joko nyt onnistaisi

Adara: Onnea ja paljon tarrasukkia ja pikku enkeleitä matkaan jotta pikkainen pysyy matkassa!
Yönsäde &  Bandida: Hmm se että itse yritän olla testaamatta ennenkuin menkat on oikeasti myöhässa on ihan vaan itsesuojelua [:D] Vähemmällä murheella pääsee kun ei tiedä että jotain oli jäämässä kiinni muttei sitten onnistunutkaan. Niin ja virallisestihan me ei lasta yritetä, mutta ei käytetä ehkäisyäkään... hmmm itsepetostako lieneen tuokin? [:D][;)]
Omaa: Tässä kakkutouhuissa mennyt eilinen ja tämä päivä. Kummitytöllä ja pikkuveljellään tänään synttärikemut ja minä lupauduin tekaisemaan jotain kivaa. Hello Kitty pimulle ja venemies pojulle, toivottavasti tykkäävät, ainakin maku on kohdallaan  sen verran täytteitä eilen maistelin!

Hei vaan kaikille,

päätin liittyä vauvasta haaveilijoiden joukkoonne [:)]

Vuoden lopulla jätettiin ehkäisy eli vajaa puoli vuotta on yritystä takana. Viimeisimmät menkat alkoi 8.5. mutta kierto ei ole vielä tasaantunut ehkäisyn lopettamisen jälkeen; edelliset kierrot on olleet 39-34-25-34, keskimäärin siis 33 pvää.

Yhtenä kuukautena olen bongannut ovulaation varmasti tikuilla, sen jälkeen en ole yrittänytkään. Nyt on menossa kierron 16 päivä ja kierto olisi sen 33-34 pvää niin ovulaation pitäisi olla ensi viikon lopulla, eli peittoja yritetään heilutella nyt joka toinen päivä ettei missata tilaisuutta :)

Tervetuloa mukaan Chak!

Ihan mahtista Adara, onnea sekä plussasta että uuden ihanan kodin löytämisestä! (itselläkin on molemmat kuumeet päällä ja etin meille uutta kämppää niin innokkaasti et mies meinaa hermostua...[;)] Tästä toisesta kuumeesta ei onneksi hermostu, heh)

Yönsäde
, toivottavasti on vaan sitkas tulehdus päällä ja se tajuaisi luovuttaa pian. Sessyhän on kyllä ihanaa! Ja varsinkin kun siitä saa sen 'pakonomaisen yrittämise' niskasta pois. Meilläkin lääkäri sanoi että asiat vaikuttais olevan siltä osin kunnossa, että yrittäminen ei oo vielä(?) saanut aikaan ongelmia makuuhuoneessa - sanoi että se on hurjan yleistä että kun siihen alkaa hiipiä se 'väkisinmakaamisen' tuntu niin tulee muitakin ongelmia. Joten jos saa pidettyä tuon rentoiden ja nautinnon hommassa mukana se auttaa jo paljon [8D]

Mulla olis täällä kauheat himot (heh) lähteä kattomaan yhtä kämppää tänään, mut mies nukkuu vielä. Se tuli aamuyöstä reissusta kotiin ja kun ei oo reissun päällä saanut kovin montaa tuntia nukuttua niin en raski sitä mennä ylös vielä potkimaan et hei, lähdetäänpäs tsiikaileen tuota yhtä mökkiä... [:)] Varmaan sitä kiinnostais ihan hirveästi... Tykkäisköhän se kauheesti kyttyrää jos kävisin yksikseni kattomassa? [;)] Tuo olis aika unelmatalo, kuulostaa paljon samalta kuin Adarankin, ja pihaa olis tosi hulppeasti. Olis lapsilla tilaa temmeltää jos niitä joskus tänne saatais [8D]

Adaralle vielä tälläkin puolen onnea![:)]

Bandida,lähdet vaan vähä tutustumaan kämpään,voit sitten pitää kunnon myyntipuheen miehelles![;)]

Yönsäde:Olet ollut mielessä useasti...Toivottavasti tulehdus antaa pian periksi,en usko sen mitään muuta olevankaan!Ihania päiviä teille![:)]

Ja tsemppiä koko poppoolle!

Kakantuoksuista sunnuntaita kaikille;)

...Mies ajaa viimeisiä kakkoja pelloille ja tuoksu on sen mukainen..nam [8D][;)][:D]
Tai siis oikeestihan meidän ammujen kakka ei haise,vaan se tuoksuu [;)]

SUHASI: Tuossa näköjään Wastis osasikin kertoa noista veritesteistä..Ehkä niitä ei sitten otetakaan kovin hanakasti terveyskeskuksissa?
Ehkä sun sitten kannattaa vaikka huomenna aamupissasta tehdä vielä testi!!
Mulle on aina noi Apteekin omat raskaustestit näyttäneet hyvin heti plussaa jo samana päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa [:)].Ovat halpoja ja luotettavia testejä!!!
Mutta jos haluat uhrata enemmän rahaa testiin,niin sitten tuo Clearbluen digitaalinen testi on todella hyvä ja luotettava [:)]
Paljon peukkuja vielä,että saat sen plussan [:)][:)][:)]

ADARA: Aivan mieletöntä [:)][:)][:)][:)][:)]..jee jee!!!!!!
PAAALJON ONNEA KAHDESTA VAHVASTA VIIVASTA [:)][:)][:)][:)]
Ja onnittelut vielä asunnostakin!!!!!Ihania uutisia!!!!!

IHANAINEN: Sulla on juuri asenteet kohdillaan [;)]
Edellleenkin olen kanssasi samaa mieltä,ettei kannata liian aikaisin hosua testauksen kanssa..Tiedän tiedän,ehkä liian helppoa luvata kuin toteuttaa [;)][:D][:D]
Olen meinaten itsekin joskus testaillut jo ennen,kuin tädin olisi pitänyt saapua *ja jälleen viheltelee*
Ihania kakkuja olit väsännyt [8D]

CHAK: Lämpimästi tervetuloa huippeen joukkoomme mukaan [;)][:)][:)]
Toivottavasti käyntisi täällä käy lyhyeksi ja pääset pian odottajien puolelle [:)][:)]

BANDIDA: KIITOS SUURI [:)][:)] *halaa*
Puhut asiaa [:)]..Kyllä varmastikin sellainen pakkopullamainen asenne saa miehenkin siittiöt pelästymään niin pahasti,ettei varmasti tärppää [;)][:D][:D]
Eikös se ollut sodan aikoihinkin niin,kun miehet olivat sodassa ja tulivat välillä kotosalla käymään,niin johan 9 kuukauden päästä käynnistä syntyi vaavi [:D][:D]
Eli heillä heti nasahti,kun ei ollut kyseessä mitään pakkopullaa [;)].Vaan ihan varmasti rakkaudesta ja ilosta pitkän eron jälkeen harrastivat sessyä ilman pakonomaista tunnetta.
Mutta eipä silloinkaan tietysti kaikilla aina tärpännyt..Tämä nyt oli vain tällainen karrikoitu tilannekatsaus [;)][:D].
Ei minun juttujani aina kannata niin tosissaan tai vakavasti ottaa [;)]..
HEH..Minä täällä repesin nauramaan,kun puhuit,että sinulla on siellä kauheat himot [;)][:D]..Olin satavarma,että puhuit SIITÄ himosta [&o][8D][:D]..ja pakko oli lukea uudestaan tekstisi.Niin sitten tajusin,että puhuitkin uudesta asunnosta ( höh ) [;)]
Peukkuja kovasti tähän kiertoon sekä uuden asunnon löytymiseen [:)][:)][:)]

PAIPAPU: KIITOS SUURI [:)][:)] *halaa*
Kurkku on jälleen parantunut [:)].Eiköhän se vain ollut jokin sitkeä tulehdus!!
Toivottavasti ei enään tule takaisin..oli aika ikävä tauti.
Ihanasti sinulla on jo viikkoja [:)][:)][:)].Kumpa itsekin vielä saisi nauttia raskaudesta.
Voihan oikein hyvin [:)][:)][:)]

OMAA: Eipäs tänne mitään uutta,paitsi oviskivut alkavat tekemään tuloaan [&:]
Nyt jo sattuu ajoittain aika kipeästikin molempien munasarjojen kohdalle.Ovislimaa tulee jo aika voimakkaasti,mutta joukossa on vielä muutakin mönjää,niin ihan vielä ei ole ovis täysin kohdillaan.Ja anteeksi jälleen kamalan ihanat ruokapuheeni [:'(][;)][:D]
Mies tosiaan tekee peltohommia aamusta iltaan..Minä hoidan nyt täysipäisesti lapsia,kotia ja lemmikkieläimiä.

PAAAALJON PLUSSATUULIA KAIKILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 13/28-31/7

Heippa rakkaat naiset!

Tämä neiti on pitänyt taas hetkisen hermolomaa. On asiat kasaantuneet hiukan päälle ja ollut hirveä stressi. Sairaana olen ollut viikko tolkulla töissä ja mahakivuista kärsinyt. Nyt tuli kuitenkin semmoinen tunne, että täytyy käydä hiukan omia tuntoja kirjoittelemassa. Tuossa kuukausi pari sitten viimeksi kirjoittelin ja silloin menkkoja odottelin ja niitä ei sitten näkynyt ja testi nega. Menin naistentautien polille käymään ultrassa tsekkauttamassa, että kaikki on ok. Sain sitten taas terolutia ja näin saatiin kierto käyntiin. Aloitin nyt tuossa reilu viikko sitten myös sen metformiini lääkityksen (diabeteslääke) PCO:n takia. Olen syönyt sitä aluksi viikon yksi tabletti aamuisin, nyt menee yksi tabletti aamuisin ja iltaisin ja ensi viikolla päästään oikeaan annostukseen eli yksi aamulla ja kaksi illalla. Onko kellään PCO ihmisellä kokemusta metformiinista? Onko siitä apua laihdutuksessa? Mulla ei vielä kummoisia kokemuksia tuosta lääkkeestä ole, muuta kuin, että mahan se ainakin vetää sekaisin.

Mitähän muuta. Tässä terolutia vielä tiistaihin asti jäljellä ja sitten vain menkkoja odottelemaan. Toivottavasti niitä ei tulisi. Luulen, että mulla on ollut ovulaatio joskus 15.-16.5 ja sen jälkeen lämmöt olleet 37.1 mulla normaalisti 36.3. En ole kipeä, jos siitepöly allergiaa ei lasketa. Ainakaan en tunne oloani kipeäksi. Väsyttänyt on hirveästi ja tänään on tullut jonkun näköistä ruskehtavaa vuotoa. Mitä lie. Toivottavasti ei menkat etuajassa tai en minä tiedä, että voiko ne edes terolutin kanssa niin tulla. Saapa nähdä.

Anteeksi pyytelen omanapaisuutta, mutta tuon kuukauden aikana on tullut niin kamalasti tekstiä, etten yksinkertaisesti jaksanut lukea. Pitää yrittää nyt lueskella jatkossa ja kommentoida muidenkin elämänmenoa. Ei muuta kuin onnittelua plussanneille ja varovaisia onnitteluja haamuilijoille. Olette onnenne ansainneet <3

[:)]

sateista aamua!

adarra: valtavan isot onnittelut!!!!!![:)][:)][:)][:)] ihanaa kuulla iloisia uutisia[:)][:)]

yönsäde: toivottavasti kurkkukipu jo hellittää,sitkeempi kesäpöpö,usko vaan[:)][:)] ja sessyä harrastettu ja luvattu toisillemme että se vaavi tulee sitten kun on tullakseen,ei stressiä...ei stressiä....[;)][;)] meillä tais nuo kiertopäivät osua aika yhteen muistaakseni,tuo laskuri tuolla huutelee että 8 päivää kun raskaustesti voi näyttää positiivista,kaikkemme ollaan mieheni kanssa annettu,tikuteltu sopivaa hetkeäkin[:)][:)] miehestä tuli kertaheitolla tikutuksen asiantuntija[:D][:D][;)][;)] mutta napataan se plussa ja tosiaan kaikki mukaan täältä helmivauvoihin
ruohonleikkuri lähti käyntiin,painoin väärästä vivusta,noloa.....hetken jo luulin että ei tarvitse ajaa nurmikkoa mutta.....kaksi tuntia siinä sitten menikin ja mies pääsi leikkurin teroitukseen viikonloppuna,kuka lie ajellu kivien päältä kun noin tylsyy....[;)][;)][;)]

omaa: viikonloppu vielä kaunista,minigolfia pelaten ja grillaten ja kasvimaata kitkien[:)][:)] nyt sataa joten siivouspäivä ja pitää päivittää pitkästä aikaa facebook,ei kauheasti siellä kerenny olemaan

PLUSSATUULIA KAIKILLE ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Sataa sataa ropajaa,

...Nyt on ihan mälsää,kun vettä tulee kuin Erkin hanasta [:'(]

NIA: Moikka pitkästä aikaa ja tervetuloa jälleen takaisin palstailemaan [:)]
Voisikohan sulla se ruskea vuoto olla kiinnittymisvuotoa [:)]??
Voiko kiinnittymisvuoto olla ruskeaa [8|]??Mulle nämä kiinnittymisvuodot ja terot ovat aika outoa asiaa,joten en niihin sitten sen enempää enään kommentoikaan [:D]
Sullehan ei sitä tätiä enään tule!!!!!
Ihan mielettömästi pidän sinulle peukkuja,että saatte nyt sen plussan [:)][:)][:)]

MARICA: KIITOS ystävä kallis [:)]
Kurkkukipu on ainakin vielä pysynyt poissa ja en sitä kyllä enään tänne huolikaan [;)]
Näin muuten viime yönä unta,että olin siinä ultrassa ja mun verisuonissa todettiin jotain tukoksia [:D] *viheltelee typerille unilleen*
Aivan ihanaa kuulla,että sielläkin sessyillään stressittömällä linjalla [:)][:)][8D][8D]
Kyllä teillä nyt on satavarmasti tärpännyt *PEUK PEUK*
Sulla onkin viikkoja enemmän kuin mulla eli sinä pääset plussaamaan meikäläista aikaisemmin [:)][:)].Mulla on testipäivä vasta ehkä 14 päivän päästä.
[:D][:D]..Sää olet ihana [:D][:D]..Täällä nauran sinun ruohonleikkuri jutullesi [:D][:D]
Elämässä kaikki on mahdollista [;)]

OMAA: Eilinen ilta/yö oli aivan ihana.Minun äiti tuli jälleen täällä käymään.Mies oli peltotöissä myöhään ja oli ihan kuitti.No,minä sitten ehdotin,että käytäisiin rantasaunalla kahden,kun mun äitikin oli täällä lasten kanssa.Olin satavarma,ettei mies jaksa lähteä.
Lähtipä kumminkin ja jeeeee,saunottiin pitkän kaavan mukaan,uitiin alasti kahden järvessä ja taas saunottiin ja sitten mentiin kammarin puoleen harrastamaan erotiikkaa [&o][8D][8D][8D]
Oltiin saunalla monta tuntia ja tultiin vasta yöllä kotiin.Lapset ja mummo nukkuivat.
Aamulla herätiin virkeinä ja rentoutuneina.Kyllä tuollainen pienen pieni irtautuminen kotoakin tekee terää parisuhteelle [:)].
Nyt taas jaksaa hyvin.
Tänään on aika kovasti jo nippaillut alavatsaan eli taitaa se ovis olla ihan jo käsillä.
Laskurin mukaan se on huomenna.

VOIKAAHAN HYVIN PALSTATOVERIT [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
JA PAAAALJON JÄLLEEN PLUSSATUULIA
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 14/28-31/7

Onnittelut Adara! Ihanaa. Joko mieskin uskoi? Kuulostaa kyllä hianolta tuo talo. Kuis vanha sä olitkaan? Saatko ajaa mopoa ilman korttii? Hanki siis mopo, tulee halvemmaks. (Tai sitte ajamaan vaan ajokorttia ja ostamaan auto. Mene harjoittelemaan vaikka Yönsäteen peltoautolla)

Niin Marica, se täti ei nyt sitte kauheen kaukaa aio kiertää eikä lannistunut Yönsäteen miehen kakastakaan. Lähetti jo pikkutonttunsa ensin varoittamaan, että on tulossa. Mutta jospa seuraava kierto sitten...

Tervetuloa Suhasi! Toivottavasti se nega oli huijausta. Mutt kannattaa varmaan käydä terkkarilla.

Chakillekin tervetuloa!

Toivottavasti Yönsäteen kurkkutauti on selätetty kokonaan! Ja voi että kuin ihana rantasaunahetki teillä olikaan! *Huokaus*

Mutta kaikille meille plussatuulia, aurinkoa ja sopivasti sadetta!

Kiitos teille kaikki ihanat onnitteluista. 

Örkki nyt uskoo mieskin. Tai no eilen ei ihan vielä täysin uskonu, mut tänään kävin vielä terkkarilla testin, niin sanoi vaan, että pakkohan se on jo uskoa. [:D] Mut on sekin kyllä mielissään.
Minä oon 24, eli se vaihtu just minun aikaan, et ei enää ilman korttia voi mopolla ajaa. Enkä kyllä välttis muutenkaan sellasen selkään astus. [:D] Mieskin ehdotteli skootteria, mutta kyllä minä mieluummin sen ajokortin kävisin. Jos jossain vaiheessa ehtis mies opettaa, kun ei oikein autokouluun oo vara mennä.

Raskausoireitakin on jo. Kylmää ja väsyttää (niistä jo mainitsinkin) ja tissit ei vois olla kipeemmät! Koko ajan pissattaa (yölläkin heränny pissahätään) ja parit yökötykset on jo tullu (äsken kaupassa rupes oksettaa ku edellä oleva mies haisi ihan järkyttävästi hielle [:D]). Ja nälkä! Siis aivan koko ajan, mut mitään ei tee mieli syödä. Ultra on 14.6. ja ens viikon perjantaina pitää vissiin käydä nevolassa vähän juttustelemassa, kun pelottaa hirveesti noiden aiempien keskenmenojen takia, että miten sen vauvan saa pidettyä siellä masussa.

Yönsäde: Musta on niin ihanaa, kun olet aina niin kauhean positiivinen. Halauksia sinne! Varmaan melkoisen miellyttävä saunareissu ollut, kuulostaa ainakin erittäin hyvältä. Me ollaan kans menossa mökille viikonlopuksi ja siellä ois mahollista rantasaunaan ja uimaan päästä. Saa nähä onko meillä samanlainen saunareissu tulossa. Eipä siinä, ei kyllä tee seksiä yhtään mieli tällä hetkellä.

Minäkään en noista kiinnittymisvuodoista tiedä.

Eipä tarvinut terkkariin asti mennä, kun ratkesi, että nega todella oli nega... Täti saapui eilen... Siitä huolimatta eilisen vielä kuitenkin elättelin toiveita, että olisi vain niukkaa ja loppuisi lyhyeen, mutta sekin toive meni sitten harakoille. Sinänsä harmittaa, kun tuli ne haamut kuitenkin, mutta minkäs teet. Sanoinkin jo miehelle, että seuraavan kerran testaan vasta sitten, kun täti on vähintään kaksi viikkoa myöhässä, vaikka olisi minkälaisia oireita tahansa. Nyt ei auta muu kuin pistää uutta putkeen ja etiäpäin niin kyllä se vielä joku kaunis päivä tärppää [:D]

Onnittelut kaikille plussanneille ja muille paaaaljon plussatuulia, niitä ei koskaan ole liikaa!

Huomenta!

Kirjotan taas vaihteeks, jottei teille tuu ikävä mua <3 [:D] Lukenu oon melkein joka päivä, mut kirjottaa en oo jaksanu ku itellä ei mitään uutta. Maailman ihanin ja sessyilyn täytteinen viikonloppu takana Kullan kanssa. Enää 4 yötä ja olis muutto eikä enää tarvi olla viikkot erossa [:)] Yhtä paljon ku sessyilis sit oviksen aikana ku viime viikonloppuna ni sit olis ainaki ovis hyödynnetty! Ovis laskurin mukaan tapahtuis 6.6. Hedelmällisimmät päivät 3.6-8.6, taidan tikutella tuona aikana! pitäs vaan jostain saada rahaa lisää tikkuihin 3 vaan kaapissa [&:]

Täällä näkyi olevan aika monta uutta nimimerkkiä. Tervetuloa! ja toiv aikanna on täällä lyhyt ja pääsisitte pian tuonne odottajiin! [:)]

Plussiakin taisi jokunen tuossa vierähtää.. Onnea todella paljon ja tarrasukkia ja liimaa matkaan!

Yönsäde, Sun ilta/yö kuulostaa todella romanttiselta! aijaij.. kyllä naisen kelpaa [:)] Meidän kisulla ei melkein enää ollenkä näy sitä leikkaushaavaa.. pari kohtaa näkyvissä enään, että todella hyvin parantunu kyllä. Nyt tuli vaan uusi juttu. Se säikähti ulkona jotain ja nyt tassussa pyöreä valkoinen alle puolen sentin kokoinen karvaton läiskä. Punkkia tai muuta ötökkää en löydä. Se tuli sillain et ulkona oltiin ja kissa hyppäs etanan päälle, kisu sai hirveän sätkyn ja jouduin pesee koko kissan ku se tosiaan hyppi ja pomppi selällee ja mahallee ja vaikka miten ja pelästyin et koht sitä sattuu ja se murtaa ittensä, Tuossa sätkimisessä siltä tippu ETANA tassusta.. Pureeko etanat :O Kissa on vieläkin todella säikky, vähänki ku koskee jos se ei huomaa ni se hypähtää, ei uskalla liikkua normaalisti sisällä. ja sunnuntaina siis tuo juttu tapahtu. harmittaa kissan puolesta. Mä nyt sit aattelin et seuraan sitä jälkeä et muuttuukose mitenkään ja lähteekö se pois.

IHANAAAA!!! haluun jo muuttaa!! [:D] enään työharjotteluaki jälellä pari päivää. Ens maanantaina on viimonen päivä.. ja nyt tuleva perjantai mulla on vapaa [;)] Perjantaina porukoille kissan kanssa yöksi. KOHTA MÄ SAAN ammattipaperitki käteen! WUHUUU!.. ainoo mikä tässä harmittaa on tuo paska kökkö ilma [:'(] Eilen pesin uunin läpikotasin ja uunin alta löyty kadonneita tavaroita (kissat leikkiny) Mandinki oma hävinny pallo löyty! [:D] kaikkein huipuinta olis ku tässä kierrossa vielä tärppäis. äh öh.

Plussia puhaltelen.. puuuhhhh puuuuhhhh [:D]

<3:llä Milla

Yk 15, Kp 14/39

Miplis: toivottavasti sait ovistikkuja lisää,tikuttelu on kivaa[:)][:)][:)] mulla tuo laskuri ei pidä ollenkaan paikkaansa,tikuttelin ja ovis tuli aikaisemmin kuin laskuri näyttää.ja peukkuja että sulla tärppää joko kissa rauhoittunut? olisikohan etanan limassa ollut jotain jonka takia kissa sai sätkyn?tuli mieleen ettei ollu maa-ampiainen pistänyt? oma katti hyppäsi metrin ilmaan kun otti pahanmakuisen hämähäkin suuhun[:)]

yönsäde: huoh,kateellinen kun teillä noin ihana kahden keskinen aika ja siitähän ei seuraa muuta kuin plussaa[:)][:)] eix jeh? sovittu?
pitäis itsekkin järjestää tuollainen ihan kahdenkeskinen aika mutta kohta kesäloma ja lapset mummolassa...eli on aikaa vaikka mille kivalle[;)][;)] eikä kolme poikaa huuda yöllä klo 3 että huoneessa on hämähäkki! vedettiin miehen kanssa pitkää tikkua kuka sen käy tappamassa että lapset rauhoittuu[:D][:D] ja se kolmisilmäinen zombi! joku näki pahaa unta....lapset on ihania[;)][;)]

omaa:aurinko paistaa taas sateiden jälkeen ja tuo raivostuttava ruoho taas kasvanut...en kaiva tänään kylläkään ruohonleikkuria esiin...en varppina....[:D][:D][:D] huomenna sitten....tai jos miehelle sälyttäisin homman[:)][:)]
nyt suunnittelemaan viilutuskuviota pöytään kun ei halua sitä perinteistä shakkiruutua[;)][;)]

puhaltelee plussatuulia kaikille ++++++++++

Ja jälleen paistaa arska..jippii [8D]

ÖRKKI: Voi ***vetti.että sulla piti jälleen se tiputteluvuoto alkaa [:(]
Mutta ehkä/toivottavasti tällä kertaa ei tiputteluvuoto muutu tädiksi [:)][:)]
Miljoonasti sinulle pidän täällä peukkuja,ettei tätiä tulekaan [:)][:)]
KIITOS SUURI jälleen peukutuksista [:)][:)].Olet kyllä niin ihana Örkki,että [;)][:)]

ADARA: Jeps,tule vaan meille harjoittelemaan peltoautolla ajamista [;)][:D]
Ja otat sitten tuon Örkinkin mukaan,vaikka Örkki kyllä jo osaa ajaa autoa [:)]..mutta eihän tuota meidän ärhäkkää peltoautoa voita mitkään tavalliset ferrarit [;)][:D]
Mopotkin ovat kivoja vekottimia [;)].Olin 14-vuotias,kun krossittiin kaverin kanssa pappatunturilla ja tietysti kaaduttiin.Mulla jäi toinen koipi mopon alle ja se paloi ja siihen tuli ihan hirvee haava.Vaatteet ihan kurassa.Kaverille tuli hiusmurtuma sääreen.
Oli kiva mennä ensiapuun ihan sikalikaisilla vaatteilla ja verta valuen.Tohtori kysyi,että mitäs tytöille on oikein tapahtunut *viheltelee*
Aivan ihanaa raskausaikaa sinulle [:)][:)][:)][:)][:)]

NIA: KIITOS [:)]
Halauksia takaisin [:)][:)]!!
Vaikkei nyt himottaisikaan,niin hyvin äkkiä se mieliteko/mieliala voi muuttua [;)][:D]
*kertoo Yönsäde kokemuksen rintaäänellä*
Viettäkäähän aivan ihana mökkiviikonloppu [:)][:)]
Ja se sessy siellä rantasaunalla on aivan jotain muuta,kuin kotosalla [&o][8D][8D][;)]

SUHASI: Pahoittelut siitä hemmetin kotkasta [:@][:(]
Peukkuja nyt tähän uuteen kiertoon [:)]

MIPLIS: Hellouta rakas ystävä [:)]..Sinäkin aina välillä tänne eksyt [;)]
Saisit vähän useammin käydä ilmoittelemassa itsestäsi [:)]
No onhan teilläkin siellä ollut aivan julmetun ihanan kuuloinen viikonloppu..sessyä,sessyä ja sessyä..jee [8D][8D][;)]
Sun varmaan kannattaa pyytää mieheltäsi rahaa ovistikkuihin,että voisit kunnolla tikutella tässä kierrossa?Kumminkaan tuohon laskuriin ei kannata ihan sinisilmäisesti luottaa.Sulla voi olla ovis hyvinkin paljon aikaisemmin,kun sullahan on noi kierrot vähän heitellyt?
Tai oikeestaan..ethän sinä taida nyt enään tarvita tikkuja,kun pääsette muuttamaan miehesi kanssa yhteen [;)][:)].Sessyilette silloin aina,kun mieli tekee,niin eiköhän se nyt sitten tärppää tässä kierrossa TAI siis tottakai tärppää [:)][:)][:)]
No voihan kissantassu sentäs [&:]..Ei etanat kyllä pure.Olisko kissa astunut jonkun esim.tikun,kiven päälle?Oliko tassu turvoksissa tai oliko siinä mitään haavaa?
Jos tassu ei turpoa tai tulehdu,niin kyllä sitä varmaan uskaltaa ihan kotosalla seurailla!
Paranemisia tassulle [:)]

MARICA: Tok tok [;)]..Plussanhan me nyt nappaamme tässä kierrossa [:)][:)]
Mipliskin jo lupasi,että nappaa plussan tässä kierrossa [;)][:)][:)]
Oi joi..Saatteko olla miehesi kanssa kauankin kesälomalla IHAN KAHDEN [8D][8D]??
Siis kumpa mekin saisimme,mutta ei,kun työtä on niin perkuleesti ja lapset kotona.
Tuokin oli harvinaista herkkua,että pääsimme piipahtamaan kahden rantasaunalla [8D]
HEH..Lapset ovat ihania .Kyllä meilläkin heräillään melkein joka yö,kun tuo meidän Nelonen ( 2-vee ) saa välillä noita "ihania" kauhukohtauksia.Rauhoitu ei millään muulla,kun että ottaa syliin ja rauhoittelee.
[:D][:D]..Ehkä on kaikkien puolesta parasta,ettet koske siihen ruohonleikkuriin enään [;)][:D][:D]
Voihan hyvin [:)]

OMAA: Tänään ovis;ainakin uskon niin.Nippailua ja todela runsasta venyvää limaa [:'(]
Nooh,tässä ollaan harrastettu sessyä aina kun mieli on tehnyt eli tällä menolla ei voi millään ovista missata [&o][;)].
Tärppääminen onkin sitten ihan eri asia [8|]..Mutta toivotaan toivotaan,että meistä jokainen vielä sen plussan saa [:)][:)]

Meidän Kakkonen täyttää tänään 5-vuotta .Juhlat juhlimma vasta viikonloppuna.Toivottavasti on kaunis ilma silloin.
Mutta nyt ulos lasten kanssa..ihana auringon paiste.

PLUSSATUULIA PUHALTAA HÄN
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 15/28-31/7

APUA?!! Minun vasemmasta tissistä tullee kellertävää nestettä niin, että aivan liivi on märkä. wtf?! Mitä ihmettä tämä on? Mikä sairaus mulla nyt on?

Nia: ootko varma ettet ole raskaana??! mulla ainaki edellisessä raskaudessa tuli "maitoa" sis alkuun kellertävän kirkasta nestettä ja jatku loppuun asti.. nyt ei ole tullut mutta kerkeehä sitä vielä tulemaanki..

heissan tulin kuulumisiani kertomaan teillekin...

Tänään olin ultrassa ja kaikki kunnossa...laskettu aika 25.-30.12 sanoi lääkäri sanoi että niille tienoille se menee..
9+1 on nytten...
ötö on jo aika ihmisen näköinen...heh...mulla kohtu niin takana ettei näy päälät, jotui tekemään alakautta...kaikki siis hyvin...se heiluu ku heinämies tuol mahassa, lääkäriäkin nauratti, siis siihen nähden että on niin pieni vielä...siis en mä ite sitä tunne vielä pitkäään aikaan, mut oli aika hauskan näköistä kun heilutteli mini käsiä ja jalkoja...huomen varmaan varaan päksiin ultraus ajan kun vielä ehtii siihenkin...

niin ja kun puhuin vuodosta...lääkäri sanoi että niin voi mulle käydä...mulla on sellainen kohdun suun rakenne että on herkkä vuotamaan ja se ei oo vaarallista jos se menee ohi ja on pienoista...sit jos jatkuvaa ja runsasta sitten yhteyttä..

huojentunut olo ja ihana tietää että oon mä raskaana, vaikkei periaatteessa oireita olekaan

plussatuulia puhaltelen teille kaikille puuuh++++++++++++
ja onnea kaikille jotka ovat onnistuneet ja pahoittelut negoista...

Nia- tee testi!
Mulla kanssa tässä raskaudessa alkoi tissit erittämään maitoa jo viikoilla 3+ [;)]

Takaisin