Yönsäde
Piirimestaruustason postaaja
Hyvää lauantaita,
...Heh..en voinut pysyä täältä tänään(kään) poissa [;)]
Vieraita alkaa tulemaan yhden jälkeen,joten kerkeempä äkkiä poiketa täällä [:D]
MK81: Onnittelut ensimmäisestä plussasta [;)][:)]
Täällä edelleen pidän sinulle peukkuja pystyssä,jotta roskisplussa muuttuisi vielä ihan oikeaksi plussaksi [:)][:)]!!!!!
KYLLÄ [:)]..Olemme mieheni kanssa maailman onnellisimpia,kun olemme saaneet näin monta ja ihanaa lasta!!!!Ja tuo eläinpolitiikkakin on täällä aika tarhamainen [;)][:D]
Mun Esikoisen synnytyksen kaameuteen vaikutti kaikista eniten TODELLA VITTUPÄÄ kätilö [:@],joka kannustuksen sijaan haukkui ( kyllä,kuulit oikein ) hän siis haukkui joka asiassa,kun synnytys ei sujunut ensisynnyttäjältä käsikirjojen mukaan [:@].
Ja myös tuo synnytys oli pitkä ja raskas eli 3 päivää sitä ensin käynnisteltiin osastolla ja sitten kun vihdosta viimein alkoi keinotekoiset poltot,niin niitä tuli tiuhaan kipeinä monta monen tuntia [&:].Kätilö ei edes uskonut,että olen kipeä eikä suostunut antamaan kipulääkettä.Jeps,ihana täti oli,jota voisin tänäpäivänä vähän "taputtaa" pääähän [;)]
Myös minun isäni kuoli syöpään silloin,kun olin raskaana,niin sekin teki vielä koko odotuksesta traumaattisen.
Lupasin itseleni,etten enään halua lapsia,mutta 10 vuoden päästä sitten mieli muuttui.Pelkopolilla kävin,kun odotin Kakkosta.Pelkäsin niin,että Esikoisen syntymä toistuu.
Onnekse ei toistunut..muiden lasten synnytykseto ovat olleet todella ihania kokemuksia [:)].Ja kätilöt aivan ihania [:)]!!
Huh..tulipas pitkä selostus [:D]
RONNY: KIITOS samoin Love [:)][:)]!!Määkin aina ilolla odotan,että saan lukea sinun kuulumisiasi..Ne ovat aina niin lutusia ja positiivisia kirjoituksia [:)][:)]
Heh..aivan,eli nyt siis oikeesti meikäläisellä pitäisi napata,jotta pysytään "vanhoissa tavoissa" kiinni [;)][:D][:D]
Ja toi sun heittos ei ollut yhtään huono vaan huippu [:D][:D]
Wau ja jee..Sulla on todella hyvä asenne..jee!!Siellä jo suunnittelet Kolmosta [:)][:)]
Niin sinulle peukutan,että nyt sulla tärppää [:)][:)][:)]
Sää tiedät varmasti,että elän ihan täpöillä täällä sinun mukanasi!!!
Yhdessä sitten jatketaan ihania odotusjuttuja Joulukuisissa [:D][:D][:D]
IHANAA..Pääsette miehesi kanssa kahden kylpylään..oi joi [8D][8D][8D][8D]
Kylpylässä ( porealtaassa ) laitatte sitten Jouluvauvan aluille [;)][8D][8D][:D]
Mikäs sen hienompaa sanoa lapselle,että sait poreitten keskellä alkusi [;)]
PAIPAPU: KIITOS SUURI RAKAS YSTÄVÄ [:)][:)][:)]
Sinä olet kanssa niin ihana ihminen,että..*halaa*
Ei taida nämä minun menkkakipuja johtua mistään viisaasta syystä [8|]..tänään meinaten tuli ovistikkuun 2 VAHVAA VIIVAA heti,eli huomenna mulla onkin vasta ovis.
Ihmeellisiä kipuja tässä on nyt ollut,että taitaa noi kystat sittenkin taas kiusata..murr.
IHANAA,että saitte jo maanantaille ajan [:)][:)][:)][:)][:)]
Sinä tiedät rakas ystävä,että täällä peukutetaan sinulle/teille ihan täpöillä!!!!!!!!!!!!!
ONNEA PALJON MAANANTAILLE RAKAS YSTÄVÄ [:)][:)][:)][:)]
P.S.Mulla ei ole ikinä ollut raskausaikana tissit kipeenä eikä turvonneina.Vasta imetyksen alettua on rinnat ja nännit kipeytyneet ja tissit vaihtuneet Dolleiksi [;)][:D]
Pahoinvointi ja oksentelu sekä väsymys on mun oireita,jotka ovat joka raskaudessa vaivanneet.
CATJA85: Moikka rakas ystävä
*halaa ja rutistaa kovasti*
Olen todella pahoillani teidän työtilanteesta [:(]..ja kaikesta muustakin!!!!
Sanani eivät riitä kertomaan sitä,mitä ajattelen!!!
Olet aina ajatuksissani ja kaipaan niin sinun hauskoja ja ihania juttujasi [:)][:)][:)]
Niin paljon teille toivon kaikkea hyvää!!!!!!!
MINNUSKA: Onnea uuteen asuntoon [:)]
Ja peukkuja testaukseen iso kasa!!!!!
OMAA: Tuossa jo Paipapulle kerroinkin,että tänään tuli ovistestiin 2 vahvaa viivaa eli ovis onkin vasta huomenna [8|].Outoa,että kivut ja limat olivat jo aikaisemmin,mutta pakkohan se on sitten uskoa tuohon testiin [;)]
Mutta pakko mennä..kohta tulee vieraat [:)][:)][:)][:)][:)]
Kaikki järjestelyt ovat hanskassa ja hanskat ties missä [;)]
MOI MOI MOI
JA LISÄÄ PLUSSATUULIA TEILLE KAIKILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Yönsäde kp 15/28-33/5
...Heh..en voinut pysyä täältä tänään(kään) poissa [;)]
Vieraita alkaa tulemaan yhden jälkeen,joten kerkeempä äkkiä poiketa täällä [:D]
MK81: Onnittelut ensimmäisestä plussasta [;)][:)]
Täällä edelleen pidän sinulle peukkuja pystyssä,jotta roskisplussa muuttuisi vielä ihan oikeaksi plussaksi [:)][:)]!!!!!
KYLLÄ [:)]..Olemme mieheni kanssa maailman onnellisimpia,kun olemme saaneet näin monta ja ihanaa lasta!!!!Ja tuo eläinpolitiikkakin on täällä aika tarhamainen [;)][:D]
Mun Esikoisen synnytyksen kaameuteen vaikutti kaikista eniten TODELLA VITTUPÄÄ kätilö [:@],joka kannustuksen sijaan haukkui ( kyllä,kuulit oikein ) hän siis haukkui joka asiassa,kun synnytys ei sujunut ensisynnyttäjältä käsikirjojen mukaan [:@].
Ja myös tuo synnytys oli pitkä ja raskas eli 3 päivää sitä ensin käynnisteltiin osastolla ja sitten kun vihdosta viimein alkoi keinotekoiset poltot,niin niitä tuli tiuhaan kipeinä monta monen tuntia [&:].Kätilö ei edes uskonut,että olen kipeä eikä suostunut antamaan kipulääkettä.Jeps,ihana täti oli,jota voisin tänäpäivänä vähän "taputtaa" pääähän [;)]
Myös minun isäni kuoli syöpään silloin,kun olin raskaana,niin sekin teki vielä koko odotuksesta traumaattisen.
Lupasin itseleni,etten enään halua lapsia,mutta 10 vuoden päästä sitten mieli muuttui.Pelkopolilla kävin,kun odotin Kakkosta.Pelkäsin niin,että Esikoisen syntymä toistuu.
Onnekse ei toistunut..muiden lasten synnytykseto ovat olleet todella ihania kokemuksia [:)].Ja kätilöt aivan ihania [:)]!!
Huh..tulipas pitkä selostus [:D]
RONNY: KIITOS samoin Love [:)][:)]!!Määkin aina ilolla odotan,että saan lukea sinun kuulumisiasi..Ne ovat aina niin lutusia ja positiivisia kirjoituksia [:)][:)]
Heh..aivan,eli nyt siis oikeesti meikäläisellä pitäisi napata,jotta pysytään "vanhoissa tavoissa" kiinni [;)][:D][:D]
Ja toi sun heittos ei ollut yhtään huono vaan huippu [:D][:D]
Wau ja jee..Sulla on todella hyvä asenne..jee!!Siellä jo suunnittelet Kolmosta [:)][:)]
Niin sinulle peukutan,että nyt sulla tärppää [:)][:)][:)]
Sää tiedät varmasti,että elän ihan täpöillä täällä sinun mukanasi!!!
Yhdessä sitten jatketaan ihania odotusjuttuja Joulukuisissa [:D][:D][:D]
IHANAA..Pääsette miehesi kanssa kahden kylpylään..oi joi [8D][8D][8D][8D]
Kylpylässä ( porealtaassa ) laitatte sitten Jouluvauvan aluille [;)][8D][8D][:D]
Mikäs sen hienompaa sanoa lapselle,että sait poreitten keskellä alkusi [;)]
PAIPAPU: KIITOS SUURI RAKAS YSTÄVÄ [:)][:)][:)]
Sinä olet kanssa niin ihana ihminen,että..*halaa*
Ei taida nämä minun menkkakipuja johtua mistään viisaasta syystä [8|]..tänään meinaten tuli ovistikkuun 2 VAHVAA VIIVAA heti,eli huomenna mulla onkin vasta ovis.
Ihmeellisiä kipuja tässä on nyt ollut,että taitaa noi kystat sittenkin taas kiusata..murr.
IHANAA,että saitte jo maanantaille ajan [:)][:)][:)][:)][:)]
Sinä tiedät rakas ystävä,että täällä peukutetaan sinulle/teille ihan täpöillä!!!!!!!!!!!!!
ONNEA PALJON MAANANTAILLE RAKAS YSTÄVÄ [:)][:)][:)][:)]
P.S.Mulla ei ole ikinä ollut raskausaikana tissit kipeenä eikä turvonneina.Vasta imetyksen alettua on rinnat ja nännit kipeytyneet ja tissit vaihtuneet Dolleiksi [;)][:D]
Pahoinvointi ja oksentelu sekä väsymys on mun oireita,jotka ovat joka raskaudessa vaivanneet.
CATJA85: Moikka rakas ystävä
*halaa ja rutistaa kovasti*Olen todella pahoillani teidän työtilanteesta [:(]..ja kaikesta muustakin!!!!
Sanani eivät riitä kertomaan sitä,mitä ajattelen!!!
Olet aina ajatuksissani ja kaipaan niin sinun hauskoja ja ihania juttujasi [:)][:)][:)]
Niin paljon teille toivon kaikkea hyvää!!!!!!!
MINNUSKA: Onnea uuteen asuntoon [:)]
Ja peukkuja testaukseen iso kasa!!!!!
OMAA: Tuossa jo Paipapulle kerroinkin,että tänään tuli ovistestiin 2 vahvaa viivaa eli ovis onkin vasta huomenna [8|].Outoa,että kivut ja limat olivat jo aikaisemmin,mutta pakkohan se on sitten uskoa tuohon testiin [;)]
Mutta pakko mennä..kohta tulee vieraat [:)][:)][:)][:)][:)]
Kaikki järjestelyt ovat hanskassa ja hanskat ties missä [;)]
MOI MOI MOI
JA LISÄÄ PLUSSATUULIA TEILLE KAIKILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Yönsäde kp 15/28-33/5