Heippa taasen!Ja kiitos kaikille kannustuksesta,sitä todella tarvitaan...
Orkidea:Ihanaaihanaa!Kaikki upeasti!Nyt vaan nautit pikkuisista ja masuvauvasta![:)]
Örkki:Eiköhän kaikenlaiset kriisit kuulu tähän raskautumistouhuun..Ikäkriisit,yrityskriisit,toisten raskautumiskriisit,miehen ymmärtämättömyyskriisit...Tsemppiä sinne!Toivottavasti jaksat jo paremmin!Nyt uudesta kierrosta vaan puhtia!
Miplis:Oon niin kovin pahoillani...Iso rutistus täältä sinne!Toivottavasti pääset viikonlopuksi miehes kainaloon...
Bandida:Hienoa,että ovis bongattu!Toivotaan,että saat labrasta hyviä uutisia!
KevättäOdotellessa:Mikäs siellä tilanne?[:)]
Tatjuska:Kyllä sua nyt koetellaan...Mutta onneksi diagnoosi oli kuitenkin huojentava!Tsemppiä!Kyllä se sunkin aika tulee!
Yönsäde:Maltahan nyt sitten sairaslomailla ja hoitaa itseäsi!Lannerangan notkeus hmmm...Treenistä!?[:D][:D][:D] Toivottavasti saisit sellasen myöhäisplussan kuitenkin...Kurjaa jos sunki kiertos alkaa noin vaan sekoilemaan...Tsemppiä!
MK81:Kurjaa tuollainen "turha" uudelleentestaaminen...Ensin nousee taas toiveet ja sitte romahtaa uusiksi...Ite tein hetki sitte just noin ku oli vaan kakspäiväset kuukautiset...Voimia!Ja toivottavasti saat selkeyttä asioihin!Mäkin niin toivoisin,että nyt tulis edes haamuplussa,kun ei oo ikinä,niin ikinä ollu yhtään mitään!Halaus ystäväni!Hienoa,että ovistesti osottaa plussan kuitenkin!Nyt vaan sitte ahkeraa peittojen heiluttelua!Mikäs se parempi tapa viettää viikonloppua![;)]
Ronny:Toivotaan,että ovis oli jo aiemmin ja se plussa tuliskin tästä,niin ei tarvis noita teroja napsia enään ollenkaan!Pidän peukkuja!Äläkähän vielä etukäteen murehdi seuraavaa kiertoa!
Tulitikku:Aivan upea uutinen!Nyt enkeleitä ja tarroja ja liimaa matkaan,että kaikki sujuu hyvin!Onnea![:)][:)][:)]
Mimmi83:Onneksi kroppa toimii kuitenkin kuten pitääkin.Nyt tsemppiä tähän kiertoon!
Noppa:Voimahalaus...Käytte niin tuttuja tunteita läpi siellä...Äläkä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon,menkkaoireet on usein (ikävä kyllä) samoja kun raskausoireet,näin oon ainakin kuullu sanottavan...Ja mä tässä hyväkin puhumaan!
Kcatri:Voishan olla hyvä tsekata tilanne gynellä?Tsemppiä!
Wastis:Ihanaa,kun oot noin positiivinen!Nautit nyt tädiksi tulosta ja otat siitä vähän vauvapölyä matkaan!Lääkäriltä saat ehkä vielä hieman lisäapua,niin kyllä se siitä!Halaus täältä!
Omaa:Kyllähän on piinaavat viikot ja hetket...Välillä oon pilvilinnois ja sitte taas usko pettää ja romahdan.Edelleen voin fyysisesti hyvin,välillä on outoja oireita,välillä menkkaoireita,enkä tiedä paljonko tuo tukilääkitys vielä antaa omia lisiään...No,ei se auta,odotellaan!Enkä kuitenkaan edes uskalla testata sitte ku sais...Nyt taas toivoisin,että oireet olis raskaudes ja menkois selkeesti erilaiset...Mukavaa viikonloppua kuitenkin kaikille!!!Heilutekaahan peittoja ja plussailkaa![:)]