joko nyt onnistaisi

terkut tallinnasta!!! kivaa oli mut ei tullut helyjä sormiin [&:] no, enpä mä sitä oikeestaan edes odottanut! pääasia et oli kivaa!!

wastis, onpas sulla taas tilanne! hyvä et menit sinne lääkärille. toiv ei olis kohdun ulkonen raskaus. mä niin toivon et kaikki nyt selviäis ja saisitte sit jatkaa yrittämistä ja plussaisit mahd pian!!!!!

miplis,onnea päättötyön valmistumisesta!

ginessa, on varmaan hermoja raastavaa odottaa niitä tuloksia! toivottavasti aika menisi nopeasti ja saisitte sitten hyviä uutisia!

yönsäde, jepulix, samoilla viivoilla taas mennään! eiköhän tästä nyt sit marraskuisiin mennä niin et pamaus vaan kuuluu!!! yhdessä, käsi kädessä  [:D] [:D] [:D] [:D] [:D] [:D]

Iltaa

hienoa wastis että kaikki ei ollutkaan ihan niin huonosti[:)] Ei hirveesti kehtaa kuitenkaan ylenmäärin onnitella kun silti noita vastoinkäymisiä sulla on ollut. Jaksuja.
Onniko tuo alkaa vaikuttaa hyvältä. Jospa siellä pikkuinen olisikin matkassa.

Bandida Aina saa olla toiveikas! On hyvin voinut olla kiinnittymistä se sinun veritippa! Peukut pystyssä [:)]

Mitäpä mulle? No, täti löysi tänne. [:(] Vaikka olen juuri poissa kotoa, niin löysi se perhana tänne sittenkin. EIkä tosiaan ole normaalia vuotoa, vaan niukkaa, ja tosi tumman ruskeaa, ja kivutonta. Mulla on varmaan joku hormonihärö-juttu. Pitänee käväistä munki gynellä jossain vaiheessa. Poistin tickerin koska en tiiä mitä arvais kierron pituudeks.

Laitanpa huvikseen vielä "muistin virkistykseksi" näkyviin linkin toiselle keskustelupalstalle, siinä oli selitetty hyvin nää kuukautiskierto/lima/ovisjutut. Mua ainakin valaisi paljon ku etsin tietoa miks mulla kierto heittää ym. Oletteko lukeneet:

http://keskustelu.plaza.fi/ellit/perhe/vauvahaaveet/1634433/tietoisku-lauran-kirjoittamana-nosto/

Oli pakko tulla kommentoimaan että *GO WASTIS GO*!! Todella hyvä tunne tuli, kun sai kuulla, että sulla on kaikki oikeastaan jo hyvin!

Ja vielä "kaupan päälle" saitte tiedon tulevasta ovulaatiosta [;)]

Hienoa wastis että "päivä paistaa risukasaankin", onneksi ei sentään ollut toinen km putkeen. Ja hyvä uutinen on myös että ovulaatio on tulollaan.

Kiitos tulitikku linkistä, paljon hyödyllistä asiaa joka jokaisen naisen pitäisi tietää mutta kukaan ei kerro ajoissa [;)]

wastis ihana kuulla että asiat on hyvin, ettei ollut toinen KM heti perään[:)] Kyllä se vielä teiltäkin onnistuu, ei kahdella ihmisellä voi olla niin huonot suhteet onnettareen, että joutuisivat kantamaan enempää kuin jaksavat, iso hali ja paljon tsemppi[:)]

Omaa napaa: Tämä residenssi on nyt päättänyt pitää 2-3kk taukoa tässä "ehkäisemättömässä seksissä" ja keskittyä muihin asioihin. Ei sitä välttämättä tärppäisi muutenkaan tai silloinkaan kun taas jätetään ehkäisy, mutta päätettiin pelata varman päälle tuon emännän työn suhteen. Ensi-synnyttäjänä ja pienenä ihmisenä kun en edes tiedä miten nopeasti tuo odotettu raskaus saattaisi alkaa näkyä ja ennen koe-ajan päättymistä en halua tuota riskiä ottaa[8|] Mutta käyn silti täällä lukemassa ja tsemmpejä jättämässä teille muille![:)] muuten mennään hiljais-elolla.

OIKEIN,OIKEIN, OIKEIN paljon plussa-tuulia ja tarrasukkia teille kaikille muille! 2-3kk menee nopeasti ja sitten olen taas parissanne odottamassa odotusta[:D] Toivottavasti teistä kettään ei silloin ole enää tällä puolen vaan olette siirtyneet odottajiin ja vain tervehditte uusia nassuja tällä puolen[;)]
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Artemis kiittää ja kuitta!

Artemis: hieno ajattelutapa! Hetkeksi ajattelut pois, niin johan piristyy varmasti sessyelämä ja saat vähän uutta tuulta purjeisiin [:D]

Raskausmaha ei näy kyllä vielä ennen aikaisintaan 4kk, MUTTA (ennenkuin kukaan ehtii sanomaan mitään) saattaa tulla sellanen turvotus mahaan, että näyttää ihan raskaana olevalta.

Niin piti vielä sanomani, että mun limat on ollu menkoista lähtien sellasta ovis-limaa... ei todellakaan mitään kuivia kausia [>:] Kroppa taas tekee ilmeisesti mitä tykkää.

Heip kaikille!

Artemis:Onnea työpaikasta,huippu juttu.Nautihan nyt töistäsi ja palaja tänne virkistyneenä ja uutta intoa uhkuen!Ällä kuitenkaan kovin kauan poissa pysy...

Tulitikku:Aivan mahtavia uutisia!Hienoa,että kaikki on niin kuin pitääkin siellä!Nyt vaan paljon paljon tsemppiä teille raskautumiseen!Sulla on ollu kyllä mukavia reissuja,tekee hyvää päästä vähän tuulettamaan sitä päätään!

Ronny:Kiva kuulla,että kaikki kunnossa sielläkin!Ei muuta kun innolla uuteen kiertoon!

Mymmeli84:Tervetuloa myös tänne!Kurja on kyllä tuo teidän tilanne,mutta onneksi otte päässy avun piiriin.Onneksi nykyään niin monia voidaan auttaa!

Onniko:Pidän sulle peukkuja!Kuulostaa niin hyvältä!Ja tsemiä uuteen työpaikkaan!Kohta saat heittää vanhalle paikalle hyvästit,jee!

Miplis:Vähiin käy sunki opinnot,hienoa!Ja nyt sitte nautitte ystävänpäivästä,kynttilän valos tihrustatte tikkuja ja hmmm...[:D]

Ginessa:Voimia odotteluun!Saat varmasti helpottavan tiedon,kaikki on hyvin,usko pois!

Bandida:On tuokin nyt raastavaa!Mäkin olisin ihan varmasti omasta mielestäni sun tilanteessa raskaana...Toivotaan,että plussa sieltä kuitenkin pärähtäis!

Wastis:Loisto juttu!Toivotaan,että koettelemukset on nyt viimein ohi ja pääsette todenteolla taas yrittämään.Kiva,että ovulaatiokin bongattu,jee!

Pixie79:Pahoittelut tädistä...[:(]Oikein saakelin salapoliisi,löytää pyytämättäkin,eikä pakoon pääse![:@]

Yönsäde:Toivottavasti täti hukkui kunnolla paskaan![&:] Nyt vaan innolla uuteen kiertoon!

Omaa:Luovutin,lyhythermoinen kun oon.En jaksanu bongailla ovista.Täti tulee ku tulee ja sitte ruvetaan suunnitteleen hoitosykliä.Ei siis mitään uutta,tätä tuttua odottelua!

Kaikille ihanaa viikonloppua ja oikein suloista ystävänpäivää oman rakkaan kanssa!Heilutelkaahan ahkerasti peittoja! Plussatuulia!

Osui ja upposi ( siis täti ) [;)],

BANDIDA: Toiveikkaasti toivotaan,että sulla olisikin ollut ovis vasta viikko sitten [:)]
Peukkuja,että viikon päästä testi näyttää plussaa!!!!

WASTIS: Hyviä uutisia..jee [:)]!!!

MIPLIS: Toi on oikeeta menoa,että pupuilette siellä oikein kunnolla [;)][8D][:D]

TULITIKKU: Teretulemast takaisin [:)]
Huippee,että oli hyvä Tallinnan reissu [:)][:)]..nooh,ehkä miehesi yhtäkkiä sitten yllättää sinut ja kosasee!!!
Jeps,me menään täysin käsi kädessä kohti marraskuisia [:)][:)][:)]

PIXIE: Pahoitteut tädistä [:(]
No,enään se ei sinne sitten eksy..täällä on loppusuoralla tädin eliminointi-rituaalit [;)]
Hirveesti peukkuja tähän kiertoon!!!

ARTEMIS: Kyllähän hyvin hoikilla ihmisillä se masu tulee paljon paremmin ja nopeammin näkyviin.Mutta löysillä vaatteilla senkin saa hyvin piilotettua [;)].Mulla on aina alussa kasvanut masu tosi nopeeta,että jo rv15 on ollut mammapökät jalassa.Mutta sitten loppujen lopuksi mulla on aina ollut ihan pieni ja siro masu loppuun asti.Kerran yksi naapurin täti kysyi,kun olin rv36,että olenko raskaana [8|][:D][:D]
Sinulle paljon ihanaa vointia ja tsemppejä uuteen työpaikkaan [:)][:)]

PAIPAPU: KIITOS [:)]!!
Tsemppiä edelleenkin teille hoitoihin!!!!
Ja niin paljon teille sitä pikaista plussaa toivon [:)][:)]!!

OMAA: Täti häippässyt!!Ja tänään sen ärsyn kuminaaman upotin fressiin kakkaan,joten ei hänen pitäisi enään tulla kenellekään kummittelemaan [;)]..no,toivotaan nyt ainakin niin!!
Tänään voisi vietellä pitkästä aikaa jälleen miehen pitsivermeillä [;)]

PLUSSATUULIA TEILLE KAIKILLE
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 5/28-30/4

Höh, ja mä puhuin vaan Tobleronesta... senkin Yönsäde, uskaltaako sitä enää syödä? [8|] No joo, onneks sulta täti hävis.

Onnittelut Miplis lopputyön loppuun saattamisesta. Meikäläisellä se on vieläkin kesken - ollut jo viimeiset 13 vuotta [&o]

Elämässä muita ongelmia terveyden kanssa. Otettiin sitte mm. kilpirauhasarvot ja havaittiin, että saattaa olla lääkinnän tarpeessa oleva kilpirauhasten vajaatoiminta. Huomenna meen otattamaan lisää verikokeita. Jos tarvii lääkettä, lääkäri soittaa. Altavistasin asiaa: lääkitys elinikäinen ja sairaus voi aiheuttaa lapsettomuutta. *Huoks* Tarvinnee kysyy lääkäriltä sitten kun hän soittaa tuloksia. Ehkei pidä maalailla huolia seinille vielä, mutta kyllä mietityttää.

Perhanan perhana... tänään on sit ollu ihme kipuilua ja nippailua alavatsalla ja vessassa käydessäni huomasin liman seassa pienen punaisen viirun. Siis ei kai mun menkat nyt voi tähän aikaan kuusta alkaa???!?!

Perhanan perhana... tänään on sit ollu ihme kipuilua ja nippailua alavatsalla ja vessassa käydessäni huomasin liman seassa pienen punaisen viirun. Siis ei kai mun menkat nyt voi tähän aikaan kuusta alkaa???!?!

Kiinnittymismeininki kenties[;)]
Peukut!!

tatjuska, toivottavasti se olis nyt sit sitä kuuluisaa kiinnitysvuotoa!!!!

paipapu, tsemppiä hoitoihin!!!!

örkki, mut eiks se niin ole et lääkityksellä sen saa kuriin ja lapsiakin voi saada?!?!? tsemppiä!!

omaa, huomenna pitäs mennä piiiitkästä aikaa töihin. osaankohan edes enää tehä mitään [:D] [&:]
onneks eka asiakas oli perunut aikansa niin on vähän lyhkäsempi päivä. saa mukavan alun kun ei heti tarvii hulluna huhkia.
oon käynyt terapiassa kerran viikossa ja täytyy kyllä sanoa et se on mukavaa [:D] Terapeutti oli sitä mieltä et puhutaan näistä lapsi-asioista aika paljon, vaikka se ei ole mun ongelman ydin, niin saa kropasta pois ne huonot asiat ettei se sit vaikuttais negatiivisesti raskautumiseen!
ensi viikolla olis oviksen paikka ja peittoja pitäs heilutella. vähän mietin et jos ei tikuttelis tällä kertaa, jos vaikka ei sit ajattelis koko asiaa sit niin paljon. menee niin päivien tuijotteluks toi kun tikuttaa. pitää miettiä.

Tatjuskaa... kiinnittymisvuotoahan se, jos se kerta valkkarin seassa on [:D]

Ei suitsuteta liikaa, mutta hyvältä kuulostaa! Nippailut tossa vaiheessa kiertoahan on vain hyvä asia.

Tulitikku, hyvä terapeutti sulla! Kerro sit meille, jos sun terapeutilla on mitään vinkkejä tähän vauvastressiin, voitas kaikki tarvita vähän apua siinä [:D]

ON: Ovislimojen perusteella sitten tein ovistikun ja anto haalean viivan. Ilmeisesti tulossa on, vaikka jo nyt nippailee.

Kiitos rakkaat mut älkää nostattako liikaa mun toivoa. Se oli tosiaan valkkariliman (aika paljon limottaa, jo viikon kestäny tai ylikin) seassa haaleanpunainen pläntti, ovis lienee oli viime viikon lopulla mut ihan varma en oo...

Tulitikku: Joo niistä tikutteluista tulee paineet. Jos ei sit jaksa, kerkee tai muuta kun se paras hetki tikussa on niin mua ainakin alko hatuttaa entistä enemmän ja meni ihan fiilarit.

örkki mul löydettiin myös loppu vuodesta kilpirauhasenvajaatoimintaa. Sain siihen lääkityksen. Se todella voi aiheuttaa lapsettomuutta. Mut mikä must on pelottavinta et jos raskautuu ja arvot on pieles ni saan mitä todennäkösemmin keskenmenon. Eli ku saa arvot kohilleen ni sen ei pitäis vaikuttaa raskautumiseen eikä raskauden kulkuun. Mä alotin vissiin marraskuus lääkityksen ja nyt sitä nostettiin vähä mut oon jo viitearvojen sisäl. En haluu pelotella sua kuitenkaan näil. Oon vaan ite kans ihan uutena tän asian kaa. Mut ite kannattaa pitää myös huolta et arvot on kohillaan. Oon kuullu et yhelle tutulle on sanottu et arvot on kohillaa vaik ne ei oo ollu 3v kohillaan minkä takii se on saanu monta keskenmenoo. Siks kannattaa olla ite tietonen näist sioista. Toivottavasti et ihan kauhistunu. Mut ku kaikki saadaan kohalleen ni eipä siin mitään esteitä pitäs olla[:)]

Perjantaina peittoja heilutellaan,

ÖRKKI: No voihan Toblerone sentäs,että siitä sinä sittenkin vain puhuit [;)][8D]
Mää niin haluaisin välillä tänne palstalle jälleen noita ronski-sessy-rietas-kaksmielis juttuja [&o][;)][:D][:D]..Tulee ihan CATJAA ikävä [:)]!!
No voi ei,että sulla epäillään kilpirauhasen vajaatoimintaa [&:]
Kilpirauhasen vajaatoimintahan voi tosiaan aiheuttaa hoitamattomana lapsettomuutta,kuukautishäiriöitä ja niitä muita fyysisiä vaivoja ( en niitä nyt luettele tässä [;)] ).Mutta tyroksiini lääkityksellä sitä sitten hoidellaan.
Sullahan sitten seuraillaan säännöllisesti verikokeilla noita tyroksiini-arvoja,jotta lääkitys pysyisi oikenlaisena.
Toivottavasti saat pian lääkityksen ja vauvakin ilmoittaa pian itsestään [:)][:)][:)]!!

CATJA85: Toivottavasti sinulla ja masuvaavilla on kaikki hyvin ??!!
Mulla on niin ikävä sun hauskoja ja vähän riettaitakin juttuja [;)][:D][:D]
Kaikkea ihanaa toivon sinulle/teille!!!!!!!!!

TULITIKKU: Tsemppiä työpäivään [:)]!!
Ja tosi hieno asia tuo terapia [:)][:)]..Varmaan helpottaa paljon,kun saa puhua kaikista omista asioistaan jollekin vieraalle ammattilaiselle!!!
Meillä molemmilla sitten ovis ensi viikolla tai mulla voi olla vasta myöhemminkin?
Mutta hei..mehän heilutellaan silti peittoja ronskin rohkeesti ennen ja jälkeen oviksen ja vähän oviksen aikanakin [;)][:D][:D][:D]
P.S.En tikuttele minäkään enkä juo greippimehua enkä ajattele koko asiaa [;)]..tosin oviksen ajankohtana mieli voi olla TAAS ihan erinäköinen [:D]

OMAA: Mitäs tänne [;)]
Huomenna on meidän sukulaisen synttärit.Tiedän,että luvassa on jälleen suuret juhlat,joissa on mukana myös alkomahoolia.Nooh,minä lupauduin kuskiksi,joten nou alkomahooli [;)].Ja lapsetkin tietysti otan mukaan,joten en siellä kauaa olekaan.Tosin voi olla,että mies lähtee aikaisemmin kotiin lasten kanssa ja minä jään roudaamaan känniläisiä kotiin [:D].
Tänään vaateostoksille.Vanhat juhlavaatteet on jo tiukkoja,ettei niitä viitti repiä päälle.Kiva,jos kesken juhlien repee [&o].Eli parempi ostaa uudet ja vähän tilavammat vaatteet [;)]..pystyy sitten syödäkin enemmän [8D][8D]..ei oo pelkoo,että kiristää.

PLUSSATUULIA HEITTELEN
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Yönsäde kp 6/28-30/4

Luin eilen taas vitsin. Jaan sen teillekin: "Vaimo valitti miehelleen rintojensa pienuutta. Mies totesi: hiero niihin vessapaperia. Vaimo ihmetteli: Mitä se nyt tähän kuuluu?? Mies: - en minä tiedä, mutta takalistoosi se ainakin on tehonnut!"

No niin, nyt on hyvä aloittaa päivä naurulla. Jännä juttu miten nauru tosiaan piristää päivän alkua. Luin työpaikan seinältä Hesarissa olleesta kirjoituksesta, kun bussimatkaajat kehä III sisäpuolella olivat ihmetellyt puhuiko kuljettaja heille, kun se toivotti hyvää huomenta sisääntulleille. Toinen meinasi ettei, eihän ne mitää puhu. Tällaisen hauskan tositarinan jälkeen oli miellyttävä fiilis aloittaa työpäivä. Ehkä siinä on jotain perää, että päivä pitäisi aloittaa nauramalla.

Juuh, mä en valitettavasti osaa kertoo ronskei juttui [:(]... mutt jos joku muu piristäis Yönsäteen elämää. Se on hyvä ett meitä on monenlaisia. Toiset tykkää ruskeista toiset valkosista [:D] Tobleroneista siis... mitä sä yönsäde taas kuvittelit !?!

Thanks Tulitikku, Yönsäde ja noppa. Mä arvasinkin, että tääl ymmärretään. Ja ainahan se on just pöhköö altavistata asiaa josta ei tiedä mitää. Sama ku menis lukee lääkärikirjaa. Mä en kyl valtavasti asiasta huolestunu, mutta toisaalta sitä alkoi pelkäämään pahinta ja toivomaan parasta [:)] Uudet asiat tuntuvat useimmiten pelottavilta. Ja kiitokset vinkeistäkin, että on itsekin pidettävä huoli arvoistaan - niinhän se taitaa olla joka asiassa. Ihmisarvostaankin on pidettävä huoli ja huolta [:)]

Ei oo tullu  kirjettä ei... ei soittoa ei...
Joten soitin itse kun sanoivat että jos ei pe, mennessä o kuulunu,voit soittaa...

TERVETYTTÖTERVETYTTÖTERVETYTTÖTERVETYTTÖ<3<3<3<3<3

Niin siis ainakin kromosomeiltaan... nyt meen ostaa jotain vaaleanpunaista!!!

Miten kevyt olo voikaan tulla kaiken jälkeen?
Voi tytöt,~hyvin~ huojentavaa ja toivon että kellekään ei tule tälläista eteen!!

Kaikille Vaaleanpunaisia terveisiä siis täältä,yhdeltä onnelliselta mammalta

Ps: Kiitos kaikille ihanille zemppaajille,ootte ihania,olisi tulos ollut ihan mikä tahansa,
en vaan oo jaksanut hirveesti kirjoitella.Vaikka seurannut teitä oon koko ajan!![:)][;)]

++++++++++++++++++++++Tuulia tänne[:)]

Takaisin