joko nyt onnistaisi

Voi Tami [:(], miten surullista. Tervetuloa takaisin näin kesän kynnyksellä ja toivokaamme että syykin tyttönne poismenoon löytyy. Halauksia!!!

Ihanaa iltaa kaikille,

TAMI: [:(][:(]Olen todella todella surullinen puolestanne [:(][:(] *halaa ja lujaa*
En osaa/pysty kyllä tähän muuta sanoa..olen sanaton [:(][:(]
Ei ihmiselle voi tapahtua jotain noin kamalaa [8|]..Suuret pahoitteluni vielä!!!!
Lähetän sinulle ISON KASAN ONNENSÄTEITÄ [:)][:)][:)][:)]
Nyt vain teille kaikkea hyvää toivon!!!!!!!

ADARA: Pidähän hauskaa muruseni [:)][:)]
Eikä se haittaa,vaikka tänään ottaisitkin alkomaholia ja vaavi olisi matkassa jo mukana.
Vasta rv6 jälkeen alkaa vaavilla olemaan sama verenkierto äidin kanssa!!
Nautihan nyt kunnolla,koska sitä ei koskaan tiedä,että koska saat seuraavan kerran naatiskella kera alkomaholin [;)][:D]
Peukkuja hirveesti ensi viikon testaukseen [:)][:)]!!
P.S.Mullahan tulee myös tuota juoksevaa valkkaria juuri ennen tätiä [:'(]..MUTTA sitä on myös tullut silloinkin,kun olen ollut raskaana eli PEUKKUJA PEUKKUJA [:)][:)]

ÖRKKI: Aah..Ihanaa tuo himotus [&o][8D][8D][8D][8D][8D]
Nyt paljon sinulle peukkuja,että saatte sen oviksen hyödynnettyä niin,että plussa pärähtää kahden viikon päästä [:)][:)]

MINNUSKA: JEE JEE..Ja Yönsäde täällä rokkaa [;)][:D][:D]
Aivan ihanaa kuulla,ettei täti ole sinne vieläkään eksynyt..eikä tietenkään eksykään enään !!!!!
Nyt vaan kulta rakas otat sen plussan ja tulet ilostuttamaan meitä plussa uutisillasi [:)][:)]

MARICA: Sinä ja sinun ihana miehesi [;)][:)]
Minun mies ei enään halua,että tikutan ovista..menee kuulemma liian tekniseksi touhuksi [;)]
Nooh,mihnähän kun sain ne 2 ovistestiä kaupanpäälliseksi ja tilasin innoissani testejä lisää.Niin hiljaa testailen tässä kierrossa ovista ihan yksin.En kerro miehelleni mitään [;)]
Tosin me kyllä tuon rakkaan ukkokullan kanssa harrastetaan sessyä päivittäin ettemme varmaan muutenkaan voida missata ovista [&o][;)]
Ja mehän rakas Marica oikeesti sitten vingutaan,kun olemme raskaana ja kilpaa juoksemme yrjöämään kesken teekutsujen [;)]..no ei vaiskaan..tuo oli vitsi vitsi [:D]
Heh..Minä en edes tohdi mennä mieheni aamukakan jälkeen vessaan..sen verran on väkevät tuoksut huussissa.Eli kyllä ne "deorantit" aivan satavarmasti upottaa tän peen tädin [;)]
Hitsit..oletko puuseppä??Ihana ammatti [:)][:)]

OMAA: Taimia istutin työmiehen kanssa.Aika raskas olo on nyt.Todella hikinen ilma oli ulkona.Välillä jopa satoi vettäkin ja pari kertaa jopa ukkosti.
Saunaan kohta.
Ihanaa iltaa kaikille [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

JA PALJON PLUSSATUULIA
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 4/28-31/7

tami muistan sut kyllä. Ihan hirveen pahoillani oon sun puolesta, kyllä se elämä osaa olla niin kamalan epäreilua[&o] Mutta voimia paljon sinne.

adara toi oottamisvaihe on niiiiiin tuskaa, itellä ollu nyt helppoa tää kierto,en oo jotenkin aatellu ees koko asiaa. Mulle tulee sun limasta vaan "kiimalimat" mieleen[:D][:D][:D]

kaikille muille mahtia viikonloppua !!!

ollut kyllä niin upea ilma, oon ollu ulkosalla aika paljon jopa tänää, normaalisti istuksin sisällä vaan suurimmaksi osaksi.
Tänään ollu ihan mahtava päivä, ekaks kavereiden kanssa krillailua,sitten katsomaan tädin palleroa pikaisesti ja sitten suomen peli joka voitettiin[:)]
Ainoa mutta... Mulla oli tullut pikkasen vaaleenruskeeta vuotoa, kerran, tuli myös pyyhkiessä...
Ja mulla täti on ihan tarkka 28pvä, ainoat kun on heittänyt on ollu KM aiheuttamia.
Ja nyt on tosiaan kp 26 eli tädin kuuluis tulla sunnuntaina.
Ikinä ollu tällästä "tiputtelua" tms muuta kuin noissa KM kierroissa...
Ettei vaan enteilis sellaista taas,en kyllä kestä semmosia enää.
No,katsellaan alkaako vuoto kunnolla vai jääkö siihen vai tuleeko täti vasta ajallaan sunnuntaina.
Toivottavasti,en kaipais kroppaani yhtään lisää sekaannuksia enää kyllä.

AURINKOISTA JA SEKSIRIKASTA VIIKONLOPPUA KAIKILLE !!![8D][8D][8D]

Tami Voih,pahoittelut sinulle suuresta menetyksestäsi..[:(]Paljon voimia ja jaksamisia toivotan täältä teille..Mulla ei edes ollut jälkitarkastusta kun sain keskenmenon.[8|]

Yönsäde
Heheh,no pitää testailla huomenna jos ei täti ole siihen mennessä alkanut..[:)] Plussaa yritetään täällä ottaa kokoajan mutta tuskinpa oon raskaana..[8|]

Omaa Elikkäs täällä on jo 5.päivää täti myöhässä ja eilen aivastaessa kun on tuota siitepöly allergiaa niin tuli pieni pikkurillin pään kokoinen veri tippa joka oli kiiltävän liman seassa..Mitähän se on..Tiedä häntä..[8|] Sitten on tiputellut siitä eilisestä päivästä asti ihan sellaista verta joka vain tarttuu paperiin pyyhkiessä muttei tippase kuitenkaan housuihin asti.[8|]Sekin outoa..Täällä taas tänäänkin todella hyvä ilma,kuuma pihalla ja auringo paistattaa..Ollaan jopa sitä täällä ruskettunutkin jonkin verran,en ole enään kalkkilaivan kapteeni.[:D] Nytten pitäs käyä apteekissa ostamassa allergialääkettä kun meillä miehen kans on tuota koivu ja- siitepölyallergiaa kummallakin,mikä ei tosin ole mukavaa..[:'(][>:] Kyllä se täti tänne kuitenkin pyyhältää ihan piakkoin,tiedän sen..Se on mun tuuria aina..[:(]

minnuska koska oot testannu viimeks?

omaa upea ilma täälläkin, varjossa joku 27. Testasin negan äsken, pitää kyllä vaihtaa takas noihin viivatesteihin, noi on niiiiin paljon masentavampia noi "EI RASKAANA" tekstit, oikeen päin naama lävähtää.
Täti tulee siis huomenna. Yritän nyt saada fiilikseni sään mukaiseksi ja kirota tätiä huomenna vasta.
Yritys on ainakin kova.

mahtia hellepäivää kaikille !!

wastis Tais olla viimeviikon sunnuntaina,mutta ajattelinkin odottaa vielä ja jos ei tätiä kuulu niin sitten uudestaan testailen..Ei ole kauhea hinku testailla niin useasti..Huono olo on kyllä iha hirvee,oksettaiski...Voi johtua tästä ilmasta kun aurinko paahtaa..[8|]

Tami osanottoni suruun. [:(]
Wastis ei se trampoliinilla pomppiminen ja pyörälläajo nyt NIIN kiihottavaa ollu. [:D][:D] Ja Yönsäde mullakin paljon valkkarii ennen tätiä, mut yleensä se on "limasempaa", ku toi vuoto oli paljo nestemäisempää.

Huh! Läkähdyn tähän kuumuuteen. Tänään meillä varjossa +29. Ollaan mekin suomalaiset kyllä yksiä perkeleitä, talvella valitetaan kun on liian kylmä ja kesällä liian kuuma. [:D]

heipä hei.
Tänne tunki täti ajoissa ! Huomenna olis vasta pitäny...
Ei oo sitä ikinä vielä ennen tehnyt, paitsi kun kierrot heitti häränpyllyä KM johtuen.
Outo täti tosin, eilen pirautti ihan tipan (kp 26) ja tänään sitten ihan vuodoksi asti,
kuitenkin kohtuu olematon viiru yhteensä. Normaalisti mulla vuotaa ja kunnolla,mutta nyt ois kyllä
ihan pikkuhousunsuojalla pärjänny koko päivän hienosti.
Jos kunnon vuoto ei ala,niin sitten testaan uusiks,muuten tuskin.
Valkkari keskusteluun sen verran omalta kohalta, että mulla ei oo tässä kierrossa pahemmin
valkkaria näkyny ennen tätiä. Normisti sitä kyllä on runsaastikin.
Kierto siis ihan hassuna nyt, noh, josko se siitä sitten.
Mulla on niin mahti fiilis,että edes täti ei saanut sitä laskemaan,
ihme kyllä[:D]
Oon eilisen ja tän ollu pihalla ja nauttinu,oon ihan superallerginen ja nyt jostain kumman syystä päässy
tosi tosi vähällä. Siis normaalisti en voi mennä tähän aikaan edes ulos viittä minuuttia kauemmaksi kun on jo pakko mennä sisälle, mutta tänään ollu yhen lääkkeen avuin koko päivän ulkona eikä mitään kummempia oireita. Siis tosi kummaa mulle, normaalisti tarvitsisin kaikkia apuja jo 5min ulkoilun jälkeen[:-]
No,ei haittaa ainakaan[:D][:D][:D]
Sain rusketustakin aikaan,enkä edes palanut. Vaikka normisti kärtsään tosi helpolla ja tänään olin auringossa makaamassa 5h putkeen[:)]

ihan mahtia hellesäätä teille kaikille ihanille naisille !!!

Sunnuntaista huomenta!

Adara, mullakin tulee ihan sellasta vesilimaa ennen menkkoja. Tosin kaikki tavallisuudesta poikkeavahan on raskausoireiksi luokiteltavaa [:D] Peukut pystyssä sulle!

Wastis, onneksi oli kuitenkin ihan normi kierto, vaikka heitteleekin, eikä esim. uusi käsittämätön KM. Hyvällä fiiliksellä kuitenkin uuteen kiertoon ilmeisesti [:)]

Miltä näyttää Minnuskan testit?

Onko Miplikselle tulossa isot valmistujaisjuhlat? Varmasti todella ihanaa ja samalla pikkasen pelottavaa valmistua [;)]

Viikonloppu menny tosi nopsasti taas ohi ja karmea työviikko edessä. Yhtään ei helpota se, että tekis mieli ottaa loparit. Moni olis tohonkin hommaan tyytyväinen, vaan minkäs teet jos vtuttaa.

Mitään r-oireita ei ole ja huomenna alkaa kuitenskii menkat. Mutta mikä parasta, tässä kierrossa tiputtelu ei ole vielä alkanut, mikä on yleensä ollut jo pari päivää ennen mensuja käynnissä... edistystä siis tapahtuu!

Hyvää Sunnuntaita! [:D]

Ompa taas ollu kauniit ilmat <3 aijaij.. Kesä kesä kesä [:)] 2 viikkoa vielä puurtamista työharjottelussa, ainaki saan aurinkoa ku työharjottelu pääsääntösesti ulkona! [:)] Mies jo tossa ku tuli keskiviikkona viettää viikonloppua sanoi että näytän siltä ku oisin käyny etelässä [:D]

Täti on lähtemässä pois. Seuraavaan kiertoon vaan valmistaudun. Jos tässä kierrossa sit vaik tekis taas noita ovistestejä ku niitä tuolla kaapissa on. Saas nähä miten tän kierron käy. Sais kyl jo tulla se plussa! 15 yrityskerta alkakoon.

MK81, En ajatellu pitää valmistujaisjuhlia, tossa ku samalla on muutto ja kaikki niin ei oikeen aika eikä voimat riitä. Äitikkäki jo kyseli et pidänkö juhlat. En oo muutenka mitenkä kova järjesteleen mitään juhlia. [:D] Voimia sulle sinne työhös en hirveesti oo perillä et mikä sua siellä vituttaa yms mut kummiskii. Ei se täti tuu jos se musta on kii! Mä kuritin sitä kyl niin aika lailla [:)] peukkuja.

Voi ei Tami! Oon todella pahoillani. Tiedän kirjaimellisesti miltä susta on tuntunut koska mulla meni prikulleen samalla kaavalla kesken. Tosin vuosia sitten. Se oli maailman karmein kokemus [:(] voimia teille sinne..

Yönsäde, Joo mennää helmivauvoihin! mennää vaikka väkisin! [:D] tuntuu tää kyl aika toivottomalta. Jos kesäl/syksyl pääsis testeihin nytku vaan kirjat virallisesti uudella paikkakunnalla. en nyt tääl nykyses viitti mennä jonoon ku kaks viikkoo enää tääl kirjoilla. peukutuksia [;)]

Meiän kisu on kipee [&:] Sil on masu pipinä. Se ei istu kunnolla ja muutenki. No okei se oli alkuviikosta kohdunpoistossa. Se on vaan niin sulonen ja pieni ku se haluais ulos mut ei saa päästää. Olis kyl niin mahti ilmat olla sen kans ulkona! harmittaa sen puolesta. Mut eiköhän tää tästä. ens viikol ehkä voi jo ulos lähtä, riippuu miten haava parantunu [:)] Niin ja meidän pikkukissa täytti perjantaina 1v <3

Pysyisköhä nää ilmat tämmösinä koko kesän <3 [;)]

plussatuulia puhaltelen! tsempit ja peukut..

YK 15, Kp 5/39

<3:llä Miplis

MK81 Testailen huomenna kun on silloin viikon täti myöhässä..

No niin johan menkat alkoi. Ja oikeastaan vain muutaman päivän normaalia pidempi kierto. Olen ihan yllättynyt että näinkin pian. Hyvä jos kierto heti palaisi normaaliksi. Mitään suurempia kipuja ei ole ja vuotokin on ihan normaalia tai jopa niukempaa [:)]

Tami, hienoa! Sun kroppa taitaa päästä tapahtuman yli [:)]

Onko teistä kukaan aukaissut tuollaista clearbluen digitaalista testiä? Siis sitä basic digitestiä ilman viikkonäyttöä. Tein sellasen aamulla ja kun otin patterin veke testiajan puitteissa, niin siinähän oli selkeä haamu. Aattelin vaan et onko noissa yleisesti se viivan paikka vaan, testihän itse oli tietenkin nega.

Nyt näyttäs siltä et jos tää päivä päästään ilman mensuja, niin mun luteaalivaihe on normi [:D] Pienistä asioista pitää olla tyytyväinen. 23 päivän kierto siis edelleen odotettavissa.

Edit. Piti vielä kysymäni noista lapsettomuushoidoista. Oletteko käyttäneet Diacorin palveluja? Gyneni toimii Diacorin tiliin ja viimeksi vähätteli huolestumistani lapsettomuudesta käskien takaisin vasta vuoden jälkeen. Noh, nyt vuosi on kulunut ja pitäisi varata uusi aika, mutta esim. Gravidas -klinikka sanoo suoraan, että heti voi mennä tutkimuksiin (maksaa ihan sikana), kun itseä rupee huolestuttamaan!

mk81  joku aikaisemminkin avas ja mä olen avannut myös, se testi toimii eri periaatteella kuin normi "kaks viivaa on plussa"-testi. Eli se ei ole haamu. Ite aattelin myös samaa pari kiertoa sitten kun avasin,mutta googlettelin asiaa ja sain tietää että toimii tosiaan erilailla. Eli se ei ole haamu se toinen viiva, valitettavasti[:'(]

oma no kyllä se täti nyt kunnostautuu täälläkin, tykkäs vaan alkaa aikaisemmin, noh eipä siinä mitään sitten.
Jos vaikka saisin nirhattua sen akan täältäkin, olis toiveissa täysin selvä juhannus[:D][:D][;)]

Laskekaa kaikki vaa ne peukut..Täällä täti pyyhälsi tänään kylään ja kierron pituuskin taas kasvoi 33pv:stä 39pv:ään..Soitan huomenna terveyskeskukseen ja varaan lääkäriin ajan että saisin tuon normaaliksi ja säännölliseksi kierroksi kun heittelee noin paljon..[:(]Arvasin että täti pyyhältää vielä tännekin..[:(]

Minnuska, harmi [:@] Uuteen nousuun vaan ja kannattaa ehkä tikuttaa sitä ovista, jos kierto heitteleen [&o]

Wastis, juu näin ajattelinkin. Ja täältä löysin vielä lisää vastauksellesi perustaa: [link=http://www.peeonastick.com/hpt/digitalsecret.html]www.peeonastick.com/hpt/digitalsecret.html[/link]

En taida kyllä noita perusdigejä enää ostaa muutenkaan... mä oon niitä hulluja, jotka tykkää tiirata niitä viivoja [:)]

mk81, me käytiin Fertinovassa lapsettomuustutkimuksissa. sieltä sai todella nopeasti ajan ja palvelu oli todella tehokasta, ammattitaitoista ja mukavaa! hintaa tuli kaikenkaikkiaan n.700e. kelakorvauksen jälkeen. 

Kröhäisää iltaa kaikille,

...Mulla kauhee kurkkukipu päällä [:'(]..juuri tulin saunasta,enkä jaksa mennä nukkumaan,kun kurkku on todella kipeä [&:]

MINNUSKA: [:(][:(] Suuren suuret pahoittelut siitä tädin ..rkeleestä [:@][:@]
Niin sinulle sitä plussaa toivoin !!!!!
Toivottavasti tässä uudessa kierrossa sitten tärppää [:)][:)][:)]

TAMI: Onnittelut tädistä [:)][:)]!!
Ikävää tuosta rotkaleesta on onnitella,mutta sinun tapauksessasi se on oikeutettua [;)]
Ihan hirveesti peukkuja,että pian saatte uudestaan plussan ja kaikki päättäyisi hyvin [:)][:)][:)]
Edelleen suuri lohtuhali tapahtuneesta!!!!!

WASTIS: Pahoittelut tädistä [:(][:(]
Niin sinullekin sitä plusaa olisin toivonut!!!!
Kyllä niin harmittaa teidän puolseta [:(]
Mutta pakko se on vain suunnata kohti tulevaa eli kovasti peukkuja uuteen yritykseen [:)][:)][:)]

MIPLIS: Oi..Kissalle ihan hirveesti paranemissäteitä lähetän [:)][:)][:)]
Ja mehän menemme rakas Miplis yhdessä kohti Helmivauvoja [:)][:)][:)]

OMAA: Jee..täti poistui eilen torpasta [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
Mä vetäsin sen sitten rakkaan mieheni aamukakkaan ( yök,en syö [;)] ) ..täti huuteli perään,että mitä pahaa olen tehnyt,että tänne jouduin??Huusin vain perään,että mieti sitä,kun haukkaat mieheni kakkaa ja hukut ikuisiksi ajoiksi sinne [:D][:D][:D]
Eli siitä peestä ollaan nyt päästy ikuisiksi ajoiksi eroon..toivoo hän meidän kaikkien puolesta [:)][:)][:)]

Mulla on tänään ollut todella kipeä kurkku [&:][&:]..Tuntuu,että olisi iso pala kukussa..sattuu nieliminen,en pysty syömään kiinteää ruokaa [&:].Mulla ei ole ikinä ollut angiinaa,mutta nyt epäilen,että olisiko sellainen kyseessä??
Huomenna käyn lääkärissä,jos oireet jatkuvat.

IHANAA ILTAA KAIKILLE [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
PLUSSATUULIA MEILLE JOKAISELLE
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 6/28-31/7

mk81 oon samaa aatellu kanssa, noitten digitestien negat on niin päin naamaa läjäytyksiä. Mäkin otan mielummin sen negani yhdesta viivasta, oon nyt noita käytelly selkeyden takia mut selkeys hiiteen nyt[:D][:D]

Huomenta kaikille,eilen sitä vuotoa ei tullut kuin vähän vain siteeseen,tänään on vähän enemmän vuotoa ja tein kuitenkin testin tänään ja siihen tuli testi-ikkunaan haamuviiva,aloin miettimään että mitä se tarkoittaa,voiko alkuraskaudessa olla esim.menkat???[8|] Laitan kuvan jos näätte siinä jotain kuitenkin,aika huono tuo mun kamera ja ku on niin hämärää..[&:] Niin joo ja viimeviikon keskiviikkona ei näkynyt mitään testissä mutta nytten näky,tänään olis tullut viikko myöhässä menkoista.

Takaisin