Nuu_
Piirimestaruustason postaaja
mää tulin tänne tekee pienen varovaisen tuuletuksen... meinaan....
tiputtelua ei oo ollu tänään [:)][:)][:)]
Mut pieni varovainen tuuletus vain, saattaa se palata takaisinkin.
Onhan se ennenkin niin tehny.
bandida sinne suuri lohdutushali, kyllä tuo on aina yhtä kurjaa, joka ikinen kerta.
noppa kuulostaa sun yökötykset hyvältä[;)]
yleisesti tosta kilpirauhas jutusta, niin mullahan on paino noussut, tosin pistän sen kyllä syömisen enkä minkään muun piikkiin. Sitten tosta väsymyksestä, oon kyllä väsynyt, mutta sen pistän ton mun masennus asian piikkiin[:D] Ja muutenkin niistä oireista mitä siitä vajaatoiminnasta voi tulla,niin mulla on niistä joku 70%[:D][:D] monivammainen olen[:D]
Eipä tänne uutta. Tänään kp. 22 ja oottelen et kierto olis jotain 32 luokkaa, kun kerran ovis oli tossa kp 20-21. Eli olis se väliaika kohillaan, toki jos menkat alkaakin kiertopäivällä 28 niin sitten taas lekurille,kun sitten se on liian lyhyt. Mutta murehdin siitä vasta sitten jos niin tapahtuu.
mahtia ystispäivää<3
tiputtelua ei oo ollu tänään [:)][:)][:)]
Mut pieni varovainen tuuletus vain, saattaa se palata takaisinkin.
Onhan se ennenkin niin tehny.
bandida sinne suuri lohdutushali, kyllä tuo on aina yhtä kurjaa, joka ikinen kerta.
noppa kuulostaa sun yökötykset hyvältä[;)]
yleisesti tosta kilpirauhas jutusta, niin mullahan on paino noussut, tosin pistän sen kyllä syömisen enkä minkään muun piikkiin. Sitten tosta väsymyksestä, oon kyllä väsynyt, mutta sen pistän ton mun masennus asian piikkiin[:D] Ja muutenkin niistä oireista mitä siitä vajaatoiminnasta voi tulla,niin mulla on niistä joku 70%[:D][:D] monivammainen olen[:D]
Eipä tänne uutta. Tänään kp. 22 ja oottelen et kierto olis jotain 32 luokkaa, kun kerran ovis oli tossa kp 20-21. Eli olis se väliaika kohillaan, toki jos menkat alkaakin kiertopäivällä 28 niin sitten taas lekurille,kun sitten se on liian lyhyt. Mutta murehdin siitä vasta sitten jos niin tapahtuu.
mahtia ystispäivää<3

en malta oottaa
On tää jännää ku ei pysty taas ajatella mitään muuta
Välil on sellanen olo et en yhtään tiiä mut välil tulee tunne et ihan ku siel ois jotain. Silti yritä olla ajattelematta koska muuten voi harmittaa ja kovasti