joko nyt onnistaisi

Tatjuskalle lähtee täältä voimahali!!! Ei ole reilua. Mullahan oli keskenmeno silloin ennen kaksosraskautta ja heti perään tuulimuna, ja muistan miten pahalta tuntui kun 2 kertaa heti perään epäonnistuu ja alkaa tuntua, ettei koskaan onnistu. Olin aika helv... katkera silloin ja kaikkien odottavien äitien näkeminen....[:@][:@][:@] Koettakaa jaksella ja anna tunteiden tulla oli ne mitä tahansa. Mä tiedän tatjuska, että vielä se onni tulee sua vastaan. VOIMIA!

Yönsäteelle pahoittelut tädistä ja toivottavasti ensi kierrosta tärppää.

Tulitikulle onnittelut plussasta!

Tatjuskan uutisen jälkeen olo on aika surullinen. Toivottavasti tulee pian hyviä uutisia ja paljon! Tatjuskalle vielä halit!

Jeps,

GINESSA: KIITOS SUURI [:)]*halaa halaa*
Heh..sanoit niin hauskasti ja osuvasti,että mua oikeesti alkoi naurattamaan [:D]..vaikka aihe on arka ( TÄTI [:@] ),niin silti sanasi sai minut nauramaan..KIITOS [:D]
Nauramista ei ihmiset ikinä liikaa tee [;)]..vaikka nauramisessa on hirveet positiiviset vaikutukset!!
Voihan hyvin muru!!!

ÖRKKI: Kevät ja kesän ensi säteet [;)][8D]..ne oikeesti saa ihmisen hyvälle tuulelle,vaikka elämä potkisikin päähän [8|]
Ihanaa kuulla,että siellä ollaan hyvällä tuulella [:)]
KIITOS surunvalitteluista [:(]..mulla oli todella hyvä suhde enoon ja hänen sairautensa oli todella inhottava ja kituuttava,että senkin takia olin tässä surullinen koko hänen sairastumisensa aikana ( 9kk ).
Kuolema oli helpotus,jos näin saa sanoa!!
Heh..ja paskat mää täällä töitä olen tekemättä *viheltelee*
En kyllä osaa olla jouten..Saikkua sain,mutta käytänkö sitä*jälleen viheltelee'*[;)]
Aurinkoisat olotilaa sinulle toivotellen [:)][:)]

NOPPA: Pahoittelut tädistä [:(]
Tiedän tunteen..
Peukkuja uuteen kiertoon [:)]!!

ORKIDEA: KIITOS SUURI [:)][:)]*halaa*
Tässä kierrossa lupaan,että nappaan plussan [;)]
Voihan hyvin!!!!

OMAA: Kyllä tuo kevät piristää [8D]..Itketty ollaan ja paljon ( enon kuoleman takia ),mutta onneksi hän tosiaan pääsi pois kärismyksistä.
Tätiä en ole juurikaan edes kerennyt miettiä.
Huomenna ensimmäinen käynti kiropraktikolle..jee.

PLUSSATUULIA PUHALLAN JA POISTUN TAKAVASEMMALLE [;)]
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 2/28-33/5

Hei tytöt,

ei tarvinnut mennä sitten eilen häihin kun lähdin aamusta kipuineni sairaalaan ja ottivat minut osastolle tarkkailuun. Pääsin äsken kotiin. HCG oli eilen (viikot 4+2), 1100 ja tänään aamulla 1290. Vuoto kohdunulkoisesta oli tänään alkanut hiipumaan ja tilanne ultrassa parempi. Mutta jälleen pommi ystäväiset...

kun se eilinen lääkäri näki mahdollisen raskaussäkin myös kohdussa! Eli... voi olla miten vaan väärä hälytys tai ei, mutta on PIENI mahdollisuus että tämä onkin kaksosraskaus, joista toinen on väärässä paikkaa. Viikkoja on niin vähän että ultran perusteella oli vielä silkka mahdottomuus sanoa varmaksi. Eli mua tutkitaan taas huomenna verestä ja sitten tiistaina verestä ja taas ultrataan. Pitäkää nyt rakkaat peukkuja, että siellä sissikaksonen sinnittelisi kohdussa. En itse jaksa elätellä turhia toiveita, mutta en minä sitä mahdollisuutta itse ole keksinytkään ja HCG tosiaan eilisestä taas noussut eli mahdollista se on... voi kun tää nyt menee vaikeeks...

Tatjuska, rv 4+3, kunnes toisin todistetaan

Jee,

TATJUSKA: *PEUK PEUK*
Täällä peukutetaan täysillä,että toinen vaavi jaksaisi kasvaa masussa loppuun asti [:)]!!
Mulla on itselläni kokemusta tuosta,että toinen kaksonen on kuollut alkuvaiheessa,mutta toinen on jaksanut elää ja syntyä terveenä [:)].Tosin minulla itselläni ei ole ollut kohdunulkopuolista raskautta [:(]
Paljon peukkuja sinulle [:)][:)]

Yönsäde kp 2/28-33/5

Tatjuskalla on sellainen jännitysnäytelmä meneillään, ettei melkein voi uskoa![:D]
Mutta täällä on peukut pystyssä, että kohdussa on kuin onkin vaavi aluillaan[:)]..

Niinpä Yönsäde, suru tekee kipeetäkin, luopumisen tuska, vaikka olisi helpotus asianosaiselle. Surun läpikäyminen antaa kuitenkin voimaa jatkaa taas elämää. Mutta koeta nyt iteki levätä ku kerran lääkärikin niin käski. Eikai hän ihan turhaan sitä lomaa antanut. Vaik tietäähän sen, että kun asuu työpaikan kanssa, niin... mutt yritä ees

Saat Tatjuska olla varma, että ainakin minä peukutan sen toisen pikkasen puolesta - toivoen että se kyydissä on ja pysyy!

Tatjuskalle peukut ja varpaat pystyssä [:D]

Samoin muille ensi viikolla testaaville!!

ON ja Donna-päivitys:
Viiva on heikentynyt liuskatestissä, eli jos eilen aamulla aamuvirtsasta testi oli + ovikselle, niin se sitten on tänään ovis tapahtunut ennen iltakuutta. Donna-testi ei näytä vieläkään mitään. Suositukset yhden kierron jälkeen: kannattaa ainakin pari kiertoa käyttää tukena liuskoja, kun opettelee Donnan tulkintaa, ettei vaan pelkästään laskurin ja Donnan perusteella yritä sohia. Se ainakin meillä olisi tarkoittanut toimintaa n. 1,5 päivää myöhässä!!!!!!

Edit. Omia kirjoituserheitä.

Voi tatjuska mihin vuoristorataan olet joutunutkaan!!!!! :( :P toivon, että kyyti päättyisi onnellisesti!!!! Nyt lupaat vaan lepäillä ja lepäillä ja lepäillä!..tekee itsellesi ja toivottavasti myöskin Sissille hyvää!

Tatjuska,mä niin pidän täällä peukkua sulle pystyssä ja toivon niin lujaa että siellä olisi pikku
neiti tai herra kyydissä!![;)]

Ainahan se niin  menee että onni onnettomuudessa..

Woimia!!!

Sunnuntai iltaa!

Musta ei oo täällä viikkoon tms kuulunut mitään. Ei oo oikein ollut fiilistä kirjotella.. Ehkä tämä tästä. Nyt odotellaan ovista.. Alan testaileen siinä kp 25 tienoilla. viime kierrossa alko tuleen positiivista kp 25 ovistikkuun. Kauheen montaa tikkuu ei oo viime kierrosta jäljellä ja nyt ei oo rahaa ostaa lisää, joten toivon et noi riittäis ja olis samanlainen kierto ku viime kuussa. [:)] Miehellä loppu työt kuin seinään. Firma jossa työharjottelussa ajautui konkkaan, joten mies taas kotona! Vähintään sen 2 viikkoo. ens kuun alussa saa tietää pääseekö toiseen paikkaan töihin. Toiv pääsee [:)] Asuntoo on tosi vaikee saada :S hyviä kämppiä olis montaki ollu mut kukaan ei meitä oo valinnu [:@] jos vaan olis rahkeet ni ottaisin asuntolainan ja ostaisin ensiasunnon!!
nyt näihin lapsentekoasioihin:

tulitikku, Todella paljon onnea plussasta ja nyt oikein kovasti tarrasukkia matkaan, jotta paketti pysyisi loppuun asti mukana! [:)]

Tatjuska, oijoij.. todella jännää.. ähh perskuti ku ei voi vielä ultrasta varmaksi sanoa!! toivotaan parasta ja sitä että se sikiö olisi oikeassa paikassa eli siellä kohdussa!!!

Yönsäde onnea tädistä, vaikka hassua onnitella siitä pirulaisesta [:D] pahoittelen, että Eno joutu lähteen täältä [&:]

Mun pitäisi soittaa gynelle aika. Tiiä sit kuinka pitkät jonot sielläki on. Meinasin että perkele meen nyt kaikkiin mahdollisiin testeihin ja suljen pois kaikki maholliset asiat mitkä haittais raskautumista.. ollaanhan me jo Yk 13 menossa!! todella turhauttavaa [:(] Mies pääsee simppatestiin jos vaan suostuu.. hmm näimpä täällä. raskasta periaatteessa tää koko homma. Jaksanu täälläkään pyöriä. Päijät-Neuvoon ei kauheesti tee mieli soitella sen joulusen känkkäränkkä ämmän takia joka siellä viimeks vastas.. kattoo jos löytäs suoran numeron johonki nuorten paikkaan. tai pystyihinköhä mä menee koulun terkkarille ja sieltä sit jotain.. hmm täytynee kattoo.. xP

Nyt tsemppiä kaikille! *puhaltaa plussia*

Yk 13, Kp 8/39

Moips Miplis,

Mä henk.koht suosittelisin sua menee sinne koulun terkalle ensin. Itteltä lähti aikanaan gynejä kohtaan samalla tavalla känkkäränkkä-gynen vuoksi hankittu pelko, kun menin koulun terkkarille juttelee ja se neuvo sellanen nuorten parissa työskentelevän gynen mulle sillon aikanaan.

Vähän kakspiippunen juttu tuo sun miehen duuni... nyt on ainakin kotona ovisaikaan [:D] Toisaalta voi olla aika rankkaa tuo töiden välissä oleminen, sillee henkisesti [:@]. Ainakin oma mies oli tossa tilanteessa ihan mytyssä... Ja eiks ensiasuntoo voi katella sillä silmällä jo nyt? Siis varsinkin jos aikomuksena on oikeesti hankkia sellanen jossain vaiheessa. Meillä ensiasunnon ettimiseen (täydellinenhän sen olla piti, kun kerran rahnaa laitetaan paljolti kiinni) 1,5 vuotta + 5kk kun se valmistui.

TSEMEJÄ ALKAVAAN VIIKKOON ITSE KULLEKIN!! <3

tatjuskalle ihan hirveästi voimia ja toivon niiiiin koko sydämestäni sulle sitä,että oliskin pikkunen salamatkustaja myös siellä kohdun puolelle. Paljon onnea koitoksiin,mitä ikinä ne ovatkaan.

miplis joissain koulussa terkkarit pystyy varaan vaikka aikaa lekurille,joissain ei. Se riippuu siis. Mutta sulle nyt voimia ajanvaraamiseen ja oviksiin. Tiedän itekin mitä tommoset "kammot" voi olla,mulla on oma hammaslääkäriin ja osin julkisiin numeroihin soittamisesta. Mutta tästä jälkimmäisestä oon luojan kiitos jo pikkasen "kasvanu ulos",siis että pystyy asioita hoitaa nykyään sitäkin kautta. Toivottavasti saat jonkun kivan gynen.[:)]

omaa ei uutta. En tiiä koska ovis on,koska en tiiä onko ajallaan tai millanen kierto ees tulossa. En jaksa asiaa pahemmin miettiä. Ens kierrossa jos lekuria soittelis itekin että alettais tutkia mikä on... meillä kuitenkin yritys alotettu jo syksyllä 2008. Ihan hyvillä mielin silti tällä hetkellä[:)]

Huh, huh onpa tatjuskalla jännät paikat. Toivotaan että kaikki kääntyisi parhaaksi ja kohdussa kasvaisi elämää. Tsempitykset!

Miplis, kurjaa, että miehellä loppui työt, mutta onpahan sitten aikaa makuukammarin puolella[:D] Koetahan jaksella.

Wastis, menkää ihmeessä tutkimuksiin kun on yritystä ollut noin pitkään. Hyvä että kumminkin olet hyvällä mielellä ja eihän sitä koskaan tiedä milloin tärppää. Toivotaan että tiputtelut on nyt mennyttä elämää ja tsemppiä sinne.

Mk81, onpa kummallinen sylkitesti. Toivottavasti saat selkyyttä siihen tulkintaa. Tsemppiä oviksen metsästykseen.

Tatjuska, kylläpä sua on heitelty viime aikoina ylös ja alas. Pidän kaikilla neljällä raajalla peukkuja että siellä olis se sissi kohdunkin puolella, ja se sinnittelis mukana seuraavat 9kk! Hirveesti tsemppiä ja voimahali!

Miplis, nyt ei muuta kuin itteä ja miestä niskasta kiinni [8D] mä oon kans samaa mieltä et kannattaa varmaan aloittaa siitä koulun terkkarista, joka osaa varmaan ainakin neuvoa minne soitella jos ei ite voi varata lääkäriin aikaa. Ja jos ei voi hoitaa hommaa muuten kuin sen neuvon kautta niin ei muuta kuin tulta päin: otat semmoisen asenteen kun soitat että tässä on nyt minun kropasta kyse, eikä kellään oo oikeutta tulla mussuttamaan etten sais tilata läkäriaikaa jos sellaisen tartten! (mun miestä aina hävettää kun mä soittelen noihin julkisiin palveluihin, mun nokille ei tosiaan hypitä sillon [;)]) Ja sit vaan ukko harrastamaan lemmenleikkejä purkin kanssa - mä en ymmärrä miten se voi olla niin hankala joskus niitä siihen suostutella (kuten omaakin)? Siis nehän hakkaa kuitenkin hanskaan tasaisin väliajoin, niin miksei joskus ottaa tuote purkkiin talteen sen vessapaperin sijaan? [:D]

MK81, tuo Donna-testi kuulostaa aika hankalalta käyttää loppujen lopuksi..? En kyllä tiä riittäiskö mulla kärsivällisyys opiskella tuommoista renkulaa käyttämään [;)]

wastis, hienoa että oot päättänyt varata ajan tutkimuksiin, jospa sieltä löytyisi syytä miksi lapsen saaminen noin kestää. Nykyhoidot on kuitenkin niin hyviä että suurin osa saa avun kun osataan oikeaa hoitoa tarjota. 

Örkki, mahtista että nyt on paaaljon paremmat fiilikset - taitaa nuo hormonit heitellä itse kutakin ylös ja alas tässä tunnehississä...

Yönsäteelle pahoittelut enon poismenosta [:(] Sulla on nyt yksi suojelusenkeli lisää...

Omaa: täällä piinaviikot menossa, ovis oli kai vajaa viikko sitten, eli toinen vko vielä pitäis oottaa testaukseen/tädin tuloon... Onko ihan pakko? [;)] Sain labratuloksetkin, mutta koska lääkärille mahtui soittoaika vasta torstaille, piti tietenkin googlata ne viitearvot että näki mitä ne tulokset tarkoittaa... Mun maalaisjärjen mukaan ne testit näytti just sitä mitä pitikin hetkeä ennen ovista, esim luteinisoiva hormoni oli melkein viitearvojen tapissa. Eli sit vissiin ovuloin ainakin tässä kierrossa, kuten tikut jo indikoikin. Se vain että kävin testeissä kp24, ja tikkujen/lämpöjen mukaan ovis oli kai kp 25. Nyt ei sitten nähnyt loppukierron hormoneita, mitä tuossa kai lähinnä haluttiin kattoa: Se lääkäri käski käydä testeissä kp 21-23, että ovis olis jo tapahtunut - ja vaikka sanoin sille että mulla se ei välttämättä vielä tuossa vaiheessa ole, vaikka ovis tapahtuiskin siinä kierrossa, niin se silti käski mennä tuossa välissä... Omituinen.

Kiitos kaikille ihan hirveän paljon tuesta!

Ja anteeksi etten jaksa nyt kommentoida kaikille erikseen. Joka tapauksessa jokainen on mun sydämessä ja toivon kaikille pelkkää hyvää ja niitä plussia.

Mä kuulen tänä iltana tän päivän hcg:n ja huomenna meen taas labraan ja ultraan. Ilmoittelen sitten miten etenee. Vointi kohenee koko ajan paitsi että tissejä pingottaa ja hammaspesu yököttää ja kaikkia kivoja raskausoireita ilmassa, plääh, toivottavasti se kohdunulkoinen ei enää kasva missään...

Helou pitkästä aikaan.
Olen tässä vähän ihmetellyt jo kolmatta päivää että olenkohan kuitenkin raskaana kun 5.päivä alkoi menkat vaikka olisi pitänyt 7.päivä vasta alkaa ja ne kesti siihen 9:teen päivään asti,eli taas sellaset 4pv..Ja sitten lauantaina oli ihme pahoinvointeja illalla ja sama jatkui eilen illalla myös ja eilen iltapäivällä kummaltakin puolelta ala vatsaa nipisteli vuorotellen ja se oli hetkistä.Nytten tänään aamulla oli taas huonoa oloa ja nännit oli lauantaina arat kun hipaisikaan niihin..En tiedä sitten että pitäisikö kuitenkin kokeilla raskaustestillä varmistaa että olenko väärässä vai oikeassa..Koska laskin että jos olisin nytten kuitenkin menkoista huolimatta raskaana niin rv olisi 5+1..

Morjenstes Minnuska19.

Kantsii kokeilla testiä ni joko epäilyt saa vahvistuksen tai saat ihmettelylle rauhan [:)] Voisko muuten sulla olla aikanen ovulaatio? Ovis tietty riippuu täysin kierron pituudesta ja henkilökohtaisista ominaisuuksista, mut 28pv mukaan sulla olis tänää joko 5+3 tai 1+3 [:D] Ovisoireethan on joillain tosi voimakkaita pahoinvointeineen ja mulla ainakin menee aina vatsa sekasin (varmasti suht henk.koht oire). Raskauskin pitäs näkyy jo kaikilla testeillä!

Tatjuskalle toivotan onnea kosolti ultraan! Josko sulla olis ollu joku vuotava polyyppi siellä johtimessa ja kaveri kyydissä toisaalla??? Toivotaan toivotaan [:D][:D]

MK81 No tänään kun käydään avomieheni ja lapsosen kans kaupassa niin pitää siinä poiketa apteekissa käymään kun on samankaton alla kuin kauppakin että saa todellakin sen mielen rauhan [:)] En kyllä tiedä yhtään mikä voisi olla kun yleensä olen tuntenut ovulaationi sillä hirvittävällä mahakivulla ettei pysty käveleenkään kunnolla..Ja sitä ei ole ollut ainakaan vielä..Mutta tiedä sitten..Tänäänhän sen totuuden näkee että mitä testi näyttää..[:)] Mulla kp on 26..Mutta ilmoittelen tännekkin illemmalla kun testin olen tehnyt tai sitten huomenna aamusella,oli testin tulos sitten positiivinen tai negatiivinen. [:)] Ja se outo haju tuli taas eilen nenään kun veti syvään henkeä nenän kautta.. [8|]

Moikka kaikille tasapuolisesti,

ÖRKKI: Tottelin sinua ja tänään olen ottanut rauhallisemmin [;)]

MIPLIS: No voihan kökkö sentäs,että miehesi työt loppuivat [&:]
No yksi hyvä puoli siinä ainakin on,että nyt voitte rauhassa jatkaa vauvan "teko" puuhia [;)][:D][8D][8D]
Peukkuja kovasti míehellesi,että saisi pian uuden työpaikan!!!
KIITOS pahoitteluista *halaa*
Varmaan on hyvä asia soitella gynelle aikaa!!!Saatpahan sitten varmuuden,että onko kaikki kunnossa!!
Peukkuja peukkuja!!!

BANDIDA: KIITOS pahoitteluista [:)]*halaa*
Tuntuu,että noita suojelusenkeleitä on jo ihan liikaa [:(]..mutta tämä on tätä elämää.Tänne synnytään ja täältä kuollaan pois..
Hienoa kuulla,että testitulokset olivat hyviä [:)]!!!
Nyt vaan hirveesti peukkuja,että saat sen plussan nyt!!!!!

TATJUSKA: Nyt lähtee lisää peukutuksia sinulle [:)][:)][:)]
Sydämestäni toivon,että ultrassa näkyisi alkio kohdussa!!!
"Ihanat" raskausoireet sinulla ainakin on..jee!!!

MINNUSKA: Peukkuja kovasti,että kyseessä olisi "ylläriraskaus" [:)]
Hyvät oireet sinulla on ainakin,mutta kuten MK81 sanoikin,niin aika yleistä on tuo pahoinvointi oviksen aikoihin sekä myös ennen tätiä.Mulla ainakin on IKÄVÄKYLLÄ,koska juuri tuo ennen tätiä tuleva pahoivointi antaa aina pientä toivoa raskaudestakin [&:]
Mutta tulehan kertomaan kuulumiset!!

OMAA: Täti on hiipumaan päin.Pari päivää vielä kidutusta ja sitten pääsee taas sessyilemään [;)].Mää suorastaan inhoon tätiä [:'(]
Eipä tänne uutta ihmeempää.Välillä pientä masennusta ja välillä parempaa aikaa.
Lauantaina on hautajaiset [:(].

NAUTITAAHAN KEVÄÄSTÄ [8D][8D][8D]
JA IHAN MAHTAVAT PLUSSATUULET TEILLE KAIKILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 3/28-33/5

Ei hyvää päivää, jännitys senkun tiivistyy. HCG hormoni tänään 4+4 oli noussut edellisestä vuorokaudesta identtiseen tahtiin ollen nyt 1502. Joko kohdunulkoinen kasvaa jossain tai sit tää on se oikee... huomenna sit ultrakuulumisia [:)]

Takaisin