joko nyt onnistaisi

Helou leidit,

Kiitokset myötätunnoista, vaan eipä tässä mitään hätää ole [:)]
Ihan iloisilla mielillä mennään hoitoja nyt eteenpäin ja tosiaan vuosihan tässä vasta yritystä takana. Vaavi tulee sitten kun sille sopii, vaikka tuleville vanhemmille sopisi vaikka heti [:D]

Magenta, raahasin ne Predictorit sille lääkärille ja kyllä se oli sitä mieltä että se eka oli selvä plussa (omastakin mielestä) ja se seuraava saattoi sitten haalea haamu... minkä vuoksi siis alunperin menin verikokeeseen. Kaupan päälle vaan sain sitten nuo testit [:D]

Täytyy korjata toi tickeri sit kun on jotain korjattavaa, YK13:sta odotellessa.

Aurinkoista aamupäivää.
Tää sai hyvin hyvin hyvin haalean haamun. En vielä kyllä luota tohon. Jos ei perjantaina oo täti tullu, pitää testata uudestaan.

Jopas täällä on haamuiltu! Peukkuja pidän et kunnolla vahvistuvat! Plussapyörremyrsky käyntiin kaikilla alkaneen kesän kunniaksi [;)]

Oon käynyt ainakin kerran päivässä täällä lueskelemassa ja mielessäni peukkuja kaikille pitänyt, tätien vierailuja harmitellut ja tsempannut. Pitää kyllä alkaa kirjotellakin nyt! [8|]

Täällä päätti täti tulla tänään vierailulle.
Itse asiassa ei kyllä harmistus ole suuri. Olivat siis ekat luomumenkat ja jotenkin pelkäsin et kestää kuukausia ennen kuin tulevat. Nyt tuli kierron pituudeksi tasan 28pv [:)]
Ja sellanenkin "järkiseikka" et jos nyt ois tärpännyt niin äippäloma ois alkanut tän vuoden puolella jolloin äippäraha ois määräytynyt 2008 tulojen mukaan jolloin vain opiskelin ja ois tullut vain minimit. Eli hyvä näin, 2009 olin paljon töissä ja mielelläni jään äippälomalle vasta 2011 (mielellään silti jo tammikuussa [:D])

Huh hellettä,

MK81: Pahoittelut negasta [:(]
Se on juuri harmillista,kun testaa liian ajoissa ja testi näyttää plussaa [:(]
Kumminkin noita alkuraskauden keskenmenoja tulee hyvin paljon ja juuri siksi suositellaan raskaustestin tekemistä vasta viikko sen jälkeen,kun menkat ovat myöhässä.
Elämä on tällaista..ikinä ei tiedä,että mitä vastaan tulee [8|]..on sairauksia,onnettomuuksia ym.asioita joille emme voi mitään.MUTTA sitten on onneksi myös niitä kaikkia ihania asioita [:)][:)][:)]..rakkauksia,terveyttä,lapsia jne.
PALJON PEUKUTUKSIA TEILLE,että pian saatte sen oman vauvan [:)][:)][:)]!!!!!

MINNUSKA: Pahoittelut negasta sinnekin [:(][:(]
Ihme täti siellä ollut [8|]
Ja MILJUUNASTI ONNEA jo etukäteen vanhentumisen johdosta [;)]
Onnex tosiaan sää on ollut tänään aivan mieletön [8D]

MIPLIS: KIITOS paranemissäteistä [:)][:)][:)]..Olet ihana!!!
Toivottavasti ne ovat yhtä tehokkaita,kun minun antamani sinun kisullesi [;)][:D]
Ihanaa,että kisu voi nyt hyvin[:)][:)]!!!!
Meillä on samat kiertopäivät..mutta minä taidan jättää nyt tämän kierron väliin [8|]??
Sinulle ihan hirveesti peukkuja [:)][:)] *peuk peuk*

MARICA: KIITOS muru paranemissäteistä [:)][:)][:)]
Masis ohi [;)]..pakko ajatella elämää eteenpäin [;)]
ONNITTELUT oviksesta..jee [:)][:)][:)]
Ja kai rakas hyödynnetitte sen sataviis kertaa [;)][:D][:D][&o][8D][8D]??
HEH..Minä olen VANHA sairaanhoitaja ja olen noita diapameja syöttänyt potilailleni [;)]..vai sellaisen otit eilen ennen hamppukäyntiä [:D][:D]

ADARA: Varovaiset onnittelut haamusta [:)][:)][:)]
Ihan hirveesti peukkuja,että sinulla nyt se HAAMU tarkoittaa sitä PLUSSAA [:)][:)][:)]
Tulehan kertomaan sitten perjantaina uuden testin tulokset??
*peuk peuk*

OMAA: Soittivat lääkäristä ja mulla on sitten se kaulanalueen ulträäni 3.6...hui!!
No,en enään ajattele asiaa ( en siis kerkeä,kun täällä on kokoajan meno päällä [;)][:D] ).
Jos minulle on tarkoittu niin,että sairastun,niin otan sen sitten vastaan.
Mutta en kyllä usko,että mulla olisi mitään pahempaa,koska vointi on erittäin hyvä *peuk*

Ihana ilma tosiaan on ollut [8D][8D][8D]
Muksut ovat uineet uima-altaassa koko päivän ja mamma on tehnyt omia hommiaan.
Mies tekee peltotöitä.
Viikonloppuna kuulemma pitäisi kylmetä [:'(]

OTTAKAAHAN TYTÖT NIITÄ PLUSSIA
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 9/28-31/7

helle jatkuu!

pahoittelut kaikille joille tuli negaa,elämä tuntuu välillä epäreilulta[:@] mutta tsemppiä taas tälle kierrolle[:D] ja yönsädettä lainatakseni niin onneksi on maailmassa rakkautta,terveyttä ym.vaikka välillä muuten potkiikin päähän[:o]

adara:jännittyneenä odotellaan että josko saisit plussaa...*peuk*[:)]

yönsäde:lisää paranemissäteitä,ärhäkämpi kurkkukipu eikä mitään muuta,älä edes muuta ajattele[:)] uhkailet kurkkua auringonhattu-uutteella(yäks!).[8D]
miehen kanssa käytettiin ovis tehokkaasti hyödyksi[;)] ja ennen ja jälkeen ovis aika myös,myö ei uskota laimentumisteoriaan[;)] päinvastoin......[:D]
tuo diapam oli aika tehokas,tunti meni kylläkin ennen kuin vaikutti eli kotimatkasta ei paljon muistikuvaa mutta tuli hampaat hoidettua ilman paniikkia,yleensä pyörryn jo puudutuspiikistä,seuraava käynti tehdään nukutuksessa niin saa kerralla kaikki loput hampaat hoidettua,eikä tarvii syödä esilääkitystä,nuo lääkkeet aina epäilyttää[:'(] tietty jos pieniin päin olen niin sitten menee suunnitelmat uusiksi.......
teilläpä ollut ihana päivä,ajattelin juuri että muksuille pihalle sellainen puhallettava allas olisi kiva niin saisivat siinä läträtä.
äläkä rakas yhtään jännitä sitä kaulanalueen ultraa,ihan turha toimenpide kun on silloin jo kurkkukivut ohi[:D][:D][:)] ja koetetaan tähdätä noihin helmivauvoihin[:D][:D]

omaa:taas koulu kutsuu illalla,jospa juhannukseksi saisi pöydän valmiiksi[;)] kaiken maailman liitokset pitäis tehdä....huoh![:D][:D]
ja kasvimaa pitäisi kitkeä....ensimmäisen kerran viljelen jotain,salaattiakin kasvamassa mutta onkohan se nyt salaatti vai rikkaruoho jonka kitkin pois? ja pussiperunat kasvamassa[:)]syödään hartaudella jos sieltä jotain"satoa" saadaan[:D][:D]

ja kaikille näitä:++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Moikka!

Tamille ihan ensin iso halaus.
Kaikille ihanan aurinkoista loppuviikkoa [:)]
Itsellä menkat pyörähti ajallaan käyntiin ja negaa ei ole edes testattu. Olen oikeastaan päättänyt että elän normaalisti (yritän ainakin) kunnes ne menkat sitten joku ihana kaunis päivä on oikeasti ainakin viikon myöhässä ja testaan vasta sitten. Kokemuksesta kun tiedän ettei se sittenkään välttis kestä, niin parempi olla tietämättä hyvin hyvin aikaista keskenmenoa, eli sitä kun ei solurypäs ole edes kunnolla päässyt kiinnittymään ja tuleen noin suunnilleen normi menkkojen aikaan ulos omia aikojaan. Kun ei tiedä ei voi niin pettyäkään. Eli seuraavia tätejä odotellessa...
Elisiseen saatiin kokonainen viikko olla miehen kanssa samassa osoitteessa, tosin vaihdettiin välillä hänen luotaan minun luokseni. Huomenna taas pääsee hanin kainaloon eli ei tässä kauhean kova ikävä kerkeä tulle   [:D] Täytsäri talkoita on edessä lauantai -sunnuntai kun kummitytyllä on synttärit, ja pikkuveljellään samalla. Taitaa jotain HelloKittyä yrittää tämä saada aikaiseksi, se kun tuntuu olevan kovin muodikasta. Pojalle sitten jotain muuta, ideat vielä piilossa. Ensiviikolla onkin sitten pidempi aika kun ei nähdä. Toivottavasti on tarpeeksä häsää ettei kerkeä ikävöidä.

Onkos kellään lisää haamuja / plussia tarjota? [8D]

IhaNainen, kuulostat aina niin ihanaisen positiiviselta [:)] Itekkin kun malttais olla niitä negoja testailematta turhaan, mut kun on niin epäsäännölliset menkat ettei oikein tiedä mikä on oikeasti 'myöhässä'... [;)] Mieskin on koittanut mulle sanoa et sama kai se on odottaa aina pari viikkoa siitä kun luulee et pitäis alkaa, mut... Mähän kärsivällisenä olentona tottakai odottelen![:'(]

MK81, pahoittelut negasta ja etenkin "turhasta" toivosta [>:] Tosin oot mua nyt hiukan edellä siinä et oot ainakin yhden haamuplussan joskus saanut... [;)] Muutenhan tässä onkin menty tasatahtia...

Miplis, kissoilla todellakin on uhmaikä, meidän kollipoika on ollut vuoden täytettyään IHAN mahdoton. Siitä tulee tuolla menolla vielä kinttaat... Tsemiä työharjoitteluun ja pakkaamis/muuttohommiin, kyllä sä ne molemmat vielä kunnialla hoidat [:)] 

manque, hienoa että sinulla on luomumenkat pyörähtäneet käyntiin ja vielä ihan 'normaalin' mittaisena. Nyt ei muuta kuin sinne alkuvuoden äippälomalaisiin tähtäilemään [:)]

ON: Meillä alkoi tänään sitten tutkimukset virallisesti, käytiin yksityisellä lääkärillä joka totesi et kyllä se vaikuttaa siltä et jotain apua tässä tarvitaan. Veikkasi että ei mulla tosiaan ovulaatiota tapahdu, sanoi että on tosi harvinaista et ovis tapahtuis jos sen oletettu ajankohta on niin myöhään kuin mulla (kp22-28) vaikka kierto jatkuiskin sen jälkeen vajaat 14 pvää... Hyvä uutinen oli se, että kun se ovis sieltä saadaan lääkkein tapahtumaan voi olla ihan hyvät mahikset raskautua ilman muita hoitoja. Mieskin kävi lempimässä purkkia ja puristeltavana, ja ne tuloksethan sieltä saattaa vielä muuttaa tuomiota. Miestä meinas 'ahdistaa' kun mun edessä joutui olla 'toisen naisen' hiveltävänä kun se lääkäri tutki siltä kivekset [:D] Mulla olis edessä seuraavana munatorvien aukiolotutkimus ja sit varmaan clomikuuri...

Bandida, tosiaan meillä taitaa samanlaiset elämänvaiheet olla menossa, hienoa että teillä jo tutkimukset käynnissä! Meillähän siis vasta aloitellaan ja siksi oli hyvä että sain sen haamun niin oli gynelle edes näyttöä että jotain tapahtuu... eli joskus tapahtuu siis oviskin todistetusti.

Tuosta munatorven aukiolotutkimuksesta hieman minuakin peloteltiin kivuliaana toimenpiteenä. Mähän käytän siis työnkuvasta johtuen pelkästään yksityisen palveluja, joten ei tartte odotella mitään lähetteitä mihinkään (tai viedä julkisella puolella kenenkään vuoroa) ja kaikki on neuvoteltavissa... mistä tulikin mieleeni että neuvottelin tuon aukiolotutkimuksen itselleni jo tähän kiertoon. HUI! Kerrohan sitten kokemukset jos ehdit ensin.

Arskaisaa torstaita,

MARICA: KIITOS KIITOS jälleen [:)][:)][:)] *halaa ja rutistaa*
Hih..En minäkään usko tuohon laimenemisteoriaan [;)][;)][:D][:D]
Siitähän ne siittiöt muuttuvat ärhäkimmiksi,kun niitä enemmän ja enemmän kiusaa [;)][:D][:D] *jeps ja hän viheltelee* [;)]
Waude..siellä oikein tosissaan ahkeroidaan * nostaa hattua * [:)][:)][:)]
Tämä akka on vain lekotellut koko päivän [;)]
Ihanaa vointia sinulle [:)][:)]

IHANAINEN: Pahoittelut tädistä [:(][:(]
Mutta asenteesi on hatun noston arvoista [:)][:)]
Olen kanssasi samaa mieltä,että liian aikaista testailua ei kannata harrastaa juuri noiden ikävien alkuraskauden keskenmenojen takia [&:]
Ihan mielettömästi peukkuja tähän kiertoon!!!

OMAA: Aivan fantastinen ilma ollut jälleen [8D][8D][8D]
Olin muksujen kanssa rantasaunalla..uitiin,saunottiin ja käytiin veneilemässä [8D][8D]
Ja tietty syötiin [8D][8D]..syöppö mikä syöppö [;)]
Lehmä poiki jälleen ja terve ihana vasikka syntyi..jeps jeps,kiitos jälleen onnitteluista [;)][;)]

PLUSSATUULIA KAIKILLE
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 10/28-31/7

Huomenta ihanaiset[:)]

Yönsäde
Kiitoksia kiitoksia,ei se nega enään masenna kun tiedän että aina voi yrittää uudestaan ja että kyllä se tulee kun on tullakseen,siis se vauveli[:)]

Omaa Täällä vieläkin täti on kyläilemässä,kohta viikon ollut..Eilisestä asti on ollut enään tosi pientä vuotoa ja koko tämän tädin aikana ei ole tarvinut tosiaan käyttää kuin yhtä sidettä vaikka ennen piti käyttää kahta sidettä kun oli niin runsas vuoto[:D]Ennen täti kestänyt 3-4 päivää mutta nyt mennään jo 6pv:ssä..[8|]Ovis pitäs olla tämän laskujen mukaan 10.6,jos en olis keskenmenoa saanut niin mulla olis ollut heinäkuussa 26.päivä laskettu aika,voih,eli olisin saanut pikkuisen syliini..[:(]Menee aika jännäksi tämä yrittäminen kun jos sattuu että kesäkuussa tärppääkin niin silloin mulla olis tän vau.fi:n laskurin mukaan laskettu aika 3.3.2011 ja esikoinen syntyi 29.3.2009[:D][:)] Mulla täällä on kauheat allergia oireet,on siitepöly ja koivu allergia,silmiä kutittaa ja tulee hengenahdistuksia..Nämä oireet joka prkl:een kesä..[:D][:)]Ihme hommaa,kauhea nälkä jatkuu,pääkipuja sitten on vielä välistä tuota huonoa oloa,välillä oksettaa kun on jonki aikaa syömättä ja kun nälkä iskee..[8|][>:] Tasan kaksi viikkoa synttäreihini ja mies vie minut syömään ravintolaan herkku ruokaa kun tulee palkka hänellä ja kuulemman nautitaan yhdet drinksut samalla terassilla,tai mies yhden oluen ja minä yhden siiderin ja sitten täytyykin lähteä hakemaan neiti mummulasta.[:)]Ensikesänä me ollaan suunniteltu mennä naimisiin,ollaan puhuttu jo siitä asiasta kaikkea ja että aletaan säästämään rahaa pikkuhiljaa sinne.[:)] Ihanaa,odotan niin innolla häitämme vaikka onkin vuosi aikaa vielä[:)]

Todella pahoillani Tamin menetyksestä!

Jännityksellä odotan alkaako tiputtelu pian - ja menkat viikonpäästä.... toivon ettei. Enkä testaa ennenkuin selviä oireita olisi siihen suuntaan, että pitäis testata.

Siis äh, tollanenkin tulehdus Yönsäteelle tullut!?! Toivottavasti ei syöpää - parane pian! Onnittelut kuitenkin lehmien kaksosista! Ja muistakin vasta syntyneistä vasikoista!

Myöhästyneet nimpparionnittelut Miplikselle!

Harmi, ettei MK81:llä ja Minnuska89:llä vielä tärpännytkään. Jospa seuraavassa kierrossa sitten. Se on parasta, että elämä teilläkin vielä jatkuu. Häiden suunnittelua ja kaikkea kivaa muutakin!

Hienoa että maricalla on nyt hampaat kunnossa. Eiks ne raskaana olevatkin saa jonon ohi mennä hammashoidossa, ku on niin tärkeetä, että äidin hampaat ovat kunnossa. Ikenistä kun menee nii helposti veren kiertoon pöpöjä. Onkohan pamit turvallisia raskaana oleville? Siinäkin mielessä hyvä että hoidit hampaat ennen raskautta, et varmaan olis saanut noin paljon "lääketukea" silloin.

Ihanaa huomenta. (Tulin yövuorosta ja vasta heräilin)

Meninpäs sitten testailemaan. Haamu! Ok, haamu vielä, mutta paljon voimakkaampi kuin se edellinen. [:)] Meiksi on ihan täpinöissään. [:D] Miehenkin kutsuin katsomaan, se vaan sanoi, että ei kovin kummonen viiva ole. Sanoi, ettei usko ihan täysin ennenkuin kunnon viivan näkee. Mutta minä vaan tässä hymy persiissä istun, piti heti päästä kertomaan teille, kun ei muille vielä uskalla. [:D]
Maanantaina ois ne miehen simppatestit. Samahan tuo nyt siellä käydä, kun ei kuitenkaan ihan satavarma vielä ole. Vaikkakin mielessäni olen ihan satavarma. [:D] En pysy housuissani! Testasin muuten noilla Sofi erittäin herkillä testeillä, joita tilasin 10 kpl. Toivotaan, että siitä jäis vielä sen 7 kpl käyttämättä. [;)]

örkki:hirveesti peukkuja että täti kiertää kaukaata en tiedä olisiko tuolla yleisellä puolella päässyt kuinka nopeasti hammaslääkäriin joten suosiolla menin yksityiselle ja laskin että jos täti kiertää tämän talon niin raskaus on vielä niin alkuvaiheessa että yhden pamin uskaltaa ottaa ja hammaslääkärin ei tarvitse pelätä omia sormiaan...[:D] nyt vaan yritän potkia tätiä pois täältä suunnalta,vielä vajaa pari viikkoa jännitystä[:)]

minnuska89:tsemppiä ja nenä kohti uusia tuulia vaikka tuntuukin ikävälle kun tuo edellinen laskettu aika lähestyy[:o][&o]

yönsäde:ihan huuhaata tuollaiset laimenemisteoriat,jotain kukkahattu tätien höpinöitä sanoisin[:)][:)][:D] ahdastahan siellä tulee jos ei tyhjennetä välillä....*jatkaa viheltelyä...* ja enää vajaa kaksi viikkoa kun taas jännätään tehosiko vessanpöntöstä alas veto tätiin.....*usko jo,ei tänne! eikä muuallekkaan!*

omaa:meinasin reippaana ajaa ruohikon mutta ruohonleikkuri on isäntäuskollinen eikä lähde käyntiin[:D][:D] eli mies joutuu käynnistämään ja ajamaan nurmikon[;)] olisin minäkin sen tehnyt.....aikuisten oikeesti[:)][:)][;)]

Moikka kaikille!

Liityinpä nyt minäkin sitten tänne, jonkun aikaa olen jo sivusta seuraillut, mutta nyt tuli sellainen tenkkapoo, että pakko kysellä muiden kokemuksia [:)]

Eli tilanne on nyt se, että kierron mukaan tädin olisi pitänyt saapua jo viikko sitten, no eipä ole näkynyt (eikä kyllä tarvitsisi näkyäkään ihan vähään aikaan [:D] )... Keskiviikkona testasin haamun ja sama eilen, nämä molemmat testit tein iltapäivästä töiden jälkeen, joten päätin vielä testata tänä aamuna varmistukseksi ja nyt olen ihan pihalla, että mitä hel****, nimittäin testi näytti negaa Nyt aloin sitten miettiä, että olenko nähnyt harhoja ja mitään haamuja ei ole ollutkaan vai mitä tämä nyt on? Tiedän kyllä että haamukin on plussa, mutta tuo aamuinen nega kyllä pisti pakan niin iloisesti sekaisin ettei tosikaan...

Täti ei ole tulostaan ilmoitellut, minkä yleensä tekee, sen sijaan muunlaisia tuntemuksia on kyllä, vaikka muille jakaa ja tissitkin on turvonneet niin, että rintsikat ahdistaa, joten oireet viittaisivat kyllä haamujen olleen ihan todellisia ja jos näin on, niin nyt olisi 5+1, joten siksikin ihmetyttää tuo aamun nega, kun kyllä kait sen jo tässä vaiheessa pitäisi näkyä testillä kuin testillä. Kait se on vaan marssittava ens viikolla tk:hon otattamaan testi niin saa ainakin varman tuloksen...

Suhasi, kuulostaa lupaavalta kuitenkin nuo oireet [:D] Eikä kaikilla näy testeissä noinkaan aikaisin. Vaikea on tietysti sanoa myös missä vaiheessa ovulaatiosi on tapahtunut, eli olisiko kyse kuinkin vielä liian aikaisesta vaiheesta testailuun [;)]? Oliko kaikki testit samaa merkkiä (sitä gyne minultakin kysyi silloin... ehkä tietyt testit ovat haamujen suhteen myös luotettavampia kuin toiset...mene ja tiedä)?

Suosittelen tietenkin veritestiä, saapahan nopeammin olla onnellinen uudesta perheenjäsenestä! Tsemppiä tsemppiä!!!

Huh hellettä;sanoi naapurin Erkki,kun navetassa kyykki..

...Siis aivan järkyttävän ihanat helteet sen kun jatkuvat [8D][8D][8D][8D]
Tultiin ipanoitten kanssa vain "poikkeamaan" sisällä [;)][:D]

MINNUSKA: Hienoa kuulla,ettei nega enään masenna [:)][:)]
Niinhän se on,että uuteen yritykseen entistäkin suuremmalla tarmolla ja innolla [;)][:D]
Peukkuja tähän kiertoon!!!!

ÖRKKI: KIITOS SUURI paaranemistoivotuksista ja vasikka onnitteluista [:)][:)][:)]
Olet ihana *rutistaa rutistaa*
Ja sinullahan ei nyt ala mitkään tiputteluvuodot eikä se akan rotkalekaan sinne enään tule [:)][:)][:)].Mun miehen aamukakka oli sen verran tujua ainetta,ettei sieltä voi selvitä hengissä itse perkelekään [;)][:D][:D]
Peukkuja peukkuja!!!!!

ADARA: Aivan ihanaa [:)][:)][:)]
Paljon ONNEA vielä kerran vahvemmasta haamuplussasta [:)][:)][:)]
Kyllähän se nyt ihan selvää plussaa tarkoittaa,jos haamukin on tummentunut!!!!
Mitkäs sinulla olisi nyt kiertopäivät??Eli kuinka aikaisin olet testaillut??
Paljon Enkeleitä ja tarrasukkia matkallesi mukaan!!!!!

MARICA: Heh..aivan [:D]..Uskon kyllä moniinkin teorioihin,mutten kyllä tuohon "laimenemisteoriaan" [;)][:D][:D]
Ei muuta,kun pökköä pesään aina silloin kun mieli tekee [;)][8D][8D][:D]
Hah hah..ja nyt Yönsäde viheltelee [:D][:D].Et kumminkaan yrittänyt tarpeeksi hanakasti ruohonleikkuria käyntiin [;)][;)] *vitsi vitsi*
Tää on muuten hienoa,että me mennään melkein samoissa kiertopäivissä..vai muistelenko väärin??
Napataan sitten molemmat se plussa ja otetaan muutkin täältä mukaan [:)][:)]

SUHASI: No voihan harmi,kun testi näyttänyt negaa haamujen jälkeen [&:]
Minäkin kysyn,että millä testeillä sait haamut ja millä negan??
Noissa testeissä on niin paljon eroja.
Ja minä suosittelen myös sitä veritestiä!
Peukkuja ihan hirveesti,että saisit sen plussan [:)][:)][:)]

OMAA: Eipä täällä kotosalla tule paljoakaan oltua ( siis sisätiloissa ),niin ihanat ilmat on ulkona [8D][8D].Ihanaa,kun lapsiakaan ei tarvi pukea,kun ulostautuu.
Mulla tää kurkkukipu parani hetkeksi ja taas tuli takaisin [&:]..kakkamoista.
Kaippa se vaan on sitkee tulehdus;en enään itsekään usko syöpään.Olotila kun muuten on erinomainen [:)]
Sessyä ollaan harrastettu ja vaavi saa tulla,jos meille vielä sellainen suodaan [:)][:)]
Mutta mitään pakonomaista toimintaa ei ole sillä rintamalla [;)]
Sessy nyt vaan on niin ihanaa [;)][8D][8D] Vai mitä MARICA [;)][:D]

PALJON PLUSSATUULIA TEILLE KAIKILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 12/28-31/7

MK81 & Yönsäde Kiitos molemmille vastauksesta :)
Kaikki kolme testiä on tehty Sofi one step liuskatesteillä, joiden herkkyydeksi on ilmoitettu 10 mlU/ml. Ovulaatio on osunut vapun tietämille ja liekö juuri sunnuntaina 2.5 ollut, koska silloin tuntui hieman tätien tyyppistä kipuilua, lievempänä vain. Siksi mietin, että kaiken järjen mukaan ei pitäisi olla liian aikaista testailuun, mutta mistäs näitä ikinä tietää... Sekin tuli mieleen, että voiko tässä vaiheessa mitenkään olla HCG jo niin korkealla, että testi sitä ei enää näyttäisi? Kun nimittäin käyttämieni testien ohjeessa lukee, että mikäli HCG arvo on yli 500 niin testi voi näyttää virhellistä negaa ja siihen sopisi hyvin tämä aamuinen nega, kun aamuisinhan HCG arvo on korkeimmillaan...Toiveajattelua parhaimmillaan [;)]
Viikko sitten pe oli tätien tyyppistä kipuilua ja ajattelinkin jo, että se siitä, mutta ei näkynyt ja samaten eilen päivällä oli pientä kipuilua, mutta se meni yhtä nopeasti pois kuin alkoikin. Ääh, että tää on ärsyttävää, kun ei tiedä... Onneksi ulkona on sentään lämmin :D

Ottaako ne muuten tk:n labrassa veritestin ihan vain pyytämällä vai tarvitaanko siihen lääkärin lähete? Käytäntö varmaan vaihtelee paikkakunnittain, mutta mikä mahtaa olla yleisin käytäntö?

suhasi meillä tk:ssa ei ainakaan tk-lekuri ota muuta kuin testin virtsasta. Verestä otettiin vasta kun ensin lähete naistentautien puolelle ja sieltä sitten veritesti. Mulla tosin oli KM epäily kyseessä silloin (joka KM olikin). Ja oon kyllä kuullut ettei kauheen herkästi ota yleisellä puolella veritestiä, käske ennemminkin ootella ja testailla uusiks. Ja kokeilehan jotain muuta testiä, esim digitaalista mihin tulee ihan tekstinä[;)]

Yönsäde mulla on nyt kp 35/32-36, et kyllähän tuota melko aikaseen on tullut testailtua. Mut minkäs teet kun on malttamaton luonne. [:D] Koko ajan tekis mieli testailla, mut mies jo kielsi. En tiiä malttaisko huomisen olla testaamatta, mutta maanantaina ainaki painun terkkariin varmistamaan.

Mistään oireista en osaa vielä sanoa, tissit on hemmetin kipeet ja kylmää ja väsyttää, mut sitäpä on jatkuvaan (paitsi tota tissikipua).

Tänään rakastuin. Käytiin kattomassa taloa. Aiiivaan ihana! [:)] Siinä on yläkerrassa keittiö ja kaks huonetta ja yläkerrassa kaks huonetta, se omistaja remppaa sitä vielä, laittaa sisäsaunan ja ulkosaunan ym. Keittiössä on sellanen oikeen hurmaava vanha puuhella, alakerrassa kaks uunia ja yläkerrassa kans uuni. Sisäpinnat on kaikki uusittu ja pihakin on just sopivan iso. Se on niin ihana, ettei sitä voi sanoin kuvailla. Sinne siis pitäis muuttaa kunhan se on valmis, luultavasti heinäkuun lopussa. Ei malttais odottaa! Vuokrakin on vain 500€! Ainut haittapuoli siinä on, et se on korvessa. N. 8km keskustaan, eikä mulla ole ajokorttia. Muutenhan tuo ei ole matka eikä mikään. Ja naapuritkin on sopivan kaukana. [:D]

Tein sit kuitenkin sen kolmannen testin kotona. Kaksi ihanaa viivaa. [:)]
Nyt pitäis sit yrittää huomenaamuna peruu sitä miehen simppatestiaikaa (se kun ois huomenna klo 12), ettei tarvii turhaan ajaa 100km yhteen suuntaan keskussairaalaan. Se vaan voi olla vähän hankalaa, ne kun ei siellä oikein vastaa puhelimeen. Tai vastaa kyllä, mutta linjat on koko ajan varattuna ja soittoaika on erittäin rajallinen.

Takaisin