Hyvää uutta viikkoa kaikille,
MK81: KIITOS SUURI [:)]
Kyllä oli eilen todella raskas päivä ja vieläkin tietysti itkettää ja surettaa,mutta tällaista tämä elämä on [&:]..ikinä ei tiedä,että mitä tapahtuu.
ANTEEKSI,jos tänne palstalle kirjoitin liian pessimistisiä ajatuksia [&o]*hävettää*
Toki toivoa on niin kauan,kun tätiä ei näy [;)]..joskus vaan ajattelen asiat liian realistisesti [;)]
Sulla ollut jo pahoinvointia [:)][:)]..Jos sulla noin aikaisin on ollut jo ovis,niin eikös noilla kiertopäivillä jo voi tulla oireita [:)][:)]??Ainakin täällä minä niin toivon,että se sinun "hassuplussasi" antoi osviittaa tulevalle [;)][:)][:)]
Peukkuja peukkuja!!!!
MIPLIS: Voi ei..Olen todella pahoillani,että sait jälleen negan [:(][:(] *halaa lujaa*
Kyllä sinulle niin jo olisin sitä plussaa toivonut!!!!!!!!
Älä vaan vielä menetä toivoasi!!!Tiedän,että helpommin sanottu kuin toteutettu!!!
Mutta kyllä sinä ihan varmasti vielä sen plussan saat!!!!
En osaa edes kuvitella,että mitä nyt käyt läpi,mutta olet ajatuksissani ja edelleen täällä sinulle peukutan,että se plussa vielä tulisi [:)][:)][:)]
Koitahan jaksaa rakas ystävä [:)][:)][:)]
Ja KIITOS SUURI vasikka pahoitteluista ja nega pahoitteluista!!!!
MINNUSKA: Ja sinnehän ei se täti tule..ni kerta [:)][:)][:)]
Tosiaankin luin kerran yhden artikkelin,jossa kerrottiin,että 4% naisista erittyy istukkahormonia niin hitaasti,ettei raskaustestit näytä vielä plussaa raskauden alussa.
Toivottavasti muistin oikein tuon artikkelin [8|][&o].Mutta jotakuinkin noin se meni,ettei tosiaan kaikilla naisilla istukkahormoni nouse yhtä nopsaa kuin yleensä raskaana olevilla naisilla.
Toivottavasti sinulla on siitä nyt kyse *peukuttaa*
MYY: Onnittelut vuodon loppumisesta [:)][:)][:)]
Ja nyt kovasti peukkuja uuteen yritykseen [:)][:)]
Minullakin oli eilen aamulla vielä aivan ihana Äitienpäivä ( lasten tekemä aamupala,itsetekemät kortit ja lahjat ja halit ja pusut tietysti [:)][:)] ),mutta sitten kyllä hyvin äkkiä tunnelma vaihtui tragediaksi,kun lehmä poiki [&:]
Ihana Äitienpäivä sinulla oli [:)][:)]
BLUEROSE: JEE..SUUREMMOISET ONNITTELUT ihanista ultrakuulumisista [:)][:)][:)]
Ihanaa,että kaikki oli hyvin!!!!!!!!
Heh..jospa siellä sinun masussasi kasvaakin kaksi ötökkää [;)][:D]..hui ja wau!!
OMAA: No jotain positiivista tähän päivään eilisen tragedian jälkeen [:)][:)]
Tänään poiki jälleen lehmä ja terve,iso ja ihana vasikka syntyi [:)][:)]
Mun olotila on ollut järkky [:'(]..päässä heittää aina välillä..siis että tuntuu,että pyörtyy kohta.Etova olo tulee yhtäkkiä eli ei ole kokoaikaa.Nivusia ja munasarjoja nippailee kokoajan.Väsymys on pahin [&:]..Tänään on väsyttänyt ihan kauheesti ja tuntuu,että teen työni robottimaisesti ilman ajatuksen häivääkään [:D][:D]
Oireet ovat juuri sellaiset,kun mulla on aina ollut raskaana ollessa ( tietysti tuo pahoinvointi on aina pahentunt totaalisesti [;)] ),mutta ikäväkyllä tiedän,etten voi olla raskaana [:(].Uskon kyllä niin hyvin tuohon eiliseen herkkään testitulokseen.
No,pää tekee tenät,kun niin paljon vauvaa haluaa [;)]
PLUSSATUULIA PUHALLAN TEILLE MILJOONASTI
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Yönsäde kp 31/28/6