joko nyt onnistaisi

Tami: nyt sulle paljon peukkuja kun kroppa on palautunut ja käyttäytyy normaalisti.pahoittelut tapahtuneesta,itsellä keskenmeno pari vuotta sitten ja kesti aikansa päästä yli

Adara:peukkuja! ja tosiaan tuo valkkarin ottaminen ei maailmaa kaada koska tosiaan tuo verenkierto juttu äidin kanssa ei oo vielä sama.itse lopetin alkoholin ottamisen kun aloin odottaa vanhinta poikaa 12 vuotta sitten ja sen jälkeen olen tainnut kerran siideriä maistaa[:D]

Minnuska:mites kävi,toivottavasti hyvin[:)]

Yönsäde:mies on edelleen innoissaan tikuttamassa ja kulkee tikun kanssa ympäriinsä ja lukee käyttöohjeita[:D] kyselin mielipidettä ettei vaan mene tekniseksi mutta ei kuulemma, kun on kiva tietää koska mulla on ne varmat päivät[;)] ja nyt pitää peukkuja ettei tarvii testailla enää...toivottavasti ei sielläkään[:)] ja täti uskoi kun vedit sen pöntöstä alas[;)]
tuossa mietittiin että kun mekin harrastetaan sessyä päivittäin niin ei kai "tavara" laimene? jostain olen sellaistakin kuullut....[:'(] mutta jos sitä aletaan säästelemään niin sitten menee kyllä jo suorittamisen puolelle,ei kiva[:@]
ja toivon mukaan kohta kirjoitellaan täällä oksentamisen lomassa,en valita kyllä yhtään vaikka oksentaisin kuinka usein.....niinhän sitä luulisi[;)]
puusepäksi kovasti opiskelen,ensimmäinen vuosi jo takana kohta ja sitten vielä toinen vuosi niin onkin näyttökokeen aika....seuraavana olisi tarkoitus tehdä astiakaappi tänne kotiin,tulee sitten ihan uniikki[:)] mies opiskelee myös puusepäksi työn ohessa.ja synttärilahja toiveena niinkin naisellinen juttu kuin oma sorvi mulle[:)]

omaa: tikuttelu onnistui eli ovis saapui,lauantaina ja eilen sunnuntaina tuli kaksi viivaa,hentoisempia kuin testiviiva joten ei ihan ovis vielä päällä mutta tulossa,pakko tikuttaa tänään ihan mielenkiinnosta.
viikonloppu meni aitaa rakentaessa ja kasvimaata laittaessa ja tänään olisi sitten hammaslääkäri,aargh! paikataan hampaat rauhoittavilla kun on niin kamala hammaslekurikammo,mies sai "pakotettua" sinne,no joutuu sitten hakemaan sieltä kun oon "pöllyssä" lääkkeistä mutta jos saisi kerralla hoidettua koko suun.

nyt aamukahvia ja odottamaan että tuo sade lakkaisi ulkona[:)]

Heissan leidit!

Tiiättekös, tein tuossa ruokiksella töissä testin (kp24/23) ja 2tunnin pidätyksestä predictoriin tuli kaksi viivaa! Toinen tietenkin heikompi kuin toinen, mutta kuitenkin.

Pisu sukassa istuskelen täällä ja ihmettelen [:D] Pitäkäämme peukkuja, että tämä yk12 päättyy onnelliseen tunnelmaan huomenna aamulla.

Minnuska89, jos tuo viiva tuli testiajan puitteissa, niin onneksi olkoon!

Hyvää maanantaita,

MINNUSKA: Ihan selvästi tuossa näkyy haamuviiva [:)][:)][:)]
Uskaltaisinko jo varovaisesti onnitella [:)][:)][:)]
Teeppä uusi testi vielä parin päivän päästä aamupissista,niin saat varmuuden!!!!
Voi kumpa tuo nyt tarkottaisi sitä raskautta [:)][:)][:)]
Ja tulihan Bluerosellakin kunnon menkat ja silti hänen vaavillaan oli kaikki hyvin!!!!

MK81: MITÄ [8|][:)][:)][:)]
Sinullakin testiin tullut 2 viivaa [:)][:)][:)]
ONNEA ONNEA [:)][:)][:)]
Eikös tuo nyt ihan selvästi tarkoita,että masussa kasvaa vaavi!!!!!!!!!!!!!!!

MARICA: Tuosta sessyn harrastamisesta päivittäin on eriäviä milipiteitä [8|]
Toisen mielipiteen mukaan tavaran määrä heikkenee ja raskaaksi tuleminen vaikeutuu,jos päivittäin sessyilee.
Toisen teorian mukaan taas siittiöt olisivat elinkelpoisempia,kun joka päivä sessyilee?
Minun oma mielipiteeni on se,että harrastaa sessyä silloin kun tekee mieli [;)][:D]
Meillä on lapset saaneet alkunsa joka päivä-systeemillä sekä ei ihan joka päivä-systeemillä [;)]
Peukkuja ja voimia hamppulääkäriin [:)][:)][:)]
Eihän se ole ikinä mikään mukava paikka [&:]
Ja peukkuja peuhailuun [8D][8D][8D]
Minä kyllä jo mielelläni kärsisin siitä jatkuvasta oksentamisesta,kunhan vain saisin sen plussan tässä joskus [:)][:)]
Jeps,mulla alkaa ovistikuttamiset kp11..jee [:)].Mun oli niin pakko niitä tilata lisää [&o][:D]..Mutta miehelleni en kerro mitään [;)][:D]
Voihan hyvin [:)]

OMAA: Mulla tämä kamala kurkkukipu jatkuu.Yritin aamulla syödä,mutten pystynyt.Kauhee kipu ja ruoka tarttui kurkkuun [&:].Lämmintä kahvia vaan juon ja senkin nieliminen tekee tiukkaa.Kahden tunnin päästä lähden lääkäriin.
Pakkohan sitä on ihmisen syötäväkin,vaikka mulle tämä paasto tekee ihan hyvääkin [;)]
Voisikohan kyseessä olla angiinaa??Mulla ei ole ikinä ollut moista tautia.

LISÄÄ PLUSSATUULIA PUHALLAN
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 7/28-31/7

Kiitos Yönsäde [:)]
Mukavalta tuntuu, toivotaan että pysyy kyydissä.

Miplis, eikö valmistujaisia voi pitää vaikka valmistujaisten jälkeenkin? Jos pidät kahvitukset vaikka sitten kun kämppä on siisti [:D] Niin ison homman oot tehny muutenkin, että josko vaikka sun äitees järkkäiskin ne juhlat?

mk81 varovaisia onnitteluja täältä sinne[:)][:)][:)]

minnuska uutta testiä kehiin nyt !![:)]

Voi MK81:Plussa!Onnea aivan valtavan paljon,olet sen ansainnut![:)][:)][:)]

Tami:Suuret suuret pahoittelut...[:(] Toivotaan,että kierto tosiaan on jo tasaantunut ja pääsisitte pian uuteen yritykseen!

Kaikille muillekin tasapuolisesti onnea odotuksen odotuksessa![:)]

Babaytoy
No niin siinä näkyy haamuviiva ja sen otin tänään aamulla aamupissasta.[:)]

MK81
Se tuli melkein heti siihen testiin tuo haamuviiva kun olin tehnyt sen.[:)] Mitä,mitä?? Onnea paljon ja toivotaan että se matkustaja pysyy sit kyydissä sulla ja että sun yk loppuu tuohon[:)]

Yönsäde Kiitoksia,pitää itsekin olla varovainen nytten ja seurailla niinkuin lääkärikin kehotti minua tekemään ja tehdä 2pv päästä uudestaan testi. [:)]

wastis Ajattelin keskiviikkona testailla uudestaan tai miks ei huomennakin aamulla,kun tein tuonkin aamulla kun nousin ylös 5.00 aikaa[:)]

Omaa Vasta heräsin 3h päikkäreiltä kun niin väsytti et oli pakko nukahtaa ja taas ei olisi jaksanut nousta ylös mut pakkohan se on kun neitikin heräsi jo kylläkin vähän ennen kuin minä.[:)] Päätä särkee ja nihkeä olo..[:'(]

Minnuska89 onhan tuossa selkeä haamu, pari pv ja teet uuden testin niin näkyy jo paljon paremmin. Varovainen onnittelu sinne [:)]

MK81 hurjasti onnea ja liimaa mukaan matkaan, ihanaa [:D]

Nyt sitten kaikki muutkin mukaan ++++ aaltoon

omaa: menkat loppui kuin seinään, tänään ei enää mitään vuotoa. Kesti siis 2 päivää. Kai limakalvo vielä ollut niin ohut ettei ole mitään enää mitä vuotaa? Me päästään yrittämään vasta elokuussa, miehen lääkitys nyt tauolla ja odotettava 3kk ettei siittiöissä ole vikaa. Tylsää. No tiossa ajassa pitäis mun kroppa toipua.

Huomenta naiset,

pieni päivitys, tänään tehdyssä testissä vain hyvin heikosti positiivinen viiva. Joko menossa kesken (?) tai sitten jostain käsittämättömästä syystä ei vaan reagoinut tuo Predictor. Pakko kai se on mennä veritestillä nyt sitten todentamaan. Pääasia kaiketi ettei täti ole vielä saapunut, joten toivoa on.

Hyvää tiistaita kaikille,

MK81: No ei todellakaan sinulla ole menossa mikään kesken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Teitkö testin saman merkkisellä testillä?
Kyllähän se ihan haaleakin viivaa merkkaa sitä plussaa!!!!
Täällä ollaan täysillä sormet ja varpaat pystyssä,että teidän pikkuinen vaavi pysyy matkassa mukana lopppuun asti [:)][:)][:)][:)][:)][:)]
Tulehan kertomaan sitten verikokeen tulokset!!!!

MINNUSKA: No no no no no [;)][;)][;)][;)][:D][:D][:D][:D]
Teitkö tänään uuden testin??
Tosin ei sinun sitä tarvitse edes tehdäkään..olet ihan täysillä raskaana [:)][:)][:)]
Paljon Enkeleitä ja tarrasukkia matkallesi mukaan..ihanaa [:)][:)][:)]

OMAA: Hypätkää yli..nyt tulee valitusta,mutta sitä iloistakin asiaa [;)]
Eilen siis menin lääkäriin tuon todella kovan kurkkukivun takia ja sen takia,etten pystynyt syömään kiinteää ruokaa.
Lähete tuli heti Taysiin kurkku-ja nenätautien polille.
Siellä sitten kävin tänään heti aamusta.Tuomio oli,että olin nielurisat tulehtuneet sekä äänihuulet [&:].Sitten lääkäri löysi vasemman solisluun kuopasta suurentuneen imusolmukkeen ja määräsi minut 2 viikon sisällä kaulan alueen ultraan [:(].Kuulemma solisluun imusolmukkeet eivät suuren tämän taudin takia.Jeps,nyt tietysti heti pelkään,että mulla on imusolmukesyöpä *lyö itseään* [;)]
Nyt sitten ajattelen,että uskallanko tässä nyt enään edes yrittää vauvan tekoa [&:]??
Jeps,mutta kyllä on kamala tauti tämä äänihuulten tulehdus varsinkin..äänikin on ihan kähee ja mies on onnessaan [;)][:D]
Ei kyllä ennen tällaista tautia ollutkaan.

Ja nyt niihin iloisiin uutisiin [;)]
Eilen oli syntynyt jälleen meidän yhdelle lehmälle kaksoset sillä välin,kun olin lääkärissä [:)][:)][:)][:)]
Ajatelkaa..oli jo toiset kaksoset tänä vuonna!!
Molemmat vasikat ovat onneksi hyväkuntoisia;ainakin vielä [:)]

Ja iloinen olen myös MINNUSKAN ja MK81:n UUTISISTA [:)][:)][:)][:)]
OTTAKAAHAN TE MUUTKIN NIITÄ PLUSSIA
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 8/28-31/7

Vitsi tää ohjelma on rampa kännykällä!

Noniin, veritesti nega. Lapsettomuushoidot aloitettu ja mies saa luvan ilakoida purkkiin heti huomenna. Lääkäri epäili aikaista keskenmenoa ja siinä oli sitten se hetken lohtu siitä elämäni ensimmäisestä plussasta. Iloa kesti kokonaisen päivän... hyvä että kävin siis tarkistamassa.

Noh, vuotoa odotellessa, jotta YK13 alkaa ja ne hoidot siinä samalla.

MK81 jos testasit sillä predictor merkkisellä testillä, niin itellää se näytti kans kaksi testiä (yksi illalla tehty ja yksi aamupissasta tehty testi) hyvinhyvin haaleaa plussaaa, viime kesänä, eikä ollut edes mitään aihetta sille, sitten kun kävin lääkärissä, kun silloin lääkäri kanssa epäili aikaista keskenmenoa, mutta ei ollut merkkiäkään raskaudesta..muistelisin että nopalle kanssa näytti  testit samalla tapaa tuon merkkisellä raskaustestillä?? siinä kyllä näkyy se haamu viiva, mutta se todellakin on niiiiiiiiiiin haamu..! (viivanpaikka..?)

mun mielestä sinne valmistajalle pitäis jo ottaa yhteyttä, että tekee tollasia hämy testejä!!!!! PRKL!!

mutta voimia mk81, tuo ON TODELLA TURHAUTTAVAA!!!!!!!!!..ja se, että tippuu sieltä onnensa kukkuloilta, kovaa jo korkealta, paskojen r-testien  takia, on sydäntä särkevää kovasti vauvasta kuumeilevalle.. ://

sori, meni vaa hermot noitten predictor testien kanssa itelläkin, joten ne on NIIIIN boikotissa mulla!!

Täälläkin nytten testattiin nega kun heräsin kovaan vessahätään niin tein testin sitten samalla..[:(] Arvasin ettei se mun kohdalla ole tärpännyt ollenkaan vieläkään..[&o] No ei kun soittelemaan tänään lääkäriin ja varaamaan aika että pääsis normaaliin kiertoon,olis paljon paremmat mahikset noihin tärppipäiviin sitten jos saisi sen kuurin alotettua itekkin..[:)]Olishan se niin ihanaa ollut jos se haamu olisi tummentunut mutta kun ei niiin ei..[&o][&o] No jos sitä sais vaikka syntymäpäivän kunniaksi sitten tärpättyä..Mulla synttärit 4.6,eli kohta[:D][:)]
Rintoja nipistelee ja mahaa nipistelee,kuvottava olo paineen tunne alavatsassa negasta huolimatta..[:(]Täti lähdössä pikkuhiljaa pois täältä,tänään 3pv tätiä kestänyt,vuotoa ei tule kuitenkaan niin paljon että heti täyttyisi,ennen normaalin menkkojen aikaan mulla on pitänyt olla kaksi sidettä kun ollut niin runsas vuoto,nyt ollaan pärjätty ihan yhdelläkin siteellä..[:)]

Hyvää Keskiviikko aamua!

Tami, Hienoa jos kiertosi on suht normaalina pysynyt. Tsemppiä seuraavalle kierrolle.

Yönsäde, Sun paranemissäteet meiän pikku kissalle toimi vähän liianki hyvin [:D] nyt se vetää virkeempänä ku koskaan ikinä! [:)] Sitku se on oppinu "komentelee". Pitäs kaikki tehä niiku se haluaa.. *-) onks kissoillaki uhmaikä? Voi ei, sullapa tuli karmee tauti [:@] Paranemisia sinne <3 Toivon täällä ettei sulla se imusolmuke oo paha.. tsemp tsemp..

Mk81, Mun äitil mitää aikaa oo järjestää juhlia. Enkä mä ite oikeestaa hirveesti perusta mistää juhlista. Voi ei, pahoittelut [&:] todella ärsyttävää et on eka plussanpoikasta ja sit se lällättelee ja ei ookkaan enää [:'(] tsemppiä ja voimia sinne.

Omaa: Ei mitään uutta.. ajattelin vaan tulla tänne ilmottaan et hengissä ollaan VIELÄ [:D] Mä sit jokatapaukses tein itelleni kiireen ton pakkaamisen ja siivoomisen suhteen.. Viel olis kämpäs vaikka mitä tekemistä! [>:] Mut mullakaan ei oo aikaa ku päivät pitkät työharjottelussa! Tässä ovista yritän odotella. Jokusen ajan päästä voi alkaa jo sitä ovista ettiskelee testien avulla. Pitäs vaan jostain saada lisää ovistikkuja, mut ei oikee raha anna periks :S

nyt kaikille tsempit sun muut. Mä alan valmistautuun töihin [:)]

ps. Mul on nimpparit tänää [;)]

mk81:kauheesti voimia sulle[:)] inhottavaa joutua pettymään,itselle tulee moneksi päiväksi aina turhautunut olo[:(]

yönsäde:kauheesti paranemishaleja sulle!eikä saa ajatella kauheita vaan positiivisesti eteenpäin porskuttaa ja me saadaan vielä sitä plussaa että saadaan oksentaa sitten reippaana[:)]
ihana lukea kun jotain iloistakin,vaikka sitten vasikoita,ne on söpöjä mitä muistelen lapsuudesta

miplis:kissoilla on uhmaikä[:)] meidän vanha kollipoika komentelee vieläkin,ei suostu juomaan kahta tuntia vanhempaa vettä.ja nimpparionniittelut![:)] toivottavasti saat ovistestejä,tikuttelu on kivaa[;)]

omaa: tikuttelin sitten ovista ja tulihan se sieltä,paljon aikasemmin kuin nää nettilaskurit lupaa,itse asiassa ovis loppui silloin kun laskuri väitti ne alkaneeksi[:)] mutta positiivista että tulivat[:)]
hammaslääkärissä eilen ja loppupäivä menikin nukkuessa,mies talutti hammaslääkäristä erittäin "pöllyssä" olevan naisen pois,diapamit saa ihmeitä aikaan,no,enpä pelännyt yhtään ainakaan[:)] ja mies pääsi illalla lukemaan nuorimmaiselle risto räppääjää iltasaduksi kun  äiti makasi taju kankaalla[:D]

Sainpas soitettua lääkäriin ja sieltä aijotaan soittaa mulle viikon sisällä että saisin ajan kesäkuulle jo..[:D]Pääsee juttelemaan niistä kuureista ja näistä menkkojen kierroista ja kun on välillä niin kivuliaat että tuntuu ihan alaselässä asti ja eikä buranat tai panadolitkaan auta tähän..[&:] Oikein iloisin kesäisin mielin jatketaan yrittämistä ja onnellinen ku saan sen ajan sinne lääkäriin,jippiajee..[:)]Mutta kaveri tulee kohta käymään sen muksunsa kans kylässä ja me mennään sit minä ja neiti ja mun kaveri ja sen muksu tuonne hiekkalaatikolle leikkimään ja tietty käveleskelemään kun on niin ihanan lämmin ja aurinkoinen ilma..Ulkona lämpötila +21,5[:D][:)] Eikä pilven pilveä näy missään[:)]

Takaisin