joko nyt onnistaisi

noniin, jos nyt olis vähän aikaa kommentoidakin jotain[;)]
Oon niin hulluna menny nyt viime päivät.

pixie hemputin täti ! miten sen voisikaan kadottaa niin ettei löytäisi,tuo viekas pirulainen[:D]
Jos vaikka vuoto ei alkaiskaan kunnolla ja olis valemenkat kyseessä[;)]

artemis toivottavasti saatte sitten vähän stressitöntä aikaa ja rentouduttua, jos tärppäiskin sitten helpommin[;)] Ja onnea uudesta työpaikasta[:)] Nautihan nyt sitten.

yönsäde nyt sitten vaan pitseissä hurmioimaan[;)]

örkki toivottavasti kaikki olis hyvin. Mullakin otettiin nyt verikokeet kilpirauhasen jostain arvoista. Saas kattoa mitä ne mulle sanoo. Mutta onneksi sitten nykyään on tuo lääketiede on niin huipputasoa että kyllä on keinoja raskautua vaikka vähän vaikeuksia olisikin[:)] Paljon stemejä sinne!

tatjuska kuulostais kauhiasti kiinnittymisiltä, olisko niin huippua ! Toivotaan parasta[;)]

tulitikku kuulostaa mukavalta tuo terapia. Itekin miettiny että pitäis soitella aikaa itelle,sais nämä keskenmenot käsiteltyä ja muutenkin[:)]

noppa sä olet vähän enemmän aihetta tutkinut,niin osaatkos tyhmälle sanoa,että miksi tuota vajaatoimintaa voi tulla? tai siis että sanoko ne sulle mitään tiettyjä syitä miksi sulla on se tms? Anteeksi tyhmä kysymykseni,mietityttää tietysti kun ite oottelee asiasta kuulevansa. Millain sulla todettiin se? ihan verikoe arvoista? itellä tosiaan otettu se verikoe eilen.

ginessa niiiiiiiin paljon onnea rutistuksia kaikkea ihanaa ja pörröistä teille !!!! ihan mahtiuutisia sait, mahtavaa[:)][:)][:)]

oma napa niin,tiputtelua edelleen, eilen vähän vähemmän. Tiedä mitä on,eikä paljoa enää jaksa kiinnostakkaan,kun tietää ettei siellä ole mitään mikä vuotais. Tai siis mitään pahaa[:)] Tai no verikokeen tulokset soittelen mahd tänään,että miltäs se hcg arvot näyttää,olispa nollassa<3 pienet jännärit siis, ja jos ne on tosiaan noussut,niin sitten on kohdun ulkonen ja sitä sitten hoitelemaan... No,eipä mietitä niin pitkälle vielä. oviksen pitäis tosissaan olla kehissä tänään tai huomenna. Eilen peittoja heiluteltu eli ovis hyödynnetty[;)] Nyt jännäämään että koska täti tulee,koska jos se tulee sen 28pvän kierron mukaan,ei jää tosissaan oviksesta aikaa siihen kuin viikko[&:] Ja sitten uusiks lekurille lääkkeitä pyytämään. Eikö tohon ole joku lääkitys olemassa? Kertokaa joku viisaampi jos tiedätte[;)]
Muuten ihan mahti fiilis, koska mä todistetusti ovuloin,ihan mahtavaa tietää se varmaksi. Ja nyt on sekin hyödynnetty, ja nyt rentoutuen oottelemaan. Oon ottanu uuden prokkiksenkin itelleni, paino tippumaan meinaan. Katsotaan kuinka kauan kestää taas[:D][:D][:D] Mutta tuo kalorilaskuri on kätevä kyllä, saa oikeasti kuvan mitä on missäkin. Ja jollei muuten niin ainakin jos vähän terveellisemmin sais alettua syömään, sekin parantais mahollisuuksia tietty,samoin kuin tuo painontiputus koska mulla on sitä ylimäärästä reipas parikymmentä kiloa[:'(] Sitä se parisuhde teettää[:D][:D] Onneks oon jo kymmenen tiputtanu,ei oo niin paha urakka enää[;)][;)]  kp.20/(28-)32. Nyt jos oviksen mukaan menis niin olis 35pvän kierto ihanteellisin[;)]

MAHTIA PERJANTAITA KAIKILLE !!! ja *PUUUUUUUUUHHH*

Ihania uutisia täällä,

GINESSA: SUUREMMOISET ONNITTELUT PRINSESSASTA !!
Aivan ihania uutisia..Maailman parhaimpia sellaisia!!!!!
Nyt sitten nautit täpöillä raskaudesta ja taputat munkin puolesta masua,jossa Pikku-Prinsessa köllii [:)]
P.S.Onkos teillä ennestään tyttösiä?

ÖRKKI: No,tulihan se sieltä,kun vähän potki [;)][:D][:D]..kyllähän sitä saa jopa suklaaPATUKOISTA jotain rietasta juttua kehiin..hjyvä hjyvä [&o][;)][:D][:D]!!!

WASTIS: Jee..pitsit on IN [;)]
Eikös tuossa kohdun ulkoisessa raskaudessa yleisesti tule todella kovat kivut ja hartiapistostakin.Ja sitten oikein verenvuotoa?Aika hyvältä sun tilanne näyttäisi olevan,ettei kohdunulkoista raskautta olisi kyseessä?
Ikävää vain tuo,että sulla vieläkin tiputtelee [&:].Mistähän moinen voi johtua,jos kaikki oli kunnossa?
Hienoa,että siellä on ovis hyödynnetty [:)][:)]!!
Nyt vaan kovasti peukkuja,että saatte plussan!!

OMAA: Jepsistä..kävin ostamassa vaatetta ja meikkejäkin.Nauratti oikein,kun mietin,että koska olen viimeksi uudistanut meikkivarastoni [:D].Yleensä en paljoakaan meikkejä käytä,kun joskus heitän vähän ripsaria naamaan.Nooh,nyt on kuitenkin uudet meikit odottamassa käyttöä [;)]

HYVÄÄ PERJANTAITA KAIKILLE JA OLKAAHAN KILTISTI [;)][8D][8D][8D][8D]

Yönsäde kp 6/28-30/4

Hirmusti onnea Ginessalle prinsessauutisista!!!

Wastis, hienoa että pääsitte hyödyntään oviksen. Jospa ne olis hormonit jo nollissa edellisen jäljiltä ja että pienikin pelko siitä että vois olla kohdunulkoinen väistyis... Mun käsittääkseni siihen oli joku hormonilääkitys jolla pystyttiin pidentämään luteaalivaihetta, ja vahvistamaan kohdun limakalvoa, olikohan ihan keltarauhashormonia jota silloin annetaan.

Wastis ja noppa, mullakin on todettu joskus monta vuotta sitten tosi lievä kilpirauhasen vajaatoiminta - silloin lääkäri suositteli että kun ei kerran varsinaista tarvetta ole niin ei kannata aloittaa lääkitystäkään. Oon miettinyt et pitäis käydä tarkistamassa ettei tilanne oo muuttunut - suurin osa sen oireista kun on sellaisia et mulla on niitä ollu läpi elämän niin paha niistä mitään sanoa. Se on ainakin osittain perinnöllistä, mun mummolla ja enolla on vajaatoiminta, ja mulla siis lievä itellä. Tai joku autoimmuunitulehdus voi sen myös aiheuttaa. Muuten mäkään en oo perehtynyt onko siihen muitakin syitä. En halua pelotella teitä tai itteäni tai muitakaan tuolla, mut mulla on ystävä joka on ollut ilman ehkäisyä parisuhteessa viimeiset 15 vuotta, tulematta kertaakaan raskaaksi - ja hänellä todettiin sitten tuo vajaatoiminta... [:(]

Heheh, örkki, saattais jäädä romantiikka vähiin illalla jos mies noin sanois [:D]

Yönsäde, eihän sitä jälkikasvua kiltisti olemalla tehdä..? [;)] Vai meinaatko että pitää olla isännälle tosi kiltti..? Heh.

Mulla nyt ei auta kiltteyskään, tai tuhmuus... Ukko lähti toiselle puolen Suomea viikonlopuksi. Onneksi ei oo ovulaation aika tai mitään vastaavaa, sitä tätiä voin odotella yksinkin... [8D]

Kiiruskiirus...

Mutta ihan pakko tulla onnittelemaan Ginessaa:Aivan ihanan mahtavan upeita uutisia!Nyt nautit siitä omasta pienestä prinsessastas siellä masussa!Halauksia ja enkeleitä täältä!

Muille ihanaa perjantaita!Se on naiset viikonloppu![:D]

GINESSA: SUUREMMOISET ONNITTELUT PRINSESSASTA !!
Aivan ihania uutisia..Maailman parhaimpia sellaisia!!!!!
Nyt sitten nautit täpöillä raskaudesta ja taputat munkin puolesta masua,jossa Pikku-Prinsessa köllii
P.S.Onkos teillä ennestään tyttösiä?

Kiitos Yönsäde,taputan [;)]
Tää on kolmas rinsessa[:)]  ja kyllä ainokainen esikoispoikakin löytyy[:)]
Sanoinkin tossa miehelle että pitäskö tehä se poika sit vielä,se vähän katto hassusti[;)]
Niinpä,ihan kun sen vois vaan päättää[:D]
Ja tehdään yksi kerrallaan[:D]
Mut joo,tuntemukset osui oikeaan olotilojen kanssa tälläkin kertaa[;)]

Nyt voi vaan just tässähetkessä nauttia,-nauttikaa tekin ja RATTOISIA hetkiä missälie miehenne kanssa kuhertelettekin-sekä hyvin hedelmällisiä[:D][:D][:D][:D]

<3<3<3 Kiitos vielä kerran kaikille ihanille naisille <3<3<3

Kiitos kaikille ihanista kommenteista!
taas on muutamia sivuja tullu viime kirjoituksestani joten en nyt ihan kaikille jaksa komentoida [&o][&o] mutta lukenut olen kaikki.

yönsäde: hienoa että täti sieltä jo poistui ja lilluu nyt siel p*skassa, pysyköön nyt siellä [:D] Onnea tähän kiertoon!!![:)] mennään marraskuisiin [:D]

örkki: tiedän tunteen, itselläni epäilin kanssa tuota kilpirauhasen vajaatoimintaa ja lujin kans sivuja netistä, eipä se helpottanut kyl oloa. mulla ei sit ollutkaan tuota vajaatoimintaa kun verikokeet otettiin ja sain huokaista helpotuksesta. mutta lääkkeillä pitäisi arvot saada kohilleen, eikä raskautuminenkaan ole mahdotonta sitten. peukkuja sulle että saat asiaan varmuuden pian ja jos tauti todetaan niin saisit lääkkeet ja arvot pian kohilleen. perinnöllistä se ainakin on.

tatjuska: pidän sulle peukkuja, jospa kyseessä on tosiaan kiinnittymisvuotoa [:D]

ginessa: aivan mahtavaa!!! Onnea hyvistä vaaleanpunaisista uutisista!! [:D][:D] onnea loppu odotukseen. nyt otat rennosti ja nautit, eiks jeah? [:)]

wastis: ihanaa kun sielläkin voidaan hyvin!! [:)] toivon sulle nolla-arvoja ja että nyt olisi tärpännyt ja kaikki menee hyvin loppuun asti!!! [:)]

kaikille muillekkin teille puhaltelen plussa tuulia!!!

Omaa: tieten on oviksen aika täällä, mut ei kyllä ole mitään "merkkejä" siitä. mut oon päättäny et jos ei nyt tärppää nii sit ens kiertoo ostan tikkuja ja yritän sitä ovista metästää [:)] eipäs tänne muuta.

voikaahan hyvin!! [:)]

Hyvää lauantai aamua leidit!

Tänne sitte tuli flunssa :S yy ei yhtään hauskaa. ihan tukossa ollaan. Mistä tätä räkääki löytyy. Ääni ei meinaa lähtä. Nyt vain täytyy juoda kuumaa paljon. Kunnon flunssa ei viel oo iskeny ONNEKS.

ginessalle oikein paljon onnea!

wastis, Nyt vain oviksen kimppuun! tsemppiä sinne [:)]

Omaa: huomenna olis ystävänpäivä [:D] oviksen pongailua siis tiedossa seuraavat pari päivää [:D] Onneks noita ovis testejä tuolla kaapissa on semmonen määrä että päätä huimaa [:D] Pitihä sitä heti ostaa TARPEEKS [:)] toiv tää olis nyt se viiminen kierto ja plussa tulis. Mut jos ei nyt tässä kierrossa plussaa tule ens kuussa olis meno gynelle. Tai ainaki ajattelin soitella sinne aikaa. Pitäs käydä muutenki ku gyne ajasta on jo yli vuos ku oon viimeks käyny [:D] Oikein rattoisaa lauantaita kaikille! mä täällä parantelen pientä flunssan poikasta [:)] tai ainaki yritän.

Plussia kaikille ja tsemppiä pupuilulle!!

YK 12, Kp 18/35-39

Bandida, wastis ja noppa: Mulla on jo aiemmin huomattu poikkeamaa noissa arvoissa ja on sanottu juu, että ei vielä aloiteta lääkitystä. Joten suosittelen Bandida käydä tarkastamassa, ku tämä lääkärikin sitten sanoi, että se on vaan jatkanut se nouseva arvo nousuaan. Mutta nyt mä odottelen sen lääkärin soittoa. Todennäköisesti soittaa maanantaina, viimeistään tiistaina. Nyt viikonloppuna kuitenkaan kukaan soittele mitään.

Ja jos ei kilpirauhasarvot estä mua raskautumasta, niin jokin ikävä kohtalo kuitenkin... miehelläni kovat kihtikivut just nyt, siis just NYT kun mulla on kai ovis käsillä! Surku. Ja iso huokaus. Osaiski vielä ajatella, että "vauva tulee kun on tullakseen" ja istua rennosti tässä kahvia juoden kirjoittelemassa. Tuleehan se vauva juu, muttei varmaan siten, että maataan sängyssä vaan vierekkäin. [:(]

Ja mihin hävisi se mun eilinen positiivisuus? En aloittanut tätä päivää nauraen. Jospa tässä iltaa kohden piristyis.

Taas intensiivistä keskustelua saaneet leidit aikaiseksi [:)]

Ystävänpäiväkin olisi huomenna ja hankin miehelle lahjaksi pikkutuhman leffankin, mutta se possu kävi (kuulemma vahingossa, kun oli laittamassa kolikoita mun lompakkoon) läpi mun kassia ja löysi sen. Pieni sika jo syntyessään samperi.

Tein tuossa ovistestin ja lävähti mielestäni plussa ruutuun. Tarkoittanee siis sitä, että 24-38 tunnin sisään olis munis valmis ja irtoasi. Oletettavasti 38 tunnin päästä, koska ei se nyt tasan samanvärinen ollut (tai tummempi), kuin se controlli viiva, vaan asteen kevyempi. Eikä silläkään niin väliä, koska kun mainitsenkin miehelle, että ovistestissä olis plussa, niin sehän juoksee makkariin... missähän vaiheessa tuo suhteen alkuhuuma haihtuu miehiltä? Ei mekään olla seurusteltu vasta kun 12 vuotta...

Yritin googlettaa mitä tarkoittaa sekin, että saan koko kuukauden pieniä haamuja niihin ovistesteihin... mutta empä löytänyt vastausta.

Wastiksellahan on myös toimintapäivät käsillä, onhan se vuoto jo loppu?

Ginessako se olikin eilen Stockmannilla mun edessä kassalla kaikkien niiden vaaleanpunaisten vauva-asujen kanssa?? Vaikka epäilen kyllä, koska tällä tulevalla äidillä oli jo iso masu.

Ihanaista ystävänpäivää leidit!!!! <3

yönsäde sullahan on kivaa shoppailua ollut. Ite en kanssa pahemmin meikkaile, ei jaksa[:D] Jos nyt jonnekin ihmisten ilmoille kunnolla lähössä niin sitten,muuten en jaksa.

ronny sitten vaan kovasti puuhailemaan, mulla piti kierron mukaan olla ovis kp 14 tienoilla, mutta lekuri sen bongaskin vasta kp20,21. Että muistahan säkin heilutella varoiks kanssa[;)][:D]

miplis koitahan parantua, ja eikös yks sanontakin sano että nussimalla nuha lähtee[;)] Että eikun kokeilemaan vaan !

örkille tää lähettää tuhansittain positiivista ja iloista mieltä[:)] Tässä osoitteessa sitä on nyt pari päivää ollut että voi muillekin jaella[:D] En tiedä mistä tää hyväntuulisuus tulee mutta hyvä vaan ! kumpa pysyiskin[8D]

mk81 ei oo vuoto loppunu täällä.. Välissä saattaa häipyä puoleks päiväks mutta palaa aina. Mutta eipä tuo minua enää jaksa haitata, kun tietää ettei siellä kohdussa ainakaan mikää vuoda. Ja tuskin on siitä ulkosestakaan kyse. Toivotaan ainakin. Ja juu ovikset muistettiin hyödyntää[;)]

paaaaaljon plussaisia tuulia ystävänpäivän kunniaksi kaikille teille ihanille naisille<33

itelle ei uusia kuulu. Mies antoi mulle jo aikasessa tänään ystispäivälahjan, oli semmosen sitte ostanut.
Tommosen soman hello kitty palapeli sydämen. Kun palapeleistä tykkään kyllä ja tuo on tosissaan sitten kolmiulotteisesti se sydän,aivan ihana<3

örkki, meinaan kyllä käydäkin ne kilpirauhaskokeet. Nyt varsinkin kun mulla on ollu niin epäsäännöllinen kierto et pakko alkaa jo ettimään syytä sille. Toivottavasti sulla ei oo vielä pahaksi päässyt ja nopeasti saadaan lääkkeellä kuriin - tähän vaivaan kuitenkin onneksi on hyvät lääkkeet olemassa. Tsemppiä paljon sulle, kyllä se positiivisuus vielä löytyy! Se on tämä lapsen"teko" kyllä sellaista emotionaalista vuoristorataa ettei tosikaan. Itse aloitin tämän päivän naurulla kyllä kun kissat oli niin hupaisia heti kun pääsin sängystä ylös, mutta nyt illalla ei juuri enää naurata kun näyttää että saa toivon heittää tältä kierrolta... Ei puhettakaan et vois enää ajatella tulee jos on tullakseen - vaikka pitäiskin yrittää. Sekin vaan lisää stressiä kun yrittää olla yrittämättä [:D]

wastis
, ihanaa kun mies on muistanut tuollaisella lahjalla. Meillä ei tuon sorttinen romantiikka juuri kuki - jos mies sattuu muistamaan jonkun merkki- tai juhlapäivän, niin lahja on kyllä jotain käytännöllistä tai sellainen jonka oon tarkkaan osoittanut aiemmin et tuon sitten haluan joskus... [8D]

Miplis
, pikaista paranemista sinne. Kannatan proviisori wastiksen lääkemääräystä [;)]

MK81
, eiks se oo kivaa kun miestä ei tartte sen kummemmin houkutella tai lämmitellä - vinkki riittää niin jätkä on housut kintuissa makkarin puolella? [;)] Meidän suhde on puolet tuoreempi kuin teillä ja meillä isäntä on monasti niin väsynyt työpäivän ja rankkojen treenien jälkeen et kuukahtaa heti kotiin päästyään... Ei puhettakaan et kirmais peiton alle muuta kuin nukkumaan... heh. Siinä sitten ite koitaat päättää et annatko reppanan lepäillä vai vonkaatko seksiä että ovis ei jäis käyttämättä [:D] Onneks hyvinnukutun yön jälkeen löytyy sitä innokkuuttakin.

Yönsäde
, se on tainnut sittenkin päästä livahtamaan vielä se täti sun kynsistä... Täällä on tänään ollut viirua paperissa ja semmoinen olo mahanpohjassa että kohta alkaa kunnolla vuotamaan [:'(]

Voi että osaa pientä ihmistä riepoa vaikka jo sitä vierailua kovasti ootinkin! Toivoin jo niin että tämä tädin viipyminen olis niitä parempia uutisia tarkoittanut... Se mun ovis on sitten tosiaan ollut vasta kp 30 tienoilla (mahtavaa), tänään kp 43 - tai ehkä kohta 1. Tänään korkkaan kyllä tuon kuoharipullon ja juon pois kaapista happanemasta - ei sillä että tässä mitään juhlimista olis, mut jotain lääkettä tähän fiilikseen on nyt saatava (ja sitä nuhalääkettäkään ei oo saatavilla kun mies on armaan pääkaupunkimme sykkeessä eikä täällä)... Se alkais sitten se yk 11(?) täällä vissiin. Vois laittaa taas ovistikkutilauksen menemään... *huoh*

Bandida, eihän sillä väsymyksellä taida ollamitään tekemistä halukkuuden kanssa, pitäähän sitä nukkua että jaksaa "touhuta"! Joskus sitä vain itse tuntee itsensä oikein kamalaksi puolisoksi, kun ei kertakaikkiaan kiinnosta... sit vaan silmät kiinni ja Bruce Willis mieleen [;)] Nojoo, kikkansa kullakin.

Ja ota ihmeessä kuoharia! Mä oon kateellinen, koska mulla taitaa tuolla kaapin perällä olla vaan banaanilikööriä, joten skool!

Siitä kilpirauhasesta, vajaatoiminta taitaa lisätä myös painoa ja väsyttää. Onko sellasta ollut havaittavissa? Ainakin mun lääkäri mittautti aikanaan ton kilpirauhasen siks, kun paino oli noussu puolessa vuodessa kymmenisen kiloa.

Hello!

En oo muutamaan päivään ehtinyt foorumille. Mulla on loppunu vatsan nippailut ja olo muutenkin ´"normaalisoitunut" oireiden osalta.
Katsotaan sitten ens vkon jälkeen mitä testi näyttää... Itsellä sellanen olo että vois tätiä 25.2 odotella..mutta kattellaan...

Joskus muutama vuosi sitten mua väsytti ihan kauhiasti. Olin vaaraksi liikenteessä ja siksi menin lääkäriin. Silloin todettiin lievää kilpirauhasen vajaatoimintaa, joka ei vielä tarvinnut lääkettä ja lääkityksen sain pitkien tutkimusten jälkeen levottomiin jalkoihin. Nyt mua väsytti taas. Ja nyt lääkäri huomasi sitten tuon arvon nousseen. Eli väsymys mulla oli se oire, jonka takia olen hakenut apua. Avioon mentyäni lihoin 10kg, mutten tuolloin osannut ajatella sen liittyvän kilpirauhasiin... mutta sain painoni takaisin kavereiden kanssa keksityllä kilpailulla.

Kiitos wastis piristyksestä. Kyllä tämä tästä. Viimeistään kuukauden päästä ollaan taas yrittämässä oviksen hyödyntämistä. Tuntuu vaan, että tää kuu meni taas vesiperälle, ja sekin harmittaa. Mutta eiköhän elämä vielä voita.

Oikkeen ihanata ystävänpäivää kaikille teille tuntemattomille ystävilleni!!

Todellakin ihanaa ystävänpäivää kaikille tasapuolisesti [:)]

Eilinen bailuilta väsyttää nyt niin, että taidanpa päivittää vaan tämän omanapa osuuden eli tissit tai pikemminkin nännit on edelleen äärimmäisen kipeät, vatsalla olevat kipuilut sen sijaan tuntuu liiankin tutuilta menkkoja edeltäviltä nippailuilta. Oikeestaan mitään muuta ei sit olekaan. Odotan tätiä saapuvaksi ensi viikonloppuna.

IHANAA YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE [:)][:)]!

mä olen edelleen yöasussa [:D] tänään siis tosi rento päivä. Mies laittaa tossa ruokaa ja illalla sit salille vähän treenailee..
Olo hyvä,nyt taas viiltää välillä ala-vatsaan..tai oikeestaan alemmalta. oikeelle ja sit taas vasemmalle. Vähän niin kun olis pissatulehdus...[:-] sit taas ei mitää. Rinnat ihan normit jne.

TATJUSKA: Mulla myös täti-tunnelmia.. ens vkon lopulla...[&:]

Ihanaa ystävänpäivää kaikille!!

ginessa
ihana kuulla et kaikki oli hyvin niin ja teille tulee sitte tyttö[:D]
wastia eihän ole yhtään tyhmä kysymys mistä kilpirauhasen vajaatoiminta voi tulla. En nimittäin itsekkään tiiä mistä se voi tulla, ei ne lääkärit siit mitään sanonu. Mul todettiin se myös verikokeis. Mul ei ollu oikeestaan ees oireita. Se otettiin ku mun kierto oli niin pitkä tai sitä ei aina ollukkaan. Se otetaan kuulemma ensimmäisten testien joukos jos on lapsettomuutta tai jotain ongelmii kiertojen kaa. Näin ainaki ymmärsin. Toivon kauheesti et sul ei ois mitään häikkää niis arvois[:)]

Mäki oon ollu päivän pari pois enkä taas muista mitä kaikil oli. Kovasti hyviä vointeja kaikille ja toivon niitä plussia teille.

omaa: ite oon ollu aika väsy ja pikkasen on tullu sellassii yökötys kohtauksii mut ne ei oo kestäny kauaa. Nii ja mul oli tänää sellanen olo et alkaako huimaan vai ei[8|] Eilen menin jo kymmeneltä nukkuun ja oikein hyvin nukuinki. Aamulla kyllä väsytti ja päikkäritkin tuli otettuun. Nytki tulis varmaan uni jos meni lepuuttaan silmii[:-] ohhoh! Koskaan mul ei kyl oo ollu vaikeuksii unen saanin kaa[:D] nukkuminen on ihanaa. Nyt on kp 22 ja ens vk loppu puolel alkaa joko menkat tai sit päsen testaileen tuleeko plussaa[:D] En kyl yhtään tiiä[&:] Toivon paarasta[:D] hih!

Hei muuten! Kuinka pystyy vaihtaa minun vau:ssa kuukautiskierto päivän? Mul pyörii koko ajan väärä kierto siel. Nyt siel luki et mul ois alkanu tänää menkat[:'(]
Ymmärsittekö mitä tarkotin?[8|]

Takaisin