattelin jos nyt yrittäisi ovutestejä käyttää ihan huolellisesti.. niin saattais tuottaa vaikka tulostakin.. jos nämä minun oireeni siis ovat jotain muuta kun raskautta.

huomasin eilen illalla että vatsaa nipistelee.. varsinkin jos kumartuu.. ja munasarjojen kohtaan koskee välillä ihan kummallisesti paikalla ollessakin. Pelkään hieman tuollaisia munasarjoihin kohdistuvia kipuja, sillä en tiedä ovatko ne ihan normaaleja.. kun vain ei olisi mitään vikaa..

Aijon kuitenkin tehdä raskaustestin vielä tällä viikolla.. sillä nuo ns. "kuukautiseni" ja muut oireet häiritsevät minua. Haluan tietää mistä on kyse [:D]
Parhainta toivon, mutta olen varautunut siihen että mitään ei olekkaan..

kiraffe kyllä niitä oireita voi tulla ihan siitäkin kun haluaa sitä niin paljon, siis olla raskaana. Itse kerran kaksi (monena kiertona siis [:D]) niitä kärsineenä. Mieli kun voi tehdä tepposet. Kärsiihän eläimetkin valeraskauksista, niin miksi siis emme me ihmisetkin. Hirveesti tsemppejä teille yritykseen, tuo yrittämisen alkuaika on niin tunteita herättävää ja jännittävää, muistan hämärästi itsekin vielä. Meillä takana tosiaan yritystä syksystä 2008. Ja tosiaan tosta lekurilla käymisestä, yleinen ohje on, että lääkärille mennään jos vuoden yrittämisen jälkeen ei ole mitään tapahtunut. Toisissa tapauksissa aikaisemmin jos on selkeitä ongelmia esim kierrossa, että jos kroppa jättää vaikka kuukautisia väliin ilman raskautta. Mutta paljon onnea teille yritykseen ja toivottavasti tärppää pia. Älähän ressaa liikaa[:)]
Ja nippailuista, ne on kutakuinkin kaikki normaaleja, mulla ainakin jos mitä pitkin kiertoa. Ja oviksen voi esimerkiksi huomata nippailuista ja limoista (anteeksi yököt puheeni). Ja voihan olla että kropan toiminta vielä etsii itseään, kun vasta 3kk yrittämistä takana.[:)]

örkki heti testaamaan sieltä !!![;)] Ei täällä malttamattomat jaksa ootella, sanot miehelles että oli pakko jo testata kun foorumin ämmät ei olisi muuten hiljentyneet[:D][:D]

omaa no ei tänne kuulu uutta. Ei ole oikein selkeitä oviksen oireita näkynyt, eilen jotain ehkä limojen tapaisia. Mutta kunnon oireita en ole huomannut. Saas nähdä mitä kropassa tapahtuukaan. Mutta syksyllä lekurille sitten. Kesän otan rauhassa. Ainakin olisi tarkoituksena[:D][:D]

En mä mieheni takia siirrä testausta, vaan siks ett mä nään ensin tuleeks ne menkat. Mulla on ollut joka toinen kierto 28 pvää ja jokatoinen 32 pvää. Tän kierron piti olla 28, ja mä aion odottaa viel, jos kroppa kiusaakin mua ja antaakin tämänkin kierron olla 32 pvää. Eikä mulla ole mitää testiäkä kotona, että saatte vaan arvon rouvat ja neidit ja olantakaa lukevat miehet vielä odotella. Yritän löytää itsestäni jotain muitakin oireita, mutta sellaisia ei kauheasti ole... tai mä kuvittelen. No välil tuntuu ku olis metallia pikkasen suussa, rinnat isot... mutt nää saattaa kaikki olla kuvitelmaa. Sitä en kyl kuvittele, ett menkkoi ei ole viel tullut. Taidan vaihtaa "mummopikkuhousut" "normaaleihin" ja terveyssiteen pikkusiteeseen - kyllä sitte tulee menkat ja sotkee taas kaikki paikat [;)] Mutta kyllä mä pidän teidät ajantasalla!

Kiraffelle piti viel kirjoittaa, ku jotai ajatuksii tuli. Eli ei suunnitteluvaihees tarvi keheenkää ottaa yhteyttä, paitsi kuten sanottua, jos yritystä on pitkälti takana, eikä mitää ole tapahtunut. Minkälainen sydänsairaus sulla on? Mulla on nimittäin kans. Mulla on synnynnäinen. Oli kammioitten välissä reikä, paikattiin ku olin 6v. ja nykyään käyn vaan tarkistuksessa kerran viidessä vuodessa. Ei lääkitystä. Mulle sydänlääkäri on sanonut, että ihan rauhassa voi vauvaa yrittää. Otan kyllä sinnekin yhteyttä sitten kun tulen raskaaksi. (Vielä en tunnusta, vaikkei menkkoja näy.)

heippa!

tää tänne eksyi taas. vaik edelleen yritän pysyä poissa täältä. [&o]

yönsäde: Kiva kuulla että oot aatellu mua [:)] halaus!
tää tosiaa ois nyt valmis ootteleen viel sen pari kuukautta ainaki ennenku tärppää. tietty ei estellä ja tulee jos on tullakseen mut ois hyvä jos menis viel pari kuukautta..sais tuon työn hoidella täs välis ennenku äippäloma alkais [;)] ois siis sijaisuus joka kestäis ens toukokuulle. enkä tiedä vielä ees et saanko sitä. no mut hyvät on fiilikset kaikin puolin täällä. joten tietty se tärppi nyt tulee ku ei heti tarttis [;)][:D]
peukut sulle ultraan, ei varmasti ole mitään vakavaa!
peestä nuo nivusnippailut, aja ne pois sieltä samanlail ku sen pirunki sielt viime kuus hukutit, jote ei tuu sinne nyt![:)]

marica: mikäs tilanne? ootko testaillu? pidän sulle peukut et nyt on tärpänny ku varma oviskin hyödynnetty. [:)]

kiraffe: tervetuloa mukaan ja pikaista siirtymistä odottajien puoleen! [:D]
tavis neuvolaan vissiin pystyy soittaa ja kysyyn jos on jotain kysyttävää lapsen yritykseen liittyen!

myy, kjeev: suuren suuret onnittelut plussista! tarroja mukaan!!!

bandida: jep, mä luulen kans et ei mul ovista tapahdu ollenkaan. kahdesta kierrosta oon testaillu eikä selvää plussaa tullu, joten jätin ovistestailut siihen.
mä joudun ootteleen syksyyn(ku tulee vuosi yritystä) ennenku saan muuta hoitoa terojen lisäks, luulenpa et clomeista ois mun kohdalla apua [:)]
toivon että saatte unelmatalonne!! [:)] onnea uuteen kiertoon!!

örkki: täysiä peukutan ettei se piru sinne tuu vaan pääset testaileen plussaa!!!

Omaa: hyvil mielin edelleen. ens viikol luultavasti kuulen työpaikasta. täs joku päivä viime viikol oli muka oikeella puolen jotain kipuilua ja jonki sortin limoja kans näkyny. mut tää ei silti usko et ne ois oikeesti mitään. neljäs teropäivä menossa ja tosiaan tää ei nyt laittas pahitteeks vaik se vaavi ei pariin kuukauteen ilmoitteliskaan tulostansa. [&o][:-] tärppi päiviä ei lasketa, ajatukset täytetää muilla asioilla jne...
mut estellä ei ja näillä mennään. kai se menee sit niinku pitääki, tulee jos on tullakseen ja on tulematta jos niin on paras.

ai niin ja on mul ollu "ovisoireiden" lisäksi jo täti oireitakin tänään vaik pitäs vast joskus viikon päästä tulla. joten tääl taitaa värkit olla iha sekasi vieläki.

kaikille hyvää mieltä ja peukkuja!
aalto vyörymään!!

Ronny, Mä luulen, että sun tätioireet johtuu ihan vaan niistä teroluteista. Mulla on nimittäin myös noiden kuurien aikana ollut välillä sellaisia tuntemuksia, tosin hyvin lievinä niihin ihan oikeisiin tätioireisiin verrattuna. Ja niitä ihan oikeita puolestaan ei ole juurikaan terojen käyttämisen aikana ollut :D Miten voikin tämä naisen elämä olla näin monimutkaista..

Mikä mahtava auringonpaiste [8D],

RONNY: Moikka rakas ystävä
Toi on just ihanaa,ettet hylkää meitä kokonaan *halaa ja rutistaa*
Sun juttusi ovat aina niin piristäviä [:)]
KIITOS SUURI peukutuksista ultraan [:)][:)]!!Olet ihana ja ajatteleva ihminen!!!
Ja kuten jo aiemmin tuossa sanoin,niin tässä kierrossa en niin pahasti pety,kun täti tulee.
Haluan kumminkin ensin käydä tuolla ultrassa ja kuulla ne hyvät uutiset ja sitten sen jälkeen otan vasta sen plussan [;)]
Sulla on siellä aivan fantastinen asenne *taputtaa*
Ja fantistinenhan on tuo sinun olotilasikin..jee!!!
Jospa sulla nyt kumminkin olisi siellä ovis paikalla??Tuo kipuilu ja limoittelu kyllä hyvin sopisi ovikseen!!!!
Mutta minä pidän sinulle hurjasti peukkuja,että saat sen työpaikan [:)][:)][:)]
Niin ja peukkuja pidän myös niille asioille,että mitä sinä itse juuri nyt toivot [;)][:)]

OMAA: Juuri tulin kotiin sokerirasituksesta..Eipä ollut taaskaan mikään paha juttu.Ainut ikävä puoli tuossa rasituksessa on se odottelu,kun ei saa poistua terveyskeskuksen odotustilasta mihinkään.
Nyt juon sitten aamukaffeita..aah [8D][8D]..Kyllä kahvi maistuu siga hyvältä.
Nälkä ei ole vieläkään,mutta kahvin jano oli suunnaton [;)]

Mies jatkaa loppuja peltohommia.Nyt lähdetään ulos.Grilli päälle ja kunnon aurinkorasvakerrokset lapsukaisille.
Eilen muo pisti ampiainen,kun istuin yhden meidän omenapuun alla.Noi omenapuut ovat täynnä noita pöllyttäjiä.Yksi sitten tippui kukasta masu täynnä mun reidelle enkä huomannut sitä.Laitoin sitten toisen jalan reiden päälle,jossa amppari oli,niin tokihan se sitten säikähdyksestä pisti meikäläistä [:D][:D]

Mutta nyt ulos nauttimaan kesästä ja ötököistä [8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D]
JA PAAAALJON NIIITÄ PLUSSATUULIA
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 22/28-31/7

Örkkii...? Kerro meille hyviä uutisia?! [;)]

Ronny, kiitosta vain. Vielä ei oo kuulunut uutisia talon suhteen... Hyvä asenne sulla jatkuu edelleen, eiköhän se plussakin sieltä pärähdä nyt kun sitä ei niin hullun lailla kädet ristissä (ja jalat [:)]) odota..!

Mulla nyt oli se aukiolotutkimus, ja torvet pitäis olla puhtaat [:)] Yhtään johtofollikkelia ei näyttänyt olevan kypsymässä, joten nyt sitten clomeja nassuun josko ne vähän auttais asiaa.

wastis : Niin, tiedän kyllä, että mieli saattaa useinki tehdä tepposet tällasissa asioissa, ja niin saattaa ollakki että niin on nytkin käynyt. [:D] se on tuo ihmisen mielikuvitus aina välillä vähän vilkas. [;)] yritän ottaa jatkossa vähän rennommin.. vaikka vaikeaa ja jännää tämä onkin.. [;)]

örkki : Mulla on kans synnynnäinen sydänvika, aorttaläpässä ahtauma. Mullakaan ei tällähetkellä ole vielä lääkitystä, mutta tulevaisuudessa minua odottaa leikkaus jonka jälkeen saankin sitten varmasti vaikka minkänäköistä lääkettä. [:D] Lääkäri sanoi, ettei sitä leikkausta oikein voi millään estääkkään, koska sairaus on tämäntyyppinen. Yksi syy siihen miksi olen ruvennut lasta yrittämään on juuri tämä sairauteni. Leikkauksen jälkeen kun ei kuulemma ole kovin suositeltavaa enää yrittää lasta, koska riskit ovat sitten paljon suuremmat. Mutta sitä ajankohtaa, milloin leikkaus on, ei tiedetä, eikä sitä voi oikein ennustaakkaan.

Omaa:: olen miettinyt, kun ihmiset ovat puhuneet että he tuntevat kun ovulaatio tapahtuu, ja silloin tulee myös sellasta limamaista vuotoa. En ole itse muistaakseni ikinä, tiennyt tai tuntenut ovulaatiota, enkä muista mitään limamaista vuotoakaan, en ainakaan lähikuukausilta. Onko se ihan normaalia? ettei kaikille naisille välttämättä tulekkaan mitään ovulaatio oireita?
Nyt odottelen sitä omaa ovulaatiotani, vaikken kyllä tietäisin mistään sen ajankohtaa ilman testejä. Testit tilasin eilen, joten niitä odottelen, ja viikonloppuna alkaa sitten niitten testailu. [;)] Muuten ei mitään uutta, omituisia kipuja ja tiputtelujakin on nyt ollut, mutta katsotaan loppuvatko ne kun niitä lopettaa ajattelemasta. [:D]

Jälkitarkastuksessa käyty. Lääkäri oli todella typerä. Mitään en saanut irti. Istukka oli tulehtunut, sanoi vain ettei tiedä onko syy vai seuraus, näitä vain tapahtuu. Sisätutkimuksen teki kun pyysin. Kaikki kunnossa. Ultralla ei katsonut. Kirjoitti lopuksi ab kuurin kun ei muuta keksinyt. Tiedä sitten syönkö kun ei mitään tulehdusta ole, verikokeet normaalit. Käski odottaa pari kuukautta ja uuteen yritykseen. Ovis mulla oli toissapäivänä tai eilen, lämpökin koholla merkkinä ollen 37.3.
Nyt sit vaan odotellaan ajan kulumista.

Apua,

OMAA: Mulla tänään yhtäkkiä tuli kova viiltävä kipu tuonne oikealle alas ja kesti n.10 sekunttia ja hävis.Sitten,kun kävin vessassa,niin housuihin oli tullut vähän ruskeeta vuotoa.
Mistähän tuo vuoto johtui?Mullahan ei ole ikinä tullut mitään välivuotoja..ihan vaan normaalia valkkaria ja sitten normaalit menkat.
Onkohan mullakin nyt jokin hormonihäiriö..hemmetti [8|]
Äsken,kun kävin jälleen vessassa,niin mitään vuotoa ei ollut enään tullut.
Siis sitä ruskeeta vuotoa oli tullut vähän vaan.
Sorry tämä omanapainen purkaus [&o]..tämä vuoto oli minulle vaan ainutkertainen ja uusi asia [;)]

PUHALTAA JÄLLEEN PLUSSATUULIA
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 22/28-31/7

Heips taas,
Noista ovisjutuista, en minäkään ole ollut huomaavinani mitään erityistä aikaisemmin. Muistan että joskus aikaisemmin on kumppanin kanssa ollut juttua että tuo loora toimii jotenkin erilailla eri aikaan kierrosta [;)] Ja nyt kun asia on ajankohtainen niin taitaa se olla tosiaan niin että tuossa ovulaation aikaan tulee muutama isompi ihan kirkas klinde, siis kai se sitten on se ovislima. Samoihin aikoihin on ollut joko pieni viiltotuntuma vihlaisu tms jommalla kummalla puolen alavatsaa. Nipistyksen on ollut kesto ihan pienen pienestä hetkestä, jonka tuskin huomaa, muutamaan tuntiin.
Nyt taas tätä aikaa ennen kuin mahdollisesti... tiedätte kyllä mitä [:)] Voi kun se olisi ihanaa kun tulisi tuossa parin viikon sisällä hienoja uutisia. Tänään varmistui juuri työmatka Juhannuksen jälkeen. Pitkästä aikaa pääsee reissaamaan. Tosin jos olisi matkalainen mukana niin pitää toivoa että saa nukuttua tarpeeksi ja ei tulisi sitten mitään vatsavaivoja. Taitaa vaan tulla taas kova ikävä Hania [:)] Me kyllä jaksetaan vajaan viikon ero ei siinä mitään, kun joulunalla olin pari viikkoa reissussa niin kyllä tämäkin menee.

Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä meille muille!

Onnea plussanneille!!

ON: KP 25 / 24-39 menossa. Olin melko varma että ovulaatio olisi noin 34 päiväsen kierron mukaan, eli viime perjantaina, mutta kun viime viikon aikana käytin viimeiset ovulaatiotikkuni niin ensimmäisenä päivänä (ma) sain haalean toisen viivan ja loppuina päivinä oli vain kontrolliviiva. Tikut loppui torstaina. Oletin sen perusteella että kierrosta tulee pidempi, lähemmäksi tuota 39 päivää.

Kuitenkin toissa vkon sunnuntaina mulla tuli nännit tosi araksi (sama tapahtunut parissa muussakin kierrossa), mutten ole pystynyt yhdistämään tätä mihinkään kierron vaiheeseen. Sitten viime viikon perjantaina oli tosi kipeä alavatsa, ehkä kuitenkin ovulaatio, muttei jostain syystä nykynyt tikuissa. Voikohan olla mahdollista ?? Kerran aiemmin olen siis bongannut ovulaation tikuilla ja tämä on nyt toinen kerta kun yritin.

Voisiko olla, että ovulaatio olisikin ollut jo silloin sunnuntaina kun rinnat alkoi aristelemaan ja siitä seuraavana päivänä olisi tullut enää haalea viiva ovistikkuun ?

Kaiken lisäksi, jos kierto onkin 39 päivää niin mulla alkoi viikonloppuna virtsatietulehdus eli ei todellakaan voi kuvitella harrastavansa seksiä, prkl... Taitaa yritys jatkus kesäkuussa :(

Aargh, tulee piitkät pari viikkoa menkkoja odotellessa!!

Anteeksi omanapaisuutena, piti päästä purkautumaan!!

ronny mulla saattaa välissä tulla tätioireet myös viikkoa ennen. Ja en oo mitään kuureja koskaan syöny, pirulainen se täti osaa olla kun kiusaa viikkoa ennen jo.

yönsäde sulle tsemppejä ultraan, toivottavasti saat vain hyviä uutisia[:)]

bandida kiva uutinen että on torvet auki ja soittokunnossa [;)]

kiraffe ei se ovis kaikilla tunnu, tai edes joka kierrossa niillä jotka tunteekin. Mä olen jostain oireista sen pari kertaa ollut bongaavinani näinä viimeisenä 1v ja 10kk aikana ja toivottavasti silti ovuloinut hieman edes usemammin, älähän siis stressaile vaikken tuntisikaan tai huomaisi[:)]

tami olipas typerä lääkäri, siitä olen kanssasi samaa mieltä. Toivotaan että menis pari kk nopeasti, jos ne toimisi vaikka pienenä hermolomana tästä hommasta, stressaavaa kun osaa olla.[;)]

chak jospa ootkin ovuloinut aikaisempaa ja nuo nännikivut kertoilis tädistä/pikkuisesta? Mullakin on viime kierroissa kipeytyneet nännit, ja tosiaan viikkoakin ennen tätiä. Toivotaan sulle kuitenkin sitä toista syytä kipeytymiseen[;)]

Jos se yönsäde oli sulla kiinnittymisvuotoa ;) Juu, oikeesti, en tiedä.

Ootte ihania tsemppaajia tytöt... mutt huomen aamulla testaan...koettakaa jaksaa. Eilen kävin ostamassa testin, oikein digitaalisen. Jänskättää jo itteäniki. Se tiputtelu jatkuu kyl edelleen. Jos negaa näyttää huomenna, ni soitan silti lääkäriin. Ei sekään ole oikein, että kaksi viikkoa vaan tiputtelee.

Yönsäde Sulla tais olla kiinnittymisvuotoa..Ainakin toivotaan niin..[:)] Pidetään nyt sitten peukkuja sulle..[:)]

Omaa Jeeeeee!Eilen tuli postin mukana mulle lääkäriin aika ja se on jo ensviikon keskiviikkona 9.6[:)] Päästään juttelemaan ja katteleen niitä terolut asioita ja muutenkin puhumaan tästä mun menkkahäiriöstä..[:D] Ovis pitäis olla heti seuraavana päivänä eli 10.6[:D][:)] Enään 2pv jäljellä synttäreihin..[:)]Mies vie mut syömään ja viiään neiti siks ajaks mummolaan hoitoon että saa käydä kahdestaan syömässä ja sitten haetaan ehkä neiti pois ja tullaan kotia viettään kahdestaan iltaa punaviini lasin kera..Mies kyllä sano eilen illalla kun oltiin laittamassa nukkumaan että neiti vois jäädä yöksi että saatais heilutella peittoja oikein urakalla..[:D]Tiedä sitten..[:)] Syntymäpäivänäni 4.6 aamulla klo:9.00 menen laittamaan ripsipidennyksen ja sitten joskus 2 aikaan käyn hakemassa isosiskon lentoasemalta kun matkustaa Porvoosta tänne ja laittaa mulle 50cm pitkät sinettihiuspidennykset..[:D] Tämmöinen ulkonäkö muutos tulee mulle,vähän vaihtelua pitääkin saada,menee todella lähelle muutes tuota esikoisen syntymäkuukautta jos ei vieläkään tässä kuussa tärppää ja jos ei tärppää niin laskettu aika tulee olemaan maaliskuun lopuilla niinkuin esikoisellakin[:)]Mutta paljon plussapuhureita täältä puhallellaan ja liimaa ja tarrasukkia mukaan kaikille uusille plussaajille++++++[:)]

yönsäde:toivottavasti vuodon syy selvisi eikä mitään vakavaa......

omaa: täti tuli taas kylään joten fiilikset on olleet sen mukaiset[:o][:o][:o] masistellut pari päivää mutta eiköhän tämä tästä.....[:(]

Takaisin