joko nyt onnistaisi

Hellouta kaikille,

BLUEROSE: KIITOS SUURI halauksista ja voimista [:)][:)]!!
Eihän se sitten noro ollutkaan vaan flunssa,joka alkoi vatsaoireilla [:'(]
Onnittelut tädin poistumisesta [:)]
Nyt sitten vaan [8D][8D][8D][8D]...you know ja paaaljon [&o][;)][:D][:D]
Heh..vai heivasit sinä tädin Siperiaan asti [;)]..Minä kun olin näkevinäni,että se meiltä lähtiessään ajoi rekan alle ja kuoli sinne [:D]

TATJUSKA: Voimia ja jaksamisia sinne!!!!

MINNUSKA: No höh..Sullahan on siellä ihan ihme oireita jälleen [&:]
Voisikohan noi oireet johtua oviksesta??
Tai sitten teet niin,kuin Wastis ehdotti [;)]??

RONNY: Mitä sinulle kuuluu [:)][:)][:)]??
Olet kovasti minun ajatuksissani [:)][:)][:)]!!!!

OMAA: Jeps,eli 3 lasta täällä nyt tällähetkellä sairastaa [&:]
Kuopus ja Esikoinen ovat ainakin vielä pysyneet terveinä.
Eli eilen tosiaan Kakkosella alkoi vesiripuli ja kuume ja luulin,että kyseessä olis taas vatsatauti.
No,ripuli muuttui yskäksi ja kuume nousi 39 asteeseen.
Yöllä rupesi yskimään meidän Nelonen ja aamulla hänelläkin oli kuumetta 39.
Ja sitten meitin Kolmosella kuumetta 38 ja yskää.
Johan meidän perhe saikin olla terveenä 3 viikkoa [:'(]
Nämä sairastelut ovat juuri tätä suurperheen riesaa.
Mutta flunssaahan tämä vain,ettei sen vakavampaa [;)]

Sessyä ollaan harrastettu olan takaa,koska koskaan ei tiedä,että koska tauti pamahtaa meihin [;)]..tosin eihän se varastoon sessyilykään nyt mitään auta [;)][:D]..mutta sessyily nyt vaan on ihanaa ja rentouttavaa puuhaa [;)][8D]
Ja kivaa vastapainoa kovalle työnteolla ja lasten sairasteluille [:)]

VOI KUMPA TE NYT SAISITTE NIITÄ PLUSSIA
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 8/28/6

tatjuska: suuren suuret pahoittelut, onpa kamalaa et sinne pitää kaikki p*ska kasaantua! jaksamista!! onneksi ei käyny enää pahemmin!

yönsäde: Kiitos suuri rakas! [:)] halaa! oot ihana!
en vaan usko et testasin liian aikasin, päivä/2 sen jälkeen ku ois pitänyt täti tulla ja viel herkkä 10 testi oli. tääl ollaan viel tosi maassa ja viimeks tänään nii maan perusteellisesti otti pannuun tää tilanne ku ukon kans puhuttii...[:(][:(] ei vaa jaksa jos kaikki alkaa taas alusta.
mut ei auta..jos täs oottelis viel tovin, testais uuestaa ja sit suunnittelis soittoa lääkäriin ellei sitä plussaa tuu.
eilen oli vasemman puolen nivuses välil semmosta viiltävää kipua ja myöskin samanpuolen alaselkä kipeenä. voiko olla et ois vasta nyt ovista? jotai limaa myös tulee oikeen niin et sen välillä tuntee, samanlailla ku lorisis tätiä alas[:'(]
Pikaista paranemista teijän muksuille!! on teil sitkee kuopus ku ei se sairastu [;)][:D] Hyvä niin!!! ja jatkakaahan peuhaamista miehen kanssa [:D][:D][:D] hyvejä vointeja, pysyhän ite nyt terveenä!! ja kiitos kun jaksat ajatella [:)][&o]

bluerose: myöskin kiitokset sinulle!![:)]
en tiiä tästä kierrosta oikeen, eka luomukierto on 3kk.n terojen jälkeen. ja nii tympii ku ei mistää tiiä mittää. ovistestejä tein alkukierron mut ne loppu kesken ku viime kierronki testasin, eikä siis tulosta kumpanakaa kiertona tullu.
tää ei sit tiiä ovuloinko ollenkaa [:@][:@][:@] ellei sit nyt ku ihme kipuiluja ollu.
eiks meil alkuaikoina ollu tääl sama tilanne et täti jäi unholaan pitkäks aikaa?? saitko sä terolut kuurin ja miten lähti luomut niiden jälkeen käyntiin vai miten sun se tilanne ratkes? Anteeks ku en muista!![&o]

wastis Tiedän että se on nega silloin kun on testiviiva haaleampi kuin kontrolli..En ole r-testiä tehnyt enkä varmaan aijo tehdäkään.Mulla ovulaatio on 9pv päästä kuitenkin.Voi olla että on oviksen merkkejä ja tuskin uudestaan kipeäksi olen tulossa kun olen tässä ollut flunssassa kokoajan ja nytten on enään kauhea yskä jäänyt jäljelle.

Omaa: Eilen oli kyllä todella kylmä että piti laittaa ihan pusero päälle vaikka sisällä olin ja vieläpä sängyssä peiton alla makoilin ja silti palelil.Mittasin niin näytti vaan 37,2 astetta.Norm.lämpötila on suunnillee joku 36,5.[:)]Kyl se ovis on tuloillaan.Meidän neitille on iskeny vissiin jokin uhmaikä tai joku muu kun kiukuttelee kokoajan,suuttuu leluille,osottaa mieltä kun joutuu päikkäreille yms.Huh..[:D][:)]

Enpä ole kerinnyt palstailee paljoa, kun työt sekä kotona että töissä pitävät kiireisenä. Pahoittelut kaikille negan saaneille ja plussatuulia seuraavaan kiertoon.

Tatjuskalle lähtee nyt super voima hali!!! Ei voi olla totta miten teitä elämä nyt kohtelee, mutta pääasia että olette hengissä. Huh huh kylläpä vetää sanattomaksi. Kun on pohjalla käynyt, niin suunta ei ole kuin ylöspäin. Kaikkea hyvää sulle ja perheellesi ja jatkoa parempaan ja kaikki onnenkalut/toivotukset/rukoukset saatte täältä mukaan.

Yönsäde; ...keleen noro! Aja se pöpö nyt sinne yhtä syvälle missä se tätikin on jo käynyt[:D][:D][:D] Sessyilyä varastoon[:D] Pitäis varmaan munkin harrastaa, kun miehen halut vähenee samassa tahdissa kun vatsa kasvaa.... Eli kuivaa kautta tiedossa. No onneksi näkee märkiä unia melkein joka yö[;)]

Paipapu; onnea hyvistä ultrakuulumisista. Koetahan jaksaa! kyllä se väsy siitä helpottuu.

Plussatuulia puhaltelen++++++++++++++++++++++++++++++++++

Doniin, sunnuntaita palstailijoille.

Kirjoitin eilen aamulla iiiiiisot terveiset kaikille ja sinnehän se meni kankkulan kaivoon. En taas tajunnu katsoo kelloo ja päivitykset hävis sen siliän tien.

Noh, jos nyt päivittäis vaan tätä omaa mitätöntä oloaan. Ei siis mitään oireita useampaa vessakäyntiä lukuunottamatta ja nyt niitä pitäs jo pikkuhiljaa ilmestyä (dpo 9). Ehkä noi nännit on hieman mustemmat kuin yleensä... mutta vaan ehkä. Lämpö pyörii 36,10:n hujakoilla ja sillee. Ootellaan kaikessa rauhassa tätiä.

Jep jep,

RONNY: Voi kulta pieni *halaa ja lujaa*
Olen niin pahoillani,kun teillä on siellä niin synkät tunnelmat [:(]
Toivon sydämeni pohjasta,että kumminkin testasit ihan liian aikaisin ja se plussa vielä vähän myöhemmin ilmestyy testi-ikkunaan [:)][:)][:)]
Onko sinulla ennen ollut tuollaista kipuilua??
Jospa se kumminkin olisi kiinnittymiskipua vasta nyt??Tai sitten sitä kipua,että vaavi olisi matkassa mukana??
Niin sitä teille toivon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KIITOS SUURI paranemistoivotuksista [:)][:)]
Eilinen päivä ja viime yö oli todella rankkaa täällä..huh.Puolikuolleena/väsyneenä täällä näpytän ja odotan,että ruoka valmistuu uunissa.
Koitahan piristyä ystävä [:)][:)]

ORKIDEA: Hellouta rakas ystävä *halaa pitkästä aikaa*[:)][:)]
Ihanaa välillä kuulla sinustakin!!!!
KIITOS MURU sanoistasi [:)][:)]!!
Jeps..toihan olisikin hemmetin helppoa,jos tosiaan sessyilyä voisi varastoida [;)][;)]
Mitenhän se muuten käytännössä tapahtuisi,kun haluaisi vähän varastoa raottaa [:D][:D][&o][;)]
Olet juuri asioimassa kaupassa ja hokaat,että hei,nythän mulla onkin juuri ovis käynnissä ja mies on hemmetti hommissa jossakin kaukana.No,eipä siinä muutakun varastoa raottamaan ja uijui uijui,kaupassa saat siemenet sisääsi ja jatkat kylmän rauhallisesti ostosten tekoa ihmisten katsellessa sinua oudon näköisesti [;)][:D]..joo joo,taas oli tosi tyhmä juttu ( ANTEEKSI )[&o]
Voihan hyvin masusi kanssa [:)][:)][:)]
P.S.Paljonkos sinulla on nyt viikkoja kasassa?

OMAA: Eilinen päivä ja viime yö oli tosi karseeta [&:]
Meitin Kolmoselle yhtäkkiä nousi kuume 39,6:een ja annoin kuumelääkettä.Tunnin päästä kuume vain nousi ja oli jo 40 astetta ja Kolmonen ihan ventti.Nukkui vain.
Vein hänet pika pikaa päivystykseen.Onneksi CRP oli normi ja keuhkot ok.Sairaalassa kuume oli vieläkin 39.7,vaikka oli saanut lääkettä.Lääkäri antoi lisää kuumelääkettä ja sanoi,että jos nyt ei kuume laske,niin sitten lastenpolille.Kuume laski sen verran,että Kolmonen suostui juomaan jo mehua ja näinollen päästiin kotiin [:)]
Yöllä sitten meidän Nelonen heräsi hirveeseen itkuun ja yskään ja mittasin hänen kuumeensa ja se oli 39.5.Kuumelääkettä sit hänellä ja hän rauhoittui klo.4 yöllä.
Nukuin sit jopa 3 tuntia yöllä.
Mutta ihanaa on,että tänään kaikki lapset ovat olleet hyvässä kunnossa [:)][:)]
Ei kenelläkään nyt ole ollut enään kuumetta..jee!!!!Yskää tietenkin vielä on jokaisella.
Kuopus ja Esikko ovat ainakin vielä säästyneet taudilta [:)]

Ja sitten aamulla alkoi poikimaan meidän 2 lehmää [:D][:D]..Vasikoiden ikäeroksi tuli noin puolituntia [:)].Molemmat poikimiset sujuivat hyvin ja vasikat ovat hyväkuntoisia!!!
Aamulla täällä satoi räntää [:'(]..mutta halleluja,nyt arska paistaa niin hienosti,että [8D]

PLUSSATUULIA VIELÄ PUHALLEN ENNENKUN POISTUN UUNIN ÄÄREEN
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Ja nyt ihan vain ottamaan ruoan pois uunista..höh ja hui,mitä te tytöt jälleen ajattelitte [;)]

Yönsäde kp 9/28/6

Jipii! Täti tuli käymään kiertopäivänä 106. :) Ekaa kertaa iloinen siitä, että tuli. Vierailun jälkeen pääsee taas vaavia yrittämään. Tsemppiä muillekin ;)

Hih, mulla samat fiilikset ku Kcatrilla. Täti tuli, päivä 67. Jippii! Toki se tuli erittäin runsaana ja ärsyttävänä ja särkee minun sisuskaluni ja selkäni, mutta tuli kuitenkin, mikä on erittäin hyvä uutinen. [:)] Alkoi jo huolestuttaa. Pääsee sit taas uutta yritystä... [;)]

Vähän tässä kirjoittelen muitakin kuulumisia... Tuntuu, että kaikki kertoo niin paljon itsestään, enkä minä ole keksinyt mitään mielenkiintoista kerrottavaa.
Noh, nyt ois tässä kaikennäköistä tapahtumassa. Työpaikkani vakinaistettiin perjantaina (4kk koeajan jälkeen). Se on aika huono työpaikka ja välillä raastaa aika paljon henkisesti ja fyysisesti, mutta pienellä paikkakunnalla vakipaikka on lottovoitto. Pakko kestää. Ja muutenkin kun tuota rahanmenoa aina riittää, niin parempi olla työpaikka.
Tutkimuksiin tosiaan aikaa odottelemme, ja sehän ei ole ihan ilmaista.
Lisäksi olemme miettineet, että muutamme kesällä hieman isompaan ja parempaan asuntoon. Vuokralle kylläkin, mutta omakotitalo tai rivitalo olisi ihanteellinen. Pitää vaan olla silleen muutaman kilometrin säteellä minun työpaikasta. Mulla kun ei ole ajokorttia, mies on nyt kiltisti kuskaillut minua töihin, mutta nyt se pääsee itsekin kesällä töihin, niin minun pitää ottaa pyörä alle.
Tatuointejakin olen ottamassa lisää. Yksi minulla jo on. Ystävä piirtää minulle keijun, joka tulee muistotatuointina syksyllä kuolleelle parhaalle ystävälle. Ja siitä seuraavakin on jo tiedossa, otan siivet selkääni. Se vain on hieman mutkikas suunnitelma, minulla kun toi eka koristaa lapaluuta, pitää löytää sopiva malli mikä ei mene toisen päälle. Eli niihinkin rahaa uppoaa. [>:]
Sitten neljäs mihin menee rahaa... Olemme miettineet, että lähdemmekö Goalle vai otammeko Englanninbuldogin. Molemmat pitkäaikaisia haaveita, mutta kumpaakin ei voi samalle vuodelle sijoittaa. Vielä ei selkeää päätöstä olla tehty, mutta ehkä se kallistuu ton Goan puoleen.

Noh, siinäpäs olikin itsekästä vuodatusta. [&:] Plussia kaikille!

huomenta!

Tatjuska, TODELLA sanattomaksi vetää kyllä nuo teidän koettelemukset. Onneksi olet vielä hengissä! <3 Nyt todella paljon voimia ja jaksamisia teille sinne ja toivotaan että nää teidän koettelemukset olis nyt tässä ja parantuisitte nopeasti <3 voimahalauksia!

Täällä näyttäis puhuvan pari uutta, tai ainaki nimimerkit on mulle vieraita. Tervetuloa nyt joukkoon (vaikka jos ootte ollu pidemmänki aikaa tällä palstalla)

Ronny, pahoittelut negasta.

Yönsäde, Oon joo kerran tilannu sieltä mammaksi.fi sivulta niitä testejä. Nyt ne ei olis vaan kerinny viikonlopuksi kotiin jos oisin tilannu. No tosin unohin käydä sielä apteekissaki ja empä testannu ovista tikuilla. Ovis tuntemuksia kyllä alamahan seudulla tuntu mut tiiä sit oliko se sitä ovista vai jotain muuta.

Tuossa jo yönsäteelle pikkusen kertoilin ja jatkan tähän yleisesti. Ovis tais olla ja mennä nyt viikonloppuna. Eilen kotiuduin kissan kanssa ja no viikonloppu oli maailman ihanin. Sessyä sessyn perään ;) Lauantai herätys oli kyllä kaikkein paras <3 Mahdollinen ovis siis hyödynnetty mahdollisimman hyvin. Mitään en toivo ja oon sillä fiiliksellä että ei tärppää. On sitä jo yli vuoden odoteltu. saas nähä parin viikon päästä sitten että onko kyytiläistä vai ei. Nyt vaan rauhallisesti paneudun kouluun viikoilla ja mieheeni viikonloppusin [:D]

Onnea näille jotka sitä tätiä on toivonut jo pitkän aikaan ja nyt on saanut tämän visiitille. Tsemppiä seuraavaan kiertoon!!

Tsemppiä myös meille muille. Kyllä se elämä toiv alkaa hymyilemään! kohta on se kesä! [:)]

Miplis kiittää ja kuittaa Yk 14, Kp 16/28(-39)

Huomenta kaikki ja oikein aurinkoista maanantaita..[:)]

Niin ja myös plussa tuulia ja tsemejä kaikille yrittäjille ++++++[:)]

Tänään näyttäis tulevan todella hyvä ilma,kun aurinko paistaa jo näin aamusta tuolla ulkona,vilpoinen sielä ainakin on kun ollut pientä yöpakkasta.[:)] Mutta näyttäis aurinko lämmittävän aika nopeesti kun kattoo ikkunasta tuota auton ikkunaa kun oli jäässä mutta sulanut jo melkein puolet jäästä jo,tosin ihan pinta jäätä on auton ikkunoissa.[:)] Kylläpä sitä taas ollaan sessyä harrastettu aika kiitettävästi jo vaikkei ihan vielä ovista ole.[:)] Lauantaina harrastettiin sessyä viimeviikon keskiviikon ja torstain edestä[:D]Eli perjantaina tuli ihan normaalisti harrasteltua sessyä kylläki kerran ja sitten lauantaina jopa 3 kertaa ja eilen sit kerran[:)] On se kumma jos ei tärppää tällä kierrolla.Tosin en ole kyllä ajatellu raskautumista ollenkaan vaan olemme harrastaneet sessyä ihan normaaliin tahtiin ja tosiaan lapsi on tervetullut ihan koska vain.[:)] Ja kyllä se vielä jossain vaiheessa tärppää..Toivotaan ainakin että te muut jotka yritätte tammivauvoihin että teillä tärppäisi jo.[:)] Ja puhaltelen teille oikein paljon plussatuulia vaikken itse sitten esimerkiksi pääsisi niihin tammikuisiin[:)] Niin paljon jännittää tässä kierrossa että tuntuu ku perhosia olis mahassa iha sikana[:D] Huomannu kyllä että tuo v-vuoto on kyllä runsastunut aika paljon kun lähenee tuo ovis päivä.[:)] Mies kun kotiutuu töistä puoli 4 aikaan niin sitten onkin luvassa sessyä taas[:)] Maistelinpas tässä lauantaina illalla ensimmäisen kerran punaviiniä ja aikas hyvää se oli,vois kyllä totutella juomaan sitä.Eilen illalla laitettiin neiti nukkumaan ja alettiin kattomaan illan elokuvaa ja juotii lasillinen punaviiniä kahdestaan.[:)] Täällä ollaan onneksi jo muuten parannuttu mutta mulla ja neidillä on vielä vähän yskää.Norosta ollaan ainakin vielä vältytty ja toivotaan ettei se tänne tulisikaan,tosin ei se varmasti niin helpolla tänne meille tule kun neiti ei ole päiväkodissa yms.Tässä yks päivä kyllä yökkäsin kun teki niin pahaa ja luulin että nyt se örkkätauti sit iskee mut ei onneksi iskeny,jäi siihen yhteen yökkäykseen.[:)] 4.6.2010 vietellään sitten minun 21v syntymäpäiviäni ja olisi kiva saada itselle sellainen syntymäpäivälahja nytten etuajassa että toinen muksu olisi saanut alun jo.[:)] Jos kuitenkin pääsisin sinne tammivauvoihin niin mitä laskin laskurilla niin mulla LA olisi 17.1.2011[:)] Miehellä syntymäpäivät 14.2.2011 ja tulee taas vuosi lisää meillä 16.3.2011 eli silloin ollaan jo 4v oltu yhdessä ja sit olis neidin 2v syntymäpäivät 29.3.2011[:D]

Mutta nytten niitä plussia kaikilta odotellaan tänne jotka on sitä tammivauvaa tilaamassa ++++++[:)]

Uusi viikko ja uudet metkut,mutta samat letkut,

KCATRI: Onnittelut tädistä [:)]
Inhottavaa tuosta akasta on onnitella,mutta sinun asemassasi sen hyvin ymmärrän [;)]
Aika pitkä kierto sinulla olikin [8|]
Toivottavasti teillä nyt tärppää!!

ADARA: Ja sinullekin onnittelut tädistä [:)]
Toivottavasti tuo lepakko ei tule ylpeäksi näistä onnitteluista..mrr mrr.
Tsemppiä teillekin nyt tähän kiertoon!!

MIPLIS: JEE JEE..siellä ollaan vietetty villi ja eroottisluonteinen viikonloppu [&o][;)][8D][8D][8D]
Jollei tuolla menolla tärppää,niin ei sitten millään [;)][:D]
Ihan hirveesti sinulle nyt peukkuja,että tässä kierrossa nappaat sen plussan nyt!!!!!

OMAA: 2 yötä valvottu ja edelleen ajatus kulkee,mutta pätpätpätkii [;)]
Ei ois pitänyt eilen iloita,että lapset tervehtyneet.
Yöllä itki Kakkonen korvakipuaan.Ja aamulla nousi taas Kolmoselle korkee kuume.Nelosen kuume jatkuu edelleen+yskät.Lääkärissä kävin kolmen lapsen kanssa aamulla yhtäaikaa.Kakkosella korvatulehdus,Nelosella RS-virus,ja samoin Kolmosella,mutta hänen korkean kuumeen ja yleiskunnon takia otettiin verikokeita.Jos niissä jotain,niin soitto tulee kotiin.Ja uudestaan pitää mennä sairaalaan,jos yleiskunto taas romahtaa [:(]

Stressiä ja päänsärkyä täällä itellä..Onneksi minun äitini tulee tänään tänne ja on täällä minun apunani jonkin aikaa [:)]
Kumpa nyt nuo lapset tervehtyisivät!!!Muulla ei nyt ole väliä [:)]

PYSYKÄÄHÄN TE TYTÖT TERVEINÄ [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
JA NAPATKAAHAN NIITÄ PLUSSIA ++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 10/28/6

Onnittelut Kcatrille ja Adaralle tädin vierailusta... Hassuahan siitä on onnitella mutta kun sitä on turhaan odotellut kuukausikaupalla niin onhan se iloinen asia! [:)] Adaralle onnea myös vakipaikasta - on se näinä aikoina melkoinen lottovoitto missä päin Suomea vain... Vaikka vähän huonompikin paikka. Kun on 'suojatyöpaikka' olemassa niin voi vähän enemmän rauhassa suunnitella jatkoa.

Mipliksellä on ollut oikein ihana ja eroottinen viikonloppu, hienoa [8D] Ja vielä oikeaan aikaan, kyllähän tuolla jo pitää plussa ottaa...

Yönsäteellä on kotosalla sitten 'pieni' rumba, kaikki vuorotelle sairaana... Toivottavasti kaikki paranisi pian eikä kellekään mitään pahempaa kehittyis, tai muuten tauti pitkittyisi. Ja koitahan ite pysyä terveenä!

Mulla on täällä 5:s päivä Terolutkuurin jälkeen. Eikä merkkiäkään tädistä... No jospa se tässä muutaman päivän sisään tulis, viikon sisällehän sen pitäis terojen loppumisesta kaartaa pihaan.... Tosin muutamat täällä on todistaneet jo ettei se ole niin sanottua että niin tapahtuu [&:] Raskaanakaan en ole kun sitä ovista ei tässä kierrossa ollut...
Mulla olis kauhea muuttokuume, ja pitää toppuutella itteään ettei ylitoiveikkaana kattele liian isoja kämppiä - eipä sitä tiedä tarvitaanko me koskaan enempää kuin 1 makuuhuone... [:'(]

yönsäde: kiitos! <3
ei mul oo ikää ollu tommosia kipuiluja nivusis. mut nyt niitä ei enää oo ollutkaan.
jospa tää tästä, vähän heräilee taas toivo et jospa kuitenkin vielä plussan sais.
oottelis vielä ja testais, jos ei plussaa tai tätiä ala kuulumaan niin sit lääkäriin. mut toivottavasti jompi kumpi ilmestyy.!
voih, pikaista paranemista nyt kaikille kolmelle lapsoselle!! kurjaa nää sairastelut.
täälläkin pojan naskilla eilen nousi kuume ja tänään ollu sit löhöily päivä, jätskin, limsan ja elokuvien parissa [:)] mein poju ei onneks yleensä sairasta ku pari päivää ja tosi harvoin on sairaana. (samate ku minä ite)
jees. mut peukut sulle tähän kiertoon!!!nyt se tärppi sulle tulee, mä tunnen sen [:D][:D]

kcatri ja adara: Onnittelut suuret kun täti tuli paikalle!!!! tiedän miten se helpottaa oloa ihan ylipitkän kierron päätteeksi[:D][:D] nyt sit peuhakkaita päiviä teille kunhan täti kaahaa pois ja ottakaahan tärpit!!!

miplis: kiitos!! tääl on sulle peukut pystyssä et nyt ois tärpänny!!!!

bandida: toivottavasti täti ei jää unholaan vaa saapuu paikalle, ja pääsette uuteen kiertoon ottaan tärppiä [;)][:D] tai sitten tuliski yllätysplussa!!!

täällä kans on ooteltu menkkoi mut ei tunnu alkavan. Onneks ke on lääkärille aika. Katotaan mitä se keksii nyt noitten terojen jälkeen[&o] huomen aattelin tehä raskaustestin vaik ei tunu yhtään et oisin raskaana. Mut voimpa ainaki sanoo lääkärille et en oo raskaana.

Tsemppii kaikille ja alkakaahan jo tiputteleen plussa uutisia ku ei niitä paljoo oo ollu vähään aikaan

nopee päivitys.
Eli täti tuli ajallaan eilen.
Ei auttanu peukuttelut taaskaan.
Käynnistyi siis yrityskierto 20 !
Pettymys on jo ohitettu,
mutta taas hetken oon varmaan hiljaisempi ja koitan
keskittyä muihin juttuihin.
Tänään mulle tehtiin uus tatskakin<3
Oon niin rakastunu tohon, tommonen avain.
Mutta plussatuulia kaikille ![8D]

Täällä me naiset toivotaan pienokaista - siitäkin huolimatta, että menettää yöunensa kun sairastuvat. Otan osaa yönsäde, ja toivottavasti voivat lapset jo paremmin!

Tatjuskallekin tsemppiä etteenpäin! Muuta en taida osata sanoa.

Mä olen kotona tämän ja huomisen päivän. Kurkkukipee, nenä vuotaa, lämpöä... ääntä ei tule, mutt onneks teille kirjoittaessa sitä ei tarvitakaan.

Heippa naiset ja hyvää alkavaa viikkoa!!!

Kcatrille ja Adaralle onnittelut tädin tulosta!! Ja Adaralle myös onnea vakinaistamisesta, itselläni on keskiviikkona vakinaistamishaastattelu... siellä meitä on neljä työntekijää havittelemassa paikkaa...

Yönsäde: voimia kovasti sinne sairastuvalle, toivottavasti lapset paranevat pian!

Örkille myös pikaista paranemista!!

Omaa: viikonloppu oli ihana, vietettiin perheen kesken laatuaikaa [:)] viime torstaina varattiin lokakuuksi etelänmatka, saadaan kullan kanssa juhlia kun molemmat täyttää pyöreitä vuosia... lapset siis jää tältä reissulta mummulaan mutta saadaan kavereita mukaan, mukavaa[:D]
Tänään olin siellä gynellä ja ultrasivat uudelleen.... ja tuomiohan sieltä tuli... vasen munajohdin poistetaan tähystysleikkauksella... alkuun olin suoraan sanottuna aika paskana asiasta mutta juteltuani lääkärin kanssa fiilikset parani... toinen toimii, samoin ovulaatio tapahtuu niin on myös mahdollisuus raskautua... mut nyt odottelen tietoa koska se leikkaus tehdään... lääkäri sanoi yrittävänsä saada sen kesäkuulle mutta viimeistään elokuulle.. Näillä mennään ja oon kyllä onnellinen siitä et asiat on hoitunut näinkin nopsaan!!!

Plussatuulia kaikille!!!!!

Iltaa naiset!

Sussu29, pahoittelut vaivoistasi. Mutta tärkeintä tässä on positiivisuus ja se, että toinen toimii ja ovuloi joten eikuin sitten pökköä pesään kun sen aika on [:)] jaksamisia sinne teille.

örrki, Pikaisia paranemisia sinne. Tätä nuhan/flunssan poikasta on näköjään liikkeellä.. täytyy ite varautua ettei kipeeks tulisi. Siihen ei olis varaa.. [:)] tsempit myös sinne.

wastis, pahoittelut tädistä.. tsemppiä uuteen kiertoon. Nirhaas ny se pirulainen! Tai yritä aineki [;)]

noppa, ei kaikilla tunnu siltä et olisi raskaana [;)] tsempit nyt sinne. toivotaan parasta! kauan sulla nyt on jo täti ollut kadoksissa?

Ronny, kiitos peukutuksista, niitä nyt tarvitaan.

Bandida, toivotaan parasta, pelätään pahinta. mitään hirveitä toiveita ei oo (AI EI VAI) yritän ajatella negatiivisesti ja olla että emmä kummiska oo raskaana ja ei kummiska oo tärpänny kun ei tähänkä asti. Tsempit sulle sinne [:)]

Yönsäde, kiitos peukutuksista. kaikki mahdollinen toivo on tarpeen. Itse en hirveesti uskalla toivoa. paranemisia sinne teille kaikille. koittakaahan jaksella.

omaa: Jos mulla nyt olis tärpännyt niin laskettuaika olis Vaun mukaan 9.1.2011. joopa joo en usko. äyhh.. pientä toivon pilkahdusta olis.. Jos nyt ei tärppää ni sit tuskin tärppää koskaan.. nyt oli ilman lapsentekoajatuksia sessyilyä ihan sikana viikonloppuna (johtuiskohan meiän viikkoeroista) ja ei sitte alkuaikojen olla näin usein sessyilty 3 päivän sisään. en sit tiiä mikä auttaa jos nyt ei oo tärpänny.. yöh! eipä kai mulla mitään uutta oo.. Kissa jaksaa olla rasittava.. se maukuu ulos HUOH.. kerranku sen sinne päästää vähäks aikaa oleen ni se on menos sinne koko aika [:@] ei tuol pihal kummiska jaksais koko aika istua [:D] Meillä muuten ei nykyään enää ole kuin yksi kissa [:(] kissojen parhaaks luovuttiin kahesta muusta.. no joo.. meni taas ohi kaikki juujoo.. jatketaan huomenissa! nyt oikein makosia unia kaikille! [:D]

Miplis kiittää ja kuittaa Yk 14, Kp 16/28-(39)

Moikka leidit!
Luulen ettei sil oo enää  välii kauanko mekat on mul myöhäs.
Musta tutuu et sain plussan!!!![:D][:D] haamu seki oli mut tällä kertaa ihan selkee haamu!![:D] Mua alko jännittää kauheesti ja oon onnesta soikeena[:D] Jos tää nyt ei oo viallinen testi niin ku mul on aikasemmin ollu ni tää on mun ihan eka raskaus.  täs kuus tulee vuos täyteen yritystä.
Pitää alkaa lähtee töihin.

Onnea kaikille!!

Oikein paljon onnea noppa [:D][:D]

Miplis: pidän sulle peukkuja et tällä kierrolla ois napannut [:)]

Hyvää työpäivää kaikille!![:)]

Takaisin