Tatjuska, kylläpä sua on heitelty viime aikoina ylös ja alas. Pidän kaikilla neljällä raajalla peukkuja että siellä olis se sissi kohdunkin puolella, ja se sinnittelis mukana seuraavat 9kk! Hirveesti tsemppiä ja voimahali!
Miplis, nyt ei muuta kuin itteä ja miestä niskasta kiinni [8D] mä oon kans samaa mieltä et kannattaa varmaan aloittaa siitä koulun terkkarista, joka osaa varmaan ainakin neuvoa minne soitella jos ei ite voi varata lääkäriin aikaa. Ja jos ei voi hoitaa hommaa muuten kuin sen neuvon kautta niin ei muuta kuin tulta päin: otat semmoisen asenteen kun soitat että tässä on nyt minun kropasta kyse, eikä kellään oo oikeutta tulla mussuttamaan etten sais tilata läkäriaikaa jos sellaisen tartten! (mun miestä aina hävettää kun mä soittelen noihin julkisiin palveluihin, mun nokille ei tosiaan hypitä sillon [;)]) Ja sit vaan ukko harrastamaan lemmenleikkejä purkin kanssa - mä en ymmärrä miten se voi olla niin hankala joskus niitä siihen suostutella (kuten omaakin)? Siis nehän hakkaa kuitenkin hanskaan tasaisin väliajoin, niin miksei joskus ottaa tuote purkkiin talteen sen vessapaperin sijaan? [:D]
MK81, tuo Donna-testi kuulostaa aika hankalalta käyttää loppujen lopuksi..? En kyllä tiä riittäiskö mulla kärsivällisyys opiskella tuommoista renkulaa käyttämään [;)]
wastis, hienoa että oot päättänyt varata ajan tutkimuksiin, jospa sieltä löytyisi syytä miksi lapsen saaminen noin kestää. Nykyhoidot on kuitenkin niin hyviä että suurin osa saa avun kun osataan oikeaa hoitoa tarjota.
Örkki, mahtista että nyt on paaaljon paremmat fiilikset - taitaa nuo hormonit heitellä itse kutakin ylös ja alas tässä tunnehississä...
Yönsäteelle pahoittelut enon poismenosta [:(] Sulla on nyt yksi suojelusenkeli lisää...
Omaa: täällä piinaviikot menossa, ovis oli kai vajaa viikko sitten, eli toinen vko vielä pitäis oottaa testaukseen/tädin tuloon... Onko ihan pakko? [;)] Sain labratuloksetkin, mutta koska lääkärille mahtui soittoaika vasta torstaille, piti tietenkin googlata ne viitearvot että näki mitä ne tulokset tarkoittaa... Mun maalaisjärjen mukaan ne testit näytti just sitä mitä pitikin hetkeä ennen ovista, esim luteinisoiva hormoni oli melkein viitearvojen tapissa. Eli sit vissiin ovuloin ainakin tässä kierrossa, kuten tikut jo indikoikin. Se vain että kävin testeissä kp24, ja tikkujen/lämpöjen mukaan ovis oli kai kp 25. Nyt ei sitten nähnyt loppukierron hormoneita, mitä tuossa kai lähinnä haluttiin kattoa: Se lääkäri käski käydä testeissä kp 21-23, että ovis olis jo tapahtunut - ja vaikka sanoin sille että mulla se ei välttämättä vielä tuossa vaiheessa ole, vaikka ovis tapahtuiskin siinä kierrossa, niin se silti käski mennä tuossa välissä... Omituinen.