joko nyt onnistaisi

Yönsäde,älä vielä heitä kirvestä kaivoon!![:-]
Mun käly testas positiivisen tuloksen vasta viikon päästä ku ois pitäny alkaa!![;)]

Mä pidän peukkua sulle, ja tietty muillekin[:D][:D]

yönsäde: voihan peeveli!! suuren suuret pahoittelut negasta!!! [:(] sulle toivon niiiiiiin paljon sitä plussaa ja soisin sen tästä kierrosta nyt sinulle. *halaa*. toivottavasti täti ei ala temppuilemaan kanssasi, tulisi nyt jos on tullakseen tai jäisi parhaasta syystä tulematta. oletko jokaisen raskauden kohdalla saanut plussan heti näin "alkuvaiheessa"?? itse nimittäin sain vasta kiertopäivänä 61 plussan ekasta raskaudesta. haamu tuli joku viikko aikasemmin.
toivon niin että sen plussan vielä saat!! pidän peukkuja hirveesti sulle!!!!

tulitikku: Paljon paljon Onnea plussasta!! mahtavaa!! [:D] tarrasukkia matkalle mukaan!!!!

mimmi83: kiitos tsempeistä! [:)] pahoittelut tädistä [>:] rutkasti onnea uuteen kiertoon. hienoa että ovis on bongattu, tiedät ainakin oveloivasi [:D]

tatjuska: voi kurjaa tuommonen, mut onneks jo parempaan päin. Onnea sulle jatkoon ja jaksamista yritykseen!!!

mk81: onnea ovikseen, toivottavasti tärppää nyt [:)]

kcatri: pahoittelut negoista! minäkin kehoittasin soittamaan lääkärille aikaa!

wastis: hienoa että tiputtelut pysyny poissa [:)] ja mukavaa että voit hyvin ja olet pystynyt ottamaan vähän rauhallisemmin. [:)] onnea jatkoon!!

omaa: eilen en ehtiny tehdä ovistestiä mut tänään taas haalee viiva, oon itelle merkinny haaleus asteet kalenteriin 1,2ja 3 [;)][:D] tänään halee 1, eli tosi haalee. ja mies ei oo kotona ny sit kolmeen päivään joten....pitää toivoo et se ovis oli sillo aikasemmin.taijan loppukierron olla testailematta jotenki menny usko nuihin ovisliuskiin. viimeinen terolut kuuri alkoi eilen ja nyt mua mietityttää se et jos nyt ei oo tärpänny niin ens kiertoon mulla ei oo nuita teroja enää joten voi jäädä taas täti tulematta ilman syytä ja sehä vasta tympiski! mut toivon että täs kohta sais plussaa testailla. [;)][:D]

peukkuja kaikille ja plussaaa!!

Ronny: Sulla on hyvä systeemi [:)] Mä voin kuvitella miten toi 1,2,3- systeemi laajenis mulla jo viikossa 1-,1--, ja jne systeemiksi, kun lähtis taas mopo käsistä. Hehee. Ollaan me naiset kyllä tarkkoja ja fiksuja!!! Vai tunnustaako kukaan omaavansa miestä, joka olis näissä asioissa noin tarkka?

Ja Tatjuska: Positiivisuudella parannetaan sairauksiakin, joten puhaltelen paljon hyvää oloa ja onnellista mieltä sun suuntaan [:D] Plussia ei valitettavasti ole antaa, kun en ole missään vaiheessa plussannut, mutta litran tätä ovulaatiolimaa saat kyllä ehdottomasti! Sitä nimittäin taas riittää ihan sullekin jaettavaksi.

Perjantaita kaikille,

GINESSA: KIITOS SUURI [:)][:)]!!*halaa*
On se niin ihanaa,kun te jaksatte täällä tsempata,vaikka itsellä on jo kaikki toivo mennyttä.
No,yritän ajatella vielä positiivaristi..siihen asti se kai on pakko,kunnes täti tulee [;)]
Voihan hyvin [:)][:)]!!

RONNY: KIITOS SUURI IhaNainen [:)][:)]*halaa ja rutistaa takaisin*
Se tässä juuri ikävää onkin,että olen joka raskaudessa saanut plussan jo heti kuukautisten odotettuna alkamispäivänä.Ja aina vielä tuolla Apteekin omalla raskaustestillä.
Eli JOS olisin nyt raskaana,niin viikkoja olisi jo 4+5 tai 4+3,niin kyllä noiden testien pitäisi mulla jo näyttää selvää plussaa.
Taidan minäkin soitella itselleni vielä gyne aikaa ensi viikolle,ellei täti tule viikonlopun aikana.Mulla on kumminkin aina ollut suht säännöllinen kierto.
Syyskuussa kävin viimeksi gynellä..Papa oli kunnossa.Limakalvot kunnossa.Ei tulehduksen merkkejä missään.Ainoastaan noi kystaongelmat vaivasi.Mutta nyt mulla ei edes ole ollut noita kystakipujakaan,jotka voivat tosiaan aiheuttaa noita kuukautisongelmia.
Sulle pidän ihan hirveesti peukkuja,että nyt on tärpännyt [:)][:)][:)]!!!
Nappaat sitten tosiaan minut ja muutkin mukaasi [;)].Mutta minä tosin pääsen sitten vasta Joulukuisiin,mutta mehän voidaan sitten yhdistää marraskuiset ja Joulukuiset [;)][:D]
PLUSSAA PLUSSAA SINULLE +++++++++++++++++++++++++++++++++

OMAA: En ajattele enään koko asiaa *kröhöm,hän yskii*
Eilen oli aika ketutus päivä,mutta nyt ajatellaan jo vähän positiivisemmin [:)]
Soitan tosiaan gynelle ensi viikolla,ellei täti tule nyt viikonloppuna.
En jaksa kauaa ajatella tällaisia epänormaaleja kiertoja,vaan haluan niihin heti selvyyden.
Ihana ilma jälleen [8D]..Taidetaan pukea lapset ja pakata laukut ja lähdemme vähän rentoutumaan rantasaunalle.

IHANAA PERJANTAITA KAIKILLE [8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D]
JA TEILLE PUHALLAN VIELÄ PLUSSATUULIA
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 34/28-30/4

Heippa taasen!Ja kiitos kaikille kannustuksesta,sitä todella tarvitaan...

Orkidea:Ihanaaihanaa!Kaikki upeasti!Nyt vaan nautit pikkuisista ja masuvauvasta![:)]

Örkki:Eiköhän kaikenlaiset kriisit kuulu tähän raskautumistouhuun..Ikäkriisit,yrityskriisit,toisten raskautumiskriisit,miehen ymmärtämättömyyskriisit...Tsemppiä sinne!Toivottavasti jaksat jo paremmin!Nyt uudesta kierrosta vaan puhtia!

Miplis:Oon niin kovin pahoillani...Iso rutistus täältä sinne!Toivottavasti pääset viikonlopuksi miehes kainaloon...

Bandida:Hienoa,että ovis bongattu!Toivotaan,että saat labrasta hyviä uutisia!

KevättäOdotellessa:Mikäs siellä tilanne?[:)]

Tatjuska:Kyllä sua nyt koetellaan...Mutta onneksi diagnoosi oli kuitenkin huojentava!Tsemppiä!Kyllä se sunkin aika tulee!

Yönsäde:Maltahan nyt sitten sairaslomailla ja hoitaa itseäsi!Lannerangan notkeus hmmm...Treenistä!?[:D][:D][:D] Toivottavasti saisit sellasen myöhäisplussan kuitenkin...Kurjaa jos sunki kiertos alkaa noin vaan sekoilemaan...Tsemppiä!

MK81:Kurjaa tuollainen "turha" uudelleentestaaminen...Ensin nousee taas toiveet ja sitte romahtaa uusiksi...Ite tein hetki sitte just noin ku oli vaan kakspäiväset kuukautiset...Voimia!Ja toivottavasti saat selkeyttä asioihin!Mäkin niin toivoisin,että nyt tulis edes haamuplussa,kun ei oo ikinä,niin ikinä ollu yhtään mitään!Halaus ystäväni!Hienoa,että ovistesti osottaa plussan kuitenkin!Nyt vaan sitte ahkeraa peittojen heiluttelua!Mikäs se parempi tapa viettää viikonloppua![;)]

Ronny:Toivotaan,että ovis oli jo aiemmin ja se plussa tuliskin tästä,niin ei tarvis noita teroja napsia enään ollenkaan!Pidän peukkuja!Äläkähän vielä etukäteen murehdi seuraavaa kiertoa!

Tulitikku:Aivan upea uutinen!Nyt enkeleitä ja tarroja ja liimaa matkaan,että kaikki sujuu hyvin!Onnea![:)][:)][:)]

Mimmi83:Onneksi kroppa toimii kuitenkin kuten pitääkin.Nyt tsemppiä tähän kiertoon!

Noppa:Voimahalaus...Käytte niin tuttuja tunteita läpi siellä...Äläkä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon,menkkaoireet on usein (ikävä kyllä) samoja kun raskausoireet,näin oon ainakin kuullu sanottavan...Ja mä tässä hyväkin puhumaan!

Kcatri:Voishan olla hyvä tsekata tilanne gynellä?Tsemppiä!

Wastis:Ihanaa,kun oot noin positiivinen!Nautit nyt tädiksi tulosta ja otat siitä vähän vauvapölyä matkaan!Lääkäriltä saat ehkä vielä hieman lisäapua,niin kyllä se siitä!Halaus täältä!

Omaa:Kyllähän on piinaavat viikot ja hetket...Välillä oon pilvilinnois ja sitte taas usko pettää ja romahdan.Edelleen voin fyysisesti hyvin,välillä on outoja oireita,välillä menkkaoireita,enkä tiedä paljonko tuo tukilääkitys vielä antaa omia lisiään...No,ei se auta,odotellaan!Enkä kuitenkaan edes uskalla testata sitte ku sais...Nyt taas toivoisin,että oireet olis raskaudes ja menkois selkeesti erilaiset...Mukavaa viikonloppua kuitenkin kaikille!!!Heilutekaahan peittoja ja plussailkaa![:)]

Paipapuuuuu: Tänks tsempeistä [:D] Justiinsa totesin miehelle, että tänä viikonloppuna olis sitten enemmälti projektityöskentelyä. Ei kuulemma saa enää soittaa töihin tällasia asioita, kun ei sitten pysty lähtemään vähään aikaan työpisteeltään... vitsi mä nauroin kippurassa omassa päässäni. [;)][;)][;)][;)]

Sulla on itselläs vielä muutama päivä, ennenkuin edes pitäisi noita raskausoireita ilmaantua, joten jännää jännää! Tsemppiä matkaan ja tulehan kertomaan sitten kun on se kaks virallista viivaa [:D] . Mitäs me tytöt haamuilla ees tehtäiskään... otetaan suoraan se virallinen tuplaviiva, eiks jee? Joulukuisiin oon tässä itse tähtäämässä. Sä taidat ehtiä jo marraskuisiin... noh, yhdistetään voimat sitten MARRAS-JOULU-ryhmäksi.

MK81:Kiitos ihana ja rutistus!Taitais joo mulla mennä marraskuun lopulle (en uskalla edes ajatella),mutta nypin sua sitten matkaan mukaan joulukuuksi!Olisihan ihania pikkujoulupaketteja!Nyt vaan yllätät miehes mukavasti,kun tuleepi kotiin...Ja aina voi vähän tekstiviestillä toisen työpäivää piristää![;)]

Seksirikasta viikonloppua teille sinne![;)][;)][;)]

Eipäs vielä juhlita, kivut senkun jatkuu taas niin sain käskyn lääkäriltä tehdä uuden raskaustestin. Jos se on nega niin määrää antibiootit eli voi olla tulehdus. Olis nyt nega... en kestä jos on kohdunulkonen sit kumminkin...

Ei Tatjuska!!!!!!! Siis testi oli pos. ja nyt sait sit lääkäriltä tuomion [:(] Voi itku. Nyt saat täältä ison karhurutistuksen ja muista että tänne saat purkaa ihan kaikessa rauhassa kaikki tunteet. Me kyllä kuunnellaan ja eletään mukana menetyksessä.

Epäreilua,ei,ei Tatjuska!!!!![&o][&o][&o]
Sanat ei riitä kertomaan, kuitenkin näillä kostuneilla silmillä mietin mitä sanoa.[:-][&o]

Halaus sinne,ajatuksissa olet[&o]
Woimia jaksamaan en muuta osaa nyt sanoa...

Kiitos rakkaat... en ymmärrä tätä oikein vielä, mutta suru on suuri. Lääkäri oli 100% varma kohdunulkoisesta koska toissapäivänä ei kohdussa näkynyt mitään raskauden merkkejä. Digitesti oli positiivinen ja sit tein perään viikkotestin ja näytti 2-3 vkoa hedelmöityksestä. Ja kyllä nää kivut oikeassa munasarjassa ja se vuoto kertoo homman nimen... Meiltä vietiin jo toinen vauva ihan perättäin pois. Nyt taitaa tulla pieni paussi yrittämiseen. On annettava kropalle ja mielelle aikaa kun ei se oo keskenmenon jälkeen toipunu. Ja pelottaa että miten tää hoituu kun seurataan hcg:tä että lähteekö kuivumaan itsekseen pois vai ei. Ja mun historian tuntien pelkään että ei mee helpolla. Mutta toivotaan nyt.... kyllä mä omasta mielestäni oon kestäny jo tarpeeksi.

Täältä Tatjuskalle iso halaus ja voimia koettelemuksen kanssa...Elämä on niin epäreilua ja toisille annetaan turhan suuria taakkoja...Nyt ei löydy riittäviä sanoja sulle,mutta pitäkää toisianne pystyssä!Ja täällä me linjoilla ollaan,kun haluat purkaa...Rutistan kovasti!

Täti tuli,

PAIPAPU: Ehkä tuo minun ns.lannerangan notkeus johtuu entisistä treeneisä ( judo ) tai sitten siitä,kun olen rakastanut aina tanssimista ( tekon,rokki,poppi ) tai siten vaan ,mun "löysäpäisyydestä" [;)][:D]
KIITOS TSEMPEISTÄ [:)]..jätetään ensi kiertoon [;)]
Sinulla on varmast raskasta aikaa nyt,kun joudut odottemaan ja sasamalla tietysti tutkiskelet kroppasi toimintaa [&:]
Sydämestäni niin sinulle sitä plussa toivon!!!!!!!
PEUKKUJA RAKAS YSTÄVÄ[:)][:)][:)]!!!!

TATJUSKA: Pahoittelut [:(]
Mutta millä perusteella lääkäri antoi diagnoosin kohdun ulkopuolisesta?
Olen kuullut/luullut,että silloin on hätä suuri,jos on kyse kohdunulkopuolisesta.
Eli äkkiä pitää mennä lääkäriin ja katsoa missä ulkopuolinen raskaus sijaitsee.Vaarana kumminkin voi olla suuret sisäiset verenvuodot [&:].
Hirveesti sinulle peukkuja,että kaikki päättyisi hyvin ja että kyseessä on pätevät lääkärit!!!
*SUURI VOIMAHALAUS*

OMAA: JEE..täti tuli tänään heti aamusta klo:6 [:)][:)]
Ei tarvi soitella gynelle aikaa.Nyt sitten vaan uusi YRITYSKERTA 5 käyntiin [;)]
Tällaistä tää elämä on.....
Mulla kuoli juuri rakas eno vaikeaan sairauteen ja hautajaiset ovat 20pv. [:(]
Olen iloinen lapsistani,terveydestä ja muista asioita [:)]..Liian äkkiä eno kuoli ja kitui pois [:(]..nää mun menkat ovat nyt ihan pientä tässä.

PLUSSATUULIA TEILLE MUILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 1/28-33/5

Niin Tatjuska,mees ny uudestaan tutkituttaa varmaksi tuo mitä siellä nyt on meneillään!![:-]

Yönsäde,vai sulle täti tuli kylään -voi kerpele!![&:]
Toi viharakkaus suhde on niin rasittavaa kun
sä tuppaat inhoomaan sitä ja se taas susta tykkää..
ei o helppoo ei!![;)][&:]

Voikaa hyvin ja antakaa valon tehdä ihmeitä [;)][:D]

Kaikenlaista sitä ympärillä tapahtuu ja kaikki (ja kaiken tyyppiset) menetykset ovat varmasti yhtä raskaita. Tuntuu vaan, että nämä lapsen saamiseen liittyvät asiat ovat kaikille niin henkilökohtaisia, ettei sellaisia sanoja olekkaan, jotka tekisivät yhtä hyvää kuin tämä aurinko!

Donna-päivitys: Mä oon varmaan niin urpo, etten osaa käyttää! Siis ohjeissa sanotaan, että laita vähän sylkeä lasille ja anna kuivua. <- ongelma! Jos laittaa ihan vähän, niin se "liukuu" reunoille ja ei nää mitään. Jos laittaa enemmän niin se ei kuivu perskuta ollenkaan. Mitään saniaisia ei ole näyttänyt tämä testi mulle. Liuskoissa on tänään 2 vahvaa viivaa, joista kontrolliviiva on se heikompi [:D] Tämä siis aamuvirtsasta (josta testiä ei saisi tehdä, koska siihen ei kuulemma ole kerääntynyt tarpeeksi LH-hormoonia). JOHTOPÄÄTÖS: Donna on turha testi ennenkuin oppii oikeesti käyttämään! Menee varmasti useampi kuin yksi totuttelukierto, vaikka mä oon tehny sitä päivittäin.

Edit. Tänään on muuten talvisodan päättymisen vuosipäivä, joten kello 13:13 on taas erityisen hyvä syy olla onnellinen [:D]

Thanks bandida ja wastis ja Paipapu ja muut. Nyt on kriisit taas taka-alalla ja ihmettelinkin täällä lukiessani, että oliko mulla tosiaan viikko sitten noin paha olo [;)] Nyt on fiilis siis paljon parempi. Ovista odotellessa.

Yönsäteellä on nyt hyviä mahiksia kirjoitella täällä foorumilla kun ei tarvi töitä tehdä kotona [:D] Osanottoni enosi kuolemasta. Kuolema koskettaa aina. Oli läheinen tai ei [:(]

tulitikulle jätti-isot onnittelut ja toivottavasti kaik menee hyvin!

Jään sanattomaksi tatjuskan juttuja lukiessani - otan osaa! todella!

Niin, mä olen paaston aikaan paastonnut "turhista" tietokoneen käyttämisistä ja käytän tietokonetta vain viikonloppuisin. Siksi tekstiä minulta ei tule kovin usein. Toisaalta olen huomannut, että se on siitäki hyvä, ku joka päivä ei ole uutta kerrottavaakaan. Tällä hetkellä tulee valkkaria paljon haarojen välistä, mutta ovislimoja niiden ei vielä pitäis olla. Mutt elämä hymyilee ja ulkona paistoi tänään aurinko ja ja ja kesä tulee! [:)] Aurinkolasit silmille ja menoks [8D]

Takaisin