joko nyt onnistaisi

paipapu: Kiitos! [:)] peukut sulle tämän päivän lääkäriin, Toivottavasti kaikki on niin ku pitääki!! [:)]

kcatri: terolut kuurin aikana On mahdollista tulla raskaaksi. peukkuja!

yönsäde: kiitos jälleen!! [:)] jees, näin me tähdään, joulukuisiin juttuja jatkamaan yhdessä. Mahtavaa että sait ovistestiin kaksi viivaa. Onnea nyt hirveesti kauheesti et tärppää nyt!!ja kyllähän se tärppää!!
mä sit parhaani yritän tulla perässä [:D]

adara: peukut testaukseen! kuulostaa hyvältä! tulehan kertomaan mitä testi sanoo!

mk81: Peukut täällä sulle, että se täti ei sinne tulekkaan!!! ja saat sen plussan!!

minnuskalle ja muille testaajille myös peukut pystyssä!!!

noppa: toivottavasti luomukierto toimii ja oot sen tärpin saanu! [:)] peukkuja sulle!

omaa. tänää sit taas alotin ovistestailun, haaleeta viivaa näytti, eli ei mitään.
ei tänne muuta. vkloppu meni vilauksessa.
tikkeriki taitaa olla päivän jälessä.

plussa puhureita!!![:D]

pikaiset ultrakuulumiset!

pikkuinen oli kasvanut jo sentin mittaiseksi ja kaikki näytti hyvältä!
12.4 sitten seuraava ultra taas!

Norolta terveiset,

ÖRKKI: Voihan örkki sentäs [;)]..meillä ollaan täällä sairasteltu jälleen "örkkitautia" eli norovirusta..eli kakkaa ja ökää on täällä lennellyt [:'(]
Jeps,ja ajattelinkin sinua juuri huudella,mutta olitkin jo kerennyt käydä täällä kuulumiset laittamassa [:)]
Meitin Kakkonen kiittää onnitteluista [:)]..tosin hän nyt oksentaa [:(]
Voihan peen tiputteluvuodot [:@]..Peukutan täällä ihan täysillä,ettei se täti sinne tule vaan se odotettu plussa
Peukkuja peukkuja!!!!!

MK81: Todella syvät pahoittelut negasta [:(]
Niin sinulle sitä plussaa toivoin!!!!

ADARA: Paljon sinulle peukkuja,että testi muuttuu positiiviseksi [:)][:)]
Inhottavaa tuollainen,ettei tätiä kuulu ja silti testi näyttää negaa [:(]
Peukkuja peukkuja!!!

TATJUSKA: Edelleen sinulle/teille paljon voimia ja jaksamisia [:)][:)][:)]
Täältä lähtee suuret voimahalit teille!!!!!

MINNUSKA: Sikaiso kasa peukkuja huomiseen testailuun [:)][:)]
Niin ja Jasminelle SYDÄMELLISET 1-VUOTIS ONNITTELUT [:)][:)][:)]

NOPPA: Peukkuja peukkuja!!!!!
Mää ainakin uskon sinun miestäsi [;)][:D]..ihan varmasti olet raskaana [:)][:)]!!

RONNY: Paskan marjat..jätän Joulukuut väliin [:@]..meille tuli jälleen norovirus lauantai illalla ja ollaan miehen kanssa oksennellut ja paskonnellut ja nyt on myös parissa lapsessakin.ELI EMME OLE PYSTYNEET HARRASTAMAAN SESSYÄ ja ilman sessyä ei voida tulla raskaaksi [:@].Että pitikin juuri nyt iskeä tämä tauti..mur.
Mutta sinä menet Joulukuisiin ja minä pyyhällän sitten Tammikuisiin [;)]
Sessykästä aikaa teille murut [:)][8D][:)][8D][:)]

OMAA: Juu tosiaankin lauantaina aloitti Kakkonen ensin oksentelun ja eilen se sitten iski minun mieheeni ja minuun.Nyt ei ole niin kova tauti kun viimeksi ( kuukausi sitten )..parilla paskomisella ja örkkimisellä ollaan selvitty,mutta mieli ei kyllä tee sessyä.Juuri,kun nyt olisi ollut ovis,niin ollaan sairasteltu ja oltu sessittömällä linjalla.Eli tässä kierrossa ei tule tärppiä.Tänään meidän Nelonenkin sitten aloitti oksentamisen.Ei pahasti,mutta kumminkin.Isin kanssa se tuolla nyt nukkuu.
Jeps,mutta fiilarit kakkamielellä...

TEILLE MUILLE KOVASTI PUHALLAN PLUSSATUULIA
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 17/28-33/5

ALKUPERÄINEN: Yönsäde

Norolta terveiset,

ÖRKKI: Voihan örkki sentäs [;)]..meillä ollaan täällä sairasteltu jälleen "örkkitautia" eli norovirusta..eli kakkaa ja ökää on täällä lennellyt [:'(]
Jeps,ja ajattelinkin sinua juuri huudella,mutta olitkin jo kerennyt käydä täällä kuulumiset laittamassa [:)]
Meitin Kakkonen kiittää onnitteluista [:)]..tosin hän nyt oksentaa [:(]
Voihan peen tiputteluvuodot [:@]..Peukutan täällä ihan täysillä,ettei se täti sinne tule vaan se odotettu plussa
Peukkuja peukkuja!!!!!

MK81: Todella syvät pahoittelut negasta [:(]
Niin sinulle sitä plussaa toivoin!!!!

ADARA: Paljon sinulle peukkuja,että testi muuttuu positiiviseksi [:)][:)]
Inhottavaa tuollainen,ettei tätiä kuulu ja silti testi näyttää negaa [:(]
Peukkuja peukkuja!!!

TATJUSKA: Edelleen sinulle/teille paljon voimia ja jaksamisia [:)][:)][:)]
Täältä lähtee suuret voimahalit teille!!!!!

MINNUSKA: Sikaiso kasa peukkuja huomiseen testailuun [:)][:)]
Niin ja Jasminelle SYDÄMELLISET 1-VUOTIS ONNITTELUT [:)][:)][:)]

NOPPA: Peukkuja peukkuja!!!!!
Mää ainakin uskon sinun miestäsi [;)][:D]..ihan varmasti olet raskaana [:)][:)]!!

RONNY: Paskan marjat..jätän Joulukuut väliin [:@]..meille tuli jälleen norovirus lauantai illalla ja ollaan miehen kanssa oksennellut ja paskonnellut ja nyt on myös parissa lapsessakin.ELI EMME OLE PYSTYNEET HARRASTAMAAN SESSYÄ ja ilman sessyä ei voida tulla raskaaksi [:@].Että pitikin juuri nyt iskeä tämä tauti..mur.
Mutta sinä menet Joulukuisiin ja minä pyyhällän sitten Tammikuisiin [;)]
Sessykästä aikaa teille murut [:)][8D][:)][8D][:)]

TULITIKKU: SUUREMMOISET JA MAHTAVAT ULTRA-ONNITTELUT [:)][:)][:)]!!!
Ihanaa,että vauva oli kasvanut ja kaikki oli hyvin!!!!!!!!!!!!!!
Voihan hyvin masusi kanssa [:)]!!!

OMAA: Juu tosiaankin lauantaina aloitti Kakkonen ensin oksentelun ja eilen se sitten iski minun mieheeni ja minuun.Nyt ei ole niin kova tauti kun viimeksi ( kuukausi sitten )..parilla paskomisella ja örkkimisellä ollaan selvitty,mutta mieli ei kyllä tee sessyä.Juuri,kun nyt olisi ollut ovis,niin ollaan sairasteltu ja oltu sessittömällä linjalla.Eli tässä kierrossa ei tule tärppiä.Tänään meidän Nelonenkin sitten aloitti oksentamisen.Ei pahasti,mutta kumminkin.Isin kanssa se tuolla nyt nukkuu.
Jeps,mutta fiilarit kakkamielellä...

TEILLE MUILLE KOVASTI PUHALLAN PLUSSATUULIA
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 17/28-33/5

Voi Adara, ikävä kuulla [:@] Onko sulla kierto yleensä heitellyt noin?

Itsellä nähtävästi myös kierto pitenee. Ihme homma, koska se on ollut pilsujen lopettamisen jälkeen viimesen 9kk sama 27 pv. Nyt sitten venähtää perskuta. [&:] Katsotaan miten pitkäksi venähtää, ennen kun ton tickerin korjaan...

Yönsäde Kiitoksia,sitä tarvitaankin iso kasa[:)]Jasmin niiaa ja kiittää onnitteluista,tosin vähän kipeenä neiti on ollut kun aamulla kävimme 1v neuvolassa ja sai rokotteen niin sitten illasta rokote nosti kuumeen[&o][&:]

Nia ilmoittautuu takaisin kuumeilijoiden joukkoon. On hiukan taukoja pidellyt, mutta nyt taas tuulta purjeisiin.
Ikävää nähdä, kun tuossa muutaman sivun menneitä keskusteluja selasin, että niin usea tuttu kirjoittelija vielä täällä roikkuu. Olisin niin toivonut, että te kaikki plussaatte poissa oloni aikana, että olisi päässyt kuumottelemaan ja myötäelämään muiden iloa. Saa nähdä kuinka kauan me joudumme yrittämään.

Minä siis kuumeilin tuossa muutama kuukausi takaperin. Sitten pistettiin yritys jähin muuttuneen elämäntilanteen takia, mutta jospa sitä nyt uskaltaisi taas hiukan toiveikasta päätä nostatella. Nyt on ollut ovulaatio ja olemme heilutelleet peittoja ilman suojakumeja [:D]. Kahden viikon päästä sitten jännitellään, että miten on käynyt. En kuitenkaan hirveästi toivo ja usko, että vielä olisi tärpännyt. Pakko oli silti tulla tänne lukemaan teidän muiden kuulumisia.

Oon vihreä kateudesta, kun kaikki mun kaverit kulkee masu pystyssä ylpeinä. MINÄKIN, MINÄKIN! [:'(]

nia, tervetuloa takaisin ja toivottavasti tärppäisi heti jotta pääsisit myös ylpeenä masu pystyssä kulkemaan!

tulitikku: hienoa mahtavaa että kaikki oli hyvin!!! [:D][:D]

yönsäde: voihan noro ku piti sinne tulla! [:'(][:@] mut älä luulekkaa et päästän sua vielä hyppäämään yli joulukuisten [;)] eiks ne simpat elele aikas monta päivää 3-5 (?) et jos vaa mahiksii aikaisemmist puuhailuista,(?) niin peukutan peukutan ja lujaa sulle!!! tiiä nyt sit tuosta sun oviksest varmaks et millo se oli ku oireet aikasemmin mitä testiviivat? hmm.. mut mut en tosissaa taho viel päästää sua hyppään tammikuisiin. [:)][:D] Pikaista paranemista teille kaikille!!! toivottavasti ei käy kaikkia lapsia läpi vuorotellen. [&:]

adara: pahoittelut negasta [:(][>:] mut vielä se voi plussaksi muuttua. peukkuja! mikä sul on normikierto?

mk81: peukutan myös edelleen sullekki et plussan viel täst kierrost saat!![:)]

nia: peukut sullekkin tähän kiertoon!! toivottavasti pääset testaan plussaa [:D]

Omaan ei uutta aamuisesta.

Täällö kukkuu yksi joka ei malta nukkua...[:)]

MK81:Pahoittelut negasta...Toivotaan sitten,ettei se täti kauan oo kateis tai vielä mieluummin oliskin kysees sellanen hitaasti heräävä plussa![:)]Kyllä se miehelle aikas kova paikka onkin kun vika löytyy,me ollaan asiasta puhuttu viimeksi tänään...Mutta oon sanonu miehelleni,että mieluummin otan tuon vian,kun esimerkiksi kunnon juopottelun,toisen loukkaamisen jne...Ja oon aatellu,että me ollaan sitten niin vahvoja,että jaksetaan tämäkin taakka käydä läpi.Kyllä meistä täällä huolta pidetään!Ootteko puhunu mahdollisista hoidoista,jos jotain paljastuu?Ilman muuta autan ja tuen,jos vain voin ja mun mies myös!Tsemppiä teille!!!

Örkki:Sullakin tuota [:@] tiputteluvuotoa! Josko siltikin se täti jättäis tulematta..? Onneksi kuitenkin jaksat olla positiivinen![:)] Kyllä se teidänkin aika tulee vielä!

Minnuska89:Mulla alkoi siirrosta 5 päivää ajoittaiset menkkamaiset kivut,jotka jatkuu edelleen...Ovat kuulemma normaalia.Joten jospa sinäkin?[:)]

Bandida:Ihana asenne sulla,tuottakoon se tulosta!Tsemppiä tähän kiertoon![:)]

Noppa:Tsemppiä ripakopallinen!Koitahan jaksaa piinaviikko ja nappaat sitten sen plussan!

Ronny:Toivotaan,että ovis näkyypi pian ja sitte laitatte peitot pöllyämään![:D]

Tulitikku:Vielä täältäkin,ihania uutisia![:)][:)][:)]

Yönsäde:[:@][:o][&:] Perhanan noro!Että viittiikin tulla ja pilata toisten petipuuhat ja piruuttaan kaataa vielä siihen samaan petiin!Melkeen yhtä ärsyttävä ku täti!!!Pikaista paranemista!Ja teillä kun on niin suloista siellä makkarin puolella (tai missä milloinkin[:D]),voihan se olla,että siellä on jo siittiöt hyvässä matkassa ja noro saa jäädä tädin kaveriksi nuolemaan näppejään!

Adara:Pahoittelut...

Nia:Tervetuloa!Kyllä säkin sen oman masus saat![:)]

Omaa:Kiitos tsemppauksesta!Oltiin tänään siis tosi varhaisessa ultrassa ja kaikki oli hyvin! Mut ultrattiin hoitojen takia jo nyt,ja varoitteli gyne kovasti,ettei välttämättä vielä siis näy eikä tarkota mitään,mutta heti kun katto,niin sano,että näkyyhän se selvästi ja näkyi jopa jo sydänäänetkin,kun tarkkaan zoomas! Oltiin eri paikas yksityisellä,kun klinikka on eri paikkakunnalla ja olivat suostuvaisia tähän.Nyt ultran perusteella la aikaistuis 21.11.,mutta vielä vähän aikasta sanoa.Muutaman viikon päästä uudestaan!Täällä siis onnellisia ollaan ja nyt se on naiset todistettu!Mäkin voin raskautua ja niin siis te muutkin!Uskomatonta oli nähdä monitorissa pikkuinen oikeassa paikassa!Ja mies on ihan mahdoton,huolehtii nyt koko ajan mitä syön ja lukee täältä viikkoja eteenpäin! No,yritän pikku hiljaa uskaltautua tuonne marraskuisiin...Vaikka enhän mä teistä luovu! Tulee haikeus sitä ajatellessakin... Halauksia ja uskoa sekä plussia kaikille!!!

Paipapu No mulla kesti menkkamaiset kivut vain 3pv ja silloin kun ne alko niin oli pikkuriikkinen verinen vuoto ja se loppui sitten seinään ja kivut loppui viime lauantaina vasta ja alkoi silloin torstaina.

Omaa: Tein nytten aamulla 6.30 testin ja arvasin oikein/pelkäsinkin tätä..Negatiivinen oli..[:(] Huomenna pitäis täti tulla kylään mutta kattoo että tuleeko se,toivottavasti tein vain aikaisin ja ettei se täti tulisi..Jos tulee niin sitten pääsen itsekin tavoittelemaan tammivauvaa[:)] Menee kyllä niin lähelle tota meidän esikoisen syntymäkuukautta kun esikoinen syntyi 29.maaliskuu 2009[:D]

Lisää negaa pukkaa siis [:@] Voi ei Minnuska89. Itsekin vetäsin taas aamulla negan. Menkat ei tosiaan vieläkään ole alkanet ja mitään oireita ei ole ilmassa. Dpo 16 menossa...

------------ ja päivitys 5min tämän jälkeen.

Menkat. yk11 starttasi nyt.

MK81 No toivotaan et jos en nyt oo sit raskaana niin että kummatkin pääsisi sinne tammivauva osastolle[:)] Voihan se KAIT olla hyvinkin mahdollista että testasin liian aikaisin kun laskeskelin että mulla viikkoja olis vasta 3+3 ja luin että r-testi ei välttämättä näytä noin alkuvaiheessa,mutta voihan se olla myös et täti on alkamas,mulla menkkamaisia kipuja välillä alavatsassa ja sitten alaselkää vähän jomottaa välillä..[8|]

Paipapu Toivotaan että testasin liian aikaisin..Positiivinen testi pitäs tulla 2.4.2010 mitä tein laskurin mukaan..Mutta saas nähä kerkeekö sinne asti ilman tätiä..[&:][&o]

pistämpä tänne saman tekstin kuin tonne pidemmän kaavan mukaan ketjuun,elikkäs heips taasen. Ollut taas taka-alalla tädin tulon myötä mutta nyt se kurjimus on lähtenyt niin jaksaa vähän taas
Mä oon huomannu että mulle on tullu ties mitä pelkoja ja pohdintoja pidenneen yrittämisen jälkeen.
Sitten oon huomannu myös että kun ovis lähenee, mä alan miettiä sitä että seksiä olis oltava,
otan siitä paineet itelle ja menee loputkin halut ärh.
Joskos ens kuussa olis rahotus kunnossa,sais käydä lekurilla tarkistuttaan onko kaikki okei ja vaikka unohtaa koko raskautumista... Tai pitää taukoa tai jotain. Äääh.

Mutta pahoitteluni negoista ja tädeistä niitä saaneille.
ja hei naiset, luin tossa (meni oikein 2,5h aikaa ) Anna-Leena Härkösen Heikosti Positiivinen!!
suosittelen kaikille, oli tosi mielenkiintonen kirja.
kertoo tosiaan raskautumisesta ja siihen liittyvistä jutuista. Imaisi minut niin hyvin että meni tuon 2,5 tuntia tuohon 320 ja rapiat sivuihin aikaa
Joku muukin on tota jossain joskus suositellut ja siitä mä ton muistinkin ja lainasin kun kävin kirjastossa.

Tää kuittais nyt.
kp 10/28(-32)

Moikka,

ADARA: Pahoittelut negasta [:(]

NIA: Lämpimästi tervetuloa takaisin [:)]
Sinua olenkin täällä monesti mietteinyt *halaa*
Me eletäänkin samoja kiertopäiviä..tosin mulla meni tämä kierto ihan pyllylleen [:@]
Toivottavasti teillä olisi tärpännyt!!

RONNY: Meillä oli viimeksi perjantaina sessyä ja lauantaina alkoi taudit ja silloin tuli vahvat viivat kehiin eli ovis oli sunnuntaina tai maanantaina.Aika huonot mahkut on raskautumiseen [:'(].Nytkin vielä on heikko olo,enkä todellakaan tänään jaksaisi sessyä..ikävä kyllä [:(]
No ei auta,kun ottaa täti vastaan ja yrittää sinne Tammikuisiin [;)]
Meidän kuopus on säästynyt tältä taudilta *peukuttaa peukuttaa*
Viimeksikin hän oli juuri ainut,joka säästyi norolta sekä sikainfluenssalta,vaikka on niin pieni.Kohta 11kk vanha ihanuus [:)].
KIITOS SUURI IHANISTA TSEMPPAUKSISTA JA KAUNIISTA SANOISTASI [:)][:)]*halaa*

PAIPAPU: KIITOS SUURI [:)][:)]*halaa*
Onnistumismahdollisuudet ovat tässä kierrossa nyt tosi huonot [&:]..En siis edes yhtään odota plussaa;ikäväkyllä [:'(]
No,ensi kierrolla sitten on toivottavasti paremmat mahdollisuudet [:)]??
IHANAA MAHTAVAA..SYDÄMELLISET ONNITTELUT TEILLE MOLEMILLE IHANISTA ULTRA-KUULUMISISTA [:)][:)][:)][:)][:)][:)]*halaa jälleen*
Nyt sitten rakas ystävä iloisin mielin nautit raskaudesta ja tulevasta omasta mussukasta!!!

MINNUSKA: Pahoittelut negasta [:(]
Toivotaan,että testasit ihan vain liian aikaisin!!!

MK81: Pahoittelut negasta sekä tädistä [:(]*voimahali*

OMAA: Eipä tänne mitään uutta eiliseen..
Vetutus on edelleen kova,kun oviksen hyödyntäminen meni ihan hukkaan.Ja tänäänkin olo on vielä sippimäinen,joten ei kyllä tee mieli sessyä tänäänkään vielä.
Eli satavarmasti täti tulee tänne ja uusi yrityskerta alkaa jälleen.
Mutta en viitsi teitä muita enempää jutuillani masentaa..sorry [&o]

TEILLE MUILLE PUHALLAN NIITÄ PLUSSATUULIA
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 18/28-33/5

Mulla on ollu nyt melko epäsäännöllinen kierto, 32-36. Kerran oli jopa 30 ja toisen kerran 40. Nyt siis pv 48 eikä täti ole vieläkään tullut.
Mulla oli Nuvaringin lopettamisen jälkeen varmaan 7kk kierto se sama 28, mut yhtäkkiä kiepsahti ihan omituiseks. Sillon aattelin, että stressistä johtu, mut ei se oo normalisoitunu vieläkään, 6kk jälkeen.

Pahoittelut negoista ja tädeistä. Peukkuja pidän pystyssä teille kaikille.

Njaa, en taas tiedä mitä ajatella tästä tädistä. Sais pikkuhiljaa voimistuu tämä vuoto ja vähän noita oireitakin kaipailisin. Yleensä menkat siis alkaa illalla ensin todella pienellä tiputtelulla ja sit aamulla saavista... nyt tätä minivuotoa ja ei mitään oireita [:@]

Toiveet olis edelleen korkeella jos aamun testi olis näyttänyt jotain muuta, kuin täysin tyhjää. Menee hermo näiden raskaushommien kanssa. Mikä se h*lvetin välivuotokin just kiinnittymispäivinä oli? Mä kysyn vaan, vaan ei mun kroppa vastaa [>:]

Yönsäde luulen et ne sun miehen simpat on sellasia sissejä, et nyt kun sä et usko et ne toimii... niin ne tekeekin yllätyshyökkäyksen [:D]

Takaisin