joko nyt onnistaisi

mää tulin tänne tekee pienen varovaisen tuuletuksen... meinaan....
tiputtelua ei oo ollu tänään [:)][:)][:)]
Mut pieni varovainen tuuletus vain, saattaa se palata takaisinkin.
Onhan se ennenkin niin tehny.

bandida sinne suuri lohdutushali, kyllä tuo on aina yhtä kurjaa, joka ikinen kerta.

noppa kuulostaa sun yökötykset hyvältä[;)]

yleisesti tosta kilpirauhas jutusta, niin mullahan on paino noussut, tosin pistän sen kyllä syömisen enkä minkään muun piikkiin. Sitten tosta väsymyksestä, oon kyllä väsynyt, mutta sen pistän ton mun masennus asian piikkiin[:D] Ja muutenkin niistä oireista mitä siitä vajaatoiminnasta voi tulla,niin mulla on niistä joku 70%[:D][:D] monivammainen olen[:D]

Eipä tänne uutta. Tänään kp. 22 ja oottelen et kierto olis jotain 32 luokkaa, kun kerran ovis oli tossa kp 20-21. Eli olis se väliaika kohillaan, toki jos menkat alkaakin kiertopäivällä 28 niin sitten taas lekurille,kun sitten se on liian lyhyt. Mutta murehdin siitä vasta sitten jos niin tapahtuu.

mahtia ystispäivää<3

[font="times new roman"]Oikein hyvää, lämmintä, rakkauden täytteistä ja peittoja heitluttavaa ystävän päivää kaikille!! <3 <3 <3

Plussa-tuulia ja tarrasukkia kaikille [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Myöhäiset Ystävänpäivät täältäkin teille kaikille IhaNaisille ,

...Eilinen päivä vaan meni yhtäkkiä jonnekin [;)]

GINESSA: Meidän perheessä myös vallitsee akkavalta [;)]..niin ihmisissä kuin eläimissäkin [:D].Ei oo miehellä mitään vastaansanomista [;)]
Meillä on myös Esikoinen poika.
Heh..tais olla joo miehesi ilme näkemisen arvoinen,kun vielä poikaa ehdotit [:D].
Mutta kyllähän sinä hyvin vielä voit sen Iltatähtösen tehdä [;)]
Millaisia tuntemuksia sinulla oli tytöstä?
Minä olen joka raskaudessa voinut tosi huonosti,oksentanut ja alussa laihtunut [:'(].Sitten mulla on aina naama ja selkä kukkinut oikein kunnolla.Pojasta mulla on ehkä ollut pikkasen lievempää tuo pahoinvointi?
Voihan hyvin masusi kanssa [:)][:)][:)]!!

RONNY: KIITOS KIITOS !!
Toivottavasti nyt se täti sitten pysyy siellä paskassa!!!Sitten on kyllä sitkee kotka,jos sieltäkin vielä nousee [;)]
Jeps,ja se on sitten lupaus,että me molemat menemme marraskuisiin [:)]!!
Jospa sinulla on ovis vähän myöhempään?Toivotaan ainakin nin!!
Kyllä me sinne marraskuisiin nyt mennään!!
Peuhakakkaita iltahetkiä teille [;)][8D][8D]!!!

MIPLIS: Minun mies varmaan olisi hetken onnessaan,jos minulla lähtisi ääni vähäksi aikaa [;)][:D][:D]
Mutta ikävää toi,että tulit kipeäksi!!!
Koitahan parantua pian!!
Oliko teillä eilen mukavaa miehen ja tikkujen kanssa [;)][:)]?

ÖRKKI: Voihan kihti sentäs [:(]..
Kihtikivut eivät ole mistään mukavammasta päästä.
Toivottavasti miehelläsi kivut pian helpottavat ja pääsette kunnolla peuhailemaan just remontoituun makkariin [:)][:)]
Mullakin oli kerran kilpirauhasarvot lievästi korkealla;ei siis matalalla.Joka vuosi mulla on nyt otettu kilpirauhaskokeet ja sen yhden kerran jälkeen ovat olleet nyt aina normaalit.
En ymmärrä,että mikä se yksi heittokerta sitten oli [8|]
Piristyhän [:)][:)][:)][:)]

WASTIS: Heh..mitäs munkaan täällä kannattaa meikkailla,kun näkemässä on vain lapset,mies ja eläimet [:D].Mutta sitten kun tosiaan lähdetään johonkin esim.juhiin,niin on kyllä ihanaa laittaa hiuksia ja meikata [:)].Kyllä ihminen voikin tulla jo ihan pienistä asioista iloiseksi [;)]
Ihanan romattisen Ystävänpäivälahjan miehesi oli sinulle antanut [:)][:)][:)]
JEE..Onnittelut tiputteluvuodon loppumisesta [:)]

BANDIDA: No,voihan helv**tti,jos se saamarin täti sinne vielä eksyi [:@]
Voi kumpa sulla ei olisi alkanut kunnon vuotoa!!!!!
Koitahan sinäkin piristyä ( helpompaa sanoa..tiedän ) [:)][:)][:)]

NOPPA: Sullahan siellä kuulostaa oireet paremmilta kuin hyviltä..jee [:)][:)]
Toivottavasti saat sen plussan!!!

OMAA: Lauantain juhlat olivat hienot,mutta väsynyt olin koko eilisen päivän [:D]
Siellä oli niin vahvaa boolia,että ihmiset tulivat aika känniin lyhyessä ajassa.En viitinyt sinne sitten jäädä pitkäksi aikaa,kun lapsetkin olivat mukana.
Eilen sitten juhlittiin ihan perheen kesken Ystävänpäivää.Syötiin ja vietettiin laatuaikaa..eipä muuta.

PLUSSATUULIA KAIKILLE HEITTELEN
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 9/28-30/4

GINESSA: Meidän perheessä myös vallitsee akkavalta ..niin ihmisissä kuin eläimissäkin .Ei oo miehellä mitään vastaansanomista
Meillä on myös Esikoinen poika.
Heh..tais olla joo miehesi ilme näkemisen arvoinen,kun vielä poikaa ehdotit .
Mutta kyllähän sinä hyvin vielä voit sen Iltatähtösen tehdä
Millaisia tuntemuksia sinulla oli tytöstä?
Minä olen joka raskaudessa voinut tosi huonosti,oksentanut ja alussa laihtunut .Sitten mulla on aina naama ja selkä kukkinut oikein kunnolla.Pojasta mulla on ehkä ollut pikkasen lievempää tuo pahoinvointi?
Voihan hyvin masusi kanssa !!

Joo,olihan se ilme-hah!![:D]

Katsellaan sitä iltatähtöstä vielä kun tää yksi rinsessa saadaan maailmaan kunnialla.?Hih[;)]
Mulla oli vkoilta 6+ aina tuonne rv14-15 24H kuvotus,närästys palelu ja väsy.[:-][&o]
Kamalan herkkä oon ollut itkemään ja myös suuttumaan..
oon muutenkin aika temperamenttinen luonne.[:-][;)]
Edellisistä tytöistä kans 24H kuvotus!!!
Pientä näppyä välillä mut ei mainittavaa ongelmaa,äärimmäisen kuiva iho kylläkin.
Johtunee varmasti paukkupakkasista[;)]
Pojasta ei ollut kuin aamuisin lievä pahoinvointi!!
Muutoin silloin meni kaikki hyvin.[:)]

Mutta ennen kuin tiedettiin varmaksi että tä on tyttö,sanoin että jos tää on poika niin maailmankirjat on sekaisin,koska sitten en enään ennusta mitään..nimittäin kun tosiaan tytöistä oli nuin hurjan paha olo viimetteeksi.
Sekä mainittakoon että pojasta oli poikavatsa, seuraavaksi tytöstä tyttövatsa ja toisesta tytöstä poikavatsa.!!Että voipi mennä kyllä joskus pieleenkin toisten ennustukset...itsellä oli koko ajan vahvat tuntemukset siitä kumpi tulee,aina osunut oikeaan niinkuin nytkin!!

Kaikille kirpsakkaa pakkaspäivää,nauttikaa elämästä vaikka se välistä ongelmallista onkin!!
Mitä peittojen heilutuksiin tulee : olkaa aktiivisia mutta muistakaa välillä levätäkin..inhottavaa kun se on välillä pakkopullaa jos ovis on hollilla ja ei jaksaisi.[:-](mullakun ne oli aina niin samperin kivuliaat)
Ainakin itseä ärsytti suuresti kun se oli vähän kuin kalenterissa lukisi juuri sellaisena huvittamattomana päivänä "anna miehellesi jotta raskaudut"... mulla kun on sellainen luonne että jos on vähän niinkuin tehtävä,silloin se ei huvita.[;)]

+++++++++++ tälle viikolle kaikille!!

Juu, eiköhän täällä olla jo vähä piristyneempiä. Eilen tuli ainaki lievistä kihtikivuista huolimatta saatua mieheltä niitä vauvasiemeniä... mutt saas nähdä tärppääkö. Jännäillään sitä sitte kahden viikon päästä - tai aiemmin. Kiitti teille tsemppauksista!

Kyllä tänne foorumille toivois taas niitä plussiakin välillä. Toivottavasti Yönsäde pisti tädin päiviltä...

Joku kyseli mun fiilareita... no ei oikeestaan mitään ihmeempää. Tänään ei oo sen enempää tätiolo kuin raskausolokaan. Nännit on edelleen niin kipeet että ei kandee koskee. Alavatsalla saattaa sillon tällöin vihlasta jonnekin suuntaan. Poika on sen verran flunssassa ja pientä lämpöä että jäätiin tänään kotiin niin nukuin siinä aamu ysin aikaan tunnin aamu-unet ja sit kun katottiin yhdessä vähän myöhemmin leffaa niin enhän mä pysyny lainkaan hereillä kun olin pitkänäni. Eli väsyttää. Mutta koska mulla on joka kuukausi ollu samantyyppisiä oireita niin nostan kädet pystyyn, ei hajuakaan missä mennään, vain täti tai tädittömyys sen sitten kertoo. Mies on sen verran varma, että pian tärppää että tuli tänään kahden Clearbluen digitaalisen testin kans kotiin. Mua sekin lähinnä huvitti ja tungin ne tonne vessan alalaatikkoon. Ei mitään hinkua testailla... Kauheen herkäks vetää ihan joka ainoo vauvauutinen tällä hetkellä ja se ajatus sen oman nyytin nostamisesta syliin saa miltein kyyneleet silmiin. Ei vaan malttais odottaa.

täällä voi vielä tiputtelut loppumis fiilistelyt jatkua[:)]
Ei oo vielä ainakaan palannu.
Soittelin viime torstain Hcg-arvotkin, oli enää 6,3.
Eli nätisti laskenut.
Ihmettelen kyllä suuresti,että miten kauan noi laskee...
Jos kesken meni kuitenkin jo joulukuussa ja vielä menkkojen mukana,
ja korkeimmillaan ollu arvot vaan 81 sillon.
Ihan hullua. No, KM alkais olla ohitse.
Luojan kiitos[:)]
Ovis tosiaan oli ja meni. Nyt tää oottelu vaihe menossa.
Tai no,en ihan hirveesti usko että olis tärpännyt,mutta kuitenkin.
Ootellaan tätiä sitten.
Tänään kp. 23. Viime kierrot olleet 27-29 Mutta tää tuskin on.
Koska ovis oli tossa kp. 20. Eli oottelen että on varmaan se tuttu 32pvän kierto,
sillon olis ihan tarpeeks väliäkin noilla [:)]
eli kp 23/(27-)32

pakko sanoa muuten vielä että on toi clearbluen digitaalinen raskaustesti herkkä.
Koska mähän sain viel viime tiistaina plussan siihen, siis tuli lukemaan raskaana.
Ja torstaina arvot 6,3.
Ja herkinhän testi ottaa 10. No,ne tosiaan tuntuu olevan tosi herkkiä.
Ihan hyvä vaan[;)] Mutta nyt on niin ihana tunne tietää että seuraava plussa mitä saan,
on varmasti jo uutta raskautta[:)] tulispa se päivä jo pian<3
Niin mielelläni olisin raskaana ennen kuin sisko synnyttää.

Hyvää iltaa.

Empä oo jaksanu kirjotella ku itel ei mitää uutta.. Lukenu oon käyny joka päivä jopa pariinki otteeseen..
[:D]

wastis, onnitteluni <3 Hyvä että siellä rupeaa tuo aurinko jo paistamaan, onhan sitä jo odotettu. Nyt vain tsempit täältä että se plussa tulisi ja PIAN JA se pysyis sit loppuun asti matkassa <3 Sinä jos kuka on sen ansainnut!

Yönsäde, Siinähän se sunnuntai meni ;) Nyt tikuttanu eilen ja tänää. Vielä ei näy mitään. Toivon että se näyttäis sen oviksen, eikä olis niin etten edes ovulois! Se olis jo kauheeta :S jänskättää kyllä..

Omaa: Tuossa jo Yönsäteelle kertoilinkin että oviksen tikuttelua harrastellut kaks päivää. Vielä ei näy mitään. Kattoos ny et tapahtuuko muutosta. Tänää nippaili alamahasta [:-] Sillain TODELLA jännästi. Sen toivossa mä sitä ovistestiä tänää tein, mutta tuloksetta. Mitään muuta ei tapahtunu. Eilen vietettii oikein ihania makkarihetkiä [;)] Oviksen tikuttelut jatkunevat. Kaapissa vielä 10 kpl [:D] PITÄS riittää. heh. En tiedä sit mitä tekis jos en edes ovuloi. se jänskättää tosi paljon et tuun huomaamaa etten mä edes OVULOI! äääh.. täytyy katsella.

Tsempit ja plussapuhurit täältä! ++++

Yk 12, Kp 20/35-39

Ihan näin nopeasti kommentoin omaa napaani, oli nimittäin hassu tunne kun 14pv:ä oli tämä laskurilla saatu "arvio" tosta mun ovis päivästä ja ensimmäinen kerta ko alko pelottaa[:D] siis että tärppää!![:-][:D] Ensin kolme kk:ta odottaa ja odottaa ja toivoo ja nyt sitten puolestaan pelotti![:D] Mies olisi kovasti rakkautta kaivannut, mutta ei vielä olla noita sukellus-pukuja hankittu niin en uskaltanut, ettei vaan vahingossakaan...[:D][:D] Tätä ttää just on, ensin pelätään hullunlailla, sitten toivotaan eikä kuulu ja nyt mä olen taas hetkellisesti ottanut askeleet taakse päin tuohon pelkoon[:o] No nämä pari kolme kuukautta menee kyllä nopeasti ja sitten aletaan taas odottamaan ja toivomaan[;)]

Oikein hirmuiset plussa-tuulet ja kilokaupalla tarra-sukkia teille kaikille muille!![:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

moikka leidit!

Mä yritän pidätellä itteeni et jaksaisin oottaa ainaki tonne keskiviikkoon sit alkaisin testailee onko kyytiläinen tullu mukaan en malta oottaaOn tää jännää ku ei pysty taas ajatella mitään muuta Välil on sellanen olo et en yhtään tiiä mut välil tulee tunne et ihan ku siel ois jotain. Silti yritä olla ajattelematta koska muuten voi harmittaa ja kovasti

Plussa tuulia+++++++++!

miplis mimmosilla tikuilla tikuttelet? Meinasin vaan,että jos et nyt mitään "bongaa" niin vika voi myös olla tikuissa eikä sussa [;)] Mä tikuttelin esim. sellasilla liuskamallisislla enkä saanut niin mitään niistä irti,siis tasan sen toisen viivan yksinään,haaleen senkin. Vaikka tein ihan tismalleen ohjeiden mukaan. Ja mä nyt todistetusti ovuloin edes välillä[:D] Että jos et bongaile niin vaihda merkkiä[;)]

noppa toi on just niiiiiiin tota. Itekin oviksen jälkeen pystyn ottamaan ihan rennosti. Mutta annas olla kun on sellanen 4 tai 5 pvä ennen menkkoja, sit alkaa se toivominen ja kaikki mahollinen tunneskaala[:D][:D] Tosin itse muuttunut niin pessimistiksi että en oikein sillai jaksa uskoa plussan mahollisuuteen omalla kohalla.
No ainakin sitten yllättää mut kun tulee jos tulee[:D][:D]

Nyt tää nautiskelee tästä ettei vuoda<333
Toka päivä menossa jo,ilman minkäänlaista tiputtelua. Ollut kokonaan poissa.
Saisi pysyäkin,mieluiten kaikki vuoto täti mukaanlukien[:D]

wastis mikä siin onki et mieli tekee tepposen ku aika lähestyy testaamista. Kovasti toivon teille plussaa tälle kierrolle[:D]

Aloin täs miettii et ehkä teenki jo huomen raskaustestin ku saatetaan mennä mun äidin luo yöks enkä haluu alkaa siel tekeen mitään. Ja tarvittaessa voi nauttii vaik pari sidukkaa. Voi hitsit ku alko jänskättää. Pitää mennä aikasin nukkuu et tulis nopeesti aamu. Mä testailen sil clearblue +plus testil. Eikös se oo se mikä voi näyttää jo aikasemmin plussaa kuin kuukautisten ensimmäinen oletettu alkamis päivä? 

Helou!

miplis: toivottavasti se ovis sieltä löytyy[:)] peukkuja tikutteluun.

wastis: kiitti. juu saa nähdä millo sit ovis tääl on/ollut. ny on kyl välil nippaillu.(tiiä sit et kuvittelenko vai mitä?)  mut kyl tääl touhutaa nii et pitäis riittää [;)] Onnea hirveesti et sieltä on tiputtelu loppunut!! toivottavasti ei palaa enää. ihanaa kun olet hyvällä tuulella [:)] toivottavasti ei tätit eikä tiputtelut sinne enää löydä ja saat plussaa ja nyytin syliin!!

bandida: pahoittelut tädistä [>:] Onnea uuteen kiertoon!!

yönsäde: Kiitos [:)] yritän parhaani mukaan pitää lupauksen että pääsen kanssasi marraskuisiin [;)] ja kaikki muutkin mukaan!! tosiaa ovista yritän täällä kuulostella, tuleeko vaiko eikö. ei hirveitä ovistuntemuksia oo koskaa ollu mut ny välil nippailee..tiiä sit mitä on. limois ei hirveitä muutoksia. mut tosiaa ku on terot menos nii kiertoki (ainaki eka) oli paljo lyhempi mitä normaalisti joten en ny sit tiiä mite se ovikseen vaikuttaa. mut kuulostellaan ja peuhataa nii et riittää varmasti on se ovis sit millo vaa.(jos on tullakseen). Onnea sulle tähän kiertoon, ja otahan se tärppi nyt et sinne marraskuisiin sit mennään [:D][:D]

örkki: onnea tähän kiertoon!!!

tatjuska: peukut täällä pystyssä et saat nyt testiin plussaa!! kuulostaa kyl aikas hyvältä sun tilanne [:D]

noppa: pidän sulle peukkuja että plussa pärähtää!!! eikä täti ilmesty sinne!! [:)] aloitahan seuraava plussa aalto [:D]

jotkut puhu tyttö/poika tuntemuksista. mulla ei oo kokemusta ku pojasta ja sillo oli selkee "poikamaha" ja tumma "poikaviiva" meni keskellä masua. mutta sitten oli se että mun naama kukki niinku teinillä, nii karseen näkönen, hyvä jos mihinkää kehtas lähtee. ja sitähä sanotaa et tyttövauva vie äidin kauneuden joten tosi moni ennusti meille tyttöä. (tiedettii ite et poika tulee) pahoinvointia ei ollut ollenkaa.

jees, mut tosiaa tänne ei mitää uutta. ovista kuulostellaan ja toivotaa et se jossain välis olis. [:)]

peuhakkaita hetkiä ja plussa tuulia kaikille!!!

Noista oviksen tikutteluista sen verran, et ite käytän noita halpisliuskatestejä sen vuoksi, että tikuttelen noin 2 kertaa päivässä. Viime kuussa luotin laskuriin ja aloitin kalliiden tikkujen tikuttelun silloin vasta kp 11, koska laskuri sanoi kp 14 ovispäiväksi... virhe.

Tässä kuussa olin pikkasen viisaampi ja hankin kaapin täyteen noita halpoja ovistestejä. Aloitin kp 8 ja tein vähintään 2 testiä päivässä (helppoo, kun mulla on virhahevon rakko) ja pongasin ovishuipun jo kp 11 (puolen päivän aikaan heleästi ja vahvistu kp 11 iltaan 20:00). kp 12 klo: 12:00 oli jo haalentunut. -> ovis tästä kp11 (22:00) noin 24h - 38h päästä eli kp 13 aamutuimaan viimeistään (14.2 siis tod.näk.) JA LASKURIN MIELESTÄ MUN HEDELMÄLLISET PÄIVÄT ON TÄNÄÄN, HUOMENNA JA YLIHUOMENNA! Buhahaa, se rako meni siis oikeasti jo aikoja sitten.

Opin tästä itse sen, että ton laskurin kanssa oon auttamattomasti myöhässä oviksen hyödyntämisen kanssa! Ovislimojahan oon tehtaillu jo kp 3 lähtien.

Elikkäs ensi kierrossa (phyi, sais jäädä tulematta) teen vielä sellaisen investoinnin, että hankin tuon tällä palstalla mainostetun digitaalisen ovistestin vahvistamaan muutaman päivän ajaksi tuon oviksen ja jatkan noilla halpiksilla mielenrauhan vuoksi. Periaatteessa ei pitäs mennä oviksen muutenkaan ohi, mutta tällä tavalla meitsi pysyy järjissään näin 4 viikon jaksoissa.

huomenta vaan[&o]
nega jälleen[X(] voi itku. tuntuu etten voi koskaan saada raskaustestii näyttään plussaa

Hyvää tiistaita,

GINESSA: Meillä on sitten ollut aika samanlaista olotilaa näistä tyttösistä [;)]
Mulla tosin oli välillä niin kauheeta pahoinvointia,että oikeesti luuli,ettei jaksa enään.
Kakkosesta laihduin n.6kg heti raskauden alussa,kun mikään ei pysynyt sisällä.Silloin olin vielä aika hoikka,joten laihtuminen ei ollut niin hyvä asia.Nyt jos vielä joskus raskaaksi tulisin,niin pari kiloa voisinkin mielelläni laihtua [;)]
Mulla on myös synnytysten jälkeen tullut nämä inhottavan kivuliaat ovikset [&:]..Mutta nyt kun vauvaa halutaan,niin pakkohan se on kivuista huolimatta harrastaa sessyä [;)]..eihän sitä muuten voisi edes olettaa,että joskus raskautuisi [:D].
Muuten ei kyllä tuo sessyily ole pakkopullaa [;)][&o][8D]
Edelleen sinulle ihanaa raskausaikaa [:)][:)][:)]!!!!
Kiva,kun täällä saa välillä lukea myös näitä raskautuneidenkin kuulumisia [:)]!!

ÖRKKI: Jee..hienoa,että kihtikivuista huolimatta "tulevat lekurit" pääsivät oikeeseen osoitteeseen [;)][:D]
Nyt vaan peukkuja,että tärppäsi!!!!Eihän sitä tiedä,vaikka kihtikohtaus antoikin miehellesi sellaista ylimääräistä poweria,että nyt tärppäsi [;)][:D][:D]

TATJUSKA: No kohtahan sitä ollaan viisaampia,että ovatko oireesti täti-vaiko raskausoireita.Sepä tässä niin inhottavaa onkin,kun molemmat antavat niin samantapaisia oireita [:'(]
Peukkuja,että sulla olisi niitä raskausoireita!!

WASTIS: Jee..ihanaa,ettei ole enään tiputellut [:)][:)]!!
Nyt vaan hirmuisesti peukkuja,että saat sen plussan ja vaavi pysyy matkassa mukana loppuun asti!!!!!!

MIPLIS: Toivottavasti sinulla se ovis tulee myöhemmin tai voihan se olla niinkin,että sulla olisi ollut jo ovis?
Oletko seuraillut yhtään limoja?
Niin ja Wastis tuossa juuri sanoikin noista ovistikuista [:)]..voihan tosiaan olla,että niissäkin on jotain vikaa?
Mää silloin tikuttelin noilla Mammaksin ovispuikoilla.Ja niillä sai kyllä hyvin näkyviin sen vahvan viivan!
Peukkuja sinulle!!!

RONNY: KIITOS [:)]
Mielelläni sen plussan nyt ottaisin *huokaa* ..Mutta tosiaankin yritän nyt tämän kierron mennä sillain hissukseen ilman mitään hosumista [;)]..arvaas vaan,että toteutuuko,kun ovis alkaa kohta lähestymään [:D][:D]
Toi on hyvä asenne sulla [:)][:)]..Kun peuhaa riittävästi,niin kyllä se ovis siinä tulee hyödynnettyä pakostakin!!!!!!!!
Ihan hirveesti sinulle peukkuja,että saat sen plussan [:)][:)][:)]!!!!
Tyttö/poikaraskaus: Mulla on tullut sekä tytöstä että pojasta finnejä [:'(]
Molemmista ollut pahoinvointia [:'(],ja poikamaha on ollut myös yhdessä tytössä [:D].Eli oikeestaan minä en ole ikinä voinut olla aivan varma,että kumpaa sukupuolta vauva on [:D].

NOPPA: Suuren suuret pahoittelut negasta [:(]
Pidetään peukkuja,että se siitä vielä plussaksi muuttuisi [:)]!!
Mikäs kiertopäivä sinulla on nyt menossa?

OMAA: Minä itse kun olen nyt päättänyt,etten ota enään kovia paineita oviksesta ja muutenkaan tästä kierrosta,NIIN tottahan toki minun rakas mieheni heti aamusta kysyi,että koska mulla on SE PÄIVÄ eli OVIS [8|][:D][:D].Heitinpä hänelle sitten ympäripyöreen vastauksen ja kuittasin vielä perään,että meidänhän piti nyt ottaa ihan iisisti tämä kierto [;)].
No,kuten tuossa jo Ronnylle sanoin,niin en tosiaan edes tiedä,että pystynkö itse ottamaan enään iisisti,kun oviksen ajankohta alkaa lähestymään [:D][:D].

Jeps kukkuu..tänään on tytöt laskiaistiistai eli HOPI HOPI kaikki pulkkamäkeen [;)][:D][:D][:D]..Me ollaan kohta menossa lasten kanssa.

PLUSSATUULIA TEILLE KAIKILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 10/28-30/4

Takaisin