joko nyt onnistaisi

Moi

Tein nyt aamul ton Clearblue digital testin ja kyllä se ilmottaa mun olevan raskaana ja helmöityksestä on 2-3vk[:D][:D] Mies ei meinaa vielkään uskoo.Ensin ollaan yritetty se vuos ja sit yhtäkkiä mitään arvaamatta tärppää. Tuli jotenki niin puun takaa et kestää hetki ees uskoo todeks.

Toivottavasti tää mun plussa tarttuu teille muillekkin. Onnea teille kaikille yritykseen plussa tuulia+++++++++++++++++++++++++

ja kiitos[:D]

ONNEA NOPPA AIIIIIIIIIIIIIVAN KAMALAN HIRRRRRRMUISESTI! muistelin, et alettii suht yht aikaa kirjottelee tälle palstalle, ja kuulostaa muutenki aika samalta mein tarina ;D kun en itekä osannu ajatella yhtää et olisin ollu raskaana ku "menkat myöhäs", ja terolut kuurin jälkeinen ensimmäinen luomukierto oli tää meinkin tärppikierto! Ihanaa! aivan mahtavaa noppa.<3 onnea teille kamalan paljon!

pikaisesti...

Onnea nopalle ja paljon vauvaliimaa sinne!

Tatjuska; kiva että olet paremmalla fiiliksellä ja IHANAA ETTÄ OLET HENGISSÄ[:)][:)][:)] Onnea yrityksiin sitten aika sen sallii.

Yönsäde; Kiitos taas ihanista sanoista. Täällä voidaan paksusti ja viikkoja kasassa tasan 19. Ensi viikolla on rakenneultra. No jokos puutarha on hoideltu ja kommentit saatu[;)] Ihanaa, että sä jaksat touhuta vaikka perhe sairastelee. Parantukaa pian kaikki[:)]

Plussatuulia puhaltelee++++++++++++++++++++++++++

Kiitos tsemppailuista. Tänään olo tuntuu jo paremmalta, mutta huomenna käyn lääkärissä tarkistuttamassa korvat. Mulla kun niin helposti nuha menee korviin ja saattaa tulla vaik tulehdus. Jätän siis huomisen työpäivänkin väliin. Jospa sitten ensiviikolla, tai katsotaan mitä se lääkäri huomenna sanoo.

Kaksosten taikaa,

BANDIDA: No sinähän olet ihan selvästi raskaana..eikös jookos [;)][:)][:)]??
Minäkun luulin jo,että lääkäri on sinulle sanonut,ettet ole ovuloinut.Mutta noi tikut..höh;eihän niihin ole uskomista [:D][:D]
Eikös täällä jotkut ole kertonut,että heillä haalea viiva on tarkoittanut sitä positiivisuutta [:)]??
Nyt rakas ystävä nappaat sen plussan!!!!!!
Minä niin sitä teille täällä toivon [:)][:)][:)]
Minä olen tällainen rääväsuu aina välillä [;)]..mies on hiljaisempaa sorttia.Eikös se niin ole,että vastakohdat täydentävät toisiaan [;)][:D]?
Heh..Minä taas täällä haaveilen aina välillä pienemmästä pihasta ja rehevättömämmästä maasta [;)][:D].Meillä tykkää kasvaa nuo rikkaruohotkin niin kivasti kukkamaissa ja kasvimaalla.Ja me ei saada edes käyttää mitään rikkaruohon tuhoaineita,koska olemme luomutila.Joten käsipelillä joudun kaikki rikkaruohot kitkeä pois.
Tervetuloa tänne leikkelemään nuo loput puut [:)]..Minä pari tuossa "parturoin" ja sitten paloi herne [;)]..ei oikein luonnistu minulta *viheltelee*
Plussaa sinulle rakas ystävä [:)][:)]!!

NOPPA: Vielä kerran MILJOONASTI ONNEA PLUSSASTA *halaa*
Lupaathan ottaa meidät muutkin mukaasi [;)]??
Ihanaa vointia sinulle ja nauti rakas ystävä miehesi kanssa vaavista!!!!!

KAIKA: KIITOS SUURI [:)]
Ja Yönsäde nauraa Kaikan hyvälle jutulle [:D][:D][:D]
Saat jatkaa siellä kaksiulotteista mietintääsi rauhassa ja miettiä,että kumpaa puutarhaa se Yönsäde oikein tarkoitti [;)][:D]
Voihan hyvin muru [:)]!!

RONNY: Toivottavasti Poitsulle ei tule korvatulehdusta!!!!
Meillä se on yleensäkin sääntö kuin poikkeus flunssan jälkeen [&:]
Heh ja köh..minä olen siis puutarhan hoidossa iha kädetön tyyppi [&o][:D][:D]
Olen siis opetullut kaikki ihan kantapään kautta ja miehen epäselvän opetuksen kautta [;)]
Omenapuihin ja muihinkin puihin kasvaa sellaisia "liika oksia" .En edes tiedä,että mikä niiden oikea nimitys on [8|].Tomaatteihin kasvaa varkaita ( niiden nimen tiedän ) ja nekin pitää aina leikata/poistaa.Mutta puiden näitä poistettavien oksien nimiä en tiedä.Bandida varmaan osaisi kertoa tarkemmin [:)]??
Mutta kumminkin leikkaan noista puista noi ylimääräiset oksat pois.Karsin siis ihan oman maun mukaan noita puustoja [:D].Eikös noi ylimääräiset oksat vie niinkuin kasvuvoimaa tuolta puulta [8|]??Joku hortonomi voisi selittää asian oikein [;)]
Ihanaa..täti ei ole tullut sinne,eikä tule [:)][:)]
Minä elän niin täysillä sinun kanssasi ja ajattelen sinua päivittäin!!!!!!
PEUKKUJA IHAN HIRVEESTI SINULLE [:)][:)][:)]

MIPLIS: Ihanaa kuulla,että kevätmasis on tipotiessään [:)][:)][:)]
Onnittelut elokuva-analyysien valmistumisesta sekä työharjoittelupaikasta..jee [:)][:)]
Sulla menee nyt noin hyvin,niin se ei voi tarkoittaa muuta kuin,että teille tulee vielä se plussakin [:)][:)]

ORKIDEA: KIITOS KULTA paljon sanoistasi [:)][:)]
Puutarha on mikä on [:D][:D]..Mies ei varmaan uskaltanut sanoa omaa mielipidettään minun leikkuutaidoista [;)][:D][:D]..Pari puuta jäi vielä operoimatta,mutta ehkä ne sitten tänään illalla vielä hoidan loppuun?
Wau..Sinullakin on jo noin paljon viikkoja kasassa!!
Paljon peukkuja rakenneultraan [:)]!!Tulehan kertomaan sitten kuulumiset??
P.S.Aiotteko ottaa sukupuolen selville etukäteen?
Voihan hyvin [:)]

OMAA: Meitin rakas 11-vuotias lehmä ( Natalie ) poiki eilen kaksoset [:)][:)]
Harvinaistahan tuo on,että lehmä saa kaksoset.Kaikki meni hyvin;tosin toinen vasikka oli pienempi kuin toinen ja sille jouduimme antamaan vähän lisämaitoa.

Mulla ei mitään oireita.Eli ovista täällä vasta odotellaan.Mutta harjoiteltu täällä ollaan silti jo ahkerasti sitä H-hetkeä varten [&o][;)][:D][8D][8D][8D][8D][8D]

PLUSSATKAAHAN NYT MUUTKIN TYTÖT
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 12/28/6

Enään neljä päivää ovikseen ja ei minkäänlaisia merkkejä vielä..Tai tiistaina oli pieni ovulaation tapainen kipu mahassa mutta sekin oli vain hetken ja meni ohi..Enkä usko että olisin ovuloinut silloin kun mun ovis kivut ovat paljon kipeämmät ja kestää koko päivän ja vielä seuraavankin päivän.Aloitettiin pupuilu heti seuraavana päivänä kun täti lähti pois ja sitten oli 2pv taukoa ja tiistaina sitten korvattiin sen 2pv taukokin.[:D]Eilen ei sitten tehty mitään,tästä päivästä en tiiä vielä kun se tulee töistä,riippuu onko se kui väsyny ku mies tulossa vissiin kipeeksi,tai tähän flunssaan mitä mulla ja neidillä oli jo[:)]Mutta jooh,lähdemme tästä neidin kanssa kahdestaan käymään aamusaunassa ja pesulla ja sitten odotellaan että kaveri tulee poikansa kanssa kylään ja lähdetään sitten vähän ulkoilemaan tuonne kun aurinkokin pilkottaa pilven reunalta ja on kaunis ilma[:)][:D]

Onnea kaikille plussanneille ja paljon tarrasukkia matkaan.
[:)]

Ja niitä plussatuulia myös kaikille jotka eivät vielä ole plussanneet++++++

Paljon tsemejä kaikille,hih.[:)]

----------------------------------------------------------------

huomenta päivää! [:)]

kiitokset yönsäteelle!![:)] jospa mä annan olla noiden omena puiden ihan rauhassa, pian ei jää mitää jälelle ku meen leikkomaan![;)]
vautsi, tuplavasikka onnittelut! [:D]

jees, tää testasi tänään taas puhtaan negan [:@] kp 33/26 menossa, luomutätiä ei kuulu. höööööh.. no viel yks testi on kaapis joten oottelen viel yhen viikon, testaan ja jos plussaa niin hyvä jos ei niin lääkäriin [&:]

mukavaa aurinkoista päivää ja plussatuulia.

Niinpä niin. Flunssa alkaa jo vähän helpottaa, mutta loppuviikkokin sairaslomaa. Täytyy vaan juoda ja levätä. Kyllä se siitä. Lähdenkin tästä lepäilemään.

Heissan naiset, täällä ollaan vähän hämillään. Pitäisi olla menossa dpo 12, mutta juurikin äsken sain pienoisen välivuodon! Jos nää on nyt menkat, niin sitten koko kierto on liian lyhyt ja toivotaan siis että jotain kiinnitysvuotoa tämä... oon kyllä todella skeptinen sen suhteen, kun mitään oireita ei ole [:(]

Kannatan kiinnittymisvuotoa, MK81!! [:D] Täällä on peukut käsistä ja jaloista pystyssä...

Onnea Miplikselle harjoittelupaikasta, niin se valmistuminen vaan lähenee!

Yönsäde mä kyllä jonkin verran puutarhaa trimmailen ihan harrastelupohjalta [8D] Niistä muista trimmauksista en sen tarkemmin nyt tähän kirjoittele mut omena- ja muita hedelmäpuitahan leikeillään siksi että ne tuottais paremmin satoa: valon ja ilman kierron (liiallisen kosteuden ehkäisyn) takia. Ihan oman esteettisyyden tajun mukaankin niitä voi vedellä, kovin isoja virheitä siinä ei voi tehdä ja ne oksat on uusiutuva luonnonvara, varsinkin jos sen tekee tarpeeksi aikaisin keväällä tai myöhään syksyllä [:)] Pois pitäis leikata rikkonaiset oksat, ja suoraan ylös- tai sisäänpäin kasvavat oksat, ja samoin kilpalatvat (eli se "varkaan" serkku). Jos ei halua leikata (tai ei ole paljon leikattavaa) niin voi myös taivutella painojen avulla oksia parempiin kulmiin. Tulipas kunnon romaani puutarhanhoidosta nyt sitten tähän väliin. Miten niin mulla himottais se oma kunnon piha?? [;)] Mun ainokaisessa minimaalisessa omppupuussa roikkuu niitä painoja (pesukoneen osia, kivasti kiiltelee auringossa, hehe) kun en raski vielä sitä leikellä. Vähän meni offtopikiksi mutta haitanneeko..?

Kiitos tsempityksistä mutta ei sittenkään tärpännyt... Pitihän se testata kuitenkin kun ei sitä tätiä kuulu, ja se odotettu nega sieltä tärähti. Kyllä se vain kirpaisee vaikka "tietäskin" sen tulevan... Vois jo alkaa se täti tulla, tahtois päästä tästä 'välikierrosta' taas oikeaan yritykseen... Terojen lopetuksesta jo 8 päivää mennyt, prkl. Taitaa mennä tuohon mun nykyiseen "normikierron" mittoihin tämäkin kerta, vähän alle tai päälle 40 kp.

Onnea kaikille plussanneille ja toivottavasti jossain välissä perästä tullaan....
Nyt taas näyttäisi siltä että ne menkat on alkamassa. Harmittaa niin vietävästi. Lupa olisi pienokaien nyt tulla, mutta ei sitten näytä tärppäävän. [&o]
No tänään olin kuitenkin työhaastattelussa ja taisi ihan hienosti mennä. Siirtyminen toisiin tehtäviin olisi hakusessa, työpaikka pysyisi samana. Kaikenlaista pohdittavaa tälle vuodelle on kyllä kertymässä. Joskus kun tuntuu siltä että kulkee vuorenharjalla ja niitä sivujuonteita lähtee vähän matkan päästä aina uusia ja uusia. Pitäisi vain osata päättää mitä harjannetta kulkea. Nyt on juuri sellainen olo!

Eilen tuli hauska dokkari siittiöiden kilpajuoksusta Teema kanavalta. Tulee sunnuntaina klo 13.55 uusintana. Suosittelen.

kauhiasti tullu taas teksiä, oon kyllä käyny lueskelemassa,
mutta täällä täteillään niin on jääny vastailematta sitten.
Ihme täti ollut kyllä, tai siis kun pari viime kiertoa täti oli
vain varjo entisestään,niin nyt palas kyllä.
Ottaa toki päähän vuotaa ku seula, mutta taitaapi
tuo osoittaa myös sen josko allekirjoittaneen kroppa alkais pelittää
taas normaalisti[:)] Toivotaan ainakin.
Sitten niitä verihyytymiä tullu ihan sikana,
voikohan olla että jääny sitä verta viime kierroista niin siksi
tuli niin paljon nyt hyytymiä?
Ihan siis yök.

Itelle ei uusia kuulu,oottelen tädin poistumista.
Kauheasti kaikkea puuhaa olis ja oottelen koska sisko
jakautuis, sillä on LA maanantaina.
Verenpaine katossa ja nyt ootellaan joutuuko sairaalaan
vai saako sen laskettua levolla.
Kurjia tommoset.

plussatuulia !!!!

Iltaa leidit.

Ajattelin vain tulla kertomaan uutisia että tänään tuli pieni tipallinen verta vaikka menkat oli ja ovulaatioon olis 3pv,en tiiä sitten mistä se johtuu ja mitä se oli.Nopeasti kun olen noussut toissa päivänä niin vihlasi todella kipeästi alavatsasta..Olisikohan raskaus onnistunutkin,sitähän ei tiedä ja testata en aijo vielä muutamaan viikkoon.[8|]

Täällä on täti saateltu ulos, ja kohta puoliin pitäis rueta taas harjoittelemaan vauvantekohommaa... Teroluttia saa taas nappailla kp 15.-24. Mutta jospa ne menkat ei enää tuliskaan... [;)] Kumma juttu, että aina kun on menkat niin himottaa valtavasti ja sitten taas kun menkat loppuu niin menee parikin päivää, ettei tee mieli yhtään edes ajatellakaan seksiä... Ihan ihmeellistä on tämä naisena oleminen. [:D]

Mahdottomasti vaan odotan, että tulisi raskaaksi ja saisi vauvan, mutta taitaa mennä ikuisuus ennenkuin niin tapahtuu. Yhdeksäs yrityskuukausi käynnissä...

Mutta onnittelut plussanneille ja toivottavasti täältä tultaisiin perässä! 

Takaisin