joko nyt onnistaisi

Moro kaikille!!

Mulla nousi taaaas kuume [&o][&o][&o] asteet onneks pysyttelee 37,8. Tosin viikon verran on mittari näyttänyt 37 tai 37,2 [:-][:-].. Nokkakin tukossa ja väsyttää. Tää väsymys on jatkunu nyt pari vkoa...jos täti viikonloppun jälkeen saapuu niin täytyy mennä lekuriin tarkempiin tutkimuksiin.

Onniko: Sää mitään kipee oo, oot varmaan "vaan" raskaana :-)

Mulla ei taas oo mikään fiilis, tissit edelleen kipeet ja vähän niinkun ois menkkapistelyä välillä, sit taas ei ja valkkaria suorastaan lotisee. Testi polttelee tuolla laatikossa mutta joku mun mielen kopukoissa toppuuttelee ja vannottaa että pettymys on taas tulossa. Miten onkin tullu sellanen fiilis et ei mulle vaan oo tarkotettu vauvaa enää tän uuden miehen kanssa. Tuntuis kyllä aika väärydeltä kun mä jouduin aika pitkään miestä suostutteleen ja nyt kun se on taas aivan varma että oon kohta raskaana ja kantaa noita testejä kotiin ja muutenkin ihan kybällä mukana niin... kehveli sentään. Nooh, kattellaan ny.

Niin joo sen unohdin sanoo että V_Ä_S_Y_T_T_Ä_Ä. Ei tarvii kun vähän haukotella niin mies totee että taasko toi alkaa kun mä oon joka päivä iltapuolella ihan töötti ja haukottelen yhtä mittaa suureen ääneen. Jopa ulkoillessa tuon poikaseni kanssa niin jouduin toteen että pakko lähtee sisälle kun väsyttää niin kovin. Ja se tuli ihan ykskaks se olo.

TATJUSKA: <3 <3 !! Näin toivon [:)]
Mun väsymys on myös just tollasta [:-] Väsy tulee ihan yht äkkiä. Eniten nukuttaa kuitenkin ruuan jälkeen..luoja,meinasin nukahtaa tänään duunissa seisaalteen [:-]
Kun nostan jotain raskaampaa mahaa ei viiltele vaan pakottaa hetken aikaa. Muuten nippailuja ei oo ollu. en oo koskaan "kuunnellut" kroppaa näin tarkasti ja siksi en osaa sanoa millasia oireita on ollu viikkoa ennen kuukautisia jne.

Alkaa jo ärsyttää tää odotus [:@] Testi ei näytä kuitenkaan ennen ens vkoa mitään ja oireita on ja sit ei ja pläääääh!

Mulla nippailut on lisääntyny illan mittaan ja turhankin paljon muistuttaa viimeisiä kuukausia taaksepäin jolloin on toivonut niitä kohdunkasvukivuiksi vaan onkin olleet menkkakipua jo hyvän aikaa ennenku ne oikeesti alkaa. Eli täällä ainakin toivo meni jo...

Huomenta leidit <3

Täällä on jänskää tilannetta monella taas. Tsemppiä Tatjuska ja onniko! toivotaan parasta, pelätään pahinta [:)]

Yönsäde, Johan on kumma ku se mies nuin tekee vaikka piti ottaa iisisti tää kierto [;)], Semmossia ne miehet on. Mun miehen ei tarvi täl kertaa huolehtia noista testereistä ku niitä tuo kaappi on pullollaan! [:)], Ovis sekä raskaus testejä [:D] Mut viime kierrossa se osti jo todella valmiiksi ne raskaustestit. hehe. Niin ja limoissa en oo huomannu mitään eroa normaalista. Kyllähän mä seurailen vähän kaikkea tässä. Tuntemuksia ja limoja vessassa käydessä ja tikkuja tehdessä. Voihan se olla niin että mun ovis on ns. myöhässä tai sit se oli aikasessa. 35-39 pv on nyt mun normaali kierto. Normaalisti sen 35 ja viime kierto oli sen 39. [:D]

noppa, Pahoittelun negasta [:@]

Ronny, Kiitos peukutuksista. Sitä tarvitaan!

wastis, Mä tikuttelen noilla mammaksi.fi sivustosta tilaamilla Davit ovulation testeillä ja siis en käytä liuskoja koska usko menny niihin.. Ihan tikkuja. Ei ollu sinänsä kallista ku osti sen 12 kpl. Toivotaan nyt et sieltä täl viikol se ovis ilmottais tulostaan.

Artemis, Nuo laskurit mitkä netissä kyllä heittelee. Eri paikoissa saattaa olla eri päivät yms :S eihä se oo kivaa ku oma keho menee ihan omia teitään sillain miten haluaa [;)] Hauskalta kuulosti tuo sukelluspuku [:D], ikiin tommosta termiä kuullutkään suojaimista [:D]

Omaa: Tuossahan sitä jo tuli. Oon nyt kirjaillut eri päivinä ylös eri tuntemuksia siis jos on mitään ollut. Tikuttelut jatkunevat. Ovislimoista ei kuuloakaan. Ihan normaali olo TÄLLÄ HETKELLÄ. Ovista odotellessa. Toiv se nyt sit ei ollu ajoissa ja tullu jo viime viikolla kerpele. Miehen kanssa vietetty laatuaikaa et ei sillain pitäs ovis ainaka ohi mennä [;)]. Toivon vaan kovasti et tässä kierrossa tärppäis, JOS edes ovuloin. Jos ei täs kierros tapahdu mitään niin sit soittoja gynelle yms x( Ja mähän oon kuuluisa huonosta puhetaidosta eli en tykkää soitella mihkään "virallisiin" [:@]

Tsemppiä kaikille ja plussia nyt kerpele!!! [:D]

Yk 12, Kp 22/35-39

Heissan vaan kaikille... Täällä taas tädin masentamana parin päivän hiljaiselo takana... Sitten tilasin satsin ovitikkuja, kilpirauhaskokeisiin ajan ja samoin lättyviikarille, ja suuntasin uuteen kiertoon uusin asein [8D] Kauheen herkkiksenä ollut, katoin frendejä ja siinä kun Coxin ja Perryn esittämä pariskunta (mitkä niiden nimet edes oli...) sai huono ja uutisia hedelmällisyysklinikalta, olin ihan vedet silmissä siinä... [:'(]

Pahoittelut nopalle [:(] Jospa oli vaan liian aikaista vielä ja seuraavaan tulisi se plussa? Ei vissiin oo täti kuitenkaan vielä tullut?

Kiitos Ronny.

Jee jee wastis, mahtista että tiputttelut on viimein loppunut (toivottavasti pysyyykin poissa)!

Örkille toivon tsemppiä ja tärppiä, hyvä että mies innostui kihtikivuista huolimatta [;)] Mäkin oon vähän tämmöinen maukka monivamma (wastikselle terkkuja, hehe), joten itelläkin on siitä kokemusta...

Yönsäteelle kans tsemiä tähän 'rennompaan' kiertoon [:)] Niinhän se on että kun suht tasaseen tahtiin hosuu peittojen välissä (ja hellalla ja pöydällä ja sohvalla ja...) niin ei tarttis erikseen jännitellä koska ne tärppipäivät on... Vaan eipä mieheskään malttanu olla kyselemättä sopimuksesta huolimatta [;)] Mahtista kun toinenkin on niin kärsimätön...

Joko Tatjuska on testaillut? Ihana sun mies kun on nyt innostunut niin paljon et kantaa noita testejäkin ihan urakalla [:)] Mun ukko ei suostunut viimeks edes käymään apteekissa kun kerroin mitä pitäis ostaa, heheh...

Ootteko muuten koskaan kuulleet tai testanneet tuota kotona tehtävää simppatestiä?? Törmäsin sellaiseen netissä noita ovistestejä surffaillessani, ja jäin miettimään oliskohan siitä mihinkään & oliskos se miehelle kivempi versio kun ei tarttis minnekään labraan kiikuttaa näytettä. Toisaalta epäilyttää kyllä kovasti tuollaisen varmuus - ja miten vaikea tuloksia lienee lukea? Kun miettii miten monenlaista viivaa esimerkiksi raskaustesti voikaan näyttää ja mitä tulkintoja siitä voi tehdä...

Morjens Bandida,

kysyin myös meidän isännältä, josko suostuisi tekemään ton kotona tehtävän simppatestin ja vastaus oli, että ei... koska kuulemma ei sitten luota tuloksiin kumpaakaan suuntaa. Mun gynen vastaus (soittelin sille toissaviikolla aikaa ja kysäsin samalla) oli samanlainen: saattaa antaa todella väärän vastauksen molempiin suuntiin ja jos yksityiseltä haluaa, niin saa kuulemma samalla vaivalla oikean vastauksen ja saa edelleen tehdä purkkiin kotona.

Munaisaa sessyviikkoa,

...Ja tuo munaisuus tuossa otsakkeessa nyt merkitsee VAIN sitä,että meidän hanhet munivat tänään tämän vuoden ensimmäiset munansa [:D]..mitäs te tytöt taas oikein ajattelitte [;)][:D]

ONNIKO ja TATJUSKA: Testejä kehiin [;)]..Teillä molemmilla kyllä nuo oireet kuulostavat niin hyviltä [:)][:)][:)]
Peukkuja molemmille!!!!!

MIPLIS: Jeps..miehet miehet [;)]..Mutta minkäs niille teet..ovat ne kumminkin niin ihaniakin [:D]
Peukkuja edelleen sinulle,että ovis on ollut tai on tullakseen [:)][:)]!!
Kyllä sinä rakas ystävä varmasti ovuloit!!!!Ja toi on hyvä,että olette miehesi kanssa säännöllisesti pupuilleet,niin ette ole voineet millään ohittaa ovista [:)]!!

BANDIDA: Epäilen kyllä suuresti noita netin kautta tilattavia simppatestejä [8|]??Menisköhän kuitenkin rahat vaan ihan kankkulan kaivoon ja tulokset voisivat antaa ihan väärää tietoa [8|]??
KIITOS tsempeistä [:)][:)]!!!
Juu heh..minun mies on niin innoissaan aina näissä vauvahommeleissa,että sitten tosi paikan tullen "unohtaa" lupauksensa [;)][:D].Siitä en hänelle voi olla vihainen..ihana hän on,kun elää niin täysillä tässä asiassa!!!
Sinulle myös hirveesti tsemppejä tähän kiertoon [:)][:)][:)]
Ovistikut on hyvä apukeino..näkee ainakin hyvin,että koska ovuloi/tai ovuloiko ollenkaan.
Kilpirauhaskokeisiin on myös hyvä mennä,jos niissä on joskus ollut häikkää tai on edes pieni epäilys,että niissä voisi olla jotain vikaa!!
Ja lättylääkärikin on hyvä!!!
Nyt vaan sinulle paljon jaksamisia ja plussaa tässä kierrossa!!!

OMAA: Mitäs tänne..Romantiikka roihuaa..ei tietty aina..höhö höhö [;)]
Mutta iltaisin miehellä ja minulla on on omaa aikaa ja se kyllä käytetään ihan vain meille [8D][8D]
Tänään on alkanut jo vähän nippailemaan nivusia eli ehkäpä se ovis voi vaikka kohta tullakin tai sitten ei.
Bandida tuossa jo mainitsikin tuon vanhan hyvän hellan [;)][:D][:D][:D]..se vois antaa nyt tähän kiertoon vähän lisäpotkua [:D][8D][:D][8D]
No,nyt mää lopetan nää typerät juttuni [&o][;)]

PLUSSATUULIA KAIKILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 11/28-30/4

Hei vaan kaikille! On taas tullutkin tovi siitä kun viimeksi täällä kävin mutta nyt ajattelin että laitan tänne nää minun viimeajan kokemukset eli 16.12 olen viimeksi kirjoittanut että menkat on myöhässä ja jotain raskausoireitakin olisi. No silloin ne menkat oli oikeesti myöhässä noin viikon ja sinä aamuna kun tein raskaustestin joka oli positiivinen (heikosti mutta kumminkin), aloinkin vuotaa eli ne menkat tuli tai siis se oli varmaan joku tosi varhainen keskenmeno. Pettymys oli niin valtaisa, onneksi sattui olemaan vapaapäivä töistä joten sain rauhassa nuolla haavojani kotona.

Tammikuussa sitten taas noustiin uuteen yritykseen ja nyt viikkoja on 4+5. Eli sinnikäs yrittäminen ja postiivinen ajattelu palkittiin!!! Raskausoireita ei juurikaan vielä ole mutta onhan viikkojakin toki vasta niin vähän. Yleensä vissiin viikoilla 6-7 alkaa.

Toivon kaikille tsemppiä ja alkää luovuttako, jossain vaihessa asiat loksahtaa kohdalleen,

t.onnellisesti raskaana oleva, Anne

ANNE: Ihana juttu <31 Onnea ja peukkuja että kaikki menee hyvin!

YÖNSÄDE: Kiitos Tsempeistä [:)]

MIPLIS: Kiitti sinnekkin tsemppauksesta [:)]

Kävin tänään sit jo kuitenkin mehiläisessä lekurissa. Tää väsymys on niin outoa [&:]
Tänään otettiin kolme purnukkkaa verta joista tsekkaillaan perus tsydeemit mm. raskaus...[;)]
Huomenna sit vielä aamulla pissatesti josta sokerit,kilpirauhas jutskat ym. Kaiken varalta haluan kaikki mahdolliset selvitykset. Huomenna selviää osa ja pe loput tulokset.

Tein kotona hätäpäissäni testin..no ensinnäkin ei edes aamupissasta,ei se edes näytä vielä mitään,kun kuukautisia odottelen vasta ens vkon alupuolelle..ja negahan sieltä tuli!..huoh..mutta teimpä kuitenki [8|] nimimerkillä: EPÄTOIVOINEN ODOTTAJA [&o]

bandida valitettavasti mun tiputtelu pysyi poissa tasan kaksi päivää ja palas. MUR. En oo ite noita simppatestejä testaillu tai ees miettiny vielä.

yönsäteellähän on munaisat ajat siellä,niin monella eri tapaakin[:D][;)] Munakkaita aikoja sinne nyt sitten[:)]

anne onnea kovin plussasta, niin se sitten tärppääkin. Ja raskaustesti ei anna plussaa muutakun jos on raskaana (tai hedelmöityshoidoista jotkut saattaa antaa),tämän juuri kysyin lekurilta. [;)][:)]

onniko ai sulta katotaan pissasta kilpirauhasjuttuja? multa katottiin verestä, no on kai noita tapoja monia ja eri juttuja niistä kattellaan varmaan. Toivottavasti selkeytyis että mikä vaivaa, vauvahan olis se paras vaihtoehto[:)]

omaa juu tiputtelee ja pistelee välillä ikävästi. Ei muuta tänne. Tuo tiputtelu on taas sitä ihan sikatummaa vanhaa verta,ties mistä vuotaa. Vuotakoon nyt perkule[:D][:D] En jaksanu ees stressaantua kun tuo palas. Niin tottunut jo,pian siis 2kk vuotanu jo putkeen paria parin päivän taukoa lukuunottamatta. Kyllä tästä tytöstä verta näyttää riittävän[:D][:D][:D] kp. 25/(28-)32

WASTIS: Ei kun pissasta katotaan sokerit [;)] verestä kilpirauhas jutut. Labrassa oli jääny muutama koejuttu pois joten joudun menee vielä huomennakin verikokeisiin ja sit sokeri juttuun tarttee paaston jälkeisen aamupissan.

Heippa taasen ihanaiset naiset!

Örkki:Kurjaa,että tuollainen kilpirauhasen vajaatoiminta löytyi...Toisaalta se on onneksi hoidettavissa ja voi näin ollen helpottaa raskautumista!Toivotaan,ettei muuta syytä raskautumisen esteeksi löydykään...Voimahalaus täältä!Ja oot muuten saanu mut haaveilemaa vaaleasta...Tobleronesta kun oot täällä sitä niin hehkuttanu!Mun lempparia,mutta jos sen tuonne kaappiin tuon,niin syön sen samoin tein,ei hyvä...Ja kun se pitää olla SE ISO PATUKKA,pienestä ei oo mihinkään...Joten stemppaan!Sitäpaitsi,sitä sanotaan,että suklaa on seksin korvike,joten josko se toimis toisinki päin,korvais ton suklaavajauksen seksillä..?

Tatjuska:Toivotaan niiiiiin paljon plussaa sulle!Mua jännittää sun puolesta...

Tulitikku:Kiitos tsempeistä!Ja hienoa,että koet saanees terapiasta apua!Sitähän varten siellä käydään,että kaikesta voi puhua,myös siitä vauvahaaveesta!Josko nyt sitten positiivisin mielin plussakiertoon!Tsemppihalaus!

Yönsäde:Kiitos myös sulle!Ens viikolla pitäis alottaa pistoshoidot,hui!Mutta ihanaa kun asialle voi taas tehdä jotain,eikä vaan odotella...Teillä siellä niin ihanaa arkea,päivät lasten kanssa,illat miehen...Nautinnollista!Mutta se on kyllä totta,vaihtelu virkistää,varsinkin kun yrittää tuon puuhailun pitää sellasena jatkuvana käytäntönä...Ite vaan tossa ennen joulua miehelle sanoin,että toivoisin pienen saaneen alkunsa mieluummin tän illan kynttilänvalossa ihan omassa sängyssä kun eilen tossa pikapanossa kylppärin lavuaarin reunalla...Mutta sama lähtöpaikka niillä siittiöillä joka tapaukses on ja maalikin sama,tantereesta riipumatta![:D] Tosin meillähän nuo pirhanat ei suostu uimaan tarpeeksi pitkää matkaa,tarjoo niille sitte mitä tahansa vaivan palkaksi...No,nyt isketään sitte kovilla![:)]

Wastis:Loistavaa,että sulla taas fiilikset nousussa!Pakko sen vuodon on jossain vaihees loppua kokonaan...Täällä myös siirrytty terveellisempään ruokavalioon.Hienoa,että se ovulaatio paikallistui,josko nyt olis jo sun aika!

Ronny:Toivotaan,ettet tarvi mitään tikkuja enää vaan saisit hakea vaan raskaustestin parin viikon päästä!

MK81:Teillä siellä ollut ihana ystävänpäivä,ovis ja leffaa...Ihanaa!Toivotaan,että oli teidän tärppi nyt!Ja eikös se oo mukavaa,että edelleen oma mies susta niin nauttii?[:)]Vaikka kyllä mäkin välillä samaa kyselen ja ihmettelen,kuinka helposti sen toisen saa houkuteltua puuhiin.Ja sitte jos vielä heittää vähän niitä Yönsäteen mainostamia pitsihepeneitä ylle tai muuta,niin johan saa toisen pään sekasin![:D] Mutta hyvä niin,ei tuu pakkopullaa ei!

Miplis:Jokos flunssa on häädetty?Toivottavasti se ovis nyt niissä tikuissa näkyis...Vaikka voihan siitä toisesta nauttia ilman tikkujakin![:D]Mutta toivotaan,että ovuloit,ettei tarvisi ruveta tutkimaan....Tsemppiä!

Bandida:Pahoittelut tädistä...Mutta oot ainakin laittanu tuulemaan!Hieno juttu!Frendit on meidän suosikkisarja ja katottu läpi moneen kertaan.Just nyt ollaan nois samois jaksois,ja kovin tuntuu vaikeelta...Ensin tuo tulosten saamis-jakso ja nyt tuo adoptiojakso kun Chandler selittää sille naiselle kuinka pahalta siitä tuntuu,kun ei voi Monicalle antaa lasta kun se on niin valmis äiti...Kirpasee mun miehen puolesta kun tiedän että ajattelee just noin...Ollaankin oltu sen hetken vaan ihan hiljaa ja pidetty toisistamme kiinni...Kovasti kannustan sun miestä tuohon yksityisellä tehtävään testiin,sä saat lähetteen ja purkin kotiin gyneltä (mä ainakin hain mun miehelle),voi tehdä sen kotona ja ku mun miehen testin aikaan oli pakkasta paljo,ni kiikutti sen sitte povitaskus labraan.Ei siinä kukaan älyä mitään ja labran hoitajille niin jokapäivästä,ettei ne jaksa paljo kiinnostua...Tsemppiä tutkimuksiin teille!

Onniko:Kyllä sulla on nyt niin lupaavat oireet ollu raskaudesta,että toivotaan oikein kovasti plussaa!Jos se siitä vaikka labran omassa sellaseksi kääntyisi!Varmasti joka tapauksessa hyvä,että pääsit tutkimuksiin.Pidän silti peukkuja,että kaiken syynä oliskin vaan suloinen salamatkustaja!

Noppa:Pahoittelut negasta...Toivotaan,että se kuitenkin vielä plussaksi kääntyy...

Annea:Onnea vauvauutisista!Toivotaan,että kaikki sujuu nyt hyvin!

Omaa:Johan oon taas höpötelly...On vaan ollu niin monta päivää välis,niin jotenki oli teille paljon asiaa!Täällä tätiä odotellaan kylään,ja ekan kerran 1,5 vuoteen oikein odotetaan!Toivon tulevaksi jo la,johon kivut onneksi antaa viitteitä.Jos se vyöhyketerapia olis niitä siirtäny parilla päivällä pysyvästi.Jos alkaa vasta ma,miehen pakolliset työreissut yrittää sotkea hoitosuunnitelmia.Siihen ei kuitenkaan suostuta,vaan keksitään joku suunnitelma,mies erityisesti on hoitojen siirtoa vastaan.Ja ainahan sitä jotain keksii.

Ei muuta kun herkut kehiin ja lätkämiehiä kannustamaan!Kaikille paljon aurinkoa päiviin ja niitä plussatuulia taas tännekin!Puhaltaa!

Onko sulla onniko kuinka pitkä kierto? Jos ensi viikon alussa odottelet tätiä, niin sitten sitä raskaushormoonia ei välttämättä vielä ole tarpeeksi kerääntynyt, jotta verikokeissa suostuisivat sen tunnustamaan [8|]... Mikä tarkoittaa sitä, että saattaa sussa vaikuttaa, mutta ei vielä anna positiivista tulosta [:D]

Ilmeisesti lääkärit eivät kerro positiivisia tuloksia, jos hormooni on alle 15... paitsi jos seurataan km:n jälkeistä hormoonin tippumista.

Toivotaan kuitenkin parasta ja väsymys johtuu SIITÄ ihanasta asiasta!!

Kiitos kaikille pahoitteluista. Mutta kylhän se täti tuli sit samana päivänä viel kylään ja on edelleen. Kierron pituudekski jäi ennätyksellinen 25 päivää[&:]

noppa: voihan täti [:@] pitiki sinne tulla [:'(] ärrinmurrin!! mut onnea nyt sitten uuteen kiertoon!!

yönsäde: kiitos hirveesti peukutuksista!![:)] sait mut taas nauramaan:munaisalla sessyviikolla [:D] hanhet, joopa joo [;)] onnea nyt sulle aivan älyttömästi ovikseen!!!!!! ja mukavia iltahetkiä sulle miehes kanssa [:D]

tatjuska: millonka testailet?? peukkuja hirveesti että plussan saat! [:)]

Onniko: kuulostaa hyvältä oireesi. millonka testailet? plussaa toivon sullekkin! [:)]

Anne: Hei [:)] Onnea hirveesti sinulle raskautumisesta. ja tarrasukkia matkalle mukaan!!

wastis: voihan pee ku sielä taas tiputtelu alkanu. [>:] mut hienoa että sulla on hyvä asenne sen suhteen! toki toivon sulle että pääsisit eroon tuosta, itse en varmasti jaksaisi. mitään syytä ei siis löytyny miksi tiputtelee?? kummallista kyllä.

paipapu: kiitos! toivon kyl ettei tarttis ovista alkaa tikutteleen. suuntana mulla nyt marraskuiset, kattoo ny et pääseekö sinne [;)] toivon sulle sitä tätiä käymään(kun itsekkin sitä toivoit) ja että hoidoista on apua teille. peukkuja!!

Ommaa: ei niin mitään uutta tänne[:)] tulin vaa vastailee ettei taas jää hirveesti kommentoimatta. tänään ollu semmonen olo et sairaaks tulossa, ei oo jaksanu ei yhtään mitään tehä ja maha ollu välillä kipeenä. ja mieski kehasi et ku oon niiiiin kalpee [X(] mut jospa tämä tästä. kuhan ei mitää örkkitautia iske.

plussaa sais jo vuorostaan tulla tänne palstalle taas, tatjuska, onniko laittakaahan uus aalto alkamaan!![:D] muillekki tietysti peukkuja hirveesti et pian plussat tulee ja voimia kaikille tähän ootuksen odotteluun!!

Huomenta.

Jotenki sellain olo nyt et ei mulla tärppää ja et en mä edes ovuloi. Eilen tuli jo viivan paikka.. tai sillain. ku sehän on vasta positiivinen ovistesti jos ne viivat on yhtä tummia. Eilen se toinen viiva näky siinä haaleena ni eiks se oo sit viivanpaikka vai ns. haamu niiku raskaustestissä? Mitään ovislimoja tai muuta tuntemuksia ei oo sit ollu sen yhen päivän jälkee mut ovistestit ei oo näyttäny tulosta [:@]

paipapu, Täällä ei semmosta ihan kunnon flunssaa tullu että nenä on tukossa sillain pikkusesti koko aika ja aamut on vaikeimpia.. pää täynnä räkää. Ois tullu edes kuumetta ja sillain saanu nopeesti tän flunssan pois. Väsymys on kyllä kova [&:]

Jotenki tässä lapsi asiassa paska fiilis.. ääh. muuten asiat on kerranki kohillaa ni sit tämmönen pieni särö siinäki hyvässä [;)] Katsellaan mitä tuleman pitää. Nyt valmistautuun ja koululle --->

Tsempit nyt sit muille ja niitä plussia kehiin, KIITOS!! [:D]

Aurinkoista torstaita,

...Siis ihanan kaunista ulkona [8D]..aurinko paistaa ja on ihan keväinen fiilis päällä [:)]

ANNE: Aivan mielettömästi ONNEA PLUSSASTA [:)][:)][:)]!!!
Nyt vaan hirveesti tarrasukkia ja enkeleitä matkallesi mukaan!!!

ONNIKO: Pahoittelut negasta [:(]
Mutta taisit tosiaan liian aikaisin tehdä testin?!
Toivotaan,että se siitä vielä plussaksi muuttuu [:)]!!
Ja hieno asia,että kävit lääkärissä!!Toivottavasti saat sieltä hyviä uutisia!!!

WASTIS: Heh..kiitos munatoivotuksista [;)]..Täällä niitä tosiaan piisaa..siis munia [:D]
Ei voi olla totta,että sulla taas tiputtelee [&:]
Mutta hei,voisko nyt olla kyseessä kiinnittymisvuotoa [:)]??
Peukkuja peukkuja,että se olisi nyt sitä!!!!!
Eikös sulla se ovis ollutkin joskus 5-6 päivää sitten??

PAIPAPU: Jahans,että sielläkin haaveillaan ISOSTA PATUKASTA [;)][8D]..ja tietysti tarkoitan sitä Tobleronea nyt [;)]
Heh..Joskushan se käykin niin,että se nopee pikapano antaa ne "ärhäkkäimmät" siittiöt eli nappaa kiinni siihen munasoluun [:)].Sitten lapsesta voikin kasvaa nopean toiminnan tyttö tai poika [;)]
Ja olisko kivaa sanoa lapselle,kun hänen kakkapyllyään pesasee lavuaarilla,että tässä taisitkin rakas lapseni saada alkusi [&o][:D][:D]
Luin eilen Vauva lehdestä lapsettomuudesta yhden jutun.Siinä yksi pariskunta kertoi omasta lapsettomuudestaan.He olivat kärsineet lapsettomuudesta 6 vuotta.Heille oli tehty koeputkihedelmöityksiä ( en muista nyt enään tarkkaan sitä oikeaa termiä,että mitä hoitoa he olivat saaneet [&o] ).Mutta kuitenkin..heillä oli tärpännyt ja mennyt useasti kesken [:(].Sitten oli myös näitä,ettei ollut tärpännyt alkion siirrosta huolimatta.
Sitten he lähtivät lomalle New Yorkiin ja matkan jälkeen heille oli jälleen tarkoitus siirtää pakkasesta alkio.Alkion siirtoa varten,kun he menivät lääkäriin,niin lääkäri teki heille ensin ultran.Niin kohdussa näkyikin jo alkio [:)][:)][:)]!!Eli he olivat saaneet vauvan alulle ihan luomuna tällä New Yorkin matkalla.Ja nyt tämä nainen oli onnellisesti raskaana rv20,kun tätä juttua tehtiin!!
Siis minä itkin,kun luin eilen tämän jutun!!!Oli niin onnellinen ja ihmeitä täynnä oleva kertomus heidän lapsettomuudestaan!!!!
Toivon niin teillekin,että saatte sen oman ihanan vaavin joko hoitojen avulla tai sitten onnellisten yllätysten kautta luomuna [:)][:)][:)][:)]!!!!

NOPPA: Pahoittelut tädistä [:(] *halaa*
Tähän kiertoon hirveesti peukkuja!!!!

RONNY: KIITOS SUURI [:)][:)]
Täällä odotellaan vielä,että nuo ankatkin alkavat munimaan [:)]..Sitten minä olenkin jälleen ihan munakauppias [;)]
Toivottavasti et kipeeksi vain tule [:)]!!!
Meidän perheessähän oli norovirus [:'(]..kyllä oli kauhee tauti jälleen.
Suurperheen kirous on juuri nämä kausiluonteiset virustaudit..kun yhdelle tulee,niin tarttuu koko perheeseen.Sitten kun vielä molemmat vanhemmatkin sairastuu,niin on todella raskasta hoitaa itsekin kipeenä kipeitä lapsia.
Toivottavasti sinun sairauden tunne johtuisi raskaudesta [:)][:)][:)]
Toisethan ennen plussaa jo tuntevat itsensä sairaaksi,vaikka kaikki johtuukin vaavista!!!
Peukkuja peukkuja sinulle ihan hirveesti [:)][:)]!!!

MIPLIS: Eiköhän se haalee viiva vielä siitä tummaksi muutu [:)]!!
Silloin kun minä tein ovistestejä,niin mullahan oli 3 päivää ensin ihan haalee viiva ja sitten se muuttuikin tummaksi!!!!
Hirveesti peukkuja,että parin päivän sisällä viiva on tumma!!!!!

OMAA: Kyllä toi arskan saapuminen piristi mieltä [8D]..jotenkin heti tuli kevättä rinnuksiin [:)].
Eipä tänne eiliseen mitään uutta [;)]
Sunnuntaina pitäisi mennä pilkkikisoihin [:)]..Saas nähdä,että miten päästään kaikkien lasten kanssa [:D].Pitää varmaan tuo nuorimmainen viedä siksi aikaa mummolle hoitoon,kun eihän hän jaksa millään olla jäällä 4 tuntia.Tai sitten minä jään kisoista pois ja mies menee isompien lasten kanssa nappaamaan pokaalin *viheltelee*[:D]

PLUSSATUULIA MEILLE KAIKILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 12/28-30/4

Moikka tänne!

Sellaista vaan, että onko teillä Catja85:sta mitään tietoa?

Tatjuska: Koska testaat[;)]

Takaisin