joko nyt onnistaisi

Nopeeta vielä.

RONNY: Todella suuret pahoittelut negasta [:(][:(][:(]
Olen niin surullinen puolestasi [:(] *halaa ja rutistaa*
Tulis nyt se perkele sinne sitten,kun ei sitä plussaakaan tullut [:@]
Kyllä sinulla nyt on siellä niin ikävä tilanne.
Ja flunssankin vielä piti iskeä sinne.
Miljoonasti lähetän sinullekin virtulaalisia ONNEN-ja ILONSÄTEITÄ [:)][:)][:)][:)]
Kyllä se elämä siitä vielä iloksi muuttuu..usko pois [:)][:)]

SADEPILVI: Suuremmoiset onnittelut plussasta [:)][:)][:)]
Paljon Enkeleitä ja tarrasukkia matkallesi mukaan!!!
Onko tämä teille ensimmäinen vauva?
Toivottavasti sinun iloiset uutisesi saavat meidät muutkin pian plussaamaan [:)]

BANDIDA: Onnittelut haamuplussasta [:)][:)]
Nyt teille sitten käy niin ihanasti,että saatte sen luomuplussan [:)][:)]
Ihan hirveesti peukkuja!!!
Heh heh..vai sielläkin haistaan [;)][:D].Kyllä meilläkin isäntä paukuttelee,mutta sen onnettomia paukautuksia ei voi verratakaan meikäläisen saavutuksiin eli kunnon jytinöihin [:D]

OMAA: Ihan ilma [8D]..Tultiin juuri ulkoa ja nyt kaksi pienempää lapsista nukkuu.
Siivotakin pitäisi jälleen.Enhän minä täällä joudu siivota kuin joka päivä.
Huomenna on pyhä,tosin meillä ei sitä vietetä [:D].Meille tulee jälleen ulkopuolista työvoimaa pariksi päiväksi tänne tekemään hommia.
Eli ruokaa saan sitten laitella heillekin.Heh..toivottavasti mun sörsselit kelpaa heille [;)]

LISÄÄ TYTÖT NIITÄ PLUSSA-UUTISIA
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 2/28-31/7

Aurinkoista päivää kaikille![:)]

Myy77:Pahoitteluni...[:(]

Adara:Tsemppiä kovasti paljon tutkimuksiin!

Ronny:Kurjaa tuollainen touhu...Toivotaan,että pian oman plussan kanssa saisit lakata itse murehtimasta ja hoitamasta asioita eteenpäin!

Kurjan paljon taas noita pirhanan negoja ja tätejä ja erikoisia kiertoja...[:@][:o] Kaikille kovasti tsemppiä!

Mutta onneksi on noita ihania uutisia!

Miplis:Onnea valmistumisesta ja kiva kun pääsette saman katon alle taas![:)]

Bluerose:Ihanaa!Sulla pikkuinen matkassa!Nautihan![:)]

Pixie/Sadepilvi:Onneaonneaonnea ja paljon paljon tarrasukkia!

Yönsäteelle lupasin tulla kertoilemaan nt-ultrakuulumisia:Kaikki oli oikein mallillaan pikkuisella,siellä se oli melkoisen virkeällä päällä ja kyllä se liikkeen katsominen olikin ihmeellistä! <3 Tänään vaihtui myös viikot 13,joten saa taas huokaista hieman ja olla rauhallisin mielin.Täällä siis huikkii hyvinkin onnellinen Paipapu![:)] Pahoittelut sinne tädistä...Odotan niin kovasti,että saan lukea sun plussauutisista!

Kaikille teille sydämestäni toivon sitä plussaa,tarratkaas Sadepilven matkaan![:)]

Aurinkoista päivää.

Pikaisesti kuulumisia kirjottelen, tänne ei kummempaa. Tissit ollu arkana oviksesta lähtien, eikä se varmaan tuosta helpota ennenku täti tulee. Eilen käytiin siskon kans kirpparilla, enkä voinut vastustaa kiusausta. Silmiin sattui vallan hurmaava ja ihanan pieni body. Sellanen ruskee missä on pinkit kanttaukset ja siinä on tosi söpöjä hirviä ja pöllöjä. Pakkohan se oli ostaa, vaikkei tiedäkään kumpi tulee, milloin tulee tai tuleeko koskaan. Lauantaina on siskon pojan 2v synttärit, aateltiin, että vois käydä siskon lasten kans tivolissa, jos se vielä perjantaina on täällä.

Niin ja otan osani myös tuohon pieru-keskusteluun. [:D] Meillä mies työntää minkä kerkiää, vaan annahan jos mulla pääsee pieni paukku, niin heti mies sanoo "mee vessaan pieremään". Aika törkeetä, hänen mielestä naiset ei sais piereksii. Olen siitä hänelle kyllä melkosen tiukin sanankääntein joskus maininnutkin. [;)]

Pikaista iltaa vielä,

...Sauna lämpiämässä,joten hetki aikaa [;)]

PAIPAPU: JEE JEE..SUUREMMOISET ONNITTELUT np-ultra kuulumisista [:)][:)][:)][:)]
Ihanaa kuulla,että siellä mäsussa asustelee vírkeä kaveri [:)][:)][:)]
Ihanaa ja hyvää raskausaikaa sinulle jatkossakin!!!!

ADARA: No voihan pieru [;)][:D]
Minulle mies sanoo,jos ei kuule tavanomaista rutinaa minun peestäni,että MIKSI OLET NOIN HILJAA [;)][:D][:D]
Eli meillä on jotakuinkin sääntö kuin poikkeius,että emäntä haisee [;)][:D]
Ja pieruhan on oikeesti Maailman luonnollisin asia..sitä tekee meistä jokainen;jopa Presidentti Halonen[;)]
Koskas sulla on testaus päivä??
Peukkuja peukkuja [:)][:)]!!

OMAA: Nyt saunaa [:)]..ja sen jälkeen öitä [:)]
PLUSSAA KAIKILLE ++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 2/28-31/7

pixie/sadepilvi: muistan sut! älyttömän suuret Onnittelut plussasta!!! onnea ja enkeleitä matkalle mukaan!!

bandida: kiitos! Onnittelut haamuplussasta, jospa se vahvistuis kunnon ovikseksi vielä! peukut sulle!!

yönsäde: kiitos! eipä se täti tuu ilman apuvoimia tänne, en ainakaa usko niin! eikä se plussakaa näköjään. viel kaks viikoo pitäs ootella ja sit pitää alottaa jälleen tero kuuri. tää taitaa nyt vetäytyä taka alalle ja yrittää aatella muita juttuja. toivo ja usko asiaan on niiiin miinuksen puolella.
mut hirveesti tsemejä sulle ja otahan sinä rakas nyt se plussa ja helmikuisiin täyttä laukkaa!!  pidän sulle peukkuja että pian onnistutte! käyn varmasti lukemassa välillä mut tosiaan yritän pysyä poissa.

paipapu: Kiitokset myös sinulle! Onnea hienoista np-ultra uutisista!!! Onnea ja enkeleitä matkalle mukaan, hyvää odotusta!!

Omaa: vieläkin ankee olo sekä negasta että flunssasta johtuen. kuumetta ei oo ollu mut hirvee räkäyskä ja nokka valskaa, mikään ei maistu!
jep. tää liukenee paikalta. ja pidän nyt vähän hiljais eloa tältä palstalta. tai ainakin yritän!
ottakaahan tytöt paljon plussia!!!!
kaikkea hyvää teille jokaiselle!!!!!

Sadepilvi : Onnea paljon! Ihanaa lukea, miten joillakin tärppää. [:)]
Paipapu : Onnittelut, elät tosi jännittävää aikaa. Toivottavasti raskausaikasi sujuu hyvin. [:)]
Ronny : Itse kanssa painiskelen noiden Teroluttien kanssa. Hyvä kun saa lukea myös muiden tilanteista... toivottavasti et karkaa palstalta ihan kokonaan ja käyt välillä kertomassa kuulumisiasi. Itsekin usein luen palstan juttuja, mutta tämä vastaaminen on vähän hidasta välillä...

Itsellä nuo kierrot heittää taas ihan häränpyllyä, enkä ole edes varma tapahtuuko koko ovulaatiotakaan... 10 kuukautta ollaan jo vauvaa yritelty, ja pikkuhiljaa alkaa toivo jo hiipumaan...

Kevään huikein kierto oli 106 päivää, joka loppui Terojen tultua kehiin. Ja nyt kun oon syönyt pari kuukautta Teroja, niin viime kierto jäi vain 24 päivään. Pitkän kierron päätteeks kun otti 10. tabletin niin meni just se kaks viikkoa ennenkuin vuoto alkoi, ja nyt viime maanantaina kun aamulla otin vikan Teron niin vuoto alkoi jo iltapäivällä. Ihme meininkiä... Just oltiin vielä pupuiltu ihan 2-3 päivän välein, että varmasti tärppäisi... Ja paskan marjat. [:@]  Sillähän minä nyt rupesinkin miettimään, että tapahtuukohan mulla koko ovista ollenkaan. Siksi aionkin ostaa ovistikkuja ja rueta jahtaamaan ovista. Saas nähdä tuleeko siitä mitään, kun en ole moista ennen harrastanut. Taitaa olla suht kallis harrastuskin... [;)] Mutta joka tapauksessa ei tämä kierron säännöllistyminen paljon auta, jos ei ole koko ovistakaan.. Sanokaas leidit, mistä kannattaa ovistikut hankkia, mitkä hyviä/ edullisia? Voiko niitä yleensäkin käyttää niin, että pissaa johonkin astiaan ja siihen tikuttaa? Itse en osaa pissata niin hienosti että osuisi johonkin pieneen tikkuun. [:D]

Ihana kun tuttu just lohdutti, että kun häneltä kerran on toiset munasarjat poistettu ja toiset on kystaisetkin olleet ja silti on saanut vauvan maailmaan tehtyä, niin ei minulla ole vielä varaa menettää toivoa. Jotenkin on vaan niin vaikea kuvitella, että saisi vielä joskus sen oman vauvan syliinsä ottaa. [8|]

Aurinkoista päivän jatkoa kaikille!

Hyvää Helatorstaita,

RONNY: [:(][:(] Olen niin surullinen puolestanne [:(][:(]
En sano enään mitään muuta,koska en osaa!!!!
Toivon niin sydämestäni sinulle kaikkea hyvää [:)][:)][:)] *halaa todella lujaa*
Älä vielä rakas ystävä luovuta..äläkä vain meitä tänne jätä !!!!!!!!!
Ihan varmasti meille kaikille vielä sitä onnea suodaan..uskon´niin [:)][:)][:)]
JAKSAMISIA RAKAS YSTÄVÄ [:)][:)]Äläkä vielä vain luovuta!!!!

OMAA: Masentunut olo [:(]..Todella ikävää,kun ihmiset,jotka haluavat vauvaa,niin eivät sitä saa;eivät ainakaan helpolla!!Sitten taas jotkut tulevat raskaaksi vahingossa ja tekevät abortin tai jotain muuta vastaavaa [:@]..Elämä on joskus niin epäreilua.
Juuri luin Aamulehdestä jutun,kun nainen oli synnyttänäyt vauvan kylppäriin ja vauva oli kuollut keuhkokuumeeseen [:(].Tämä äiti sai syytteen kuolemantuottamuksesta,koska ei ollut edes halunnut mennä sairaalaan.Oli salannut koko raskauden eikä halunnut edes pitää koko vauvaa.No,vauvahan sitten kuoli;mikä varmasti oli helpotus tällle peelle äidille [:@]
Elämä on tällaista..
Paljon voimia kaikille,jotkat vauvaa haluavat,mutta vauva vaan ei heti halua antaa itsestään merkkiä [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
Kyllä me kaikki vielä joskus saadaan se tuhiseva ihana vauva viekkoomme..tiedän sen [:)][:)][:)]

PLUSSATUULIA KAIKILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 3/28-31/7

Helloooo leidiis,ihanaa ja aurinkoista kuumaa iltaa.[:)]

IhaNainen Niin,huomasin itsekin jokin aika sitten että meillä on aika lähekkäin tullut tuo keskenmeno. [&:] Ei se kyllä mikään kiva kokemus ollut yhtään.

Omaa Täällä ollaan oltu koko päivä ulkosalla koko perheen kanssa kun on ollut niin kuuma ja aurinkoinen ilma koko päivän,eilen satoikin vettä mutta ei onneksi tänään.[:)] Täällä oli varjossa +18,6 ja auringossa tällähetkellä +32,6..Huhuh,ei ulkona oikein pysty kauaa olemaan kun tuntuu että läkähtyy ja kärventyy siihen paikkaan ja vaikka varjoon menee niin ei siltikään oikein auta kun ei sielläkään mikään viileä ole.[:D] Täti on jo 3:tta päivää myöhässä eikä ole olokaan hääppönen että olis alkamassa,tosiaan mulla taas kierto menee pitkäksi kun on epäsäännöllinen..Nytten tulee olemaan joku 36-37-38 jos huomenna täti tuleekin niin silloin mulla kierto on 37pv...Ja edellisessä kierrossa oli 33pv..Eli todella sekainen kierto..Sitten kun täti saapuu niin sitten varaankin lääkäriin ajan että pääsisi käymään siellä tutkimuksissa yms..Ja jos sais sen kuurin millä voi säännöllistää kiertoa normaaliksi..[&o]Tänään keskenmenosta tuli kuluneeksi tasan 4kk.[:(] Mutta lähdenpäs takaisin katsomaan ulos että jokos neiti on jo vaunuissa herännyt kun nukahti vaunuihin päikkäreille.[:)]

Plussatuulia kaikille ja tsemppiä tärppäyshetkeen.++++++[:)]

Itse olen viime aikoina miettinyt paljonkin ihan samoja asioita kuin sinä Yönsäde, että miksi onkin elämä välillä niin epäoikeudenmukaista. Ihmiset, jotka haluaisivat lapsia, eivät niitä saa tai tosiaankaan helpolla. Ja sitten toiset, jotka eivät edes haluaisi saada lapsia, tulevat vahingossa raskaaksi ja tekevät abortteja tai sitten synnyttävät lapsensa ja tappavat sen (näitä tuntuu sattuvan useasti ulkomailla, onneksi ei kovin usein Suomessa).

Yksi tuttavanikin halusi miehensä kanssa lapsen ja tiedän, että hän olisi varmasti ollut hyvä äiti. Mutta kaikesta huolimatta he eivät saaneet lasta, eivätkä hedelmöityshoidotkaan auttaneet, ja sitten ei mennyt kauaa kuin mies löysi toisen naisen... Tuttava on kyllä sujut asian kanssa nyt, mutta itseäni vieläkin asia kiukuttaa... ja samalla pelottaa, että entäs jos ei itse saisikaan lapsia. Kun on kuullut juttua, minkälaisia hedelmöityshoidot voivat olla, en haluaisi ikinä sellaisiin joutua. Samalla mietityttää, miten silloin kävisi parisuhteen... Mutta ei pitäisi miettiä tämmöisiä. Ainakin gynekologin mukaan kohtu ja munasarjat on kunnossa, ja raskautumisen pitäisi onnistua... Sekin on joskus käynyt mielessä, että entäpä jos vikaa olisikin miehessä... Se olisi kanssa vaikea paikka..
.
Mutta ei passaa heittäytyä liian ankeaksi, pitää vaan luottaa siihen, että kaikella tapahtuvalla on tarkoituksensa ja kyllä se vauva vielä tulee maailmaan, kun on sen aika. [:)]

Itse olen maannut lähes koko päivän sisällä, vähäsen meinaa väsyttää, kun tuli lähettyä eilen viihteellä käymään... [:'(]

Jou,

Kauniin päivän sateista iltaa leideille. Jotenki tullu oltua viimesen parin päivän aikana niin paljon pihalla, että on ihan rättiväsynyt. Harmittavaa huomata, että masennus nostaa palstalla päätään! Ennen ei periksi anneta, kunnes kaikki keinot on käytetty!!!!

Iltaapi.

Kiitos kaikille jotka onnitteli valmistumistani [:)] Aivan mahtava fiilis itellä siitä et kohta tää puurtaminen on ohi! Mitä ny hiukka pelottaa kääntää ns. uus sivu elämässä ja haistella muita tuulia ku koulunpenkkiä.

täti tuli sit eilen :S :( Tuliha sitä kierron pituudeks taas se sama ja vanha.. [&:] Oisin niin toivonu et se kierto olis sen normaalin 28, mut ei sitte [:D]

Pari viikkoo ni pääsee muuttaa. JEE. [:)] Onneks oon työharjottelussa ni päivät lentää vähän liianki nopeesti. Pitäs tehä vielä vaikka mitä täällä ja sit vielä loppusiivousta alkaa pakertaan. en jaksa kasaa kaikkia samaan päivään ja parempi siivota pikkuhiljaa sen mukaa ku kaapit tyhjenee.. [:)]

Anteeks tää omanapaisuuteni tänää.. Paljon plussatuulia kaikille! tsempit ja peukut..

Yk 15, Kp 2/39

Moikka!

Ihana päivä takana:aurinkoa, rullaluistelua ja hyvää ruokaa Hanin kanssa! MK81 ihan samaa mieltä siitä että nyt nujerretaan ne masennuksen alut ihan tykkänään. Onneksi suurin osa on vielä niin nuoria että aikaa kyllä on tehdä vaikka mitä temppuja jotta se oma vaavi syntyy aikanaan. Ei helpota yhtään nyt mutta uskokaa vaan että sitten kun vaikka viiden vuoden päästä katsoo taaksepäin niin voi huomata miksi oli ihan hyvä ettei kaikki mennyt niin kuin toivoi ja kuvitteli parhaaksi. Itsellä käynyt niin minessa käänteessä juuri näin!
Ehkä tuolla omalla KM:llakin oli se tarkoitus että meillä on nyt aikuisten aikaa hieman enemmän enen kuin on kolmas tässä. KM oli elämäni pahin kokemus, mutta pitää päästä siitä yli, läheisen kuolemastakin on pakko vaan jatkaa omaa matkaansa, niin nytkin. Ehkä se pikkuenkeli toi jotain mitä en vielä ymmärrä, mutta tosiaan kun perspektiiviä tulee lisää niin se pikkuhiljaa pienenee, ja arpi jää vuotavasta sielun haavasta jäljelle, ei se enää satu niinkään usein kuin nyt. Vieläkin tulee itku silmään joissain tilanteissa ja joinain päivinä. Ei tätä enää tarvitse pahoitella, kerron vaan siksi että tosiaan kipu pienenee ja uusia tilaisuuksia tulee meille jokaiselle!

Nautitaan auringosta ja keväästä!

huomenia!

yönsäde:piristi itseäni lukea tekstiäsi,kiitos=) ei kannata vaipua masikseen vaan uudestaan yrittämään ja ajatuksia välillä muuallekkin kuin raskautukseen(helpommin sanottu kuin tehty)ja nyt vaan tikuttelemaan,tuleepa ne kaksi viivaa edes johonkin,tietty raskaustestissä mukavampi saada kaksi viivaa mutta meneehän tämäkin"pissaa purkkiin,uita tikku siellä ja jännitä" mieskin innolla mukana tikuttamassa[:)]

omaa:yönsäteen tekstin lukeminen sai hymyn huulille ja olon pirteäksi.eilen uimahallissa uimassa ja miten ne kaikki raskaana olevat sattuvatkin juuri sinne vai huomaako sitä vaan herkemmin ne[;)] mies lohdutteli että kyllä se minunkin vuoro tulee.....toivottavasti äkkiä
ja tuntuu tosiaan epäreilulle että jotkut tulevat vahingossa raskaaksi vaikka eivät halua lasta tai eivät kykene hoitamaan niitä ja me jotka lasta kovasti toivomme niin raskautus ei meinaa onnistua mutta sitä mukavampi lukea täällä kun jollakin on tullut plussaa.
kaikille plussa tuulia ja kohta pihalle kun siellä on oikeasti kesä[:)] eilen olikin upea ukonilma jota lasten kanssa piti olla pihalla katsomassa vaikka olisi ollut nukkumaanmeno aika[:)]

Moikka rakkaat,

RONNY: Sinulle vielä rakas ystävä PALJON VOIMASÄTEITÄ [:)][:)][:)]
Olet aina mielessäni !!!!

MINNUSKA: Ja se tätihän on nyt todella paljon siellä myöhässä,KOSKA sinä olet raskaana [;)][:)][:)][:)]
LIsää ja paljon peukutuksia sinulle lähetän [:)][:)][:)]

KCATRI. Olen aivan varma,että teillekin vielä se oma rakas vauva suodaan [:)][:)]
Joskus vaan meidän annetaan olla ja odotuttaa sitä,mitä niin kovasti haluamme!!!???
Onkohan sen tarkoitus sitten kasvattaa meitä,vai mitä [8|]??
Todella ikävä asia oli tapahtunut ystävällesi [:(][:(]
Hänelle lähetän paljon jaksamisia [:)][:)]
Ja sinulle myös rakas ystävä [:)][:)]!!

MIPLIS: Voi ei [:(][:(] Pahoittelut siitä prkeen tädistä [:@]
Niin sinulle olisin sitä plussaa toivonut [:)][:)]
Napataan me sitten yhdessä se plussa ja lähdetään Helmivauvoihin..eikös jookos [;)][:)]??
Eihän me oltais edes haluttukaan Tammivauvoihin [;)][;)]
Jaksamisia muuttohommiin!!!!

MARICA: KIITOS SUURI,jos minun onnettomat tekstini piristää sinua [;)][:D][:D]
Hih..toi on juuri ihanaa,kun mieskin elää täysillä mukana tässä projektissa [:)] ..mieshän toki on juuri tulkitsemassa nuo viivat noissa ovistikuissa..eikös [;)]??
Toi on ihan totta,että silloin kun itsellä on kova vauvakuume,niin silloin juuri näkee niitä ihania isovatsaisia mammoja [;)]
MUtta kyllä mekin vielä Marica kohta saadaann lyllertää ison vatsan kanssa ja purnata kaikkia raskausvaivoja [;)][:D][:D]
Paljon peukkuja sinulle vielä ovksen bongaukseen [:)][:)]!!

OMAA: Täti olla häipymässä..välillä vielä käy kiusaamassa..mur mur.
Sitten ajattelin,että otan ja tapan sen kokonaan [;)][:D][:D]
Miehen aamukakan jälkeen heitän sen pönttöön..siis sinne shitin sekaan.Ja sen jälkeen vedän sen alas ja huudan,että tervemenoa shittilään ja takas ei ole tulemista [;)][:D]
Joo joo,huono juttu,mutta toivotaan nyt silti,että toimii eikä täti tule enään meille kenellekään [:)][:)][:)]
Eilen kanniskelin isoja rankoja traktorin lavalle ja tuotiin ne sitten tänne kotio.Täällä sitten toimin klapikoneen hoitajana ( helppo homma [;)] ).Nyt on sitten ensi talven puut tehty ja myytyäkin ollaan jo osa.
Eilen meni kyllä lihakset aika maitohapoille,mutta kestin sen kuin mies [;)]
Ihanaa perjantaita kaikille [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

JA PALJON PLUSSATUULIA
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 4/28-31/7

Ronny:paljon jaksamista täältäkin

Minnuska:joko sitä vois onnitella...toivottavasti.....[:)]

Miplis: kyllä se plussa napataan,odottakaas vaan[:D]

Yönsäde:tekstisi saa aina hymyn huulille ja nyt peukkuja että kohta mekin ollaan vatsa isona ja "vingutaan" kun närästää...oksettaa...turvottaa....mutta tuo kaikki tehdään hymyssä suin,silloin on se paljon odotettu toukka kasvamassa[:D][:D] ja hiljaa hyvä tulee[:D]
mies on täysillä ovista metsästämässä,joskus melkein kysyn jo kumman ovista tässä metsästetään ja melkein eilen meni kilpailuksi kumpi ehtii tikkua lukemaan[:D][:D][;)] kauhealla juoksulla vessaan tikkua tuijottamaan,ei vielä tarvitsisi välttämättä tikutella mutta kun joku täällä on kärsimätön.......[;)]

Omaa: tuo tädin hävitys kuulosti hyvälle,taidan kokeilla samaa....pönttöön vaan ja reipas vetäisy ja vilkutus perään[:D] taidan kutsua lokakaivon tyhjennyksen vielä varmuudeksi niin häviäisi koko täti kokonaan[;)] ja toivon mukaan häviää tosiaan meiltä kaikilta täti tuonne pönttöön[;)] miehen aamukakka tappaa taatusti mun tädin,pikkulinnutkin putoaa puista jos avaan vessan ikkunan[:D]
jos nyt laittais pullataikinan tulemaan ja leipois pakkasen täyteen pullaa ja sitten pihalle ihastelemaan perunamaata,sadosta en ole varma mutta yritin ainakin ja huomenna työhousut jalkaan ja aidan tekoon,hyvää harjoitusta tulevaa puusepän ammattia ajatellen[;)] ja verstaalla odottaisi tuolin käsinojat loppuhiomista,hieman jäi kesken kun täti masensi mutta nyt taas uutta intoa täynnä ja mieskin huokaisee helpotuksesta kun masis ohi
aurinkoista päivää![:)][:)][:)]

Yönsäde Kiitos ihana[:)] No toivotaan edelleen ettei täti saavu,eilen oli kyllä ainaki v-vuotoa runsaasti..[&:]Maha meinaa olla välistä sekaisin vaikkei ole syönyt tai juonutkaan mitään pitkään aikaan[8|]Täti tosiaan ei ole vieläkään tänne saapunut..

marica No ei ihan vielä onnitteluja uskalla lähetellä..[:D][:)] Jos ei sunnuntaihin mennessä ole alkanut niin sitten testailen ja soitan sitten lääkäriin jos en ole..[:)]

Onnea Pixielle!

Puuhommia tehty täälläkin. Mies eilen klapikonetta käytti, mun pitäis tänään pinota halot. Selkä saa taas voimistua - jos ei muuta iloa hommassa. Illaksi sitten töihin istumaan.

Ovis on aika likellä. Limat ainakin näyttävät siltä, ja himot. [:)] Jospa sitte töiden jälkeen tai huomis aamuna sais miehen pupuilemaan, ni vois olla helmivauva vähän lähempänä [;)] Ei se tule jos ei edes yritä [&o]

IhaNainen muistutti taas jotain, mitä ei ole muistanut eikä jaksanut ajatella. Että kyllä se niin on, ett ikävätkin asiat ovat tulevaisuuden rakennuspalikoita ja kuuluvat tähän elämään ja ovat hyväksikin meille. Nii että eteenpäin vaan naiset - läpi harmaankin kiven! Ja hymyssä suin [:D] Hymyilytti kun marica sanoi, että kuljetaan sitte aamupahoinvoinninkin aikaan hymyssä suin ja ajattelin että siinä sitä sitte vessanpytyn vieressä yrittää yökätä ja hymyillä samaan aikaan - jee!

Jeps jeps, mutta mä meen nyt sitte tekemää sitä halkopinoo. Yritän saada sen pysymään pystyssä. Yks pino mitä jo kerran tein, romahti ja etupihalla on nyt sitte puuläjä [:@] Aurinkoa kaikille!

Ihanaa päivää.

Yönsäde mulla on testaus (ainaki ton vaun laskurin mukaan) ens viikon perjantaina. Ei malttais odottaa siihen asti! [:D] Varsinkin kun tänään pitäis vähä lirkettiä ottaa, kun on piiiiiiiiitkästä aikaa vkloppuvapaa ja niin mahottoman kaunis ilma. Mut en tiiä, pitänee kai se malttaa, kun eihän se vielä näyttäskään vaikka siellä jotain oiskin. Mut en tiiä pystynkö. [:D]

Mulla on jotain ihme vuotoo ollu. En muista sellasta olleen. Siis sellasta kirkasta ja ohutta, ja sitä tulee tosi paljon. Eilen pompin trampoliinilla (läskit vaan lylly ku tää tyttö pääs leikkimään), niin aattelin, että ei kai mulle pissa housuun tullu ku niin paljo yhtäkkiä valahti. Äkkiä piti vessaan juosta, mut ei onneks mitään nolompaa vahinkoo ollu käyny. [:D] Mut siis koostumukseltaan se on enemmän niinku pissaa, mut ei sitä kuitenkaan. Väritöntä. Kellään tietoa mitä vois olla? Sitä tuli tänäänki tosi paljon kun pyörällä ajoin.

Kohta lähetään pikkusiskon ja sen lasten kans tivoliin. [:)] Kyllä on pojat innoissaan oottanu koko päivän. Saa nähä, jos vaikka tätikin erehtys hattaran syömään tai possujunassa käymään. [;)][:D] Ja lämmintä riittää. Sit tosissaan illemmalla vähä lirkettii, saa nähä jos vaikka pitkäripasessa kävis ensin ja sit baariin. Ja huomenna tätin murun 2v synttärit. [:)] Ja sunnuntaina Party Lite kutsut. [:D] Ohjelmaa riittää, vielä pitäs huomenna tehä voileipäkakku ja siivota. Saa nähä miten jaksaa/kerkeää.

Hei kaikille.

Joku ehkä minut muistaakin? Kirjoittelin täällä vuoden vaihteessa kunnes raskaustesti toi iloisia uutisia ja siirryin syyskuisiin odottajiin.

Kaikki sujui hienosti kunnes 5 viikkoa sitten rv 18+4 neuvolakäynnillä vauvan sydänääniä ei löytynytkään. Ultra paljasti kamalan totuuden että pieni vauvamme oli nukkunut pois. Siitä lähdimme mieheni kanssa viikonlopuksi kotiin odottelemaan maanantaita ja synnytyksen käynnistämistä. Pieni tyttömme syntyi helposti 12.4. Istukka sen sijaan aiheutti ongelmia ja lopulta jouduin kaavintaan 2000ml verta menetettyäni. Seuraavan viikon kuljin kuin sumussa niin fyysisesti kuin henkisestikin uupuneena. Nyt kun kuluneesta on 5 viikkoa alkaa olo helpottaa. Fyysinen vointi on jo hyvo ja henkisessäkin haavassa paksu rupi päällä.

Tänään huomasin että uusi vauvakuume nostaa päätään ja toivo uudesta raskaudesta ja onnistumisesta voisikin olla vielä mahdollista. Niinpä tänne teidän kanssanne haluan taas tulla jännittämään ja purkamaan tunteita.

Tässä saa vielä odotella koska saa alkaa edes yrittämään. Ekat menkat ei ole vielä alkaneet ja ainakin kahdet pitää tulla ennenkuin saa yrittääkään. Tapahtuneelle ei vielä ole saatu selitystä mutta toivottavasti jokin syy olisi selvinnyt jonka kuulemme jälkitarkastuksessa 1.6.

Nyt vain odotellaan että oma kierto palaisi mahdollisimman pian.

Olen täällä teitä seuraillut ja jokusia iloisia ++++ uutisiakin on tullut. Heille kaikille paljon onnea matkaan.

Nyt nautitaan kesästä.

Voi Tami, kuinka pahoillani oon teidän puolestanne!!![:(][&o]
Woimia virtuaalihalin kera!!
Toivon sulle paljon jaksamista yritykseen ja toivottavasti ei kauan tarvitse yritelläkään!!
Huutelen tuolta elokuisista aina välillä tänne !![;)]

Takaisin