Kaksosten taikaa,
BANDIDA: No sinähän olet ihan selvästi raskaana..eikös jookos [;)][:)][:)]??
Minäkun luulin jo,että lääkäri on sinulle sanonut,ettet ole ovuloinut.Mutta noi tikut..höh;eihän niihin ole uskomista [:D][:D]
Eikös täällä jotkut ole kertonut,että heillä haalea viiva on tarkoittanut sitä positiivisuutta [:)]??
Nyt rakas ystävä nappaat sen plussan!!!!!!
Minä niin sitä teille täällä toivon [:)][:)][:)]
Minä olen tällainen rääväsuu aina välillä [;)]..mies on hiljaisempaa sorttia.Eikös se niin ole,että vastakohdat täydentävät toisiaan [;)][:D]?
Heh..Minä taas täällä haaveilen aina välillä pienemmästä pihasta ja rehevättömämmästä maasta [;)][:D].Meillä tykkää kasvaa nuo rikkaruohotkin niin kivasti kukkamaissa ja kasvimaalla.Ja me ei saada edes käyttää mitään rikkaruohon tuhoaineita,koska olemme luomutila.Joten käsipelillä joudun kaikki rikkaruohot kitkeä pois.
Tervetuloa tänne leikkelemään nuo loput puut [:)]..Minä pari tuossa "parturoin" ja sitten paloi herne [;)]..ei oikein luonnistu minulta *viheltelee*
Plussaa sinulle rakas ystävä [:)][:)]!!
NOPPA: Vielä kerran MILJOONASTI ONNEA PLUSSASTA *halaa*
Lupaathan ottaa meidät muutkin mukaasi [;)]??
Ihanaa vointia sinulle ja nauti rakas ystävä miehesi kanssa vaavista!!!!!
KAIKA: KIITOS SUURI [:)]
Ja Yönsäde nauraa Kaikan hyvälle jutulle [:D][:D][:D]
Saat jatkaa siellä kaksiulotteista mietintääsi rauhassa ja miettiä,että kumpaa puutarhaa se Yönsäde oikein tarkoitti [;)][:D]
Voihan hyvin muru [:)]!!
RONNY: Toivottavasti Poitsulle ei tule korvatulehdusta!!!!
Meillä se on yleensäkin sääntö kuin poikkeus flunssan jälkeen [&:]
Heh ja köh..minä olen siis puutarhan hoidossa iha kädetön tyyppi [&o][:D][:D]
Olen siis opetullut kaikki ihan kantapään kautta ja miehen epäselvän opetuksen kautta [;)]
Omenapuihin ja muihinkin puihin kasvaa sellaisia "liika oksia" .En edes tiedä,että mikä niiden oikea nimitys on [8|].Tomaatteihin kasvaa varkaita ( niiden nimen tiedän ) ja nekin pitää aina leikata/poistaa.Mutta puiden näitä poistettavien oksien nimiä en tiedä.Bandida varmaan osaisi kertoa tarkemmin [:)]??
Mutta kumminkin leikkaan noista puista noi ylimääräiset oksat pois.Karsin siis ihan oman maun mukaan noita puustoja [:D].Eikös noi ylimääräiset oksat vie niinkuin kasvuvoimaa tuolta puulta [8|]??Joku hortonomi voisi selittää asian oikein [;)]
Ihanaa..täti ei ole tullut sinne,eikä tule [:)][:)]
Minä elän niin täysillä sinun kanssasi ja ajattelen sinua päivittäin!!!!!!
PEUKKUJA IHAN HIRVEESTI SINULLE [:)][:)][:)]
MIPLIS: Ihanaa kuulla,että kevätmasis on tipotiessään [:)][:)][:)]
Onnittelut elokuva-analyysien valmistumisesta sekä työharjoittelupaikasta..jee [:)][:)]
Sulla menee nyt noin hyvin,niin se ei voi tarkoittaa muuta kuin,että teille tulee vielä se plussakin [:)][:)]
ORKIDEA: KIITOS KULTA paljon sanoistasi [:)][:)]
Puutarha on mikä on [:D][:D]..Mies ei varmaan uskaltanut sanoa omaa mielipidettään minun leikkuutaidoista [;)][:D][:D]..Pari puuta jäi vielä operoimatta,mutta ehkä ne sitten tänään illalla vielä hoidan loppuun?
Wau..Sinullakin on jo noin paljon viikkoja kasassa!!
Paljon peukkuja rakenneultraan [:)]!!Tulehan kertomaan sitten kuulumiset??
P.S.Aiotteko ottaa sukupuolen selville etukäteen?
Voihan hyvin [:)]
OMAA: Meitin rakas 11-vuotias lehmä ( Natalie ) poiki eilen kaksoset [:)][:)]
Harvinaistahan tuo on,että lehmä saa kaksoset.Kaikki meni hyvin;tosin toinen vasikka oli pienempi kuin toinen ja sille jouduimme antamaan vähän lisämaitoa.
Mulla ei mitään oireita.Eli ovista täällä vasta odotellaan.Mutta harjoiteltu täällä ollaan silti jo ahkerasti sitä H-hetkeä varten [&o][;)][:D][8D][8D][8D][8D][8D]
PLUSSATKAAHAN NYT MUUTKIN TYTÖT
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Yönsäde kp 12/28/6